استخدام در استرالیا مرحله آخر ( 0 تا 100 کار در استرالیا)
خانه / زندگی در استرالیا / استخدام در استرالیا مرحله آخر (0 تا 100 کار در استرالیا)

استخدام در استرالیا مرحله آخر (0 تا 100 کار در استرالیا)

حالا شما در یک شرکت در استرالیا استخدام شده اید و تمامی مراحل را گذرانده اید و امروز نخستین روز شما در اداره جدیدتان می باشد.شروع یک شغل جدید همیشه کمی دشوار می باشد. اما شما با کمی دقت می توانید شغل جدید خود را با قدرت آغاز کنید.

یادتان باشد که در زمانی که شما وارد یک شغل جدید می شوید سازگار شدن با آن کمی زمان بر می‌باشد. قرار بر این نیست که شما در نخستین روز و یا نخستین هفته کاری خودتان محبوب ترین شوید. سعی کنید با همه رفتار گرم و صمیمانه ای را داشته باشید و با همکاران خود آشنا شوید و از طرفی با مدیریت تعامل داشته باشید تا سریعتر جایگاه خود را در شرکت بدست آورید. توصیه می کینم مطالعات خود را در زمینه شغلی خود افزایش دهید تا تطبیق یافتن و موفقیت خود را در شغلتان را سرعت ببخشید. خودتان را به همه معرفی کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

شروع یک مکالمه با یکی از همکاران می تواند سخت باشد زمان استراحت می‌تواند فرصت مناسبی برای آشنایی باشد اما آیا ترجیح می دهید اولین آشنایی را بگذارید تا خودش اتفاق بی افتد؟

هر شرکتی فرهنگ کاری خاص خود را دارد اما امروزه اکثر شرکت ها دارای یک فضای راحت می باشند و به راحتی همکاران و کارمندان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند اما متاسفانه شما نمی توانید این انتظار را داشته باشید که هرکسی مسیر خود را تغییر دهد تا با شما به مذاکره و گفتگو بپردازد بنابراین همیشه شما پیش قدم باشید و در زمان مناسب با معرفی خود اقدام به مذاکره ای هرچند کوتاه کنید.

 

ارزیابی شما توسط مدیر استرالیایی

در هر محیط کاری انتظارات از کارمندان متفاوت است. مدیر شما ممکن است خونسرد باشد و با شما رفتار دوستانه ای داشته باشد و یا اینکه خیلی جدی و نتیجه محور باشد. شاخص عملکرد KPI که رئیس شما به دنبال آن است را دریابید و آن را به خوبی درک کنید و ببینید چطور می تواند بر عملکرد شما تاثیر بگذارد.

 

دوست استرالیایی در محل کار خود پیدا کنید

ممکن است ساده نباشد اما شما تنها کارمند جدید آن شرکت نیستید و هستند افرادی که مانند شما در آن اداره روزی جدید بودند و این افراد می توانند با شما بهتر ارتباط برقرار کنند و در این این مسیر به شما کمک کنند. بعضی از آنها معمولا بیشتر از دیگران محافظه کار هستند ولی شما برای کسب احساس راحتی بیشتر فقط احتیاج به یک یا دو دوست دارید.

جایگاه خود را در موفقیت شرکت بیابید

حتی اگر این نخستین جایگاه شما در یک شغل جدید باشد باز هم شغل شما حائز اهمیت می باشد. اینکه شما ویژگی های شغل جدید خود را بفهمید علاوه بر افزایش اعتماد بنفس شما باعث تقویت عملکرد کاری شما نیز می شود. در مورد فرهنگ کاری شرکت و تاریخچه شرکت و اثر بخشی بیشتر کار خود بیاموزید.

شروع شغل جديد شما يك زمان مهيج مي­باشد. ممكن است شما در روز نخست كمي مضطرب، هيجان زده يا حتي ترسيده باشيد، امّا مسئله ­اي نيست. با گذر زمان شما درخواهيد يافت در اداره به كجا تعلق داريد و با همكاران خود دوست مي­شويد. روي تيم خود متمركز بمانيد، بياموزيد كه به موقع سوال بپرسيد و ابتكار خود را نشان دهيد. به ياد داشته باشيد كه شما به دليلي استخدام شديد. شما حائز صلاحيّت و لايق هستيد، بنابراين نبايد در محيط كاري دربارة ارزش داشتن خود سؤال بپرسيد.

به مقاله 0 تا 100 شروع کار در استرالیا مراجعه کنید.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین