بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا
خانه / مهاجرت به استرالیا / بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا

بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا

متقاضیانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول افرادی هستند که تمام پروسه خود را به تنهایی انجام می دهند که در سال های اخیر به دلیل سخت شدن شرایط این افراد معمولا به مشکل می خورند، اما دسته دوم که اکثریت را تشکیل میدهند پروسه خود را به یک دفتر مهاجرت مهاجرت به استرالیا واگذار می کنند. این دسته از دوستان معمولا به دنبال بهترین وکیل مهاجرت استرالیاو همچنین بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا هستند و برای این کار معمولا در وبسایت ها و یا تجربه دیگران به دنبال بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا هستند. در ابتدا کمی در رابطه با استرالیا و دلیل تقاضای بالا برای مهاجرت به این کشور می گوییم.

چرا استرالیا برای مهاجرت ؟

استرالیا در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است برای مهاجرت و این موضوع فقط مختص به مهاجران ایرانی نمی باشد و بسیاری از سراسر دنیا برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرده اند و می خواهند استرالیا را به عنوان کشور هدف خود انتخاب کنند. اما سوال این است که چرا در میان کشورهای زیبا و پیشرفته در جهان، چرا استرالیا را باید انتخاب کرد؟ در ابتدا باید بگوییم استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر می باشد و نمی توان گفت اولین گزینه مهاجرت می باشد چرا که کشورهای دیگری مانند آمریکا، کانادا، آلمان نیز در لیست کشورهای اصلی برای مهاجرت قرار دارند. اما می توان با اطمینان گفت استرالیا یکی از 5 کشور اصلی مهاجرپذیر دنیا می باشد و ما هم تصمصم بر این داریم تا در مورد این کشور سخن بگوییم. اما به سوال خود باز می گردیم که چرا استرالیا برای مهاجرت؟

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

برای این سوال دلایل بسیاری را می توانیم عنوان کنیم برای مثال سه نوع ویزای اصلی را درنظر بگیرد ویزای کاری، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی که متقاضیان این ویزاها برای اقدام برای هریک از این ها دلایل مهمی دارند برای مثال ویزای کار استرالیا گزینه خوبی می باشد چرا استرالیا نرخ بیکاری پایین با دستمزدهای بالا را دارد و یا ویزای سرمایه گذاری استرالیا یک انتخاب خوب می باشد چرا که استرالیا دارای اقتصاد پایدار و رکوردار رشد اقتصادی مثبت در جهان می باشد و یا ویزای تحصیلی استرالیا مناسب است چرا که استرالیا داری سیستم آموزش پیشرفت با امکانات تحصیلی خوب است. موارد گفته شده دلیلی می باشد که ویزاهای استرالیا تقاضای بالایی را داشه باشند و از این رو دفاتر و موسسات مهاجرت به استرالیا در کشور افزایش یابند.

چرا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کاری

اصلی ترین مسیر مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار می باشد و برای آن دلایل بسیار وجود دارد مانند نرخ پایین بیکار در استرالیا و یا بالا بودن سطح زندگی و از همه مهمتر بالا بودن میزان حقوق و دستمزد در این کشور ولی باید دقت کنید که بیش از نیمی از مهاجرانی که وارد استرالیا می شوند از طریق همین مسیر می باشد. ویژگی یک مشاور و یا وکیل مهاجرت استرالیا با تجربه این است که بهترین کد شغلی را به شما معرفی کند و درصورتی که شانس پایینی دارد این ویزا را به شما معرفی نکند.

چرا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری

اگر برای شما هم این سوال ایجاد شده است که چرا استرالیا را به عنوان مقصد سرمایه گذاری باید انتخاب کنیم این است که در انتخاب این گزینه شک نکنید چرا که شما با یک کشور با ثبات اقتصادی بالا رو به رو هستید که رکورد دارد رشد اقتصادی پیاپی است یعنی بیش از 27 سال رشد اقتصاد مثبت را تجربه کرده است. اقتصاد قوی با سیستم بانکداری سالم در کنار دولتی که همیشه از سرمایه گذاران خارجی حمایت کرده است، باعث شده است تا این کشور یه مقصد جذاب برای تاجران و صاحبان مشاغل باشد.

بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا

چرا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی

دولت استرالیا هر ساله درآمد بالایی از طریق دانشجویان بین اللملی بدست می آورد از این رو همیشه حساب ویژه ای برای این دسته از ویزاها باز کرده است که می توان گفت دریافت این ویزا را آسان کرده و از طرفی شما با یک سیستم آموزشی پیشرفته رو به رو هستید که در آن دانشگاه هایی با سطح علمی بالا وجود دارد

ویژگی بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا

برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا و یا بهترین دفتر مهاجرت استرالیا شما نیاز به انتخاب یک دفتر مهاجرتی دارید که ساختار سازمانی داشته باشد برای این موضوع یک شرکت با ساختار سازمانی باید ویزگی های خاصی را داشته باشد که در این بخش به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

داشتن ساختار سازمانی

یک سازمان تشکیل شده است از چند دپارتمان که به صورت منسجم هماهنگ در راستای موفقیت متقاضیان مهاجرت اقدام می کنند. سازمان سلکت ویزا ۱۲ دپارتمان با شرح وظایف متفاوت ولی همسو را در خود جا داده است تا بتواند بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا در ایران لقب بگیرد. این موضوع باعث شده است تا روز به روز تعداد متقاضیان سلکت ویزا افزایش یابد و این یک افتخار برای ما می باشد تا بالاترین کیفیت خدمات را به مشتریان خود دهیم چرا که این ساختار سازمانی به ما این امکان را می دهد تا با افزایش متقاضیان به سادگی بتوانیم تعداد همکاران خود را افزایش داده و کیفیت خدمات خود را یکسان نگه داریم. در سازمان سلکت ویزا که ادعا دارد بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا می باشد هر بخش و مرحله پروسه مهاجرتی شما توسط یک فرد متخصص انجام می شود.

داشتن نیروی متخصص و آموزش دیده

متاسفانه در بسیاری از دفاتر شاهد این هستیم که سیستم توسط یک وکیل، چند منشی و دستیار اداره می شود که معمولا پرونده ها در این نوع سیستم ها به مشکل برمی خورند. در سازمان سلکت ویزا جناب آقای آرین به عنوان استراتژیست که وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت هم می باشد مدیریت را برعهده دارد.  آموزش و انتقال تجربیات در سرکت ویزا همیشه در جریان می باشد و مطالعه و بروز بودن از تسک های کاری تمامی نیروهای سازمان سلکت ویزا می باشد و ما به جرات می توانیم ادعا کنیم که تك تك همکاران ما با تجربه و دانشی بالاتر از اکثریت قریب به اتفاق وکلای مهاجرتی در زمینه تخصصی خود به ایفای نقش می پردازند.

داشتن زیر ساخت های مناسب برای یک سازمان مهاجرتی

زیر ساخت های یک مجموعه می تواند یک دلیل مهم برای سازمان شدن آن مجموعه داشته باشد، از این رو سلکت ویزا با دارا بودن فضایی بیش از 600 متر مربع خود را به عنوان یکی از بزرگترین دفاتر مهاجرتی عنوان بگیرد که دارای زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری بر مبنای آخرین تکنولوژی های روز دنیا با طراحی اداری براساس استاندارهای جهانی است.

وظایف دفاتر مهاجرتی استرالیا

هر دفتری براساس قراردادی که با شما منعقد می کند وظایفی را دارد اما باید گفت که اصلی ترین وظایف یک دفتر مهاجرتی این است که صداقت لازم را با شما داشته باشد و باید تمامی واقعیت ها و حقایق را بازگو کند. ما در مقالات متعدی در رابطه با وظایف وکیل مهاجرت استرالیا برای شما عنوان کرده ایم ولی در واقع اصلی ترین فاکتور صداقت می باشد. متاسفانه دیده شده است که بسیار از دفاتر با عدم صداقت به دنبال عقد قرار داد هستند و در نهایت این متقاضی است که متضرر می شوند. بسیاری از دوستان بعد از تماس با سلکت ویزا و دریافت مشاوره متوجه سخت گیری بالای سلکت ویزا در زمینه عقد قرارداد می شوند و بعضا از این موضوع هم دلخور می شوند ممکن است وکلای مهاجرتی دیگر یا بر اساس تجربه کمتر و یا تمایل بیشتر به عقد قرارداد با شما،‌ شرایط پرونده مهاجرتی شما را بی نقص و بدون مشکل اعلام کنند.

پاسخ مشاورین سلکت ویزا در مورد اینکه پرونده شما را انجام نخواهیم داد لزوما به معنای این نیست که به هیچ عنوان شانس ندارید بلکه به این معناست که از حداقل مد نظر ما شانس کمتری دارید. و در نقطه مقابل هم اینکه یک وکیل یا دفتر مهاجرتی به شما در زمینه عقد قرارداد این ویزا پاسخ مثبت میدهد لزوما به معنای شانس بالا و صد در صدی شما نیست. تمامی مشاوران مهاجرت استرالیا در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا زیر نظر مستقم جناب دامون آرین وکیل مهاجرت استرالیا آموزش دیده اند و از آنها خواسته شده است که درصورتی که متقاضی شانس پایینی دارد مستقیما به فرد اعلام کنند.

آیا حضور وکیل مهاجرت در دفتر الزامی می باشد؟

ما بارها اعلام کرده ایم که شما برای مهاجرت الزامی به داشتن وکیل ندارید و این کار فقط برای انتخاب بهترین مسیر می باشد و از این روز ضرورتی برای حضور و یا عدم حضور وکیل در دفتر مهاجرتی نیست ولی مسلما وجود وکیل در دفتر می تواند یک نکته مثبت برای شما باشد و بخصوص وکیلی که واقعا وکیل مهاجرت استرالیا باشد و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا چرا که دیده شده است که افرادی بدون داشتن تخصص و تاییده از سازمان MARA استرالیا خود را وکیل مهاجرت معرفی می کنند. 

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین