صد مورد از بهترین شهرهای استرالیا

از مراکز پرورش شراب گرفته تا مخفیگاه های کنار ساحل و جوامع دور افتاده از راه دور ، مسافر استرالیا برای تعیین بهترین شهرهای استرالیا کم و زیاد جستجو کرده است. اما قبل از رسیدن به لیست ، در اینجا نحوه تصمیم گیری ما آورده شده است. . .


حدود 100 شهر برتر استرالیا

در اینجا در  Australian Traveller ، ما بسیار خوش شانس هستیم که می توانیم خارج از کشور برویم و بیشتر مناطق کشور را ببینیم. اما همه جا از ما یک س sameال یکسان پرسیده می شود: شهر مورد علاقه ما چیست؟ همه در اینجا نظر دیگری دارند. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم تا به این س muchال مورد بحث پاسخ دهیم: بهترین شهر استرالیا کدام یک است؟ و پسر ، آیا ما یک قوطی کرم را باز کردیم؟

زیبایی در نگاه بیننده است. برای بعضی از مردم ، شهر کامل یک دهکده ساحلی است که تا حد زیادی دست نخورده است. برای دیگران ، این مکان در همه جا با یک میخانه خارج از ظهر پر از شخصیت های سخت زندگی است. بنابراین تصمیم گرفتیم کمی کارها را ساده کنیم.

ما یک لیست کوتاه از حدود 300 شهر مورد علاقه خود ایجاد کردیم ، همه با جمعیت کمتر از 45000 نفر – برخی از آنها با کمتر از 50 نفر. سپس یک هیئت داوران متشکل از 12 نفر ایجاد کردیم که در آنجا بوده اند و تقریبا تمام استرالیا را دیده اند. ما مطمئن شدیم که آنها سلیقه های مختلف را نشان می دهند. ما شیک پوشان ، پیرمردهای بدخلق ، مهره های ورزشی ، کارشناسان صنعت گردشگری ، نویسندگان سفر و حتی برخی از افراد عادی که مسافرت خوبی داشتند ، داشتیم. این امر باعث خوشحالی کارشناسان تحقیق می شود.

بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا 100 بهترین شهر استرالیا وجود دارد . و اگر هنوز هم بیشتر می خواهید ، از دست ندهیددوستانه ترین شهرهای استرالیا و بهترین شهرهای زیر رادار برای بازدید از امسال.

100 بهترین شهر استرالیا – 1 تا 10

# 1 – یامبا ، نیویورک غربی

یامبا NSW

اولین بار کاوشگر متیو فلیندرز در سال 1799 در نزدیکی کلارنس هد ، انبوهی از سنگهای یکپارچه سنگی که یامبا را در برابر فزاینده وحشیانه اقیانوس آرام محافظت می کند ، از تختخواب خود ، نورفولک ، به ساحل پاشید تا نشتی را برطرف کند و شاید یک مورد داشته باشد.

او از سیدنی برای یافتن یک عدن جدید اعزام شده بود ، اما از نقطه نظر خود در بالای یک برآمدگی بد دهن که اکنون سر او خلبان است ، با خیالی آسوده خور شلوغ و آشفته را کنار گذاشته و خطرناک و غیرقابل بررسی بیشتر بود ، قبل از اینکه قایقرانی کند. واقعاً شرم آور ، زیرا آنچه را که برای یافتنش فرستاده شده بود ، کاملاً از دست داد. بزرگترین سیستم دهانه رودخانه در ساحل شرقی استرالیا ، دلتای رودخانه های شمالی و بسیار جالب و یکی از مناطق تفریحی مورد علاقه استرالیا. یامبا

با آب و هوای کامل ، سبک زندگی شبه بوهمیایی و سواحل موج سواری بی نظیر ، جواهر تاج هیئت مدیره یامبا ، وقفه با احترام و خیانت Angourie است – افراد مبتدی نیازی به استفاده ندارند. کارت پستال زیبا ، یامبا افتخار خود را در ارائه یک تفریح ​​سالم ، ایمن و آرام دارد.

“مانند بایرون بی 20 سال پیش. آرام ، بی تکلف و همه چیز درمورد جامعه. ” – کن باوندی

این شهر زود بازنشسته می شود ، آرام می خوابد و با بچه ها زود بیدار می شود. کمبود پیتزاز شبانه آن بیشتر از غذاخوری های عالی و کارهای دیگری که می توانید انجام دهید جبران می شود. این نیز لذت بردن از sprucing up.

کافه های خیابانی اکنون در زیر بادبان ها و درختان سایه دار شکوفا شده اند. خرید جهانی تر شده است – مغازه های شیک فروشی ، گالری ها و دیگران – اما حتی تحت فشار روزافزون محبوبیت خود ، یامبا حاضر نیست با هر سرعت دیگری حرکت کند.

فقط سعی کنید با عجله نوجوانان دیو ، مایک ، استیو و کِو را در مغازه بطری فروشی ببینید که خواهید دید. به همین دلیل خانواده ها مانند پرندگان مهاجر دهه به دهه دیگر برمی گردند.

جایی که؟ // شمال دور شمال غربی غربی ، 670 کیلومتر (8.5 ساعت) شمال سیدنی ، 280 کیلومتر (4 ساعت) جنوب بریزبن

آیا می دانید؟ // مارینای یامبا متعلق به محلی كی كوتتی (OA) است كه در سال 1988 با 11.2 متر بانوی اول خود ، اولین زنی شد كه به تنهایی دور دنیا را دور می زند. او 198 روز طول کشید.

# 2 – Esperance، WA

Esperance، WA

این راز واقعی WA است. Esperance به طرز دیوانه واری زیباست و بیشتر افرادی که این منطقه دورافتاده را زیباترین خط ساحلی استرالیا می دانند توصیف می شود. آب درخشان آکوامارین به رنگ آبی عمیق محو می شود و شن و ماسه آن چنان کورکورانه سفید است که به نظر می رسد برف از جاده عبور می کند. مدتی قبل از بقیه استرالیا ، اروپایی ها Esperance را “کشف” کردند ، جزایر خارج از Esperance – مجمع الجزایر Recherche – از اوایل سال 1628 روی نقشه های چاپ شده در هلند ظاهر شدند.

اسپرانس توسط فرانسوی ها نامگذاری شد ، اولین اروپاییانی که در سال 1792 در خلیج فرود آمدند ، در خارج از کشتی l’Esperance – The Hope. Esperance’s Great Ocean Drive برای استفاده بیشتر از تجربه و منطقه ، یک حلقه 38 کیلومتری است که بهترین مناظر و مناظر طبیعی را به خود اختصاص می دهد – چشم انداز تپه بی سیم منظره ای دیدنی از ساحل و مناطق اطراف را به شما ارائه می دهد. جزایر اطراف پر از مهر و موم ، پنگوئن و پرندگان است و می توانید به پناهگاه حیات وحش در جزیره وودی بروید

“سالها پیش ، پس از طی مسیری طولانی از Nullarbor ، Esperance و جزایر زیبای دریایی مجمع الجزایر Recherche طلسم من شد. من سالها از رویاپردازی بازگشتم را گذرانده ام. ” – کری ون در جاگت

پارک ملی کیپ لو گراند در شرق اسپرانس یکی از بهترین پارک های استرالیا است. خواننده AT ، اوا مالینوفسكا ، كه هنگام خراب شدن اتومبیلش بین نورسمن و آلبانی به طور اتفاقی با اسپرانس روبرو شد ، این را خلاصه می كند: “پارک ملی زیبا است و سواحل بکر است. این یک بهشت ​​است! ”

جایی که؟ // حدود 740 کیلومتر (9 ساعت) جنوب شرقی پرت.

آیا می دانید؟ // در یازدهم ژوئیه سال 1979 ، آسپرانس از طریق اولین ایستگاه فضایی آمریکا ، Skylab ، با بقایای آسمان باریده شد. Esperance از ایالات متحده شکایت کرد و به دنبال 400 دلار برای تهیه زباله بود اما هرگز این پول پرداخت نشد. یک روزنامه سانفرانسیسکو برای تحویل اولین قطعه آزمایشگاه Sky به دفتر روزنامه – از سقف وی جمع آوری شده ، 10 هزار دلار به استن تورنتون محلی 17 ساله در اسپرانس پرداخت کرد.

شماره 3 – بندر داگلاس ، QLD

بندر داگلاس QLD

بندر داگلاس نوعی شهر رونق و شلوغ سنتی است. در سال 1877 وقتی طلا در سیستم رودخانه نزدیک یافت شد ، این روستا مانند هر شهر خوب استرالیا رونق گرفت. و وقتی خط آهن 14 سال بعد به رقیب جنوبی کرنس رسید ، همه چیز برای بندر داگلاس شلوغ بود و در دهه 1960 به یک دهکده کوچک ماهیگیری 100 نفری کاهش یافت. کریستوفر اسکاز ، جنایتکار یقه سفید طاقت فرسا ، تصادف کرد و تصمیم گرفت یک استراحتگاه کلاس جهانی بسازد.

توسعه او از Sheraton Mirage در Four Mile Beach آغاز احیایی بود که بندر داگلاس را به یک زمین بازی برای ثروتمندان و / یا فقط معروف تبدیل کرد. این هتل دارای تعدادی رستوران عالی (انتخاب AT هریسونز است) ، بارها و زندگی شبانه برای جوانان قلب و همچنین فعالیت هایی برای بچه ها است. سفر به صخره کمتر از کرنز می تواند شلوغ و شلوغ باشد و در نزدیکی تنگه ماسمن ، جنگل بارانی داینتری و سایر فعالیت ها به معنای برآورده شدن بیشتر آرزوهای مسافران تعطیلات است – به ویژه در ماه های پرتعداد آوریل تا اکتبر.

وی افزود: “هر شهری كه ارزش املاك آن در طول یك دهه سه برابر شده باشد ، باید هزینه آن را پیش ببرد. جاده های مهر و موم شده در اینجا به پایان می رسند ، بنابراین لحظات آن را خوش کنید ، حتی اگر اکنون بازارها به جای استفاده از حکاکی پوسته نارگیل دست ساز ، سوپ میکرو آلی تهیه کنند. ” – جاستین واستناج

حرف آخر به خواننده محلی AT ، هلن ووت ، که در مورد شهر خود عاشق این موارد است ، می رود: همه ما که در اینجا زندگی می کنیم کمی تروپی می رویم. ”

جایی که؟ // در حدود 70 کیلومتری (1 ساعت و 15 دقیقه) شمال کرنز در امتداد کاپیتان زیبای کوک هووی.

آیا می دانید؟ // بندر داگلاس که زمانی به عنوان Terrigal ، Island Point ، Port Owen و Salisbury شناخته می شد ، تنها ایستگاه تعطیلات رئیس جمهور بیل کلینتون در تور Aussie در سال 1996 بود. پنج سال بعد و خارج از دفتر ، کلینتون به پورت داگلاس بازگشت. گزارش شده است که هنگام حمل غذا در سالسا بار و گریل ، او را از حملات 11 سپتامبر آگاه کرده اند. او روز بعد به ایالات بازگشت.

شماره 4 – بروم ، WA

Broome WA

trifecta بهترین استرالیا ارائه می دهد: خاک قرمز ، شن و ماسه سفید ، دریای آبی ، و همه آن در یک مکان یافت می شود. در 2389 کیلومتری شمال پرت ، در شبه جزیره ای بین ساحل کابل و آپارتمان های حرا خلیج روبوک ، شهر 126 ساله برووم – جایی که خلیج فارس با دریا دیدار می کند – وجود دارد ، گذشته ای به اندازه مناظر متنوع و رنگارنگ دارد.

هجوم غواصان مروارید چینی و ژاپنی در دهه 1870 مسئول یک شهر پر رونق در چین است که در طول جشنواره سالانه مروارید ماه سپتامبر Shinju Matsuri زنده می شود – مسابقات قایق اژدها ، آتش بازی و موکب شناور بندر مروارید را جشن می گیرند. گورستانی که 919 غواص در آن دفن شده اند ، جنبه جذاب تر این صنعت را به نمایش می گذارد ، اما خرده فروشان در دامپیر لین و خیابان کوتاه آن روزها را به خوبی پشت سر گذاشته اند. Linneys ، Kailis و Paspaley مرواریدهایی با هر شکل و اندازه می فروشند که بسیاری از آنها مستقیماً از مزارع محلی هنوز هم فعالیت می کنند.

“گرفتن عکس بد در بروم غیرممکن است. رنگ های شگفت انگیز ، مناظر و نور جادویی به راحتی اجازه آن را نمی دهد. هیچ چیز برابری نمیکنه.” – کن باوندی

اگر کمی خطر دارید ، پارک و مرکز پناهگاه حیات وحش جدید را ببینید. تغذیه تمساح ، پرورش تمساح و احیای حیوانات در معرض انقراض در محوطه های بزرگ درست خارج از بروم انجام می شود. شما در اینجا صدای “سخت” نخواهید شنید ، اما مالکوم داگلاس ، بوشهر استرالیایی خون ، عرق و اشک را به خانه بیش از 200 تمساح داده است.

جایی که؟ // در حاشیه منطقه کیمبرلی ، 2389 کیلومتر (حدود 28 ساعت رانندگی) در شمال پرت.

آیا می دانید؟ // از نقطه گانتوم ، در حدود 6 کیلومتری جنوب شهر و در جزر و مد بسیار کم ، ردپای دایناسورها که مربوط به دوره کرتاسه است حدود 130 میلیون سال پیش دیده می شود که در صخره حفظ شده است ، حدود 30 متر از دریا.

شماره 5 – بندر پری ، VIC

بندر پری ، ویک
بندر پری ، قدیمی ترین بندر ویکتوریا ، شکارگاه مورد علاقه نهنگ های دریایی و مهر و موم هایی بود که زمانی شهر را اداره می کردند. در دهه 1800 مهاجران ایرلندی نیز که از قحطی سیب زمینی فرار کرده بودند ، مقصدی برای فرار بود. نشانه ای از آن عطر و طعم دهکده ماهیگیری قدیمی ایرلند هنوز باقی مانده است و یکی از بزرگترین ناوگان صیادی این ایالت را حفظ می کند ، جایی که بسیاری از ماهیگیران به بندر بازگشتند و مقدار زیادی خرچنگ دریایی ، گل دریایی و کوسه ها را از قایق های خود بارگیری می کنند.

“مانند بلفاست اصلی (همانطور که در ابتدا شهر توسط شهرک نشینان نهنگ معترض ایرلندی نامگذاری شد) ، این شهر اسرار خود را در اعماق اسرار دارد.” – جاستین واستناج

بیش از 50 ساختمان تاریخی در خیابان های وسیع شهر از کلبه های نهنگ سفید و مهر و موم گرفته تا خانه های بازرگانان استعمارگر و ساختمان های عظیم عمومی صف کشیده اند. در همان نزدیکی ، فانوس دریایی جزیره گریفیت 1856 که با قد و قامت سفید و قرمز خود ، کشتی ها را با ایمنی به برج های بی جان هدایت می کند.

همانطور که جاستین واشتاژ ، پانلیست پیشنهاد می دهد: “در امتداد ساحل به سمت فانوس دریایی ، یا در جهت دیگر به یکی از بهترین کافه های استرالیا سرگردان شوید ، یا از گزینه های خوب غذاخوری که باعث سرخ شدن شهرهای دیگر می شود لذت ببرید.”

به عنوان یک مقصد کاملاً برای یک آخر هفته طولانی عاشقانه ، یا به سادگی به عنوان یک نفس تازه در میان ماجراجویی بعدی Great Road Road خود ، افسانه پری جذاب را از دست ندهید.

جایی که؟ // در حدود 290 کیلومتری (4 ساعت) جنوب غربی ملبورن در تپه شرقی خلیج پورتلند.

آیا می دانید؟ // قدیمی ترین خانه ای که هنوز در ویکتوریا پابرجاست در Port Fairy است. اگرچه تاریخ دقیق ساخت آن مشخص نیست ، اما اعتقاد بر این است که در سال 1843 ساخته شده است. اکنون دولت ایالتی مالک این خانه است.

شماره 6 – بیچورث ، VIC

Beechworth VIC

بیچورث با بیش از همه بهترین شهر استخراج طلا در قرن نوزدهم در استرالیا است. حتی یک ساختمان در مرکز شهر بیستمین احساس نمی کند ، چه رسد به قرن بیست و یکم. نمای خیابان بیچورث فوراً بسیار جذاب است زیرا ساختمانها عمدتا به همان سبک ، تقریباً در همان زمان و با همان مواد – گرانیت محلی عسلی رنگ ساخته شده اند.

اگر از این پورتال به نام فوق العاده ماندگارجایی که می توانید اطلاعاتی در مورد چهار مورد از محبوب ترین مواد مورد استفاده در محصولات امروزی را پیدا کنید. این مواد شامل شیشه ، پلاستیک و پلی کربنات است. از این محصولات برای ساخت وسایل مدرن استفاده می شود و با بررسی مواد ، ایده ای در مورد مقاومت این مواد در برابر استفاده روزمره ارائه می شود.
ند کلی ، بدنام ترین متهم بازی در شهر ، امروز می تواند سوار بر بیچورث شود و ، با بی توجهی به ماشین ها و لباس های عجیب و غریب ، ظاهراً همان وضعیتی است که او در اواخر سال 1880 ترک کرد. در واقع ، احتمالاً دستگیر می شود دادگاه محلی برای سرقت اسبی که سوار آن شد.

دادگاه ابهت و مبلمان اصلی خود را حفظ کرده و بازدیدکنندگان می توانند در همان سلول ایستاده باشند که کلی قبل از انتقال وی به ملبورن گائول و به دار آویختنش ، آن را نگه داشته است. ادعای مشهور Beechworth در حال حاضر ، تعداد فزاینده کارخانه های آبجوسازی ، طعم معدنی Beechworth Honey ، غذای خوب منطقه ای و نانوایی مشهور Beechworth است – منبع اصلی شماره 1 استرالیا برای لوله های شیرینی گرم ، نان و کیک.

شهری که مملو از رازهایی از دوره های گذشته است ، دشوار نیست که بفهمیم چرا مردم به Beechworth می روند تا همان خیابان هایی را که کلی باند حرکت می کند قدم بزنند.

جایی که؟ // 270 کیلومتر (3 ساعت) در شمال شرقی ملبورن.

آیا می دانید؟ // رابرت اوهارا بورک از سال 1854 تا 1858 سرپرست پلیس در بیچورث بود ، علیرغم اینکه در گم شدن در بوته شهرت زیادی داشت ، وی برای عزیمت به استرالیا انتخاب شد. شاید تعجب آور نباشد که او و ویل های بد بخت نتوانستند مسیر کشف خود را به اتمام برسانند ، زیرا بی صبری و عدم سر و صدا بودن بورک تا حد زیادی مسئول این امر بود.

7 – خلیج بایرون ، نیویورک غربی

بایرون بیای NSW

گشودن بایرون. مکانی برای وجود ساحل شاد ، جایی که مدیران پیچیده و پا برهنه با اعتماد-بوهمی کودک با استاد یوگا دیدار می کنند. این شهر نهایی استرالیا است که در آن هیچ کس بی جا نیست: DINKS ، استادان ریکی ، وحشی ها ، ثروتمندان اروپایی و کوله پشتی های انگلیسی همه در اینجا با خوشبختی زندگی می کنند. فضای آرام و توانایی طراحی کاملاً گره خورده شانه آن را عملاً برای اکثر مسافران غیرقابل قبول کرده است.

برای تایمر اول ، خود شهر می تواند طاقت فرسا باشد و در عرض یک ساعت از ورود ، بسیاری تعجب می کنند که این سر و صدا چیست. اما در عرض 48 ساعت معمولاً زن نابینا تبدیل می شود و یک I-just-looove-Byron-ite دیگر متولد می شود.

مردم محلی با تاج Dreadlock اصرار دارند که این چیزی است که باید با خطوط نصف النهار انجام شود. این شهرستان را می توان به راحتی به چهار بخش تقسیم کرد. دو ثروتمندتر کسانی هستند که در اطراف ساحل Watego در شرق شهر اصلی در پایه فانوس دریایی و خانه های دامنه تپه مشرف به ساحل Tallows هستند. انتهای شمالی شهر معمولاً بهتر است به کوله پشتی های بونگ آلیش داده شود.

مرکز شهر یک مرکز رستوران و آبشار است. و زیبایی بایرون این است که پس از یک روز طولانی استراحت در ساحل کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.

جایی که؟ // 770 کیلومتر (10.5 ساعت) شمال سیدنی ، 165 کیلومتر (2.5 ساعت) جنوب بریزبن.

آیا می دانید؟ // تا زمانی که موج سواران و هیپی ها در دهه 1960 وارد شدند ، بایرون برای زنده ماندن در تلاش بود. دلایل؟ مشخص نیست ، اما بوی بد کار گوشت و کره محلی و کارخانه های فرآوری نهنگ مطمئناً در بروز این مشکل نقش داشته است.

شماره 8 – خلیج آپولو ، VIC

Apollo Bay VIC

یکی از صفوف طولانی شهرهای بی پیرایه و متواضع در امتداد جاده Great Ocean ، خلیج آپولو همه چیز را دارد ، به علاوه چند مورد اضافی. در یک طرف شما یک ساحل عالی پیدا کرده اید که هرگز بیش از حد شلوغ نمی شود و از طرف دیگر با شکوه و شکاف محدوده Otway. اما این چیزی است که بین آن قرار دارد و خلیج آپولو را در فهرست 100 کشور برتر قرار می دهد. 1700 ساکن بی تکلف آن سبک زندگی جهانی را تجربه می کنند ، با کافه ها ، رستوران ها ، مغازه ها و غذاهای دریایی تازه مستقیم از همکاری ماهیگیران ، در حالی که توسط دو عجیب طبیعی خیره کننده احاطه شده اند.

این نقطه شروع برای پیاده روی محبوب Great Ocean Walk است و فقط 30 دقیقه با ما فاصله دارد که آبشار Hopetoun واقع شده است ، و مسیرهای بی انتها و استخرهای کوتاه و خنک اما با طراوت وجود دارد. Mariners Lookout با سرپیچ منحنی و خوشه قایق های مجهز شده ، بهترین مکان برای دیدن خلیج آپولو است.

“هیچ درایو (یا سواری!) در امتداد ساحل به یاد ماندنی تر از این ماشین نیست. خانه های عروسکی با سقف قرمز در میان مراتع سرسبزی که به اقیانوس آبی بی انتها می پیچند ، وجود دارد. . . این واقعاً مانند چیزی از یک افسانه است. ” – تیم MyPOWER

روشهای زیادی برای خستگی در اینجا وجود دارد و دشوار نیست که دریابید چرا افرادی که برای تعطیلات آخر هفته می آیند در آخر عمر باقی می مانند.

کیم هاچینسون ، خواننده AT ، می گوید: “زیبایی طبیعی این شهر کاملاً استرالیایی را به تصویر می کشد.” “و در قلب آن جامعه ای قرار دارد که روح واقعی آن با گرما می درخشد.”

جایی که؟ // 186 کیلومتری (2.5 ساعت) جنوب غربی ملبورن.

آیا می دانید؟ // نام کوچک Apollo Bay ، Krambruk ، بومی برای “مکان شنی” است. در سال 1877 به میدلتون تبدیل شد ، سپس در سال 1898 پس از پناه بردن به یک آپونل ، Apollo ، در آنجا پناهنده شد.

شماره 9 – Strahan ، TAS

استراهان TAS

اگر به تاسمانی بروید ، در کتاب AT ، بازدید از Strahan جرم نیست. این واقعاً تقویت کننده هر چیزی است که گردشگری تاسمانی مخفف آن است.

در لبه بندرگاه باشکوه Macquarie ، Strahan زندگی خود را به عنوان یک دهکده ماهیگیری خواب آلود با یک صنعت کوچک چوب آغاز کرد. در طول قرن بیستم ، “پیشرفت” آن را منزوی دانست و از آن جا ماند. و “پشت سر گذاشتن” چیزی فوق العاده خاص برای ما به وجود آورده است: یک شهر کاملا عالی جعبه شکلات که در جنگل های بارانی بکر احاطه شده است. این منطقه حمله به حواس است ، با خلوص و شفافیت که در هیچ جای دیگر استرالیا تکرار نمی شود.

آبها تمیزتر ، هوا تازه تر و مکان شما را سرحال و سپاسگزار می کند که شهر هرگز به پایان نمی رسد. Strahan افزایش یافته است و به یکی از نقاط گردشگری تاسمانی تبدیل شده است ، و این شایسته است. با داشتن یک راه آهن زیبا ، سفرهای دریایی بی شمار ، پروازهایی برای گشت و گذار در منطقه و فروشگاه های صنعتگران ، تقریباً می توانید این مکان را بخاطر تمسخر خود سابق خود ببخشید.

خوشبختانه اینگونه نبوده است و فشاری که گردشگری وارد می کند به طور فوق العاده ای به خوبی مدیریت شده اند.

جایی که؟ // 300 کیلومتری (4 ساعت) غرب هوبارت. از طریق Queenstown بیایید تا بتوانید ببینید کاری که استخراج بی وقفه می تواند برای یک محیط شکننده انجام دهد.

آیا می دانید؟ // برخی از گرانترین غذاهای دریایی کره زمین از بندر مک کواری ماهیگیری می شوند. ما هرگز آن را نمی بینیم زیرا در پروازهای باری مستقیم به هنگ کنگ و ژاپن قرار دارد.

شماره 10 – رودخانه مارگارت ، WA

رودخانه مارگارت رودخانه

بیش از هر شهر دیگر در 100 کشور برتر ما ، شرکت کنندگان در نمایشگاه AT خواستند نظرات مثبتی درباره رود مارگارت ، پایتخت غیر رسمی جنوب غربی WA ارائه دهند.

تیم MyPOWER که دوچرخه سواری را در دامان بزرگ خود در استرالیا انجام داد و ترک آن را بسیار دشوار دانست گفت: “یک دستور غذای موج سواری ، انگور و جنگل های بارانی که به بهترین وجه با شرکت ارائه می شود.”

جاستین واشتناج ، متخصص پنل گفت: “بیش از هر نقطه توقف در منطقه شراب دیگر ، در نوع خود شهری است” ، با مکان های عالی برای غذا خوردن و میخانه های واقعی در آن موارد عجیب که خرید درب انبار ندارید به BYO. ”

مهره گلف مت کلری گفت: “شراب عالی ، سواحل عالی و احساس آرامش روستایی با غذای عالی و گلف عالی. من آنجا زندگی می کردم من هنوز ممکن است. ”

و از فلور بینگر مستقر در پرت ، که بیش از هر کس دیگری در صفحه AT می تواند یک متخصص محلی محسوب شود: “آخر هفته در رودخانه مارگارت هرگز به اندازه کافی طولانی به نظر نمی رسد. این شهر با درختان بلند و کارخانه های شراب سازی به نام خانوار و به اندازه کافی نزدیک اقیانوس که تقریباً نمک را در هوا احساس می کنید ، ترکیبی از سبزهای تغییر درخت ، معتادان به موج سواری و غذاهای مجلسی است. ”

آخرین سخنان سردبیر AT ، گرگ بارتون ، در این باره گفت: “بدون بازدید از سفال رودخانه مارگارت ، خانه هنرمند محلی سرامیک یان داولینگ ، شهر را ترک نکنید. یان خودش را از خشتهای گلی و با استفاده از خشت موجود در ساحل رودخانه ساخت. در مورد اصیل صحبت کنید. ”

جایی که؟ // حدود 275 کیلومتری (4.5 ساعت) جنوب پرت در امتداد ساحل.

آیا می دانید؟ // شراب ها و امواج را فراموش کنید. رود مارگارت در مرکز “کانون تنوع زیستی” شناخته شده در سطح بین المللی (یکی از تنها 34 مورد در جهان ، و تنها مورد در استرالیا) است ، با تقریباً 80 درصد از گونه های گیاهی آن در هیچ جای کره زمین یافت نمی شود.

100 بهترین شهر استرالیا – 11 تا 20

شماره 11 – South West Rocks، NSW

South West Rocks NSW

The Rocks با ترکیبی غنی از تاریخ استرالیا و فرهنگ ساحلی ، همانطور که با مهر و محبت شناخته می شود ، کفشی برای بهترین 100 شهر ما است.

بزرگترین شهر ساحلی دره Macleay ، محاصره شده توسط آبراهه ها و پارک های ملی دست نخورده و به دلیل انواع سواحل از جمله ساحل Trial Bay (یکی از معدود سواحل ساحل شرقی که واقعاً به سمت غرب است) ، محبوبیت زیادی دارد ، که موج سواران دور کوئینزلند شناخته شده است که smorgasbord خود را از سواحل محلی برای مهاجرت 6.5 ساعته به جنوب سواحل آن ترسیم کرده اند.

نشسته در نقطه شمال شرقی شهر ، منطقه حفاظت ایالتی Arakoon محل اسکان فانوس دریایی Smoky Cape و حدود 1866 Trial Bay Gaol است. این ساختمان مرموز در حین جنگ جهانی اول به عنوان یک اردوگاه داخلی برای شهروندان آلمانی تبار بسته و بازگشایی شد ، اکنون می تواند زمینه ای متضاد و چشمگیر برای سواحل بکر ایجاد کند و از میراث بی نظیر شهر بهره ببرد.

پارک ملی Hat Head سواحل گسترده South West Rocks را تشکیل می دهد که پشت به جیب جنگل های بارانی و پارک محافظت شده از کشور با یکی از بزرگترین سیستم های تپه های شنیحی ایالت است – بنابراین 4WD خود را فراموش نکنید (مجوزهای لازم برای هرگونه سفرهای تندروهای بداهه لازم است).

و Fish Rock Cave Dive ، یکی از بهترین های کشور را از دست ندهید – اگر با کوسه های پرستار خاکستری مشکلی ندارید.

جایی که؟ //در ساحل NSW میانه شمال ، حدود 455 کیلومتر شمال سیدنی (5 ساعت 45 دقیقه رانندگی).

آیا می دانید؟ // اسموکی کیپ ، که فانوس دریایی روی آن ایستاده است ، توسط کاپیتان کوک در 13 مه 1770 نامگذاری شد ، زیرا او از گذشته عبور کرد و متوجه برخی از آتش سوزی ها شد که در آن زمان در حال سوختن بودند.

# 12 – روشن ، VIC

VIC روشن

جاده Great Alpine از شمال شرقی ویکتوریا مار می گیرد و هر گوشه ای که چرخانده می شود ، یک مزرعه یا تاکستان جدید به چشم می خورد ، که هر کدام دارای تازه ترین محصول تازه هستند که برای نمونه گیری التماس می شود.

گذشته از همه این لذت های لذیذ ، Bright در حاشیه پارک ملی Mt Buffalo یافت می شود که چیزهای زیادی بیش از غذا و شراب آب دهان ارائه می دهد. Bright خانه ای دور از خانه برای انواع مختلفی از فضای باز و بسیار شدید است.

“مردم در مورد پاییز باشکوه هیجان زده می شوند ، اما برایت هر زمان از سال یک فرار جوان کننده را ارائه می دهد.” – کن باوندی

پیاده روی در بوش ، ماهیگیری و دوچرخه سواری محبوب است ، اما برای کسانی که طعم ماجراجویی را دارند ، می توان پاراگلایدر ، غارنوردی و کوهنوردی کرد. زمستان دوستداران برف را به ارمغان می آورد ، کسانی که از Bright به عنوان پایگاه همسایه Mt Buffalo ، Falls Creek یا Hotham استفاده می کنند.

اما این جشنواره پاییز روشن (25 آوریل تا 6 مه) است که بیشترین بازدید کننده را به خود جلب می کند. جنگلهای آلپ سبز با رنگهای زنده زرد ، قرمز ، مس و طلای فرو می روند که فصل از یک تابستان گرم تا یک پاییز خنک در حال آب شدن است و برای برفی که به زودی کوهها را پوشانده است.

جایی که؟ // 331 کیلومتر (3 ساعت 46 دقیقه) در شمال شرقی ملبورن.

آیا می دانید؟ // برایت پس از سخنران و سیاستمدار بریتانیایی جان برایت نامگذاری شد که عبارت “انگلیس مادر پارلمان ها است” را ایجاد کرد ، بدین ترتیب بسیاری از نهادهای قانونگذاری بین المللی از سیستم انگلستان الگو گرفته اند.

شماره 13 – آلیس اسپرینگز ، NT

آلیس اسپرینگز NT

در قلب جغرافیایی استرالیا ، بهترین راه برای قدردانی از آلیس ، تپه آنزاک در حوالی غروب آفتاب است. این تپه کوچک که در مرکز شهر واقع شده است ، نماهای 360 درجه از شبکه آلیس و از جنوب را به تماشای رشته کوههای مک دونل باستان می رساند ، در حالی که خورشید رنگ های نارنجی و سرمه ای را از روی آنها تغییر می دهد.

در محاصره بیابان ، جریان بی نظیر مهارهای تا حدی کثیف که در Akubras با چوب پنبه ها ، جوراب های ضخیم و شلوارهای باری راه افتاده است ، فرصت های بی نظیری را برای تماشای مردم فراهم می کند ، در حالی که ترکیبی غنی از 28000 نفر از ساکنان آن نوید عمق و ریخته گری می دهد.

جوامع بومیان ، استرالیایی های سفیدپوست سخت کویر ، جوامع لزبین (به هر حال این مرکز لزبین استرالیا است) ، یک گروه بزرگ آمریکایی (شاغل در Pine Gap در نزدیکی آن) و مهاجران از سراسر جهان – بسیاری از آنها دارای رستوران های عالی هستند – ارزش جستجوی آنها را دارد.

“اگر دارلینگ هورست پایتخت همجنسگرایان مرد در استرالیا است ، پس آلیس به عنوان پایتخت همجنسگرایان زن شایسته ذکر است. و این تنوع جنسی چه چیزی به ارمغان می آورد؟ کافه های وگان ، فروشگاه های دارای آگاهی اجتماعی و تعداد زیادی ایستگاه رادیویی اجتماعی ، بخصوص در حومه گیلن. ” – جاستین واستناج

تاد مال مکانی برای توقف گالری های هنری بومی یا نوشیدنی در Bojangles نمادین است. سالانه یک مسابقه شتر برگزار می شود ، Alice Springs Rodeo و مشهور Henley-on-Todd Regatta. اما بیشتر از همه ، این سبک زندگی کویری مردم محلی است که باعث می شود آلیس غیرقابل تحمل شود.

“در اینجا مهم نیست که شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید. این مکانی است که همه پذیرفته شده و مورد استقبال قرار می گیرند. “می گوید AT Reader محلی سو تاکر. “من ده سال در این کشور شگفت انگیز سفر کردم ، و از بسیاری از شهرهای ساحلی ، روستایی و خارج از کشور بازدید کردم. چهارده سال بعد ، آیا می خواهم در جای دیگری زندگی کنم؟ به هیچ وجه!”

جایی که؟ // 1500 کیلومتر (17.5 ساعت) در جنوب داروین ، 1530 کیلومتر (18 ساعت) در شمال آدلاید و 2775 کیلومتر (1 روز و 9 ساعت) در شمال غربی سیدنی.

آیا می دانید؟ //افسانه محلی می گوید اگر ببینید که رودخانه تاد سه بار پر می شود ، برای زندگی در آنجا گیر خواهید کرد. این قابل درک است پس از باران های بزرگ ، آلیس ، لباس رنگهای گل وحشی ، منظره ای زیبا برای دیدن است.

شماره 14 – لورن ، VIC

لورن VIC

دروازه ورودی به مناطق انتهایی Otways و Great Ocean Road در نوع خود مقصدی است ، زیرا لورن آهنگی از زندگی را که با ماهیگیری ، شنا و بولاکینگ مشخص می شود ، ارائه می دهد. آبشارهای ارسکین با ارتفاع 30 متر که از چشمه تغذیه می شود ، حتی اگر بزرگترین کارت نقاشی آن باشد ، در فاصله پیاده روی قرار دارد.

خواب راحت بازدیدکنندگان پس از گذراندن روز در خارج از خانه ، در محاصره سبز و سرسبز Otways و صداهای آرام اقیانوس ، در یکی از پنج پارک کاروان شهر تضمین می شود. بعضی از آنها ممکن است فقط پس از گذراندن روز در کلوپ کشور لورن خسته شده باشند ، از نظر بصری با نمای 180 درجه ای خود از اقیانوس و بوش طبیعی اطراف ، خیره کننده است.

به راحتی می توان فهمید که چرا شهر ساحلی در 140 کیلومتری جنوب پایتخت ویکتوریا برای دهه های گذشته بهترین مکان برای آخر هفته ملبورنی ها بوده است. اخیراً مسافران بین المللی و میهمانان عروسی به صحنه خواب آلوده مردم محلی و خانواده های ویکتوریایی افزوده اند.

و هر سال چند بار ، لورن زنده می شود و تقریباً در طول شنای بسیار معروف Pier to Pub Swim ، جشنواره New Year Eve Falls و Anaconda Adventure Race غرق مردم می شود.

جایی که؟ // 140 کیلومتری (2 ساعت) جنوب غربی ملبورن.

آیا می دانید؟ // Lorne’s Point Grey از شهر به خوبی محافظت می کند به طوری که متوسط ​​دما در آنجا در زمستان پنج درجه سانتیگراد گرمتر از ملبورن و در تابستان پنج درجه سردتر است.

شماره 15 – مالاکوتا ، VIC

Mallacoota VIC

در اطراف 87.500 هکتار جنگل طبیعی با مجوز از پارک ملی Croajingolong ، Mallacoota یک شهر کوچک ماهیگیری ساحلی است که به دلیل سواحل خلوت و آبراه های بکر محبوب است.

دوردست بودن این شهر برای مردم محلی به دنبال یک تجربه آرام در تعطیلات است ، در حالی که آب و هوای شمالی آن از گرمترین دمای زمستان و نسیم تازه اقیانوس استفاده می کند و آن را به یک مقصد در طول سال تبدیل می کند. Mallacoota در حاشیه یک سیستم دریاچه گسترده با حیات وحش عالی ، بوته زارها و فعالیت های آبی است.

“طبیعت دست کم و بکر در خام ، واقع در اطراف رودخانه های بکر ، دریاچه ها و خط ساحلی. راز نگهداری شده از ویکتوریا. ” – کن باوندی

کمتر از 16 کیلومتر با ساحل فاصله دارد. با یک سفر کوتاه قایق – یا برای یک پرواز حتی کوتاهتر از ماجراجویی – گابو یکی از قدیمی ترین و مرتفع ترین فانوس های گرانیتی صورتی استرالیا (ساخته شده از صخره خود جزیره) و همچنین کلنی های پرندگان دریایی و پنگوئن های کوچک است.

وقتی در حال ورود یا خارج شدن از این ورودی کوچک پنهانی هستید ، حتماً به توصیه دوچرخه سواران MyPOWER که در استرالیا حرکت می کنند ، عمل کنید: «تعداد زیادی کانگورو وجود دارد که شما باید اتومبیل خود را به رول ملایم برسانید تا از برخورد با آن جلوگیری کنید. ”

جایی که؟ // 517 کیلومتر (6 ساعت و 48 دقیقه) در شمال شرقی ملبورن.

آیا می دانید؟ //شهر مالاکوتا و تصنیف کننده ای جی برادی ، نجات دهنده زندگی هنری لوسون شاعر هستند. لاوسون در سال 1910 در اردوگاه هنرمندان و نویسندگان بردی در مالاکوتا پیوست تا از الکل کشنده خود بهبود یابد. لاوسون 12 سال دیگر زندگی می کرد.

# 16 – هاندورف ، SA

هاندورف SA

اگر تپه های آدلاید کشوری افسانه ای است ، هاندورف کلبه نان زنجبیلی افسانه ای آن است. این قطعه قطعاً با ذهنیت گردشگران پخته شده است – و بله ، به کمی دندان شیرین هم احتیاج دارد – اما ، با توجه به فرصتی ، هاندورف کام غنی از میراث فرهنگی ، فکری و هنری را برای کسانی که به دنبال آن هستند ، ارائه می دهد.

گشت و گذار در هاهندورف توسط نارون های باستان و نمونه های زیبا از خانه های اولیه چوبی و آجری سفری موقتی به یک مکان زیبا و ر dreamیایی ژرمنی است که به اوایل استعمار استرالیا پیوند زده شده است. فضای داخلی با بوها و طعم های دلپذیر می ترکد. غذاهای لذیذ مانند پنیرها ، چیتنی ها ، سس ها ، گوشت های درمان شده و شراب ها غرق می شوند. این وضعیت “خاموش کردن ، رسیدن به لاووش و فرو رفتن در الوهیت” است.

حتماً در کنار Chocolate @ No5 و کاپ کیک های کاملاً جدید Divine توقف کنید. مد ، مبلمان ، آبجو عالی آلمان و مهمتر از همه ، هنر لذت های اضافی روح هاندورف است. زمانی که دانش آموزانی از سراسر استرالیا برای تحصیل به اینجا اعزام شده بودند ، آکادمی سنگی و باشکوه هاندورف اکنون یک مرکز منطقه ای چشمگیر برای هنر است.

بازدید از The Cedars نیز ارزشمند است. یک ملک زیبا در حومه شهر ، خانه و استودیوی هانس هیسن استرالیایی ، 9 بار برنده جایزه وین استرالیا برای منظره بود.

جایی که؟ // 26 کیلومتری ( 25 دقیقه) جنوب شرقی آدلاید.

آیا می دانید؟ // گورستان هاندورف یک اولریش هوب را در خود جای داده است ، که به رابرت تورنس ، نخست وزیر سابق SA در تدوین سیستم تصرف زمین معروف به عنوان تورنس کمک می کند ، که اکنون به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود.

# 17 – کاج سوخته ، جزیره نورفولک

جزیره کاج سوخته نورفولک

کاج سوخته پایتخت کنجکاو جزیره نورفولک ، تنها قلمرو خارجی استرالیا است که 100 کشور برتر ما را تشکیل می دهد. ساکنین پلینزیایی ، سپس توسط کاپیتان کوک در سال 1774 “کشف” شد ، بقایای هر دو میراث در میان کاجهای معروف آن نورفولک باقی مانده است.

مردم محلی بی حال ، که بسیاری از آنها از نوادگان فتنه گران بدنام Bounty هستند ، از همه و همه استقبال می کنند. چیزی که روزگاری در ابتدا به عنوان فرار یک بازنشسته شناخته می شد ، اکنون به دلیل دوچرخه سواری ، کایاک سواری در دریا و اسب سواری علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. بسیاری برای کلنی کیفری با شکوه محافظت شده در کینگستون ، و دیگران برای حیات وحش نادر در جزیره کوچک فیلیپ در کنار خلیج امیلی بازدید می کنند.

“شما به راحتی می توانید در مورد راه های ماندن تحقیق کنید. به همین دلیل آنها قوانینی وضع کرده اند ، بنابراین شما احتمالاً نمی توانید. ” – مت کلاری

اما هنوز افراد دیگری هستند که به سادگی برای خرید به اینجا می آیند. از آنجا که نورفولک یک قلمرو خارجی است ، نوار اصلی Burnt Pine یک بهشت ​​بدون عوارض است.

همانطور که جاستین واشتنایج ، میزبان گفت ، “کاج سوخته جذابیت شگفت انگیزی دارد. ترکیبی از مغازه های بدون عوارض ، فروشگاه های لباس برای زنان مسن و کالاهای اصلی شهر روستایی. اما اگر به اندازه کافی قورباغه ها را ببوسید ، یک شاهزاده پیدا خواهید کرد و در حومه یک فروشگاه لوازم خانگی عالی ، یک کارخانه آبجوسازی کوچک و بهترین رستوران در جزیره وجود دارد. ”

جایی که؟ // 1610 کیلومتری شمال شرقی سیدنی ، 1446 کیلومتری جنوب شرقی بریزبن (پرواز 2 ساعته).

آیا می دانید؟ // نام کاج سوخته از این واقعیت ناشی می شود که بیشتر اوقات از درخت همیشه سبز برای زغال چوب در اوایل استقرار استفاده می شده است.

شماره 18 – ساحل ماموریت ، QLD

Mission Beach QLD

بزرگترین ترس مردم محلی میسیون بیچ “تبدیل شدن به بندر داگلاس دیگری” است. چنین تهدیدی فقط نشان می دهد که چقدر مردم محلی از آن برخوردار هستند.

با قدم زدن در امتداد طولانی ماسه های ساحل مأموریت ، نگاه کردن به بیرون به جزایر تفریحی (تفریح ​​خانوادگی Dunk و عقب نشینی ثروتمند منحصر به فرد Bedarra) و درون آن به جنگل بارانی سبز و درحال تلاقی با دریا ، دشوار است که فشارهای زندگی مدرن را بیدار کنید. .

یک شهر ساحلی گرمسیری خواب آلود با سبک زندگی که بسیاری از مردم شهر دچار تنش و اشتیاق آن را آرزو می کنند و بسیاری از جوانان احتمالاً نمی دانند که این امکان وجود دارد ، ساحل ماموریت حدود 14 کیلومتر از ساحل عالی گارنر در شمال به ساحل South Mission ، در جنوب واقع شده است.

نام ساحل ماموریت معمولاً در اوایل قرن بیستم برای بسیاری از دهکده های ساحلی که بومیان “برای منافع خود” گله می کردند ، استفاده می شد ، اما این نام در اینجا ماندگار است. این می تواند از ادعای تعطیلات ایده آل خود با انبوهی از چیزهایی که باید انجام دهید و ببینید ، از چتربازی ، غواصی در آب ، قایق رانی و به طور کلی تنبلی در اطراف ، پشتیبان تهیه کند.

خانه های تعطیلاتی در هر سطح بسیار زیاد هستند (همچنین Altitude One 40 جدیدترین مجموعه بسیار انحصاری است) ، و همچنین استراحتگاه های با کیفیت و با قیمت مناسب ، مانند Elandra که اخیراً بازسازی شده است. ماموریت ساحل به عنوان قطعه ای از بهشت ​​که با سواحل ایده آل ، روزهای آرام و گرم محافظت می شود ، یادآور آنچه زندگی می تواند باشد ، است.

جایی که؟ // 140 کیلومتری (2 ساعت 10 دقیقه) جنوب کرنز.

آیا می دانید؟ // علی رغم نام مذهبی ، ساحل اصلی مأموریت به هیچ وجه تقدیس نشده است بلکه بیشتر به یک توافق کیفری شباهت دارد.

شماره 19 – Daylesford ، VIC

Daylesford VIC

هنگامی که آنها تصمیم گرفتند در زمین کوهستانی مقدونس در میان چشمه های آب معدنی بمانند ، این احساس به خانه مهاجران اولیه سوئیسی-ایتالیایی رسیده است. دیلسفورد که یکی از اولین مقاصد تعطیلات استرالیا در دهه 1870 است ، با هجوم شهرک نشینان طلا به رشد خود ادامه داد و میراث پر جنب و جوش شیرین تا امروز در بسیاری از بناهای تاریخی آن قابل مشاهده است.

کارول وودز ، خواننده AT ، در مورد شهر استقبال می گوید: “همه خوشحال و آرام هستند و همیشه به شما سلام می کنند. شما احساس می کنید عضوی از خانواده هستید. ”

و این شهر 3000 نفره همیشه سبز با بازدیدکنندگان آبگرم ، هنرمندان و جامعه همجنسگرایان و لزبین است. با پذیرش تنوع ، دیلسفورد میزبان جشنواره سالانه Chill Out ، بزرگترین جشن منطقه ای همجنسگرایان و لزبین ها در استرالیا است.

جالب توجه است که حدود 80 درصد از کل آب معدنی موجود در استرالیا را می توان در اینجا یافت و ثروت و موقعیت طبیعی دیلسفورد (فقط 90 دقیقه رانندگی منظره شمال غربی ملبورن) منجر به ایجاد طیف گسترده ای از حمام ها ، محل اقامت در بوتیک – مانند Lake Lake معروف ، اداره شده توسط خوراک های Wolf-Taskers ، مغازه های دمدمی مزاج و عتیقه فروشی و مسیرهای پیاده روی زیبا.

آب معدنی از طعم متنوعی برخوردار است و به بازدیدکنندگان نقشه ای با جزئیات پمپ های مختلف در اطراف شهر ، همراه با ترکیبات شیمیایی مختلف آب داده می شود. بنابراین عمیق بنوشید!

جایی که؟ // 114 کیلومتر (90 دقیقه) شمال غربی ملبورن در کشور اسپای ویکتوریا.

آیا می دانید؟ // کارخانه ماکارونی قدیمی سوئیسی-ایتالیایی در حوضه آبگرم هپبورن در سال 2009 150 ساله شد و رسما قدیمی ترین ساختمان ایتالیایی استرالیا است.

# 20 – Noosa، QLD

Noosa QLD

اولین چیزی که در مورد Noosa مشاهده می کنید ، کمبود بارز آن در ارتفاعات بزرگ کثیف است که برای بهترین منظره از ساحل ، آرنج یکدیگر را کنار می گذارند. مردم محلی با اعتراض به رشد بیش از حد از این امر اطمینان حاصل کرده اند. اما حتی در این صورت ، امروز نووسا یک شهر جهان وطنی است و دارای یک خیابان اصلی (معروف هاستینگز) است که مملو از رستوران ها ، فروشگاه های طراح ، میخانه ها و باشگاه ها است.

همچنین دارای سواحل زیبا ، رودخانه ها و سرزمین های داخلی برای کاوش است که از هر نقطه از شهر قابل مشاهده است. نهنگ ها و دلفین ها برای این یارو غریبه نیستند و می توان حیات وحش فراوانی را از یک تخته پیاده روی و مسیر ساحلی که از ساحل اصلی به سمت پارک ملی به سمت پارک ملی صخره ای پیچیده است ، مشاهده کرد.

مطمئناً ، نووزا تنها مکانی بود که در آن دوچرخه سواران MyPOWER از پریوس در دامان بزرگ خود در اطراف استرالیا شکسته بودند (آنها هنوز در مورد گیتار از دست رفته و برخی از پولاروئیدها ناراحت هستند) ، اما این شهر همچنان یک تعطیلات عالی است.

“نوسا واقعاً بهشت ​​روی زمین است. این جایی است که می خواهم بازنشسته شوم ، فقط روزهایم را در ساحل می گذرانم و آرامش می گیرم و زیبایی شگفت انگیز این مکان را تحسین می کنم. ” – سالی ابرمدر

شور و حال ناخوشایندی در هوا وجود دارد که فقط می تواند ناشی از سبک زندگی در ساحل و بسیاری از هنرمندان ، نوازندگان و انواع خلاقانه ای باشد که در اینجا جمع می شوند.

بسته به زمان سال بازدید از آن پرهزینه است ، اما به عنوان یک فرار غیررسمی و در عین حال غیر منتظره ، کاملاً به کمال می رسد.

جایی که؟ // 160 کیلومتری (90 دقیقه) شمال بریزبن.

آیا می دانید؟ // نووسا بیش از آنچه فکر می کنید یک فرار ساحلی بوده است. بین سالهای 1828 و 1839 ، دیوید “Wandi” Bracefell ، چهار بار سعی کرد از خلیج مورتون فرار کند تا به نوسا فرار کند و با قبیله محلی بومیان آنجا زندگی کند.

100 بهترین شهر استرالیا – 21 تا 30

شماره 21 – پورتسای ، VIC

Portsea VIC

مدت هاست که از پورتسی به عنوان زمین بازی نخبگان ملبورن یاد می شود و درک دلیل آن کار سختی نیست. عمارت های گسترده قرن نوزدهم ، باغ های زیبا ، کلبه های ساحلی رنگارنگ و پیاده روی در صخره ای ثروت اقلیت خوش شانس را که خود را محلی می نامند به نمایش می گذارد.

اما برای لذت بردن از این روستای ساحلی زیبا در نوک شبه جزیره معروف مورنینگتون لازم نیست یکی از 550 ساکن ممتاز باشید. سواحل فراوان آن ، زمین های گلف کلاس جهانی ، دلفین های دوستانه و شبکه پارک های ملی برای لذت بردن از همه در دسترس است. شکل گیری محبوب سنگ ساحلی پل لندن درست در غرب ساحل Portsea Back (در آنجا از طریق مسیر Farnsworth پیاده روی کنید یا در امتداد Back Beach Rd رانندگی کنید).

همچنین این خانه سالانه شنای کلاسیک Portsea Swim Classic است که توسط SLSC محلی برگزار می شود ، یک شعار 1.2 کیلومتری که هر ساله 2000 فرد امیدوار را به خود جلب می کند و یکی از بزرگترین شناهای آب های آزاد در کشور است.

اگر شنای رقابتی مورد علاقه شما نیست ، سواحل پورتسه نیز مکان مناسبی برای دست و پا زدن به پای شما قبل از عقب نشینی در هتل معروف Portsey برای صرف شام و نوشیدنی های غروب خورشید در ایوان بسیار جالب توجه است.

جایی که؟ // 110 کیلومتری (2 ساعت) جنوب ملبورن در نوک شبه جزیره مورنینگتون.

آیا می دانید؟ // محکوم ویلیام باکلی (تصور می شود که منشأ عبارت “شانس باکلی” باشد) در سال 1803 از مستعمره جزایی سالیوان خلیج در نزدیکی پورتسی فرار کرد. به او شانس زنده ماندن باکلی داده شد ، اما این کار را با 32 سال زندگی در جامعه بومیان Wathawurungs انجام داد. که در شبه جزیره بلارین بالا و پایین می رفت

22 – Bowral ، نیویورک غربی

Bowral NSW

داستان فوری “بولرال” “یک دنیا خیلی نزدیک است” برای سیدنی ساکنان عاشق این پایتخت اشرافی کوه های مرتفع جنوب غربی جنوب غربی بسیار صدق می کند. این شهر زیبا و کوچک مملو از کافه ها ، رستوران ها ، گالری های هنری و بوتیک هایی است که برای انجام چاه انجام می شود و خانه ها و عمارت های باشکوه آن ، و همچنین برخی از قدیمی ترین باغ های زیر کشت استرالیا ، احساس متفاوتی از ارتفاعات اسکاتلند را به آن بخشیده است.

این شهر سهم بزرگی در تاریخ ورزشی استرالیا داشته است به عنوان شهری که دون بردمن سالهای شکل گیری خود را در آنجا گذرانده است (خاکسترهای او در اطراف موزه بیضی شکل و موزه پراکنده شده اند). با لذت ، بوورال همچنین مشهورترین شهر کتاب استرالیا است ، که بخشی از مجموعه بین المللی ایستگاه های روستایی است که به سرعت در حال رشد است و غلظت فوق العاده بالایی از کتابفروشان و کرم های کتاب – که فقط به جذابیت وقار آن می افزاید.

“با عتیقه جات عالی و بدون شک بهترین فروشگاه پای در NSW ، Bowral چیزی فراتر از یک شهر زیبا در کوههای جنوبی است.” – جاستین واستناج

جشن معروف بهار شهر ، زمان لاله ها ، که طی آن باغ های Corbett بیش از 100000 پیاز طغیان می کند ، از Bowral در سراسر بقیه کشور چوپان Highland جنوبی گسترش یافته و سالانه یک بار آن را با قرمزهای قرمز ، سفید و زرد رنگ رنگ آمیزی می کند.

پاییز یکی دیگر از مناطق واضح شهر 11000 نفری را نشان می دهد ، هنگامی که درختان آن با قرمزهای روشن و نارنجی منفجر می شوند و باغها و باغ های انگور اطراف آن جنبه کاملا جدیدی به خود می گیرند.

جایی که؟ // 115 کیلومتری (2 ساعت) جنوب سیدنی در Wingecarribee Shire.

آیا می دانید؟ // این شهر عجیب ادعا می کند که زادگاه مری پاپینز است. نویسنده PL تراورس در خیابان 45 هالی ، بورال زندگی می کرد و تصور می شود تحت تأثیر حوادثی که در سالهای کودکی او در آنجا رخ داده است ، باشد.

# 23 – Fremantle، WA

Fremantle WA

فقط 19 کیلومتری جنوب غربی پرت اما سالهای فاصله با آسمان خراش ها و کت و شلوارهای تجاری ، Fremantle فضایی را برای خود رقم زده است.

Ken Boundy ، Panellist آن را “یکی از مهمترین و جالبترین شهرهای استرالیا” می نامد ، در حالی که فلور بینگر ، همکار برنامه نویس مستقر در پرت ، اشاره می کند که ، در حالی که این روزها تمایز بدنی بین پرت و فریو وجود دارد ، “اما ، تمایز فرهنگی بزرگ ، با حضور فریو در خانه هنرمندان با هر نوع عقاید و نشاط بوهمی قوی. ”

این هنرمندان و بوهمیان از اوایل دهه 90 شروع به همگرایی در بندر دریایی کردند و با استودیوها و بوتیک هایشان املاک بزرگ استعماری را تصاحب کردند. کافه ها و گالری ها در نوار کاپوچینو ، تراس جنوبی قرار دارند – مکانی مناسب برای یک مکان برای ناهار خوری با آب.

اما اگر افرادی که به سبک اروپایی تماشا می کنند یک فنجان چای شما نیست ، سعی کنید غیر حرفه ای را در آبجوسازی برجسته موجودات کوچک مطالعه کنید. رستوران ، کتابخانه و میخانه ، کارخانه آبجوسازی قطره قطره شیر خود ، پیتزا در کوره های آتش نشانی و یک مکان ستاره ای در امتداد پیاده روی Fremantle Boardwalk را دارد.

”کافه های باحال ، بوتیک های جالب و آدم های باحال. به اندازه کافی گفته شده است. ” – جاستین واستناج

مشكلاتی كه گیر می افتد خوش شانس است؛ زندان فریمانتل در سال 1991 درهای خود را به عنوان یک هدف عملیاتی بست. این ساختمان توسط محکومان در دهه 1850 ساخته شده است ، اکنون ساختمان برای عموم آزاد است. استفاده از لباس های مخصوص ، چادر سخت ، چکمه و چراغ معدنچی برای تور تونل 2.5 ساعته یکی از روش های تجربه این موسسه است که با یک گودال از طریق آبراه های زیر پایه های ساختمان به پایان می رسد.

علاقه مندان به اقیانوس همچنین از موزه WA Maritime لذت می برند ، یک مکان دیدنی آینده نگرانه در Fremantle Quays پر از بقایای لاشه هواپیما و نمایشگرهای تاریخ.

جایی که؟ // 30 دقیقه در جنوب غربی پرت.

آیا می دانید؟ // بازارهای Fremantle اولین بار در سال 1897 در ساختمانی ویکتوریایی برگزار شد که اکنون توسط National Trust طبقه بندی شده است. هر آخر هفته و تعطیلات عمومی بیش از 150 غرفه همه چیز را از پنیر گرفته تا چوب های چوبی می فروشند.

شماره 24 – دره کانگورو ، نیویورک غربی

Kangaroo Valley NSW

اینجاست که سیدنی ساییدرها امیدوارند که نفس تازه بکشند و سنگ فرش های سبز را برای همیشه در حال اجرا ببینند – 25،600 هکتار از آن به طور دقیق. حتی جورج ایوانز ، نقشه بردار-کاوشگر که برای اولین بار دره کانگورو را در سال 1812 کشف کرد ، این منطقه را محلی توصیف کرد که “هیچ نقاشی نمی تواند آن را زیبا کند”.

تقریباً 200 سال بعد ، مهاجران و توسعه دهندگان با اتخاذ رویکرد عملی در دره خواب آلود ، به قول ناگفته خود در مورد ایوانز عمل کردند. قرار گرفتن در یک پای گوشت Aussie در ایوان فروشگاه Old Barrengarry – که گفته می شود “بهترین پای در جهان” است – از تفریحات مورد علاقه عابران است.

قدیمی ترین پل معلق موجود در این ایالت ، بنای برجسته برج ماسه سنگ گوتیک از پل همپدن ، مانند یک پل متحرک به یک قلمرو جادویی از جاده شهر عبور می کند.

فروشگاه های کوچکی که در امتداد جاده اصلی حرکت می کنند سهم خود از تاریخ را در اختیار دارند. کارخانه نوستالژی مانند سرگردانی در اتاق زیر شیروانی مادربزرگ است که کمیک ها ، پوسترها و مجلات اصلی را از دهه 1800 به فروش می رساند – بهشت ​​یک مجموعه.

و به دور از خشک بودن مانند بسیاری از نقاط کشور آفتاب زده ما ، هوای خنک و خنکی دره را در Fitzroy Falls احاطه کرده است ، جایی که صدای تکان دهنده آبشار می پیچد.

جایی که؟ // 158 کیلومتر (2 ساعت و 15 دقیقه) جنوب سیدنی ، 195 کیلومتر (2 ساعت و 35 دقیقه) در شمال شرقی کانبرا.

آیا می دانید؟ // دره کانگورو از چندین صنعت اصلی قانونی (و غیرقانونی) در گذشته خود پشتیبانی کرده است ، برجسته ترین آنها لبنیات است و شاید جالبترین آن تولید حاشیه ویسکی مهتاب در دهه 1920 است.

شماره 25 – Broken Hill ، نیویورک غربی

Broken Hill NSW

Broken Hill که در شعاع 300 کیلومتری کویر احاطه شده است ، همانطور که مردم محلی دوست دارند بگویند ، در وسط ناکجا آباد – یا وسط همه جا ، یک صدای بلند است. این شهر جمع و جور تبدیل به نقطه ای متنوع از نظر فرهنگی و پر جنب و جوش شده است. این مکان نه تنها محل زندگی دینگو ، گرد و غبار و نخود فرنگی است بلکه قدیمی ترین مسجد استرالیا است که در سال 1880 توسط رانندگان شتر تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین کنیسه های کشورمان در آن سوی شهر واقع شده است.

بومیان و کاوشگران از آنجا از اطراف امروز پایتخت مهاجران به عنوان پایگاه استفاده می کردند و خود این شهر تا سال 1883 تاسیس نشد ، زمانی که چارلز راس سوار در مرز آنچه را که فکر می کرد قلع بود کشف کرد – و بعدا معلوم شد که نقره و سنگ معدن

تاریخ استخراج منزوی شهر نقره ای از لحظه ای که قدم در خیابان اصلی آن گذاشتید مشهود است اما تپه های نام آور با وقفه در آنها دیگر وجود ندارد آنها مین گذاری شده بودند

همانطور که Fleur Bainger ، متخصص فن آوری گفت ، “شما نمی توانید از مکانی با نام خیابان مانند گچ ، بروماید و یدید عبور کنید. همچنین این میخانه ها بیش از آنچه می توانید عصا بزنید و یک جامعه هنری گسترده و پر جنب و جوش که توسط Pro Hart مشخص شده است ، به خود می بالد. این خشن ، ناهموار ، دمدمی مزاج و زیبا است – ترکیبی ایده آل. ”

با جذابیت تاریخی و هنری خود ، حتی قبل از اقدام به آن سوی لبه شهر چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. هنگامی که این کار را انجام دادید ، خواهید فهمید که چرا بسیاری از بازدیدکنندگان بازگشت می کنند: زیبایی دل انگیز پناهگاه گیاهان و گیاهان صحرای زنده و سمپوزیوم مجسمه سازی باشکوه آن.

جایی که؟ //1159 کیلومتری غرب سیدنی ، 422 کیلومتری شمال شرقی آدلاید.

آیا می دانید؟ // در طول جنگ جهانی دوم تمام ذخایر طلای استرالیا به Broken Hill Gaol منتقل شد (آخرین مکانی که ژاپنی ها به آن نگاه می کنند). بنابراین ، برای مدتی ، زندان مجبور شد جلوی نفوذ مردم را بگیرد.

# 26 – خلیج نلسون ، نیویورک غربی

Nelson Bay NSW

با نگاه به هر طرف ، غیرممکن است که با چشم اندازهای بی پایان پانوراما از سواحل مرزی با این شهر ساحلی شمال غربی شمال غربی غافلگیر شوید. بخشی از بندر استفنس ، خلیج نلسون بزرگترین شهر در “بهشت آب آبی” است.

بیش از 160 دلفین بطری آن را به خانه دائمی خود تبدیل کرده اند و سالانه بیش از 3000 نهنگ مهاجر عبور می کند. ردیف های قایق های پر سر و صدا در سواحل قرار دارند ، برخی از منشورهای خصوصی ، و برخی دیگر فقط لوکس های خصوصی هستند.

فانوس دریایی Nelson Head Inner که با زمان حرکت می کند ، از سال 1872 شروع به کار کرده است. که قبلاً توسط لامپ نفت سفید روشن شده بود ، امروزه با انرژی خورشیدی کار می کند.

“Shades of the Whitsundays چند ساعت با سیدنی فاصله دارد.” – مت کلاری

مملو از انبوهی از سوسن های Gymea ، مکان گان گان در نزدیکی Tomaree NP بالاترین و در دسترس ترین نقطه دیدگاه منطقه است ، در حالی که سایر موارد ضروری شامل دزدگیر در تپه های شنی ساحل استاکتون ، خوردن بهترین ماهی ها و چیپس های ایالت در بندر ، شنا ، موج سواری و غواصی از آب شفاف ، استقرار در قهوه های بعد از ظهر در مارینا و دوچرخه سواری در مسیرهای منظم دوچرخه سواری کنار ساحل.

جایی که؟ // 207 کیلومتر (3 ساعت) شمال سیدنی.

آیا می دانید؟ // گیاه بومی Gymea Lily ، همزمان با مهاجرت نهنگ ها به منطقه ، دو بار در سال گل می دهد. اولین باری که گل می دهد ، نهنگ ها از شمال عبور می کنند. در گل دوم ، آنها به جنوب برمی گردند.

شماره 27 – بلینگن ، نیویورک غربی

بلینگن NSW

بلینگن که تا کنون از شهرهایی که در میانه تا ساحل شمالی NSW به خوبی محافظت شده اند ، در برابر رودخانه بلینگر قرار گرفته است (یا در فوریه 2009 در زیر آن) و دهکده ای ایده آل است که هر تغییر دهنده درخت فکر می کند که می خواهد.

همانطور که AT Reader لوسی هوردرن از Keperra می گوید ، “در این شهر نمادین می توانید در کافه های متعدد عجیب و غریب کتابفروشی ها و کتابفروشی های محرک کشاورزان ، ماساژورها و هیپی ها را ملاقات کنید. نکته مهم این است که محصولات محلی را در بازارهای جادویی شنبه خریداری کنید و بعد از ظهر را به گوش دادن (و رقصیدن!) به موسیقی زنده عالی زیر درختان لثه اختصاص دهید. ”

فروشگاه زیبای هاموند و ویتلی در سال 1909 بر خیابان اصلی تسلط دارد ، ایوان های آن یک بازوی محافظ را برای پیاده روی روزهای یکشنبه زیر آن کشیده اند. این ساختمان با عشق ترمیم شده است و نشان دهنده فداکاری شهر در حفظ بهترین دارایی های آن است.

این تا حد زیادی یک پدیده جدید برای مردم بلینگن است. دستگاه های برش چوب در دره های بسیار زیبا Bellinger در دهه 1840 این شهر را تأسیس کردند ، و آنها چنان به وظیفه خود اختصاص داده بودند که در زمانی که آقایان هاموند و ویتلی مغازه جدید خود را ساختند و صنعت عمدتا به حرکت درآمد ، همه درختان غیر قابل دسترسی بودند.

امروز بلینگن شهری است محروم که از معیشت لبنیات به یک زندگی عاشقانه B&B تبدیل شده است ، جایی که گذاشتن یک کتاب خوب برای ورود به شهر برای سفید تخت یک تمرین قابل بحث است.

در حقیقت ، AT می تواند این روزها قهوه بهتری را در Bellingen از سیدنی دریافت کنید و فروشگاه های آن برای یک تعطیلات آخر هفته عالی پر از مواد مغذی جالب به ویژه در کارخانه قدیمی کره است.

جایی که؟ // 516 کیلومتری (7 ساعت) شمال سیدنی یا 38 کیلومتری (40 دقیقه) جنوب غربی بندر کافس.

آیا می دانید؟ // ساختمان هاموند و ویتلی ، که در سال 1909 تکمیل شد ، در واقع اولین ساختمان بلوک بتونی در استرالیا است.

شماره 28 – لورا ، نیویورک غربی

Leura NSW

همسایه ثروتمند کاتومبا درهم و برهم و توریست ، که در یال وسیعی در کوه های آبی در فهرست میراث فرهنگی قرار گرفته و دو ساعت در غرب سیدنی قرار گرفته است ، لئورا پر برگ و دوست داشتنی است و به دلیل ترکیب برنده باغ های سلطنتی ، اسباب بازی ها در یک عمارت ، در لیست 100 کشور برتر قرار دارد. فروشگاه شیرینی فروشی و فروشگاه های هنر و صنایع دستی چشمگیر.

گربه های گربه جذابیت لورا را به زیبایی خلاصه می کند. آثار هنری منحصر به فرد نیمه انتزاعی ، صنایع دستی ، مبلمان و خرده ریزها ، پیچیده و زیبا ، چهار اتاق و یک راه پله ضخیم این فروشگاه باشکوه را آباد می کند. کافی شاپ های کوچک و دنج دیگری نیز وجود دارد که در کنار یکدیگر قرار دارند ، وعده های غذایی خوشمزه و آرامش قهوه ، کاغذ خوانی ارائه می دهند.

اما بچه ها ، هم از نظر ظاهری و هم از نظر درونی ، بیشتر دوست دارند لورا را دوست داشته باشند. یک فروشگاه اسباب بازی عالی و یک فروشگاه آب نبات معروف با قدمت وجود دارد که در آن ردیف هایی از شیشه های شفاف و دلپذیر که با آب نبات های سنتی ، شیرین بیان و شکلات ها بارگذاری شده اند ، یک جریان دائمی مشتری را ایجاد می کنند.

لورالا ، یک عمارت سفید و روشن قرن نوزدهم که توسط باغ ها و مشرف به دره جامیسون حلقه زده است ، مملو از اسباب بازی های افسانه ای قرن گذشته است. بازدید از لورا بدون پیاده روی کامل انجام نمی شود (آبشارهای لورا یک نقطه شروع بکر است) یا بازدید از خانه و باغ های تاریخی Everglades که در دهه 1930 طراحی شده است.

جایی که؟ // 100 کیلومتر (1 ساعت 45 دقیقه) غرب سیدنی.

آیا می دانید؟ //عمارت لوراللا (موزه اسباب بازی و راه آهن فعلی) زمانی خانه دکتر هربرت اوات ، یکی از برجسته ترین رهبران سیاسی استرالیا بود. پس از جنگ جهانی دوم ، اوات نقش بسزایی در تأسیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد داشت. در سال 1948 وی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و در این نقش شاهد تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر بود ، سندی که وی برای ایجاد آن بسیار سخت تلاش کرده بود.

# 29 – کوئینز کلیف ، VIC

Queenscliff VIC

یک ساعت در جنوب ملبورن ، با عبور از Geelong و به سمت شبه جزیره Bellarine چمباتمه زده برای روبرو شدن از طریق تنگه خائنانه تنگ باس به سمت Portsea ، Sorrento و Point Nepean ، کوئین کلیف ظریف و ظریف واقع شده است.

با ساختمانهای بزرگ دوران ویکتوریا که در خیابان اصلی آن واقع شده اند و اسکله های صد ساله که بندر اصلی آن را خاردار می کنند ، این شهر یک عکس فوری از گذشته است. Fort Queenscliff تاریخی از ساحل محافظت می کند ، که در ابتدا در زمان هجوم طلای قرن نوزدهم ساخته شده بود تا از کشتی های سنگین در برابر افراد خصوصی محافظت کند. از داخل قلعه ، یکی از تنها سه فانوس دریایی سیاه در جهان ، کشتی هایی را که از خلیج بندر فیلیپ عبور می کنند ، تماشا می کند. فورت آخرین اسلحه خود را در جنگ جهانی دوم شلیک کرد و اکنون یک مجموعه یادبود برجسته جنگ را در خود جای داده است.

از سه طرف با آب احاطه شده است ، کوئین کلیف دارای چشم اندازهای خیره کننده ساحل و بسیاری از رستوران های خوشمزه است که غذای روزانه را سرو می کنند. یک خط ریلی خوب که نگهداری می شود ، می بیند که لوکوموتیوها (از جمله قطار Blues معروف) دود شادی بین Geelong و Queenscliff را می کشند و در آخر هفته آخر ماه نوامبر ، یک قطار جشنواره به خلیج Swan راه می یابد و موسیقی را در هر کالسکه برای جشنواره موسیقی Queenscliff اجرا می کند.

هواداران برای شنیدن بازیهای بین المللی و محلی که با پس زمینه معماری کلاسیک و مناظر چشمگیر بازی می کنند ، به مدت سه روز به شهر محبوب ماهیگیری هجوم می آورند.

جایی که؟ // در شبه جزیره بلارین 106 کیلومتری (1 ساعت) جنوب غربی ملبورن.

آیا می دانید؟ //اولین شلیک توسط نیروهای متفقین در جنگ جهانی اول از فورت نپین (به کشتی فراری آلمان ، Pfalz) شلیک شد ، که این سفارش از قلعه کوئین کلیف کلیف ساخته شده است. کمتر از 30 سال بعد ، از همان اسلحه برای شلیک اولین شلیک های استرالیا در جنگ جهانی دوم (در کشتی وونیورا ، به دلیل عدم شناسایی خود) استفاده شد.

# 30 – Mudgee ، NSW

Mudgee NSW

آخر هفته آخر هفته سیدنی ، Mudgee دارای مزایای مشخصی نسبت به رقیب شراب شناخته شده خود ، دره شکارچی است. برای اولین بار این یک شهر واحد است ، نه یک منطقه کامل. کارخانه های شراب سازی Mudgee یک خندق از طلای مایع در اطراف شهرستان تشکیل می دهند و یک سفر آسان از شهر یا شمال ، جنوب ، شرق یا غرب است.

اما این نوع آبرفتی طلا بود که Mudgee را شروع کرد. یافته های اصلی هارگراوز در منطقه ، به ویژه گل گونگ و هیل اند ، منجر به رونق جمعیت شد. پیش از این ، این شهر یک جامعه کشاورز متواضع بود که بیشتر به دلیل درگیری های شدید با بومیان محلی مورد توجه قرار گرفت.

امروز ، این محصول شراب است که باعث برجسته ترین مورد Mudgee می شود. انتخاب شراب سازی قابل بحث است ، اما برای تجربه خالص زیبایی و درب انبار ، Craigmoor با مدیریت خانوادگی Oatley و Logan Wines فوق العاده زیبا و معاصر انتخاب AT است.

شراب سازی های ارگانیک منطقه همچنین جوایز بسیار خوبی نیز کسب می کنند (با نرخ بهره از Thistle Hill Riesling) و رستوران های Mudgee بسیار پر فروش هستند. AT از راجارانی فوق العاده خوب و نادیده گرفته شده ، که اجاق های سنتی Tandoor از طریق هند نصب شده است ، و همچنین Brasserie التون بسیار دوستانه کودک و نوار شراب “باید” Roth را دوست دارد.

جایی که؟ // 270 کیلومتر (3.5 ساعت) شمال غربی سیدنی.

آیا می دانید؟ //مودی چند پسر و دختر بسیار معروف دارد. مشهورترین آن هنری لاوسون است که تا زمان ترک مدرسه در این منطقه زندگی می کرد – تقریباً در سن 15 سالگی تقریباً ناشنوا بود. بسیاری از شعرهای او مربوط به صحنه های Mudgee است ، از جمله “مدرسه Old Bark” ، که وی در آن تحصیل کرده و توسط آن تأسیس شده است. مادر فعال او

100 بهترین شهر استرالیا – 31 تا 40

# 31 – ماسمن ، QLD

Mossman QLD

با توجه به مهمترین مکانهای گردشگری مکه در جنوب شهر ، ماسمن نسبتاً ملایم و تحت تأثیر قرار نگرفته است ، و برای بسیاری از مسافران فقط سرعت چشم به روستای Daintree و جنگلهای بارانی که بسیار پرشور حرکت می کنند ، فقط یک چشمک زدن است.

این شهر خود در میان نیشکر سرسبز و رنگارنگ زیر چشم مراقب قله های دوقلوی کوه دمی نشسته است. کوکو یالانجی ، شاید به عنوان اثبات جهانی بودن برخی از عقاید مذهبی ، حدود 6000 سال قبل از تولد JC ، یکی از تشکیلات صخره ای عجیب Mt Demi را “Kubidi” یا چوپان خوب نامید. ماسمن عمدتا در پشت آب نیشکر ساخته شده است و همچنان مرکز صنعت قند در شمال کرنز است.

“من هرگز شنا با پلاتپوس و باراموندی را در رودخانه ماسمن فراموش نخواهم کرد.” – کن باوندی

امروزه ماسمن به خاطر تنگه خود بیشتر شناخته شده است. کوکو یالانجی به شدت با این قسمت از سرزمین خود متصل است و تعداد بسیار خوبی از پیاده روی را از مرکز خود در جاده گورج پیاده روی می کند. همچنین ماسمن یکی از تئاترهای عجیب و غریب استرالیا ، خانه کارناک ، واقع در شمال شهر است که توسط دیان Cilento ، نامزد اسکار 1963 (بهترین بازیگر نقش مکمل تام جونز) تأسیس شد.

ماسمن ممکن است به زودی شهرت آرام خود را کنار بگذارد. در فوریه 2009 این شهر یک جشنواره یک ماهه swingers فقط در بزرگسالان را در استراحتگاه محلی خود برای برهنه برگزار کرد.

جایی که؟ // 76 کیلومتری (1.5 ساعت) شمال کرنز.

آیا می دانید؟ // ماسمان قبلاً هجی می شد مسمان. با وجود تلفظ در سیدنی با هجی در Qld ، هجی به دلیل جلوگیری از سردرگمی در حومه سیدنی تغییر یافت.

# 32 – جیندابین ، نیویورک غربی

Jindabyne NSW

داستان Jindabyne در کوههای برفی تنها یکی از 100 شهر برتر ما است که به طور کامل در آن جا به جا شده و دوباره از نو ساخته شده است.

این منطقه توسط Strzelecki ، كه در اوایل دهه 1840 كوه Kosciuszko را نامگذاری كرد (مجسمه ای بزرگ در ساحل دریاچه Jindabyne به یادبود اكتشافات او است) كاوش شد و تصمیم برای آزاد كردن قزل آلای رنگین كمان در رودخانه برفی در سال 1894 به شکل گیری Jindabyne به مقصد محبوب ماهیگیری کمک کرد امروز است.

سد سازی رودخانه در دهه 1960 به عنوان بخشی از طرح برق آبی Snowy Mountains تقریباً کل شهر اصلی را غرق کرد و فقط چند خانه به شهرک جدید Jindabyne منتقل شد.

“Jindabyne نمونه ای از تنوع محیط در استرالیا است. با دشت های خشک و گرد و غبار و شهرهای موج سواری ساحل ، وارد دهکده کوهستانی پوشیده از برف شوید. – تیم MyPOWER

بعضی از جاده ها هنوز به طرز مرموزی به دریاچه منتهی می شوند و با پایین آمدن سطح آب می توان شهر خواهر زیرآبی را مشاهده کرد ، اما این شهر با ارتفاع زیاد به دلیل وجود انواع دیگر آب مشهورتر است: یخ زده. همجواری با Thredbo و Perisher Blue آن را به یک پایگاه جذاب برای تعطیلات اسکی و همچنین پیاده روی در بوته ، قایق سواری در آب سفید ، قایق رانی ، اسب سواری ، دوچرخه سواری کوهستان و کایاک سواری در طول سال تبدیل کرده است.

جایی که؟ // 460 کیلومتر (6 ساعت) جنوب غربی سیدنی ، 180 کیلومتر (2.5 ساعت) جنوب کانبرا.

آیا می دانید؟ // در سال 2007 ، عروسی در پایه های کلیسای کاتولیک شهر قدیمی برگزار شد. این فقط غیر معمول است اگر شما در نظر بگیرید که کلیسای کاتولیک معمولاً زیر آب است.

# 33 – کاترین ، NT

کاترین

کاترین که اغلب به عنوان چهارراه شمال شناخته می شود و در ساحل رودخانه کاترین احاطه شده توسط شگفتی های طبیعی خیره کننده احاطه شده است ، همچنین دارای استخرهای حرارتی متعدد و مناطق پیک نیک آرامش بخش است تا از بیشترین احداث نمادین اطراف خود نهایت استفاده را ببرد.

جاذبه اصلی دره Nitmiluk (کاترین) نزدیک است ، مجموعه ای از 13 قلمه عمیق که دارای آبشارها ، چشم اندازهای ناهموار و گیاهان و جانوران فراوانی است. غارهای Cutta Cutta غارها – خانه خفاش نعل اسبی نارنجی در معرض خطر – شبکه ای از غارهای سنگ آهک که میلیون ها سال پیش ایجاد شده اند و امروز در سکوت و تاریکی به رشد خود ادامه می دهند.

“کاترین گورج میراث جهانی است و 1.5 میلیارد سال است که در آنجا حضور دارد. از یک هلی کوپتر آن را ببینید. ” – مات پاک کن

در نزدیکی محل سکونت اصلی NT واقع شده است ، خانه تاریخی Springvale Homestead در سال 1879 ، و Fleur Bainger ، شرکت کننده در صحنه ، همچنین بازدید از جامعه نزدیک Beswick را برای “گالری هنری خارق العاده بومیان” ، مرکز فرهنگ Ghunmarn ، که گاهی هنرمندان محلی در ایوان دارد ، پیشنهاد می کند که از گفتگو خوشحال می شوند

Beswick همچنین جشنواره Walking With Spirits را برگزار می کند ، که به بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا شاهد یک Corroboree سنتی در یک مکان مقدس باشند. این بسیار خاص است. ”

جایی که؟ // 317 کیلومتر (4 ساعت) جنوب شرقی داروین.

آیا می دانید؟ // پارک ملی و تنگه های دیدنی آن به مردم بومی محلی تحویل داده شد و اکنون با نام سنتی خود ، Nitmiluk ، به معنی “مکان cicada” شناخته می شوند.

شماره 34 – ساحل ایرلی ، QLD

Airlie Beach QLD

با افتادن به دریایی عمیق و آبی و پشت به تپه های نورد پارک ملی ، ساحل ایرلی دروازه ورودی Whitsundays را تشکیل می دهد. فقط 1300 مرد خوش شانس به طور دائم در ساحل ایرلی ، که یک شهر توریستی است و با این کار ساخته شده است ، اقامت دارند.

در حاشیه Great Barrier Reef ، غواصی و غواصی در اینجا به معنای واقعی کلمه پرش به دنیای دیگری از رنگ ها و موجودات درخشان است. در انتهای مخالف طیف ، چتربازی اینجا با منظره ای دیدنی آغاز می شود و با سقوط مهیج پایان می یابد.

کوله پشتی ها مانند بایرون Airlie Beach را به همان شکل که هست تبدیل می کنند. از کیسه های خواب آنها استفاده کنید و مدتی را در پل های ورودی بگذرانید. ” – جاستین واستناج

همانطور که غروب آفتاب کم آب می شود ، قایق های بادبانی که در داخل و خارج ساحل ایرلی بول می کنند ، یک افق دیدنی و نارنجی را تشکیل می دهند. دقایقی از ساحل فاصله دارد و شهر برای مسافران پذیرایی می کند و یک مرکز غذاخوری خوب ، فست فود ، میخانه و کلوپ شبانه برای حیوانات مهمانی مهمانی در شهر است.

Airlie Lagoon پناهگاهی برای شناگران است که نمی خواهند مجبور به بازی گول زدن باشند و سفر به پارک ملی کانوی پاداش خوبی در Cedar Creek Falls دارد. این سقوط 12 متر از طریق جنگل بارانی به درون نهر مناسبی برای شنا می افتد.

جایی که؟ // 270 کیلومتر (3 ساعت 45 دقیقه) جنوب شرقی تاونزویل.

آیا می دانید؟ // هر ساله در ماه اکتبر جشنواره Paddling Through History ، یک سفر قایقرانی چهار روزه از طریق Whitsundays ، از ساحل ایرلی حرکت می کند و مسیرهای اصلی را که بیش از 6000 سال قبل توسط بومیان محلی نگارو طی شده است ، ردیابی می کند.

# 35 – ایچوکا ، VIC

ایچوکا ، VIC

هر شهری که هم موزه ملی هولدن موتور و هم Great Great Aussie Beer Shed را در اختیار داشته باشد ، باید 100 لیست برتر ما را به خود اختصاص دهد.

یک قدم به گذشته ، شهر تاریخی اچوکا با افتخار بر روی رودخانه موری در ویکتوریا نشسته است و در سراسر جهان شناخته شده است پایتخت بخار پارویی استرالیا. این شهر بندر ایچوکا است که در سال 1860 ساخته شد و بزرگترین بندر داخلی کشور در زمان خود بود.

در سال 1973 بازسازی شد و اکنون از آن برای تسهیل سوار شدن به وسیله کشتی های بخارپوش در امتداد موری استفاده می شود ، امروز بندر مملو از موزه ها ، ماکت ها و ساختمان ها است – پل پیاده با استفاده از برنامه های اصلی به طور واقعی بازسازی شده است و Star Bar که زمانی نوشیدنی زیرزمینی غیرقانونی بود سوراخ ، هنوز پابرجاست ، کامل با تونل فرار که قبلاً برای طفره رفتن از پلیس استفاده می شد.

شهر دوست داشتنی موآما درست در آن سوی موری قرار دارد و مجموعه ای رو به رشد از دوچرخه سواری و پیاده روی این دو را به هم متصل می کند. از آنجا که بخارهای پارویی در غروب آفتاب بر روی رودخانه به ساختن سایه می پردازند ، به راحتی می توان ده سال را فراموش کرد.

در حالی که مرکز شهر ایچوکا با مغازه ها ، هتل ها و غذاخوری های مدرن تقریباً شما را به واقعیت بازمی گرداند ، اما ساختمان های تاریخی آن مانند دفتر پست قدیمی با برج ساعت 1870 ، شما را به آرزوی سالهای دور ادامه می دهد.

جایی که؟ // 236 کیلومتری (3 ساعت) شمال ملبورن.

آیا می دانید؟ // Echuca – یک کلمه بومی به معنای نشست آبها (نمادی از محل اتصال موری ، گولبرن و Campaspe) – در سال 1891 به عنوان پایتخت بالقوه استرالیا معرفی شد.

# 36 – آنگاستون ، SA

آنگاستون SA

تقریباً غیرممکن است که فقط یک شهر در دره باروسا SA را انتخاب کنید ، اما ما به راحتی نمی توانیم از انگاستون جذاب انگلیسی و آلمانی عبور کنیم.

این شهر پر از تاریخ جذاب ، کلبه های دنج ، مزه عالی شراب و خیابان اصلی مملو از درختان انجیر ، به دلیل میوه های خشکش نیز مشهور است – برای تهیه تعدادی از آنها در Angas Park Fruit Co در خیابان موری توقف کنید. در خیابان شماره 13 اولین خانه ساخته شده توسط ساکن آلمان ، یوهان شیلینگ در سال 1841 ساخته شده است.

Collingrove Homestead در جنوب شرقی آنگاستون دید خوبی در مورد میراث شهر دارد. این بنا در سال 1856 توسط معمار آماتور هنری اوانز ساخته شد و با گذشت سالها به آن افزوده شد و به عنوان نمونه ای نفس گیر از یک عمارت بزرگ در کشور تبدیل شد.

امروز کالینگروو برای بازدید عموم آزاد است و محل خدمتگزاران قدیمی به یک B&B کوچک افسانه تبدیل شده است ، یکی از بسیاری از شهرها.

دره های باروسا مملو از کارخانه های شراب سازی عالی است که بهترین مکان را از دیدگاه عالی منگلر تپه تماشا می کنند. اما برای یک منظره بی نظیر ، خود را با یک صبحانه شامپاین که در ارتفاع بالایی از یک بالون هوای گرم شناور است ، پذیرایی کنید.

جایی که؟ // 78 کیلومتری (1.5 ساعت) شمال شرقی آدلاید در دره باروسا.

آیا می دانید؟ // سرهنگ لایت در سال 1838 دره باروسا را ​​به نام باروسای اسپانیا (تپه گلهای رز) نامید و در آنجا در سال 1811 با فرانسوی ها جنگید. اشتباه املایی هرگز تصحیح نشد و در سال 1839 سرهنگ شروع به فروش زمین های بزرگی کرد که 28000 هکتار از آنها به اوایل فروخته شد مهاجم جورج فیف آنگاس – که به آنگاستون معروف شد.

# 37 – ماتارانکا ، NT

ماتارانکا NT

ماتارانکا که با حماسه “ما هرگز هرگز” مشهور شده است ، ایده مکانی غیرممکن از دور و بسیار شدید – و در عین حال کاملا سرسبز را به ذهن متبادر می کند. چشمه های آب گرم معروف آن ، آن را به واحه ای در وسط بیابان تبدیل کرده است.

استخرها کاملاً شفاف و احاطه شده توسط جنگل های غنی پارک ملی الزی است که چندین بوته راه گیاه شناسی را پنهان می کند که مطمئناً مجرب ترین – حتی مرواریدترین پیاده رو را تحت تأثیر قرار می دهد (عالی برای مبتدیان و بچه ها).

“جایی که چشم ما را به زندگی در خارج باز می کند. پس از گذراندن یک روز فیلمبرداری در مدرسه محلی و شنا کردن در چشمه های خیره کننده تلخ ، هیچ چیز بهتر از بهترین استرالیا ، پایهای معروف ماتارانکا پایین نیامد .. “- MYPOWER TEAM

با داشتن جمعیت فقط 250 نفر ، یکی از جالب ترین و مشهورترین منظره های شهر تغذیه زنده آن با باراموندی است و گالری Stockyard آن ارزش دارد که به دنبال ویترین مجسمه های عالی ، هنرهای محلی و – برای نانای قلب آن باشد – عالی چای و حتی scones بهتر.

این یک مکان خارق العاده برای استراحت و آرامش است ، شاید قبل از لگد زدن با چند نوشیدنی آرام برای شام در The Homestead (ماکت 1982 سازه معروف از فیلم و کتاب هرگز هرگز) بدون وجود تعداد زیادی از گردشگران دیگر که از گردن شما نفس بکشند.

به عنوان پایتخت هرگز هرگز ، نمی توان از ماتارانکا چشم پوشی کرد.

جایی که؟ // 420 کیلومتر (5 ساعت) جنوب شرقی داروین در امتداد استوارت هووی.

آیا می دانید؟ // استخرهای حرارتی معروف ماتارانکا توسط 1500 سرباز مستقر در جنگ جهانی دوم ایجاد شده است.

# 38 – خلیج تابوت ، SA

Coffin Bay SA

کشاورزان صدف خوراکی محلی با فروش ده ها محصول تازه از اقیانوس در این شهر کوچک جذاب در شبه جزیره اِیر SA نمونه هایی از تخصص خلیج تابوت را ارائه می دهند.

صخره های سنگ آهک از خط ساحلی پارک ملی خلیج Coffin خالی از سکنه هستند ، میلیون ها سال تخریب تدریجی را نشان می دهد ، در حالی که تپه های شنی به قسمت های طولانی ماسه سفید و نرم باز می شوند. پر از سواحل پناهنده و مناطق ساحلی قابل توجه ، Coffin Bay بیشتر از یک شهر ساحلی مانند یک جزیره منزوی و فراموش شده احساس می کند.

“مانند جاده بزرگ اقیانوس اما بدون گردشگران. این ناهموار ، از راه دور و عاشق صدف مکه است. به علاوه دریاها مملو از ماهی قزل آلا هستند. فقط در یک خط پرتاب کنید. ” – فلور بینگر

این منطقه نام خود را از تابوت های دفن نگذاشته است – بلکه این کاوشگر متیو فلیندرز بود که در سال 1802 این نقطه را مشاهده کرد و نام آن را به نام دوستش ، سر آیزاک تابوت گذاشت. در دهه 1840 این منطقه به دلیل برداشت زیاد نرم تنان دو لغزنده در حال برداشت ، به طور مناسب به شهر صدف معروف بود. سرانجام ، منطقه کاملاً خارج از مزرعه ساخته شد.

مردم تا حد زیادی جابجا شدند و شهر صدف فقط یک شهر شد. با گذشت زمان ، صدف خورشید (و مردم) دوباره به خلیج تابوت وارد شدند و اکنون ساکنان این شهر به لطف دو پارک ملی و محافظه کار که خط ساحلی آن را احاطه کرده و از آن محافظت می کنند ، در بین بکرترین آبهای SA زندگی می کنند.

جایی که؟ // 700 کیلومتری (8 ساعت) غرب آدلاید.

آیا می دانید؟ // بخشهایی از گالیپولی در خلیج Coffin تیراندازی شد ، و صحنه های تهاجم در ساحل محلی فارم فیلمبرداری شد.

# 39 – Robe، SA

خرقه استرالیای جنوبی

بر اساس شاخص سالانه وحدت وحدت استرالیا ، سواحل سنگ آهک SA به عنوان یکی از خوشبخت ترین مکانهای کشور برچسب گذاری شده است. و Robe ، شهری است که از 1500 تا 15000 پاپ در تابستان باد می شود (و نه فقط به دلیل اینکه خرچنگ های معروف آنها بسیار زیاد است) یکی از جواهرات منطقه است.

این مکان پر از تاریخ ، سواحل عالی و انواع ماهیگیری است (ماهیگیری صخره ای ، ماهیگیری در موج سواری ، ماهیگیری از اسکله ، ماهیگیری با قایق ، یا پل عابر پیاده و ماهیگیری در Outlet). لانگ بیچ با 14 کیلومتر شن و ماسه سفید و آب آبی کریستالی مکانی است که باید با یک ماشین پر از غذا ، نوشیدنی و آهنگ های خنک به آنجا بروید.

“Robe نوعی هاله جذاب دارد که هر بازدید کننده ای که ملاقات کرده ام احساس کرده است. من خیلی معتاد Robe هستم ، طی دهه گذشته نتوانسته ام تعطیلات تابستانی خود را در جای دیگری بگذرانم. ” – فلور بینگر

پیاده روی از پارکینگ را فراموش کنید. این یکی از معدود مکانهای استرالیا است که می توانید با آن رانندگی کنید و به ساحل بروید. و اگر 4WD باشد ، تپه های شنی تماس می گیرند. Robe’s Old Gaol با دقت ترمیم شده ، ماجرای فرار و خرابی را به سال 1861 بازمی گوید ، در حالی که عمارت های شیشه ای ، کلبه های بازسازی شده قرن و خلوتگاه های ساحلی شهر را تزئین می کنند.

خیابان ویکتوریا ، خیابان روب ، مملو از غذاخوری های شیاد مانند Vic’s Pizza Bar است ، یا یک میگو غول پیکر را در باغ آبجو هتل دوستانه کالدونیان (کال به طور معمول) امتحان کنید.

جایی که؟ // 337 کیلومتر (4 ساعت) جنوب شرقی آدلاید.

آیا می دانید؟ // Robe همچنین به دلیل تولید شراب با کیفیت برتر از انگورهایی که در خاک Terra Rosa در آب و هوای دریایی محافظت شده خود تولید می شوند مورد تحسین قرار گرفته است.

# 40 – Tilba Tilba، نیویورک غربی

Tilba Tilba NSW

تیلبا تیلبا که توسط خوانندگان AT ، ناهوم و رنی هال توصیه می شود ، یک شهر بی انتها در جنوب نیو غربی است.

بزرگراه پرنسس این قطعه روستایی را دور می زند و ما را باور کنید – این واقعاً چیز خوبی است. توقف پیشرفت در این شهر منحصر به فرد فرصتی برای سفر در زمان به یک دهکده کاملاً محافظت شده میراث فراهم می کند.

تیلبا تیلبا با کشف طلا در سال 1850 به شهرت رسید و پس از آن برای رونق زیادی به صنایع لبنی اعتماد کرد. این مکان با استقبال از گالری های هنری ، فروشگاه های شیرینی فروشی و فروشگاه های عتیقه برای مقابله با خواسته های دنیای قدیم ، مقصدی محبوب برای مسافران مسافرتی که در اطراف جنوب نیو غربی واقع شده اند.

این مهارت برای حفظ جذابیت قرن نوزدهم خود را دارد بدون اینکه بیمارگونه باشد – مهارت کاملاً به تنهایی. کوه درومدری (گولاگا) در نزدیکی آن ، با تپه های نوردی و گاهی اوقات مه آلود و ناخوشایند ، با کلبه ای با قدمت یک قرن واقع در میان زمین های جنگلی و گلزارها ، ترد و طراوت بخش است.

مسیر پیاده روی نیمه مالیاتی به سمت قله پارک ملی Gulaga Foxgloves Spiers یک مهد کودک باغی باشکوه را نشان می دهد که در اطراف یک کلبه مزرعه ساخته شده است ، با کافه و – حدس می زنید – یک فروشگاه عتیقه دیگر.

جایی که؟ // 365 کیلومتر (5 ساعت) جنوب سیدنی یا 236 کیلومتر (2.5 ساعت) جنوب شرقی کانبرا.

آیا می دانید؟ // Tilba Tilba آنقدر زیبا و عجولانه قلمداد می شود که به مکانی محبوب برای بسیاری از تبلیغات تبلیغاتی تبدیل شده است.

100 بهترین شهر استرالیا – 41 تا 50

# 41 – سوانزی ، TAS

سوانسی TAS

در خلیج Great Oyster با چشم انداز پارک ملی ناهموار Freycinet و جزیره Schouten ، ما به راحتی نمی توانیم از یک شهر جذاب سوانزی با ساختمان های تاریخی آن در یک مکان دیدنی عبور کنیم. این دهکده کوچک که فقط 530 نفر محلی دارد و ابتدا مقصد ماهیگیری و تعطیلات است ، ابتدا توسط کاپیتان کاکس در سال 1798 کشف شد ، سپس در سال 1827 به عنوان یک پادگان تاسیس شد و در ابتدا Great Swanport نامگذاری شد. بروشورها به شما می گویند که سوانزی در ساحل آفتابی شرقی تاسی قرار دارد.

“ارائه گنجینه های غذاهای دریایی ، یک سبک زندگی گاه به گاه و بسیاری از روحیه های خلیج کولز.” – کن باوندی

درست است ، اما بیشتر اوقات سوانزی به راحتی گرم است و نه گرم و با دمای متوسط ​​حداکثر 22 درجه سانتیگراد ، و این محبوبیت بیشتر به عنوان پایه ای برای مسافران در جستجوی قدیمی ترین پارک ملی ایالت ، کارخانه های شراب سازی و مزارع توت است. در آب و هوای معتدل

خلیج نفس گیر Coles Bay و خلیج فراموش نشدنی Wineglass نیز در نزدیکی ما قرار دارد و سوانسی تقریباً همه آنچه را که دولت جزیره انجام می دهد خلاصه می کند: نمایش مناظر تقریبا دست نخورده و حیات وحش دوستانه با محصولات محلی فراوان در دسترس – فکر کنید صدف ، گردو ، زیتون ، توت ، شراب.

این یک بهشت ​​عاشق طبیعت و لذیذ است. اما اگر خلوتی ساکت و آرام روزها را برای ماهیگیری ، قدم زدن یا استراحت در ساحل دوست ندارید ، حتی فکر پا زدن در جایی نزدیک این شهر شگفت انگیز را هم ندارید. صدای سکوت شما را می کشد.

جایی که؟ // 134 کیلومتر (2 ساعت) در شمال شرقی هوبارت ، و 135 کیلومتر (2 ساعت) در جنوب شرقی لانستون.

آیا می دانید؟ // تاسمانی دارای بالاترین سطح سرانه مالکیت قایق از هر ایالت در استرالیا است. رمپ قایق سوانزی در روزهای تابستان مکانی عالی برای دیدن قایق های تاسی در عمل است.

# 42 – Seal Rocks، NSW

Seal Rocks NSW

در خارج از ساحل شمال غربی شمال غربی و در جاده ای خاکی که از کنار خط ساحلی سخت عبور می کند ، شهر خواب آلود Seal Rocks است. مناظر چشمگیر آن ، همراه با انزوا ، آن را برای 100 مورد برتر ما و همچنین یکی از بهترین اسرار NSW حفظ می کند. Seal Rocks که به دلیل سنگهای خاکستری بیرون اقیانوس که محل مهرهای خز آفتاب گرفتن در تابستان است ، نامیده می شود ، دارای سواحل خصوصی و بکر و فانوس دریایی شناخته شده است.

به طور رسمی به عنوان فانوس دریایی Sugarloaf Point شناخته می شود ، در سال 1875 ساخته شده است و بر فراز صخره های بلند و خشن ایستاده است و از کشتی های عبوری در برابر صخره های خطرناکی که از آب خارج می شوند محافظت می کند. با این حال ، از زمان تأسیس فانوس دریایی ، آخرین مورد 20 لاشه هواپیما رخ داده است ، آخرین مورد در سال 1985 است.

این کشتی ها از صخره ها و سواحل دیده می شوند و برخی از آنها محبوب ترین مکانهای غواصی هستند. در نزدیکی فانوس دریایی ، یک تونل طبیعی دیدنی و جذاب قرار دارد که توسط اقیانوس مواج ایجاد شده و به دیواره سنگ وارد شده است. در زیر فانوس دریایی برخی از سنگهای عظیم خاکستری وجود دارد که در آنها چند مهر و موم معروف است. مهر و موم تنها زندگی دریایی در Seal Rock نیستند. این منطقه به غواصی کوسه معروف است و کوسه های پرستار خاکستری را می توان در طول سال مشاهده کرد.

جایی که؟ // 310 کیلومتری (3 ساعت) شمال سیدنی.

آیا می دانید؟ // صخره های اینجا پر از غارهای زیر آب است که زندگی دریایی در آنها جمع می شود ، از جمله کوسه ها و خرچنگ های غول پیکر. یک مکان ، غار جیمی ، یکی از دیدنی ترین درختان مرجان سیاه در استرالیا را در خود جای داده است.

# 43 – Pokolbin ، نیویورک غربی

Pokolbin NSW

پوکولبین در وسط دره پایین شکارچی NSW پیدا شده است ، با حسادت برخی از بهترین باغ های انگور شکارچی را در خود جای داده است.

محدوده های شکسته Brokenback زمینه ای با شکوه از خطوط یکنواخت انگور در 120 کارخانه شراب سازی این منطقه و همچنین باغ های برنده جایزه Hunter Valley فراهم می کند. در قرن نوزدهم ، یک بار Pokolbin تصور می کرد که قطب اصلی دره شراب باشد. نام این شهر به سسنوک تغییر یافت و پوکولبین فقیر از غرب به مکان فعلی پیوند یافت.

“خوش منظره ترین منطقه شراب سازی استرالیا ، اگر زیبا ترین نباشد.” – جاستین واستناج

خیابان Pokolbin (پاپ 625) که بیشتر از مجموعه ای از باغ های انگور و خانه است ، هیچ خیابان اصلی وجود ندارد ، با این وجود بسیاری از کارخانه های شراب داری که بهترین مواد غذایی ، هدایا و البته شراب را ارائه می دهند ، وجود دارد. طلوع آفتاب در اینجا به دلیل تماشای خورشید از دره و دامنه ها به طرز چشمگیری اتفاق می افتد و با بالون هوای گرم می توانید از مناظر بالای باغ های انگور زیبا استفاده کنید.

سایر کشورها با یک باغ چای موزاییک هند ، یک باغ سنتی چینی و یک غار ایتالیایی که در باغ های دره هانتر واقع شده اند ، در پوکولبین ظاهر می شوند. اکتبر یک ماه موسیقی برای Pokolbin با Opera in the Vineyards و Jazz in Vineyards است که هر دو سالانه برگزار می شود.

جایی که؟ // Pokolbin در 150 کیلومتری شمال سیدنی در دره شکارچی سفلی ، حدود 12 کیلومتری سسنوک قرار دارد.

آیا می دانید؟ //جیمز باسبی اولین قلمه های انگور را در دهه 1830 از فرانسه و اسپانیا به پوکلبین آورد. بعداً ، باسبی به نیوزیلند نقل مکان کرد و در آنجا پیمان Waitangi را تألیف کرد.

# 44 – کوکتاون ، QLD

Cooktown QLD

محل اولین سکونتگاه اروپایی استرالیا ، ریشه های کوکتاون به دلیل سالها انزوای جغرافیایی ، زندگی سخت و جذابیت محلی بسیار رنگ گرفته است.

ایستاده روی رودخانه اندور ، جایزه ای برای حدس زدن نام شهر از آنجا گرفته نشده است. یکپارچه سنگی ستون کوک (سمت چپ) نقطه ای در حاشیه رودخانه است که در آن Endeavor لنگ لنگان زده شد تا بر تعمیرات در سال 1770 تأثیر بگذارد.

در تاریخ پوشانده شده و با ساختمانهای سنگی که قرن یا دو قرن دیده شده اند ، گورستان باستانی که یک داستان یا سه داستان را بازگو می کند ، موزه ای با مصنوعات بدیعی که از کشتی پیشگام کوک بازیابی شده و یک میخانه عالی.

“یکی از مرزهای استرالیا. آنجا بلند شو و از لبه نگاه کن. ” – مت کلاری

در دهه 1800 ، کوک تاون که بندری به سمت رود طلا در پالمر رود بود ، زمانی جمعیتی بالغ بر 30،000 نفر را داشت – در تضاد کامل با 1600 باقیمانده که اکنون خون حیات شهر خواب آلود را تشکیل می دهند.

فقط در کوکتاون می توانید یک روز در Grassy Hill Lookout با 360 درجه نمای حومه و ساحل بایستید ، سپس در جشنواره Endeavour حضور پیدا کنید تا تصحیح مجدد فرود کوک را در روز دیگر تجربه کنید (انجام آن – هر ماه ژوئن اتفاق می افتد). اگر تهاجمات اروپایی را کنار بگذاریم ، چندین سفر بومی با کیفیت نیز در فاصله یک سنگ کوک تاون وجود دارد که شاید بهترین آنها تورهای Guurrbi باشد که توسط ویلی گوردون ، پیرمرد Nugal-warra برگزار می شود.

جایی که؟ // 327 کیلومتری (4 ساعت) شمال کرنز.

آیا می دانید؟ //کوک تاون تقریباً مانند گذشته است که بندر داگلاس قبل از مشهور شدن معروف بوده است. تا ژانویه 2006 فقط با 4WD امکان دسترسی به آن وجود دارد ، بنابراین زودتر از دیدن این شهر مرزی به طور واضح کمتر دیدن کنید.

# 45 – بندر لینکلن ، SA

بندر لینکلن SA

در نوک شبه جزیره اییر SA ، امرار معاش پورت لینکلن صنعت ماهی است. اما اشتباه نکنید ، این شهر 14000 نفری بیش از آن طلای خاص ماهی را معامله می کند: کوسه ها نیز در این فهرست قرار دارند.

گردشگران اینجا که در طول زندگی یک بار در طول زندگی محبوب هستند ، در واقع هزینه می کنند تا به زیر آب بروند و این شکارچی راس را از نزدیک ببینند. خوشبختانه آنها کوسه های خود را به خوبی تغذیه می کنند ، زیرا در غیر این صورت غواصی با شیرهای دریایی بازیگوش به این معنی است که شما در فهرست امروز هستید.

“روی نقشه توریستی پشت ماکیب دیوا برنده جام ملبورن گالوپ شد و خدا را برای پیروزی شکر کرد. وحشی ، پرخرج ، از نظر جغرافیایی متنوع ، منزوی ، و در عین حال دارای جمعیت و پر فرهنگ. ” – تیم MyPOWER

جدا از همه چیزهای دریایی ، بندر لینکلن از یک احساس دنیوی برخوردار است ، از رنگین کمان های روزانه بر روی پارک های ملی بکر لینکلن و خلیج تابوت گرفته تا سواحل خالی از سکنه و تپه های شنی موج دار – یک منظره پانورامای خیره کننده از Winters Hill Lookout در یک روز آفتابی. این شهر خود دارای دو مرکز است: مارینا و مرکز شهر.

در حالی که در امتداد تفرجگاه ساحلی پر از مغازه های کوچک التقاطی سرگردان هستید ، مجبور خواهید شد که به مجسمه ای از مشهورترین صادرات بعد از ماهی تن برسید: اسب مسابقه Makybe Diva. صاحب آن ، ماهیگیر ماهی تن ، تونی سانتیچ ، همچنین هتل Port Lincoln را اداره می کند ، یکی از بسیاری از رستوران هایی که غذاهای دریایی برجسته در شهر ارائه می دهد.

جایی که؟ // 640 کیلومتر (پرواز 45 دقیقه ای) جنوب غربی آدلاید.

آیا می دانید؟ // بندر لینکلن تقریباً به پایتخت استرالیای جنوبی تبدیل شد ، اما بیشتر به دلیل مشکلات KI در دسترسی به آب شیرین مورد توجه آدلاید قرار گرفت.

# 46 – Longreach ، QLD

Longreach QLD

در ساحل رودخانه تامسون ، که به طور معمول دو لبه است (مگر اینکه طغیان شود) ، Longreach ، شهری است که به دلیل موقعیت مرکزی و تاریخچه خود ، به عنوان قلب دلبر کوئینزلند شناخته می شود. تالار مشاهیر استوکمن و مرکز میراث Outback وجود دارد که از طریق نمایشگاه ها و نمایش های تعاملی یا کشاورزان بازرگانی Qantas ، تاریخچه کشاورزان بازپرداخت را بازگو می کند.

”خدمات در ایستگاه خدمات در اینجا شامل پر کردن مخزن و شستن شیشه جلو اتومبیل است. تقریباً افتادم مثل بازگشت به آینده بود. ” – مت کلاری

و برای یک سمت کاملا متفاوت از بازار خارج ، Lockie’s Run نیز وجود دارد. تام لاکی که از طریق دهان به دهان شناخته می شود ، مکان های محلی کمپینگ را برای مشتریها برای رفتن به یکی از تورهای کلاسیک خود در یک ایستگاه بزرگ گاو کار می کند. لاکی در هنگام عبور از جاده های بیابانی سرخ (که زمانی به عنوان مسیرهای قدیمی واگن های کاب و کو استفاده می شد) و گذشته از درختان برهنه و زمین های باتلاقی ، نخ های قدیمی ، بوته های بوش و تاریخ Longreach را بازگو می کند.

این تور به غاری پر از هنر صخره ای بومی با دیواره های پوشیده از دست و شکل حیوانات ، از جمله یک مار 20 رنگین کمان ادامه می یابد. هیچ تور دیگری به اینجا نمی رود – لاکی تنها کسی است که توسط اینینگای ، یک قبیله بومی محلی ، مجاز به بازدید از این گالری هنری بی نظیر در فضای باز است.

مردم محلی همچنین یک افسانه دیرینه دارند که می گوید هنگامی که از رودخانه تامسون عبور می کنید ، سرنوشت خود را دارید که به Longreach برگردید. و با داشتن تاریخ شگفت انگیز و مناظر فراموش نشدنی ، چرا چنین نمی کنید؟

جایی که؟ // 690 کیلومتر (8 ساعت) غرب راکامپتون.

آیا می دانید؟ // Qantas Founders Outback Museum اولین هواپیمای مسافربری جت استرالیا و بلیط اولین مسافر پرداخت هواپیمایی ، الکساندر کندی 84 ساله را در خود جای داده است. که در سال 1922 527 کیلومتر از Longreach به Cloncurry پرواز کرد.

# 47 – سیلورتون ، نیویورک غربی

Silverton NSW

شهری چنان نمادین که هر وقت هرکسی در تلویزیون یا فیلم بخواهد بیرون ریز را به تصویر بکشد ، مستقیم به سیلورتون می رود. پارک پارکینگ ماد مکس در جلوی هتل سیلورتون نشان می دهد که شهر چگونه می خواهد از همه گیر سلولوی خود پول بگیرد.

سیلورتون در سال 1885 به اوج شهر خود رسید ، زمانی که کشف نقره چراغ راهنمای دلالان و معدن کاران را روشن کرد. به محض کشف ذخایر بزرگتر در اطراف تپه شکسته ، جمعیت آن روز فرار کرد.

تمام تجربه حضور در سیلورتون صریحاً سورئال است. بناهای تاریخی کوچک و منزوی ، گاهی اوقات مناظر غبارآلود قرمز را در منطقه ای معادل چندین زمین فوتبال سوراخ می کنند. بیشتر ساختمانها اکنون خالی هستند ، اما ساختمانهای مورد استفاده ارزش بازدید را دارند.

“آنچه من آن را یک شهر شخصیت می نامم. با چشم انداز Mad Max ، تاریخ غنی و صحنه های هنری پر رونق ، ارزش رانندگی با گرد و غبار را دارد. ” – فلور بینگر

چندین گالری هنری وجود دارد. در جلوی گالری پیتر براون سوسک های VW نقاشی شده را می یابید. Gaol and Courthouse مجموعه خوبی از آثار و اسناد موجود است. از سیلورتون معمولاً به عنوان یک شهر ارواح یاد می شود ، اما این برای حدود 50 ساکن دائمی که به بازدید کنندگان اعتماد می کنند ، کمی اهانت آور است.

درست در شمال سیلورتون ، دیدنی موندی موندی وجود دارد ، که چشم انداز کاملاً خیره کننده ای از دشتهای هموار را فراهم می کند که از آن نقطه ادامه می یابند تا در اقیانوس هند در WA.

جایی که؟ // 1140 کیلومتر (15 ساعت) غرب سیدنی ، 530 کیلومتر (6 ساعت و 45 دقیقه) در شمال شرقی آدلاید.

آیا می دانید؟ // در حالی که BHP ممکن است نام Broken Hill را داشته باشد ، گزارش شده است که این شرکت در هتل سیلورتون در سال 1885 تشکیل شده است. موزه Silverton Gaol دارای سندی است که نشان می دهد یکی از بنیانگذاران اصلی غول معدن سهام خود را به مدت 10 هد قبل از میزان کشف مشخص بود

# 48 – Huskisson ، نیویورک غربی

Huskisson NSW

شهر اصلی هاسکیسون در خلیج Jervis برای مکان ، غذای عالی ، محل اقامت و محلی دوستانه یک ضرورت برتر است. بخشی از پارک ملی ، بخشی از پارک دریایی و در حاشیه سواحل باشکوه ، Jervis Bay بهشت ​​تابستانی جنوب غربی NSW است ، دارای یک ساحل یا سوراخ شنا برای شناگران و موج سواران از هر سطح.

خواننده AT ، داریل رایان هاسکی را دوست دارد زیرا “این شهر هنوز به اندازه کافی کوچک است که بتواند یک شهر دوستانه باشد اما در همه خوراکی های تعطیلات پذیرایی می کند. پسرها می توانند ماهی بگیرند در حالی که مادر و دختران می توانند خرید کنند یا ناهار خوبی بخورند. اگر شما نیاز به تهیه چیز غیر معمولی دارید ، به برخی مراکز بزرگ نزدیک است ، اما برای بیشتر مسافران تعطیلات می توانید تمام آنچه را که نیاز دارید تهیه کنید. ”

“شنهای سفید ، آبهای آبی و یک میخانه قدیمی و آبجو بزرگ.” – مت کلاری

Hyams Beach یک جشن محلی است و کافه Hyams Beach برای صبحانه ، ناهار و شام بسیار مناسب است. گزینه های ناهار خوری هاسکی یک برش بالاتر از چیپس های معمول ماهی و بیسترو RSL ، با هندی ، تایلندی ، مکزیکی ، ایتالیایی و سایر موارد است. میخانه هاسکی دارای یک باغ آبجو شگفت انگیز است ، در حالی که رستوران چینی قدیمی در خیابان اوون همان سال 1975 باقی مانده است.

سرآشپز اسکات مکنزی برای ارائه تجربه آشپزی در The Deck از ساحل نهنگ سیدنی به جنوب مهاجرت کرد ، در حالی که Gunyah در Paperbark یک مکان شام خوشمزه واقع در پارک ملی عمیق. یک شب در یکی از چادرهای لوکس کمپ Paperbark بمانید – دوش های خصوصی در فضای باز و نزدیک بودن به طبیعت باعث آزادی می شوند ، اما مطمئن شوید که چادر را زیپ کرده اید تا از دیدار دوستان بی ادب و خزدار ما جلوگیری کنید.

جایی که؟ //در ساحل خلیج Jervis ، 185 کیلومتری (2 ساعت و 15 دقیقه ای) جنوب شرقی سیدنی.

آیا می دانید؟ // هاسكیسون در اوایل قرن 20 از یك صنعت بزرگ قایق سازی حمایت كرد. بازدید از مجتمع میراث لیدی دنمن با موزه دریایی آن ، دیدگاه خوبی در این مورد به شما می دهد.

# 49 – Streaky Bay، SA

Streaky Bay SA

شلیک به شهرت سلولوئید توسط فیلم 1970 Fin Blue از رمان کلاسیک Colin Thiele به همین نام در 1969 ، Streaky Bay یک ایستگاه کلاسیک ماهیگیری ساحلی در SA است. که توضیح می دهد چرا تنها کلونی دائمی شیرهای دریایی استرالیا در این منطقه زندگی می کند (می توان آنها را در حال گشت زدن در زیستگاه طبیعی خود از پوینت لابات نزدیک دید).

شهر ماهیگیری همسایه Baird Bay به بازدیدکنندگان اجازه می دهد در کنار شیرهای دریایی و همچنین دلفین ها شنا کنند. وسط یک مزرعه گندم مجاور ، Haystacks مورفی کنجکاو (سمت چپ) ایستاده است ، که همه چیز نرم است. بلکه تخته سنگ های گرانیت صورتی پوشیده از باد هستند که بیش از 1500 میلیون سال قدمت دارند.

نقش بزرگ Streaky Bay در مسیر غذاهای دریایی و آبزی پروری شبه جزیره ایر که از Whyalla تا Ceduna ادامه دارد ، صدف های تازه را تأمین می کند. Evans Oyster Shed تورهایی را در مزرعه صدف خواری خود ارائه می دهد تا فرصتی نه تنها برای نمونه گرفتن از تازه صید شده ها ، بلکه همچنین در مورد روند برداشت و درجه بندی این غذای خوشمزه دریایی بیاموزد. در خیابان استوارتز ، ماکت یک نشانگر سفید با طول 5 متر و 1500 کیلوگرم با رکورد جهانی که در سال 1990 در خارج از کشور گیر کرده بود ، در فروشگاه آویزان است.

و آیا برای چیزی کاملاً غیر اقیانوسی مرتبط است که بازدیدکنندگان را دوباره بازگرداند؟ این خود بزرگترین برگر استرالیا است ، یک ساحل غربی ساحلی از کافه محلی Clearwater.

جایی که؟ // 695 کیلومتر (9 ساعت) شمال غربی آدلاید.

آیا می دانید؟ //کاوشگر متیو فلیندرز دوباره در اینجا به ترفندهای قدیمی نامگذاری خود ادامه داد. همانطور که در اوایل قرن نوزدهم از دریا عبور می کرد ، اثر رگه ای رشته های طولانی جلبک دریایی در آبهای شفاف خلیج تحت تأثیر قرار گرفت.

# 50 – پنولا ، SA

پنولا SA

خواننده AT ، آلیسون پری پنلولا را دوست دارد زیرا در قلب Coonawarra است.

“چنین تضادی بین خشك و غبارآلود ، چشم انداز Terra rossa و شادابی قرمزهای افسانه ای حاصل از آن خاک معروف وجود دارد.” منشأ آن خاک (سمت چپ) به حدود یک میلیون سال پیش برمی گردد ، زمانی که یک صخره طولانی از سنگ آهک در بالای اقیانوس جنوبی بزرگ قرار گرفت ، که جنوب شرقی SA را پوشانده بود. این کیفیت منحصر به فرد این نوار است که فقط 16 کیلومتر طول و 2 کیلومتر عرض دارد و باعث می شود Penola در 100 کشور برتر قرار بگیرد.

“مردم شهر گرم و استقبال می کنند و خوشحال هستند که شما را به هر کارخانه شراب سازی برجسته ای که می خواهید یک تیپل در آن باشد نشان می دهند.” – فلور بینگر

کشف شده توسط بنیانگذار املاک Wynns Coonawarra ، جان ریدوک ، تقریباً تمام زمین های بسیار با ارزش اکنون توسط باغ های انگور تصرف شده است. این منطقه همچنین یکی از معدود مناطق مهم پرورش شراب برای خاک حاصلخیز و نه نزدیک بودن به سکونتگاه های بزرگ است ، همچنین مسطح ترین منطقه شراب استرالیا است – و با بیش از ده کارخانه شراب سازی در 5 کیلومتری شهر ، پنولا را به بهشت ​​دوچرخه سواران تبدیل می کند ، با خطر اندکی سقوط بیش از حد خود را خسته یا خسته کنید.

جایی که؟ // 380 کیلومتر (5 ساعت) جنوب شرقی آدلاید.

آیا می دانید؟ //الکساندر کامرون اولین کسی بود که در دهه 1840 در باغ کووناورا باغ تاسیس کرد. اما چند نوشیدنی جشن باعث دیر کاشت شد. چند ماه بعد ، هنگامی که جوانه زدن به طور غیرمعمول دیر به نظر می رسید ، آنها متوجه شدند که همه قلمه ها وارونه کاشته شده اند ، و ریشه های آنها به آسمان گسترش یافته است.

100 شهر برتر در استرالیا – 51 تا 60

# 51 – جابرو ، NT

جابیرو NT

کاکادو یک مقصد سفر تقریبا عرفانی است. بزرگترین پارک ملی استرالیا ، با جابیرو در قلب آن ، نه تنها دارای یک سطح باورنکردنی از تنوع زیستی بلکه بالاترین مناطق متمرکز در مکان های هنری سنگ صخره های بومی در جهان است.

یکی از مشهورترین نمونه ها را می توان در نزدیکی Ubirr یافت ، سازه ای صخره ای با چشم اندازهای گسترده بر روی Arnhem Land – به خصوص در غروب خورشید هنگامی که گردشگران از سراسر جهان در حومه Ubirr قرار می گیرند ، بسیار محبوب و دیدنی است.

جابیرو خودش در هیچ کجا قرار ندارد ، با این وجود 1100 نفری که آن را به خانه صدا می زنند ، وقتی صحبت از سفر به کاکادو می شود ، در وسط همه جا قرار دارند. این آب همچنین به آبهای زرد نزدیک است ، که برای پرندگان و دیگر حیوانات وحشی افسانه ای است ، از اسب های وحشی گرفته تا خوک ها گرفته تا dingoes و crocs. جابیرو که در ابتدا برای سرویس دهی به معدن اورانیوم رنجر تأسیس شده بود ، به محلی برای تجربه تاریخ غنی بومی استرالیا تبدیل شده است و اپراتورهایی مانند Kakadu Animal Tracks با ارائه تفسیرهای سنگی ، حیوانات و تورهای بوش تاک از پتانسیل آن استفاده می کنند.

جایی که؟ // 250 کیلومتری (3 ساعته) جنوب شرقی داروین.

آیا می دانید؟ // فقط حدود 400 نفر در کاکادو در خارج از جابرو زندگی می کنند. نیمی از اینها بومی است.

# 52 – استنلی ، TAS

استنلی TAS

گوهر در ساحل شمال غربی شمال غربی تاسمانی ، استنلی یک دهکده ماهیگیری ساده است که گیاه اصلی آن خرچنگ است که با خرچنگ شسته شده است.

این شهر ساده که در سال 1826 توسط کارمندان شرکت زمین Van Diemen’s Land مستقر شده است ، مملو از ساختمان های میراثی و کلبه های مجلل است که درهای مخصوص بچه های کوچک یا کسانی که خوش شانس در قرن نوزدهم در اینجا زندگی می کردند ساخته شده است. تقریباً هر ساختمان B&B است.

در تابستان بندر استنلی بیش از حد تحت فشار قرار می گیرد (با جمعیت دائمی 458 نفر) این کار توسط یوتیل های ملبورن باهوش انجام می شود که برای لذت بردن از زندگی ساده خرچنگ دریایی ، خرچنگ و آفتاب تا جایی که هیئت مدیره اجازه می دهد ، مستقیم عبور می کنند آنها

“مانند یک دهکده در ساحل کورن وال: عجیب و غریب ، دمدمی مزاج و جذاب.” – کن باوندی

همه کتابهای راهنما به شما می گویند مهمترین جاذبه استنلی آجیل است. آشغال در حالی که شاخه آتشفشانی 13 میلیون ساله در قسمت بالای سر یک منظره دیدنی و چشم انداز از بالای منظره است ، استنلی شایسته موارد بسیار بیشتری است.

جاذبه اصلی مهم زیبایی و سادگی شهر است. بدون جاذبه های گردشگری شلوغ ، رستوران ها یا میخانه ها. زندگی به طرز نگران کننده ای از نوعی زیبا در Bronte – بدون عارضه ، بسیار ناچیز است که شما در هنگام خوردن هزاران غذای دریایی عالی مزاحمت ایجاد می کنید.

جایی که؟ // 223 کیلومتر (3 ساعت) شمال غربی لانستون.

آیا می دانید؟ //مشهورترین پسر استنلی دهمین نخست وزیر استرالیا ، جوزف لیونز است. وی که از سال 1932 تا 1939 خدمت می کرد ، تنها تاسمانیایی بومی بود که مقام عالی را به عهده داشت و اولین نفر از سه نفر بود که در زمان کار خود جان باخت (جان کورتین و هارولد هولت از او پیروی کردند).

# 53 – Lightning Ridge، NSW

Lightning Ridge NSW

یکی از علاقه های قدیمی و ضروری برای هر سفر از طریق NSW ، ترفند با Lightning Ridge این است که به خیابان های معماری کم معماری و مغازه های عقیق عظیم خود نگاه کنید.

بزرگترین نکته در مورد لایتنینگ ریج بازیگران شخصیت هایی در حاشیه شهر است که در ماه های خنک تر این مکان را خانه می نامند و عجیب و غریب گیج کننده ای که آنها روی میز می آورند. در نگاه اول به نظر می رسد که این شهر نوعی قلع و قمع Mad Max پس از آخرالزمانی است. اما اینطور نیست برای کار در ادعای استخراج خود ، نیازی به وسیله نقلیه ثبت شده ندارید ، بنابراین تعداد زیادی کامیون و ماشین قدیمی برای مرگ به لایتنینگ ریج می آیند.

در میان این تپه های زنگ زده ، معادن در حال کار ، گالری های هنری زیرزمینی سورئال (کارهای خارق العاده داخل اتاقهای دست سیاه را از دست ندهید) ، خانه های ساخته شده از قوطی های آبجو ، خانه های ساخته شده از بطری های آبجو ، یک رصدخانه نیمه ساخته شده و حتی یک ترکیب عظیم توسکانی. از آنجا که هیچ نام خیابانی وجود ندارد (و هیچ شماره خانه ای وجود ندارد) مسیرها با استفاده از درهای اتومبیل قدیمی با رنگ های اصلی مشخص شده اند.

و اینگونه است که به اطراف می چرخید. درهای اتومبیل چندرنگ از بدنه زنگ زده برداشته می شوند. درخشان

جایی که؟ // در شمال غربی شمال غربی غربی ، در حدود 60 کیلومتری خجالتی مرز Qld ، 760 کیلومتر (9.5 ساعت) شمال غربی سیدنی و تقریباً در همان زمان و فاصله در جنوب غربی بریزبن.

آیا می دانید؟ //طبق سرشماری رسمی ، جمعیت لایتنینگ ریج 3000 نفر است. مشکل این است که ، مشاغل محلی فکر می کنند آنها به اندازه کافی لوازم مورد نیاز 7000 را می فروشند. یا ساکنان محلی بیش از هر کس دیگری در استرالیا مشروب می خورند و غذا می خورند – یا بسیاری از مردم محلی فقط این کار را نمی کنند وجود دارد شبح وار

شماره 54 – مریمبولا ، نیویورک غربی

Merimbula NSW

از ساحل زیبای NSW Sapphire به مریمبولا ، در نیمه راه ملبورن و سیدنی ، از هر طرف توسط اقیانوس ، بوش ، جنگل های بارانی و دریاچه ها محاصره می شوید.

مریمبولا به دلیل صدف های تازه ، شراب های محلی ، حیوانات وحشی متنوع ، رستوران ها و کافه هایی که بدون شک بهترین غذاهای دریایی موجود در ساحل جنوبی را در اختیار خود می گذارد ، در لیست 100 کشور برتر قرار دارد. Merimbula که به تماشای نهنگ مشهور است ، این غول های ملایم را هنگام بازی در اقیانوس از سپتامبر تا نوامبر به نمایش می گذارد ، دلفین ها ، مهرها و پنگوئن ها نیز اغلب آنها را مشاهده می کنند.

”مکانی زیبا با غذاهای شگفت انگیز. . .چه چیز دیگری می توانیم بگوییم؟” – تیم MyPOWER

یک تاریخ طولانی و جذاب از صنعت نهنگ شکاری در نزدیکی مریمبولا وجود دارد که می توانید در موزه نهنگ قاتل Eden در حدود 25 کیلومتری جنوب بخوانید.

موزه Old School میریمبولا همچنین اطلاعات زیادی در مورد این شهر ساحلی جذاب دارد. اسکله ای است که با گالری کنار آب و کافه در طبقه بالای خلیج مریمبولا پیچیده شده است – پاداش کافی برای پیاده روی منظره شش کیلومتری زیبا از مرکز شهر.

در آکواریوم مریمبولا و در طبقه بالا زندگی دریایی رنگارنگی فراوان است و ناهار در انتظار است (قول می دهیم دیگر از ماهی هایی که تازه دیده اید نخواهید خورد). در تعطیلات آخر هفته ژوئن ، 4000 نفر از جمعیت شهر در حالی که جشنواره موسیقی جاز مریمبولا با اقدامات بین المللی و محلی با کیفیت آغاز می شود ، متلاشی می شوند.

جایی که؟ // 300 کیلومتری (3 ساعت) جنوب شرقی کانبرا.

آیا می دانید؟ // اگر شما هر نوع عاشق صدف داری هستید ، ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید Merimbula حدود سه درصد از صدف خورده شده در NSW را تأمین می کند.

# 55 – آلبانی ، واشنگتن

آلبانی WA

آلبانی که ترکیبی جالب از شهر شلوغ صنعتی و بندر ساحلی قدیمی است ، با خط ساحلی چشمگیر ، بندرگاه آرام و تماشای سالانه نهنگ ، مردم را به خود جلب می کند. كشتی مملو از محكومین و سربازان در سال 1826 به یكی از اولین شهرهای ساكن اروپائیان اعزام شد. یك كلیپی از تیم در حال حاضر در بندر پرنسس رویال ایستاده است و شهر را به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای WA تصدیق می کند.

پیاده روی های تاریخی بسیاری از کنار ساختمان ها و موزه ها وجود دارد که از زندگی در آلبانی در دهه 1800 حکایت می کند. دنباله ای به سمت Possession Point وجود دارد ، جایی که WA توسط بریتانیا ادعا می شد و دارای چشم انداز عالی از شهر و ساحل است. خط ساحلی آلبانی از صخره های ناهمواری است که با سوراخ های دریایی و پل های صخره ای شکل گرفته به طور طبیعی به اقیانوس می ریزند تا سواحل ماسه ای و آرام برای استراحت در مکان های مختلف.

نهنگ ها بین ژوئن تا اکتبر دیده می شوند و نهنگ در منطقه می تواند تا سال 1800 ردیابی شود ، و نهنگ تجاری در سال 1978 متوقف شده است. شما می توانید به تماشای نهنگ در اطراف غارهای محافظ بروید یا از Whale World ، تنها موزه در جهان بازدید کنید در یک ایستگاه نهنگ کار سابق اسکان داده شود. و تا زمانی که ادای احترام به Dog Rock افسانه ای (تصویر بالا) در Middleton Rd را نپردازید ، شهر را ترک نکنید.

جالب توجه است که هنری لاوسون شاعر استرالیایی در سال 1890 برای Albany Observer کار کرد. هنگامی که به سیدنی بازگشت ، نوشت: “آلبانی هرگز تغییر زیادی نخواهد کرد – این شهر زیبا است ، اما مبهم است. به نظر می رسد که این فقط در نوعی در افق وجود داشته باشد. من برای آن بهترم. ”

جایی که؟ // 406 کیلومتری (5 ساعت) جنوب شرقی پرت.

آیا می دانید؟ // هنگام نوشتن سفرهای گالیور در سال 1726 ، جاناتون سوئیفت ادعا می شود از همان نقشه هایی که در دهه 1600 توسط کاوشگر پیتر نایتس ترسیم شده استفاده کرده است. اگر این کار را می کرد ، یکی از جزایر گالیور که به آن سفر می کرد ، جزیره ایده آل هویحنم ، در نزدیکی آلبانی کنونی واقع شده بود.

# 56 – مریسویل ، VIC

Marysville VIC

هنگامی که “باغ خود خدا” نامیده می شد ، مریسویل ، که در یک دره فقط یک ساعت در شمال شرقی ملبورن پنهان شده بود ، کاملاً در معرض آتش سوزی های شنبه سیاه در فوریه 2009 قرار گرفت.

عزیزان به دلیل خیابان های درخت پوشیده و باغ های زیبا ، بازدید کنندگان مریسویل از آن لذت می بردند قبل از توقف در عمو فرد و فروشگاه Lolly فروشگاه عمو فرد و خاله وال ، که به دلیل جذابیت به سبک قدیمی و محصولات عالی معروف است ، به کاوش در چهره های چوبی دست ساز در باغ هنر و مجسمه سازی برونو (بالا) بپردازید.

چند درخت سیاه شده و فقط چند ساختمان باقی مانده است. علائم خیابان به مکانهایی اشاره دارد که دیگر قابل شناسایی نیستند. این شهر به دلیل خانه های تخریب شده و 45 زندگی گرانبها از دست رفته ، غیرقابل بازگشت است. هویت یک شهر گرفته شده است ، اما قطعاً برای همیشه نیست. هنگامی که مردم مریسویل بازگشتند و در باشگاه گلف و کاسه های مریسویل ، یکی از معدود ساختمانهایی که هنوز پابرجا بود ، جمع شدند ، هر یک دستهای خود را بالا بردند و نذر کردند که بازسازی کنند.

گروهبان دیوید رولز از شهر الكساندرا در نزدیكی در 14 فوریه در روزنامه عصری گزارش شد: «خیابان هنوز در آنجاست. بسیاری از درختان هنوز در آنجا هستند و در مدت کوتاهی از زمان ساخت ساختمانها ، ماریسویل به نظر می رسد مانند گذشته است. این یک شهر کوچک زیبا خواهد بود. ”

AT می خواهد از همه خوانندگانی که صمیمانه پیام های خود را برای حمایت از این شهر و ساکنان آن ارسال کردند ، تشکر کند. همانطور که AT Reader ، پاتریشیا اوون گفت: «کل شهر مریسویل از مهمانان خود استقبال کرد و واقعاً از خودشان استفاده کردند تا اقامت شما را خوشایند کنند – لذتی برای شما و آنها. امروز ، امروز ، من شنیده ام که گزارش شده مریسویل از بین رفته است ، و بنابراین گریه می کنم. اما این روحیه نمی تواند از بین برود. من اطمینان دارم که مردم مریسویل دوباره بازسازی می کنند. همانطور که اطمینان دارم ما بر خواهیم گشت. ”

# 57 – تامورث ، نیویورک غربی

تامورث NSW

تامورث که به دلیل پایتختی موسیقی کشور استرالیا مشهور است ، نه تنها به دلیل معروفیت موسیقی خود ، در صدر 100 قرار می گیرد (اگرچه ، حتی مرکز بازدید کنندگان نیز مانند گیتاری عظیم شکل گرفته است) ، بلکه به دلیل تاریخچه و پیشرفت آن است.

“شهری با فرهنگ موسیقی کانتری استرالیایی بیشتر از بقیه شهر اوز.” – تیم MyPOWER

جشنواره موسیقی کانتری استرالیا هر ژانویه 50،000 نفر را به خود جذب می کند و مانند تمام شهرهای خوب استرالیا ، تمورث یک جاذبه بزرگ دارد ، اما دیگران برای رقابت با گیتار طلای بزرگ که توسط پادشاه کشور ، اسلیم داستی رونمایی شده است ، مبارزه می کنند. فراتر از موسیقی ، تامورث به عنوان پایتخت ملی اسب اسب استرالیا شناخته می شود و مرکز رویدادهای جدید اسب و استرالیا در کلاس جهانی استرالیا (بزرگترین در نوع خود در نیمکره جنوبی) است.

ساختمانها و بناهای برجسته ای مانند ایستگاه راه آهن قدیمی ، آبجوسازی Britten’s Brewery و مدرسه Moonbi به عنوان موزه های کوچک برای 150 سال تاریخ شهر عمل می کنند. امروز ، کارخانه های شراب سازی بوتیک ، صنعت خرده فروشی در حال رشد و مرکز شلوغ شهر ، تصویر یک شهر پر رونق و پر جنب و جوش را ترسیم می کنند.

جایی که؟ // 400 کیلومتری (5 ساعت) شمال سیدنی.

آیا می دانید؟ // تامورث “اولین شهر چراغ ها” است زیرا اولین مکان در نیمکره جنوبی برای استفاده از چراغ های خیابانی الکتریکی در سال 1888 بود (که توسط موزه Powerstation مشخص شده است ، همچنین مجموعه ای از بیش از 50 موتور سیکلت از دهه 1950 تا 1980 است).

# 58 – Clare Valley، SA

Clare Valley SA

در قلب منطقه شراب کلر دره استرالیای جنوبی ، تپه های نوردی ، انگورهای سبز پیچ خورده ، زمین غبارآلود و همه چیز ، به نظر می رسد شهر زیبای کلر مستقیماً از حومه توسکانی کنده شده باشد. کلر که عمدتا برای Riesling و شیراز مشهور است ، اولین توقف عاشقان شراب است که مایل به طعم این قطره های محبوب هستند.

مسیر Riesling از اینجا آغاز می شود. جاده پر پیچ و خم 25 کیلومتری کلار به اوبرن که یکی از با ارزش ترین پیست های پیاده روی و دوچرخه سواری استرالیا است. این مسیر که در اصل بخشی از راه آهن کلار بود ، از چشم اندازهای خیره کننده ، کلبه های قرن نوزدهم ، باغ های انگور و باغداری برای نمونه برداری تفریحی از شراب و محصولات محلی از رستوران های نزدیک عبور می کند.

مورد توجه ویژه ای در منطقه وجود دارد: Sevenhill Cellars (قدیمی ترین کارخانه شراب سازی دره ، که توسط کشیش های یهودی در سال 1851 تاسیس شد) ، و Knappstein (سمت چپ) ، که اخیراً تولید یک آبجو محلی برتر را آغاز کرده است – فرایندی که می توانید در آن نگاه کنید .

ایستگاه محلی گوسفند و مهمانسرا با ساختمانهای زیبا که در فهرست میراثی ثبت شده اند و زمانی اتاق های شورای منطقه را در اختیار داشتند فراموش نکنید. کلر با گذشته دارای فروشگاه های مرمت شده و سه میخانه عالی است که طبق سنت بزرگ استرالیا ، همگی در فاصله چند قدمی یکدیگر قرار دارند.

جایی که؟ // 136 کیلومتری (2 ساعت) شمال آدلاید.

آیا می دانید؟ // Clare Valley Gourmet Weekend ، جشن شرابها و غذاهای مشهور جهان ، هر ماه مه برگزار می شود و اولین جشنواره در نوع خود در استرالیا بود.

# 59 – Birdsville ، QLD

Birdsville QLD

ما واقعاً عاشق شهری با میخانه هستیم که به شما امکان می دهد هواپیمای خود را از پشت پارک کنید. فقط چند صد کیلومتر گرد و غبار از محل اتصال سه ایالت (Qld ، NT و SA) و وسعت کویر بی سیم سیمپسون واقع شده است ، Birdsville ، یکی از منزوی ترین شهرهای استرالیا است.

بیرون رفتن از آنجا به یکی از دو روش انجام می شود: یا از طریق جاده ، ترجیحاً 4WD ، اغلب شامل مسیر Birdsville (جاودانه شده در فیلم 1954 ، The Back of Beyond ، با بازی نامه نویس تام کروز که از پست برای تحویل نامه هر دو هفته استفاده می کرد).

هر ساله در ماه سپتامبر ، مردم از سراسر جهان برای مسابقات معروف Birdsville ، جایی که اسب ها (و یک بار ، به لطف آنفولانزای اسب ، سطل های چرخدار) در اطراف یک مسیر خاکی مسابقه می دهند ، گرد و غبار در یک نسخه از جام ملبورن منفجر می شود.

برای کسانی که کمی با انسان ارتباط برقرار می کنند ، چادر بوکس فرد بروفی نیز وجود دارد ، جایی که هر کسی بازی کند (یا جسورانه) به اندازه کافی می تواند خود را جلو بکشد تا یک کوبش خوب ، صادقانه و آزگیایی را تجربه کند. در طی مسابقات ، جمعیت Birdsville از 150 به بیش از 6000 می رسد ، بنابراین مسلماً در میان ترس از اتمام هتل Birdsville ، اشکهای اضافی آبجو آورده می شود. این مسئله نگران کننده ای درست است؛ میخانه بعدی بیش از 200 کیلومتر فاصله دارد. (و فکر می کنید آنها یخ خواهند داشت؟ دوباره فکر کنید.)

کجا؟ // وقتی کلاغ پرواز می کند ، آلیس اسپرینگز نزدیکترین شهر مهم به Birdsville است ، در حدود 600 کیلومتری شمال غربی (اگرچه رانندگی از آلیس به Birdsville نزدیک تر به 1200 کیلومتر و 16 ساعت است). بریزبن 1800 کیلومتر (22 ساعت) در شرق است ، و آدلاید در حدود 1500 کیلومتر (23 ساعت) در جنوب است.

آیا می دانید؟ //سال 2007 اولین باری بود که انسانها در مسابقات Birdsville دویدند. آنفولانزای اسب مانع از ورود مسیر مدعیان واقعی به شهر شد ، بنابراین Birdsville در عوض مسابقات سطل زباله را برگزار کرد.

# 60 – برماگوئی ، نیویورک غربی

Bermagui NSW

برماگویی با خیال راحت در بندرگاه محافظت شده از هوا در ساحل جنوب غربی جنوب غربی قرار گرفته و پر از طلا ، ماهی و رمز و راز است. برخلاف برخی از سواحل پر جمعیت در استرالیا ، برماگوئی ها تمیز ، خلوت ، عاشقانه هستند و آیا ما به تمیز بودن اشاره کردیم؟ هیچ ته سیگار و پیک نیک باقیمانده در این سواحل شنی زیبا یافت نمی شود.

معروف ترین آن برای ماهیگیری در اعماق دریا ، همچنین یک مقدار شگفت آور ماهی بسیار شکار – ماهی باله زرد ، مارلین – وجود دارد که در طول بهار به ساحل نزدیک می شود. در برماگوئی محل زندگی مونترال گلدفیلدز ، تنها معدن طلای استرالیا (و یکی از تنها دو معدن در جهان) است که کنار دریا واقع شده است.

“نزدیکترین سرزمین در استرالیا به فلات قاره ، که باعث می شود این بازی خیره کننده و محافظت شده از دهکده در HQ ماهیگیری شود.” – کن باوندی

درختان بلند و بوته زمینی را که قبلاً بی حاصل بوده و هزاران جویندgers طلا در آن زندگی و رونق داشته اند ، پنهان می کنند و یک تخته پیاده روی اکنون شاخه های اصلی را پوشانده و به بازدیدکنندگان نشان می دهد زندگی در دهه 1880 در اینجا چگونه است. این منطقه همچنین به خاطر معمای معروف Bermagui معروف است که در آن پنج مرد در سال 1880 ناپدید شدند و دیگر هرگز دیده نمی شوند. در آن زمان این داستان برای تیتر اول دادگاه ند کلی رقابت می کرد و تا به امروز هیچ کس نمی داند چه اتفاقی برای این مردان افتاده است.

جایی که؟ // 378 کیلومتر (5 ساعت) جنوب سیدنی.

آیا می دانید؟ //برماگوئی فقط به ماهیگیری معروف نیست. همچنین دارای تاریخ ادبیات عالی است. آرتور اوففیلد ، نویسنده جنایت ، که بیشتر با شخصیت خود کارآگاه ناپلئون بناپارت شناخته می شود ، رمان خود را در سال 1939 با عنوان “رمز و راز از صخره شمشیر ماهی” در این شهر بنا کرد و نویسنده پرکار غرب وحشی آمریکایی “زین گری” در سال 1937 این منطقه را در یک کتاب ماهیگیری جاودانه کرد.

100 بهترین شهر استرالیا – 61 تا 70

# 61 – ریچموند ، TAS

ریچموند TAS

ریچموند ، در جنوب تاسمانی ، با تپه های نورد ، ساختمانهای به سبک گرجی و خیابان های سنگفرش ، مانند دهکده عجیب انگلیسی از دهه 1800 به نظر می رسد. که در کنار رودخانه ذغال سنگ واقع شده است ، می توانید با رانندگی از روی پل ریچموند به ریچموند برسید – اما حتماً از ماشین خود بیرون بروید و پس از انجام این کار از هر زاویه این شاهکار تاریخی را شگفت زده کنید.

این پل توسط محکومان در سال 1823 ساخته شده است ، قدیمی ترین پل موجود در استرالیا است که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد و گذشته ای مبهم داشته است داستان های بسیاری در مورد تعقیب آن توسط ارواح ناراضی وجود دارد ، از جمله گروور ، ناظری که به دلیل بی مهری نسبت به آنها توسط محکومین به قتل رسید.

ریچموند به غیر از قدیمی ترین پل استرالیا ، قدیمی ترین کلیسای کاتولیک استرالیا و شهر گائول است. کلیسا و گائول هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند (اگرچه برای زندانیان نیست ؛ بلکه در عوض به عنوان موزه استفاده می شود). همچنین یک شهر فوق العاده عالی Old Hobart Town وجود دارد ، یک دهکده نمونه که پایتخت را در دهه 1820 به تصویر می کشد و از برنامه های شهر عتیقه بازسازی شده است.

چهل و پنج ساختمان ریچموند در فهرست املاک ملی ثبت شده است و بسیاری از ساختمانهای گرجی به مهمانسرا ، رستوران و مغازه تبدیل شده اند که نشان می دهد زندگی در قرن نوزدهم برای استعمار استرالیایی ها چگونه است.

جایی که؟ // 27 کیلومتری (30 دقیقه) شمال شرقی هوبارت در منطقه خیره کننده رودخانه ذغال سنگ.

آیا می دانید؟ //محکوم اِیکی سلیمان در سال 1832 در یکی از زندانیان ریچموند گائول بود ، قبل از اینکه دو سال بعد به بندر آرتور منتقل شود. اعتقاد عمومی بر این است که چارلز دیکنز از داستان سلیمان به عنوان الهام بخش شخصیت جاودانه فاگین در الیور توئیست استفاده کرده است.

# 62 – خلیج مرجان ، WA

Coral Bay WA

درست در شمال منطقه استوایی Capricorn ، که با آب گرم تری در طول سال مبارک است ، WA’s Coral Bay یک شهر تفریحی برای افرادی است که تلاش می کنند از ازدحام جمعیت جلوگیری کنند.

ساکت و آرام است ، با چند پارک کاروان ، خانه های تعطیلات و فروشگاه های راحت برای بازدیدکنندگان در 2 ساعت رانندگی به Exmouth برای یک بسته چیپس ، صرفه جویی می کند. و مانند اگزموث ، خلیج مرجان دسترسی به صخره نینگالو و همه عجایب آن را فراهم می کند.

“زانو ایستاده در اعماق اقیانوس هند ، احاطه شده توسط ماهی ، لاک پشت و مرجانهایی به طول یک متر ، و غواصی خورشید در زیر طاقچه زمین را تماشا می کند. . . غروب خورشید به سادگی بهتر نمی شود. ” – تیم MyPOWER

با بازدید از سراسر دنیا از آوریل تا ژوئیه برای دیدن کوسه های نهنگ معروف خود ، تورهای زیادی برای افرادی که از آبگریزی رنج می برند (یا به راحتی نمی توانند برای شنا پرش کنند) مانند شیشه ارائه می شود. قایقرانی پایین و ماهیگیری برای مارلین ، ماهی ماهی ، ماهی خال مخالی اسپانیایی و ماهی دریایی.

همانطور که Fellur Bainger ، متخصص فن آوری اطلاعات می گوید ، “با یک پیاده روی کوتاه از هر نقطه شهر می توانید به ساحلی با حاشیه مرجانی ، سفید و سفید بروید ، که دلیل کافی برای ارزیابی آن است. می توانید اتومبیل خود را پارک کرده و به مدت یک هفته از آن استفاده نکنید و در طی یک روز با نیمی از 150 نفری که در آنجا زندگی می کنند آشنا خواهید شد. این قبل از این است که سوار قایق شوید و با کوسه های نهنگ ، پرتوهای مانتا ، لاک پشت ها و ماهی هایی که در پارک دریایی فراساحل زندگی می کنند ، ملاقات کنید. این خوشحالی است. ”

جایی که؟ // 1130 کیلومتری (14 ساعت) شمال پرت.

آیا می دانید؟ // معمولاً نام هتل به نام منطقه نامگذاری می شود. اما نام این شهر ، خلیج مرجان ، پس از موفقیت یک هتل محلی ، هتل Coral Bay تاسیس شد.

# 63 – دانمارک ، واشنگتن

دانمارک WA

دانمارک ، جایی که جنگل با دریا در جنوب غربی WA روبرو می شود ، بی سر و صدا یک منطقه شراب با کیفیت ایجاد می کند تا رود مارگارت را به چالش بکشد. قسمت هایی از مسیر افسانه ای Bibbulmun از آنجا عبور می کند و شگفت انگیز The Valley of the Giants ، با Tree-Top Walk 40m بالاتر از کف جنگل ، از طریق سایبان درختان 400 ساله وجود دارد.

“باغ عدن استرالیا – ایده آل ، آرام و فراوان. خدایا! ” – کن باوندی

در بالای جاده ، دنیای دایناسورها قرار دارد که مورد علاقه بچه ها و خانه تنها T-Rex در استرالیا است. در نزدیکی آن استخر سبز و سبز (سمت راست) وجود دارد ، یک سوراخ صاف آینه ای مناسب برای شنا و غواصی.

در هنگام جزر و مد کم ، امواج عقب نشینی یک اثر موج دار در ماسه های مرطوب ساحل لایتس ، یکی دیگر از نقاط محبوب شنا ایجاد می کنند. و مرکز بازدید کنندگان دانمارک خود یک جاذبه است و بزرگترین فشارسنج جهان را در اختیار دارد که دارای رکورد قابل توجه گینس است.

جایی که؟ // 421 کیلومتر (5 ساعت) جنوب شرقی پرت.

آیا می دانید؟ // فشارسنج Bert Bolle ساخته نشده است ، بنابراین می تواند هر چیزی “بزرگ” باشد. این یک فشارسنج آب است و نه فشارسنج جیوه ای ، بنابراین برای کار کردن باید 12 متر بلند باشد.

# 64 – Atherton ، QLD

Atherton QLD

عمیق در Atherton Tablelands در شمال کوئینزلند ، جایی که جنگل های بارانی ذکر شده در میراث فرهنگی رشد می کند ، آبشارهای رعد و برق و cassowaries سعی می کنند تا غارت کنند ، اما واقعاً فقط می دوند ، Atherton حاصلخیز و همسایگان سنگین آن ، هفت خواهر ، یادگار آتشفشان های منقرض شده باستان است.

با خواهران همیشگی در پس زمینه ، خیابان اصلی وسیع Atherton با کف دست طراحی شده است و یک احساس گرمسیری و آرام در هوا وجود دارد. آترتون با داشتن یک سابقه طولانی و پر افتخار در زمینه کشاورزی از دهه 1870 ، در قرن نوزدهم تقریباً 1100 مهاجر چینی را در خود زندگی می کرد و دهکده ای که قبلاً در آن زندگی می کردند اکنون یک مکان باستانی و موزه است.

مخروط خاموش تپه هالوران بهترین مناظر را به شهر و Tablelands با دامنه های آتشفشانی دور ارائه می دهد ، در حالی که دهانه در دام هالوران توسط جنگل مابی جنگل های کمیاب و متراکم پر شده است. در نزدیکی غارهای کریستالی ساخته دست بشر ، پر از انواع مواد معدنی درخشان ، و همچنین بزرگترین ژئود آمتیست جهان است.

روی هیچ آویز یا انگشتر قرار نمی گیرد. با افزایش بیش از دو تن ، تنها با وزنش در برابر سارقین احتمالی محافظت می شود.

جایی که؟ // 80 کیلومتر (80 دقیقه) جنوب غربی کرنز.

آیا می دانید؟ // معبد چوبی و راه راه در محله چینی های Atherton تنها معبد خارج از چین است که به Hou Wang اختصاص داده شده است ، و آخرین نوع از این نوع در استرالیا است.

# 65 – خلیج پیک نیک ، QLD

پیک نیک خلیج QLD

این شهر آفتابی ترین شهر در ساحل Qld است (با میانگین بیش از 320 روز آفتاب در سال) ، اطراف آن را آب فرا گرفته و در جزیره ای است که 54 درصد پارک ملی دارد. به نظر می رسد بهشت ​​است. خوب ، بهشت ​​در حوالی تاونزویل در جزیره مغناطیسی شناور است.

فیونا هارپر ، متخصص Great Barrier Reef در AT ، در حال ساخت خانه ای در آنجا است و این حرف را برای گفتن دارد: “یکی از معدود جزایر داخل پارک دریایی که می توانید زمین های آزاد را خریداری کنید ، باورنکردنی ترین چیز در مورد جزیره مغناطیسی این است که شما” زندگی در یک پارک ملی ، در جزیره ای که کمتر از دو ساعت از یک شهر فاصله دارد. ”

با کمتر از 3000 ساکن در کل جزیره ، پیک نیک خلیج زمانی یک مکان محبوب پیک نیک برای گردشگران اروپایی بود (از این رو نام آن است). اما مکانی با این سابقه ، ماهیگیری عالی و کوهستانی همیشه قصد دارد مقصدی برای تعطیلات باشد ، بنابراین اولین استراحتگاه این شهر در سال 1890 ساخته شد و یک سرویس حمل و نقل منظم از جزیره تاونزویل در سال 1901 به این جزیره تاسیس شد.

امروز ، یک پیاده روی و پیاده روی منجر به بقایای پایگاه نظامی جنگ جهانی دوم ، The Forts ، با استقرار اسلحه ، پست فرماندهی و پست مشاهده می شود که برای کاوش آزاد است. و با نمایش 360 درجه از خلیج های اطراف اقیانوس ، دیوانه خواهید شد که این کار را نکنید. Mt Cook 497 متر از مرکز جزیره بلند شده و توسط تخته سنگهای عظیم گرانیتی ، کاج های حلقه ای بلند و تکه های جنگل های بارانی احاطه شده است – پناهگاهی برای حیات وحش استرالیا ، قابل شناسایی و نادر.

جایی که؟ // 10 کیلومتری شمال تاونزویل.

آیا می دانید؟ // نام این جزیره به این دلیل به وجود آمد که کاپیتان کوک معتقد بود که در حالی که در گذشته در سال 1770 قایقرانی کرده بود ، قسمتهای بزرگ صخره ای آن با قطب نما بر روی Endeavour خراب شده است. کشف شده است

# 66 – 1770 ، QLD

1770 QLD

رویای یک دوستدار محیط زیست در ساحل Qld بین Bundaberg و Gladstone ، هفده هفتاد نفر در شمال آب اگنس در امتداد Captain Cook Drive ، شمالی ترین ساحل موج سواری ایالت نشسته است.

بخشی از یک منطقه طبیعی (در حال حاضر) که عمدتا دست نخورده است ، یک نقطه از صخره بزرگ سد بزرگ است و توسط چهار پارک ملی احاطه شده است. این شهر به دلیل ماهیگیری عالی که دارد مشهور است (اجاره اجاره از Seventeen Seventy Marina) ، اما اگر موفق به صرف شام نشوید می توانید همیشه در یکی از دو رستوران شهر غذا بخورید و یا لوازم مورد نیاز فروشگاه عمومی را تحویل بگیرید. اما هشدار داده شود چیز دیگری در شهر وجود ندارد (تا حد زیادی دست نخورده ، به یاد دارید؟).

برای داشتن یک تجربه واقعا تاریخی در اینجا ، سفر خود را زودهنگام برنامه ریزی کنید و در Heritage Cottage اقامت کنید. این کلبه در اولین ساختمان ساخته شده در سر تپه ، بالای صخره هایی با چشم اندازهای گسترده از اقیانوس آرام قرار دارد.

اگر میراث رزرو شود ، پیشنهادات متنوعی دیگر از کمپینگ گرفته تا ویلاهای لوکس سرویس دهی شده وجود دارد. رانندگی در خط ساحلی از بریزبن بهترین راه برای شروع تجربه Seventeen Seventh شما است ، اما پرواز یا رانندگی کنید ، این راز کوچک قطعاً ارزش دیدن را دارد. اما عجله کن ، قبل از اینکه راز بیرون برود.

جایی که؟ // 130 کیلومتری (2 ساعته) جنوب شرقی گلادستون ، همان شمال غربی بوندابرگ.

آیا می دانید؟ // به عنوان “زادگاه Qld” در نظر گرفته شد ، این شهر کوچک سالی نامگذاری شد که در آن کاپیتان کوک برای اولین بار در Endeavour به ساحل قدم گذاشت.

شماره 67 – مولیموک ، نیویورک غربی

Mollymook NSW

دلفین ها در مولیموک در ساحل جنوب غربی جنوب غربی گشت و گذار می کنند ، و عملکردهای به ظاهر هماهنگ آنها مانند یک جشن مقدس هنگامی که طلوع خورشید از آبهای رنگی سرخ می درخشد ، در حالی که جگرگرهای زود طغیان خطوط را در منحنی زیبا ساحل شنی سفید ردیابی می کنند.

موج سواران به طور مذهبی دیدار می کنند. مسابقات نجات غریق موج سواری ایالتی و کشوری بارها در اینجا برگزار شده است. دو زمین گلف بسیار زیبا از مولی مووک بهره مند هستند (یکی از آنها به زودی بعنوان بخشی از توسعه 77 میلیون دلاری ، بزرگترین مورد در منطقه شوالهاون ، تعمیر اساسی می شود).

مسیر کوچکتر نه سوراخ در تپه جنوبی ، با راهروهای پوشیده از درخت پوشیده از درخت ، چشم انداز زیبایی از ساحل ، به ویژه از اتاق های باشگاهی آن ، جایی که پنجره های کف تا سقف در امتداد جنوبی شن و ماسه بکر و موج سواری قرار می گیرند ، ارائه می دهد – در حالی که دوره هیل تاپ قهرمانی با 18 سوراخ طولانی تر ، چالش برانگیزتر و رضایت بخش تر از این دو است.

در قسمت شمالی Bannisters Point Lodge قرار دارد ، هتلی بوتیک که در آن راحتی ، لوکس و زیبایی زیبایی با چشم اندازهای بزرگ ، آبی ، اقیانوس آرام و دکور کنار استخر برای مصرف کوکتل تکمیل می شود. احساسات بیشتر در Breakers Cafe ، رستوران Mollymook Shores و باشگاه گلف Mollymook که در آن غذاهای آشپزی مبتنی بر آب ، منظره های شادی آور ساحل را همراهی می کنند ، راضی هستند.

بندر شلوغ ماهیگیری اولاداولا با ماشین میلتون تاریخی فقط 5 کیلومتر به شمال غربی فاصله دارد و با یک ماشین جنوب رانندگی می کند.

جایی که؟ // 225 کیلومتر (3 ساعت 20 دقیقه) جنوب سیدنی ، 200 کیلومتر (3 ساعت) غرب کانبرا.

آیا می دانید؟ // تصور می شود که نام مولیموک نوعی تغییر در “mollymawk” است که ملوانان عامیانه از آن برای یک نوع آلباتروس استفاده می کنند (از مالاماژ هلندی ، به معنی “ماسور احمق”).

# 68 – روترگلن ، VIC

روترگلن

روترگلن در شمال شرقی ویکتوریا و تنها ده کیلومتری مرز رودخانه موری با NSW پنهان شده است ، بهشت ​​علاقه مندان به شراب است. روترگلن که به دلیل تولید بهترین Tokays و Muscats (“غنی ترین شراب جهان”) مشهور است ، زمانی شهری با طلا بود ، اما خیلی زود به انگور تسلیم شد و از دهه 1850 این کار را انجام داد – در واقع ، در یک مرحله Rutherglen یک چهارم شراب استرالیا تولید می کرد.

از مدار شراب دیدنی آن می توانید از طریق لیمو لذت ببرید – یک تجربه درب منزل برای بیش از 25 انبار شراب در منطقه – یا برای جو متوسط ​​، یک مسیر دوچرخه سواری در امتداد مسیر مسقط وجود دارد که سواحل موری را ردیابی می کند ، قبل از انحراف به داخل انگلستان بجز یک خانه تولید شراب در این منطقه هنوز متعلق به نسل چهارم ، پنجم و ششم خانواده های اصلی است.

نام هایی مانند Chambers ، Rosewood ، Campbells ، All Saints و Stanton & Killeen بیش از 150 سال است که شراب تولید می کنند ، و میراث آنها در هر خانواده منتقل می شود.

گذشته عجیب طلای این شهر را می توان از طریق میراث روترگلن در شهر پیاده روی کرد. طبیعت کشور قدیمی آن در مناظر خیابان بی انتها منعکس شده است ، میخانه های دو طبقه کلاسیک اوسی ، فروشگاه های ایوان دار که محل نگهداری اشیا عتیقه ، کالاهای کلکسیونی و بریک آراک و برترین فروشگاه کیک استرالیا است: پارکر پای.

جایی که؟ // 300 کیلومتری (3 ساعت 20 دقیقه ای) شمال شرقی ملبورن.

آیا می دانید؟ //گفته شده است که راترگلن از چند آبجو نامگذاری شده است. یکی از دیوید همیلتون به مالک بار ، جان والاس اعلام کرد که اگر بتواند این شهر را به نام زادگاهش در اسکاتلند نامگذاری کند ، فریاد می زند. والاس پاسخ داد: “حق با توست ، دیوی”. “Rutherglen باید باشد.”

69 – کوبر پدی ، SA

Coober Pedy SA

پایتخت اوپال جهان با 45 ملیت مختلف از حدود 2000 تا 4000 نفر جمعیت متفاوتی دارد. ثروت به دست آمده در دوران رونق استخراج از استرالیا بسیار دور است و به ساکنان این امکان را داده است که خانه های زیرزمینی مجللی را با استخرها و اتاق های سرگرمی بسازند و از هر 5 نفر چهار نفر در زیر زمین زندگی می کنند.

چشم انداز خیره کننده اطراف کوبر پدی ، از جمله مسافت 40 کیلومتری یا در هر جهتی که مملو از شافت و انبوهی از کارهای عقیق است ، همچنین Breakaways شبیه ماه و محدوده های استوارت نه چندان دور ، زمینه فیلم هایی مانند Mad Max را تشکیل داده است. III ، Priscilla ، Pitch Black and Red Planet.

و مشماش فرهنگی در شهر فقط یک معنی دارد: غذای عالی. هزاران تجربه مختلف ناهار خوری برای قلقلک دادن به سلیقه شما وجود دارد و برای از بین بردن این پوندهای اضافی می توانید در زمین گلف بدون چمن کوبر پدی چرخش آهن داشته باشید.

یا ، اگر در یک باشگاه گلف مهارت کافی ندارید ، از کلیسای زیرزمینی Anglican Catacomb ، The Big Winch Lookout و Old Timers Mine دیدن کنید تا درک واقعی تفاوت محلی های اینجا را درک کنید.

جایی که؟ // 846 کیلومتر (10 ساعت) شمال غربی آدلاید ، 690 کیلومتر (8 ساعت) جنوب آلیس اسپرینگز.

آیا می دانید؟ // گلف در طول شب در کوبر پدی بازی می شود ، با یک توپ درخشان برای جلوگیری از گرمای روز.

# 70 – کارومبا ، QLD

Karumba QLD

کارومبا با تالاب هایی در دهانه رود نورمن در شمال قلد احاطه شده است ، شهری کوچک در خلیج کارپنتاریا است که ماهیگیری یک روش زندگی است.

در ابتدا یک ایستگاه تلگراف تا دهه 1930 بود که ایستگاه توقف قایق های پرنده در حال حرکت به لندن شد ، کارومبا در دهه 60 با کشف مقادیر زیادی از میگو و باراموندی در رودخانه ، محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

“ارزش این را دارد که برای ماهیگیری ، میگوی تازه ، گرفتن آبجو و تماشای غروب آفتاب ، پنج ساعت از سر راه خود سوار شوید (یا یک هفته سوار دکمه خود شوید) یا اینکه بخواهید تمایز نامشخص بین زمین و دریا را بچرخانید ، زیرا کیلومترها طول می کشد ” – تیم MyPOWER

به دلیل 30 کیلومتری تالاب های اطراف ، دیدن گله گاو در جاده و جرثقیل ها و پرندگان آبی دیگر که در کنار آن تغذیه می کنند غیر معمول نیست. کارومبا به عنوان تنها ساحل در خلیج فارس که از طریق جاده های مهر و موم شده قابل دسترسی است ، برای ماهیگیرانی که امیدوارند “بزرگترین” را بدست آورند محبوب است.

در طی سپتامبر و اکتبر ، کارومبا در ساعات اولیه توسط پدیده ابر باور نکردنی Morning Glory بازدید می شود. این ابر لوله ای از افق ، آن سوی اقیانوس بیرون می زند و شب را بدرقه می کند و طلوع را با خود به همراه می آورد.

جایی که؟ // 750 کیلومتر (9 ساعت) به دلیل غرب کرنز.

آیا می دانید؟ //جزیره کوچک ویرز (Sweers Island) که از کارومبا قابل مشاهده است ، تا حدی مسئول نامگذاری استرالیا به عنوان یک قاره واحد است. در سال 1802 مشخص نبود که مال ما یکی از زمین های بزرگ است یا دو نوع کوچکتر (نام های پیشنهادی: نیوهلند و نیو ساوت ولز). کاوشگر متیو فلیندرز هنگامی که از Sweers قاره را مشاهده کرد ، حقیقت را آموخت و متعاقباً به دنبال نام واحد “Australia” بود.

100 بهترین شهر استرالیا – 71 تا 80

# 71 – Nguiu Settlement، NT

Nguiu Settlement NT

مردم تیوی بیش از 10 هزار سال در جزایر باتورست و ملویل زندگی کرده اند و جدایی آنها از سرزمین اصلی باعث ایجاد فرهنگ ، موسیقی و آثار هنری منحصر به فرد شده است.

در شمال داروین مجموعه ای از جزایر واقع شده است که محل زندگی مردمی با زبان و سنت های متفاوت با سرزمین اصلی استرالیا است.

مردم تیوی بیش از 10 هزار سال در جزایر باتورست و ملویل زندگی کرده اند و جدایی آنها از سرزمین اصلی باعث ایجاد فرهنگ ، موسیقی و آثار هنری منحصر به فرد شده است. در اینجا هیچ دیدارگر یا بومرنگ وجود ندارد. در عوض آنها با چوب زدن موسیقی می سازند و سبک کاملاً متفاوتی از هنری را تولید می کنند که انتظار ما از جنبش هنرهای بومی است.

راهنماها هنگام نمایش جزایر از طریق آثار و عکسهای موزه Patakijiyali در شهرک Nguiu در جزیره باترست ، تاریخچه Tiwi Dreamtime را بیان می کنند. آثار هنری شگفت انگیزی در مورد افسانه ها ، فرهنگ ، گیاهان و جانوران Tiwi در مرکز هنری محلی تولید می شود و راهنمایان Tiwi در مورد مواد سنتی ایجاد شده از گیاهان و همچنین تاریخچه جزایر صحبت می کنند.

Morning Tea Ladies در حالی که سبد می بافند ، از دمپر و چای لذت می برند و رقص های توتم جداگانه خود را به نمایش می گذارند ، درمورد زندگی با بازدیدکنندگان گفتگو می کنند. برای رفتن به جزایر Tiwi لازم است تا بتوانید در شهر ، سواحل ، بوش و چاله های آب شیرین گشت بزنید.

یک سرگرمی مورد علاقه در Nguiu فوتبال Aussie Rules است که اغلب سریع ، خشمگین و پابرهنه انجام می شود. فینال بزرگ تعداد زیادی از هواداران را جذب می کند که به طور مساوی برای هر دو تیم تشویق می کنند.

جایی که؟ // در جزیره باتورست ، 80 کیلومتری شمال داروین در دریای آرافورا.

آیا می دانید؟ // فیلم داستانی “جزیره ماموریت” در استرالیا فیلم در واقع جزیره باثورست است و نگیو اولین جایی در استرالیا بود که وقتی در فوریه 1942 بمب گذاری شد ، لحظاتی قبل از حمله داروین ، حمله خارجی را تجربه کرد.

# 72 – کوه تامبورین ، QLD

Mount Tamborine QLD

با یک فرار جالب از ساحل گرم و مفرح طلا ، کوه تامبورین مجموعه ای از سه شهر Mt Tamborine ، North Tamborine و Eagle Heights است. این واحه کوچکی عجیب و غریب است که 560 متر بالاتر از سطح دریا در بالای رشته ها قرار دارد ، از آنجا که می تواند از همسایه سرحال خود ، GC ، به بینی خود نگاه کند.

اولین پارک ملی در Qld در سال 1908 در اینجا تأسیس شد و توانسته است بسیاری از جنگل های بارانی نیمه گرمسیری سرسبز را حفظ کند. این یک گروه بزرگ از علاقه مندان به تاریخ طبیعی را که از پیاده روی عالی در بوته لذت می برند ، جذب می کند. همچنین تعدادی از مکانهای بسیار جذاب جنگلهای بارانی مناسب برای فرارهای عاشقانه وجود دارد (انتخاب AT Songbirds است).

Mt Tamborine معمولاً به دلیل نوشیدن چای و دوش دوانشیر معروف است ، اما به عنوان یک مقصد غذایی نیز شکوفا می شود. کمپانی معروف Witches Chase Cheese به تازگی با کارخانه تولید آبجو Mt Tamborine در شمال تامبورین همکاری کرده است. مشروب فروشی کوهستان تامبورین به طور منظم جوایز را برای آبسنت و روحیه خود برنده می کند و همه بازدید کنندگان با پوزخندی روغنی خوب آنجا را ترک می کنند. همچنین چندین شرابخانه در کوه و اطراف کوه وجود دارد.

“گالری پیاده روی” در امتداد جاده طولانی در Eagle Heights نوار دمدمی مزاجی است که برای گردشگران ساخته شده است ، اما نه توهین آمیز و نه کسل کننده است – یک مثال خوب ، فروشگاه ساعت کاکوی آلمان است. (سعی کنید بعد از بازدید از دستگاه تقطیر این حرف را بزنید.)

کجا؟ // 30 کیلومتر (40 دقیقه) شمال غربی GC ، 75 کیلومتر (1.5 ساعت) جنوب بریزبن.

آیا می دانید؟ //تامبورین قطعاً به تنبور معروف نیست. این نام اقتباسی از کلمه محلی بومی برای درختان آهک وحشی است که در جنگل های بارانی شکوفا می شوند.

# 73 – کوه Gambier ، SA

Mount Gambier SA

یک شهر پر رونق که در منظره ای باستانی از دریاچه ها ، دهانه ها و آبراه های زیرزمینی مرموز واقع شده است ، Mt Gambier یک زمین بازی از سازندهای طبیعی است که مملو از بناهای تاریخی است.

مشهورترین آن دریاچه آبی است که آبهای زلال آن از طریق سنگ آهک زیرزمینی فیلتر می شود. هر ساله در ماه نوامبر رنگ آن از آبی / خاکستری مایل به فیروزه ای درخشان تغییر می یابد ، قبل از اینکه رنگ زمستانی خود را تا مارس ادامه دهد.

وفور آب زیرزمینی در منطقه ، محیط های سرسبز و سرزنده را با پارک ها و باغ های زیبا ، شراب عالی ، محصولات خارق العاده محلی (به ویژه لبنیات) و تجارب طبیعی ایجاد می کند. غواصی در زیر غار انگلبرشت در یک تور راهنما شگفت انگیز است. سنگ آهک زیر آب ، در حالی که محصول مهمی برای بسیاری از صنایع است ، غارها و شکافهای مفصلی را تشکیل داده است که التماس می کند تا آنها را چک کنید

کمی راحت تر برای بازدید ، Umpherston Sinkhole (در عکس) ، که از یک اتاق فرو ریخته ایجاد شده و توسط جیمز Umpherston در اواخر دهه 1880 منظره سازی شده است ، بسیار آرام و غالبا پر از پوزوم است. و برای اقامت با اختلاف ، Mt Gambier Gaol اقامت های شبانه با بودجه را ارائه می دهد. اگر این بیش از حد است ، فقط تور را گشت.

جایی که؟ // 449 کیلومتری (5.5 ساعت) جنوب شرقی آدلاید و در همان فاصله غرب ملبورن.

آیا می دانید؟ // دریاچه آبی تنها دریاچه در جهان است که هر تابستان از رنگ آبی / خاکستری مایل به آبی فیروزه ای درخشان تغییر می کند.

# 74 – کوراندا ، QLD

Kuranda QLD

مشکل اکثر مبتلایان به کوراندا این است که کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان کافی وجود ندارد. درست در شمال کرنز ، این مکان برای آغوش گرفتن از طبیعت به تمام اشکال زیبا و وحشی آن است.

مردم محلی کوراندا را یک دهکده می دانند که از پس زمینه بازارها تکامل یافته است. امروز به خرید بپردازید و بازارهای اصلی گذشته را می یابید که اکنون به عنوان فروشگاه های فرهنگی جواهرات ، هنرها و تقریباً همه چیزهایی که فکر می کنید وجود دارد. یک پناهگاه پروانه ، باغ کوالا ، پناهگاه خفاش جهانی و حتی یک باغ وحش ونوم وجود دارد ، فقط چند مورد را نام ببرم.

جنگل های بارانی میراث جهانی کوه های کوراندا را احاطه کرده است ، اما نفوذ به این منطقه به شدت محافظت شده کاملاً غیرممکن نیست. تله کابین جنگل بارانی Skyrail – مساحت 7.5 کیلومتر از جنگل بارانی – یک راه است. راه آهن نمایشی کوراندا کاملاً دیگری است.

این بنای تاریخی که بین سالهای 1882 و 1891 ساخته شده است ، با صدها نفر شاغل و جان بسیاری از مردم ساخته شده است ، در کنار کوه و از طریق جنگل های بارانی باستان عبور می کند. سفر جذاب 1 دقیقه و 45 دقیقه ای از کرنز به ایستگاه اصلی راه آهن کوراندا ، که از سطح دریا 328 متر افزایش می یابد ، یک اسب سواری زیبا است.

جایی که؟ // 29 کیلومتری (30 دقیقه) شمال غربی کرنز.

آیا می دانید؟ // باز هم راه دیگری برای کاوش در جنگل های بارانی عمیق اطراف کوراندا احتیاط به باد و استفاده از اردک ارتش دوزیست 6WD از طریق آن است.

شماره 75 – Dorrigo ، نیویورک غربی

Dorrigo NSW

زیبایی طبیعی فلات Dorrigo که اغلب با تپه های سرسبز و سرسبز خود به حومه انگلیس تشبیه می شود ، آن را به عنوان یک رقیب برتر در لیست ما تبدیل می کند. فلات Dorrigo که به عنوان “مکان روح ، جاده خانه” بومیان محلی شناخته می شود ، از ساحل Coffs به آسمان ابرها صعود می کند – 1500 متر در جنگل های بارانی مه آلود و آبشارها و تنگه های برجسته.

Dorrigo خودش دروازه ورود به پارک ها ، ساحل و البته جنگل های بارانی است. شبیه یک کلیسای جامع طبیعی پر از سبزه های اشباع شده و نور پراکنده توسط برگ ها ، غبار و ابرها ، جنگل بارانی گوندوانا که در فهرست میراث جهانی ثبت شده است ، صبح زود وقتی کاکوفونی آواز پرندگان ارتفاعات را پر می کند ، حال و هوای دنیوی می گیرد.

شهر ضد خشکسالی با بیشترین میزان بارندگی در NSW کمتر از 2.5 کیلومتر با جنگل بارانی فاصله دارد و بوته ها و پیاده روی آسمانی درست از آستان شما شروع می شوند. این خانه بسیاری از درختان را تغییر می دهد و مردم محلی به شوخی می گویند که مردم “برای روز می آیند ، می آیند تا بمانند”. بسیاری از بازدیدکنندگان کوتاه مدت خود را در مکان مسحور شده مستقر می کنند.

و آنها به خوبی از روستای کوچک و جنگلی خود مراقبت می کنند: در سال 2008 ، Dorrigo به عنوان شهر مرتب سال NSW اهدا شد. این 1100 شهر پرجمعیت با 150،000 ساعت داوطلبانه از طریق اقدامات زمینی ، بازآفرینی و زیست محیطی خود را متمایز کرده و روحیه بوش واقعی را نشان می دهد.

جایی که؟ // 30 کیلومتری غرب ساحل Coffs ، 550km (7 ساعت) شمال سیدنی.

آیا می دانید؟ //به دلیل تأمین آب مداوم و مجاورت با سیدنی و بریزبن ، فلات Dorrigo به عنوان محلی برای پایتخت ملی ما در حال فعالیت بود. به دلیل کمبود ظرفیت توسعه و دسترسی دشوارتر ، از دست رفت.

# 76 – والهلا ، VIC

والهلا VIC

تقریباً غیرممکن است که تصور کنید این ایستگاه عجله طلا مانند گذشته ، خانه هزاران نفر در خانه های چسبیده به صخره های اطراف است که اکنون در جنگل پوشیده شده است. والهالا ، شهری کوچک با جمعیت بسیار کم (زیر 20 سال) در دره ای در کوه های آلپ ویکتوریا پنهان شده است.

تقریباً غیرممکن است که تصور کنید این ایستگاه عجله طلا مانند گذشته ، خانه هزاران نفر در خانه های چسبیده به صخره های اطراف است که اکنون در جنگل پوشیده شده است.

در سال 1863 که تب طلا منطقه را فرا گرفت ، والهلا یکی از غنی ترین معادن طلا در استرالیا را سرویس داد ، با بیش از 72 تن طلا در طاق بانک ویکتوریا در خیابان اصلی آن. معادن طلا در سال 1914 رها شد و حتی اگر معدنچیان ابزارهای خود را به زمین انداخته و بیرون بروند ، بسیاری از موارد زنگ زده شده است که دیگر هرگز مورد استفاده قرار نمی گیرند. از 72 کیلومتری معادن ، قسمت کوچکی برای تورها باز است.

یک فروشگاه عمومی (دو برابر شدن به عنوان یک دفتر پست) ، یک مرکز اطلاعات و یک موزه وجود دارد که عکس های معدنچیان چهره کثیف را به تماشا می اندازد. تنها بقایای دیگر این دوران ساختمانهای پیشگام – که جایزه آن هتل استار با بازسازی و نگهداری درخشان است – و قبرستان دامنه تپه و پرتراش و شیب دار است.

جایی که؟ // 180 کیلومتری (2.5 ساعت) شرقی ملبورن.

آیا می دانید؟ // رسیدن به زمین کریکت والهلا ، در فلات مشرف به شهر ، 45 دقیقه طول می کشد. کاپیتان استرالیایی وارویک آرمسترانگ یک بار شرط بندی کرد که می تواند توپ را به سقف هتل محلی که کمی بیش از 200 متر فاصله دارد ، بزند. او نمی توانست و برای اردک بیرون بود.

# 77 – میلدورا ، VIC

Mildura VIC

ما میلدورا را دوست داریم زیرا انزوای نسبی آن باعث استقلال در میان اهالی پرشور شهر شده است. با 30،000 نفر جمعیت ، میلدورا یکی از بزرگترین افراد در لیست 100 کشور برتر است. همچنین بسیار منزوی است – ده دقیقه خارج از شهر است و شما در خارج از کشور هستید – و در واقع از پایتخت ایالت آن ملبورن به آدلاید نزدیکتر است .

ما میلدورا را دوست داریم زیرا انزوای نسبی آن باعث استقلال در میان اهالی پرشور شهر شده است. میلدورا در سال 1886 توسط برادران چفی ، پیشگامان آبیاری کالیفرنیا ، تأسیس شد. با آبیاری انگور ، میوه و شراب به دست می آید. با انگور ، میوه و شراب کار شکننده ای حاصل می شود. با شراب و سخت کوشی مهاجران ایتالیایی می آیند. و این همان چیزی است که میلدورا به دست آورد. و آن میراث ایتالیایی ، با علاقه به غذا ، امروز زنده است.

این شهر رستوران معروف جهان استفان دی پییری در هتل بزرگ را در خود جای داده است (موفق باشید و یک میز تهیه کنید) و کیفیت غذای یک شهر منطقه ای قابل توجه است. و این شهر از چیزهای قابل توجه است. 14 دادگاه محلی کاملاً آرایشی و بهداشتی محلی یک بار یک مسابقه دیویس کاپ را برگزار کردند.

آبجو می خواهید؟ میلدورا آبجوسازی مخصوص به خود را دارد. و به همین دلیل ما آن را دوست داریم. این بزرگراه عریض و خیابان های زیبا و مشهور نیست (خیابان 8 بعد از 7). این مردم محلی هستند. آنها یک حس باور نکردنی از اجتماع دارند و بیش از هر شهری که ما می شناسیم سرانه بیشتری را برگزار می کنند. اگر ما را باور ندارید – روی شبکه بپرید و “آنچه در Mildura رخ می دهد” را جستجو کنید. این لیست در حدود سه صفحه چاپ خواهد شد.

جایی که؟ // 550 کیلومتر (7 ساعت) شمال غربی ملبورن ، 420 کیلومتر (5.5 ساعت) در شمال شرقی آدلاید.

آیا می دانید؟ // ویلیام چفی ، یکی از بنیانگذاران اصلی ، در سال 1896 ورشکست شد. چفی به جای اینکه یک آلن باند را بکشد ، ماند ، دوباره سرمایه گذاری کرد ، پروژه های خود را به پایان رساند و در نهایت تمام بدهی های خود را پرداخت کرد. دیدگاه و اصول او باعث شد وی به سلطنت میلدورا برسد و وی به عنوان اولین شهردار این شهر انتخاب شود.

# 78 – بری ، نیویورک غربی

بری NSW

رانندگی در شهر زیبای بری در ساحل جنوبی NSW مانند پرسه زدن در نسخه واقعی یک نقاشی کودک ، همه تپه های شیب دار و گرد ، درختان چمباتمه ای با گاوهای چاق در بیکار و مسیرهای پر پیچ و خم منتهی به کلبه هایی با پودرهای دود سفید است.

زمانی مقصدی عمدتاً برای بازنشستگان بود ، امروزه به یک مکان معروف برای فرار از هفته آخر هفته برای سیدنی ها تبدیل شده است که به دنبال آرامش و کمی باستان جذاب هستند.

رنگهای متضاد مارون ، زردها و صورتی ها دیوارهای بناهای میراثی آن را زینت می دهد. یک فضای نزدیک جامعه در خیابان های آن نفوذ می کند. مملو از کافه ها ، فروشگاه های عتیقه و بوتیک ها – جاذبه های اصلی شهر – عبور از ماشین بدون توقف کمی فشار در اطراف غیرممکن است.

آیا نمی توانید جواهرات لوازم خانگی پنهانی را در Haven و Space پیدا کنید؟ خلاقیت های دستبافت را در Sew & Tell امتحان کنید یا در آینده با نخل خوانی در کتابفروشی Global Contact ، غر بزنید.

مشهور بری دونات وان ، سالهاست که مورد علاقه محلی است ، می تواند یک مایل دورتر از مواد غذایی گرم آن باشد ، و میخانه اصلی شهر – هتل بری – به همان اندازه که در حال حاضر است خوب است. و اگر بتوانید بازدید خود را از این منطقه آرام لبنیات در اولین یکشنبه ماه انجام دهید ، به موقع برای نمایشگاه درجه یک کشور مناسب خواهید بود.

جایی که؟ // با ماشین 2 ساعته آسان (143 کیلومتری) جنوب سیدنی.

آیا می دانید؟ //به نظر می رسد بری مانند یک کشور میوه گیر است ، اما نام این شهر از آنجا نیست. این شهر در سال 1825 به عنوان BREEON Creek تاسیس شد و نام پیشگام الكساندر بری را در سال 1889 به خود گرفت.

# 79 – Eumundi ، QLD

Eumundi QLD

Eumundi ، در مناطق داخلی ساحل Sunshine ، ترکیبی پراکنده از شهرهای قدیمی لبنیات است و امروز وجود دارد. ساختمان های میراث و فروشگاه های بوتیک جدید با یکدیگر آمیخته شده اند ، اما توجه اصلی ما به بازارهای بین المللی Eumundi است که هر چهارشنبه و یکشنبه اجرا می شود.

در زیر درختان انجیر زرق و برق دار شهر که بالای بیش از 500 غرفه بازار قرار دارد ، صدای موسیقی زنده و تئاتر خیابانی در سراسر جهان طنین انداز می شود ، زیرا بازدیدکنندگان آثار هنری محلی ، خوانندگان تاروت و غرفه ها را تماشا می کنند تا با غذاهای بین المللی و محلی سلیقه خود را وسوسه کنند. 21 مارس با بزرگداشت چهلمین سالگرد تولد خود در سال 2019 ، یک مهمانی عظیم را به مناسبت این نقطه عطف به خیابان ها ریخت.

“غذای عالی ، تماشای افراد عالی و خریدهای خارق العاده.” – سالی ابرمدر

این بازار مانند هیچ بازار دیگری در کشور نیست و فقط به دلیل عظیم بودن آن نیست. احساس بی نظیری در جامعه وجود دارد زیرا بیشتر مشاغل محلی نیز برای کمک به بازارها جمع می شوند. با یک سفر دریایی از طریق Hinterland Drive به شهر همسایه مونتویل ، مشروبات الکلی محلی و آبجوسازی های منطقه کشف می شود. اما این گزینه نیز وجود دارد که در شهر بمانید و برای تهیه آبجو به جو معروف Waterhole بروید و از برنامه های زنده موسیقی لذت ببرید.

جایی که؟ // در مناطق داخلی ساحل آفتاب ، 140 کیلومتر (1 ساعت و 25 دقیقه) در شمال بریزبن.

آیا می دانید؟ //Eumundi یکی از دو مالک در کوئینزلند است که پس از جنگ جهانی اول توسط کمیته میهن پرستانه زنان درختان انجیر به عنوان “درختان یادبود” کاشته شده است. هر درخت حصار چوبی سفید و پلاک مرمر مخصوص خود را دارد تا یاد 20 خدمتکار محلی را که جان خود را از دست داده اند ، نشان دهد.

# 80 – Exmouth، WA

Exmouth WA

در بیش از 1200 کیلومتری شمال پرت و همان جنوب بروم ، اگزموث کیلومترها با هر کجا و هر مکان فاصله دارد. Exmouth که ابتدا در سال 1964 برای پشتیبانی از پایگاه ارتباطات نیروی دریایی ایالات متحده تأسیس شد ، به یک شهر بندری معروف تبدیل شده است – عمدتا به این دلیل که فقط با یک شنای کوتاه ، صخره قابل توجه Ningaloo ، یکی از بزرگترین صخره های حاشیه ای جهان است که پر از ماهی است ، انواع مرجان ها و لاک پشت ها.

صید ماهی بدیهی است که در اینجا انتخاب خوبی است ، و ماهی های بزرگ زیادی در اطراف هستند ، اما هیچکدام با کوسه های نهنگی که هر ماه آوریل تا ژوئیه از Exmouth از دریای خارج از کشور بازدید می کنند ، مطابقت ندارند (البته ، برای آنها مجاز به ماهیگیری نیستید).

یکی از معدود مکان های جهان که می توانید با بزرگترین ماهی جهان شنا کنید ، کوسه های نهنگ جذب توده های مرجان تخم ریزی می شوند. در حالی که طول آنها می تواند تا 18 متر باشد ، آنها برای محافظت از خود ، نه محافظ شما ، با محافظان غواص خودشان همراه می شوند.

در فصول مختلف می توانید با پرتوهای مانتا شنا کنید و نهنگ های کوهان دار را که از قطب جنوب مهاجرت می کنند ، مشاهده کنید. Exmouth همچنین در آستانه پارک ملی Cape Range است که پر از رشته های سنگ آهک سنگی ، دره های عمیق ، تالاب ها و سواحل دست نخورده است که برای کاوش مناسب است.

جایی که؟ // 155 کیلومتر (2 ساعت) شمال خلیج مرجان ، یا 1270 کیلومتر (15.5 ساعت) شمال پرت.

آیا می دانید؟ // یک بنای یادبود در Exmouth وجود دارد که به بالای اقیانوس نگاه می کند و یادآور عملیات Potshot است ، که در طی آن زیردریایی های ایالات متحده از سال 1942 از این منطقه به عنوان پایگاه سوخت گیری استفاده می کردند ، تا اینکه پایگاه در سال 1945 توسط یک طوفان منهدم شد.

100 بهترین شهر استرالیا – 81 تا 90

# 81 – دانکلد ، VIC

دانکلد

در انتهای جنوبی پارک ملی گرامپیان در ویکتوریا ، در دامنه کوههای با شکوه کوه خاویاری و کوه ناگهانی ، دانکلد فروتن است – شهری که به لطف برنده جایزه Royal Mail ، به یک ایستگاه زیارتی مخصوص سفرهای غذایی برای مواد غذایی در همه جا تبدیل شده است. هتل.

منوی مدرن و زیرزمین شراب بزرگ ، همراه با چشم اندازهای شگفت انگیز گرامپیان ، همه باعث می شوند Royal Mail به یکی از محبوب ترین مقاصد در منطقه تبدیل شود.

به تنهایی ارزش یک ساعت رانندگی برای بازدید از Royal Mail را دارد. اما به عنوان یک توقف در محدوده آتشفشانی گرامپیان ، بی نظیر است. ” – جاستین واستناج

میوه ها و سبزیجات در باغ ها و باغ های هتل پرورش داده می شوند ، ماهی ها از سد ملک تازه بیرون می آیند و بقیه از مزارع محلی و کارخانه های شراب سازی برای تولید یکی از متنوع ترین لیست های شراب در استرالیا ، با بیش از 1500 شراب ارائه می شود. با یک پیاده روی کوتاه در شهر ، از کنار مغازه ها و موزه و در کنار یک نهر ، باغ درختکاری Dunkeld وجود دارد ، مجموعه ای در حال رشد از درختان از سراسر جهان.

تعداد زیادی پیاده روی از طریق پارک ملی گرامپیان یا برای کمتر ماجراجویانه پیاده روی در امتداد پیاده روی تخته رویال میل از کنار نهر که در آن دیوارهای اوایل صبح هر روز دیده می شود ، وجود دارد.

جایی که؟ // 253 کیلومتر (3 ساعت) غرب ملبورن.

آیا می دانید؟ // قبل از اینکه دن هانتر سر آشپز رویال میل باشد ، او سرآشپز Mugaritz ، یک غذاخوری با دو ستاره میشلن در اسپانیا بود که در سال 50 در رتبه 50 برتر 50 مجله رستوران UK قرار گرفت.

# 82 – پاراچیلنا ، SA

پاراچیلنا SA

این شهر با هفت نفر جمعیت کمی بیشتر از چند مهمانسرا ، ایستگاه قطار و میخانه در حاشیه Flinders Ranges in outback SA است.

این شهر با هفت نفر جمعیت کمی بیشتر از چند مهمانسرا ، ایستگاه قطار و میخانه در حاشیه Flinders Ranges in outback SA است. پارچیلنا یک شهر چشم پوشی و چشم پوشی خواهد بود ، اگر هتل پرادیر نمادین یک میخانه عمومی غیر عادی ارائه نمی داد. اینجا هیچ شنیسل مرغ وجود ندارد. در عوض ، می توانید یک کوره مخلوط Feral از شتر ، wallaby ، roo و go را روی پوره سیب زمینی و آب گوشت سفارش دهید.

اگر این مورد علاقه شما نیست ، همیشه EMU و دمپر و خرگوش ، گوشت گاو و گوسفند – و همچنین میوه های بومی برای دسر وجود دارد. غذا در رستوران سرو می شود ، اما بسیاری از آنها که در بالکن می نشینند از نوشیدن آبجو سرد و دشت های هموار صحرا و قرمز که به مناطق دوردست فلیندرز کشیده شده اند لذت می برند.

“کوره مخلوط وحشی در هتل Prairie یک کلاسیک قدیمی است.” – لی اتکینسون

یکی دیگر از تماشای این قطار ذغال سنگ است که مدت طولانی طول می کشد تا پنج دقیقه کامل از شهر عبور کند و این مسیر هر شب به بندر آگوستا می رسد و باعث می شود تا شهر هنگام عبور لرزش و لرزان شود. فقط 30 دقیقه رانندگی از تنگه چشمگیر پاراچیلنا در فلیندرز ، پاراچیلنا مکانی عالی برای شروع سفر به اعماق مناطق استرالیا است.

جایی که؟ // 470 کیلومتر (5 ساعت) شمال آدلاید.

آیا می دانید؟ // محبوب بین فیلمسازان ، صحنه هایی از Gallipoli و Rabbit Proof Fence در اینجا فیلمبرداری شده است و صاحب مهتابهای هتل Prairie به عنوان رابط تولید و پیشاهنگی مکان ، همچنین به عنوان دستیار واحد دوم در Rabbit Proof Fence خدمت می کند.

# 83 – سوفالا ، نیویورک غربی

Sofala NSW

Sofala ، دوستانه ترین شهری که تاکنون به آن سفر کرده اید. در سال 1947 ، هنگامی که راسل دریزدیل نقاشی شهر کوچک سوفالا (سمت راست) نزدیک باتورست در شمال نیویورک غربی را به پایان رساند ، انتظار نداشت که همان سال جایزه وین را از آن خود کند.

ساختمانهای به سبک قدیمی که او به تصویر می کشد با رنگ غروب آفتاب نارنجی و قهوه ای در امتداد کناره های یک خیابان باریک و گرد و غبار شسته می شوند. تا به امروز خیابان تقریباً یکسان به نظر می رسد – چند ماشین بدهید یا سوار شوید.

رنگ لایه بردار و ساختمانهای کج ، به Sofala هوایی پیشگام می بخشد و نسبت به بیش از 150 سال پیش بدون تغییر است. طلا در اوایل سال 1851 در رودخانه محلی تورون کشف شد و در اواخر سال ، ده ها هزار نفر برای غرق شدن در ثروت به سوفالا هجوم آورده بودند. خانه ها و مغازه ها برای حمایت از کارگران معدن به وجود آمدند و طلا تا سال 1948 دوام آورد و باعث شد Sofala به قدیمی ترین شهر طلای باقیمانده استرالیا تبدیل شود.

خواننده راس جانسون به سوفالا می گوید: “دوستانه ترین شهری که من تاکنون بوده ام. می توانید در طول روز یک ظرف طلایی کنید ، غروب خورشید خیره کننده را تماشا کنید و عصرها در میان مردم محلی یک آبجو سرد بخورید. ”

همچنین پیاده روی های زیادی برای پیاده روی وجود دارد که محبوب ترین آنها در تورون علیا است که منجر به ساختمانهای قدیمی ، موزه و حفر طلا در بوته اطراف می شود. گفته می شود که طلا را هنوز می توان در رودخانه یافت و تفرجگاه برای بازدیدکنندگانی که می توانند در آبهای پر از طلا نیز شنا کنند ، محبوبیت زیادی دارد.

جایی که؟ // حدود 241 کیلومتری (3 ساعت) شمال غربی سیدنی.

آیا می دانید؟ // پیتر ویر ، که بزرگان فیلم مانند گالیپولی و پیک نیک را در Hanging Rock کارگردانی کرد ، فیلم بسیار عجیب اتومبیل هایی که پاریس را می خورند ، در مورد شهری که به خاطر پول لاشه ماشین ها را نجات می دهد ، در Sofala فیلمبرداری کرد.

شماره 84 – توموت ، نیویورک غربی

Tumut NSW

در حالی که Tumut ، در دامنه کوههای برفی NSW ، از هر طریقی که به آن هجی می شود ، یکسان است ، اما فصول آن بسیار متفاوت است: تابستان آبهای خنک ، تمیز و سریع را برای ماهیگیری قزل آلا به ارمغان می آورد. پارک ملی Kosciuszko سبز به رنگهای پاییزی ذوب می شود Tumut به دلیل مشهور بودن. زمستان علاقه مندان به اسکی را به دلیل پوشیده شدن برفی ها در پتوی برف به ارمغان می آورد. و گلهای وحشی با ظهور بهار در لبه های رودخانه توموت به زندگی می پردازند.

توموت توسط مسیرهای پیاده روی محبوب احاطه شده است و همانطور که پیتر راسل-کلارک تابلوساز می گوید ، “مخزن Blowering Reserve (سمت راست) ، انتهای طرح Snowy ، قزل آلای قهوه ای و رنگین کمان است. در بالای جاده ، پایتخت سیب اوز ، باتلو قرار دارد ، بنابراین فرد فقط به گاو و گوسفند و قزل آلا لبخند نمی زند. ”

“یکی از شهرهای واقعاً زیبا استرالیا. محاصره تپه های نورد بلند که نمای واقعی استرالیا را نشان می دهد ، توموت با رودخانه کارت پستال خود تازه می شود. ” – پیتر راسل-کلارک

در طول هجوم دهه 1850 ، جمعیت توموت با ماندن در معدن یا عبور از آنجا برای استخراج طلا در شهرهای همسایه ، جمعیت توموت را رونق داد.

امروزه تنها چیزی که در توموت با جمعیت پررونقی وجود دارد موزه غیر عادی در مجاورت جاده اصلی است که 3000 شیکر نوشیدنی نمک و فلفل را در خود جای داده است.

جایی که؟ // 180 کیلومتری (1.5 ساعت) غرب کانبرا.

آیا می دانید؟ // توموت می توانست پایتخت استرالیا باشد. در سال 1908 یکی از 9 شهر انتخاب شده برای افتخار بود.

# 85 – راس ، TAS

راس تاسمانیا

تقاطع اصلی راس ، شهری محکوم ساخته شده در مرکز شرقی تاسمانی. وسوسه به شکل میخانه محلی است. برای کسانی که شب گذشته کمی زیاد نوشیدند ، نجات در کلیسای مقابل پیدا می شود. لعنت توسط شهر قدیمی گائول تجسم یافته است ، اکنون یک اقامتگاه خصوصی است. و تالار شهر بیانگر تفریح ​​است.

این چهار گوشه راس تنها بخش کوچکی از ساختمانهای قرن نوزدهم است که در اطراف شهر پراکنده شده اند. حدود مقر فرماندهی ارتش سلطنتی 1836 ، سایت کارخانه محکومین زن ، و همچنین بسیاری دیگر از ساختمانهای استعماری ماسه سنگ در امتداد خیابانهای قدیمی درختان نارون وجود دارد.

نانوایی راس بیش از یک قرن است که فعالیت می کند و طعم غذای فوق العاده تاسمانی را به بازدید کنندگان می دهد: پای گوش ماهی. گفته می شود معروف ترین جاذبه پل راس است که توسط محکومان در سال 1836 ساخته شده است.

این سومین قدمت قدیمی در استرالیا است و قوس های پوشیده از رودخانه Macquarie با حکاکی های پیچیده ای پوشانده شده است. در حقیقت ، هنگامی که پل به پایان رسید ، حکاکی ها از چنان کیفیت بالایی برخوردار بودند که موجب برنده شدن محکومینی می شدند که آزادی آنها را حکاکی می کردند.

جایی که؟ // 117 کیلومتر (1 ساعت 40 دقیقه) شمال هوبارت ، 78 کیلومتر (1 ساعت) جنوب لانستون.

آیا می دانید؟ // نانوایی راس الهام گرفته از فیلم انیمیشن پرستش Kiki’s Delivery Studio Studio Ghibli است و طرفداران ژاپنی هر ساله به زیارت تاسمانی می روند تا عکس خود را جلوی آن بگیرند.

# 86 – آگوستا ، WA

آگوستا WA

یکی از معدود مکان های جهان است که می توانید طلوع خورشید در یک اقیانوس و ناپدید شدن در دریای دیگر را بدون نیاز به یک اینچ سفر مشاهده کنید. یکی از معدود مکان های جهان است که می توانید طلوع خورشید در یک اقیانوس و ناپدید شدن در دریای دیگر را بدون نیاز به یک اینچ سفر مشاهده کنید.

آگوستا واقع در منتهی الیه جنوب غربی WA و در یک طرف اقیانوس هند و از طرف دیگر اقیانوس جنوبی خرد شده ، 100 نفر برتر را به دلیل زیبایی طبیعی خیره کننده خود ساخته است.

نوع مکانی که معمولاً می بینید تنها فردی هستید که در ساحل موج سواری می کنید ، این شهر محل سکونت سوم در WA است ، اما ، به طرز شگفت آوری ، تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است – و اغلب نادیده گرفته می شود. آگوستا که یک جامعه پر رونق و دارای موزه تاریخی جذاب است ، خنک ترین و جنوبی ترین منطقه دره رودخانه مارگارت را تشکیل می دهد و در نتیجه میزبان شراب های معروف جهان است.

South Augusta همچنین جنوبی ترین نواحی WA است که کیپ لیووین نامیده می شود و نقطه ای است که هندی با جنوب ملاقات می کند – و فانوس دریایی کیپ لیووین به عنوان نقطه ایستاده است. این برج برجسته در سال 1896 افتتاح شد و همچنان به عنوان یک تسهیلات مهم دریایی و هواشناسی در سراسر جهان خدمت می کند – مطمئناً ارزش بازدید را دارد.

معضل: برای بازدید از گرما و موج در تابستان؟ یا در زمستان برای تماشای مهاجرت نهنگ ها؟ نگران نباشید ، شراب عالی در تمام طول سال است. . .

جایی که؟ // 318 کیلومتری (5 ساعت) جنوب پرت.

آیا می دانید؟ // در سال 1986 ، یک مدرسه نهنگ 114 نفره خود را در آگوستا سواحل کرد ، و صدها نفر از جنوب غربی برای انجام اقدامات نجات سرازیر شدند. پس از سه روز خوب ، 96 نهنگ سالم به اقیانوس بازگردانده شدند.

# 87 – Kingscote، SA

Kingscote جزیره کانگورو

Kingscote ، جزیره کانگورو

شهر اصلی جزیره کانگورو ، Kingscote اولین محل سکونت در SA در سال 1836 بود. شهر اصلی در جزیره Kangaroo ، Kingscote اولین محل سکونت در SA در سال 1836 بود. در یک بندر پر از قایق مشرف به خلیج Shoals تا سواحل خلیج نپان ، این شهر کوچک میزبان گالری های عالی ، خرید بوتیک و غذاخوری های دلپذیر است.

خواننده AT ، دبرا ودمایر ، KI را بهترین منطقه خوشمزه در استرالیا می داند و Kingscote مکانی عالی برای تغذیه پلیکان است. وی می گوید: “در ساحل آفتاب زندگی می كنم ، من بارها دیده ام كه ​​پلیكان ها را تغذیه می كنند ، اما هرگز اینطور نیست.”

بازدید کنندگان هر روز فضای اسکله را با پرندگان به اشتراک می گذارند در حالی که مردم محلی تغذیه و یک جلسه اطلاعات غیررسمی را انجام می دهند. برای حمل تمام محصولات خارق العاده KI مانند سس های خوشمزه ، مربا و خمیرها و قطره های معروف اکالیپتوس کارخانه تقطیر Emu Ridge به یک چمدان خالی نیاز خواهید داشت.

روغن خرچنگ محلی را امتحان کنید ، یک خط از اسکله بیاندازید و به جزیره لبنی خالص جزیره بروید و پنیر Haloumi را امتحان کنید. شراب محلی غذای عالی را تأمین می کند و دبرا به شما پیشنهاد می کند که مورد علاقه شخصی خود ، لیکور عسل Island Sting Honey را انتخاب کنید.

پارک ملی Flinders Chase درست در آستانه شماست ، همچنین تپه های شنی صحرای کوچک – برای سر خوردن با بچه ها بسیار مناسب است ، اما با یک سنگ فاصله از Kingscote در یکی از مناطق با ارزش ترین استرالیا فاصله دارد.

جایی که؟ // 186 کیلومتری جنوب غربی آدلاید در KI (حدود 4 ساعت ، از جمله کشتی سواری از کیپ جرویس به پنهشاو).

آیا می دانید؟ // Kingscote برای اولین بار پس از اسکان اولیه ، جورج فیف آنگاس ، آنگاس نامگذاری شد (یکی دیگر از 100 شهر برتر ما ، آنگاستون ، به نام وی نامگذاری شده است). مشاجره با یکی دیگر از بنیانگذاران جزیره ، هنری کینگسکوت ، منجر به تغییر نام این شهر به Kingscote شد.

# 88 – ویلیام کریک ، SA

ویلیام کریک SA

خشک ، غبارآلود و پراکنده – سه کلمه ای که برای توصیف خارج از کشور بسیار عالی است. و نگاه طولانی به مسیر Oodnadatta ، که تقریباً از ویلیام کریک در شمال استرالیای جنوبی تقریباً بی پایان به نظر می رسد ، از این توصیف خیلی دور نیست.

ویلیام کریک با سه نفر ساکن دائم و دو کارگر رسما کوچکترین شهر استرالیای جنوبی است. علی رغم آن ، آن در میان بزرگترین دارایی گاو کار جهان ، آنا کریک ایستگاه واقع شده است که تقریباً نیمی از اندازه تاسی است.

ویلیام کریک دارای یک میخانه ، متر پارکینگ برای سسنا و چند موشک Woomera در سکوی قدیمی راه آهن غان است. کاملا بی نظیر. ” – پیتر رابینسون

همانطور که یک مشروب فروشی بوته ای می تواند بدست آورد ، میخانه ویلیام کریک مانند یک دفترچه یادداشت در اندازه واقعی است. هزاران یادگاری از سوتین گرفته تا کارت ویزیت ، گواهینامه رانندگی ، عکس گذرنامه (ظاهراً فلور بینگر در آنجا حضور دارد) و هر چیز دیگری که عابران می توانند از اهمیت سفر خود در شهر استفاده کنند ، به دیوار میخ شده اند. لذت بردن از یک آبجو تازه و خنک

اما این فقط یک چاله آب نیست. این یک ایستگاه مکانیکی بوش ، یک پمپ بنزین ، یک کمپینگ ، یک رستوران و یک هتل است. تنها باند هوایی شهر می تواند به راحتی به شهر دسترسی داشته باشد ، در حالی که پروازهای زیبا در “زمستان” یا هر زمان دیگری که در نزدیکی دریاچه Eyre آب وجود دارد انجام می شود.

جایی که؟ // 165 کیلومتری شرق کوبر پدی ، 1000 کیلومتری (14 ساعت) شمال غربی آدلاید ، واقعاً در وسط ناکجا آباد است.

آیا می دانید؟ // میخانه ویلیام کریک تنها هتل موجدار آهنی است که در استرالیای جنوبی تجارت می کند.

# 89 – کشتی Wisemans ، NSW

Wisemans Fer NSW

با داشتن دید 360 درجه از چهار پارک ملی ، چگونه این شهر کوچک تاریخی نمی تواند در 100 مورد برتر ما باشد؟ با داشتن دید 360 درجه از چهار پارک ملی ، چگونه این شهر کوچک تاریخی نمی تواند در 100 مورد برتر ما باشد؟

در حاشیه رودخانه هاوکسبری در شمال سیدنی ، کشتی ویزمنس مقصد محبوب بازدیدکنندگان فرار از شلوغی شهر است. این شهر که توسط محکوم سلیمان ویزمن در سال 1817 تاسیس شده است ، به دلیل خدمات عجیب و غریب کشتی خود که از رودخانه عبور می کند به سمت سنت آلبانس ، دره شکارچی و گاسفورد مشهور است.

این کشتی که در اصل برای حمل کالا به سیدنی و محکومین کارگر در جاده گریت شمالی ایجاد شده بود ، اکنون کشتی را برای بازدیدکنندگان از رودخانه عبور می کند.

این منطقه ممکن است به عنوان یک مکان مخفی افسانه ای ساخته شود که توسط پارک های ملی داروگ ، ینگو ، کتای و مارامارا ساخته شده است و فعالیت های زیادی را از جمله پیاده روی ، سوار شدن یا کاوش در محکومین در گذشته در منطقه ارائه می دهد.

جاده بزرگ شمال که توسط محکومین از صخره های جامد تراشیده شده است ، امروز نیز می تواند طی شود و احساس متمایز قرن نوزدهم را دارد. این احساس در خیابان اصلی Wisemans Ferry خصوصاً در مسافرخانه آن ادامه دارد. در اصل توسط سلیمان ویزمن در سال 1826 ساخته شد ، این ساختمان ماسه سنگی حتی دارای یک شبح مجرم است.

جایی که؟ // 75 کیلومتر (1 ساعت 15 دقیقه) شمال غربی سیدنی.

آیا می دانید؟ // در پارک های ملی Marramarra در نزدیکی پارک تاریخی Maroota (سنگ شیطان) قرار دارد که به دلیل حکاکی های صخره ای خود در فهرست اعتماد ملی ذکر شده است. این شامل بیش از 60 حکاکی ، از جمله یک حکاکی منحصر به فرد یک کشتی قایقرانی با یک شکل روی آن است. با این وجود دسترسی به گروههای بومی و آموزشی محدود است.

# 90 – سالن شکاف ، VIC

Halls Gap VIC

بومیان حداقل 5000 سال محدوده ناهموار گسترده اطراف هالس گپ در خانه ویکتوریای غربی را نامیده اند. استراحت در وسط پارک ملی Grampians Geriwerd و با منظره ای از چشمگیرترین مناظر کشور ، Halls Gap شهری غرق در ماجراجویی و فرهنگ است.

با یک رانندگی کوتاه در جاده اصلی شما را به برامبوک ، طولانی ترین مرکز بومیان استرالیا ، که بین پنج جامعه محلی بومیان منطقه تقسیم می شود ، می رساند.

از اینجا پیاده روی های شگفت انگیزی به داخل پارک ملی وجود دارد ، جایی که غارهای مخفی پر از هنر باستانی دیده می شود. دامنه های کنار هالس گپ ، منظره ای عالی از شهر واقع در مرکز دره ، کنار دریاچه ای عمیق با دسته ماهیانی که منتظر وسوسه یک یا دو خط غوطه وری هستند را ارائه می دهد. در بهار ، Halls Gap با رنگ هزاران گل وحشی که در گرامپیان رشد می کنند زنده می شود.

AT Reader استیو دراپر همچنین Halls Gap YHA را برای اعتبارات زیست محیطی خود توصیه می کند. “این کاملاً توسط پنل های خورشیدی تأمین می شود و آب گرم نیز با استفاده از انرژی خورشیدی تأمین می شود. آب باران در چندین مخزن بزرگ جمع شده و در سرتاسر خوابگاه استفاده می شود و آب غیر آشامیدنی بازیافت می شود.

برای تشویق مردم به جمع آوری آب دوش و ریختن آن روی گیاهان ، سطل هایی حتی در حمام باقی مانده است. وقتی صحبت از سفر سبز می شود نمی توانید خیلی بهتر از این عمل کنید! ”

جایی که؟ // 262 کیلومتر (3 ساعت) در شمال غربی ملبورن.

آیا می دانید؟ // یکی از مهمترین مکانهای هنری سنگ بومی نزدیک Halls Gap است. این اثر هنری که به عنوان پناهگاه بونجیل شناخته می شود ، از بونجیل خالق زمین است.

100 بهترین شهر استرالیا – 91 تا 100

شماره 91 – خلیج هروی ، QLD

Hervey Bay QLD

نهنگ ها و انسان ها اشتراکات زیادی در این شهر آفتابی در شمال بریزبن دارند. هر دو دوستانه و آرام هستند و به نظر نمی رسد زندگی عجولانه باشند. هر دو آب را دوست دارند ، اگرچه بدون شک می توان نفس خود را برای مدت طولانی تری حفظ کرد و هر دو خلیج هروی را دوست دارند. برخلاف شهرهای دیگری که آنها از آن عبور می کنند ، نهنگ ها معمولاً از جولای تا نوامبر هر دو زمان را در خلیج هروی می گذرانند و در آبهای کم عمق بازی می کنند.

به اندازه کافی نزدیک است که احساس کنید گویی می توانید از آن عبور کنید ، جزیره Fraser که در فهرست میراث جهانی قرار دارد ، افق عمیق آبی اقیانوس و آسمان را در نزدیکی خلیج هروی قطع می کند. این جزیره بزرگترین جزیره شن و ماسه جهان است و تنها مکان جنگل های بارانی است در لبه های نهرهای روان و دریاچه های آب شیرین رشد کنید.

به خلیج هروی ، یک موزه محلی و یک دهکده تاریخی وجود دارد که نشان می دهد در قرن نوزدهم قبل از بزرگ شدن شهر برای تبدیل شدن به یکی از علاقه مندان به تعطیلات تابستان ، در منطقه چگونه بوده است.

خلیج هروی در مورد این موضوع احساس خوش گذشته ای دارد و مردم هنگام پیاده روی از دره اصلی در کنار ساحل های مناسب برای شنا ، ماهیگیری ، استراحت یا قدم گذاشتن به وسعت گسترده در شمال شمال سد بزرگ ، با خوشرویی به یکدیگر سلام می کنند پارک دریایی ریف.

جایی که؟ // 320 کیلومتری (4 ساعت) شمال بریزبن.

آیا می دانید؟ // خلیج هروی در ابتدا بخشی از ایستگاه گاو ، توغوم ران ، در سال 1854 بود. بویل مارتین اولین ساکن دائمی خلیج هروی بود که در 1863 در آنجا اقامت گزید و بعداً مورد توجه مهاجران اسکاندیناویایی قرار گرفت ، که آن را Aarlborg می نامیدند.

# 92 – دربی ، WA

دربی WA

مستقیماً از طریق کیمبرلی در شمال غربی ناهموار WA عبور کنید ، تا ویندام در امتداد جاده افسانه ای رودخانه گیب ، و اولین شهری که به آن می آیید دربی است. و بعد از رانندگی مانند آن (حدود 700 کیلومتر شن و موج دار و خاک) ، دربی شباهت زیادی به بهشت ​​دارد – بهشتی با تخت های نرم ، آبجو سرد ، خرچنگ های گلی خوش طعم و افراد محلی با قصه هایی برای گفتن.

دربی یکبار منزوی و با شرایط سخت ، شهری کوچک است که در اصل به دامداران محلی که در منطقه ساکن بودند خدمت می کند. در اواخر دهه 1800 ، ایستگاه های گوسفند ساخته شد و اسکله ای برای خدمات دهی به هزاران نفر که برای طغیان طلا به WA سرازیر شدند ، ساخته شد.

این بناهای تاریخی امروز باید مورد بازدید قرار گیرند و ارزش آن را دارند – به ویژه اسکله ، که یک مکان عالی برای غروب آفتاب خیره کننده آب است. Centenary of Federation Pavillion در نزدیکی اسکله جزئیات تاریخچه و جغرافیای منطقه را نشان می دهد و دارای یک کف کاشی موزاییکی درخشان 28 متر مربع است که جنبه هایی از زندگی در منطقه و همچنین داستان های ایجاد کیمبرلی را به تصویر می کشد.

از دیگر موارد ضروری گردشگری می توان به موزه Wharfingers House ، Old Derby Gaol که قدیمی ترین ساختمان در شهر است و باغ گیاه شناسی اشاره کرد.

جایی که؟ // 221 کیلومتر (3 ساعت) در شمال شرقی بروم.

آیا می دانید؟ // دربی خانه درخت Boab Prison Tree با عرض 14.7 متر است که گمان می رود قدمتی در حدود 1500 سال داشته باشد. قبلاً به عنوان نقطه ایستادن برای زندانیانی که به دربی راه می رفتند عمل می کرد ، اما اکنون یک سایت بومی ثبت شده است و از بازدیدکنندگان انتظار می رود که به درخت احترام بگذارند و به آن نزدیک نشوند.

93 – بریدپورت ، TAS

بریدپورت TAS

از بندر شمال شرقی منطقه شراب دره تامار تاسمانی و مشرف به آبهای خلیج اندرسون ، شهر خواب آور بندر بریپورت واقع شده است. بهترین صید در این منطقه برای ماهیگیری در دریا و رودخانه ، بهترین صید در منطقه ماهی گوش ماهی ، خرچنگ دریایی و قزل آلای رنگین کمان است.

اسکله های چوبی فرسوده و قایق های موتوری قدیمی که در ساحل باقی مانده اند و می توانند در زیر آفتاب بپزند ، در امتداد رودخانه بریدپورت قرار گرفته اند که انگار از روی عمد ، برای زنده نگه داشتن خاطرات کودکی قدیمی از شانه زدن در ساحل در یک روز گرم تابستان است.

صخره های غیرمعمول قرمز با سواحل ساحل اصلی بریدپورت هم مرز هستند ، با یک برجسته عکاسی ، مکان وحشتناک یک اسکله فرسوده قدیمی که طی سالها به نصف آب خورده شده است. Bridport همچنین امکان دسترسی به یکی از برترین زمین های گلف کشور ، Barnbougle Dunes را فراهم می کند.

“دروازه بارنبول دونز ، بهترین زمین گلف استرالیا ، هیچ کدام”. – مت کلاری

فقط سه کیلومتر در شمال شرقی شهر ، شاهکار پیوندها فقط در سال 2004 ساخته شده است ، اما در حال حاضر از نظر استاندارد جهانی در نظر گرفته شده است. فقط یک سرویس هلی کوپتر منظم از Bridport تا Launceston فقط برای سرویس دهی به گلف بازان دیوانه وجود دارد.

عطر و بوی پادشاه تازه اسطوخودوس شسته شده با بنفش از مزرعه اسطوخودوس Bridestowe Estate ، یکی از بزرگترین مزرعه های جهان ، از دور قابل تشخیص است. برخی از حیوانات و گیاهان محلی ، برخی تهدید می شوند ، خانه خود را در ذخیره گاه گلهای وحشی Bridport به عنوان بخشی از منطقه حفاظت از گرانیت ایجاد می کنند.

جایی که؟ // 70 کیلومتر (1 ساعت 15 دقیقه) در شمال شرقی لانستون.

آیا می دانید؟ // اینکه چرا سنگ های کنار ساحل اصلی ساحل اصلی بریدپورت اینقدر قرمز است ، مشخص نیست. برخی می گویند این سنگ آهن است ، برخی دیگر معتقدند این گلسنگ است.

# 94 – Wollombi، NSW

Wollombi NSW

قرن بیستم – چه رسد به قرن بیست و یکم – در حاشیه پایین منطقه شراب NSW Hunter Valley قرار گرفت و به سختی اثری از Wollombi برجای گذاشت. در اینجا نباید خودروها را ممنوع کرد. همه باید با اسب برسند ، جلوی میخانه یا فروشگاه عمومی و والس داخل آن را بزنند.

Wollombi (جمعیت 300 نفر) به دو دلیل اساسی ، 100 نفر برتر ما را تشکیل می دهد: جذابیت نابالغ در دنیای قدیم ، و عامل 100٪ عجیب و غریب آب میوه جنگل دکتر جورد با امتیاز دهی سه گانه. معجون الکلی عجیبی که از اکسیر جنگ جهانی دوم ایجاد شده است ، داروی قدیمی بوته ای و ترکیبات آزمایشی دیوانه وار افسانه محلی دکتر مل جورد ، آن را دوست دارید یا از آن متنفرید ، شما فقط باید این موارد را امتحان کنید.

خانه آن میخانه Wollombi است ، جایی که یک سقف موجدار کم ارتفاع ، ایوان پیچیده و زیبایی چوبی تقریبا تراش خورده یک مشروب فروشی کلاسیک Aussie را ایجاد می کند. در اطراف شهر ، زیبایی سنگ و چوب فراوان است.

دادگاه قدیمی با موزه تاریخ محلی ، محصولات اصلی در فروشگاه های عمومی استعمار اولیه ، ساختمان های باستانی دو برابر شده به عنوان کافه های خوشمزه ، نمایشگاه های هنری در مرکز فرهنگی شهر و محلی های رنگارنگ که به طور منظم درگیر حملات چشمگیر کنار خیابان هستند ، وجود دارد.

در تابستان ، باغ های انگور اطراف پر از آثار غالبا سورئال مجسمه سازی در تاکستان ها می شود.

جایی که؟ // دره Wollombi در حاشیه جنوب غربی منطقه NSW Hunter Valley ، در حدود 140 کیلومتری (2 ساعت) شمال سیدنی و 80 کیلومتری (1 ساعت 40 دقیقه) غرب نیوکاسل است.

آیا می دانید؟ // Wollombi (به معنای واقعی کلمه “ملاقات آبها”) برای بومیان محلی از اهمیت زیادی برخوردار بود. مکانی ملاقات تشریفاتی تحت الشعاع کوه ینگو ، نقشی اساسی در داستان خلق رویای داشت. بیش از 300 نقاشی در غارها و کنده کاری های صخره ای به عنوان یادآور بی صدا این میراث جذاب بومی است.

# 95 – ایوانز هد ، NSW

ایوانز هد

پارک های ملی؟ بررسی. ساحل موج سواری؟ بررسی. رودخانه؟ بررسی. بزرگترین پارک کاروان در NSW؟ بررسی. مقصد تعطیلات شلوغ؟ ار . . نه خیلی

اگرچه Evans Head در سواحل بسیار دور ، شمال و شمال غربی NSW مقصد ایده آل برای تعطیلات است و همه جعبه های مناسب را انتخاب می کند ، اما موفق شده است مانند بسیاری از رقبای ساحلی خود بیش از حد رشد نکند. این با افتخار اولین بندر میگو در استرالیا است و اکنون توسط نیشکر ، لبنیات و گردشگری پشتیبانی می شود.

این شهر جذابیت شهر موج سواری قدیمی خود را حفظ کرده و به گفته مردم محلی ، تورم Goanna Headland بهترین مکان برای موج سواران جدی است. طول 6 کیلومتری ساحل موج سواری با خانه های فیبرو و چوبی کاملاً معتبرتر ساخته شده است – مواد نهایی در کلبه های ساحلی که هرگز بهتر نمی شوند.

دو پارک ملی در حاشیه ایوانز هد ، بوندجالونگ و برودواتر قرار دارند و هر دو با خطوط ساحلی صخره ای ، تپه های شنی ، جنگل های بارانی ، تالاب ها و تالاب ها سرشار از انبوهی از حیوانات زندگی می کنند. با پیاده روی های مختلف می توان به این پارک ها دسترسی پیدا کرد و فرصت های جالب فراوانی برای کاوش در فرهنگ بومی محلی وجود دارد.

جایی که؟ // 713 کیلومتر (9 ساعت) در شمال شرقی سیدنی و 225 کیلومتر (3 ساعت و 15 دقیقه) در جنوب بریزبن.

آیا می دانید؟ // مردم بوندجالونگ یکبار شکار نیمه عشایری را دنبال می کردند و سبک زندگی را در سرزمین برودواتر جمع می کردند.

# 96 – رودخانه آدلاید ، NT

رودخانه آدلاید NT

رودخانه خیره کننده آدلاید از خلیج وان دیمن در پارک ملی Djukbinj به سمت جنوب می پیچد ، تا رسیدن به شهرک رودخانه آدلاید در بزرگراه استوارت در جنوب داروین. این شهر دیدنی ، با جمعیت 190 نفر ، در حاشیه رودخانه نهفته است و تاریخی غنی و جذاب دارد.

پس از کشف طلا در سال 1892 ، توسط کارگران در Overland Telegraph Line مستقر شد و به عنوان یک توقفگاه راحت برای معدنچیانی که بین Southport و Pine Creek سفر می کردند شناخته شد.

رود آدلاید همچنین یک ستاد مهم نظامی در طول جنگ جهانی دوم و عقب نشینی محبوب آخر هفته برای افراد مهم نظامی از پایتخت NT بود. گورستان آن ، که برای هر استرالیایی باید یک مکان دیدنی باشد ، بسیاری از کشته شدگان هنگام بمباران جنگ داروین در جنگ جهانی دوم را در خود جای داده است ، همچنین پل و ایستگاه راه آهن قدیمی – که اکنون موزه است – نیز قابل بازدید است.

این رودخانه گل آلود محل زندگی گاومیش ها ، ژابیروس و انواع حیوانات وحشی است – و همچنین محل زندگی مشهور کروک های پرشی است که طول بدن را از آب بیرون می کشند و به جوجه های درمانده تا اعماق تاریک می پردازند.

قبل از اینکه از شهر خارج شوید ، حتماً به مسافرخانه رودخانه آدلاید بروید ، اگر فقط به ادای احترام به چارلی بوفالو (بالا) بپردازید ، که توسط هیپنوتیزم شدن و پایین آمدن آرام توسط میک داندی در صفحه بزرگ به زمین مشهور شد. (هرچند ممکن است چارلی خیلی پرحرف نباشد. او را پر کرده اند تا او را در اوج شرایط نگه دارد.)

جایی که؟ // 114 کیلومتر (1 ساعت 41 دقیقه) در جنوب داروین ، 203 کیلومتر (2 ساعت و 20 دقیقه) در شمال غربی کاترین.

آیا می دانید؟ // یک گونه کوسه نادر به نام کوسه رودخانه شمالی در رودخانه آدلاید پیدا شده است.

# 97 – نائین ، WA

نایین WA

ما به سادگی نمی توانستیم از نائین ، پایتخت ایالت رودخانه هوت ، منطقه ای 75 کیلومتری در WA و تنها کشور مستقل مستقل استرالیا عبور کنیم ، که پس از معرفی سهمیه کشاورزی گندم در سال 1970 جدا شد.

لئونارد جورج کاسلی ، یا شاهزاده والای وی شاهزاده لئونارد اول ، همانطور که اکنون شناخته شده است ، بیش از نائین زندگی می کند ، که اکنون 30 نفر جمعیت دارد و حدود 150 بومی از قبیله ناندا هستند ، که همچنان به حرکت خود ادامه می دهند و بنابراین همیشه حاضر

“در کجای استرالیا می توانید با یک شاهزاده پیر دست بگیرید و احساس شلیک نکنید؟” – تیم MyPOWER

با گذرنامه های اختصاصی ، ارز (در تصویر بالا اسکناس Hutt River 20c است) ، تمبرهای پستی و سرود ملی ، نائین واقعاً مکانی برای تجربه است. بازدید از اداره پست نایین و ساختمان اصلی دیگر شهر ، بینشی جذاب از تاریخ و فرهنگ این ایالت را ارائه می دهد.

برای فعالیت ، استخر محلی نایین برای عموم آزاد است و کلیسای محلی مجموعه ای از کارهای سفارش داده شده توسط هنرمند استرالیایی ، فرانک پاش را به نمایش می گذارد. در واقع ، مجموعه ای از آثار هنری گرانبها را می توان در سراسر نائین یافت ، از جمله نیم تنه های عظیم تراشیده شده HRH لئونارد.

جایی که؟ // 516 کیلومتری (7.5 ساعت) شمال پرت ، 40 کیلومتری شمال غربی نورتهمپتون در امتداد جاده اوگیلوی.

آیا می دانید؟ // در حالی که برای بازدید از ایالت به گذرنامه نیازی نیست ، آنها با خوشحالی مهر شما را می زنند. اما اگر قصد اقامت دارید ، تجهیزات کمپینگ BYO و همه ملزومات. نائین دارای چند کاروان ، امکانات رفاهی محدود و فروشگاه برای خرید لوازم نیست.

# 98 – Kalgoorlie، WA

Kalgoorlie WA

در اعماق بیابان WA ، کالگورلی ثروتمند طلا زیبایی خشن را با تماشای کابوس های تحمل شده و رویاهای تحقق یافته مخلوط می کند.

بازدیدکنندگانی که در تونل های معدنی و شافت های کم نور در تالار مشاهیر و معدنچیان استرالیا با ارزش 25 میلیون دلار در 7 کیلومتری شمال شهر قرار دارند ، با یک احساس ملموس از شرایط تحمل جویندگان طلای قرن نوزدهم در اینجا برخورد می کنند ، بسیاری از آنها به دلیل اثرات جان خود را از دست دادند آب آلوده و مواد غذایی با قیمت بیش از حد بی کیفیت.

نمایشگاه های جذاب گذشته ، حال و آینده استخراج معادن ، محوطه ای تاریخی و فرصتی برای اندکی جابجایی طلا نیز این موزه را ضروری می کند. امروزه کالگورلی ده درصد از تولید طلای جهان را تولید می کند. در حاشیه شهر ، مایل طلایی (زمانی که ثروتمندترین مایل مربع در جهان بود) مسئول بیشتر آن است.

در اینجا ، Super Pit ، یک حفره تراس دار و شگفت انگیز در سطح زمین با یک سکوی دید برای بازدید کنندگان ، یک نگاه منحصر به فرد و دیدنی را به مصرف سیری ناپذیر سیاره ای بشر ارائه می دهد – تعداد بی شماری فلز گرانبها در قرن گذشته در اینجا به دست آمده است.

در شهر ، نمونه های خارق العاده ای از معماری استعماری به وفور یافت می شود ، بسیاری از آنها – حداقل 25 و با احتساب – هتل های قدیمی و پر سر و صدایی هستند که در آن محلی های رنگارنگ و مجالس سرد با طراوت لبخند طلایی را به شما هدیه می دهند.

جایی که؟ // مرده در 600 کیلومتری (7 ساعت رانندگی) در شرق پرت یا 6 ساعت 45 دقیقه ای در قطار Prospector.

آیا می دانید؟ // 34 کامیون غول پیکر معدن کاترپیلار 793 که در Super Pit کالگورلی کار می کنند هرکدام 4 میلیون دلار هزینه دارند. وزن کامیون ها 166 تن است و هزینه جایگزینی یک لاستیک 26000 دلار است.

# 99 – عقاب خلیج ، WA

ایگل خلیج WA

خلیج ایگل یک خلیج کوچک زیبا و جالب در سواحل شمالی منطقه ای است که امروزه بیشتر به عنوان منطقه رودخانه مارگارت یا کیپ ناتورالیست برای مردم محلی شناخته می شود.

این مکان محلی برای داشتن خانه های تفریحی ثروتمندان و مشهوران پرت است و زیبایی های باشکوه ایگل بیل آنقدر حیرت انگیز است که به راحتی می توان عکس ها را به عنوان مالدیو برش داد و به گردشگران بی خبر فروخت.

آبهای کم عمق غواصی و ماهیگیری عالی را ایجاد می کند و با گشت و گذار در خلیج ، شن و ماسه سفید حیرت انگیز کور کننده است. قایق ها در آب خلیج به آرامی روی آب فیروزه ای لرزان لنگر انداختند. این خلیج هلالی را تشکیل می دهد که فقط توسط علائم نگارشی جالب توجه Sugarloaf و Castle Rocks در نزدیکی شکسته شده است. مثل این است که به یک جزیره گرمسیری نفیس قدم بگذارید.

محل اسکان از خانه های تعطیلاتی در سطوح مختلف – از مجلل تا فوق العاده مجلل – ساخته شده است و ایگل خلیج به عنوان محل اقامت تعطیلات True North Ashore با قیمت 1500 دلار در شب انتخاب شده است ، املاک خواهر زمینی افسانه True North کشتی تفریحی.

ایگل خلیج شهری است که چیزهای دیگری وجود ندارد. این همه چیز در مورد یک تعطیلات آرام در یک مکان بسیار زیبا است که شما به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. اما ، فقط در صورت انجام این کار ، یک پایگاه آرام برای کشف بقیه مناطق رودخانه مارگارت است.

جایی که؟ // 264 کیلومتر (4.5 ساعت) جنوب پرت ، 9 کیلومتر (15 دقیقه) از دانسبورو.

آیا می دانید؟ // به سبک وفادار وفادار True North Ashore ، 70،000 تن سنگ اصلی کیمبرلی از ویندهام به آبشار ورودی و آبگرم در فضای باز به خلیج عقاب منتقل شد.

شماره 100 – Deloraine ، TAS

Deloraine Tasmania

Deloraine با جمعیتی در حدود 2000 ، توسط تکه هایی از مزارع احاطه شده است و خوشبختانه توسط باس هووی شلوغ کاملاً دور زده می شود.

این نقطه پرش عالی برای سفر به Mole Creek (خانه پارک معروف حیوانات وحشی Leatherwood Honey and Trowunna تاسمانی با شیاطین Tassie است) ، غرب بیشتر به کوه Cradle نمادین ، ​​یا شرق به سمت بزرگراه Heritage (Hwy 1) و انبوه آن خانه ها و بناهای تاریخی.

“یک شهر قدیمی جذاب و جذاب که به شما التماس می کند تا آنجا را مرور کنید و گشت و گذار کنید.” – کن باوندی

در دره سرسبز درست در جنوب Deloraine در امتداد Highland Lakes Rd عمارت نفیس قرن نوزدهم گرجی از Peppers Calstock را پیدا خواهید کرد ، که به دلیل لیست گسترده شراب و اتاقهای بزرگ با لطافت مرمت شده است.

Deloraine با تردد در گالری های هنری و فروشگاه های پنیر ، مکان های کامل ماهیگیری ، پرواز آبشارهای زیبا ، پیاده روی آسان (و چالش برانگیزتر) ، و همچنین رودخانه سرگردان Meander River ، همه در سایه محافظت از Great Western ردیف ها

جایی که؟ // 300 کیلومتری (3 ساعت) شمال غربی هوبارت ، 50 کیلومتری (45 دقیقه) غربی لانستون.

آیا می دانید؟ // HMAS Deloraine به نام شهر تاسمانی نامگذاری شد و بخشی از یک حمله مشترک بود که به دلیل غرق شدن اولین دشمن فرعی در آبهای استرالیا در طول جنگ جهانی دوم به حساب می آمد. وی سپس از بمباران داروین و 14 سال دیگر خدمات دریایی جان سالم به در برد – قبل از اینکه در سال 1956 برای ژاپنی ها به قراضه فروخته شود.

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین