مهاجرت به استرالیا از طریق تکنسین و مکانیک تهویه مطبوع

مهاجرت به استرالیا از طریق تکنسین و مکانیک تهویه مطبوع در سال های اخیر سرعت بالایی گرفته است شاید اصلی ترین دلیل آن سطح پایین این کد شغلی می باشد تکنسین و مکانیک تهویه مطبوع Airconditioning and Refrigeration Mechanic این شغل در انذکو دارای کد شغلی (ANZSCO 342111) می باشد. اما توجه کنید که دلیل محبوبیت و تقاضای بالای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص تهویه مطبوع فقط برای پایین بودن امتیاز آن نمی باشد بلکه این شغل در استرالیا شرایط مناسب نیز دارد. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت به استرالیا از طریق تکنسین و مکانیک تهویه مطبوع دارید با ما همراه باشید چرا که قصد داریم در این صفحه برای شما مقاضیان عزیز که در زمینه تهویه مطبوع و سرمایشی تخصصی دارید اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم. این کد شغلی از سری مشاغل موجود در سازمان TRA است.

سازمان ارزیاب کد شغلی تهویه مطبوع در استرالیا

شما برای دریافت ویزای کاری استرالیا نیاز به این دارید که مدارک و سوابق کاری خود را ارزیابی و به نوعی معادل سازی کنید تا به این صورت اداره مهاجرت استرالیا آن را تایید کند. سازمان های ارزیاب مدارک بسیاری در استرالیا وجود دارد که هر یک از آن چندین نوع رشته و تخصص را بررسی می کنند از این رو پیشنهاد می کنم لینک سازمان های ارزیاب مدارک استرالیا را مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

اما اگر قصد اقدام به مهاجرت از طریق تخصص تهویه مطبوع را دارید پیشنهاد می کنم در مورد سازمان TRA استرالیا بیشتر مطالعه کنید چرا که سازمان ارزیاب شما این سازمان سختگیر می باشد که ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا یک دپارتمان تخصصی در زمینه رسیدگی به پرونده های مهاجرتی متقاضیان با مدارک فنی و حرفه ای را داریم تا به این شکل تمامی پرونده های مهاجرتی با کمترین ریسک انجام شوند.

شرح وظایف کد شغلی تهویه مطبوع در استرالیا

اما اصلی ترین نکته کد شغلی تهویه مطبوع در استرالیا شرح وظایف آن می باشد که شما باید به آن دقت کنید و آن ها را در مدارک ارسالی خود به سازمان ارزیاب مدارک خود لحاظ کنید. این شرح وظایف براساس اعلام سایت های رسمی استرالیا به شرح زیر می باشد.

  • ایجاد نیازهای شغلی از نقشه ها و مشخصات و تعیین نقاط مرجع نصب
  • سوراخکاری ، نصب براکت های نصب و لوله کشی برش ، خمش لوله ها
  • نصب و تعمیر قطعات مانند کمپرسورها ، موتورها ، کندانسورها ، اواپراتورها ، سوئیچ ها و گیج ها و خطوط مسی بخار ، گاز، مبرد، هوای فشرده، روغن و آب سرد
  • نصب لوله ها ، لحیم کاری ، پرچ ، جوشکاری و لحیم کاری برای اتصال تجهیزات و بررسی تراز بودن و دقت تناسب
  • پر کردن سیستم ها با گاز یا مایع برای بررسی نشتی
  • آزمایش سیستم های برودتی ، بررسی مکانیزم ها و ایجاد تنظیمات
  • حذف گاز و مایع آزمایش با استفاده از پمپ های خلاumps و پر کردن با مبرد
  • بررسی و تعمیرات اساسی سیستم های برودتی ، تشخیص عیب ها و تعمیر و تعویض اجزای معیوب
  • تنظیم کنترل ها و مکانیزم های سیستم و جمع آوری مجدد سیستم ها
  • ثبت عیب یابی و تشخیص آن رفع آن

موارد بالا اصلی ترین شرح وظایف یک تکنسین و تعمیرکار سیستم های تهویه مطبوع و برودتی می باشد که مطمئنا با اکثر آنها آشنایی خواهید داشت.

سطح مهارت برای کد شغلی تهویه مطبوع در استرالیا

شما نه تنها برای کد شغلی تکنسین و مکانیک تهویه مطبوع در استرالیا بلکه برای تمامی مشاغل در این کشور نیاز به داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و یا سابقه کار مرتبط دارید. این کد شغلی ANZSCO 342111 Definition Air-conditioning and Refrigeration Mechanic دارای سطح مهارت 3 می باشد ( Skill Level 3 ) این بدان معنا می باشد که شما باید مدرکی معادل کاردانی را داشته باشید هرچند که در بیشتر موارد داشتن سابقه کار مرتبط و رسمی بالای 3 سال و قابل اثبات می تواند شما را از مدرک بی نیاز کند.

 

مهاجرت به استرالیا با شغل تهویه مطبوع

 

ویزاهای قابل دسترس برای کد شغلی تهویه مطبوع در استرالیا

ویزاهای کاری بسیاری برای استرالیا وجود دارد اما موضوع بحث ما 3 ویزای 189 استرالیا – 190 و 491 می باشد. این ساب کلاس ها دارای اقامت دائم و موقت می باشند اما این نکته را باید بگوییم که این کد شغلی 342111 در خوشبختانه در لیست مشاغل بلند مدت MLTSSL می باشد این به این معنی می باشد که تمامی ویزاهای کاری را تحت پوشش قرار می دهد. با توجه به تصویر زیر می توان متوجه شد که این شغل به چه میزانی مهم می باشد که آن را در لیست مشاغل بلند مدت استرالیا قرار داده اند.

 

مهاجرت به استرالیا از طریق شغل تهویه مطبوع

 

میزان حقوق تکنسین و مکانیک تهویه مطبوع در استرالیا

میزان حقوق متفاوت می باشد و می تواند به شرایط و موارد مختلفی بستگی داشته باشد مانند سابقه کاری شما میزان تخصص شما سطح مهارت و تبلیغات شما و حتی شهر و ایالت شما اما به صورت میانگین می توانید به حقوق بالای 75 هزار دلار استرالیا در سال فکر کنید چرا که مشاغل فنی در استرالیا از درآمد بالایی برخوردار است.

در تصویر زیر که از وبسایت های رسمی کاریابی استرالیا دریافت شده است کاملا مشخص است که این کد شغلی شرایط مناسبی دارد در همین لحظه 681 فرصت شغلی فقط در یک وبسایت کاریابی که رشد شغلی 3/5 درصدی برای 5 سال آینده را در خود دارد و رضایت شغلی بالای3/9 در استرالیا

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین