ویزای ۸۲۰ استرالیا

ویزای ۸۲۰ استرالیا چیست؟ اگر همسر شما شهروند و مقیم استرالیا باشد و یا دارای اقامت دائم استرالیا باشد شما می توانید برای مهاجرت به استرالیا رو گزینه ویزای ازدواج استرالیا نیز فکر کنید. ویزای ۸۲۰ استرالیا یکی از این گزینه ها می باشد که شما می توانید از آن به عنوان ویزای ازدواج استفاده کنید. ویزای ۸۲۰ استرالیا یک ویزای موقت 2 ساله می باشد و شما در انتها می توانید با ارائه مدارکی دال بر اینکه در 12 ماه گذشته قبل از اقدام برای ویزای دائمی شما یک زندگی مشترک و بدون مشکل داشته اید. دقت کنید که شخصی را که به عنوان همسر یا شریک زندگی انتخاب می‌کنید نباید هیچگونه روابط فامیلی با شما داشته باشد. افرادی که بعد از دریافت ویزای ازدواج وارد استرالیا می‌شوند می‌توانند از اکثر امکانات یک شهروند استرالیا بهره‌مند شوند و بدون هیچ شرایطی به صورت تمام‌ وقت در استرالیا مشغول به کار شوند. ویزای ۸۲۰ استرالیا قابلیت تبدیل به ویزای اقامت دائم استرالیا را خواهد داشت اگر متقاضی بتوانند بعد از 2 سال از دریافت ویزای ازدواج، مدارکی به بازرس اداره‌ی مهاجرت نشان دهد که زندگی مشترک داشته‌اند و شرایط دریافت اقامت دائم را دارد. ویزای ازدواج استرالیا یکی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا می باشد.

[mk_blockquote font_family=”none”]

نکته ویزای 801 استرالیا تکمیل کننده و در ادامه ویزای ۸۲۰ استرالیا می باشد و شما از طریق این ویزا بعد از دوسال می توانید برای ویزای دائمی استرالیا اقدام کنید.

[/mk_blockquote]

شرایط خاص ویزای نامزدی استرالیا :

در صورتی که متقاضی ویزای در استرالیا بوده باشد و برای ویزای دیگری اقدام کند و این ویزا کنسل و یا رد شود، نمی‌تواند برای ویزای ازدواج استرالیا اقدام کنید.

فرزندان متقاضی نیز می توانند شامل ویزا شوند و آنها نیز از همان حقوق مشابه برخوردار خواهند شد.

اگر ازدواج در یک کشور دیگر به جز استرالیا (مثلا ایران) صورت بگیرد، متقاضی باید ازدواج را طبق قوانین استرالیا به طور رسمی ثبت کند تا مورد تایید دولت استرالیا قرار بگیرد.

اشخاصی که ویزای تحصیلی استرالیا یا ویزای کار استرالیا را دارند، در صورت ازدواج ویزای خود را تبدیل می‌کنند، این در حالی است که به وضعیت و تحصیل یا کار آنها صدمه‌ای وارد نمی‌شود.

مزایای ویزای ۸۲۰ استرالیا

  • اخذ اقامت موقت استرالیا به مدت دو سال و ایجاد یک مسیر برای اخذ اقامت دائم استرالیا
  • امکان انجام کار تمام وقت در استرالیا
  • تحصیل در استرالیا
  • شما می توانید به راحتی به استرالیا رفت آمد داشته باشید.
  • ثبت نام در برنامه بهداشت عمومی استرالیا، Medicare

مدت زمان صدور ویزای 820 استرالیا

مدت زمان ارائه شده در این قسمت نمی تواند کاملا دقیق باشد و ما این زمان را براساس تجربه و همچنین گفته های اداره مهاجرت استرالیا در وب سایت رسمی خود برای شما بازگو می کنیم.

  • 75٪ درخواست ها طی 20 ماه پردازش شده
  • 90٪ درخواست ها طی 29 ماه پردازش شده

هرچند این زمان می تواند به دلیل خاصی تغییر کند.

ویزای 820 استرالیا

[mk_blockquote font_family=”none”]

شما می توانید فرزندان وابسته به خود را نیز شامل در خواست خود برای ویزای ۸۲۰ استرالیا کنید.

[/mk_blockquote]

هزینه ویزای 820 استرالیا در سال 2020

هزینه این ویزا برای متقاضی اصلی 7،715 دلار استرالیا می باشد.

عضویت در کانال تلگرام

برای دریافت جدید‌ترین خبر‌های مهاجرتی،
ما را در کانال تلگرام دنبال کنید.

فرم رایگان ارزیابی ویزای کار استرالیا

برای کسب اطلاع در مورد شرایط خود برای

ویزای کار استرالیا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

[mk_icon_box icon=”mk-moon-checkmark” style=”boxed” icon_location=”top” icon_color=”#000b4c” icon_circle_color=”” title_color=”#606060″ txt_color=”#a0a0a0″]

بررسی پرونده‌های ثبت شده در خارج از استرالیا عموماً توسط شعب اداره‌ی مهاجرت در خارج از این کشور انجام می‌گیرد. ارایه مدارک و مکاتبات به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد. اداره‌ی مهاجرت در پاره‌ای از موارد درخواست دریافت نسخه‌ی فیزیکی مدارک و همچنین انجام مصاحبه‌ی حضوری یا تلفنی نیز می‌نماید.

[/mk_icon_box]

[mk_icon_box icon=”mk-icon-folder” style=”boxed” icon_location=”top” icon_color=”#040051″ icon_circle_color=”” icon_circle_border_color=”#a0a0a0″ title_color=”#3d3d3d” txt_color=”#a3a3a3″]ارسال پرونده می تواند به صورت آنلاین و از طریق immiAccount به انجام برسد.هزینه اقدام برای این ویزا در حال حاضر7715 دلار استرالیا است.[/mk_icon_box]
[mk_icon_box icon=”mk-moon-copy-4″ style=”boxed” icon_location=”top” icon_color=”#01023d” icon_circle_color=”” icon_circle_border_color=”#b5b5b5″ title_color=”#595959″ txt_color=”#bababa”]

عمده مدارک مورد نیاز جهت این نوع ویزا ،‌علاوه بر مدارک شناسایی هر دو طرف، ارایه دلایلی دال بر واقعی بود رابطه و ازدواج است.
به غیر از سند ازدواج ( درصورت وجود ) مدارک تکمیلی در جهت اثبات رابطه از جهات زیر مورد نیاز است:

  • تاریخچه‌ی رابطه – معمولا به صورت statement از طرف هر دو فرد به همراه مستندات
  • موارد مالی رابطه – نحوه‌ی تقسیم هزینه‌های زندگی
  • نحوه‌ی تقسیم مسولیت‌های زندگی
  • شناخته شدن در بین اقوام و دوستان و جامعه به عنوان زوج
  • میزان وابستگی روحی،‌ معنوی و فیزیکی دو طرف به یکدیگر

[/mk_icon_box]