ویزای سرمایه گذاری استرالیا

یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به استرالیا و کسب اقامت دائم استرالیا اخذ ویزای سرمایه گذاری است. ویزای سرمایه گذاری استرالیا مختص سرمایه گذاران و کارآفرینانی است که علاقه‌مندی به سرمایه گذاری در یک کشور امن با یک اقتصاد پویا را دارند. این کشور برای سرمایه گذاران و کارآفرینان یک محیط امن با اقتصاد و زیرساخت‌های پایدار و قوی، موقعیت‌های کاری و استانداردهای بالای زندگی را برای متقاضیان این ویزاها فراهم کرده است به همین منظور افراد بسیاری در سرتاسر جهان خواهان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا هستند.

کشور استرالیا، یکی از مناسب‌ترین کشورها برای مهاجرت محسوب می‌شود و سال‌هاست پذیرای مهاجرینی است که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارند. سالانه حدود 100 هزار نفر موفق به مهاجرت به استرالیا می‌شوند. اقدام مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری، مسیر و راهکاری آسان برای آن دسته از صاحبان مشاغل، کارآفرینان و تاجرانی است که کسب و کار آن‌ها موفق و پر رونق بوده و یا در زمینه‌ی مدیریت اجرایی در سطوح عالی دارای سوابق درخشانی می‌باشند و اولویت آنها همواره سهولت و سرعت انجام امور است.

در روش سرمایه گذاری در استرالیا متقاضی و افراد وابسته پس از طی مراحلی، موفق به دریافت ویزای اقامت استرالیا خواهند شد، كه بسته به کلاس ویزا، اقامت مي‌تواند دائم یا موقت با قابلیت تبدیل به دائم باشد. اداره مهاجرت استرالیا برای شما انواع مختلفی از ویزاها را مشخص کرده است که توصیه می‌کنیم به لینک ویزای استرالیا مراجعه فرمایید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

دلایل پر مخاطب بودن ویزای سرمایه گذاری استرالیا

به چند دلیل ویزای سرمایه گذاری استرالیا 188 دارای مخاطبین بسیاری در سراسر جهان و بخصوص ایران است:

  • امکان اخذ ویزای 188 استرالیا صرفا از طریق ارائه سوابق کسب و کار و سوابق مالی
  • نبود هیچگونه قید و شرطی در ویزای 188 استرالیا (امکان رفت‌و‌آمد به کشور استرالیا بدون محدودیت در زمان اقامت، امکان اشتغال و تحصیل برای دارندگان این نوع ویزا، امکان افتتاح انواع حساب‌های بانکی)
  • بدون نیاز به انتقال سرمایه اولیه (شما سه سال برای انتقال سرمایه فرصت دارید)
  • محدوده پایین سرمایه گذاری نسبت به دیگر ویزاهای سرمایه گذاری مشابه در سایر کشورها
  • عدم الزام نمره زبان انگلیسی
  • امکان اقامت 5 الی 7 سال از طریق اخذ ویزای 188 استرالیا

اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا با کمترین هزینه و سرمایه

مشاوره رایگان فقط با ارسال شماره تماس برای ما

[gravityform id=”2″ title=”false” description=”false” ajax=”false”]

از ابتدای سال 2012 (اول جولای) ویزای سرمایه گذاری استرالیا کلاس 188 وارد سیستم Skill Select استرالیا شد. در واقع متقاضیان نمی‌توانند مستقیما تشکیل پرونده بدهند ابتدا باید برای EOI (درخواست نامه اظهار تمایل برای مهاجرت ) اقدام کرده و منتظر دعوتنامه برای ارسال مدارک بمانند.

ویزای 188 استرالیا به متقاضی این اجازه را می‌دهد که به مدت 5 سال بعد از صدور ویزا در استرالیا زندگی کنند که قابلیت افزودن دو سال دیگر به این مدت نیز وجود دارد. شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا 188 نیاز بر این دارید تا ابتدا تاییدیه یکی از ایالت‌های استرالیا را گرفته و سپس از طریق یکی از ایالت‌های این کشور اقدام کند. اگر متقاضی ویزای 188 استرالیا در طول پروسه‌ی 5 ساله خود قادر به انجام کلیه تعهدات خود نباشد این امکان تحت شرایط خاصی وجود داردتا برای تمدید ویزا برای مدت ۲ سال را داشته باشد.

هدف دولت استرالیا از ارائه‌ی این ویزا، جذب مدیران و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان موفق جهت بهبود و رونق وضعیت اقتصادی این کشور است. متقاضی به منظور دریافت این ویزا می‌تواند از طریق یکی از 5 زیرشاخه‌ی زیر اقدام کند: هرچند که شاخه کارآفرینی این ویزا بسیار محبوب است و تقریبا تمامی متقاضیان از طریق این ویزا اقدام می‌کنند چرا که مسیر برای دریافت اقامت دائم از طریق ویزای 888 برای شما نیز باز است. هزینه‌ی این ویزای 188 با توجه به اینکه شاخه کارآفرینی آن محبوب‌تر است، 6085 دلار استرالیا است.

ویزای نوآوری تجاری استرالیا

این شاخه از ویزای سرمایه گذاری استرالیا 188 برای افراد با مهارت در کسب و کار که می‌خواهند یک تجارت جدید در استرالیا راه‌اندازی کنند و یا یک تجارت موجود در استرالیا را مدیریت کنند و توسعه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا دریافت کنند.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

برای افرادی که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مشخص حداقل 1.5 میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند.

ویزای سرمایه گذاری خاص استرالیا

برای افرادی که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مشخص حداقل 5 میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند. دقت داشته باشید که متقاضیان این شاخه از ویزای 188 استرالیا باید از سوی دولت یا ایالت یا کمیسیون تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا (Austrade) به نمایندگی از دولت استرالیا تأیید شوند.

ویزای کارآفرینی استرالیا

این شاخه از ویزای سرمایه گذاری استرالیا به شما این اجازه را می دهد که در استرالیا فعالیت های کارآفرینی را انجام دهید که این فعالیت ها نباید با قوانین استرالیا مغایرت داشته باشد از این رو متقاضیان باید از سوی دولت یا یکی از ایالت‌های استرالیا تأیید شوند. شما می توانید با مبلغ 200 هزار دلار استرالیا آغاز کنید دقت داشته باشید باید برای این فعالیت یک طرح اقتصادی مورد تایید ارائه کنید.

ویزای سرمایه گذاری پرمیوم استرالیا

برای افرادی که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مشخص حداقل 15 میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند.

اگر تصمیم به اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا را دارید ویزای 888 استرالیا یکی از گزینه‌ها می‌باشد. ویزای 888 استرالیا یک ویزای اقامت دائم و مرحله‌ی دوم از ویزای سرمایه گذاری استرالیا 188 است. متقاضی قبل از درخواست برای دریافت ویزای 888 استرالیا و اقامت دائم استرالیا، باید شرایط مورد نیاز ویزای اقامت موقت استرالیا با ساب‌کلاس 188 را فراهم کرده باشد.

دقت کنید که اگر متقاضی قبلا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا 188 به استرالیا مهاجرت کرده باشد باید قبل از تشکیل پرونده برای دریافت اقامت دائم استرالیا مدارکی ارائه کند که نشان دهد،‌ ایالت و یا منطقه‌ی اسپانسر کننده از حمایت خود از متقاضی کنار نکشیده است. درواقع در مدت درخواست ویزای 888 استرالیا اقامت دائم استرالیا نیازی به ارائه EOI  ندارد اما کماکان مجوز فعالیت کسب و کار یکی از ایالت‌های استرالیا لازم و ضروری است.

 

چرا ویزای 888 استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا 888 یک ویزای اقامت دائم استرالیا محسوب می‌شود که به تازگی در لیست ویزاهای استرالیا وارد شده است تا افرادی که از طریق ویزای 188 استرالیا اقامت موقت استرالیا را کسب کرده‌اند بتوانند با این ویزا صاحب اقامت دائم استرالیا شوند. و به نوعی ویزای 888 استرالیا مکمل ویزای 188 استرالیا می‌باشد و شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا 888 در ابتدا نیاز دارید که با ویزای 188 وارد استرالیا شده باشید و بعد از کسب شرایط لازم برای اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای 888 استرالیا اقدام کنید.

 

شرایط لازم برای ویزای 888 استرالیا

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم اولین شرط داشتن ویزای موقت استرالیا 188 می‌باشد. شما باید در سوابق خود حداقل یک سال در استرالیا اقامت داشته باشید ( طی ۲۴ ماه قبل از اقدام برای ویزای ۸۸۸ اقامت دائم استرالیا ).

  • شرط دوم برای ویزای 888 استرالیا بحث سهم شما از کسب و کار و یا میزان مالکیت شما از بیزینس می‌باشد. در این بخش متقاضیان ویزای سرمایه گذاری استرالیا 888 باید حداقل یکی از شرایط زیرا را دارا باشید :

در صورتی که درآمد بیزینس شما کمتر از 400،000 دلار استرالیا باشد، حداقل ۵۱ درصد سهام باید متعلق به شما باشد.

در صورتی که درآمد بیزینس شما بیش از 400،000 دلار استرالیا باشد، حداقل 30 درصد سهام باید متعلق به شما باشد.

  • دولت ایالتی و یا منطقه‌ای اسپانسر شما، حمایت خود از فعالیت‌های کسب و کار و یا سرمایه گذاری شما را لغو نکرده باشد.
  • شرط دیگر برای ویزای 888 استرالیا گردش مالی بیزینس و کسب‌وکار شما می‌باشد که باید حداقل ۳۰۰,۰۰۰ دلار گردش مالی سالیانه داشته باشد (برای ۱۲ ماه قبل از درخواست ویزا سرمایه گذاری استرالیا 888 )؛ البته این شرط در برخی موارد با موافقت ایالت لازم نخواهد بود.
  • شما باید سابقه مدیریت خود را در بیزینس و کسب و کار اثبات کنید.

در این بخش تعدادی از شرایط اصلی برای اخذ ویزای 888 استرالیا را برای شما ارائه کردیم شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در سلکت ویزا در ارتباط باشید تا اطلاعات بروز و کاملی را کسب کنید.

 

مزایای ویزای 888 استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا 888 دارای مزایایی می‌باشد که در اینجا تعدادی از آنها را بازگو می‌کنیم.

  • اصلی ترین مزیت ویزای 888 استرالیا اقامت دائم بودن آن می‌باشد.
  • امکان کار به صورت تمام وقت در استرالیا
  • ایجاد شرایط تحصیل در استرالیا
  • شما می توانید خانواده خود را به استرالیا بیاورید
  • به مدت  5 سال به استرالیا رفت و آمد داشته باشید.
  • ثبت نام در برنامه بهداشت عمومی استرالیا، Medicare
  • در صورت کسب شرایط لازم می‌توانید برای اخذ شهروندی استرالیا اقدام کنید.

در این بخش می‌خواهیم به بررسی ویزای 132 استرالیا بپردازیم. اگر مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری در استرالیا را در برنامه خود دارید و می‌خواهید در یک کشور امن با خانواده زندگی کرده و سرمایه گذاری کنید مسلما استرالیا گزینه مطلوبی به حساب می‌آید. در بین انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا می‌خواهیم ویزای 132 استرالیا را مورد بررسی قرار دهیم.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132 یک ویزای اقامت دائم استرالیا می‌باشد که شما و خانواده از بدو ورود به این کشور اقامت دائم آن را کسب می‌کنید و از مزایای فراوان ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132 استفاده می‌کنید که در ادامه این مزایا را شرح می‌دهیم. ویزای ۱۳۲ استرالیا مخصوص مدیران و صاحبان شرکت‌های بزرگ و افرادی است که توانایی بیشتری برای سرمایه‌گذاری در استرالیا دارند.

متقاضیان ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132 باید متعهد شوند بعد از دریافت ویزای 132 استرالیا و ورود به کشور استرالیا مبلغی معادل یک و نیم میلیون دلار استرالیا را به این کشور آورده و در تجارت و کارهای تجاری سرمایه‌گذاری نمایید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132 از دو روش قابل دریافت می‌باشد که برای هر دو روش متقاضیان باید از طرف یک ایالت و یا استان یک دعوتنامه دریافت کنند و این تعهد را بدهند که بعد از ورود به کشور استرالیا به صورت کامل روی ایده و بیزینس خود کار کرده و آن را مدیریت می‌کنید.

ویزای 132 استرالیا حالت اول : مختص افرادی است که سهم در سرمایه گذاری‌های بسیار بزرگ دارند و متعهد می‌شوند بعد از ورود به استرالیا مبلغی معادل یک و نیم میلیون دلار استرالیا را به آنجا آورده و در تجارت و کارهای تجاری سرمایه گذاری کنند.

 ویزای 132 استرالیا حالت دوم : این حالت مختص به افرادی است که ایده ی خاصی دارند و می‌توانند از شرکت‌های خاص عضو سازمان َAVCAL مبلغ معادل 1 میلیون دلار استرالیا سرمایه دریافت کنند تا ایده‌ی خود را گسترش و به نوعی شراکت کنند.

 

شرایط ویزای 132 استرالیا :

اولین شرط میزان سرمایه متقاضی می‌باشد باید به صورت توضیح دهیم که میزان دارایی‌های شما و همسرتان باید به میزان یک و نیم میلیون دلار استرالیا باشد و همچنین این مبلغ باید قابل انتقال به کشور استرالیا نیز باشد. و از سوی دیگر دارایی شما به همراه همسرتان در کسب و کار و بیزینس باید 400 هزار دلار استرالیا در دو سال از چهار سال قبل از اقدام برای ویزای 132 استرالیا باشد.

شرط دوم برای ویزای 132 استرالیا بحث سهم شما از کسب و کار و یا میزان مالکیت شما از بیزینس می‌باشد. در این بخش متقاضیان ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132 باید حداقل یکی از شرایط زیرا را دارا باشید :

در صورتی که درآمد بیزینس شما کمتر از 400.000 دلار استرالیا باشد، حداقل ۵۱ درصد سهام باید متعلق به شما باشد.

در صورتی که درآمد بیزینس شما بیش از 400.000 دلار استرالیا باشد، حداقل 30 درصد سهام باید متعلق به شما باشد.

و یا اگر صاحب بیزینسی هستید که سهامی عام است، حداقل 10 درصد سهام برای شما باشد.

شرط سوم برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132 این است که در 2 سال از 4 سال اخیر بیزینس و کسب و کار شما باید حداقل سه میلیون دلار گردش مالی داشته باشد.

سن شما برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا باید کمتر از 55 سال باشد.

موارد ذکر شده تعدادی از اصلی ترین شرایط برای ویزای 132 استرالیا می‌باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران ما در تیم سلکت ویزا در ارتباط باشید.

مزایای ویزای 132 استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132 یک ویزای اقامت دائم استرالیا است که دارای مزایای فراوانی است به تعدادی از آن اشاره می کنیم.

اولین مزیت ویزا اقامت دائم بودن آن است و این امکان را به شما و خانواده می‌دهد که از بدو ورود به استرالیا اقامت دائم استرالیا را داشته باشید.

کسب و کار جدید و یا موجود در استرالیا را انجام دهید.

خانواده خود را به استرالیا بیاورید.

امکان تحصیل در استرالیا را داشته باشید.

استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان مدیکر استرالیا

این نوع از ویزای سرمایه گذاری استرالیا جزء ویزاهای موقت استرالیا می باشد که جهت بازنشستگانی است که از لحاظ مالی متکی به خود بوده و هیچ فرد وابسته ای را نداشته و می خواهند در طول سالهای بازنشستگی خود در استرالیا زندگی کنند. ویزای بازنشستگان استرالیا به متقاضی این اجازه را می‌دهد که به مدت 4 سال بعد از صدور ویزا در استرالیا زندگی کنند که قابلیت افزودن دو سال دیگر به این مدت نیز وجود دارد.

خبر خوب این است که دولت استرالیا به تازگی قصد این را دارد که که قابلیت تبدیل شدن به اقامت دائم را به این ویزا بدهد.

شرایط لازم برای ارائه EOI

  • سن فرد متقاضی حداکثر 55 سال باشد ( فقط در یک شرایط ویژه سن بالای 55 سال پذیرفته میشود)
  • داشتن یک کسب و کار موفق یا سرمایه گذاری خوب لازم می باشد.
  • فرد متقاضی دارایی لازم و مشخص در کسب و کار داشته باشد.

ویزای بازنشستگان

متقاضی باید بیشتر از 55 سال سن داشته باشد. هیچ فرد وابسته درجه یک به جز همسر نداشته باشد. شرایط مالی در نظر گرفته شده را داشته باشد. بتواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و قابل توجه در استرالیا انجام دهد.

مهـاجرت به استرالیـا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دریافت اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا زیر نظر وکیل رسمی امور مهاجرت به استرالیا

سال 1400 بهترین فرصت برای اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزای کارآفرینی و بدون انتقال سرمایه

از آنجا که اثبات تمکن مالی فرد متقاضی این ویزا نسبت به دو سال قبل از زمان اقدام خواهد بود ، لذا متقاضیان مهاجرت در سال 1400 می بایست تمکن مالی خود را نسبت به سال های مالی 99 و 98 با با احتساب نرخ دلار دولتی استرالیا ( حدود 3 هزار تومان ) اثبات نماید .

با توجه به نوسانات نرخ ارز در سال 1400 و احتمال بسیار زیاد افزایش نرخ ارز دولتی و تک نرخی شدن آن متقاضیانی که در سال آینده اقدام خواهند کرد می بایست از تمکن مالی بیشتری برخوردار باشند تا بتوانند شرایط اولیه اثبات تمکن مالی را محقق سازند. از این رو برای بسیاری از پرونده ها اقدام در سال 1400 شانس بیشتری را به همراه خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

بی‌شک برای اخذ ویزای سرمایه گذاری و یا کارآفرینی استرالیا نیاز به ارائه مدارکی خواهید بود و از این رو شما سه فاکتور بسیار مهم را باید ادعا کنید. اولین فاکتور داشتن یک بیزینس شخصی و فعال است که در دو سال اخیر فعال باشه و یا اینکه 30 درصد سهام یک شرکت به نام شما باشد و چند مورد دیگر که در ویدیو به صورت کامل به آن اشاره شده است.

فاکتور بعد، میزان اموال و دارایی شما است که در حقیقت Asset شما محسوب می‌شود که باید یک حداقلی را داشتته باشد که در جدول زیر به آن اشاره شده است (توجه کنید این میزا براساس دلار دولتی محاسبه می‌شود.)

فاکتور دیگه گردش مالی بیزنس و کسب‌و‌کار شما است، این گردش مالی در دو سال از چهار سال گذشته است و باید حداقل مورد نیاز دولت استرالیا را داشته باشه

در مورد مدارک دیگر که شامل مدارک شما ، همسر و فرزندانتان است که شامل مدارک شخصی و تکمیل چند فرم است.

جدول امتیاز بندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید در زمان اقدام برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا به آن دقت کرد، امتیازات فرد متقاضی است. ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا از سیستم امتیازبندی استرالیا پیروی می‌کند و شما باید براساس پارامترهای مشخص شده در زیر امتیازات خود را افزایش دهید تا شانس خود را برای دریافت ویزای سرمایه گذاری بخصوص ویزای 188 افزایش دهید. اما باید به نکاتی توجه کنید که این ویزا را نسبت به دیگر ویزاها متمایز می کند:

الزامی به داشتن نمره زبان در این ویزاها وجود ندارد هرچند که حداقل نمره زبان در این مسیر بسیار پایین است و پیشنهاد می‌کنیم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق در استرالیا روی سطح زبان خود کار کنید.

حداکثر سن در این مسیر 55 سال است در صورتی که در ویزاهای کاری 45 سال است.

میزان دارایی و ترنول مالی شما براساس دلار دولتی محاسبه می‌شود که در حال حاضر در حدود 3هزار تومان است و این یک نکته بسیار مهم و جذاب است.

شما برای این مسیر نیاز بر این دارید تا حداقل 65 امتیاز را از جدول امتیازبندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا کسب کنید.

فاکتور سن

18 الی 24 سال

امتیاز : 20

25 الی 32 سال

امتیاز : ۳۰

33 الی 39 سال

امتیاز : ۲۵

40 الی 44 سال

امتیاز : 20

45 الی 54 سال

امتیاز : ۱۵

55 سال به بالا

امتیاز : ۰

سطح زبان انگلیسی

نمره‌ی 5 به بالا در هر مهارت آیلتس یا PTE و تافل ibT‌ معادل

امتیاز : ۵

نمره‌ی 7 به بالا در هر مهارت آیلتس یا PTE و تافل ibT‌ معادل

امتیاز : ۱۰

مدرک تحصیلی

گواهی تجارت استرالیا، دیپلم و لیسانس از مراکز آموزشی استرالیا، لیسانس مراکز آموزشی مورد تایید استرالیا

امتیاز : ۵

لیسانس مدیریت و تجارت

امتیاز : ۱۰

حمایت ویژه

اگر ایالت اسپانسر کننده تشخیص دهد که کسب و کار پیشنهادی شما،‌ویژه و منحصر به فرد می‌باشد

امتیاز : ۱۰

اموال و دارایی ها

مجموع اموال و دارایی شخصی و تجاری خود و همسر در حداقل دو سال اخیر

1.250.000 میلیون دلار استرالیا

امتیاز : ۵

1.750.000 میلیون دلار استرالیا

امتیاز : ۱۵

2.250.000 میلیون دلار استرالیا

امتیاز : ۲۵

2.750.000 میلیون دلار استرالیا

امتیاز : ۳۵

گردش مالی کسب و کار

گردش مالی سالیانه‌ی کسب و کار حداقل دو سال در چهار سال اخیر

750.000 هزار دلار استرالیا

امتیاز : ۵

1.250.000 میلیون دلار استرالیا

امتیاز : ۱۵

1.750.000 میلیون دلار استرالیا

امتیاز : ۲۵

2.250.000 میلیون دلار استرالیا

امتیاز : ۳۵

فقط مخصوص زیرشاخه ی نوآوری تجارت

شما یک یا تعداد بیشتری کسب و کار تا قبل از تشکیل پرونده داشته‌اید:
حداقل 4 سال در 5 سال اخیر

امتیاز : ۱۰

حداقل 7 سال در 8 سال اخیر

امتیاز : ۱۵

فقط مخصوص زیرشاخه ی سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری واجد شرایط به مبلغ حداقل 100 هزار دلار استرالیا:

حداقل 4 سال تا قبل از تشکیل پرونده

امتیاز : ۱۰

حداقل 7 سال تا قبل از تشکیل پرونده

امتیاز : ۱۵

مدارک نوآوری تجاری

مدارک ثبت اختراع یا طراحی ثبت شده

مدارک ثبت اختراع یا طراحی ثبت شده

امتیاز : ۱۰

مدارک توافقنامه رسمی سرمایه‌گذاری مشترک

امتیاز : ۵

مدارک کسب و کار صادرات

امتیاز : ۱۵

مدارک سهام‌داری در کسب‌ و کارهای پررونق و رو به رشد

امتیاز : ۱۰

مدارک کمک‌های مالی و یا بودجه‌ی سرمایه‌گذاری

امتیاز : ۱۰

اسپانسر ایالتی و منطقه ای

حمایت ویژه (مناطق محدود)

امتیاز : ۱۰

پروسه اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا دارای پروسه طولانی است و اصلی‌ترین دلیل آن نیز حجم بالای اسناد و مدارک شما است از این رو به هیچ عنوان نمی‌توان زمان دقیقی را برای پروسه اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا عنوان کرد.

اما براساس اعلام اداره مهاجرت استرالیا مدت زمان 24 ماه را درنظر گرفته است، ولی در حال حاضر و براساس تجربه پروسه اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا کوتاه‌تر شده است چرا که هم ظرفیت صدور این ویزا نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و همچنین اداره مهاجرت استرالیا نیروی بررسی این ویزا را افزایش داده است.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا شرایط بسیار پیچیده‌تری نسبت به دیگر ویزاهای استرالیا دارد که اصلی‌ترین دلیل آن هم میزان مدارکی است که شما باید ارائه کنید و کوچکترین اشتباه باعث می‌شود تا علاوه بر از دست دادن وقت و زمان، هزینه‌ی بالایی را نیز از دست دهید و از این رو به شما پیشنهاد می‌کنم در انتخاب وکیل مهاجرت خود دقت کنید تا ریسک پرونده خود را بشدت کاهش دهید.

سازمان مهاجرتی سلکت‌ویزا با بهره‌گیری از آقای دامون آرین وکیل رسمی سازمان مارا استرالیا و همچنین با دارا بودن یک تیم قدرتمند تخصصی در زمینه ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا می‌تواند به شما در رسیدن به ویزای استرالیا و همچنین مراحل بعد از ویزا کمک کند. جمع آوری مدارک ویزای سرمایه گذاری استرالیا کاری بسیار پیچیده‌ای است که در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا از همان ابتدا برای شما یک آفیسر با تجربه به صورت مجزا درنظر گرفته می‌شود که تا انتهای مسیر با شما همراه باشد و به شما در جمع آوری مدارک کمک کند.

جمع آوری مدارک ویزای سرمایه گذاری

اولین و مهمترین مرحله در جهت اقدام برای دریافت ویزای سرمایه گذاری، جمع‌آوری مدارک مورد نیاز است. بر اساس چک لیست‌های ارائه شده توسط وکیل مهاجرت و راهبری یک به یک، مجموعه مدارک شخصی و تجاری شما جهت درخواست اسپانسر ایالتی و در نهایت ارسال پرونده به اداره مهاجرت تکمیل می‌گردد.

وجه کنید که یکی از دلایل پیچیدگی این مسیر مدارک زیاد آن است که باید تمامی آنها کامل و دقیق باشد از این رو پیشنهاد می‌کنیم به تنهایی وارد این مسیر نشوید. سازمان مهاجرتی سلکت ویزا با بهره گیری از یک تیم قدرتمند و با تجربه می‌تواند به شما در این مرحل کمک کند تا به سادگی از آن عبور کنید.

اخذ دعوتنامه ایالتی برای ویزای سرمایه گذاری

درخواست دریافت دعوتنامه را برای ایالت مربوطه ارسال می‌کنیم و از سویی فرم‌ها و مراحل آنلاین را طی می‌کنیم تا دعوتنامه دریافت شود. بدون شک این مرحله بسیار مهم است و نشان دهند این است که شما از نظر ایالت مربوطه مورد تایید قرار گرفته‌اید و باید مدارک خود را به اداره مهاجرت ارسال کنید تا این سازمان نیز شما را تایید کند.

لاج کردن پرونده در اداره مهاجرت استرالیا

بعد از دریافت دعوتنامه از ایالت مربوطه، نوبت به تشکیل پرونده در اداره مهاجرت استرالیا می‌رسد. در این مرحله باید تمامی مدارک متقاضی و همراهانش با جزئیات کامل در هنگام تشکیل پرونده ارسال شود.

هزینه‌ی تشکیل پرونده برای هر زیرشاخه در این ویزا متفاوت است و براساس جدول هزینه‌ها محاسبه می‌گردد. سازمان مهاجرتی سلکت ویزا با افتخار اعلام می‌کند به هیچ عنوان ریجکتی در این مرحله نداشته است و تمامی کلاینت‌های ما در این مرحله با خیالی راحت هزینه‌های اداره مهاجرت را پرداخت می‌کنند.

دریافت ویزای سرمایه گذاری

در مرحله آخر پس از تعیین آفیسر پرونده در اداره مهاجرت استرالیا و بررسی این آفیسر بر روی پرونده و مدارک ارسالی شما و در نهایت تهیه مدارک تکمیلی ویزای سرمایه گذاری شما اخذ می‌شود.

بهترین وکیل مهاجرت برای ویزای سرمایه گذاری

بدون شک بارها اعلام کرده‌ایم که برای اخذ ویزای استرالیا الزامی به داشتن وکیل مهاجرت استرالیا نیست اما صادقانه باید بگوییم که ویزای سرمایه گذاری تفاوت‌های بسیاری با تمامی ویزاهای استرالیا دارد و نباید آن را با ویزاهای کاری و یا تحصیلی مقایسه کنیم.

این مسیر دارای جزئیات و نکات بسیار پیچیده‌ای است که بدون شک اگر تجربه پایین در زمینه اخذ این ویزا را دارید و از قوانین مالی و حقوقی استرالیا آگاهی لازم را نداشته باشید قدم گذاشتن در این مسیر آینده‌ای جز شکست و از دست رفتن هزینه‌های بالا و زمان شما ندارد، به همین دلیل است که از شما می‌خواهیم تا از یک وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا استفاده کنید تا با کمترین ریسک، شما را به موفقیت و اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا برساند.

در پروسه اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا شما مستقیما با جناب دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا با شماره MARA 1384623 در ارتباط هستین و می‌توانید از تجربیات ایشان بهرمند شوید. جناب آرین با بهره گیری از یک تیم منسجم و باتجربه می‌تواند شما را در یک مسیر درست و قانونی به اقامت استرالیا از طریق ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری برساند تا شما هم مانند بسیاری از متقاضیان از سراسر دنیا وارد یک کشور مدرن و با سطح زندگی بالا شوید.

برای اطلاع از ویزای کار استرالیا بر روی لینک کلیک کنید.

هزینه ویزای سرمایه گذاری استرالیا

یکی از اصلی‌ترین سوالات متقاضیان این مسیر مهاجرت این است که میزان هزینه ویزای سرمایه گذاری استرالیا به چه میزانی است و از این رو در این بخش قصد داریم تا کمی بیشتر در مورد هزینه‌های این مسیر بخصوص ویزای 188 را به شما ارائه بدهیم، چرا که اکثر متقاضیان از این مسیر اقدام می‌کنند.

شما چندین مدل هزینه را در پیش خواهید داشت که اولین آن هزینه وکیل مهاجرت است که برخی آن را به صورت دلاری و برخی به صورت ریالی دریافت می‌کنند و برای آن مبلغ مشخصی وجود ندارد ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا سعی بر آن داشته‌ایم تا بالاترین کیفیت خدمات را با کمترین قیمت ارائه کنیم.

اما دیگر هزینه‌های شما می‌تواند شامل ترجمه مدارک و همچنین هزینه‌ای برای کارشناس ارزیابی دارایی‌ها و املاک و در نهایت هزینه‌هایی که به صورت دلاری باید به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت کنید که اصلی‌ترین هزینه شما را شامل می‌شود و به شرح زیر است.

  • هزینه‌های ویزا برای نفر اصلی 6085 دلار استرالیا
  • برای افراد بالای ۱۸ سال هر نفر 3045 دلار استرالیا
  • برای افراد زیر ۱۸ سال 1520 دلار استرالیا

البته این هزینه‌ها تقریبا در انتهای کار از شما دریافت خواهد شد. هزینه دیگری نیز وجود دارد و آن هم مختص افرادی است که قصد ندارند نمره زبان خود را ارائه کنند.

اداره مهاجرت استرالیا از شما انتظار دارد که حداقل نمره زبان را دریافت و ارائه کنید این نمره زبان معادل آیلتس 4/5 است و یا معادل آن در دیگر آزمون‌های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا مانند آزمون PTE دقت کنید این نمره زبان قابل دسترس است و با کمی زمان گذاشتن می‌توان آن را دریافت کنید در غیر این صورت باید مبالغ دلاری آن را پرداخت کنید که به شرح زیر است.

  • نفر اصلی حدودا 10هزار دلار استرالیا
  • برای هریک از اعضای خانواده بالای 18 سال حدودا 5 هزار دلار استرالیا

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

بدون شک دستیابی به اقامت استرالیا به صورت کاملا قانونی می‌تواند یک اتفاق مهم باشد. براساس قوانین استرالیا شما می‌توانید براساس نوع ویزای سرمایه گذاری استرالیا به اقامت دائم و یا موقت این کشور برسید هرچند که در حالت موقت مسیر برای تبدیل آن به دائم وجود دارد. بسیاری از متقاضیان ویزای 188 استرالیا را با وجود موقت بودن انتخاب می‌کنند و دلیل آن هم ریسک پایین آن برای حجم سرمایه گذاری است.

در حال حاضر مدت زمان اقامت موقت5 ساله است که حتی می‌توان تا 7 سال هم آن را تمدید کرد و شما در این مدت باید یک کسب و کار فعال در این کشور راه اندازی کنید و از همه مهمتر این است که شما سه سال فرصت برای ایجاد کسب و کار و انتقال سرمایه به استرالیا را دارید و این فرصت زیادی است برای تحقیق و بررسی در مورد بیزینس مورد نظر خود در استرالیا،

اگر شما هم به دنبال اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری هستید باید بگوییم انتخاب مناسبی است چرا که حتی اقامت موقت آن مسیر بسیار راحتی برای رسیدن به اقامت دائم دارد در صورتی که دیگر کشورها چنین موقعیتی را برای شما فراهم نمی‌کنند.

میزان سرمایه‌گذاری در استرالیا

میزان سرمایه گذاری در استرالیا باید به چه میزانی باشد؟ این سوال را بارها شندیده‌ایم و برای بسیار تبدیل به یک سد شده است و شاهد این هستیم که بسیاری از کشورها مانند استرالیا اعداد و ارقام بالایی را برای سرمایه گذاری ادعا می‌کنند ولی باید بگوییم که استرالیا دارای یک ویزا با سابکلاس 188 است که این روزها شرایط را به طور کلی تغییر داده است و بسیاری از از متقاضیان سعی در اخذ آن دارند. اما میزان سرمایه گذاری در استرالیا از طریق ویزای 188 چقدر است؟

بستگی به ایالت انتخابی توسط شما دارد ولی می‌توانید با ایجاد یک کسب و کار در استرالیا به ارزش حداقل 200هزار دلار استرالیا این ویزا را دریافت کنید و این مبلغ در مقابل مبالغ درخواستی دیگر کشورها بسیار پایین است و این خبر خوش را به متقاضیانی که سوال می‌کنند میزان سرمایه گذاری در استرالیا به چه میزانی است باید بدهیم که قرار نیست شما در همان ابتدا این مبلغ 200هزار دلار استرالیا را وارد این کشور کنید، می‌توانید آن را سال اول، دوم و یا سوم وارد کنید.

چرا استرالیا برای سرمایه‌گذاری و تجارت گزینه مناسبی است؟

مسلما اگر قرار بر این باشد که نام 10 کشور برای سرمایه گذاری را نام ببریم، بدون شک استرالیا یکی از آن 10 کشور است اما این که شما قصد چه نوع سرمایه گذاری را داشته باشید بسیار مهم است، از این رو قبل از هر کاری، تحقیق یک موضوع بسیار مهمی است که نباید آن را فراموش کنید( چرا استرالیا برای سرمایه‌گذاری و تجارت گزینه مناسبی است؟)

یک مقاله بسیار مفید برای شما دوستان است که توصیه می‌کنیم قبل از شروع هر اقدامی آن را مطالعه کنید. شما با مطالعه این مقاله به چرایی این موضوع پی خواهید برد و اطلاعات مفیدی را از وب سایت های معتبر دنیا بدست خواهید آورد.

دلایل سرمایه گذاری در استرالیا

برای سرمایه گذاری و همچنین اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا دلایل بسیاری وجود دارد تا هر سرمایه گذار و کار آفرینی را بتواند قانع کند. شما می‌توانید با مراجعه به مقاله دلایل سرمایه گذاری در استرالیا 5 دلیل بسیار مهم برای سرمایه گذاری در استرالیا را با مراجعه به مقالات معتبر برای شما عنوان کرده‌ایم. اگر استرالیا را به عنوان سرمایه گذاری انتخاب کرده‌اید بدانید گزینه مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

رشد اقتصادی استرالیا

در میان دلایل بسیاری مهم برای سرمایه گذاری در استرالیا می‌توانیم به رشد اقتصادی این کشور اشاره کنیم، موضوع بسیار مهم و جالبی که شاید بسیاری از دوستان در جریان آن نباشند. آیا شما می‌دانید استرالیا رکورد دار رشد اقتصادی در جهان است؟‌

در گذشته کشور هلند با 25 سال رشد اقتصادی مثبت در جهان رکورد دار این موضوع بود ولی در سال‌های اخیر کشور استرالیا با 27 سال رشد اقتصادی مثبت و پیاپی این رکورد را از آن خود کرد و از این حیث در رتبه اول قرار گرفت. برای این منظور پیشنهاد می‌کنم مقاله رشد اقتصادی استرالیا را مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

بررسی مراحل سرمایه گذاری در استرالیا

شما برای سرمایه گذاری در استرالیا مراحل و روش‌های مختلفی را پیش روی خود دارید و این که کدام مسیر را انتخاب کنید کاملا بستگی به شرایط متقاضی دارد از این رو بررسی مراحل سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه کنید تا دید بازتری نسبت به نوع ویزای خود کسب کنید.

این که شما ویزای 188 استرالیا را انتخاب کنید یا 132 بستگی به شرایط مالی شما دارد و ما به شما متقاضی عزیز پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام با مشاوران و وکیل با تجربه سلکت ویزا در این زمینه مشورت کنید تا بهترین مسیر را برای شما انتخاب کنند.

نحوه شروع یک کسب و کار موفق در استرالیا

بسیاری از متقاضیان قبل از اخذ ویزای سرمایه گذاری به این موضع فکر می‌کنند که چگونه کسب و کار مدنظر خود را در استرالیا راه اندازی کنند و از این رو سوال که نحوه شروع یک کسب و کار موفق در استرالیا چگونه است را همیشه از خود می‌کنند.

برای راه اندازی یک کسب و کار و بیزینس موفق در استرالیا در ابتدا نیاز است که شما اطلاعات کاملی از شرایط کشور و ایالتی که قصد مهاجرت به آن را دارید را کسب کنید باید به قوانین آن کشور در مورد کسب و کار خود اشراف کامل را داشته باشد.

گام به گام شروع تجارت در استرالیا

در مقاله ای با عنوان گام به گام شروع تجارت در استرالیا که توسط آقای میلاد صابری از شرکت پارس فاینانس ملبورن نوشته شده است مطالب جالبی را بدست می‌آورید که هر فردی که قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا داشته باشد نیاز دارد تا این مطالب را بداند و ما پیشنهاد می‌کنیم آن را بدانید و آن را مطالعه کنید.

در دنیای امروزی دیگر نمی‌توانید صرفا با یک ایده و یا براساس صحیح و خطا به دنبال راه اندازی یک کسب و کار در یک کشور دیگر را باشید چرا که می‌تواند برای شما ضرر و زیان جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

گام به گام شروع سرمایه گذاری در استرالیا

تجارت و بیزینس در استرالیا – تجارت های کوچک و متوسط

براساس آمارهای بدست آماده اکثر متقاضیانی که برای سرمایه گذاری و کارآفرینی به استرالیا مهاجرت می‌کنند حداقل در چند سال نخست بیزینس و کسب و کارهای کوچک راه اندازی می‌کنند. در مقاله‌ای با عنوان تجارت و بیزینس در استرالیا به صورت کلی به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم و در مورد بیزینس‌های کوچک در استرالیا صحبت کرده‌ایم که برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای 188 استرالیا را دارند مناسب است.

بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022

بدون شک ویزای سرمایه گذاری استرالیا در سال 2022 یکی از بهترین‌ها در نوع خود شناخته می‌شود و از این رو متقاضیانی بسیاری هر ساله برای آن و بخصوص سابکلاس 188 اقدام می‌کنند. دلایل بسیاری می‌تواند وجود داشته باشد تا ویزای سرمایه گذاری استرالیا در میان برترین‌ها قرار بگیرد، مواردی که باعث شده است تا ویزای سرمایه گذاری استرالیا جزء بهترین‌ها در سال 2022 نام بگیرد شامل :

دریافت اقامت آن کشور، دریافت تابعیت آن کشور، ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیاسی، دارا بودن نظام حقوقی سالم و به دور از فساد، سطح بالای زندگی، تامین آینده خود و اعضای خانواده، برابری میان شهروندان و مهاجران، حمایت های دولت از سرمایه گذاران خارجی و نظام حقوقی سالم را نام برد تا البته این‌ها دلایل کلی برای انتخاب استرالیا است شاید هر فردی دلایل شخصی خود را برای انتخاب داشته باشد.

بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 مقاله ای است که ما توصیه داریم آن را مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنید.

ویزای استارت‌ آپ استرالیا با آینده روشن

استرالیا هم، همانند کشور کانادا ویزایی را برای متقاضیان مهاجرت به خود در نظر گرفته است با عنوان ویزای استارت آپ استرالیا که در آن متقاضیانی با ایده‌های نوآورانه می‌توانند برای آن اقدام کنند این ویزا را با نام‌های دیگر مانند ویزای 188E و یا Entrepreneur stream شناخته می‌شود.

اما باید بگوییم که این مسیر با ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا متفاوت است و شما نمی‌توایند با این مسیر به دنبال ایجاد رستوران و یا پمپ بنزین باشید. در حال حاضر اداره مهاجرت استرالیا این مسیر را باز کرده است و شما می توانید برای آن اقدام کنید.

شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالبیا در سال 2023

در سال‌های اخیر یکی از بهترین مسیرهای ورود به استرالیا ویزای سرمایه گذاری استرالیا و یا همان ویزای 188 بوده است. در سال‌های اخیر به ویژه در دوران کرونا میزان صدور ویزا و دعوتنامه برای این و مسیر بسیار افزایش یافت، هر چند که اداره مهاجرت استرالیا ویزای کاری خود را صادر نمی‌کرد اما این ویزا شرایط بسیار ایده آلی را داشت. بعد از اتمام شرایط کرونایی حاکم بر جهان استرالیا به ناچار سرعت صدور ویزا و دعوتنامه‌های کاری خود را افزایش و این مسیر را کاهش داد اما براساس شواهد و تجربه، به زودی این مسیر به شرایط رویایی خود بازخواهد گذشت از این رو ظرفیت‌های سال مالی پیش رو نیز اعلام شد.

در حال حاضر شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا در سال 2023 تغییری نکرده است و همانند گذشته است اما این احتمال وجود دارد که برای سال جدید تغییراتی را درنظر بگیرند اما همچنان این مسیر به نسبت دیگر مسیرهای سرمایه گذاری دیگر کشورها شرایط مناسبی را دارد.

بله، این امر امکان پذیر است البته درصورتی که شما شرایط اولیه ویزای 188 را داشته باشید و این این شرایط شامل دو شرط اصلی دارایی بالای 2/5 میلیارد تومان است و شرط دوم این است که شما کسب و کاری در ایران داشته باشید که در سال ترنول و گردش مالی 1/5 میلیارد تومانی داشته باشد این دو شرط اصلی برای اخذ این ویزا است.

ویزای 188، ویزای 132، ویزای 888 سه ویزای اصلی سرمایه گذاری استرالیا هستند که این امکان را به شما می‌دهند تا شما به راحتی اقامت استرالیا را دریافت کنید. توجه کنید که هر یک از این ویزاها شرایط خاص خود را دارند که بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر هر یک از این ویزاها را بصورت مجزا مطالعه کنید.

خیر. برای اخذ این این ویزا الزامی به دارا بودن نمره زبان انگلیسی وجود ندارد. البته رعایت سایر موارد در این خصوص الزامی است؛ از جمله میزان دارایی و همچنین ترنول مالی، توجه کنید که مواردی مانند دارایی، ترنول، زبان، سن، مدرک تحصیلی و… مناسب برای افزایش امتیاز شما می‌باشند که باید با آنها شانس دریافت ویزای خود را افزایش دهید.

داشتن وکیل مهاجرت الزامی نمی‌باشد اما توصیه می‌کنیم برای ویزاهای سرمایه گذاری و کار آفرینی حتما از یک وکیل مهاجرت استفاده کنید. ویزاهای سرمایه گذاری به دلیل پیچیدگی و حجم بالای مدارک احتمال اشتباه را در شما به شدت افزایش می‌دهد و شما با کمک یک وکیل مهاجرت با تجربه ریسک پرونده خود را بشدت کاهش می‌دهید.

بدون شک استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری می‌باشد و برای آن دسته از متقاضیانی که شرایط اولیه آن را دارند گزینه مناسبی می‌باشد. شما وارد یک کشور مهاجر پذیر می‌شوید که بیش از 40 درصد جمعیت آن را مهاجرن تشکیل می‌دهند.

این ویزا محدودیت سنی تا 55 سال را دارد و نکته‌ جالب این است که قانون گذار این اجازه را به ایالت‌ها داده است تا در صورتی که بخواهند کیس خاصی را دعوت کنند و سنی بالاتر از 55 سال داشته باشد را بتوانند دعوت کنند و این موضوع نکته جذابی است.

در حال حاضر ایالت استرالیا جنوبی و استرالیا غربی این اجازه را می‌دهند تا افراد بالاتر از 55 سال هم وارد این ایالت‌ها  شوند.

در رابطه با ویزای کارآفرینی استرالیا همونطور که قبلا هم به آن اشاره کرده‌ایم این است که، انتقال سرمایه اولیه در آن الزامی نیست و شما بدون انتقال سرمایه می‌توانید ویزا را دریافت کنید و وارد خاک استرالیا شوید، در حال حاضر ویزا پنج ساله است.

شما پنج سال فرصت دارید که با این ویزا در خاک استرالیا حضور داشته باشید، الزامی برای سرمایه گذاری در این 5سال وجود ندارد اما اگر بخوایید از مسیر subclass 888 اقامت خودتون رو تبدیل به اقامت دائم کنید، شما باید حداقل سه سال یک بیزنس را داشته باشید آن بیزینس شرایط خاص خود را داشته باشد که ویدیو در مورد آن توضیحاتی را داده ایم.

در واقع ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا نیز همانند بسیاری از کشورها وجود دارد و این سرمایه گذاری چیزی در حدود دو تا دو نیم میلیون دلار استرالیا است اما شاخه از ویزاهای کارآفرینی استرالیا وجود دارد که نیاز به انتقال سرمایه نیست اما برای اینکه این ویزاها را بتوانید به دائم تبدیل کنید باید وارد استرالیا شوید و در آن کشور یک بیزینس و کسب و کار ایجاد کنید که می‌تواند از 200 تا 800 هزار دلار باشد و این موضوع بسته به ایالت انتخابی توسط شما دارد.

از این رو ارزان‌ترین روش سرمایه‌گذاری در استرالیا همین شاخه ویزاهای کارآفرینی و استارت آپ است.

ما قبلا یک نوع ویزای کارآفرینی استرالیا رو داشتیم که اقامت دائم بود با سابکلاس 132 که از جولای امسال برداشته شده است این ویزا شرایط سختی داشت و معمولا هر سال کمتر از پنج نفر از ایران با پاسپورت ایرانی می‌توانستند آن را دریافت کنند.

اما ویزای 188 در حال حاضر شرایط بسیار جذابی را برای متقاضیان اییجاد کرده است و هرچند که مقت 5 ساله است اما می‌توانید در نهایت آن را به دائم تبدیل کنید.

 

ویزای کارآفرینی سرمایه‌گذاری استرالیا ویزایی است که به همه‌ی اعضای خانواده تعلق میگیرد و همه‌ی اعضای خانواده با هم می توانند وارد استرالیا بشن منظور از اعضای خانواده یک family reunion یعنی پدرمادر و فرزندان زیر 23 سال است.

 

شما با دریافت ویزای 188 استرالیا تحصیلی فرزندان خود را در مدارس دولتی رایگان است.

 

از آنجایی که ویزای 188 یک ویزا provisional است و pathway مشخص برای اقامت دائم دارد نمیتوان گفت تبدیل، ولی دارندگان ویزای 188 هستن که میتونن برای subclass 888 اقامت دائمه اقدام کنند در صورتی که در استرالیا باید بیزینسی برای خود راه اندازی کرده باشند و شرایط رو مهیا کرده باشند اما فردی که دارنده‌ ویزا 188 است.

 

[yasr_visitor_votes size=”small”]

20 دیدگاه دربارهٔ «ویزای سرمایه گذاری استرالیا»

    1. بله درسته ویزای 188 استرالیا و یا همون ویزای کارآفرنیی استرالیا که بسیار آن را با نام سرمایه گذاری عنوان میکنند

      0
    1. قوانین هر ساله تغییر میکنه ولی در حال حاضر باید دارایی شما 1.250 میلیون دلار استرالیا داشته باشید که با دلار حدودا 4هزارتومن محاصبه میشود

      0
    1. تا 55 سالگی البته برخی از ایالت ها بالای 55 سال رو هم در شرایط خاصی هم قبول میکنن ولی باید با مشاور صحبت کنید تا بررسی بهتری بشه شرایط شما

      0
    1. سلام کاملا بستگی به شرایط خود شما و میزان امتیاز شما داره و همچنین شرایط ایالت ها و میزان ظرفیتی که اعلام میکنن

      0
    1. سلام قیمت ها درحال تغییر هستش
      شما چند نوع هزینه دارید مثلا هزینه ارزیابی ، هزینه اداره مهاجرت باید شرایط شما کامل بررسی بشه
      برای ویزای کار استرالیا و دریافت مشاوره رایگان فرم زیرو تکمیل کنید
      https://selectvisa.com/fa/form/

      0
    1. سلام نه خوشبختانه شایعه بوده و برنامه سال مالی جدید رو دادن از طرفی هزینه لاج رو افزایش دادن و اگه قرار بود کنسل کنن این کارو نمیکردن

      0
  1. ممنونم بابت این اطلاعات کامل و دقیقی که در سایت ارائه دادین من برای مشاوره هم چند جا رفتم پیش شما هم اومدم اطلاعاتی که شما دادین واقعا کامل و تکمیل بود

    0
    1. کمک به شما دوستان عزیز باعث افتخار ماست و رسالت و تعهد خود میدانیم که به تمامی شما عزیزان کمک کنیم از این رو مشاوره های رایگان و تخصصی را به شما عزیزان ارائه میکنیم

      0
  2. من هرچی در رابطه با ویزای سرمایه گذاری استرالیا میخواستم از این مقاله دریافت کردم برای مشاوره حضوری باید چیکار کنم ؟

    0
    1. سلام فقط کافیه با شرکت تماس بگیرید تا مساوره رایگان براتون ست بشه و یا شماره خودتونو در باکس فرم بزارید تا شرکت با شما تماس بگیره

      0
  3. امروز 7.2.1402 هستش من برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا یا همون 188 وارد شرکت شما شما و قصد عقد قرارداد داشتم شما با تمام صداقت اعلام کردین در حال حاضر ظرفیت ها مشخص نشده و لطفا کمی صبر کنید به محض مشخص شدن بهتون اعلام میکنیم در صورتی که یکی از شرکت ها دیگه به من گفتن قرارداد ببندید شرایط اوکی هستش و اصلا صداقت در کار نداشتن من از مجموعه سلکت ویزا واقعا تشکر میکنم بابت مشاوره صادقانه

    0
  4. بدون شک سلکت ویزا متخصص در زمینه اخذ ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا هستش تشکر میکنم از آقای دامون آرین

    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین