فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا
خانه / مهاجرت به استرالیا / فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا

فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا

فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا یکی از اولین قدم های شما می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. بسیاری از دوستان که در ابتدادی مسیر مهاجرت می باشند باید به این موضع توجه کنند که صرفا با تکمیل یک فرم ارزیابی مهاجرتی نمی توانند برای آینده مهاجرتی خود تصمیم بگیرند. مسیر مهاجرت به استرالیا دارای پیچیدگی های خود می‌باشد و شما نمی‌توانید این مسیر را فقط با تکمیل یک فرم آنلاین در چند دقیقه و مشاهده امتیاز خود ترسیم کنید.

فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا را می توانید بر اساس توانایی های خود تکمیل و برای ما ارسال کنید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

محاسبه امتیاز برای مهاجرت به استرالیا

در میان چندین مسیر مهاجرت به استرالیا دو مسیر اسکیل و سرمایه گذاری براساس میزان امتیازات کسب شده توسط شما می باشد به این صورت که متقاضیان براساس آیتم های تعریف شده امتیازاتی را بدست می آورند و سپس میزان امتیازات کسب شده توسط آنها این دید را به شما می دهد که به چه میزانی شانس مهاجرت را دارید. در حال حاضر دو مسیر ویزای کار و همچنین ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی به صورت امتیازی می باشد و متقاضیان در آن باید تلاش کنند تا امتیازات خود را افزایش دهند. برای مثال شما باید برای ویزای کار استرالیا حداقل 65 امتیاز را کسب کنید تا اجازه اقدام برای این مسیر را داشته باشید، اما آیا این میزان امتیاز برای شما به ویزا ختم می شود؟

آیتم لازم برای فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا

همان طور که اعلام کردیم دو مسیر ویزای کار و همچنین ویزای سرمایه گذاری در حالت های اقامت دائم و اقامت موقت نیاز به کسب امتیاز دارد. متقاضیان عزیز شما باید به مواردی همچنون سن ، مدرک تحصیلی ، سابقه کاری ، سطح زبان می باشد هرچند که موارد دیگری مانند مجرد و متاهل بودن شما دیگر موارد هم می تواند در پرونده شما تاثیر گذار باشد. برای متقاضیانی که ویزای سرمایه گذاری و کار آفرینی را انتخاب می کنند دو آیتم اصلی وجود دارد یکی میزان سرمایه و دارایی شما در ایرانو دیگری ترنول و گردش مالی کسب و کار شما هر چند که در این مسیر هم سن و سطح زبان و مدارک تحصیلی نیز می تواند تاثیر مستقیمی داشته باشد.

چرا فرم ارزیابی ویزای استرالیا متفاوت است؟

فرم ارزیابی ارائه شده تواسط دیگر دفاتر و همکاران ما به گونه ای طراحی شده است که شما بعد از تکمیل آن بلافاصله امتیازات خود را مشاهده خواهید کرد و هیچ گونه نتیجه ای برای شما نخواهد داشت ولی در سلکت ویزا به این صورت نمی‌باشد و شما با تکمیل فرم در مدت زمان کوتاهی این امکان را برای مشاوران و کارشناسان با تجربه در زمینه مهاجرت فراهم می‌کنید تا موارد ارسالی توسط شما به صورت کامل تخصصی بررسی شود و تا در صورت وجود شانس مهاجرتی برای شما مشاوران باشم در اولین فرصت تماس گرفته تا شما را از یک جلسه رایگان مشاوره بهرمند کنند.

فرم ارزیابی ویزای کار استرالیا

شما در این بخش با مراجعه به لینک مشخص شده می توانید به فرم ارزیابی ویزای کار استرالیا دسترسی پیدا کنید و اطلاعات لازم را واردی کنید تا به این صورت شانس خود را برای این مسیر بسنجید. متقاضیان عزیز شما در این فرم نیاز به تکمیل اطلاعات فردی، اطلاعات تماس، اطلاعات تحصیلی و اطلاعات کاری به همراه سطح زبان خود را وارد کنید.

شما در بخش اطلاعات تکمیلی تمامی مواردی را که فکر می کنید می تواند به شما در ادامه پروسه کمک کند را وارد کنید.

فرم ارزیابی ویزای کار استرالیا

فرم ارزیابی ویزای سرمایه گذاری و کار آفرینی استرالیا

این بخش مناسب دوستانی می باشد که می خواهند از مسیر سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا وارد این کشور شوند و مناسب شما دوستانی است که ویزای 188، 132 و همچنین 888 را برای خود انتخاب کرده اید. متقاضیان عزیز ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا فرم ارزیابی ویزای سرمایه گذاری استرالیا را پیشنهاد می‌کنیم و کافی است شما با ورود به لینک مشخص شده و تکمیل اطلاعات در مدت زمان کوتاهی به اطلاعات مفیدی دست یابید.

در این فرم ارزیابی مهاجرتی شما نیاز به تکمیل اطلاعات فردی، اطلاعات تماس، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات کاری و اطلاعات اموال و دارایی‌ها خود می توانید این امکان را به مشاوران ما بدهید تا بصورت کاملا تخصصی و موردی شرایط شما بررسی شود تا بهترین سابکلاس و ایالت برای شما انتخاب شود.

فرم ارزیابی ویزای سرمایه گذاری استرالیا

فرم ارزیابی ویزای تلنت استرالیا

ما برای شما دوستان که قصد اقدام از طریق ویزای تلنت استرالیا را دارید مسیری را مجزا مشخص کرده ایم. دوستان عزیز برای شما فرم ارزیابی ویزای تلنت استرالیا ایجاد نشده است از این رو یک ایمیل ایجاد شده است و با ارسال مدارک ورزومه خود برای این ایمیل افرادی که تخصص لازم در این زمینه دارند به صورت تخصصی مدارک شما را بررسی و نتیجه را در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال خواهند کرد.

فرم ارزیابی ویزای تلنت استرالیا

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین