خانه / دسته‌بندی نشده / بهترین مدارس استرالیا

بهترین مدارس استرالیا

آیا قصد دارید خود و یا فرزندانتان در بهترین مدارس استرالیا به تحصیل بپردازید تا در نهایت با داشتن سابقه‌ای قابل توجه شانس تمدید مجوز و حضور در دانشگاه‌های کشور مورد بحث را به وجود آورید؟ در این صورت بهتر است قبل از هر گونه اقدامی، ابتدا با موضوعات مرتبط با این مسئله آشنایی پیدا کنید. سیستم موجود، نحوه پذیرش گرفتن، شرایط و مدارک مورد نیاز و مزایای تحصیل در بهترین مدارس استرالیا را می‌توان به عنوان بعضی از زمینه‌هایی دانست که اهمیت بالایی دارند.

در ادامه بخش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر موارد بیان شده، اطلاعات تقریباً کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد. سعی ما بر آن بوده تا از طریق نگارش این مطلب، بستری مناسب را برای افرادی که می‌خواهند تحت سیستمی به روز آموزش ببیند و تجربیاتی مفید کسب کنند که در آینده‌شان تاثیرات مثبتی بر جای خواهد گذاشت به وجود آوریم؛ پس با ما همراه باشید و در صورت علاقه‌مندی به تعامل بیشتر، از طریق مسیرهای معرفی شده با کارشناسان و مشاوران سازمان مهاجرتی سلکت ویزا ارتباط برقرار کنید.

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

چگونه در بهترین مدارس استرالیا تحصیل کنیم؟

اگر قصد دارید از طریق ویزاهای مختلف به کشور مورد بحث مهاجرت کنید و نگران آینده تحصیلی فرزندانتان در مدارس هستید، باید با نحوه پذیرش گرفتن از بهترین مدارس استرالیا و فاکتورهای مهم در این مسیر آشنایی پیدا کنید. در ابتدای مسیر، بهتر است پیرامون گزینه‌های مختلفی که در منطقه محل زندگی‌تان یا نزدیکی آن وجود دارند به جمع آوری دیتا بپردازید.

پس از آن زمان مقایسه شرایط شخصی با انتظارات موسسات آموزشی در دسترس می‌رسد. با انجام اموری که تا اینجا گفتیم باید به سراغ انتخاب مواردی بروید که بیشترین همخوانی را با نیازهایتان دارند. هر یک از موسساتی که در دسترس شما هستند، روند پذیرش متفاوتی را دارند. آیا با مطالعه این بخش علاقه‌مند شده‌اید که کمی بیشتر با بهترین مدارس استرالیا آشنا شوید؟ در این صورت بخش بعدی را از دست ندهید.

معرفی بهترین مدارس استرالیا

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم، موسسات آموزشی کشور مورد بحث از به‌روزترین امکانات و متدهای موجود در جهان برای پرورش و آماده سازی کودکان و نوجوانان استفاده می‌کنند. به این طریق پس از اتمام این دوره آنها شانس بالایی برای ورود به کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر جهان و فعالیت در موقعیت‌های مناسب شغلی را خواهند داشت.

اگر بتوانید بستر مورد نیاز برای تحصیل فرزندان یا خودتان را در بهترین مدارس استرالیا آماده کنید، احتمال رسیدنتان به موفقیت بسیار افزایش خواهد یافت. Merewether High School، Brisbane Grammar School ،John Colet School ،North Sydney Girls High School ،Abbotsleigh ،Christ Church Grammar ،School (South Yarra, VIC) ،Rainworth State School ،Perth Modern School ،James Ruse ،Agricultural High School ،Sydney Grammar School ،Ascham School ،Sydney Church Girl’s ،Grammar School و Geelong Grammar School

را می‌توان به عنوان برخی از مراکزی معرفی کرد که در گروه بهترین مدارس استرالیا قرار می‌گیرند. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با مواردی هستید که اسامی آنها را در فوق بیان کردیم، می‌توانید از بخش‌هایی که در ادامه قرار داده‌ایم استفاده کنید.

[irp posts=”11430″ ]

دبیرستان Merewether

آیا به دنبال سپری کردن دوره آموزشی خود طبق برنامه‌ای گسترده، متعادل و متمرکز بر پیشرفت بالای تحصیلی هستید؟ در این صورت دبیرستان Merewether می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این مورد که نام آن در میان بهترین مدارس استرالیا هم به چشم می‌خورد، سعی دارد توانایی‌های دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن شکوفا کند.

برای رسیدن به این هدف امکانات علمی، فرهنگی و ورزشی در کنار آزمایشگاه‌های متنوع و مجهزی راه اندازی شده‌اند. پذیرفته شدگان برای فعالیت در برنامه‌های رهبری، هنرهای خلاق و نمایشی و فعالیت‌های ورزشی مورد تشویق قرار می‌گیرند. معلمان و کارکنانی دلسوز همواره در پی آن هستند تا وضعیت دانش آموزان را بررسی نمایند و در صورت نیاز برای کمک به آنها تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

مواردی که این مجموعه به عنوان ارزش‌های خود معرفی می‌کند چیزی نیست جز غرور، احترام و مسئولیت. اگر در مقاطع 7 ام تا 12 ام قرار می‌گیرید، می‌توانید برای شرکت در برنامه‌های Merewether درخواستتان را از طریق وب سایت آن ثبت نمایید.

اگر کمی به توضیحاتی که بیان کردیم توجه کرده باشید، بدون شک متوجه شده‌اید که این موسسه در میان بهترین مدارس استرالیا جای دارد؛ پس برای قبول شدن در آن باید سوابق تحصیلی قابل قبولی داشته باشید.

Brisbane Grammar School

آیا قصد دارید خود به تنهایی برای تحصیل در بهترین مدارس استرالیا به این کشور مهاجرت نمایید و یا فرزندتان به دنبال این اقدام است؟ در این صورت برای رفع چالش‌های مختلفی که پیش رو هستند، باید به سراغ ثبت نام در مدارس شبانه روزی بروید. Brisbane Grammar School مرکزی مستقل و غیر مذهبی بوده که در اسپرینگ هیل بریزبین به آموزش افراد با استعداد و کوشا می‌پردازد.

خدمات ارائه شده به صورت روزانه و شبانه روزی هستند که بسته به نیازتان می‌توانید به سراغ گزینه مناسبی بروید. شاید برایتان جالب باشد که خط مشی تعیین شده برای ثبت نام دانش آموزان غیر انتخابی بوده و در حال حاضر 1400 دانشجوی روزانه و 100 دانشجوی شبانه در آن به تحصیل می‌پردازند. نه تنها Brisbane Grammar School یکی از بهترین مدارس استرالیا است، بلکه تاریخچه‌ای بسیار غنی نیز داشته و زمان تاسیسش به سال 1868 باز می‌گردد.

دبیرستان دخترانه North Sydney

آیا به دنبال یافتن موسسه‌ای آموزشی در سیدنی هستید که در میان بهترین مدارس استرالیا جای داشته باشد و زیر نظر دولت به فعالیت بپردازد؟ در این صورت باید North Sydney Girls’ High School را به شما پیشنهاد دهیم. همان‌طور که از نام آن مشخص است، تنها دختران می‌توانند در  این محیط که از سال 1914 شروع به فعالیت کرده تحصیل کنند.

شاید برای شما جالب باشد که در سال 2001 مرکز مورد بحث توانسته در جایگاه اول بهترین مدارس استرالیا قرار بگیرد. اگر در سال‌های 7 ام تا 12 ام قصد آموزش دیدن در مرکزی تک جنسیتی را دارید، باید North Sydney Girls’ High School را به عنوان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های خود در نظر داشته باشید.

در حال حاضر بیش از 900 دانش آموز در این محیط به تحصیل می‌پردازند. نوع پذیرش افراد جدید انتخابی بوده و انتظارات زیادی هم از آنها و کادر اجرایی وجود دارد؛ به همین سبب هم دانش آموزان برای ادامه فعالیتشان در این مرکز که جزو بهترین مدارس استرالیا هم به حساب می‌رود باید تلاش و کوشش بسیار کنند تا نمرات بالایی به دست آورند.

مدرسه دولتی Rainworth

باردون که منطقه‌ای نزدیک به بریزبین است، در سال 1928 شاهد راه اندازی مدرسه‌ای با نام Rainworth بود که بودجه‌اش توسط دولت تعیین می‌شد. سیستم آموزشی‌ای که در این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد با برنامه درسی کشوری یکسان بوده و شامل حوزه‌های یادگیری ریاضیات، انگلیسی، علوم، علوم اجتماعی و انسانی، هنر، بهداشت، تربیت بدنی، طراحی، زبان و فناوری‌های دیجیتال می‌شوند.

شاید برایتان جالب باشد که هدف اصلی از تاسیس مرکز مورد بحث ایجاد ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان بومی منطقه بیان شده بود. بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس چیزی در حدود 650 نفر در مدرسه دولتی Rainworth پذیرفته شده‌اند و در حال سپری کردن دوره‌های علمی مختلف خود هستند.

به دلیل بالا بودن کیفیت امکانات موجود و همراهی معلمان و کادر موسسه، دانش آموزان توانسته‌اند نمرات قابل توجهی را به دست آورند و زمینه ورود خود را به دانشگاه‌های برتر جهان فراهم نمایند. با توجه به این وضعیت می‌توان مدرسه دولتی Rainworth را در دسته بهترین مدارس استرالیا جای داد.

مدرسه مدرن پرت

مدرسه مدرن پرت دارای سابقه طولانی و افتخار آمیزی در زمینه آموزش است که شروع آن به سال 1909 باز می‌گردد. دولت استرالیای غربی در تاریخ بیان شده اولین مدرسه متوسطه را راه اندازی کرد. در کنار آموزش کلاسیک، علوم و زبان‌های مدرن  نیز به پذیرفته شدگان این موسسه تدریس می‌شوند.

عدم وجود هیچ گونه تنبیه دینی و انضباطی یکی از ویژگی‌های مجموعه مورد بحث است. تنها قانونی که وجود دارد، رفتار خوب و رعایت نظم شخصی بوده که باعث شده دانش آموزان در این محیط مختلط احساس امنیت بالایی داشته باشند. تمامی ویژگی‌هایی که تا به اینجا در مورد Perth Modern School بیان کردیم، شاخصه‌هایی هستند که برای انتخاب بهترین مدارس استرالیا مورد توجه قرار می‌گیرند.

Sydney Grammar School

مدرسه گرامر که در سیدنی واقع شده را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزشی در سطح مورد بحث معرفی کرد. این مرکز تنها به صورت روزانه به پذیرش دانش آموز می‌پردازد و ساختاری مستقل و غیر مذهبی هم دارد. اگر بخواهیم در مورد تاریخ شروع به کار آن صحبت کنیم، باید بگوییم که در سال 1857 فعالیتش آغاز شد و به طور کلاسیک یا گرامر مشغول به فعالیت است.

با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم، شاید برای شما سوال شده باشد که نحوه کاری این مجموعه به چه صورت می‌باشد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم در آن آموزه‌های لیبرال، انسانی و پیش حرفه‌ای ارائه می‌شوند.

به دلیل آن که Sydney Grammar School دارای سه پردیس است، همواره پذیرای تعداد زیادی دانش آموز بوده که در سال 2006 به 1850 نفر می‌رسیدند. فرقی نمی‌کند در چه مقطعی باشید؛ زیرا از پیش دبستانی تا سال آخر دبیرستان را می‌توانید در این مرکز سپری کنید. با توجه به ویژگی‌هایی که تا به اینجا بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که مجموعه بیان شده یکی از بهترین مدارس استرالیا به حساب می‌رود.

مدرسه Ascham

هدف اصلی مدرسه Ascham کمک به دانش آموزانی است که به دنبال یادگیری عمیق مفاهیم و دروس هستند. برای این کار کادر مجرب مجموعه آنها را در سفرهای آموزشی خود همراهی و راهنمایی کرده تا با یادگیری پایه‌ای ساختارهای موجود، خود را از نظر شخصی و تحصیلی توسعه دهند. برنامه‌های موجود به نحوی تدوین و طراحی شده‌اند که افراد بتوانند در کنار مقابله با چالش‌های زندگی و مدرسه، رشد و تعالی قابل توجهی هم داشته باشند.

سیستم موجود به گونه‌ای می‌باشد که تعامل بسیاری میان پذیرفته شدگان و معلمان برقرار شده و زمینه مورد نیاز برای همکاری و تامل عمیق به وجود آمده است. تمرکز و فلسفه مجموعه مورد بحث بر چهار اصل طرح دالتون – همکاری، مسئولیت و استقلال بنا نهاده شد. با وجود امکانات متنوع و اهداف و طرز تفکر بیان شده می‌توان Ascham School را به عنوان یکی از بهترین مدارس استرالیا معرفی کرد.

Geelong Grammar School

مرکز مورد بحث مدرسه‌ای است که به طور شبانه روزی و روزانه به فعالیت می‌پردازد و دانش آموزان را در 4 پردیس خود تحت آموزش قرار می‌دهد. شاید برایتان جالب باشد که این  مجموعه در حال حاضر پذیرای بیش از 1600 نفر است. هدف اصلی که Geelong Grammar School برای خود تعیین کرده چیزی نیست جز کمک به ساخت دنیایی بهتر.

با تمرکز بر توانمند سازی خرد در درون دیگران و خود، تلاش‌ها بر آن است که تفاوت مثبتی ایجاد شود. این عضو از مجموعه بهترین مدارس استرالیا بر آن بوده تا از طریق ارائه یک آموزش متوازن و همه جانبه به وعده‌های خود عمل کند. یکی از فاکتورهایی که برای رشد و پیشرفت بیشتر دانش آموزان مد نظر قرار داده می‌شود چیزی نیست جز آموزش مشترک.

اگر با مطالعه توضیحات این بخش به پذیرش گرفتن از مجموعه مورد بحث برای خود و یا فرزندانتان علاقه‌مند شده‌اید، تنها کافی است برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به سایت اصلی Geelong Grammar School مراجعه نمایید.

دبیرستان پسرانه نورمنهورست

آیا به دنبال موسسه‌ای می‌گردید که تنها دانش آموزان پسر را بپذیرد و نام آن در فهرست بهترین مدارس استرالیا هم به چشم بخورد؟ در این حالت پیشنهاد می‌کنیم با Normanhurst Boys’ High School بیشتر آشنا شوید. این مجموعه  فعالیت خود را در سال 1958 و زیر نظر دولت آغاز کرد.

آن دسته از افرادی که در سیدنی و یا مناطق نزدیک به آن زندگی می‌کنند، شانس آن را خواهند داشت تا در این مرکز برنامه‌های آموزشی متنوع و با کیفیتی را سپری نمایند. لازم به ذکر است که نورمنهورست اجازه انتخاب دانش آموزان را بر اساس پیشرفت تحصیلی دارد. تقریباً می‌توان گفت تک، تک پذیرفته شدگان مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌گیرند به این گونه که توانایی‌ها و نیازهای هر یک به خوبی پاسخ داده می‌شوند.

شرایط تحصیل در بهترین مدارس استرالیا

برای آن که بتوانید در بهترین مدارس استرالیا تحصیل کنید، باید ابتدا گزینه‌های در دسترس خود را شناسایی کنید. در گام بعدی زمان آن فرا می‌رسد تا با در نظر گرفتن شرایط، به سراغ مناسب‌ترین گزینه برای پذیرش گرفتن بروید. بعضی از بهترین مدارس استرالیا گزینش انتخابی دارند، پس باید سوابق تحصیلی و نمرات ارائه دهید که نظر هیئت ارزیاب را جلب کند.

از آنجایی که برای تدریس دروس و برقراری ارتباط از زبان انگلیسی استفاده می‌شود، دانش آموزان باید میزان تسلط بالای خود را بر آن از طریق ارائه اسناد و مدارک مرتبط به اثبات برسانند.

بسته به نوع مرکزی که قصد تحصیل در آن را دارید، باید هزینه‌هایی را به عنوان شهریه سالانه بپردازید زیرا تحصیل در بهترین مدارس استرالیا برای افراد غیر مقیم رایگان نخواهد بود؛ بر همین اساس می‌توان گفت، یکی از اصلی‌ترین پیش نیازهای موجود در این مسیر داشتن تمکن مالی به حساب می‌رود. مواردی که در این بخش به آنها اشاره داشتیم، تنها اصلی‌ترین شروط تعیین شده برای تحصیل در بهترین مدارس استرالیا بودند؛ پس اگر به دنبال اطلاعات بیشتری هستید، به سایت اصلی مراکز مورد نظر مراجعه کنید.

آیا می‌توان به صورت رایگان در بهترین مدارس استرالیا تحصیل کرد؟

تحصیل رایگان در مراکز و موسسات آموزشی خارجی، همواره گزینه‌ای بسیار جذاب و ایده آل برای افرادی بوده که قصد مهاجرت از این روش را دارند. آیا شما هم قصد دارید مسیری را برای خود بیابید که بدون پرداخت شهریه در بهترین مدارس استرالیا فعالیت کنید؟ در این صورت باید بگوییم که این امکان برای اتباع خارجی وجود ندارد. میزان شهریه‌ای که باید برای طی کردن این مسیر بپردازید، به نوع مرکز و خدماتی که در اختیارتان قرار می‌دهد بستگی خواهد داشت.

مزایای تحصیل در بهترین مدارس استرالیا

پس از معرفی بعضی از بهترین مدارس استرالیا، اکنون زمان آن می‌رسد تا به سراغ بیان برخی از مزیت‌های تحصیل در آنها برویم. اولین و مهم‌ترین موضوع برای این موسسات، آموزش صحیح دانش آموزان به حساب می‌رود؛ به همین سبب هم از جدیدترین متدهای جهانی استفاده می‌نمایند. هر آنچه که برای یادگیری نیاز داشته باشید، از آزمایشگاه‌ها گرفته تا کتابخانه و کلاس‌های هوشمند در بهترین مدارس استرالیا موجود هستند.

معمولاً در این محیط‌ها تعداد دانش آموزانی اندک در هر کلاس جای داده می‌شوند تا ارتباطی قوی میان آنها و معلمان برقرار شود. هدف از آماده سازی چنین بستری چیزی نیست جز آموزش صحیح و کامل دانش آموزان با استعداد و توانمند به بهترین نحو ممکن.

در انتها باید بیان کنیم که اگر فرزندان بتوانند در یکی از بهترین مدارس استرالیا پذیرش بگیرند و ویزای تحصیلی هم به دست آورند، این شانس را برای والد یا والدین فراهم خواهند کرد که از طریق ویزای همراه به کشور مورد بحث وارد شوند.

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین