نکاتی برای یافتن یک شغل در استرالیا (0 تا 100 شروع کار در استرالیا)
خانه / زندگی در استرالیا / نکاتی برای یافتن یک شغل در استرالیا (0 تا 100 شروع کار در استرالیا)

نکاتی برای یافتن یک شغل در استرالیا (0 تا 100 شروع کار در استرالیا)

اگر به دنبال یک شغل مناسب در استرالیا هستید و یا این در حال حاضر مشغول به کار هستید ولی به دنبال کار بهتری هستید، می توانید از منابع مفیدی مانند وب سایت های کاریابی استفاده کنید. با این حال توجه به این نکات می تواند فرآیند جست و جو برای یک شغل مناسب در استرالیا را برای شما راحت تر کند. در ادامه برای شما نکاتی برای یافتن یک شغل در استرالیا را بازگو می کنیم. اگر سوالی در رابطه با چگونه در استرالیا کار پیدا کنیم برای شما ایجاد شد به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

 

برنامه بلند مدت خود را مشخص کن

خودت را در پنج سال آینده در کجا می بینی ؟ این جمله را شاید بارها شنیده ای باشید. امکان دارد این جمله را در مصاحبه از شما بپرسند. صرف نظر از این که چه این سوال را از شما بپرسند و یا نه، سوال خوبی است تا متوجه شویم اهداف طولانی مدت شما به چه صورتی می باشد و اینکه مشاغلی را که انتخاب می کنید برای پیشرفت شما مناسب است یا نه و با اهداف شما متناسب است یا نه. و از طرفی این سوال می تواند شما را آماده کند که در زمانی که این سوال از شما پرسیده می شود آمادگی لازم را داشته باشید.

 

توجه کنید به این موضوع که رزومه خود را بروز رسانی کنید

رزومه خود را بروز رسانی کنید. به این صورت نباشد که شما یک رزومه را چندین ماه به صورت ثابت داشته باشید. جایگاه کنونی خود را در چند سطر بررسی و عنوان کنید. و همچنین ممکن است شما بخواهید برای مشاغل معینی از اصطلاحات مجزا استفاده کنید به همین منظور همیشه به رزومه ارسالی خود توجه کنید.

 

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

 

تحقیق و تمرین در مورد شغل انتخابی خود

در مورد شرکت و صنعتی که برای آن رزومه ارسال کرده این تحقیق کنید و شما باید این کار را قبل درخواست انجام داده باشید و در نهایت شما باید در زمینه شغل انتخابی خود آمادگی لازم را داشته باشید تا بتوانید به خوبی پاسخگوی سوالات مرتبط باشید و اینکه بتوانید اثبات کنید که بهترین شخص برای این شغل می باشید. شما می توانید با دوستان و همکاران خود مصاحبه های ساختگی آماده کنید.

 

استفاده از منابع متعدد برای جست و جوی کار 

یکی از بهترین منابعی که شما می توانید از آن استفاده کنید وب سایت Careerone.com.au است. این وبسایت ها لیست هایی از مشاغل را برای مناسبی که در سراسر استرالیا وجود دارد را برای شما فراهم می کند و همچنین هشدارها و توصیه هایی را که لازم باشد را برای شما بازگو می کند. دقت کنید که این لیست ها را هرروز بررسی کنید زیرا این لیست به طور مرتب آپدیت می شوند و به این صورت شما نخستین فردی خواهید بود که درخواست می دهد.

با این حال شما فقط به این وب سایت ها کاریابی در استرالیا تکیه نکنید زیرا شما باید به این نکته توجه کنید که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها فقط در وب سایت خود تبلغ می کنند. همچنین ارتباط خود را با افرادی که در رشته شما فعالیت می کنند قطع نکنید زیرا این موضوع مهتر از تمامی این منابع آنلاین می باشد دلیل این موضوع این است که بیش از نیم از مشاغل تبلیغ نمی شوند و شما از طریق ارتباطات خود می توانید به راحتی خود را معرفی کنید و به این صورت کسانی که شما را می شناسند می توانند شما را در پیدا کردن یک شغل کمک کنند.

توجه کنید برای یافتن یک شغل در استرالیا روش دیگر وجود دارد که شما می توانید به شرکت ها و سازمان های مرتبط با حرفه خود تماس گرفته و خدمات و توانایی های خود را معرفی کنید.

 

یافتن یک شغل در استرالیا

 

به شبکه اجتماعی مانند لینکدین توجه کنید

شبکه های اجتماعی می توانند به شما بسیار کمک کنند بخصوص لینکدین، اما این مورد می تواند همانند یک شمشیر دو لبه باشد و باعث بشود کارفرمای شما نسبت به شما تغییر نظر بدهد از روی مطالب منتشر شده توسط شما

با ما همراه باشید برای پرسه 0 تا 100 شروع کار در استرالیا که در مجموعه مقاله هایی به آن پرداخته ایم.

ساخت رزومه ( 0 تا 100 شروع کار در استرالیا )

نمونه رزومه برای استرالیا ( 0 تا 100 شروع کار در استرالیا )

قوانین قرار دادن عکس در رزومه ( 0 تا 100 شروع کار در استرالیا )

در رزومه خود دروغ نگویید ( 0 تا 100 شروع کار در استرالیا )

استخدام در استرالیا مرحله آخر ( 0 تا 100 کار در استرالیا )

 

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین