دوره AMEP استرالیا

تسلط پیدا کردن بر انگلیسی و دوره‌های یادگیری آن بخشی جدایی ناپذیر از مهاجرت به کشورهایی به حساب می‌روند که برای برقراری ارتباط و انجام امور اداری از زبان بیان شده استفاده می‌نمایند. استرالیا یکی از مواردی می‌باشد که وضعیت فوق را دارد. در مطالب مختلفی که پیرامون روش‌های مهاجرتی به این کشور نگارش شده‌اند، بدون شک مشاهده کرده‌اید که همواره یکی از اصلی‌ترین شروط برای گرفتن ویزا، داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی تعیین شده است.

در برخی از روش‌های موجود برای گرفتن اقامت کشور مورد بحث، بیان شده که در صورت نداشتن سطح مد نظر افراد می‌توانند پس از ورود به مقصد در کلاس‌ها و دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران شرکت نمایند. هر یک از این موارد دارای چارچوبی خاص هستند که یکی از محبوب‌ترین آنها دوره AMEP نامیده می‌شود. آیا شما عزیزان هم به دنبال آشنایی با کلاس‌های بیان شده هستید؟ در این صورت تا انتهای این مقاله از سازمان مهاجرتی سلکت ویزا با ما همراه باشید تا شما را با جنبه‌های مختلف آن آشنا نماییم.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا

همان‌طور که در ابتدای این مطلب به آن اشاره داشتیم، برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا دارای انواع مختلفی می‌باشد. دولت برای آن که به افراد بیان شده در راستای فراگیری مهارت‌های مورد بحث کمک کرده باشد، این فرصت را در اختیار آنها قرار داده است تا با شرکت در برنامه‌های مختلف به تسلط کافی دست یابند و برای اشتغال، تحصیل و برقراری ارتباط با مشکلی مواجه نباشند.

بسته به دانش متقاضیان، مدت زمان دوره‌های بیان شده بین 1 تا 10 ماه می‌باشد. در هر هفته به افراد 20 ساعت در قالب جلسات تقریباً 1 ساعته آموزش داده می‌شود.

در کل اگر قصد دارید با یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا آشنایی پیدا کنید باید بدانید که چه موسساتی برنامه‌های مورد بحث را با چه نامی ارائه می‌دهند و هدف هر یک چیست؛ به همین سبب هم در ادامه بخش‌هایی را برای بررسی هر یک از آنها قرار داده‌ایم. از میان مواردی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، نباید از دوره AMEP غافل شوید؛ زیرا یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا است.

 

[irp posts=”17319″ ]

 

انواع دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا

با مطالعه مطالب بیان شده تا به اینجا بدون شک متوجه شده‌اید که موسسات مختلفی برای افزایش سطح مهارت‌های افراد تازه وارد، برنامه‌های متنوعی را با اهدافی متفاوت ارائه کرده‌اند. بسته به توانایی‌ها و مقصود نهایی‌تان، باید به سراغ مناسب‌ترین گزینه در دسترس بروید؛ به همین سبب هم دست به نگارش این بخش زده‌ایم تا شما عزیزان را با انواع دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا آشنا نماییم.

ELICOS، AMEP، ESP، IELTS و TOFEL برخی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین مواردی هستند که از میان دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا لازم دیدیم به آنها اشاره‌ای داشته باشیم. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هر یک، می‌توانید بخش‌های اختصاصی آنها را در ادامه همین مقاله مطالعه نمایید.

 

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا

 

ELICOS

اگر بخواهیم  این دوره یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا را معرفی نماییم، باید بگوییم که آن برای کمک به دانشجویان تازه وارد بوده و برنامه‌ای فشرده به حساب می‌رود. در اصلی الیکو یکی از زیر مجموعه‌های دوره AMEP می‌باشد که معمولاً افراد قبل از ورود به دانشگاه در آن شرکت می‌نمایند.

اگر شما هم قصد دارید در یکی از مراکز آموزشی کشور مورد بحث شرکت نمایید ولی پیش نیاز زبان آن را تامین نمی‌کنید، می‌توانید در دوره مربوطه شرکت کرده و در صورت رسیدن به سطح مد نظر موسسه درخواست پذیرش خود را ارسال کنید. نکته‌ای که در ارتباط با ELICOS باید بیان کنیم، آن است که هر یک از دانشگاه‌ها مراکز مورد تاییدی دارند که برنامه‌های مربوطه را ارائه می‌دهند. پس قبل از انتخاب مجموعه آموزشی به این نکته توجه نمایید تا زمان و هزینه‌ای که می‌کنید هدر نروند.

دوره AMEP برای تدریس و دوره عمومی

دوره AMEP عمومی به منظور یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا طراحی شده است که می‌خواهند از مواجه با مشکل‌هایی هنگام برقراری ارتباط در زندگی روزمره خود جلوگیری نمایند. برنامه‌ها و کلاس‌های موجود در سطوح مختلف برای کمک به افراد مورد بحث طراحی شده‌اند؛ به همین سبب هم حین ثبت نام، باید در آزمون تعیین سطح شرکت نمایید.

نوع دیگری از دوره AMEP نیز وجود دارد که به منظور هموارتر کردن بستر موجود یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا طراحی و ارائه شده است. اگر قصد شما از ورود به مقصد مورد بحث مربیگری و تدریس می‌باشد، باید مهارت‌های ضروری را داشته باشید تا بتوانید به راحتی هر چه بیشتر مطالب مد نظرتان را به دانشجویانتان انتقال بدهید. با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم، دوره AMEP برای تدریس استفاده و کاربردی خاص داشته و افراد می‌توانند با شرکت در دوره‌های زیر مجموعه آن مسیر رسیدن به موفقیت خود را بیش از پیش هموار نمایند.   

ESP

زمانی که برای فعالیت در زمینه‌ای خاص به کشور مورد بحث می‌روید و نیاز می‌بینید که مهارت‌های خود را در آن بهبود ببخشید، باید به سراغ ESP بروید. این برنامه یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا به افراد کمک خواهد کرد تا مهارت‌های مورد نیاز در حیطه تخصصی خودشان را به منظور برقراری بهتر ارتباط، نامه نگاری، تنظیم و کنترل قرار دادها فراگیری نمایند.

آیا قصد دارید زمینه پیشرفت هر چه بیشتر خود را در حیطه کاری‌تان فراهم نمایید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با احساس نیاز پیرامون یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا، توجه ویژه‌ای به ESP داشته باشید.

IELTS  و TOFEL

کمتر کسی پیدا می‌شود که قصد مهاجرت داشته باشد ولی اسم آزمون‌های آیلتس و تافل به گوشش نخورده باشد. مواردی که به آنها اشاره داشتیم، نزد بیشتر دانشگاه‌ها و کشورهای مختلف مورد تایید هستند و می‌توانید با استفاده از آنها مهارت‌های خود در زبان انگلیسی را به اثبات برسانید. در هر دو مورد مهارت‌های افراد در صحبت کردن، شنیدن، گرامر و درک مطلب سنجیده می‌شوند.

شرکت کنندگان نهایتاً با توجه به مهارت‌هایی که دارند، امتیاز مشخصی را دریافت خواهند کرد که در صورت تامین سطح مد نظر اداره مهاجرت یا موسسات آموزشی، شانس آنها را برای گرفتن مجوز اقامتی مد نظرشان افزایش می‌یابد.

 

دوره AMEP چیست؟

 

دوره AMEP چیست؟

تا به اینجا سعی داشتیم تا شما عزیزان را با بستر  آماده شده به منظور یادگیری زبان انگلیسی برای  مهاجران آشنا نماییم. دوره AMEP یکی از مواردی می‌باشد که بارها و بارها در این مقاله نام آن به گوشتان خورده است. این واژه مختصر شده Adult Migrant English Program به معنای برنامه انگلیسی مهاجران بزرگسال می‌باشد.

افرادی که اقامت دائم یا موقت کشور مورد بحث را دارند و یا از طریق پناهندگی می‌خواهند مجوزهای اقامتی بیان شده را به دست آورند، می‌توانند از این فرصت برای افزایش و بهبود مهارت‌های خود استفاده نمایند. بودجه این مسیر یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا توسط دولت تامین می‌شود. هدف اصلی از طراحی چنین برنامه‌ای را می‌توان ارائه کردن فرصتی برابر به تازه واردان دانست تا بدون مشکلی خاص با جامعه جدید خود را همگام نمایند.

سخن آخر

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا موضوعی است که معمولاً انتظار می‌رود توضیحات ارائه شده در مورد آن برای قبل از ورود به خاک مقصد مورد بحث باشد. در ارتباط با این مسئله باید بگوییم، افرادی که می‌خواهند برنامه‌های موجود در این حیطه را با بهترین کیفیت ممکن سپری نمایند، شانس آن را خواهند داشت تا پس از پذیرش گرفتن از مراکز آموزشی مربوطه، از طریق ویزاهای توریستی (اگر طول دوره آموزشی زیر 6 ماه باشد) وارد کشور مورد بحث شوند و توانایی‌هایشان را بهبود بخشند.

از طرفی همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم بیان کردیم، افراد شانس آن را دارند تا پس از گرفتن اقامت دائم و موقت هم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا از طریق برنامه‌های بیان شده بروند. یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای اقدام بیان شده پیش رویتان قرار دارد، دوره AMEP نام دارد که به طور کلی توضیحاتی را در موردش بیان کردیم.

ما در این مقاله از سازمان مهاجرتی سلکت ویزا سعی داشتیم تا شما عزیزان را با یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران استرالیا از جنبه‌های مختلفی به طور کلی آشنا نماییم. اگر در مورد هر یک از مواردی که بیان کردیم و یا مسیرهای مهاجرتی موجود پرسشی برایتان باقی مانده است، تنها کافی است با مجموعه ما در ارتباط باشید تا از مزیت مشاوره رایگان کادری مجرب بهره‌مند شوید.

 

AMEP برای تدریس و دوره عمومی

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین