مهاجرت معلمان به استرالیا
خانه / دسته‌بندی نشده / مهاجرت معلمان به استرالیا

مهاجرت معلمان به استرالیا

به دلیل وضعیت کاری و زندگی مناسب در استرالیا، این کشور به یکی از مقاصدی تبدیل شده که هر ساله افرادی از سراسر جهان برای رسیدن به ویزای آن وارد عمل می‌شوند. با توجه به این موضوع باید بگوییم کسانی که به دنبال موفقیت در این اقدام هستند، باید شرایط و پیش نیازهای تعیین شده را تامین نمایند؛ البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که شروط موجود برای رشته‌ها و تخصص‌های مختلف، متفاوت هستند.

ما در مجموعه مهاجرتی سلکت ویزا قصد داریم تا در این مقاله به معرفی و ارائه اطلاعات کاملی پیرامون مهاجرت معلمان به استرالیا بپردازیم. پس اگر در زمینه بیان شده دارای تخصص هستید و قصد دارید ویزای کاری و حتی شهروندی کشور مورد بحث را به دست آورید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بررسی مهاجرت معلمان به استرالیا

از آنجایی که آموزش کودکان و نوجوانان و تحصیل علم و دانش برای دولت و مردم استرالیا از اهمیت بالایی برخوردار است، بدون شک افرادی که به عنوان معلم در ایران مشغول به فعالیت هستند به فکر آن میفتند که با ورود به این کشور و گرفتن ویزای آن، شانس مناسبی برای ساختن زندگی ایده آلشان خواهند داشت.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

اگر شما هم در گروه بیان شده قرار می‌گیرید، بدون شک باید از این مسئله آگاه باشید که مهاجرت معلمان به استرالیا، نیازمند طی کردن گام‌های مختلف و متعددی است که باید تمامی آنها را به درستی طی نمایید. ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا برای کمک به افرادی قصد دارند مسیر مهاجرت معلمان به استرالیا را طی نمایند، در ادامه بخش‌های متنوعی را پیرامون موضوع بیان شده قرار داده‌ایم که مطالعه آنها خالی از لطف نیست.

در ابتدا باید شغل و تخصص شما در لیست مشاغل استرالیا باشد و از طرفی معلمان باید بتوانند ارزیابی مثبت از مهارت‌های خود کسب کنند که این کار را موسسه آموزش و رهبری مدارس استرالیا یا  AITSL، صلاحیت ارزیابی معلمان را برای مهاجرت به استرالیا بر عهده دارد. قبل از درخواست ویزای مهارت، AITSL  باید صلاحیت‌های شما را مطابق با استانداردهای استرالیا ارزیابی کند.

مشاغلی که در ارتباط با شغل معلمی است با کد های زیر مشخص می‌شوند:

  • معلم پیش دبستانی (کد 241111 :ANZSCO)
  • معلم ابتدایی (کد ANZSCO: 241213)
  • معلم مدارس راهنمایی (کد ANZSCO: 241311)
  • معلم دوره متوسطه (کد ANZSCO: 241411)
  • معلم نیازهای ویژه (کد ANZSCO: 241511)
  • معلم معلولان کم بینا (کد 241513 :ANZSCO)
  • معلم معلولان کم شنوا (کد ANZSCO: 242412)
  • معلمان آموزش ویژه که در جای دیگری طبقه بندی نشده‌اند (کد ANZSCO: 241599)

 

شرایط مهاجرت معلمان به استرالیا

 

شرایط مهاجرت معلمان به استرالیا

برای آن که بتوانید بسنجید آیا واجد شرایط مهاجرت معلمان به استرالیا هستید یا خیر، ابتدا بهتر است با پیش نیازهایی که برای این روند تعیین شده‌اند آشنایی پیدا کنید؛ به همین سبب هم بخشی را به موضوع مورد بحث اختصاص داده‌ایم. اولین مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، اهمیت بالای آموزش صحیح و کامل به دانش آموزان نزد دولت این منطقه است.

با توجه به این شاخصه باید بدانید که سطح علمی و تحصیلات متقاضیان مهاجرت معلمان به استرالیا به  طور دقیقی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بر اساس داده‌های موجود حداقل سطح آکادمیکی که باید آن را با نمرات بالایی سپری کرده باشید لیسانس تعیین شده می‌باشد. آیا به دنبال آنید تا شانس خود را در رسیدن به موفقیت افزایش دهید؟

در این صورت باید دوره بیان شده را در دانشگاه‌های تربیت مدرس پشت سر گذاشته باشید. داشتن تسلط بالا به زبان انگلیسی و دریافت گواهی مهارت از سازمان مربوطه را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین پیش نیازهای مهاجرت معلمان به استرالیا معرفی کرد.

گام‌های مهاجرت معلمان به استرالیا

برای آن که بتوانید از طریق مهاجرت معلمان به استرالیا به این کشور ورود نمایید، باید از این موضوع مطلع باشید که در گام اول باید ویزای مناسب و متناسب با شرایطتان را انتخاب کنید. نکته‌ای که در این میان مطرح می‌شود چیزی نیست جز فراهم کردن پیش نیازهای موجود برای مجوز اقامتی بیان شده.

به دلیل آنکه ظرفیت‌های ارائه شده به این رشته تقریباً نسبت به سایرین کمتر است، باید تلاش خود را کنید که حداکثر امتیاز ممکن را طبق جدول مربوطه به دست آورید و از این طریق شانستان را به طور چشمگیری افزایش دهید. یکی از مواردی که تا اینجا به آن اشاره‌ای نداشتیم، دریافت اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه است.

AITSL مجموعه‌ای به حساب می‌رود که وظیفه بررسی صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان مسیر مهاجرت معلمان به استرالیا را بر عهده دارد. مواردی که تا به اینجا بیان کردیم، تنها داده‌هایی کلی پیرامون اقدام مورد بحث بودند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری هستید، تنها کافی است از طریق روش‌های ارتباطی موجود اطلاعات تماستان را با ما به اشتراک بگذارید و یا به طور مستقیم با مشاوران سلکت ویزا در تماس باشید.

انتخاب کد شغلی که برای تمام معلمان ANZSCO با شماره ۱۳۹۹۱۴ مشخص شده است.

دریافت اسسمنت مثبت از سازمان (AITSL) مسئول ارزیابی مدارک معلمان متقاضی مهاجرت به استرالیا است.

رشته های مورد ارزیابی خود را از میان 8 رشته مشخص شده انتخاب کیند

  • معلم پیش دبستانی Early Childhood (Pre-primary School) Teacher (کد 241111 :ANZSCO)
  • معلم ابتدایی Primary School Teacher (کد ANZSCO: 241213)
  • معلم مدارس راهنمایی Middle School Teacher (کد ANZSCO: 241311)
  • معلم دوره متوسطه Secondary School Teacher (کد ANZSCO: 241411)
  • معلم نیازهای ویژه Special Needs Teacher (کد ANZSCO: 241511)
  • معلم معلولان کم بینا Teacher of the Sight Impaired (کد 241513 :ANZSCO)
  • معلم معلولان کم شنوا Teacher of the Hearing Impaired (کد ANZSCO: 242412)
  • معلمان آموزش ویژه که در جای دیگری طبقه بندی نشده‌اند Special Education Teachers (کد ANZSCO: 241599)

شما بعد از دریافت اسسمنت مثبت که خود یک مسیر مشخص دارد و با دیگر سازمان‌های ارزیاب استرالیا متفاوت است باید خود را برای جمع آوری امیتاز آماده کنید.

حالا باید فرم ابزار تمایل یا EOI را تکمیل کنید و آن را برای اداره مهاجرت استرالیا ارسال کنید تا این سازمان از میان بهترین‌ها یکی را انتخاب کند. و در نهایت دعوتنامه مورد نظر را اراسل می‌کند.

 

حقوق معلمان در استرالیا

 

حقوق معلمان در استرالیا

اگر پس از مطالعه قسمت‌های فوق مهاجرت معلمان به استرالیا نظر شما را به خود جلب کرده، باید به عنوان یکی از گام‌های اصلی با حقوق این قشر در منطقه مورد بحث آشنایی داشته باشید. بر اساس آخرین داده‌های در دسترس این افراد به طور میانگین چیزی در حدود 92000  دلار در سال درآمد دارند. اگر نگاهی به رقم مشابه برای سایر مشاغل بیندازید، متوجه خواهید شد که با دستمزد بیان شده تقریباً در سطح پردرآمدترین مشاغل قرار می‌گیرید.

همان‌طور که می‌دانید، مواردی مانند شهر و مجموعه فعالیت بر روی میزان دریافتی تاثیر مستقیمی دارند. پیرو این موضوع باید بگوییم شهرهایی مانند ملبورن، گلد کوست، بریزبین، مورابن و تاونزویل برخی از پردرآمدترین مناطقی به حساب می‌روند که میزان دستمزد فعالان این حیطه در آنها به چیزی در حدود 111000 دلار هم خواهد رسید. پس اگر قصد دارید روند مهاجرت معلمان به استرالیا را پشت سر بگذارید، باید به آنها نگاه ویژه‌ای داشته باشید.

 

وضعیت شغلی معلمان در استرالیا

 

وضعیت شغلی معلمان در استرالیا

آیا قصد دارید برای رسیدن به درآمد و شرایط زندگی بهتر از طریق ویزاهای کاری استرالیا وارد این کشور شوید و در آن به طور حرفه‌ای دست به فعالیت بزنید؟ در این صورت باید با وضعیت شغلی و بازار کار آشنایی اولیه‌ای داشته باشید تا بتوانید بسنجید که اقدام مد نظرتان منطقی است یا خیر.

آن دسته از افرادی که می‌خواهند روند بیان شده برای مهاجرت معلمان به استرالیا را پشت سر بگذارند، بهتر است بدانند که بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده در سایت labourmarketinsights موقعیت‌های کاری موجود در این زمینه رشد چشمگیر 5 درصدی را دارد. میزان درآمد ماهانه مناسب در کنار ساعات کاری ایده آل و فشار شغلی پایین را می‌توان به عنوان سایر مواردی معرفی کرد که پیرامون وضعیت شغلی معلمان در استرالیا مطرح می‌شوند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین