سرمایه گذاری در بورس استرالیا

سرمایه گذاری در کشوری خارجی یکی از مواردی است که به دلیل داشتن درآمد دلاری، نظر بسیاری از افراد مستعد را به خود جلب کرده و علاقه‌مندان این کار را به تکاپو وا داشته. اگر شما عزیزان نیز در زمره افراد بیان شده قرار دارید، توصیه ما به شما آن است که در اولین گام خود کشوری مناسب را انتخاب کنید. شاید پس از بیان این مسئله برای شما سوال شده باشد که مقصد نهایی برای سرمایه گذاری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در پاسخ به این پرسش بهتر است بگوییم مهم‌ترین فاکتوری که به هنگام انتخاب باید به آن توجه داشته باشید، وضعیت اقتصادی گزینه‌های پیش رو است. در کنار این مورد برخی از کشورها امکان اخذ اقامت و بهره‌مندی از مزایای مختلفی را در اختیار اشخاصی قرار داده‌اند که قادر به تامین شرایط مد نظر آنها هستند.

اگر کمی در ارتباط با موضوع بیان شده جست و جو کرده باشید، بدون شک به نام استرالیا در بین بهترین گزینه‌های مقابل خود بر خورده‌اید. برای سرمایه گذاری در این کشور گزینه‌های مختلف و متنوعی پیش روی شما هستند که استفاده از هر یک از آنها می‌تواند مزایا  و شرایط خاص خود را داشته باشد. یکی از جالب‌ترین روش‌های موجود، سرمایه گذاری در بورس استرالیا است. در صورتی که قصد دارید تا با موضوع بیان شده آشنا شوید تنها کافی است تا انتهای این مطلب با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همراه باشید.

 

وضعیت اقتصادی استرالیا

وضعیت اقتصادی استرالیا یکی از مواردی به حساب می‌رود که از طریق کسب اطلاعات در ارتباط با آن افراد می‌توانند با دیدی مناسب و کلی‌تر نسبت به وضعیت کسب و کارها و شرکت‌های فعال در کشور مورد بحث وارد بازار شوند. برای آشنایی هرچه بیشتر شما با شرایط حاکم بهتر است به این مسئله اشاره داشته باشیم که کشور بیان شده تنها 0.3 درصد از جمعیت جهان را در خود جای داده اما با این حال 1.7 درصد از اقتصاد جهان را تصاحب کرده که این خود نشان دهنده قدرت بالای آن در این زمینه است. بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول (IMF) نرخ رشد اقتصادی استرالیا در سال 2022 چیزی در حدود 4.2 درصد خواهد بود. پیش بینی‌ها حاکی از آن‌اند که این میزان به 6.7 درصد تا انتهای سال خواهد رسید. در ادامه و برای آشنایی بیشتر شما با پیش بینی رشد تولید و تورم جدولی را برای آنها قرار داده‌ایم.

 

Dec
2021
June
2022
Dec
2022
June
2023
Dec
2023
June
2024
رشد تولید ناخالص ملی 4.2 3 2 2
(قبلی) (5) (4¼) (2½) (2) (2)
نرخ بیکاری 4.7
(قبلی) (4) (3¾) (3¾) (3¾) (3¾)
تورم CPI 3.5 6 3
(قبلی) (3¾) (3¼) (2¾) (2¾) (2¾)
میانگین سالانه
2021 2021/22 2022 2022/23 2023 2023/24
رشد تولید ناخالص ملی 4.7 2
(قبلی) (4½) (5½) (4¾) (2½) (2)

 

بورس استرالیا

پس از بررسی کلی وضعیت اقتصادی استرالیا بهتر است به سراغ معرفی بورس این کشور برویم. به هنگام بررسی جنبه‌های مختلف این بازار بدون شک با اصطلاح ASX به کرات رو به رو خواهید شد. ASX اصطلاحی است که از آن برای اشاره به شاخص بورس استرالیا استفاده می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بالای 2000 شرکت در فهرست این شاخص قرار گرفته‌اند که با اندکی جست و جو می‌توانید بهترین و پرسودترین گزینه‌ها را یافته و با خریداری سهام آنها میزان سود مناسبی را به دست بیاورید. شاید برای شما جالب باشد ASX به عنوان هشتمین بازار بزرگ جهان انتخاب شده است. سهام وارد شده به بازار در پلتفرمی تجاری و آنلاین ارائه می‌شود. شرکت‌هایی که در این بستر وجود دارند به صورت کلی به 13 بخش تقسیم می‌شوند که می‌توانید برخی از مهم‌ترین آنها را در لیست زیر مشاهده کنید. نکته‌ای در ارتباط با این بازار وجود دارد که احتمالاً برای شما جالب خواهد بود و آن نیز وجود دسترسی افراد فعال به تعداد زیادی از محصولات و ابزارهای سرمایه گذاری حرفه‌ای و مدیریت شده است. از جمله برخی از این محصولات می‌توان به مواردی نظیر صندوق‌های مدیریت شده و قابل معامله در بورس اشاره کرد. آیا به دنبال آشنایی با عملکرد و روند بازار هستید؟ در این صورت می‌توانید از شاخص‌هایی نظیر ASX 200 و یا  S&P استفاده کنید.

  • منابع
  • بانک و بیمه
  • مخابرات
  • فناوری اطلاعات
  • رسانه‌ها
  • شرکت‌های حمل و نقل

 

آیا سرمایه گذاری در بورس استرالیا کاری درست است؟

اگر پس از معرفی بورس و اقتصاد این کشور نمی‌توانید پاسخی قطعی برای این پرسش به دست بیاورید، بهتر است شما را کمی با تغییرات میزان تولید ناخالص استرالیا و کشورهای برتر جهان از سال 2019 تا 2022 آشنا کنیم. در ادامه چارتی را مشاهده خواهید کرد که اطلاعات بیان شده در آن می‌تواند به شما در یافتن پاسخی مناسب کمک شایانی کند؛ اما در کنار این مسئله بهتر است به بررسی برخی موارد موثر در ارتباط با سرمایه گذاری در بورس استرالیا بپردازیم. وجود شرکت‌های مختلف و متنوع در بازار، قابلیت ورود به زمینه‌های مختلف، حاشیه سود و رشد سرمایه بر اساس آمارهای ارائه شده را می‌توان برخی از فاکتورهایی مطرح کرد که بر اساس آنها می‌توان گفت سرمایه گذاری در بورس استرالیا کاری به صرفه و عقلانی به حساب می‌رود.

 

مزایای سرمایه گذاری در بورس استرالیا

پس از بیان مسائل فوق ممکن است به  جمع بندی برای اتخاذ تصمیمی نهایی نرسیده باشید؛ به همین سبب مشاهده مزایای سرمایه گذاری در بورس استرالیا آن هم به صورت یکجا می‌تواند در تصمیم گیری شما تاثیر مثبتی بگذارد. در قسمت‌های قبلی بیان کردیم که بر اساس فاکتورهای مختلف کشور مورد بحث جایگاه بسیار مناسب اقتصادی را به خود اختصاص داده است. منابع مختلف و متنوع معدنی، شرکت‌های بزرگ و شناخته شده که در صنعت مشغول به فعالیت هستند و وجود سیاست‌های اقتصادی پایدار منجر به آن شده تا روند تغیرات بورس منطقی بوده و فعالان آن بتوانند با کسب تجربه و بررسی دقیق شانس بالایی در کسب سود بالا داشته باشند. چارچوب‌های حقوقی مشخص و نظارت نهادها و بانک‌های دولتی بر بورس این کشور یکی از نقاط مثبت این بازار به حساب می‌روند. سایر مزیت‌های انجام این فعالیت در متن ذکر شده‌اند که بر اساس آنها در کل می‌توان گفت، وضعیت با ثبات و نرخ ریسک تقریباً پایینی در انتظار سرمایه گذاران است. وجود ابزارهای مختلف برای انجام تحقیقات و امور بیزینسی مورد دیگری است که از طریق آنها می‌توانید روند مد نظر خود را با اطمینان خاطر و سهولت بیشتری پیش ببرید.

 

نحوه سرمایه گذاری در بورس استرالیا

آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در بورس استرالیا می‌تواند به شما دیدی جامع در ارتباط با روندی که برای فعالیت در این بازار باید طی کنید دهد. برای شروع فعالیت ابتدا بهتر است با بازار و سهام‌های مختلف عرضه شده در آن آشنایی پیدا کنید. انجام این کار در اتخاذ تصمیماتی صحیح و کاهش دادن میزان ریسک خرید و فروش تاثیر گذار خواهد بود. گام بعدی را بهتر است به کسب اطلاعات و تحقیق در مورد کارگزاری‌های موجود و فعال این کشور اختصاص دهید. به هنگام انتخاب کارگزاری باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید که یکی از آنها ابزارهای معاملاتی موجود و امکان استفاده از دمو برای تمرین قبل از ورود به بازار اصلی است. پس از طی کردن روند بیان شده و تمرین با دمو معاملاتی در زمانی که از مهارت‌های خود برای ورود به روند اصلی اطمینان حاصل کردید نوبت به آن می‌رسد تا به خرید و فروش سهام در بورس استرالیا بپردازید.

 

برترین سهام در بورس استرالیا

برترین سهام در بورس استرالیا را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین مواردی دانست که آشنایی با آن خالی از لطف نیست. سهم‌هایی نظیر GQG، AMC، AFG، MQG، ANZ، BHP، CBA، CSL و FMG برخی از برترین گزینه‌های موجود در ASX به شمار می‌روند. گزینه‌های بیان شده بر اساس ارزش بازار، میزان معاملات انجام شده و فاکتورهایی از این قبیل انتخاب شده‌اند. در ادامه و برای آن که اطلاعاتی مناسب را در ارتباط با برخی از موارد بیان شده در اختیار شما قرار دهیم به بررسی بعضی از شناخته شده‌ترین آنها خواهیم پرداخت.

 

سهام GQG 

GQG با داشتن ارزش بازاری 4.6 میلیارد دلاری یکی از بهترین سهام های موجود است که در ASX ارائه می‌شود. این صندوق مدیریتی با سابقه و عملکردی بسیار قوی و قابل توجه امروزه تقریباً نزدیک به 90 میلیارد دلار را تحت نظارت و مدیریت خود دارد.  تقریباً بیش از 95 درصد درآمدزایی مجموعه مورد بحث از طریق هزینه مدیریت پایدار به دست می‌آورد که دلیل اصلی بالا بودن حاشیه سود تولیدی را می‌توان همین فاکتور در نظر داشت.

 

سهام AMC

AMC یکی از سهام‌های دیگری به شمار می‌رود که با داشتن ارزش بازار 14 میلیاردی مورد پسند معامله گران قرار گرفته است. پس از بیان ارزش بازار این شرکت شاید برای شما سوال شده باشد که Amcor در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند؟ پاسخ این پرسش صنعت بسته بندی است. AMC با شرکت‌های چند ملیتی و بین‌المللی که در زمینه کالاهای مصرفی با جا به جایی سریع (FMCG) فعالیت می‌کنند همکاری می‌کند. مواردی که بر روند رو به رشد این شرکت تاثیر گذار هستند را می‌توان شامل قیمت مواد خام، نیروی کار و هزینه حمل و نقل دانست. با بیان موارد ذکر شده ممکن است به این فکر بیفتید که با تغیر شاخص‌های فوق، بازار این شرکت کساد شده و سهام آن افت خواهد کرد اما این تصور از پایه اشتباه است؛ زیرا با به وجود آمدن چنین شرایطی قیمت خدمات تغیر و روند سود آوری حفظ خواهد شد. 

 

سهام AFG

AFG یا Australian Finance Group را می‌توان به عنوان برترین شرکتی معرفی کرد که به ارائه وام‌های مسکن مشغول است. با بررسی وضعیت سهام این موسسه از سال 2015 تا 2022 مشاهده خواهید کرد که میزان رشدی چشمگیر را پشت سر گذاشته و در وضعیتی بسیار مناسب به سر می‌برد. ارزش بازار AFG در حال حاضر تقریباً 500 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. شاید پایین بودن ارزش بازار AFG نسبت به سایر موارد تشریح شده شما را به این فکر وا داشته باشد که چرا آن را در میان برترین سهام‌های بورس استرالیا جای داده‌ایم؟ بسته به وضعیت کنونی این شرکت در بازار و جشم اندازهای پیش بینی شده، این انتظار می‌رود که در طی سالیان آینده Australian Finance Group پیشرفت‌های چشمگیری کرده و سودآوری بیشتری را نسبت به حال داشته باشد.

 

سهام MQG

MQG یا Macquarie یکی از سهم‌هایی است که در 10 سال گذشته روند معاملاتی بسیار مناسبی داشته به گونه‌ای که تقریباً به یک پایه درآمدی تکراری تبدیل شده است؛ این بدان معناست که میزان درآمد و سود آن تقریباً قابل پیش بینی است. بر اساس آمار در دسترس از سال 2022 ارزش بازار این سهام چیزی در حدود 78.26 میلیارد دلار بوده که این رقم باعث شده توجه بسیاری از معامله گران به MQG معطوف شود. این سهم در برخی موارد سودهایی بالاتر از انتظار تحلیل گران را در نوسانات داشته است.

 

کارگزاران بورس در استرالیا

همان‌طور که به هنگام بررسی روند سرمایه گذاری در بورس استرالیا بیان کردیم، آشنایی با کارگزاران یا بروکرهای سهام و انتخاب گزینه‌ای مناسب در این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه بخش و برای آشنایی شما عزیزان با موارد بیان شده برخی از برترین موسسات موجود را تشریح خواهیم کرد؛ علاوه بر این در جدولی جداگانه برخی از بروکرهای مورد بحث را به صورت کلی مقایسه می‌کنیم. در صورت علاقه‌مندی به آشنایی بیشتر با هر یک از موارد بیان و توضیح داده شده می‌توانید با کلیک کردن بر روی نام کارگزار مد نظر به سایت اصلی آن منتقل شوید.

 

کارگزار نوع فعالیت سهام ETF و LIC اوراق قرضه و اوراق بهادار ترکیبی ضمانت نامه
Amscot Stockbroking Online x x x
Argonaut Securities Pty Ltd Full Service x x x
Ascot Securities Pty Ltd Full Service x x x
Bell Direct Online x x x
Bell Potter Securities Limited Full Service x x x
Bridges Financial Services Pty Ltd Full Service x x x
Burrell Stockbroking Pty Limited Full Service x x x
Canaccord Genuity Financial Limited Full Service x x x
CCZ Equities Australia Pty Limited Full Service x x x
CMC Markets Stockbroking Limited Online x x x
Commonwealth Securities Limited Online x x x
E.L. & C. Baillieu Limited Full Service x x x
Euroz Hartleys Securities Limited Full Service x x
Euroz Hartleys Limited Full Service x x x
Evans and Partners Pty Ltd Full Service x x x
Interactive Brokers Australia Pty Ltd Online x x x
Joseph Palmer & Sons Full Service x x x
Macquarie Equities Limited Full Service x x x
Morgan Stanley Wealth Management Full Service x x x
Morgans Financial Limited Full Service x x x
Morrison Securities Pty Limited Wholesale x x x
nabtrade Online x x x
OpenTrader Online x x x
Ord Minnett Limited Full Service x x x
Phillip Capital Limited Full Service x x x
Sequoia Direct Online x x x
Shaw and Partners Limited Full Service x x x
State One Stockbroking Limited Full Service x x x
Taylor Collison Limited Full Service x x x
Wilsons Advisory and Stockbroking Limited Full Service x x x

 

قبل از شروع روند بیان شده ابتدا بهتر است به سراغ نکاتی که به هنگام انتخاب کارگزاری باید به آنها توجه داشته باشید برویم. اولین مسئله مطرح، هزینه استفاده از خدمات بروکر یا کارمزد است. این مبلغ تقریباً در بین موسسات متفاوت بوده و می‌توانید با انتخاب موسسه‌ای که مبلغ کمتری را اخذ می‌کند میزان سود بیشتری داشته باشید. نکته بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است را می‌توان دسترسی به بازارهای جهانی عنوان کرد. هر چقدر تعداد بازارهایی که کارگزار به آنها دسترسی دارد بیشتر باشند، گزینه‌های در دسترس و تنوع انتخاب‌ها نیز افزایش می‌یابند. در کنار ویژگی‌های بیان شده مواردی نظیر اتصال به سیستم بانکی، به‌روزرسانی سریع و در لحظه قیمت‌ها، ابزارهای متنوع و کارآمد، پشتیبانی مناسب و اطلاعات به روز و غنی از جمله سایر فاکتورهایی هستند که می‌توانند یک کارگزاری را به عنوان گزینه‌ای مناسب مطرح کنند.

 

کارگزاری CMC Markets استرالیا

این کارگزاری را می‌توان به عنوان گزینه‌ای مناسب در تمامی زمینه‌ها معرفی کرد. پیشنهادات ارائه شده توسط این موسسه با بهترین قیمت‌های ممکن هستند و حاشیه سودی مناسب را برای کاربران فراهم می‌کنند. وجود ابزارهای جدید و نمودارهای مختلف برای بررسی وضعیت بازار و سهام مد نظر می‌تواند به شما امکان انتخاب با چشمانی باز را بدهد. این موسسه دارای دفاتری در لندن، سیدنی و سنگاپور است که سابقه بلند مدت و موفقی را در رزومه خود دارد.

 

کارگزاری IG استرالیا

IG از سال 1974 فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرد و امروزه به یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین موسسات فعال تبدیل شده است. ابزارهای تحقیقاتی و معاملاتی مختلفی در دسترس معامله گران قرار دارند که با استفاده از آنها می‌توانید سرمایه گذاری آگاهانه و موفق‌تری را داشته باشید. میزان کارمزد اخذ شده توسط این بروکر نسبت به بسیاری از کارگزاران دیگر پایین‌تر است. خدمات ارائه شده توسط این سازمان از طریق پلتفرمی انحصاری و آنلاین خواهد بود. به هنگام بررسی ویژگی‌های یک بروکر خوب بیان کردیم که داشتن دسترسی به بازارهای مختلف یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مطرح بوده و  IG در این زمینه نیز شرایط مناسبی دارد.

 

کارگزاری CommSec استرالیا

آیا به دنبال آشنایی با بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه گذاری در بورس استرالیا هستید؟ در این صورت باید CommSec را به شما معرفی کنیم. این موسسه زیر نظر بانک مشترک المنافع بوده و بستری که در آن فعالیت می‌کند، بستری آنلاین است؛ لازم به ذکر است که امکان بهره‌مندی از خدمات به صورت تلفنی و حضوری نیز در دسترس معامله گران وجود دارد. به هنگام استفاده از خدمات CommSec می‌توانید از 25 صرافی برای خدمات پرداختی بهره ببرید. این سازمان در سال 1995 و شهر سیدنی تاسیس شد و در مدت فعالیت خود سابقه درخشانی را داشته است.

 

کارگزاری Interactive Brokers استرالیا

اگر به دنبال پلتفرمی پیچیده و پیشرفته هستید، Interactive Brokers گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. ساختار این پلتفرم به گونه‌ای است که تقریباً برای سرمایه گذاران حرفه‌ای طراحی شده است. داشتن امکانات مختلف و متنوع، کارمزد کم و دسترسی مناسب به بازارهای جهانی و بین‌المللی از جمله برخی مزایایی هستند که به هنگام استفاده از این کارگزاری می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

Westpac

Westpac یکی از کارگزاری‌هایی است که استفاده از خدمات آن تقریباً نسبت به برخی از گزینه‌های در دسترس هزینه‌های بیشتری دارد. شاید پس از بیان میزان مخارج نسبی مسئله‌ای به ذهن شما رسیده باشد که با این شرایط چرا باید از خدمات این سازمان استفاده کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم وجود دفتر مرکزی در استرالیا و دسترسی مناسب به کارگزاری یکی از دلایلی است که باعث شده استرالیایی‌ها به Westpac روی بیاورند. موسسه مورد بحث دارای تقریباً 30 صرافی در سراسر جهان است. ارائه خدماتی نظیر گزارشات رایگان، غربالگری سهام موجود، ارائه پیشنهادات و توصیه‌های مختلف را نیز می‌توان به عنوان برخی از دلایل استقبال از این کارگزاری دانست.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

سخن آخر

سرمایه گذاری در بورس استرالیا یکی از مواردی است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند به همین سبب نیز در این مطلب سعی داشتیم تا جنبه‌های مختلف این مبحث را بررسی کنیم. شاید در انتهای این مطلب پاسخ این پرسش خود را دریافت نکرده باشید که در صورت عدم اقامت در این کشور آیا می‌توان همچنان در این بازار سرمایه گذاری کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم بله.  دولت استرالیا از سرمایه گذاران خارجی همواره با آغوشی باز استقبال می‌کند اما متقاضیان باید شرایطی مناسب برای افتتاح حساب کارگزاری داشته باشند. برخی از این موسسات ایران و بعضی کشورهای دیگر را تحریم کرده‌اند به همین سبب نیز باید گزینه‌ای کار آمد و مناسب را برای خود بیابید. اگر به دنبال اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور هستید، بهتر است به مطالب موجود در سایت سازمان مهاجرتی سلکت ویزا که با این مسئله مرتبط هستند مراجعه کنید.

 

صندوق سرمایه گذاری مشترک چیست؟

صندوق سرمایه گذاری مشترک یکی از راه‌هایی است که معامله گران از طریق آن می‌توانند با حاشیه ریسکی پایین به خرید و فروش سهام بپردازند. این صندوق متشکل از چندین سهم، اوراق مشارکت و سایر مواردی که در بورس استرالیا ارائه می‌شوند است.

 

چگونه می‌توان شرکت خود را وارد بورس استرالیا کرد؟

برای وارد کردن شرکت به بورس استرالیا شاخصه‌های مالی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در صورتی که شرکت و یا کسب و کار شما در این کشور فعال است و میزان سرمایه در گردشی مشخص (حداقل 1.5 میلیون دلار) داشته باشد می‌توان گفت  واجد شرایط اولیه ورود به این بازار خواهد بود. لازم به ذکر است که برای اثبات این توانایی و میزان گردش مالی متقاضیان باید گزارش‌های مالی خود را در بازه‌های مشخصی ارائه دهند.

 

 حداقل مبلغ مجاز برای سرمایه گذاری در بورس استرالیا چقدر است؟

اگر سهامی در این بازار ندارید، باید با صرف حداقل 500 دلار روند معامله کردن خود را آغاز کنید؛ در غیر این صورت مجاز خواهید بود تا با هر مقداری به خرید و فروش سهام در این کشور بپردازید.

 

آیا مهاجران با سرمایه گذاری در بورس استرالیا ملزم به پرداخت CGT خواهند بود؟

فرقی نمی‌کند که دارای اقامت دائم و شهروندی هستید یا از طریق ویزاهای موقت در این کشور زندگی می‌کنید، در هر صورت اگر فعالیتی انجام دهید که بر اساس قوانین CGT ملزم به پرداخت مالیات باشید باید مبلغ مشخص شده را بپردازید؛ لازم به ذکر است که نوع اقامت بر بهره‌مندی از مزایایی نظیر معافیت و یا تخفیف‌های مالیاتی تاثیر گذار خواهد بود.

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین