آخرین به روز رسانی وضعیت اسپانسری ایالتها برای ویزای ۴۹۱ – ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹
خانه / دسته‌بندی نشده / آخرین به روز رسانی وضعیت اسپانسری ایالتها برای ویزای ۴۹۱ – ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹

آخرین به روز رسانی وضعیت اسپانسری ایالتها برای ویزای ۴۹۱ – ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹

از ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ ،‌ویزای ۴۹۱ استرالیا رسما شروع به کار کرده اند  کرد. این ویزا که با هدف توسعه مناطق رجیونال استرالیا و تمرکز زدایی از شهرهای بزرگ ملبورن ،‌سیدنی و بریزبین معرفی شده است ،‌تاکنون حرف و حدیث های زیادی را با خود به همراه داشته است .اگر اطلاعات کاملی در مورد ویزای ۴۹۱ استرالیا ندارید،‌ پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به ویزای ۴۹۱ استرالیا را در سایت ما مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله قصد بررسی وضعیت اسپانسری ایالتها برای ویزای ۴۹۱ استرالیا را داریم توصیه می کنم با ما همراه باشید.

برای دریافت ویزای ۴۹۱ استرالیا دو نوع اسپانسر وجود دارد، اسپانسر خانواده که در مناطق رجیونال و کم جمعیت استرالیا زندگی می کنند و همچنین اسپانسر ایالتی استرالیا. اما هر ایالت شرایط و قوانین خود را دارد و با توجه به شرایط ویژه و حساسیت هایی که ایالت ها در این زمینه خواهند داشت، در این مقاله سعی خواهیم کرد آخرین لیست ها و تغییرات اعلام شده این ایالتها را به اطلاع شما برسانیم . تاریخ انتشار این مقاله ۱۵ نوامبر ۲۰۱9 می باشد.

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

شرایط ایالت ویکتوریا استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱ 

ایالت ویکتوریا به صورت رسمی ارائه اسپانسری برای ویزای ۴۹۱ استرالیا را از دو شنبه ۱۸ نوامبر شروع خواهد کرد. هیچ هزینه ای بابت پرونده اسپانسری برای ویزای ۴۹۱ استرالیا دریافت نخواهد شد اما مشابه ویزای ۴۸۹،‌ متقاضیان باید برای دریافت دعوتنامه این ویزا،‌ یک پیشنهاد شغلی از کارفرما داخل مناطق رجیونال ایالت ویکتوریا را حتما ارائه کنند که این شرط، دسترسی به شرایط اسپانسری برای ویزای ۴۹۱ استرالیا را برای متقاضیان زندگی و کار در این ایالت را سخت می کند.

شرایط ایالت کوئینزلند استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱

ایالت کوئینزلند اعلام کرده است که به زودی و در هفته های آتی شروع به دریافت پرونده های جدید خواهد کرد و ویزای ۴۹۱ استرالیا نیز در لیست اسپانسری خود قرار خواهد داد. همچنین اعلام کرده است که با توجه به تعداد بالای متقاضیان در بعضی از رشته ها که در جولای ۲۰۱۹ درخواست آنها دریافت شده بود تعدادی از رشته های پر متقاضی را در لیست ادامه سال مالی خود نخواهد داشت. همانند سالهای گذشته،‌ به نظر می رسد متقاضیان این رشته ها باید منتظر ابتدای سال مالی آینده ( تیر ماه ۹۹ )، جهت باز شدن مجدد لیست و ورود رشته های خود به لیست باشند.

این رشته ها به شرح زیر می باشند :

Onshore and Offshore – IT

  • ICT Business Analyst ANZSCO 261111
  • Systems Analyst ANZSCO 261112
  • Developer Programmer ANZSCO 261312
  • Software Engineer ANZSCO 261313
  • Software and Applications Programmers nec ANZSCO 261399
  • ICT Security Specialist ANZSCO 262112
  • Computer Network and Systems Engineer ANZSCO 263111
  • Analyst Programmer ANZSCO 261311

Onshore – Accounting

  • Accountant (General) ANZSCO 221111
  • Management Accountant ANZSCO 221112
  • Taxation Accountant ANZSCO 221113
  • External Auditor ANZSCO 221213
  • Internal Auditor ANZSCO 221214

Offshore – Engineering

  • Civil Engineer ANZSCO 233211
  • Mechanical Engineer ANZSCO 233512
  • Electrical Engineer ANZSCO 233311
  • Engineering Technologist ANZSCO 233914

اسپانسری برای ویزای ۴۹۱ استرالیا

شرایط ایالت تازمانیا استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱

تازمانیا لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام کرده است که از طریق این لینک قابل دانلود است.( لینک مشاغل ایالت تازمانیا )

متاسفانه برای همه رشته های زیر مجموعه مهندسی شرایطی را در جهت دریافت ارزیابی سطح دو انحمن مهندسین و همچنین چارترد اینجینیر این سازمان اعلام کرده است . با پیگیریهایی که در چند روز آینده با این ایالت انجام داده ایم به نظر میرسد که نیاز هست که شرایط جدیدی برای متقاضیان رشته های مهندسی ایجاد شود که در حال صحبت با انجمن مهندسین در مورد جزییات هستیم که به زودی با کلاینتهای عزیز سلکت ویزا طرح خواهیم کرد.

همچنین مشخص شده است که متقاضیان رشته درفت پرسون عمران که از طریق رشته تحصیلی معماری و یا رشته های دیگر غیر از عمران اقدام به اسسمنت کرده اند نیز شرایط اقدام را نخواهند داشت.

در مورد بقیه رشته های لیست ،‌شرایط مهیاست .

شرایط ایالت ساوت استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱

ایالت ساوت استرالیا هر ساله یکی از پر متقاضی ایالت ها در جذب متقاضیان ویزای ۴۸۹  بشمار می رفت. بعد از مشکلاتی که در جولای امسال برای سایت این ایالت به وجود آمد،‌ به نظر می رسد که در ارائه لیست ویزای ۴۹۱ استرالیا خود عجله ای ندارند. اعلام شده است که از ۱۵ نوامبر،‌ سیستم دریافت پرونده های اسپانسری ساوت استرالیا به صورت موقت جهت تغییرات بسته خواهد شد.

طبق اطلاعیه هایی که ارائه شده است ،‌پرونده های اسپانسری ایالت ساوت استرالیا در هفته اول دسامبر شروع خواهند شد. همچنین وعده داده شده که اطلاعات تکمیلی در اواخر نوامبر به اطلاعات متقاضیان خواهد رسید.

شرایط ایالت نیو ساوت ولز استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱

ایالت نیو ساوت هیچگاه در ارائه لیست ها و برنامه های خود عجله چندانی نشان نداده است و این سنت را نیز در هیاهوی تغییرات نوامبر حفظ کرده است. یکی از مناطق رجیونال ایالت نیو ساوت،‌ خبر از باز شدن لیست جدید و شرایط خود در ژانویه ۲۰۲۰ داده است.

شرایط نورترن تریتوری استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱

این منطقه امروز اعلام کرده است که از نهم دسامبر ۲۰۱۹ سیستم آنلاین خود جهت دریافت پرونده های مربوط به ویزای ۱۹۰ استرالیا و همچنین ویزای ۴۹۱ استرالیا را باز خواهد کرد و هزینه بررسی پرونده های را ۳۰۰ دلار اعلام کرده است. همچنین اعلام کرده است که اطلاعات تکمیلی در مورد لیست رشته ها و شرایط اسپانسری برای ویزای ۴۹۱ استرالیا را به زودی اعلام خواهد کرد.

شرایط ایالت وسترن استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱

حداقل تا کنون تغییر خاصی در روال لیست محدود ایالت وسترن مشاهده نشده است. به نظر می رسد طبق روال قدیم و با لیست بسیار محدود سابق این ایالت تغییر از ویزای ۴۸۹ به ویزای ۴۹۱ استرالیا را در دستور کار قرار داده و مطابق روال قدیم دعوتنامه های این ساب کلاس را در ۲۱ نوامبر ارائه خواهد کرد. در صورتیکه اطلاعاتی در مورد اضافه شدن رشته های جدید برای متقاضیان خارج از استرالیا به لیست این ایالت،‌ دریافت کردیم مراتب را به اطلاع شما خواهیم رساند.

شرایط محدوده مرکزی ( کنبرا) استرالیا نسبت به ویزای ۴۹۱ 

این منطقه که از سال گذشته ایده جدید ماتریکس امتیازات خاص خود را ارائه کرده است. اعلام کرده که شرایط ماتریکس امتیازات خود را از ابتدای سال ۲۰۲۰ تغییر خواهد داد. همچنین از اول ژانویه ۲۰۲۰ دریافت پرونده برای ویزای ۴۹۱ از طریق سیستم ماتریکس جدید خود را شروع خواهد کرد. مطابق اطلاع رسانی انجام شده،‌ ماتریکس و شرایط جدید تا ۲۸ نوامبر ۲۰۱۹ اعلام خواهد شد .

جهت کسب اطلاعات دقیق و کامل در ارتباط با ویزاهای کاری استرالیا به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.( ویزای کار استرالیا )

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین