راهنمای انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا
خانه / دسته‌بندی نشده / راهنمای انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا

راهنمای انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا

این مقاله به طور کامل اختصاص دارد به وکیل مهاجرت استرالیا و از این رو با مطالعه این مقاله کوتاه شما جواب مناسبی برای سوالات خود در مورد وکیل مهاجرت استرالیا دست پیدا می کنید. برخی افراد به دلایل متفاوت تصمیم به مهاجرت می گیرند، مهاجرت با هدف زندگی بهتر، تحصیلات، اقامت و … می تواند صورت بگیرد. هر کشوری قوانین مختص به خودش را دارد و عدم رعایت قوانین مشکلاتی را برای فرد به وجود خواهد آورد. به همین دلیل بسیاری برای پیگیری هرچه بهتر پرونده مهاجرتی خود بدنبال همکاری با یک وکیل مهاجرت هستند تا مسیر وکیل مهاجرت استرالیا خود را هموارتر کنند.

 

وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت یک واژه مبهم می باشد و متاسفانه بسیاری از افراد با تاسیس یک دفتر خود را وکیل مهاجرت می‌نامند. که این کار نیاز به تخصص خاص خود دارد چرا که قوانین کشورها به خصوص استرالیا هرساله در حال تغییر می باشد و از این رو وکلا همیشه باید نسبت به این اطلاعات آپدیت و به روز باشند. باید بدانید در کشور استرالیا سازمان و نهادی به نام مارا وجود دارد که مسئول بررسی شرایط تمام وکلای مهاجرت این کشور می‌باشد و از این رو تمامی وکلا باید در این سازمان عضویت داشته باشند و دیگر کشورها نیز به همین صورت سازمان هایی جهت تایید وکلا برای مهاجرت دارند. توجه کنید برای مهاجرت به تمامی کشورها شما الزامی به داشتن وکیل مهاجرت ندارید ولی توصیه می کنیم قبل از اقدام برای مهاجرت با چند وکیل مشورت کنید.

 

نکته : قوانین مهاجرتی به خصوص کشور استرالیا مدام در حال تغییر می باشد از این رو اطلاعاتی که در فضای مجازی مشاهده می کنید مربوط می شود به گذشته و یا مربوط می شود به پرونده شخصی خودشان توجه کنید هر پرونده شرایط و ویژگی خاص خود را دارد.

وکیل مهاجرت استرالیا

استرالیا یکی از اصلی ترین کشورهای مهاجرپذیر دنیا می باشد از این رو سالانه هزاران نفر از سراسر دنیا وارد این کشور می شوند. این موضوع باعث شده است تا در سراسر دنیا دفاتری تاسیس شود و افرادی خود را وکیل مهاجرت استرالیا بنامند. ایران نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد و شاید در تهران 10ها دفتر مهاجرتی باشد که خود را وکیل مهاجرت بنامند. به شما توصیه می کنیم از وکیل خود سوال کنید آیا وکیل مورد تایید سازمان مارا است و یا خیر درصورت تایید کد MARA از او درخواست کنید هرچند دانستن این موضوع کار دشواری نمی باشد زیرا شما با وارد شدن به وب سایت رسمی این سازمان و سرچ نام ایران تمامی وکلای ایرانی مورد تایید برای شما ارائه می شود. قوانین مهاجرتی این کشور هرساله دچار تغییراتی می شود، از این رو شناخت هر چه دقیق تر راه های مهاجرت به استرالیا و سایر قوانین مهاجرت و مدارک مورد نیاز آن، اولین گام جهت مهاجرت محسوب می‌شود. انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا ، به دلیل وجود تعداد زیاد موسسه های غیر معتبر که با تاسیس دفاتر مشاوره غیر قانونی اقدام به جذب افراد می نمایند، کاری سخت به نظر می‌رسد. قوانین مهاجرت را دست کم نگیرید زیرا کوچکترین اشتباه باعث از بین رفتن هزینه و زمان شما می شود و در نهایت باعث شکست پرونده شما به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از اقدام برای هر کاری ابتدا مدتی را به تحقیق برای پیدا کردن یک وکیل مهاجرت اختصاص دهید. توصیه می کنم وکیل MARA را مطالعه کنید.

 

آیا داشتن وکیل مهاجرت استرالیا الزامی است؟

آیا داشتن وکیل مهاجرت استرالیا الزامی است؟

استفاده از وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا جهت مهاجرت به این کشور امری الزامی نمی باشد اما به علت پیچیدگی شرایط اخذ ویزای استرالیا، بسیاری از متقاضیان از خدمات وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا استفاده می کنند. با استناد به قوانین مهاجرتی استرالیا مصوب 1985 و 1994 تنها افرادی که توسط اداره ثبت وکلای مهاجرت که به اختصار MARA نام دارد، به صورت رسمی ثبت شده اند اجازه فعالیت دارند. به همین ترتیب چنانچه فردی که شماره ثبت MARA ندارد اقدام به ارائه خدمات اخذ ویزای استرالیا کند، مرتکب جرم شده و طبق قوانین استرالیا پیگرد قانونی دارد.

 

آیا برای گرفتن ویزا وکیل می تواند آن را تضمین کند؟

خیر به هیچ عنوان یک وکیل اجازه ندارد تضمینی ارائه دهد چرا که این کار جرم تلقی می شود. اما یک وکیل با تجربه و با سابقه پرونده های موفق بالا می تواند تاثیر مستقیم و مثبتی در روند پرونده شما داشته باشد و ریسک پرونده شما را به شدت کاهش دهد. در حال حاضر نه تنها مهاجرت به استرالیا بلکه اکثر کشورهای دنیا کار سختی شده است از این رو بسیاری از دفاتر مهاجرتی سعی بر این دارند تا با استفاده از کلماتی همچون ویزای تضمینی سعی بر جذب کلاینت دارند.

 

ویژگی های لازم برای یک وکیل مهاجرت استرالیا

سوالی که برای اکثر متقاضیان ویزای استرالیا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا باید چه ویژگی هایی را داشته باشد. یک وکیل مهاجرت استرالیا می تواند ویژگی های فراوانی را داشته باشد که ما در این قسمت تعدادی از اصلی ترین موارد آن را ذکر می کنیم.

  • اولین ویژگی یک وکیل مهاجرت استرالیا این است که در سازمان مارا MARA ثبت شده باشد.
  • یک وکیل باید دوره های تخصصی مهاجرت استرالیا را با موفقیت گذرانده باشد.
  • باید شرکت مهاجرتی خود را در استرالیا ثبت کرده باشد.
  • باید یک دفتر ثبت شده و قانونی نیز در ایران داشته باشد تا بتواند به صورت مستقیم بر روند کاری موکیلین خود نظارت داشته باشد .
  • باید نسبت به قوانین و شرایط مهاجرتی استرالیا اطلاعات کامل و آگاهی لازم را داشته باشد.
  • پیش از آغاز تشکیل پرونده باید مبلغ دقیق قرارداد را با شما مشخص و ثبت کند.
  • موظف است که برای منافع قانونی شما عمل نموده و بر اساس ضوابط مشخص ، آگاهی و راهنمایی دقیق به شما ارائه دهد.

موارد ذکر شده بخشی از ویژگی های یک وکیل مهاجرت استرالیا می باشد که برای شما ذکر کردیم اما نباید فراموش کنیم که یک وکیل باید صداقت کامل را با موکل خود داشته باشد و نباید کیفیت ارائه‌ی خدمات خود را فدای کسب درآمد بیشتر خود کند و خود شخصاً بر تمامی امور مشتریان از ابتدای ارائه مشاوره‌های ابتدای تا انتهای پروسه‌ی مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزای استرالیا،‌ نظارت کامل داشته باشد.

 

چرا باید از وکیل مهاجرت استرالیا استفاده کنیم

 

چرا باید از وکیل مهاجرت استرالیا استفاده کنیم

برای اخذ ویزای و اقامت استرالیا اجباری برای استفاده از وکیل مهاجرت نمی باشد اما بدلیل پیچیدگی در پروسه اخذ ویزای استرالیا توصیه می شود از یک وکیل مهاجرت با سابقه و با تجربه استفاده نمایید به خصوص برای ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا و یا ویزای کار استرالیا . بحث مهاجرت موضوعی بسیار مهم است که زندگی یک فرد را به شدت تغییر می دهد. به همین دلیل شما باید بسیار در روند تکمیل مدارک و پروسه اخذ ویزا دقت کنید تا اشتباهی را مرتکب نشوید زیرا این امر علاوه بر ریجکت شدن شما باعث از دست دادن مبلغ قابل توجهی نیز می‌شود. به همین دلایل اکثر متقاضیان اقامت استرالیا و اخذ ویزای استرالیا از ابتدا پروسه مهاجرت خود اقدام به مشورت و مشاوره با یک وکیل رسمی مهاجرت استرالیا می گیرند تا هیچ مشکلی در مسائل اداری و حقوقی برای آن ها پیش نیاید و روند رسیدگی به کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

قوانین مهاجرتی کشور های مختلف به خصوص استرالیا به سرعت درحال تغییر می باشد به همین استفاده از یک وکیل مهاجرت استرالیا که واقف به این قوانین است بسیار مفید و ضروری است. وکیل مهاجرت استرالیا میزان ریسک پرونده شما را به شدت کاهش می دهد.

 

پیدا کردن وکیل مهاجرت استرالیا از طریق سایت سازمان مارا

شاید بهتر باشد در ابتدا تعریفی از واژه MARA مارا داشته باشیم . متقاضیانی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا را داشته باشند با کلمه وکیل مارا آشنایی دارند. MARA مخفف MIGRATION AGENTS REGISTRATION AUTHORITY می باشد که در آن اطلاعات و مشخصات وکلای مهاجرت استرالیا ثبت شده و به هریک از آن ها شماره مارا داده می شود ، توجه داشته باشید این سازمان زیر مجموعه اداره مهاجرت استرالیا می باشد.

یکی از وظایف این سازمان بررسی دوره ای عملکرد وکلای ثبت شده در این سازمان می باشد. وکلای ثبت شده در سازمان مارا موظف هستند سالانه در دوره های مشخص شده در این سازمان شرکت کنند تا دانش و اطلاعات خود را به روز کنند. از این رو این یک مزیت کلیدی برای وکیلی محسوب می شود که عضو سازمان MARA باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان مارا به نشانی ( www.mara.gov.au ) و سرچ نام وکیل مورد نظر خود به اطلاعات آن دست یابید.

 

نکته : دو عدد اول از شماره مارا که به وکیل اختصاص دارد مربوط می شود به تاریخ ثبت نام آنها می باشد.

 

چرا دامون آرین ؟

دامون آرین با شماره ثبت 1384623 در سازمان ما را استرالیا به عنوان وکیل رسمی مهاجرت استرالیا به ثبت رسیده است. با توجه به فعالیت وسیع در فضای مجازی، ایشان در تمامی سال های گذشته به صورت روزمره درگیر تمامی جزئیات پرونده های مهاجرتی متقاضیان ایرانی بوده است. نه تنها کلاینت های ایشان از دانش و تجربه ایشان در مسیر موفقیت در پروسه مهاجرت به استرالیا استفاده نموده اند ، بلکه خیل عظیمی از متقاضیان اخذ ویزاهای کار استرالیا و ویزای های سرمایه گذاری استرالیا هر روزه از دانش و اطلاعات ایشان بهره مند می شوند. اگر دامون آرین را به عنوان وکیل مهاجرت خود برگزینید ، مطمئن خواهید بود که با تجربه ترین و متبحر ترین فرد را در کنار خود دارید و پرونده شما محل سعی و خطای یک وکیل تازه کار نخواهد بود.

 

نکاتی در مورد وکلای مهاجرت استرالیا

با مواردی که عنوان کردیم شما متقاضیان عزیز اطلاعات کاملی را دریافت کردید و از طرفی شناختی خوبی را از آقای دامون آرین وکیل رسمی مهاجرت استرالیا کسب کرده اید. اما پیشنهاد می کنم در مقاله ای که به طور مجزا از وب سایت رسمی MARA برای شما عزیزان ترجمه کرده ایم و در آن نکاتی در مورد وکلای مهاجرت استرالیا برای شما عنوان کرده ایم توجه کنید تا بتوانید با تصمیم خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

وکیل مهاجرت استرالیا در مشهد

در سال های اخیر به دلیل تقاضاهای بسیاری که از سوی متقاضیان مهاجرت در شهر های مختلف ایران شده است سی برآن داشتیم تا با برگزاری همایش های متعدد در شهر های بزرگی همچون اصفهان، شیراز و مشهد بتوانیم بخشی از نیاز های این متقاضیان را برطرف کنیم. سوالی که بسیاری از هموطنان عزیزمان در شهر مشهد داشتند این بود که آیا وکیل مهاجرت استرالیا در مشهد وجود دارد یا نه که متاسفانه جواب ما به این سوال منفی است از این رو یک از اصلی ترین گزینه های برگزاری همایش ما شهر مشهد مقدس بود که خوشبختانه در دی ماه 98 با برگزاری دو همایش مجزا توانستیم سوالات شما دوستان عزیز را در این شهر پاسخ دهیم.

آیا وکیل مهاجرت شما رجیستر شده می باشد ؟

بله . آقای دامون آرین وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا می باشد با شماره مارا 1384623

آیا وکیل مهاجرت استرالیا می تواند در اخذ ویزای استرالیا تضمین دهد؟

پاسخ خیر می باشد. طبق قانون هیچ وکیل حق دادن تضمین را ندارد ولی می تواند ریسک پرونده شما را بشدت کاهش دهد. شرکت سلکت ویزا براساس تعهد خود با افرادی که شرایط مهاجرت را نداشته باشد اقدام به عقد قرار داد نمی کند تا به این صورت باعث از بین رفتن وقت و هزینه ی آنها نشود.

آیا شرکت سلکت ویزا دارای وکیل مهاجرت مورد تایید می باشد؟

بله شرکت سلکت ویزا با بهره گیری از دامون آرین وکیل رسمی مهاجرت استرالیا و ثبت شده در سازمان مارا استرالیا می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین