ویزای موقت استرالیا
خانه / مهاجرت به استرالیا / ویزای موقت استرالیا 

ویزای موقت استرالیا 

ویزای موقت استرالیا موضوعی است که تصمیم گرفتیم آن را برای شما به طور مفصل توضیح دهیم. اینکه یک فرد ویزای موقت استرالیا را دریافت کند می تواند دلایل زیادی را داشته باشد به طور مثال در ویزاهای سرمایه گذاری و اسکیل استرالیا میزان امتیاز شما می تواند اصلی ترین دلیل برای این اتفاق باشد و یا ویزاهای تحصیلی که ذاتا موقت هستند و موارد دیگر، به همین منظور سعی میکنیم لیستی از ویزاهای موقت مهم که متقاضیان ایرانی برای آنها اقدام می کنند را برای شما ذکر کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای استرالیا توصیه می کنیم به صفحه مختص به این ویزا مراجعه فرمایید 

 

ویزای موقت استرالیا در زمینه اسکیل

ویزاهای کاری که می توانیم بگوییم اصلی ترین نوع ویزاها می باشند انواع مختلفی دارند که در میان آنها ویزاهای سابکلاس 491، 476 و 482 جزء اصلی ترین ویزاهای موقت استرالیا در زمینه اسکیل می باشد. ویزای موقت 491 استرالیا مناسب افرادی می باشد که به دلیل کمی امتیاز و یا شرایط حاکم بر سیستم مهاجرت به دنبال اخذ این ویزا می باشند چرا که در راند های اخیر افرادی را مشاهده کردیم که با امتیاز خالص 80 و یا بیشتر برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا ساب کلاس 491 اقدام کرده اند در صورتی که توانایی اقدام برای یک ویزای دائمی را داشتند اما نمی خواستند تا این ریسک را بپذیرند.( نظر ما بر این است که همیشه تلاش خود را بکنید تا یک ویزای دائمی را بدست آورید اما ویزای اسکسل ورکر 491 در می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که امتیاز کافی را کسب نکرده اند و می توانند به آن به عنوان یک پل برای رسیدن به استرالیا و تبدیل آن به اقامت دائم نگاه کنند.)

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

و اما سابکلاس 476 که ذاتا یک ویزای موقت می باشد م ارتباطی با امتیاز شما ندارد و متقاضیان ایرانی که در دو دانشگاه تهران و امیرکبیر در رشته های مهندسی فارغ تحصیل شده اند می توانند برای آن اقدام کنند. (البته نباید از فارغ التحصیلی شما بیشتر از دوسال گذشته باشد.) ویزای مناسبی است تا این افراد بدون دردسر و مشکل به مدت 18 ماه وارد استرالیا شده و در این کشور مشغول به کار و یا تحصیل شوند.

سابکلاس 482 که با TSS شناخه می شود و مناسب افرادی است که از کشور استرالیا و یک کارفرمای استرالیایی پیشنهاد کاری (جاب آفر) دریافت کرده اند.( براساس قوانین و شرایط اخذ این ویزا به دلیل داشتن پیشنهاد کاری از استرالیا بسیار سخت می باشد از این رو توصیه می کنیم فریب تبلیغات برخی از دفاتر مهاجرتی در زمینه اخذ جاب فر استرالیا را خورید)

 

ویزای موقت استرالیا در زمینه ویزاهای سرمایه گذاری

یکی از بهترین ویزاهای این گروه، سابکلاس 188 می باشد این ویزا با عنوان کارآفرینی شناخته می شود چرا که شما قصد دارید از طریق این ویزای موقت به مدت 4 سال وارد استرالیا شده و با مبلغ حداقلی 200هزار دلار استرالیا یک بیزینس و کسب و کار را ایجاد کنید این ویزا مناسب افرادی است که نمی تواند مبالغ بالای را به استرالیا انتقال دهند و صاحب ویزای دائمی شوندو حتی بسیاری از متقاضیان این ویزا را همانند یک مسیری میبیند اکه بعد از آن بتوانند به اقامت دائم و یا ویزای اسکیل برسند. به جرات می توانم بگویم که سابکلاس 188 یکی از بهترین مسیر های ورود به استرالیا می باشد برای افرادی که دارای شرایط این ویزا هستند چرا که اجبار در انتقال سرمایه 200 هزار دلاری در ابتدای ورود نیست و شما می توانید در سال دوم و سوم این مبلغ را انتقل دهید و در این مدت با کسب سابقه کاری مناسب در این کشور برای یک ویزای اسکیل اقدام کنند. هرچند بسیاری هم با ایجاد یک کسب و کار و کسب شرایط لازم برای یک ویزای دائمی سرمایه گذاری اقدام می کنند.

 

ویزای موقت استرالیا در یک نگاه

 

ویزای موقت استرالیا برای والدین

ویزای والدین مناسب متقاضیانی است که بیش از نیم از فرزندانشان در استرالیا باشند. دولت استرالیا سعی بر این دارید تا با ایجاد قوانینی بتواند شرایطی را ایجاد کند تا والدین در کنار فرزندان خود باشند، از این رو با ایجاد ویزاهایی مانند ویزای والدین این امکان را فراهم کرده اند. توجه کنید که اصلی ترین تفاوت ویزاهای این گروه بر سر مدت زمان صدور ویزا و همچنین هزینه هر ویزا می باشد. سابکلاس 884 و همچنین سابکلاس 173 جزء این خانواده ویزاهای والدین می باشد که اقامت 2 ساله را به متقاضیان اعطا می کند. توصیه می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در این زمینه به صفحه تخصصی این ویزا مراجعه کنید.

 

ویزای موقت استرالیا از طریق ازداواج

شاید این ویزای را با نام های ویزای ازدواج، ویزای نامزدی و یا ویزای پارتنر بشناسید در مجموع دو ویزای موقت را در این گروه به شما معرفی می کنیم. سابکلاس 309 و سابکلاس 820 به شما یک اقامت موقت در استرالیا می دهد که بعد از مدتی می توانید آن را به دائم تبدیل کنید. دو فرق عمده این دو نوع ویزا این است که برای درخواست سابکلاس 309 شما باید خارج از خاک استرالیا باشید ولی برای ویزای 820 باید از طریق یک ویزای دیگر وارد استرالیا شده باشید. شما باید در مدت 2 سال اقامت خود با این سابکلاس ها برای ویزای دائمی مربوط به آن اقدام کنید.(در اینجا ویزای مکمل 309 ویزای 100 می باشد و همچنین ویزای مکمل سابکلاس 820، ویزای 801 می باشد.)

 

اقامت موقت استرالیا با ویزای توریستی

هرچند که ویزاهای توریستی کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد ولی درنهایت این روش در درسته ویزاهای موقت استرالیا قرار می گیرد. شما می توانید از طریق سابکلاس 600 برای این ویزا اقدام کنید که شما برای این سابکلاس می توانید از سه طریق گردشگری و توریستی، بازدید‌کننده تجاری و بازدید خانواده اقدام کنید که هر روش می تواند در میزان اقامت شما تاثیر بگذارد.( متاسفانه در سال های اخیر برای متقاضیان ایرانی اخذ ویزای توریستی استرالیا سخت شده است)

 

ویزای تحصیلی استرالیا با اقامت موقت

این ویزا جزء ویزاهایی می باشد که ذاتا موقت می باشند. استرالیا در شمار کشورهایی قرار دارد که هرساله متقاضیان بسیاری آن را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند از این شاید شما هم قصد داشته باشید ویزای موقت تحصیلی استرالیا را انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که معمولا مدت زمان اقامت شما در این کشور تا زمان تحصیل شما می باشد. سابکلاس 500 یکی از بهترین گزینه های این خانواده از ویزاهای تحصیلی می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

نظرات 2

نظر دهید

2 دیدگاه دربارهٔ «ویزای موقت استرالیا »

  1. بهزاد درویش

    سلام من میخوام از طریق ویزای سرمایه گذرای به استرالیا بیام میشه کمک کنید چگونه ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین