خبر نامه سلکت ویزا
خانه / خبرنامه / خبرنامه شماره 7 سلکت ویزا

خبرنامه شماره 7 سلکت ویزا

موضوعات این هفته:

  • خلاصه‌ای از وبینار ناگفته‌های ویزای اسکیل ورکر استرالیا
  • ایالت ویکتوریا برای ثبت ROI باز شد
  • استرالیا جنوبی لیست مشاغل خود را منتشر کرد

در وبینار ناگفته های ویزای اسکیل ورکر استرالیا چه گذشت؟

این وبینار طبق برنامه در تاریخ 26ام مرداد ماه 1403 برگزار شد و در آن جناب دامون آرین به موارد بسیاری پرداخت که در ادامه به اصلی‌ترین موارد آن خواهیم پرداخت.

همان‌طور که قبل‌تر اعلام کردیم در این وبینار به موارد ابتدای مانند ویزای اسکیل ورکر استرالیا چیست و یا جدول امتیاز بندی استرالیا چیست، توسط آقای آرین پرداخته نخواهد شد.

بخش ابتدایی این وبینار به، چرا مسیر اسکیل ورکر استرالیا را انتخاب کنیم، اختصاص پیدا کرد که در آن با مثل‌ها و دلایلی به صورت کامل مشخص شده که مسیر اسکیل ورکر استرالیا جز بهترین مسیرهای مهاجرتی در دنیا است.

موضوع دیگر این وبینار به سوال بسیاری از شما پرداخته است و آن هم این است که، از میان سه نوع ویزای اصلی استرالیا برای اسکیل ورکر برای کدام شانس بیشتری دارم. در اینجا سرویس ویژه سلکت ویزا که برای عموم قابل دسترس قرار گرفته است معرفی شد که از طریق آن این امکان برای شما فراهم می‌شود تا براساس امتیاز خود شانس کد شغلی خود را برای هر ویزا را ببینید البته این اپ امکانات و اطلاعات بسیاری را برای شما به نمایش می‌گذارد که شما را از هر سایت خارجی دیگری بی نیاز می‌کند.

بررسی مسیرهای موازی با ویزای کاری استرالیا بخش دیگر این وبینار بود که با همراهی آقای عکافپور از دفتر سیدنی سلکت‌ویزا ادامه یافت که به ویزاهای اسپانسر کارفرما در آن پرداختند.

داما چیست؟ داما یک ویزا نیست در واقع یک توافق نامه است، یک توافق نامه میان یک ایالت و منطقه با دولت استرالیا است که طبق آن توافق شرایط خاصی را برای ویزاهای حوزه اسپانسرکارفرما برای کارفرماهایی که در آن مناطق هستند ایجاد می‌کنند. در نتیجه نکته بسیار مهم در مورد توافق نامه داما این است که شما باید حتما یک اسپانسر کارفرما در آن مناطقی که توافقنامه داما را دارند، داشته باشید.

بخش انتهایی این وبینار به موضوع نچرال جاستیس، چک محل کار و راهکارهای آن پرداخته شد که پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر

برای مشاهد کامل این وبینار کلیک کنید

ایالت ویکتوریا جهت ثبت ROI باز شد

در تاریخ 14 آگوست 2024ایالت ویکتوریا برای تکمیل فرم ROI باز شد اما بسیاری از دوستان عنوان کردند که ROIچیست ؟

همان طور که میدانید EOI = مخفف عبارت Expression of Interest است. EOI در واقع یک تایید و ارسال رسمی به دولت استرالیا است که نشان‌دهنده قصد درخواست برای ویزای مهاجرتی مهارتی (skilled migration visa) است. در فرم EOI اطلاعات دقیقی در مورد مهارت‌ها، شایستگی‌ها، تجربه کاری و سایر عوامل مرتبط که برای درخواست ویزا در نظر گرفته می‌شود، ارائه می‌شود.

اما Roi=registration of interest با فرم EOI تفاوت دارد  چرا که EOI را باید در وب سایت رسمی اداره مهاجرت ثبت می‌کنید و فرم ROI را اگر لازم باشد در وب سایت رسمی ایالت مورد نظر ثبت و تکمیل می‌کنید. توجه کنید که اطلاعات این دو فرم نباید باهم تناقض داشته باشد.

استرالیا جنوبی لیست مشاغل خود را منتشر کرد

استرالیا جنوبی SA در تاریخ 20آگوست لیست مشاغل جدید خود را منتشر کرد که در آن مشاغلی را برای حوزه‌های کشاورزی، مدیران، بخش خدمات، حوزه هنر، مهندسی، آموزش، بهداشت، فناوری اطلاعات و …. وجود دارد که شما می‌توانید این لیست را به صورت کامال از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

برای مشاهده لیست مشاغل استرالیا جنوبی کلیک کنید

مطالب مرتبط

1403/24/06

خبرنامه شماره 8 سلکت ویزا

موضوعات این هفته: دفتر سیدنی سلکت ویزا پیشگام در ارائه خدمات مهاجرتی از جمله ویزاهای اسپانسری استرالیا لیست مشاغل و شرایط اقدام برای ایالت QLD اعلام شد دفتر...

ادامه مطلب

1403/20/05

خبرنامه شماره 6 سلکت ویزا

موضوعات این هفته: وبینار ناگفته‌های ویزای اسکیل ورکر استرالیا وبینار ویزاهای تجاری و سرمایه گذاری اروپا تغییرات ظرفیت‌های ایالت‌های استرالیا تغییرات در برنامه OSAP سازمان TRA استرالیا وبینار...

ادامه مطلب

1403/23/04

خبرنامه شماره ۵ سلکت ویزا

موضوعات این هفته: معرفی بزرگترین گروه تلگرامی مهاجرین استرالیا تغییرات جدید در هزینه‌های درخواست شهروندی (۲۰۲۴) فرصت‌های جدید مهاجرت به ایالت استرالیای غربی امتیاز ویژه تکنسین‌های برق برای...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین