مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

خرید ملک و مهاجرت از طریق آن یکی از مسیرهایی به حساب می‌رود که معمولاً نسبت به سایر روش‌های سرمایه گذاری دردسر کمتری برای افراد به همراه خواهد داشت. آن دسته از اشخاصی که می‌خواهند از این طریق اقامت کشوری خارجی را به دست بیاورند، بدون شک می‌دانند که قوانین و شرایط تعیین شده برای اقدام مورد بحث در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است.

اگر شما هم در گروه بیان شده قرار می‌گیرید، ابتدا توصیه می‌کنیم مقصد خود را انتخاب نمایید و سپس به سراغ بررسی وضعیت موجود بروید. استرالیا به دلیل اقتصاد قدرتمند، شرایط ایده آل کاری، امکانات رفاهی متنوع، دانشگاه‌های برجسته و مراکز آموزشی معتبر و ویژگی‌های این چنینی‌ای که دارد به مقصدی محبوب میان مهاجران تبدیل شده است.

آیا شما هم می‌خواهید مسیر مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک را طی نمایید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همراه باشید تا اطلاعاتی کامل و جامع پیرامون موضوع مورد بحث به دست آورید و در نهایت بتوانید با دیدی باز دست به تصمیم گیری نهایی بزنید.

بررسی مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

همان‌طور که می‌دانید، در سال‌های اخیر موضوع مهاجرت به کشورهای خارجی رونق بسیاری گرفته است و عده زیادی می‌خواهند از طریق مسیرهای مختلف مانند سرمایه گذاری دست به این اقدام بزنند. با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که رقابت در این روند زیاد بوده و هر کس به دنبال راحت‌ترین مسیر برای رسیدن به شرایطی ایده آل برای خود است. از آنجایی که ویزاهای سرمایه گذاری معمولاً نیازمند داشتن شرایطی خاص و تقریباً پیچیده هستند، نمی‌توان به صرف داشتن سرمایه اولیه شانس موفقیتی برای خود در استفاده از آنها قائل شد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

چندی است که برخی کشورها مسیری جدید پیش روی علاقه‌مندان رسیدن به اقامت قرار داده‌اند که از طریق آن افراد می‌توانند با تهیه مستقلاتی که شرایطی خاص دارند به هدف خود برسند. بر همین اساس در حال حاضر نظر بسیاری از اشخاص سمت مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک جذب شده است.

آیا شما هم در این دسته قرار می‌گیرید و به دنبال مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک هستید؟ در این صورت باید بگوییم که اقدام بیان شده روند پیچیده‌ای دارد و نمی‌توان در این قسمت به بررسی آن پرداخت. ابتدا توصیه می‌کنیم با مسائل مهم و مطرح پیرامونش آشنایی پیدا کنید و سپس به سراغ اصل موضوع بروید. برای این کار، تنها کافی است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

بررسی مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

 

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

اگر به تیتر فوق توجه کرده باشید، بدون شک می‌اندیشید که می‌خواهیم در مورد نوع اقامتی که مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک در اختیارتان قرار می‌دهد صحبت کنیم؛ اما این گونه نیست.

در ابتدا باید بگوییم که تهیه مستغلات در کشور مورد بحث به تنهایی منجر به گرفتن اقامت نمی‌شود. با وجود چنین شرایطی افراد باید بتوانند مسیری را انتخاب نمایند که با شرایطشان همخوانی بالایی داشته باشد و سپس بسته به محدودیت‌هایی که برایشان ایجاد می‌شود، تصمیمی در ارتباط با تهیه آپارتمان یا سایر املاک بگیرند.

در این میان فرقی نمی‌کند که اقامت موقت یا دائم خود را از طریق چه ویزایی به دست آورید، در هر صورت باید توجه داشته باشید که دولت چه چارچوب‌هایی را برایتان تعیین کرده و آیا می‌توانید با توجه به آنها برای سرمایه گذاری از روش بیان شده استفاده نمایید یا خیر.

شرایط خرید ملک در استرالیا

همان‌طور که گفتیم، مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک آن هم به تنهایی تقریباً امری نشدنی است؛ اما می‌توان این اقدام را برای سرمایه گذاری یا فراهم کردن سرپناهی مناسب انجام داد. کشور بیان شده دارای شهرها و مناطق مختلفی است و قیمت مستغلات هم به منطقه‌ای که در آن قصد دارید زندگی کنید و نوع ملکی که به سراغش می‌روید بستگی دارند.

بدون شک اگر کمی پیرامون این موضوع به جست و جو پرداخته باشید، به گوشتان خورده یکی از امکاناتی که دولت در اختیارتان قرار داده چیزی نیست جز استفاده از وام خرید مسکن. برای آن که بتوانید از این برنامه‌ها استفاده نمایید باید ابتدا اقامت دائم داشته باشید.

معمولاً افراد بیشتر مبلغ ملک مد نظرشان را با استفاده از تسهیلات بیان شده تامین می‌نمایند که بازپرداختشان هم طولانی است. اگر به دنبال آن هستید که با هزینه کمتری محیطی مناسب برای اقامتتان فراهم کنید، توصیه می‌کنیم سراغ شهرهای رجینال بروید. در کل نوسانات قیمت موجود در بازار به قدری نبست که بتوانید امید داشته باشید از خرید و فروش مستغلات درآمد قابل توجهی به دست آورید.

FRIB استرالیا چیست؟

مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک ارتباط مستقیمی با FRIB استرالیا دارد؛ به همین سبب هم لازم دیدیم بخشی را به بررسی آن اختصاص دهیم. این مجموعه یکی از سازمان‌های دولتی به حساب می‌رود که وظیفه آن بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری خارجی در زمینه املاک و مستقلات و سایر امور و دارایی‌ها به حساب می‌رود.

زمانی که بخواهید از روند مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک استفاده نمایید، باید ابتدا پیشنهاد خود را برای بررسی و دریافت تاییدیه به FRIB ارائه دهید. روندی که این مجموعه در ارتباط با خرید مستقلات مسکونی یا تجاری و کشاورزی در پیش می‌گیرد متفاوت است.

با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم بدون شک متوجه شده‌اید که سازمان بیان شده نقشی بسیار تاثیر گذار در مجاز شدن یا نشدنتان برای تهیه ملک در استرالیا دارد. اگر می‌خواهید با چارچوب‌های مد نظر آن و قوانین تعیین شده آشنایی پیدا کنید تا با آگاهی کامل پا در روند مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک بگذارید، بهتر است به سایت اصلی آن مراجعه کنید.

 

شرایط خرید ملک در استرالیا

 

نکات مهم خرید ملک در استرالیا

پس از توضیحات کلی‌ای که پیرامون مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک ارائه کردیم، حال زمان آن می‌رسد تا به بررسی برخی نکات مهم هنگام این اقدام بپردازیم. اولین موضوعی که باید در ابتدای کار به آن توجه زیادی داشته باشید، مشخص کردن قصدتان از این کار است. آیا تنها می‌خواهید برای سرمایه گذاری و از بین نرفتن پولتان مستقلاتی را تهیه کنید و یا هدفتان فراهم کردن محیطی مناسب برای زندگی‌تان است؟

پاسخ این پرسش تاثیر زیادی در گزینه‌هایی که برایتان مناسب هستند دارد. آشنایی پیدا کردن با مناطقی که به بودجه شما نزدیک هستند و می‌توانید در آنها زندگی نمایید نکته دیگری به حساب می‌رود که برای مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک باید به آن توجه نمایید. کسب اطلاعات کامل در مورد اقدام بیان شده، سازمان‌های ناظر، محدودیت‌ها و چارچوب‌های تعیین شده موارد دیگری هستند که در خرید ملک اهمیت زیادی دارند.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در این باره هستید و می‌خواهید از مواجهه با مشکل جلوگیری نمایید، توصیه می‌کنیم از خدمات و مشاوره‌های وکلای رسمی فعال در زمینه مورد بحث برای مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک استفاده کنید.

مراحل خرید ملک در استرالیا

برای آن که بتوانید از روند مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک استفاده نمایید، بهتر است برخی گام‌ها را به ترتیب خاصی پشت سر بگذارید. درست است که در این روند افراد به اقامت نمی‌رسند اما اقدام بیان شده مزایای مختلفی را برایشان به همراه خواهد داشت؛ به همین سبب هم لازم دیدیم برخی از مراحلی که با پشت سر گذاشتنشان می‌توانید به هدف نهایی‌تان برسید را معرفی کنیم.

قبل از هر تصمیم گیری‌ای ابتدا توصیه می‌کنیم بودجه مد نظر برای این کار و هدفتان را مشخص کنید تا بتوانید با توجه به آنها شرایط خود را مشخص نمایید. در مرحله بعدی زمان آن می‌رسد تا به سراغ آشنایی با قوانین وضع شده بروید تا با در نظر گرفتن آنها گزینه‌های پیش روی خود را فیلتر و دسته بندی کنید.

درنهایت پس از گروه بندی برخی موارد و با توجه به قیمت، امکانات موجود و موقعیت ملک تصمیمی قطعی برای خریداری بگیرید. اگر به دنبال آن هستید تا از بروز هر گونه خطا و یا مواجه شدن با مشکلات متعدد جلوگیری کنید، توصیه می‌کنیم از افرادی خبره در روند مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک کمک بگیرید.

انواع ملک در استرالیا

انواع ملک در استرالیا موضوعی به حساب می‌رود که آشنایی با آن بیشتر جنبه اطلاعات عمومی دارد و به افراد می‌تواند در داشتن انتخابی بهتر کمک کند. آپارتمان، خانه دوبلکس، ویلایی و مستقلاتی که ماهیت کشاورزی دارند مانند مزرعه‌ها و باغ‌ها انواع دسته بندی‌های اصلی موجود به حساب می‌روند.

بسته به گزینه‌ای که به سراغ آن می‌روید، مبلغی که باید بپردازید هم متفاوت خواهد بود؛ زیرا هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. اگر قصد دارید که به سراغ تهیه مواردی مانند مزارع بروید، توصیه می‌کنیم از افراد متخصص در خرید املاک کمک بگیرید و یا با وکلای رسمی مشورت نمایید؛ زیرا قوانین و چارچوب‌های تعیین شده برای این گزینه‌ها توسط دولت یا FRIB با سایر موارد تفاوت‌هایی دارند.

وام خرید ملک در استرالیا

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید پیرامون مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک مورد بررسی قرار دهیم، چیزی نیست جز وام خرید مسکن. این تسهیلات به افرادی که قصد دارند اقدام بیان شده را انجام دهند کمک می‌کند که مبلغ مورد نیاز را تامین نمایند. زمانی که نام وام به میان میاید بدون شک مسائلی مانند پیش نیازها، مدت زمان بازپرداخت و مبلغ آنها ذهنتان را درگیر می‌کند. ابتدا باید بگوییم اشخاصی که اقامت دائم یا شهروندی داشته باشند، واجد شرایط اولیه برای ارائه درخواست هستند.

بسته به موسسه‌ای که برای گرفتن تسهیلات به سراغش می‌روید، سایر شرایط موجود متفاوت خواهند بود. معمولاً سود تعیین شده کلی 2 تا 4 درصد بوده و و مدت بازپرداخت هم 10 ساله می‌باشد. بسته به میزان درآمد، پیش پرداخت و قیمت اصلی خانه مبلغ وام مشخص می‌شود که معمولاً تا 80 درصد رقم نهایی را پوشش می‌دهد. با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک با استفاده از این تسهیلات بسیار آسان‌تر خواهد شد.

وام خرید ملک در استرالیا

 

قیمت ملک در استرالیا

قیمت ملک در استرالیا  موضوعی نیست که بتوان در مورد آن به طور کلی نظر داد. اگر به توضیحاتی که تا به اینجا در بخش‌های مختلف بیان کردیم توجه کرده باشید، بدون شک می‌دانید که بسته به نوع و ماهیت مستقلاتی که به سراغ آنها می‌روید، شهری که در آن قصد خرید دارید و ویژگی‌ها و امکانات گزینه مد نظر، اعداد و ارقام متغیر خواهند بود؛ به عنوان مثال خرید یک آپارتمان یک خوابه در حاشیه شهری کوچک بسیار کمتر از یک خانه دوبلکس در مرکز شهری بزرگ مانند سیدنی هزینه دارد.

در انتهای این بخش، جدولی را قرار داده‌ایم که قیمت آپارتمان را به طور میانگین کشوری بر اساس آخرین داده‌های اعلامی توسط ساکنین در خود جای داده است. پس اگر علاقه‌مندید نسبت به این شاخصه در مسیر آشنایی با مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک اطلاعاتی به دست آورید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

قیمت خرید آپارتمانمیانگین هزینه‌هابازه تغییرات قیمت
خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر11,462.95 A$8,000.00-23,572.56
خرید هر متر مربع آپارتمان خارج از مرکز شهر8,717.08 A$5,000.00-15,153.27

 

اگر مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک نمی شود چه راهی بهتر استرالیا؟

شاید برای من هم جالب باشد که چرا یک فرد می‌خواهد در کشور گرن قیمتی مانند استرالیا که در خود یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا به نام سیدنی را در خود جای داده است چرا باید اقامت آن را از طریق خرید ملک دریافت کنیم؟

منظور ما این است که شما برای خرید ملک در استرالیا (یک خانه کاملاً معمولی) باید حداقل مبلغ 350 تا 400 هزار دلار را پرداخت کنید که مبلغ بالایی است حالا چرا برای ما جای تعجب دارد که برخی از دوستان به دنبال مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک هستند زیرا شما می‌توانید با مبلغ بسیار کتری یعنی 200 هزار دلار استرالیا اقامت این کشور را دریافت کنید.

ویزای 188 استرالیا این اجازه را به شما می‌دهد تا با ایجاد یک کسب و کار در استرالیا به ارزش 200 هزار دلار استرالیا اقامت استرالیا را دریافت کنید. دیگر با این امکان که دولت استرالیا در اختیار متقاضیان قرار داده است مسلماً کسی به دنبال این مسیر نخواهد بود.

 

از دید دولت استرالیا خرید ملک در این کشور سرمایه گذاری محسوب نمی‌شود و شما باید با راه اندازی یک کسب وکار به دنبال استخدام حداقل دو نفر باشید و یا با انتقال مبلغ بالا به بانک‌های استرالیا اقامت استرالیا را بدست آورید. به طور کلی باید یک فرد چرخ اقتصادی استرالیا را به حرکت دربیاورند از این رو خرید ملک فقط برای شما سرمایه گذاری محسوب می‌شود نه دولت استرالیا

 

از طریق خرید ملک در چه کشورهایی می‌تواند اقامت دریافت کرد؟

شما می‌توانید با خرید ملک در بخی از کشورها اقامت آنها را دریافت و در نتیجه به آن‌ها مهاجرت کنید. بدیهی است کشورهای پیشرفته و مدرن چنین قوانینی ندارند و دریافت اقامت در آن‌ها شرایط خاص خود را دارد. اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک را دارید خوشبختانه باید آن را فراموش کنید چرا که با سرمایه کمتری می‌توانید آن را دریافت کنید. در این قسمن نام چند کشور را که می‌شود با خرید ملک در آن اقامت آن را دریافت کرد عنوان کنیم.

  • ترکیه
  • یونان
  • اسپانیا
  • قبرس
  • برزیل
  • پرتغال
  • مولداوی
  • لتونی
  • موناکو 
  • بلغارستان
  • صربستان
  • ایرلند

در ادامه به بررسی شرایط اخذ اقامت چند کشور را با خرید ملک مقایسه می‌کنیم با کشور استرالیا

مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک

بر اساس قوانین اسپانیا، هر تبعه خارجی می‌تواند با خرید ملک در هر یک استان‌ها و یا جزایر تابع دولت پادشاهی اسپانیا، اقامت این کشور را دریافت و مهاجرت به اسپانیا را انجام دهد. البته این قانون شامل اتباع سایر کشورهای اتحادیه اروپا نمی‌شود، زیرا اتباع هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا، به خودی خود اجازه زندگی در تمامی کشورهای این اتحادیه (از جمله اسپانیا) را دارند. گلدن ویزا کشور اسپانیا به افراد اجازه می‌دهد تا از طریق سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات، اقامت اسپانیا را بگیرند.

البته اسپانیا از این نظر گران‌ترین کشور اروپا محسوب می‌شود زیرا باید حداقل ملکی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو را خریداری کنید. ضمن این که باید مجوز ویزای خود را هر دو سال یک بار تمدید کنید در حالی که این موضوع برای کشورهای مشابه هر پنج سال یکبار است. خوب این درصورتی است که شما می‌توانید با 200 هزار دلار وارد استرالیا شده بدون نیاز به خرید ملک و در نهایت بعد از 4 سال ویزای دائم استرالیا را دریافت کنید.

نقاط ضعف اقامت اسپانیا این است که شما مانند استرلیا تابعیت دوگانه نمی‌توانید داشته باشید و باید نرخ بالایی از مالیات رابدهید و همان موضوع اصلی یعنی گران بودن ملک در شهرهای بزرگ و مهم

مهاجرت به یونان با خرید ملک

واقعاً نمی‌شود کشور یونان را با استرالیا مقایسه کرد یونان یک کشور ورشکسته در اتحادیه اروپا در مقایسه با استرالیا که رکورد دار رشد اقتصادی در جهان است با 27 سال رشداقتصادی مثبت پیاپی، اما شما برای دریافت اقامت یونان از طریق خرید ملک نیاز به چه میزان سرمایه دارید؟

حداقل میزان سرمایه‌گذاری شما در این بخش ۲۵۰ هزار یورو است که قیمت بسیار مناسبی برای یک کشور اروپایی عضو حوزه شینگن به حساب می‌آید. در نهایت شما یک اقامت 5 ساله دریافت می‌کنید. از معایب این کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مدت زمان طولانی جهت اخذ پاسپورت و تابعیت
  • ملزوم بودن یادگیری زبان یونانی برای اخذ تابعیت

مهاجرت به قبرس با خرید ملک

کشور قبرس همانند استرالیا یک کشور جزیره ای می‌باشد اما با این تفاوت که استرالیا با وسعت 7 میلیون 600 هزار کیلومتر مربع در کنار قبرس با مساحت ۹٬۲۵۱ هزار کلیومتر که به هیچ عنوان قابل مقایسه نمی‌باشد اما شما برای دریافت اقامت این کشور باید از یکی از دو برنامه سرمایه‌گذاری این کشور استفاده کنید:

  • اقامت دائم و حقوق شهروندی با خرید ملک به قیمت حداقل ۲ میلیون یورو یا سرمایه‌گذاری در املاک تجاری به قیمت ارزش حداقل ۲٫۵ میلیون یورو
  • اقامت دائم با سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با حداقل ارزش ۳۰۰ هزار یورو

از معایب این کشو می‌توان به سرمایه گذاری بالای آن اشاره کرد و همچنین اینکه قبرس عضو اتحادیه اروپا نیست.

مهاجرت به پرتغال با خرید ملک

پرتغال از دیگر کشورهای حوزه شینگن است که برنامه سرمایه‌گذاری خارجی را برقرار کرده است. این کشور به افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری شرایطی را پیشنهاد می‌کند تا از طریق برنامه ویزای طلایی Golden Visa بتوانند به عنوان مقیم دائم در این کشور زندگی کنند.

برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال باید حداقل ۵۰۰ هزار یورو به خرید ملک در این کشور اختصاص دهید یا این که حداقل ۳۵۰ هزار یورو در بازسازی یک ملک بالای ۳۰ سال ساخت صرف کنید. توجه کنید خرید ملک در شهرهای مهم و اصلی مانند لیسبون و پورتو گران است و شما برای اخذ شهروندی استرالیا باید زبان پرتغالی را یاد بگیرید.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

در چند سال اخیر تعداد زیادی از مردم کشورمان به سرمایه‌گذاری در ترکیه تمایل پیدا کرده‌اند. برنامه سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و مستغلات از سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شده است. حداقل میزان سرمایه‌گذاری در املاک ترکیه ۲۵۰ هزار دلار آمریکا تعیین شده است. شاید اصلی‌ترین دلیل تقاضای بالای مهاجرت به ترکیه هم مرز بودن آن با ایران باشد در صورتی که به هیچ عنوان از لحاظ کیفیت زندگی با استرالیا قابل مقایسه نیست.

معایب اقامت ترکیه شامل موارد زیر است:

  • عدم عضویت در اتحادیه اروپا و پیمان شنگن
  • امکان اخذ پاسپورت دوم با مبلغ 250.000 دلار در کشورهای اروپایی توسعه یافته تر

آیا ملک بخریم اقامت دائم بگیریم؟

در سال‌های اخیر بسیاری از کشورها برای فرار از بحران اقتصادی به دنبال جذب سرمایه‌های خارجی هستند کشورهای مدرن و پیشرفته ای که برنامه جامع اقتصادی دارند هرگز اقامت خود را در قبال فروش ملک اعطا نمی‌کنند زیر آنها به دنبال جذب کارآفرینان موفق هستند تا بتوانند چرخ صنعت کشور را بچرخانند و یا اینکه از شما مبالغ بالایی می‌خواهند تا بتوانند خود با این مبالغ کارهای اقتصادی در کشور انجام دهند از این رو شک نکنید از طریق خرید ملک نمی‌توانید اقامت یک کشور مدرن و توصعه یافته را دریافت کنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از ویزای سرمایه گذاری 188 استرالیا است چرا که شما با مبلغ 200 هزار دلار استرالیا می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنم  مهاجرت به استرالیا را مطالعه کنید تا در این زمینه اطلاعات کاملی بدست بیاورید تا به شما در انتخاب مسیر کمک کند.

خرید ملک در استرالیا

به‌طور کلی نکته‌های زیادی در رابطه با خرید ملک در استرالیا وجود دارد که می‌توان درباره آن‌ها صحبت کرد. خرید ملک در استرالیابرای افرادی که اقامت آن را دارا هستند می‌توانید یک گزینه بسیار جذاب باشد. ملک در استرالیا معمولاً سالانه حداقل ۵ درصد رشد می‌کند. چون شما می‌توانید با وام‌های بسیار مناسبی خرید ملک را انجام دهید، بنابراین خرید ملک و خانه در استرالیا حتماً توصیه می‌شود.

مسلماً برای شما دوست عزیز که اقامت استرالیا را دارید خرید خانه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی را داشته باشد چرا که با کمی بررسی متوجه می‌شوید که استرالیا در سال‌های اخیر به طور متوسط حداقل 5 درصد در سال افزایش قیمت خانه را داشته است و از طرفی دولت استرالیا وام‌های بسیار مناسبی با بهره کمی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بنابراین خرید ملک و خانه در استرالیا حتماً توصیه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه مربوطه آن مراجعه فرمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

سوالات متداول

آیا خرید ملک در استرالیا تاثیری بر گرفتن اقامت دائم دارد؟

بله. اگر به توضیحاتی که ارائه دادیم توجه کرده باشید، بدون شک متوجه شده‌اید که مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک به تنهایی امکان پذیر نیست؛ اما این بدان معنا نمی‌باشد که اقدام بیان شده به گرفتن اقامت دائم کمک نمی‌کند و تاثیری بر روی آن ندارد.

بهترین شهرهای استرالیا برای خرید ملک کدام‌اند؟

 بهترین شهرها برای مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک و برای هر فرد با دیگری متفاوت است. افرادی که می‌خواهند دست به انتخاب در این زمینه بزنند باید توجه داشته باشند که هدفشان از مهاجرت چیست و با ساکن شدن در چه منطقه‌ای میسر پیش رویشان برای رسیدن به مقصد نهایی برایشان هموارتر خواهد شد.

اگر الزامی برای زندگی در مناطق پرجمعیت و گران قیمت مانند ملبورن و سیدنی ندارید، توصیه می‌کنیم سراغ مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک در شهرهای رجینال بروید.

آیا می‌توان با مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک به سود زیادی دست یافت؟

خیر. با توجه به ثبات اقتصادی‌ای که در کشور مورد بحث وجود دارد، معمولاً افراد با تهیه مستقلات در این کشور نمی‌توانند سود هنگفتی به دست آورند و برای این کار باید به سراغ سرمایه گذاری در زمینه‌های دیگر بروند.

سخن آخر

مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک را می‌توان به عنوان اقدامی معرفی کرد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر شما هم قصد دارید با استفاده از این مسیر اقامت دائم یا شهروندی به دست آورید، این مقاله به طور تقریباً کاملی روند پیش رویتان را برایتان شفاف سازی کرده است. بدون شک در انتها متوجه شده‌اید که اقدام مورد بحث به تنهایی افراد را به اهداف بیان شده نمی‌رساند.

توصیه می‌کنیم آن دسته از اشخاصی که توانایی این کار را دارند، با استفاده از ویزاهای کاری یا سرمایه گذاری اقامت دائم را به دست آورند و پس از آن دست به خرید ملک بزنند. همان‌طور که در بخش‌های مختلفی بیان کردیم، افراد باید در این مسیر به نکات مختلفی توجه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند؛ به همین سبب هم توصیه می‌کنیم قبل از شروع روند با افرادی متخصص و کارکشته مانند مشاوران سازمان مهاجرتی سلکت ویزا در ارتباط باشند.

منابع مقاله تخصصی مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

mozo.com.au

nerdwallet.com/au

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین