بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود دارد. آشنایی با تمایزات این امکان را به شما می‌دهد تا تقریباً بدون هیچ مشکلی مدت زمان اقامت خود را سپری نمایید. بازنشستگی یکی از مهم‌ترین مواردی به حساب می‌رود که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از این دوران و مزایایش هستند.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید بهتر است بدانید که برای بازنشست شدن، باید از بیمه عمر استفاده کنید. انواع مختلفی از این خدمت رفاهی پیش روی شما عزیزان قرار دارد که هر یک از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه این مقاله سعی داشتیم تا شما را به طور کامل با بیمه عمر در استرالیا، انواع آن و نکات مهم پیرامونش آشنا کنیم؛ پس اگر به دنبال داده‌هایی قابل اطمینان و به روز هستید، با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی بیمه عمر در استرالیا

با شنیدن نام سرویس مورد بحث بدون شک ذهن شما به این سمت می‌رود که با استفاده از آن، پس از مرگ خسارتی به خانواده‌تان پرداخت می‌شود که برای سپری کردن زندگی‌شان کمک شایانی می‌باشد. زمانی که در کشور بیان شده قصد زندگی و اشتغال را دارید، می‌توانید با استفاده از بیمه عمر در استرالیا آینده‌ای ایمن از نظر مالی برای خود رقم بزنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

به دلیل وجود انواع مختلف، خدماتی که قادر  به دریافت آنها هستید تنوع بالایی دارند و تقریباً تمامی نیازهایتان را پوشش خواهند داد. بازنشستگی یکی از مواردی به حساب می‌رود که برای بهره‌مندی از آن در مقصد بیان شده، باید به سراغ استفاده از بیمه‌ای خاص بروید. روند دریافت این خدمت به این گونه است که در ابتدا هر فرد با سرویس‌ها و شرایط تعیین شده توسط شرکت‌های معتبر آشنایی پیدا می‌کند و به سراغ بهترین گزینه در دسترس می‌رود.

در گام بعدی صندوق سرمایه گذاری‌ای ایجاد خواهد شد که شخص ماهانه مبلغ مشخصی را به آن واریز می‌کند. این روند تا سن 60 سالگی ادامه پیدا می‌کند و قبل از آن هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی‌شود. در زمان تعیین شده شرکت سرویس دهنده بسته به خواسته سرویس گیرنده تمامی رقم جمع آوری شده را یکجا و یا به طور اقساطی در هر ماه به او می‌پردازد. اگر دارنده بیمه عمر در استرالیا قبل از تایم مورد بحث فوت کند، پول ذخیره شده به کسانی داده می‌شود که در بیمه نامه معرفی شده‌اند.

 

[irp posts=”23628″ ]

 

انواع بیمه عمر در استرالیا

 

انواع بیمه عمر در استرالیا

در قسمت قبل بیان کردیم که انواع مختلفی از بیمه عمر در استرالیا وجود دارند که هر یک از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای آن که بتوانید حداکثر استفاده ممکن را از گزینه‌های در دسترس ببرید، باید به سراغ موردی بروید که بیشترین همخوانی و هماهنگی را با هدفتان دارد.

پوشش مادام‌العمر، حمایت از درآمد، تروما و ناتوانی کلی و دائم را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین و رایج‌ترین مواردی معرفی کرد که در دسته بیمه عمر در استرالیا قرار می‌گیرند. برای آن که داده‌های تکمیلی را پیرامون آنها در اختیارتان قرار دهیم، در ادامه بخش‌هایی آماده کرده‌ایم که به‌روزترین اطلاعات را در آنها مشاهده خواهید کرد.

بیمه پوشش مادام‌العمر در استرالیا

آیا نگران آن هستید پس از ورودتان به کشوری جدید اگر به طور ناگهانی فوت کنید چه  بر سر همراهان و اعضای خانواده‌تان میاید؟ در این صورت باید فکری به حال حمایت از آنها کنید. پوشش مادام‌العمر به شما در راحت کردن خیالتان کمک خواهد کرد. زمانی که فرد از این سرویس استفاده کند، می‌تواند بعضی از اشخاص را به عنوان ذی‌نفع خود معرفی نماید و پس از مرگش شرکت سرویس دهنده، مبلغی از پیش تعیین شده را به اشخاص معرفی شده پرداخت می‌کند

شاید برای شما این پرسش به وجود بیاید اگر عده‌ای خاص را برای دریافت چک معرفی نکرده باشید چه اتفاقی میفتد؟ در این صورت فرد امین شما تصمیم خواهد گرفت که رقم دریافتی صرف چه چیزی شود. نکته‌ای که برای بسیاری از علاقه‌مندان دغدغه برانگیز می‌شود چیزی نیست جز محدودیت زمانی استفاده از این بیمه عمر در استرالیا.

فرقی نمی‌کند چقدر از عقد قراردادتان بگذرد، در هر صورت با بروز اتفاقی ناخوشایند از ذی‌نفعانتان حمایت می‌شود. اگر به مرحله تعیین میزان پوشش مورد نیازی رسیده‌اید، باید به فاکتورهای مختلفی مانند وام مسکن، بدهی‌های کارت‌های اعتباری و سایر بدهی‌ها، مخارج مراقبت از فرزندانتان و تامین هزینه‌های آنها توجه داشته باشید.

بیمه حمایت از درآمد در استرالیا

یکی از چالش‌هایی که افراد مختلف با آن رو به رو هستند، آسیب دیدگی و ناتوانی ناشی از بیماری یا جراحت است. زمانی که به مشکل بیان شده بر بخورید متوجه خواهید شد که برای پرداخت صورت حساب‌ها و یا طی کردن مراحل درمان نیاز به حمایت دارید. اگر قصد دارید تا برای این چلنج قبل از رخ دادنش آمادگی داشته باشید، می‌توانید از حمایت از درآمد استفاده کنید که یکی از پرطرف‌دارترین زیر مجموعه‌های بیمه عمر در استرالیا به حساب می‌رود. برای آن که کمک‌های مورد بحث را دریافت کنید، تقریباً باید 12 ماه از شروع سرویس گیری و عقد قرار دادتان گذشته باشد.

شما قادر هستید تا 90 درصد از حقوقتان قبل از کسر مالیات را در شش ماه اول و 70 درصد آن را برای مدت زمان مشخصی پس از 6 ماه دریافت نمایید. از آنجایی که هر خط مشی حمایت از درآمد تعریف خاص خود را دارد، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی به طور دقیق با شرایط تعیین شده در این زمینه آشنایی داشته باشید  تا متضرر نشوید.

بیمه تروما در استرالیا

تروما به عنوان زیر مجموعه‌ای از بیمه عمر در استرالیا به حساب می‌رود که در صورت متحمل شدن آسیب جدی به کمکتان خواهد آمد. اگر دچار بیماری قلبی، سرطان، آسیب شدید به سر یا سکته شوید سرویس دهنده ملزم خواهد بود تا هزینه‌هایتان را طبق توافق انجام شده تحت پوشش قرار دهد.

با توجه به این که آسیب‌های مورد تایید برای دریافت خسارت میان شرکت‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد، بهتر است قبل از عقد قرار داد تمامی بندهای آن را به دقت مطالعه نمایید.

در انتها بهتر است کمی جامع‌تر به این بیمه عمر در استرالیا بپردازیم و بگوییم که با داشتنش قادر هستید هزینه‌هایی مانند مخارج پزشکی خارج از بیمه درمانی، زندگی خود و خانواده‌تان در مدت از کار افتادگی، درمان، مراقبت‌های پرستاری و حمل و نقل ویژه، مسکن و بازپرداخت بدهی مانند وام‌ها را تحت پوشش قرار دهید.

بیمه ناتوانی کلی و دائم (TPD)

اگر قصد دارید از طریق ویزاهای کاری استرالیا دست به مهاجرت بزنید، بهتر است با این نوع از بیمه عمر در استرالیا هم آشنایی داشته باشید؛ زیرا استفاده از آن می‌تواند خیال شما را تا حدود زیادی راحت کند. در صورتی که حین اشتغال خود با بیماری دائمی یا آسیب‌های جدی مواجه شوید، بدون شک از فعالیت باز خواهید ماند و احتمالاً مشکلات مالی متعددی را پیش رو خواهید داشت.

TPD می‌تواند یک شبکه ایمنی مالی برایتان فراهم نماید تا با استفاده از آن متقاضی، خانواده و مخارج درمانی و توان‌بخشی تحت حمایت قرار گیرند. اگر به دلیل جراحات وارده یکی از حالاتی که بیان خواهیم کرد برای شما به وجود آید، مشمول استفاده از حمایت‌های مورد بحث می‌شوید. آیا نمی‌توانید در هیچ موقعیت کاری فعالیت نمایید و یا تنها در پوزیشن شغلی قبلی‌تان ناتوان شده‌اید؟

پس باید بدانید که در هر دو صورت تحت پوشش قرار خواهید گرفت؛ اما برای استفاده از خدمات در حالت دوم ملزم هستید مبالغ بیشتری را به شرکت بیمه عمر در استرالیا بپردازید. 

هزینه بیمه عمر در استرالیا

اگر کمی به مطالب بیان شده در قسمت‌های قبلی توجه کرده باشید بدون شک متوجه شده‌اید برای بهره‌مندی از مزایا و حمایت‌های مختلف، باید مبالغی را هنگام قرار داد بستن بپردازید.

از آنجایی که شرکت‌های مختلفی به ارائه بیمه عمر در استرالیا می‌پردازند، سرویس‌هایی که ارائه می‌کنند متفاوت هستند. در کنار مواردی که به آنها اشاره داشتیم سن، جنسیت، شغل و سیگاری بودن یا نبودن سایر شاخصه‌هایی هستند که در مبلغ مورد نیاز تاثیر گذار هستند. بر اساس آنچه که در سایت شرکت‌های مختلف مشاهده شده می‌توان گفت بسته به شرایطتان عددی که باید پرداخت کنید می‌تواند بین 28 تا 496 دلار متغیر باشد.

 

هزینه بیمه عمر در استرالیا

 

قبل از خرید بیمه عمر باید به چه نکاتی توجه کرد؟

خرید بیمه عمر در استرالیا مانند سایر معاملات حقوقی دیگر است و باید قبل از امضای هر سندی، با خدماتی که در ازای پرداخت پول در اختیارتان قرار می‌گیرد به خوبی آشنا شوید. زمانی که برای دریافت سرویس سراغ تامین کنندگان خدمات بروید، آنها وظیفه دارند اظهارنامه افشای محصول را در اختیارتان قرار دهند. این سندی به حساب می‌رود که در آن میزان مبلغی که شما در ازای دریافت خدمات ذکر شده باید پرداخت کنید.

به غیر از مواردی که تحت پوشش قرار می‌گیرند و یا نمی‌گیرند، اطلاعات مورد نیاز برای ارائه به بیمه گر، جزئیات حق بیمه و نحوه تغییرش در طول زمان، نحوه ادعا برای گرفتن خسارت یا تحت پوشش قرار داده شدن، دوره‌های انتظار تعیین شده برای این اقدام و نحوه شکایت کردن از روند یا تصمیم گیری‌های انجام شده پیرامون درخواستتان سایر اطلاعاتی هستند که در مدرک ارائه شده به شما باید به طور شفاف بیان شده باشند. با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم می‌توان مهم‌ترین نکته در مسیر استفاده از بیمه عمر در استرالیا را مطالعه دقیق قرار داد دانست.

چه زمانی می‌توان از بیمه عمر در استرالیا استفاده کرد؟

در قسمت‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که بیمه عمر در استرالیا دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها شرایط خاص خود را داشته و برای استفاده‌های متفاوتی هم طراحی شده‌اند. بسته به ماهیت گزینه‌ای که به سراغ آن می‌روید، زمانی که می‌توانید حمایت مالی دریافت کنید متفاوت خواهد بود؛ به عنوان مثال اگر تحت پوشش بیمه عمر باشید، محدودیت زمانی‌ای وجود نخواهد داشت. آیا قصد دارید از سایر گزینه‌های موجود استفاده کنید؟ در این صورت باید به هنگام امضای قرار داد مفادی که در آن ذکر شده‌اند را با دقت مطالعه نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین