لینکدین برای مهاجرت
خانه / مهاجرت به استرالیا / لینکدین برای مهاجرت

لینکدین برای مهاجرت

شاید برای شما هم کمی جای تعجب داشته باشد که چرا در یک وب سایت مهاجرت به موضوع یک شبکه اجتماعی مانند لینکدین می پردازد. امروزه شبکه های اجتماعی نقش بسیار پیچیده و اساسی در رساندن اطلاعات در تمامی زمینه‌ها دارند. لینکدین شهرت زیادی در زمینه کارهای تخصصی مربوط به شغل و کاریابی می‌باشد محبوبت بسیار زیادی دارد.

اگر بدنبال یک محیط کاری به جزء وب سایت های کاریابی و همچنین تبلیغات موجود در مجلات روزنامه ها و سطح شهر می باشید توصیه می‌کنم حتما در شبکه اجتماعی لینکدین عضو شوید. اهمیت داشتن لینکدین برای مهاجرت بخصوص برای کشور استرالیا بسیار بالاست به طوری که بسیاری از مشاغل ابتدا در این شبکه اجتماعی توسط شرکت ها و کمپانی های معتبر به اشتراک گذاشته می شود و پروفایل شما یک رزومه آنلاین برای شما محسوب می شود.

یکی از دغدغه‌های کسانی که قصد مهاجرت علی‌الخصوص مهاجرت کاری به خارج از کشور دارند، پیدا کردن شغل است. برخی از انواع مهاجرت مثل مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری الزامی به داشتن شغل ندارن اما در هر صورت، پیدا کردن شغل امری ضروری است. یکی از بیشترین سوالاتی که پرسیده میشه، این هست که از کجا کار پیدا کنیم و یا چجوری پیشنهادهای کاری بگیریم؟

به همین منظور قصد داریم تا در مورد لینکدین برای مهاجرت و همچنین چرایی نیاز به لینکدین داشتن برای مهاجرت به استرالیا برای شما بگوییم.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

نکته : اگر قصد مهاجرت به یک کشور مدرن را دارید و در ارتباط با شبکه اجتماعی لینکدین طرز فکری مانند بسیاری از هموطنان خود دارید و آن را زیاد جدی نمی گیرید سخت در اشتباه هستید از همین حالا به فکر بروز کردن لینکدین خود باشید چرا که می تواند برگ برنده شما در پیدا کردن یک شغل مناسب در استرالیا باشد. پیشنهاد من به شما این است که پروفایل خود را در لینکدین بر اساس سوابق کاری ارائه شده در پرونده مهاجرتی خود تنظیم کنید و حتما پروفایل خودتان را به زبان انگلیسی تشکیل داده و سعی کنید هر چند روز یکبار و در فواصل کوتاه آپدیت کنید و مطلب بگذارید.

 

لینکدین چیست؟

 

لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی پیشرفته در حوزه کسب وکار است، پروفایل شخصی شما در شبکه اجتماعی لینکدین با تمرکز بر تجربیات شغلی، دوره های آموزشی و تخصص‌های شما تکمیل می شود و هدف آن این است که شایستگی شما رو برای به دست آوردن یک شغل یا توانایی شما به عنوان یک نیروی متخصص رو به شرکت ها و آدم های دیگر این حوزه نشان دهد.

 

اگه قصد مهاجرت دارید پروفایل لینکدین خود را تکمیل کنید

افرادی که مسئولیت استخدام کارمندان را دارند به میزان تکمیل بودن پروفایل شما بسیار اهمیت می دهند. از این رو در صورتی که پروفایل شما کامل نباشد و سوالات آن را به درستی تکمیل نکرده باشد مسلما از رزومه شما رد می شوندو پروفایل شما را نادیده می گیرند. به موارد زیر توجه کنید و آنها را تکمیل کنید:

  • عکس پروفایل شما با کیفیت و تمام رخ باشد و تا حد رسمی
  • نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل بنویسید و نه مستعار، توجه کنید که لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی و حرفه‌ای می باشد.
  • در پایین اسم شما بخشی وجود دارد به عنوان Headline که بسیار مهم است و باعث میشه که افرادی که به عنوان recruiter( استخدام کننده) هستند در سرچ و جست و جو شما را زودتر پیدا کنند، در نتیجه در آن قسمت تخصص خود را وارد کنید.
  • Location (موقعیت جغرافیایی) شما یکی از موارد تعیین کننده در گرفتن پیشنهاد کاری هست. در اون بخش، محلی که الان هستید رو وارد کنید و فکر Fake Location رو از سرتون بیرون کنید چون ممکنه باعث از دست رفتن فرصت‌های شما بشه.
  • در قسمت Industry بخش و صنعتی که در آن فعالیت دارید را وارد کنید.
  • Contact info بخشی مهمی است که بهrecruiterها این امکان را می دهد که بتوانند با شما تماس از طریق مختلفی غیر از چت لینکدین را داشته باشند. هرچند که recruiterها از چت لینکدین برای تماس با شما استفاده میکنن اما تکمیل کردن این بخش خالی از لطف نیست.
  • در قسمت Summary خلاصه‌ای و چکیده ای از خود بنویسید. به عنوان مثال اینکه چند سال کار کردید، نقاط قوتتون توی کار چیه و مطالبی از این دست.

 

تکمیل لینکدین برای مهاجرت به استرالیا

 

موارد ذکر شده را از طریق قسمت Edit Intro می توانید ویرایش و اصلاح کنید. و موارد دیگری که باید ویرایش کرد به شرح زیر می باشد.

  1. سوابق کاری شما که از قسمت Experience قابل ویرایش است.
  2. سوابق تحصیلی که از قسمت Education قابل ویرایش است.
  3. مهارت‌های شما که از بخش Skills قابل تکمیل کردن است.
  4. دستاوردهای شما مثل مدرک‌های تخصصی، دانش زبان، پروژه‌ها و… که از بخشAccomplishments قابل تکمیل کردن است.

 

نکته: موارد ذکر شده در قسمت بالا را کاملا صادقانه تکمیل کنید چرا که می تواند به شما در رسیدن به یک مصاحبه کاری و در نهایت یک شغل مناسب کمک کند.

 

زبان لینکدین متقاضیان مهاجرت

پیشنهاد من در این زمینه این است که لینکدین شما با زبان انگلیسی باشد در صورتی که قصد مهاجرت به کشوری غیر انگلیسی زبان مانند آلمان مهاجرت می کنید توصیه می شود زبان آلمانی را نیز به آن اضافه کنید.

 

Connectionsهای تخصصی و استرالیایی در حیطه کاری خود پیدا کنید.

در این مرحله شما باید به دنبال افراد فعال در حوزه کاری خود باشید در نتیجه شما باید Location خود را استرالیا وارد کنید.

 

جهت پیوستن به ما در شبکه اجتماعی لینکدین وارد لینک مربوطه شوید. Select visa co

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین