مزایا و معایب ویزای کاری استرالیا

برای آن که بتوان از بهترین مسیر دست به مهاجرت زد، بهتر است ابتدا با روش‌های موجود و شرایط هر یک آشنایی پیدا کنید. اگر کمی پیرامون مجوزهای اقامتی استرالیا به جست و جو پرداخته باشید، متوجه شده‌اید که آنها به دسته بندی‌هایی کلی با زیر مجموعه‌هایی متنوع تقسیم بندی می‌شوند. یکی از روندهایی که امروزه و در حال حاضر طرف‌داران بسیاری پیدا کرده را می‌توان ویزای کاری معرفی کرد.

در این مقاله قصد داریم به کمک افرادی که قصد انتخاب آن برای مهاجرت به کشور مورد بحث را دارند بیاییم؛ به همین سبب هم در ادامه  ابتدا به بررسی انواع روش‌های موجود پرداخته و سپس پا را فراتر گذاشته و مزایا و معایب ویزای کاری استرالیا را تشریح خواهیم کرد. آیا به موضوعات بیان شده علاقه‌مند هستید؟ پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع ویزای استرالیا

در قسمت قبل به این موضوع اشاره داشتیم که روش‌های مهاجرت به استرالیا دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس ماهیت به دسته‌هایی تقسیم بندی می‌شوند. اگر شما هم به دنبال آن هستید تا اقامت مقصد بیان شده را به دست آورید، باید اطلاعاتی در مورد گزینه‌های پیش رو به دست آورید. ویزاهای کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی، والدین، تلنت و ازدواج را می‌توان تقریباً تمامی مجوزهایی به حساب آورد که با داشتنشان می‌توانید به کشور مورد بحث مهاجرت نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

در صورتی که با ظرفیت‌ها و ویزاهای ارائه شده آشنایی داشته باشید، از این موضوع مطلعید که وضعیت مسیر شغلی از سایرین بهتر است. برای آن که به علاقه‌مندان استفاده از این روند کمکی در آشنایی بیشتر با آن کرده باشیم، در ادامه توضیحاتی را پیرامونش بیان می‌کنیم و سپس به سراغ بررسی مزایا و معایب ویزای کاری خواهیم رفت.

 

چند مورد از مزایا و معایب ویزای کاری استرالیا

 

ویزای کاری استرالیا

اگر به دنبال آن هستید تا برای اشتغال به یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر نرخ بیکاری، میزان درآمد و تنوع موقعیتی مهاجرت نمایید باید توجه ویژه‌ای به استرالیا داشته باشید. مانند تمامی مسیرها و کشورهای موجود، مزایا و معایب ویزای کار استرالیا یکی از مواردی به حساب می‌رود که تا حدود زیادی بر روی آینده افراد تاثیر خواهد گذاشت.

اداره مهاجرت برای انتخاب اشخاصی مناسب از میان متقاضیان، سیستم امتیاز بندی‌ای را راه اندازی کرده که در بیشتر مسیرها به عنوان اصل گزینش مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر فرد در این روند از نظر شاخصه‌هایی مانند سن، سابقه کاری، میزان تحصیلات، تسلط بر زبان انگلیسی و مواردی از این قبیل مورد سنجش و امتیازدهی قرار می‌گیرد. بسته به شرایطی که دارید، ممکن است ساب کلاسی خاص برای شما مناسب به نظر بیاید.

برخی از این موارد منجر به اقامت موقت و برخی دیگر هم اقامت دائم را برایتان به ارمغان خواهند داشت. اگر به دنبال انتخابی صحیح از میان گزینه‌های موجود هستید، بهتر است ابتدا از مزایا و معایب ویزای کاری استرالیا به طور کلی آگاه شوید و با چشمانی باز دست به تصمیم گیری بزنید. مواردی که بیان کردیم را در بخش بعدی به طور مفصل مورد بررسی قرار خواهیم داد پس آن را از دست ندهید.

مزایا و معایب ویزای کاری استرالیا

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که آشنایی پیدا کردن با مزایا و معایب ویزای کاری استرالیا از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین سبب هم ما بخشی را به بررسی این موارد اختصاص داده‌ایم. اگر به درستی مسیرهای موجود را بررسی نمایید، بدون شک متوجه خواهید شد که هر یک از آنها نقص‌هایی دارند؛ اما موارد بیان شده به گونه‌ای نیستند که بتوان به عنوان معایب آنها را معرفی کرد.

به همین سبب هم قسمت دوم مزایا و معایب ویزای کاری استرالیا را تقریباً نادیده می‌گیریم و به سراغ بخش اول آن می‌رویم. مواردی مانند رسیدن به درآمدی بالا، به همراه بردن اعضای خانواده و تحصیل آزادانه آنها، استفاده از مدیکر و اقدام برای دریافت اقامت دائم و شهروندی را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین مزیت‌های مسیر مورد بحث معرفی کرد. آیا به دنبال اطلاعات بیشتری پیرامون گزینه‌هایی هستید که به آنها اشاره داشتیم؟ در این صورت قسمت اختصاصی هر یک را مطالعه نمایید.

درآمد بالا

یکی از دلایلی که افراد مختلف دست به مهاجرت می‌زنند، رسیدن به درآمدی مناسب برای ساختن زندگی ایده آل مد نظرشان برای خود و خانواده‌شان است. استرالیا یکی از مناطقی به حساب می‌رود که به طور کلی در میان کشورهایی با میانگین درآمد بالا قرار می‌گیرد؛ اما این به تنهایی مزیتی بزرگ نمی‌باشد. حقوق نسبتاً بالا زمانی مهم و کارآمد خواهد بود که با قدرت خرید قابل قبولی همراه باشد.

 

چرا ویزای کاری استرالیا

 

به همراه بردن اعضای خانواده

زمانی که سخن از مهاجرت به میان میاید، افراد مختلف به خصوص متاهل‌ها با این چالش رو به رو هستند که باید برای اعضای خانواده خود نیز اقامت بگیرند. بعضی از کشورها در این باره قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارند که این خود باعث نگرانی مهاجران می‌شود. وقتی که متقاضی اصلی بتواند ویزای کاری استرالیا را به دست آورد، شانس آن را خواهد داشت تا برای اعضای خانواده خود هم درخواست مجوز اقامتی بدهد؛ علاوه بر این در صورتی که می‌خواهید از اتلاف وقت جلوگیری نمایید، می‌توانید هم‌زمان با خودتان تقاضای مورد بحث را ارسال نمایید.

استفاده از مدیکر استرالیا

مدیکر استرالیا سیستمی به حساب می‌رود که برای ارائه خدمات درمانی قابل قبول و با کیفیت به ساکنین این کشور راه اندازی شده است. افرادی که از طریق ویزای کاری دائم به منطقه مورد بحث مهاجرت می‌نمایند هم به همراه اعضای خانواده‌شان شامل این برنامه خواهند شد. با این وجود تقریباً نیازی نیست برای استفاده از خدمات بهداشتی مانند انجام آزمایش‌ها، ویزیت و خرید دارو هزینه‌ای پرداخت کنید.

تحصیل همسر و فرزندان در استرالیا

هنگام معرفی ویزای کاری استرالیا، همواره به این موضوع اشاره شده است که پس از دریافت اقامت موقت یا دائم از این مسیر، همراهان متقاضی اصلی می‌توانند به راحتی و بدون وجود محدودیتی خاص در مقاطع مد نظرشان به تحصیل بپردازند. تنها زمانی که وضعیت همراهان به گونه‌ای باشد که با این اقدام از تکفل دارنده ویزای کاری خارج شود، نیاز خواهند داشت تا برای گرفتن ویزای تحصیلی وارد عمل شوند.

سخن آخر

ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همواره به افرادی که قصد دارند از طریق مسیرهای مختلف به استرالیا مهاجرت نمایند توصیه کرده‌ایم که قبل از هر گونه اقدامی، اطلاعاتی قابل اعتماد پیرامون مسائل مختلف به دست آورند. اگر با شرایط و کلیات ویزای کاری آشنا شده‌اید، بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی به سراغ مزایا و معایب آن هم بروید.

برای آن که در مسیر بیان شده شما عزیزان را همراهی کرده باشیم، مهم‌ترین شاخصه‌های مطرح در این حیطه را مورد بررسی قرار دادیم. اگر هنوز برای انتخاب ویزای کاری و ساب کلاسی خاص به جمع بندی نرسیده‌اید، بهترین اقدام پیش رویتان می‌تواند برقراری ارتباط با مجموعه سلکت ویزا باشد. با این کار پس از ثبت اولیه اطلاعاتتان، کادر مجرب مجموعه با شما برای برگزاری جلسه مشاوره رایگان تماس خواهند گرفت.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین