خرید ماشین در استرالیا

استرالیا کشوری است با سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته اما این دلیلی نمی‌شود که ساکنان آن به خرید ماشین در استرالیا فکر نکنند. استرالیا کشور وسیعی است بخصوص شهرهای آن مانند سیدنی و ملبورن که وسعت بسیار بالایی به نسبت شهر تهران دارند برای مثال تهران وسعت 740 کیلومتر مربع را دارد ولی سیدنی 12.368 کیلیومتر مربع، وسعت دارد و این نشان دهنده طولانی بودن فاصله‌ها در این شهر و کشور است و معمولا با پیشنهاد‌های شگفت انگیزی که دولت استرالیا می‌دهد تقریبا همه در استرالیا توانایی خرید خودرو را دارند از این رو شما برای زندگی در استرالیا و شهرهای آن بهتر است یک خودرو داشته باشید.

اما چگونه می‌شود برای خرید ماشین در استرالیا اقدام کرد؟ ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به شما این مسیر را توضیح خواهیم داد.

زندگی در استرالیا

قبل از آنکه کشوری را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنید، بهتر است کمی پیرامون زندگی در آن اطلاعاتی به دست آورید تا مطمئن شوید شرایطیش با انتظاراتتان همخوانی دارد. اگر بخواهیم به طور کلی زندگی در استرالیا را برای شما تعریف کنیم، باید بگوییم که با ورود به آن می‌توانید از موقعیت‌های شغلی متنوع، مراکز آموزشی معتبر، امکانات رفاهی قابل قبول، سیستم خدمات بهداشتی و درمانی پیشرفته بهره ببرید.

آیا قصد دارید به فعالیت‌های اقتصادی بپردازید و از این طریق کسب و کارتان را گسترش دهید؟ در این صورت فعالیت در یکی از برترین اقتصادهای جهان به شما در رسیدن به هدفتان کمک شایانی خواهد کرد. از آنجایی که استرالیا یکی از مهاجر پذیرترین مناطق به حساب می‌رود، محیطی چند فرهنگی در آن به وجود آمده که سازگاری با آن کار دشواری نیست. اگر شما هم به اقامت در آن علاقه‌مند هستید، باید با نکات مختلفی پیرامون آن آشنایی پیدا کنید که یکی از آنها خرید ماشین در استرالیا به حساب می‌رود.

خرید خودرو در استرالیا

حمل و نقل و جا به جایی بین محل سکونت و سایر نقاط شهر یا کشور، یکی از اموری است که  برای هر فردی چالش برانگیز است. اگر قصد دارید در مسافت‌های طولانی (بین شهری) رفت و آمد داشته باشید، سیستم حمل و نقل عمومی گزینه مناسبی برایتان به حساب می‌رود. آن دسته از افرادی که نیاز به جا به جایی درون شهری دارند، می‌توانند با وسیله نقلیه شخصی نیازشان را به بهترین نحو ممکن رفع نمایند.

اگر شما هم در گروه آخر قرار بگیرید، بدون شک به دنبال اطلاعاتی پیرامون خرید ماشین در استرالیا خواهید بود. در ادامه همین مطلب نکات و داده‌هایی به روز را مشاهده خواهید کرد که به شما در آشنایی با این اقدام کمک شایانی می‌کند؛ پس با ما همراه باشید.

هنگام خرید ماشین در استرالیا به سراغ چه گزینه‌ای برویم؟

خرید خودرو در استرالیا امری دشوار نیست و می‌توانید با توجه به نکاتی خاص این اقدام را انجام دهید. برای آن که بهترین گزینه در دسترس را انتخاب کنید، بهتر است به نکات مختلفی توجه داشته باشید. ابتدا بودجه مد نظر را برای این کار تعیین کنید تا بسته به آن بتوانید موارد پیش رویتان را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

بسته به کاربردی که دارید، باید خودروهای موجود را بر اساس ویژگی‌های مهم و کارآمدشان دسته بندی کنید. هر یک از نکاتی که تا به اینجا بیان کردیم  را برای ارائه توضیحات تکمیلی، در ادامه و طی بخش‌هایی جداگانه مورد بررسی قرار داده‌ایم و به شما توصیه می‌کنیم که خواندن آنها را از دست ندهید؛ زیرا می‌توانند بر خرید ماشین در استرالیا تاثیرات مثبتی داشته باشند.

به چه ویژگی هایی در خودرو نیاز دارید؟

 

بودجه شما برای خرید خودرو در استرالیا

چقدر حاضرید برای خرید ماشین در استرالیا هزینه کنید؟ در حالت ایده‌آل، می‌توانید سقف قیمت را برای خود مشخص و بلافاصله تصمیم بگیرید که آیا به دنبال گزینه‌ای نو یا دست دوم هستید. اگر مبلغی که قصد دارید برای این اقدام صرف کنید محدود است، می‌توانید نگاه ویژه‌ای به موارد کارکرده داشته باشید و یا به سراغ استفاده تسهیلات بانکی بروید.

معمولاً تازه واردانی که قصد خرید ماشین در استرالیا را دارند، به سراغ گزینه‌های کارکرده می‌روند تا در مخارج خود صرفه جویی نمایند؛ از طرفی هم اگر به خوبی نیازهایتان را مشخص و با وضعیت ماشین‌های موجود تطبیق دهید، شانس آن را خواهید داشت تا خودرویی ایده آل با کمترین هزینه ممکن تهیه نمایید.

به چه ویژگی‌هایی در خودرو نیاز دارید؟

یکی از اقداماتی که قبل از شروع روند خرید خودرو در استرالیا باید انجام دهید، مشخص کردن ویژگی‌هایی است که در گزینه ایده آل برایتان اهمیت دارد. با این کار شانس آن را خواهید داشت تا با هزینه کم، ماشینی مناسب را با بهترین بودجه بندی برای خود انتخاب نمایید. شاخصه‌های بیان شده را می‌توان شامل تعداد و اندازه صندلی‌ها، راندمان سوخت، فضای ذخیره سازی و محلی که قصد استفاده از وسیله نقلیه خود را دارید دانست.

در ادامه همین بخش فاکتورهایی که معمولاً برای افراد بسیاری هنگام خرید ماشین در استرالیا اهمیت دارند را به طور خلاصه مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ پس مطالعه آنها را از دست ندهید.

  • تعداد و اندازه صندلی‌ها

زمانی که بسیاری از افراد به کشور بیان شده وارد می‌شوند، اختلاف قیمت فاحشی را میان خودروهای لوکس و اسپرت دو نفره میان ایران و بازار موجود مشاهده خواهند کرد؛ به همین سبب هم ممکن است ناخودآگاه به سمت تهیه آنها جذب شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که آیا آنها از نظر تعداد و اندازه صندلی می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند یا خیر. اگر این فاکتور را اصل قرار دهید می‌توانید تقریباً بدون هیچ‌گونه پشیمانی دست به خرید خودرو در استرالیا بزنید.

  • راندمان سوخت:

یکی از چالش‌هایی که افراد مختلف پس از مهاجرت با آن رو به رو هستند، قیمت سوخت و مسائل مرتبط با آن است. اگر قصد دارید با این مشکل به خوبی مواجهه کنید و دغدغه‌های موجود را به حداقل خود برسانید، توصیه می‌کنیم که نیم نگاهی هم به ماشین‌های هیبریدی و الکتریکی داشته باشید. اگر هنگام خرید خودرو در استرالیا بتوانید از دسته بندی بیان شده گزینه مناسبی را انتخاب و تهیه کنید، به طور چشمگیری در هزینه‌هایتان صرفه جویی شده و تقریباً استفاده از وسیله شخصی برای جا به جایی، نسبت به سیستم حمل و نقل عمومی به صرفه خواهد بود.

  • فضای ذخیره سازی:

شاید در ابتدای خرید خودرو در استرالیا یکی از فاکتورهایی که کمتر به آن توجه کنید و برایتان اهمیت داشته باشد، فضای ذخیره سازی و صندوق گزینه‌های موجود باشد؛ اما توجه کنید که این شاخصه بسیار اهمیت دارد و نباید به هیچ وجه به آن بی توجهی کنید. اگر قصد دارید وسیله نقلیه‌ای برای کل خانواده و سفرهای برون شهری تهیه نمایید، گزینه‌های هاچ بک را از انتخاباتتان حذف کنید. در صورتی که فضای پارک اشغالی کم و زیبایی بیشتر از ویژگی بیان شده برایتان اهمیت دارد، به سراغ هاچ بک‌ها و گزینه‌های اسپرت بروید.

  • جایی که از ماشین استفاده خواهید کرد:

 اگر قصد رفتن به خارج از جاده را دارید، ممکن است جستجوی خود را به خودروهای 4WD یا AWD محدود کنید. اگر عمدتاً در شهر رانندگی می‌کنید، یک خودروی هاچ بک یا کوچک‌تر ممکن است مناسب‌تر باشد.

قوانین خرید خودرو در استرالیا چیست؟

انجام معاملات در کشورهای مختلف دارای قوانین متفاوتی است؛ از آنجایی که خرید خودرو در استرالیا هم از این قاعده مستثنی نیست، بهتر است با چارچوب‌های تعیین شده برای آن آشنایی پیدا کنید. شاید برایتان جالب باشد که قوانین موجود برای اقدام بیان شده در مناطق مختلف متفاوت هستند.

بهتر است برای اطلاع پیدا کردن از آخرین اطلاعیه‌ها، به سایت‌های اصلی هر ایالت مراجعه نمایید. نکته مشترکی که میان تمامی مناطق وجود دارد چیزی نیست جز مدارکی که هنگام خرید ماشین در استرالیا باید ارائه دهید. اسناد هویتی مانند گواهینامه بین‌المللی معتبر و پاسپورت معمولاً هنگام این اقدام کفایت می‌کنند.

بهترین مکان برای خرید خودرو در استرالیا

زمانی که به محیطی جدید وارد می‌شوید، بدون شک می‌خواهید برای تهیه اقلام مختلف به سراغ مکان‌هایی بروید که بهترین اقلام را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن در اختیارتان قرار دهند. انتظاراتی که به آنها اشاره کردیم زمانی که پای خرید خودرو در استرالیا هم به میان میاید صادق هستند. این کشور هم مانند سایر نقاط جهان پلتفرم‌های متنوعی را دارد که به خرید و فروش ماشین می‌پردازند.

معمولاً زمانی که افراد بخواهند اقدام بیان شده را انجام دهند و گزینه‌های نو و کار نکرده را در نظر داشته باشند، به سراغ نمایندگی‌ها می‌روند. زمانی که شما از مراکز بیان شده‌ای که مجوز رسمی فعالیت دارند برای خرید خودرو در استرالیا استفاده می‌نمایید، فروشنده باید تمامی مشکلات وسیله مد نظر را به شما اعلام کند تا با آگاهی کامل دست به تصمیم گیری بزنید؛ علاوه بر این تمامی نقص‌ها هم باید توسط نمایندگی برطرف شوند.

زمانی که به سراغ سایر مراکز فعال در این زمینه بروید و یا از شخص قصد تهیه ماشین داشته باشید، وظایف بیان شده تماماً بر عهده خود شما خواهد بود. در ادامه جدولی را قرار داده‌ایم که به شما عزیزان توضیحات تکمیلی را پیرامون موضوع مورد بحث و خرید خودرو در استرالیا ارائه خواهد کرد.

از کجا بخریم چگونه کار می کند مزایا
نمایندگی (ماشین نو)
سوار خودروهای زیادی شوید و یک ماشین جدید بخرید
تست رانندگی با تمام خودروها
دریافت مشاوره رایگان در رابطه با انتخاب بهترین گزینه
می‌توانید گزینه‌های بسیاری را در یک مکان مشاهده کنید.
نمایندگی (ماشین دست دوم)
برای دیدن موارد موجود به یک فروشنده خودروهای دست دوم مراجعه کنید
وجود گزینه‌های بسیار زیاد براساس بودجه شما
اگر به دنبال یک خودروی دست دوم هستید، اما می‌خواهید انعطاف‌پذیری لازم برای خرید را داشته باشید، یا مطمئن نیستید که به یک فروشنده خصوصی بروید، این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.
فروشنده شخصی (ماشین دست دوم)
یک ماشین دست دوم را مستقیماً از یک فروشنده خصوصی، معمولاً مالک قبلی، بخرید
معمولا خرید خودرو دست دوم از شخص این امکان را به شما میدهد تا با قیمت کمتری آن را خریداری کنید.
مطمئن شوید که می‌دانید چگونه ماشین را قبل از خرید به طور کامل بررسی کنید.
خودروهای تست
یک خودروی مناسب و جدید بخرید که برای تست درایوها، دموها و سایر اهداف توسط نمایندگی‌های خودرو استفاده می‌شود.
اگه میخواهید یک ماشین تقریبا نو ولی کارکرده بخرید
معمولا گزینه‌های محدود دارید
خودروهای تست در نمایشگاه‌ها معمولا وسایل اضافی دارند و شمت نیاز به پرداخت هزینه آن دارید.
حراج خودرو
پیشنهاد خرید وسایل نقلیه در یک مزایده
این می‌تواند یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای خرید خودرو باشد آنقدر خوب است که فروشندگان خودرو اغلب سهام خود را در حراجی‌ها می‌خرند.
نکته منفی این است که کیفیت وسایل نقلیه حراج شده و کیفیت تخفیف آنها می تواند متفاوت باشد، بنابراین برای به دست آوردن قیمت مناسب باید درک خوبی از ارزش یک خودرو و نحوه بررسی صحیح آن داشته باشید. همچنین، معمولاً نمی‌توانید ماشین را برای تست رانندگی ببرید.

قیمت ماشین در استرالیا

هنگامی که افراد به دنبال خرید ماشین در استرالیا هستند، بدون شک از خود می‌پرسند که برای این اقدام چه میزان باید هزینه کنند؟ در ارتباط با این موضوع باید بگوییم اعداد و ارقام موجود بسته به انتظارات و گزینه‌های مد نظر شما متفاوت خواهند بود. فاکتورهایی مانند نوع، مدل، آپشن‌های موجود و مواردی از این قبیل تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارند؛ پس نمی‌توان رقم دقیقی را برای این موضوع بیان کرد.

آیا به دنبال آن هستید تا با کمترین رقم ممکن گزینه‌ای مناسب را برای خود تهیه نمایید؟ در این صورت بهتر است به سراغ ماشین‌های کارکرده بروید. البته از این موضوع نیز غافل نشوید که می‌توانید کمبودهای خود را با استفاده از وام‌های کم بهره تامین نمایید؛ تنها کاری که در این روند باید انجام دهید، یافتن موسسه‌ای است که شرایطش با وضعیتتان همخوانی داشته باشد.

هنگام خرید ماشین در استرالیا بهتر است با برخی فاکتورها آشنایی داشته باشید؛ زیرا معمولاً هزینه‌های اضافی برایتان به همراه خواهند داشت. آیا به دنبال اطلاعاتی پیرامون آنها هستید؟ در این صورت ادامه این قسمت را از دست ندهید.

 

قیمت ماشین در استرالیا

 

حق تمبر : حق تمبر را می‌توان تقریباً نوعی مالیات به حساب آورد که باید به دولت ایالتی بدهید. رقم نهایی‌ای که تحت این عنوان هنگام خرید ماشین در استرالیا می‌پردازید، بر اساس قیمت ماشین دست دومی محاسبه می‌شود که مد نظرتان است و چیزی در حدود 3 درصد مبلغ کل خواهد بود.

هزینه‌های آپشن و تغییرات : برخی از متقاضیان خودرویی می‌خرند و بر اساس سلیقه خود تغییراتی در آن می‌دهند که شامل هزینه جدا است.

بیمه شخص ثالث یا CTP : بیمه شخص ثالث استرالیا (CTP) به صورت اجباری است و برای کمک به پوشش هزینه صدمات وارده در جاده است و مخارج بسته به ایالت شما متفاوت خواهد بود. در همه استان‌ها به جز نیوساوت ولز، می‌توان آن را به ثبت نام خودروی شما پیوست داد و در هزینه ثبت نام‌های جدید و تمدید شده گنجانید. در NSW بیمه CTP شما به شکل یک “برگ سبز” جداگانه است و می‌توانید برای قیمت‌های بهتر از بیمه‌های مختلف خرید کنید.

نام مدل ماشین در استرالیا قیمت به دلار استرالیا
Toyota Camry LE AWD 2022 Price in AUD: 39,226
Toyota 4Runner Trail Special Edition 2022 Price in AUD: 54,446
BMW 430i xDrive Gran Coupe 2023 Price in AUD: 67,968
Chevrolet Silverado 1500 LTD RST 2022 Price in AUD: 79,920
Hyundai Sonata Hybrid Blue 2021 Price in AUD: 39,960
Toyota Corolla SE Hatchback 2022 Price in AUD: 29,966
Honda HR-V LX 2020 Price in AUD: 29,981
Ford Aspire 1.2 Titanium Plus P 2019 Price in AUD: 14,976
Honda Jazz 2020 Price in AUD: 14,976

 

خرید خودرو در استرالیا در 4 قدم

اگر با مطالعه این مقاله تا اینجا به خرید ماشین در استرالیا علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است گام‌ها و مراحلی را برای خود تعیین کنید و با پیروی از آنها وارد مسیر شده و بهترین گزینه را برای خود تهیه نمایید. اگر بخواهیم در این زمینه هم شما عزیزان را راهنمایی کنیم، باید بگوییم که 4 گام بین شما و رسیدنتان به موفقیت وجود دارند.

ابتدا بهتر است به طور کامل تحقیقاتی جامع را در مورد گزینه‌های در دسترس، روش‌های بهینه و تمامی امور مربوط به خرید ماشین در استرالیا انجام دهید. سپس زمان آن می‌رسد تا گزینه‌های مالی موجود را در نظر گرفته و فیلتری بر روی موارد مد نظر اعمال کنید. حال نوبت آن است که نزدیک‌ترین مورد به انتظاراتتان را از میان آیتم‌های موجود انتخاب و خریداری نمایید. قبل از آن که از سواری جدیدتان لذت ببرید، برخی کارهای اداری مانند ثبت وسیله نقلیه و بیمه کردنش هستند که باید انجام دهید.

بهترین وب سایت‌های خرید ماشین در استرالیا

بسیاری از افرد زمانی که قصد خرید ماشین در استرالیا را دارند به این میاندیشند که بهترین گزینه پیش رویشان مراجعه به نمایشگاهها و نمایندگیهای شرکتهای مختلف است. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم وبسایتهایی هم در این زمینه فعالیت  میکنند که ممکن است بتوانید در آنها گزینه مد نظر خود را با زحمت و قیمت کمتری بیابید.

اگر به دنبال آشنایی با برخی از معتبرترین سایتهای فعال در این زمینه هستید، باید به CarsGuide، CarPoint، Drive، Trading Post و Car City اشاره داشته باشیم. شاید با کمی جست و جو بتوانید گزینههای دیگری را هم بیابید. آیا قصد دارید خرید ماشین در استرالیا را به صورت اقساطی انجام دهید و یا به سراغ ماشینهای کارکرده بروید؟ در این صورت باید با داشتن آگاهی کامل روند پیش رویتان را آغاز کنید و به نکات متعددی توجه کنید.

خرید ماشین دست دوم در استرالیا

معمولا تازه واردها و دانشجویان بین المللی بیشترین درخواست خرید خودرو را میدهند و این موضوع دلیلی ندارد جز مسائل مالی و منطقی است که شما در همان ابتدا هزینه‌های چند ده هزار دلاری نکنید و کمی صرفه جویی کنید به این چند نکته در خرید خودرو دست دوم در استرالیا توجه کنید :

  • بودجه‌ی شما : بررسی کنید که چقدر می‌توانید هزینه کنید. وب سایت redbook شما را در مورد ارزش خودرو یا خودروهایی که در نظر دارید با توجه به سال و مدل آنها راهنمایی می‌کند.
  • نیازهای شما : برای چه کاری از ماشین استفاده خواهید کرد؟ اگر بیشتر رانندگی خود را در شهر انجام می‌دهید، بهتر است دنبال یک ماشین با مصرف سوخت پایین باشید.
  • ایمنی : رتبه بندی ایمنی خودروهای دست دوم را که بر اساس تصادفات واقعی است بررسی کنید. در این وب سایت به بررسی ایمنی خودروی خود بپردازید.
  • امنیت : سرقت یا نفوذ به داخل ماشین چقدر آسان است؟ خودرو به چه ویژگی‌های امنیتی مجهز است؟ نمرات امنیت خودرو شورای ملی کاهش سرقت وسایل نقلیه موتوری را بررسی کنید. وب سایت carsafe به شما در زمینه بررسی امنیت ماشین کمک واهد کرد.
  • هزینه‌های بیمه : این مورد از مدلی به مدل دیگر متفاوت خواهند بود. هنگامی که گزینه‌های خود را محدود کردید، چند نقل قول دریافت کنید.
  • محیط زیست : مصرف سوخت و رتبه بندی آلایندگی خودرو را بررسی کنید.
  • آئین نامه : مقررات ایالت یا قلمرو خود را در مورد خرید و فروش خودروهای دست دوم بررسی کنید.
  • اگر خودتان برای بازرسی خودرو توانایی ندارید، می‌توانید یک بازرسی متخصص مستقل از طریق سازمان رانندگی ایالت خود درخواست دهید. اگر در حراج خرید کنید، معمولاً این امکان وجود ندارد.
  • اگر ماشینی پیدا کردید که با معیارهای شما مطابقت دارد، بررسی کنید که بدهی ندارد. اگر خودرو را از یک فروشنده خریداری کنید، آنها قانوناً موظف هستند که بدون بدهی خودرو را به شما ارائه کنند. برای فروش خصوصی، می‌توانید ثبت ملی اوراق بهادار دارایی شخصی ( PPSR ) را بررسی کنید – این ثبت نام دارایی‌های موجود در سراسر استرالیا، از جمله ثبت وسایل نقلیه سنگین یا REVS، جایگزین شده است. شماره شناسایی خودرو (VIN) یا شماره شاسی را آماده داشته باشید. هزینه اسمی چند دلاری برای هر جستجو قابل پرداخت توسط ویزا، مسترکارت یا امریکن اکسپرس است.
  • تا زمانی که از خودرو و هزینه آن کاملا راضی نیستید امضا نکنید.
  • درباره تاریخچه خودرو سوالاتی بپرسید : این وسیله نقلیه قبلاً چند مالک داشته است؟ آیا در هیچ تصادفی دخیل بوده است؟ مسافت پیموده شده چقدر است؟ هزینه پر کردن مخزن چقدر است؟ آیا خودرو در حال حاضر ثبت نام و بیمه شده است؟ چه ویژگی‌های ایمنی دارد؟

 

پرفروش‌ترین خودروهای استرالیا در سال 2021

استرالیا از لحاظ میزان دریافت حقوق شرایط بسیار مناسبی را دارد و از طرفی مردم استرالیا برای هزینه کردن ترسی ندارند از این رو میزان فروش ماشین در استرالیا به نسبت جمعیت بسیار بالا است. شرکت‌ها و نمایندگی‌های خودروسازی از تمامی برندها در تلاش هستند تا جای پای خود را در این کشور سفت کند و برای این کار آفرها و پیشنهادهای خرید شگفت انگیزی را به مشتریان می‌دهد. براساس آمارهای منتشر شده در پرفروش‌ترین خودروهای استرالیا در سال 2021 به شرح زیر می باشد :

 

رتبه مدل خودرو تعداد فروخته شده درصد تغییر نسبت به سال 2020
1 Toyota HiLux 52,801 +16.9
2 Ford Ranger 50,279 +22.7
3 Toyota RAV4 35,751 -7.2
4 Toyota Corolla 28,768 +11.2
5 Hyundai i30 25,575 +23.3
6 Isuzu D-Max 25,117 +66.8
7 Mazda CX-5 24,968 +13.6
8 Toyota Prado 21,299 +18.1
9 Mitsubishi Triton 19,232 +6.0
10 MG ZS 18,423 +235.0

 

روش‌های پرداخت هزینه خودرو در استرالیا

شما برای پرداخت هزینه خودرو خریداری شده در استرالیا چند روش برای پرداخت دارید

پرداخت مستقیم هزینه ماشین در استرالیا

می‌توانید از پس انداز موجود خود برای پوشش هزینه خودرو استفاده کنید. و در این صورت شما هیچ سودی را پرداخت نخواهید کرد و برای این کار باید به اندازه کافی پول داشته باشید.

امور مالی نمایندگی خودرو در استرالیا

شما می‌توانید از طریق نمایندگی‌های فروش خودرو در استرالیا برای تامین مالی ماشین مورد نظر خود کمک بگیرید. نکته مثبت این روش، این است که نیازی نیست همون ابتدا مبلغ بالایی را پرداخت کنید ولی به هرحال مجبور هستید در انتها سودی را برای این کار به نمایندگی پرداخت کنید. 

دریافت وام خودرو در استرالیا

این روش شاید بهترین نوع پرداخت باشد. بانک بسیار در استرالیا اقدام به اعطای وام خودرو به متقاضیان می‌کنند و شما با پرداخت بخش کوچکی از ارزش خودرو می‌توانید مابقی آن را به صورت وام بانکی با نمایندگی پرداخت کنید. توجه کنید که برای دریافت وام خودرو شما نیاز به این دارید که یا شهروند استرالیا باشد و یا اقامت دائم داشته باشید و همچنین نیاز دارید تا شغلی نیز داشته باشد و درنهایت سن شما باید بالای 18 سال باشد. برای دریافت وام خرید خودرو در استرالیا به لینک مربوطه مراجعه کنید تا اطلاعات مفیدی دریافت کنید.

آیا دانشجویان خارجی مجاز به خرید ماشین در استرالیا هستند؟

بله. اگر شرایطی و مدارکی که کمی قبل‌تر بیان کردیم را داشته باشید، می‌توانید به عنوان یک دانشجو با ویزای موقت هم اقدام به خرید ماشین در استرالیا کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین