خانه / سازمان های ارزیاب مدارک استرالیا / سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا

سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا

یکی از کشورهایی که افراد بسیاری هر ساله برای به دست آوردن ویزاهای کاری آن وارد عمل می‌شوند، استرالیا به حساب می‌رود. روندی که دولت و اداره مهاجرت آن برای جذب افرادی مناسب و تاثیر گذار تعیین کرده‌اند، بسیار حساب شده و دقیق است. اگر شما هم در گروه مورد بحث قرار می‌گیرید، بدون شک نام سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا به گوش شما آشنا می‌باشد.

یکی از اصلی‌ترین مراحلی که هر شخص برای دستیابی به هدف بیان شده باید پشت سر بگذارد، دریافت اسسمنتی مثبت از نهاد مربوطه است. مراکز مختلفی به بررسی اسناد و مدارک شغلی و تحصیلی متقاضیان مهاجرت کاری می‌پردازند.

برای آن که درخواست‌های ارائه شده با سرعت بیشتری مورد ارزیابی قرار بگیرند، برای هر رشته و زیر شاخه‌های آن نهادی خاص معرفی شده است. در این مقاله از مجموعه سلکت ویزا شما عزیزان می‌توانید داده‌هایی مفید و کاربردی را پیرامون هر یک از این موارد به دست آورید؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

ارزیابی مدارک در استرالیا

هر فردی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزاهای کاری و اسکیل ورکر را دارد باید بداند که اولین قدم برای آغاز پروسه، ارزیابی مدارک تحصیلی و سوابق کاری می‌باشد. اگر بخواهیم به نحوی دیگر این موضوع را مطرح کنیم باید بگوییم که اگر به دنبال ویزاهای 189، 190 و 491 هستید، باید اسناد خود را برای بررسی به یکی از سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا ارسال کنید.

با این اقدام شما به دولت کشور مورد بحث این موضوع را اثبات می‌کنید که حداقل الزامات مورد نیاز برای این رشته را دارید، تخصص و تحصیلاتتان در مقصد دارای اعتبار هستند، سابقه فعالیت قابل قبولی در زمینه تخصصی خود دارید و می‌توانید با ورود به بازار کار آن فعالیت و اثر مثبتی داشته باشید. اگر اسنادی که به سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا ارائه می‌دهید مورد تایید قرار بگیرند، شانس آن را خواهید داشت تا استارت مسیر دریافت ویزای کاری استرالیا را پر قدرت بزنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

نحوه ارزیابی مدارک توسط سازمان ارزیاب مدارک استرالیا

معمولاً شما برای اخذ یک ارزیابی مثبت باید مدرک تحصیلی بالای دیپلم را ارائه کنید و در برخی موارد بسته به نوع کد شغلی انتخابی توسط شما می‌توانید با ارائه سابقه کار مرتبط و بالا می‌تواند جایگزین مدرک تحصیلی شود. از این رو باید به این نکته توجه کنید که هر سازمان بسته به نوع قوانین خود می‌تواند برای ارزیابی از شما مدارک خاص خود را بخواهد و این موضوع به این دلیل می‌باشد که هر سازمان ارزیاب مدارک استرالیا استاندارهای خاص خود را دارد.

شما در لیست مشاغل باید به نام سازمان ارزیاب خود توجه کنید در مقابل هر کد شغلی نام سازمان ارزیاب مربوطه ذکر شده است. متقاضیان عزیز مهاجرت به استرالیا ذکر این موضوع خالی از لطف نمی‌باشد که وظیفه سازمان ارزیابی، تنها ارزیابی مدارک متقاضی است و به هیچ عنوان، این موسسات مشاوره در زمینه اخذ شغل و یا پیدا کردن آن برای متقاضیان انجام نمی‌دهند و نسبت به روند انجام امور مربوط به ویزا، هیچ توصیه و راهنمایی انجام نمی‌دهند.

 

مدت اعتبار اسسمنت استرالیا

 

مدت اعتبار اسسمنت استرالیا

تا به اینجا اطلاعاتی در مورد سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا و نحوه انجام این اقدام در اختیارتان قرار دادیم؛ حال زمان آن رسیده تا به سراغ موضوعی دیگر برویم و آن چیزی نیست جز مدت اعتبار این تاییدیه.

وقتی که مجموعه مربوطه مهارت‌های حرفه‌ای شما را مورد تایید قرار دهد، زمان آن می‌رسد تا شما عزیزان سایر گام‌های پیش رویتان برای رسیدن به ویزای کاری را طی نمایید در این میان نکته‌ای که اهمیت بسیاری دارد، مدتی است که می‌توان از اسسمنت مثبت به دست آمده برای لاج کردن پرونده استفاده کرد.

در ارتباط با این مسئله باید بگوییم که از زمان صدور این مجوز تا 3 سال قادر هستید آن را به کار گیرید. اگر اعتبار بیان شده به اتمام برسد، باید برای درخواست ویزای کاری، اسسمنت مثبت دیگری از سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا دریافت کنید.

 چرا باید ارزیابی مدارک را برای استرالیا انجام دهیم؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم، اگر به دنبال آن هستید تا با استفاده از مسیر اسکیل ورکر به کشور مورد بحث مهاجرت نمایید، باید برخی اسناد را به سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا ارائه دهید. این مجموعه‌ها میزان سابقه و توانایی‌های فردی را مورد سنجش و بررسی قرار می‌دهند و در نهایت واجد شرایط بودن یا نبودنتان را در رفع نیازهای موجود مشخص خواهند کرد.

نهادی که باید برای انجام امور مورد بحث به آن مراجعه کنید، بسته به کد شغلی یا occupation انتخابی‌تان مشخص می‌شود. در انتهای این پروسه دولت تصمیم خواهد گرفت که وضعیت شما در کد رشته مد نظرتان چگونه است.

اگر بخواهیم در کل دلیل ضروری بودن استفاده از خدمات سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا را بیان کنیم، باید بگوییم این راه کاری است که اداره مهاجرت برای اطمینان حاصل کردن از پذیرش افرادی مناسب و متخصص استفاده می‌کند.

مدت زمان ارزیابی مدارک توسط سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا

یکی از مواردی که هنگام مهاجرت به کشورهای خارجی از اهمیت بالایی برای برخی از افراد برخوردار می‌باشد، بازه‌های زمانی‌ای است که گام‌های مختلف به طول می‌انجامند.

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی بیان کردیم، افراد برای آن که بتوانند مسیر استفاده از ویزاهای اسکیل ورکر را آغاز نمایند و اسناد و مدارک خود را برای بررسی به اداره مهاجرت ارسال کنند، باید ابتدا اسناد کاری و تحصیلی‌شان را به سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا بفرستند. بسته تعداد تقاضاهای دریافتی و عوامل مختلف دیگر، تایم پاسخگویی به درخواست‌ها متفاوت بوده و ممکن است بین یک تا شش ماه باشد.

 

نکته: برخی از سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا سرویس دارند به عنوان فست ترک Fast Track که در آن شما با پرداخت مبلغ بیشتر از سازمان ارزیاب خود می‌خواهید تا در مدت زمان کوتاهی مدارک شما را ارزیابی کند برای مثال شما از طریق سرویس فست ترک سازمان وت اسس استرالیا vetassess می‌توانید تا 10 روز کاری ارزیابی خود را دریافت کنید. ولی توجه کنید پرداخت مبلغ اضافی برای کوتاهی زمان می‌باشد و هیچ تاثیری در مثبت و یا منفی شدن نتیجه اسسمنت شما ندارد.

 

هزینه سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا

هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی و شغلی برای مهاجرت به کشور استرالیا بین 500 تا 1000 دلار استرالیا است هر چند باید این نکته بگوییم که این قیمت‌ها می‌تواند در زمان اقدام شما کمی بیشتر باشد.

سازمان مهندسین استرالیا (بیشتر مشاغل مهندسی)825 دلار استرالیا
انجمن کامپیوتر استرالیا (مشاغل مرتبط با کامپیوتر)530 دلار استرالیا
موسسه مدیریت استرالیا (مشاغل مدیریتی)750 دلار استرالیا
سازمان TRA (مشاغل فنی و حرفه ای)795 دلار استرالیا
سازمان VetAssess (مشاغل گوناگون دیگر)962 دلار استرالیا

 

اصلی‌ترین سازمان ارزیاب مدارک استرالیا

اگر کمی به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کردیم توجه کرده باشید، بدون شک متوجه شده‌اید که نهادهای مختلفی تحت عنوان سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا مشغول به فعالیت هستند. بسته به زمینه‌ای که در آن تحصیل و یا کار کرده‌اید و می‌خواهید با محوریتش ویزای اسکیل ورکر را به دست آورید، باید به سراغ گزینه‌ای مناسب بروید.

اگر بخواهیم شما عزیزان را با برخی از اصلی‌ترین سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا آشنا کنیم، باید به EA، VETASSESS، ACS، SSSI، TRA، سازمان نقشه برداری، OTC،  CPA،ICAA ، IPA، NAATI و AIM اشاره داشته کنیم. در ادامه و برای ارائه اطلاعاتی کلی پیرامون هر یک از آنها، بخش‌هایی اختصاصی را برای هر یک آماده کرده‌ایم که توصیه می‌کنیم مطالعه‌شان را از دست ندهید.

 

سازمان مهندسی استرالیا EA

شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری در میان ایرانیان را فعالان رشته‌های مهندسی تشکیل می‌دهند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، بدون شک نام سازمان ارزیابی مدارک EA را شنیده‌اید. این مجموعه وظیفه نظارت و ارزیابی اسناد ارائه شده توسط فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی را بر عهده دارد.

مدارک دریافتی توسط آن به 4 دسته تقسیم بندی می‌شوند که شاملProffesional Engineer ،Engineering Technologist، Engineering Manager ، Engineering Associate هستند. بر اساس آخرین اطلاعات موجود برای آن که بتوانید اسسمنت مثبتی از سازمان مهندسی استرالیا دریافت نمایید، باید CDR را طبق قوانین و ضوابط تعیین شده آماده و ارائه دهید. این داکیومنت را می‌توان به عنوان پروژه‌ای معرفی کرد که مهندسان برای ارزیابی اسناد و نشان دادن مهارت‌های خود آماده و ارسال می‌کنند.

سازمان وت اسس استرالیا

Vetassess یکی از سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا می‌باشد که به صورت کاملاً مستقل عمل می‌کند. سازمان وت اسس استرالیا تقریباً پرکارترین مجموعه فعال به حساب می‌رود و به دلیل منابع و صلاحیت‌هایی که دارد، بالغ بر 350 کد رشته را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب گزینه‌ای مناسب از میان سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا هستید، می‌توانید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

متقاضیان معمولاً بر اساس مدرک و سابقه کاری‌ای که دارند، طبق استانداردهای مجموعه مورد بحث به 5 گروه A،B،C،D و E تقسیم بندی می‌شوند. اگر حداقل مدرک کارشناسی و یک سال سابقه کاری مرتبط داشته باشید در گروه‌های A یا B قرار خواهید گرفت. مینیمم سطح تحصیلاتی که برای متقاضیان سطوح C و E تعیین شده دیپلم استرالیایی و 1 تا 3 سال سابقه کاری است. در صورتی که مدرک تحصیلی‌تان در حد سرتیفیکیت درجه 3، 4 یا بالاتر باشد از نظر این عضو سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا در دسته D قرار می‌گیرید.

 

سازمان کامپیوتر استرالیا

 

سازمان کامپیوتر استرالیا

اگر شما در یکی از زیر مجموعه‌های مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده‌اید، سابقه کار کاملاً مرتبط با آنها را دارید و می‌خواهید از طریق ویزای کار به کشور مورد بحث مهاجرت کنید، باید به منظور دریافت اسسمنت مدارک خود را برای سازمان کامپیوتر استرالیا و یا ACS  ارسال نمایید.

از آنجایی که رشته مورد بحث یکی از بهترین مشاغل کشور به حساب می‌رود، هر ساله افراد بسیاری برای بررسی اسنادشان به این عضو سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا درخواست خود را ارسال می‌نمایند؛ به همین سبب هم آن به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای فعال در این زمینه انتخاب و مورد بررسی قرار گرفت.

اگر به دنبال استفاده از Fast Track هستید، باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که این سازمان قابلیت استفاده از آن را در اختیارتان قرار نمی‌دهد؛ اما پرونده شما با سرعت بیشتری نسبت به EA پیگیری خواهد شد.

سازمان TRA استرالیا

این سازمان در سال‌های تبدیل شده است به ناجی بسیاری از مهندسان و افرادی که مدارک فنی و حرفه‌ای دارند. سازمان TRA استرالیا جزء سازمان‌های پرکاربرد در میان مهاجران استرالیا محسوب می‌شود. سازمان ارزیابی تی آر ای استرالیا سوالات ارزیابی بیش از 130 رشته فنی و حرفه را برعهده دارد. متقاضیان بسیاری وجود دارند که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک فنی و حرفه‌ای را دارند که باید مدرک خود را توسط سازمان TRA استرالیا (تی آر ای) ارزیابی کنند، سازمان فنی و حرفه‌ای استرالیا (TRA) مسئول ارائه خدمات ارزیابی و بررسی مدارک متقاضیانی است که در داخل یا خارج از کشور استرالیا، دارای سابقه کاری فنی بوده و شغل آن‌ها در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا می‌باشد.

سازمان نقشه برداری استرالیا SSSI

یکی از سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا ، SSSI به حساب می‌رود. افرادی که دارای مدرک لیسانس در رشته نقشه برداری هستند، می‌توانند برای دریافت اسسمنت اسناد تحصیلی و شغلی خود را به این مجموعه ارائه دهند. در صورتی که پس از انجام بررسی‌های مورد نیاز مجموعه به این نتیجه برسد که متقاضی مهارت‌های کافی و ضروری به منظور ایفای نقش در موقعیت مورد بحث را دارد، به او اسسمنتی مثبت ارائه می‌دهد.

مدرک بیان شده به وی این امکان را می‌دهد تا بتواند برای دریافت ویزای کاری مد نظرش وارد عمل شود. بدیهی است که گرفتن تاییدیه بیان شده تضمینی برای مشغول به کار شدنتان در زمینه تخصصی‌تان نبوده و باید با تلاش و کوشش، خود موقعیتی مناسب را بیابید و نظر کارفرما را جلب کنید.

 

[irp posts=”18540″ ]

 

سازمان ارزیابی مدیران استرالیا AIM

اگر قبل از آن که به سراغ آشنایی با سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا بیایید سری به پردرآمدترین مشاغل این کشور زده باشید، بدون شک متوجه شده‌اید که معمولاً موقعیت‌های شغلی‌ای که در حیطه مدیریتی قرار می‌گیرند از درآمد بالا و قابل توجهی نسبت به سایرین برخوردارند. با این وجود بسیاری از افراد به سمت مهاجرت کاری به مقصد مورد بحث جذب می‌شوند. برای این کار هر فرد ملزم است از سازمان‌های ارزیابی مدارک استرالیا، تاییدیه مهارتی دریافت نماید.

سازمان ارزیاب AIM استرالیا مجموعه‌ای به حساب می‌رود که مدیران باید به آن مراجعه نمایند و پس از ارائه اسناد و مدارک خود منتظر دریافت پاسخ نهایی باشند. این مجموعه به برگزاری دوره‌های تخصصی متنوعی هم می‌پردازد که پس از ورودتان به کشور می‌توانند به شما در یافتن موقعیت کاری مناسب و دستیابی به درآمد هر چه بیشتر کمک شایانی کنند.

اگر در این زمینه فعال هستید و کمی پیرامون سازمان‌های ارزیابی مدارک استرالیا جست و جو کرده‌اید، بدون شک نام IML هم به گوش شما خورده است. این مجموعه یکی از مشتقات AIM بوده که بر رشته‌هایی خاص نظارت دارد. افرادی که در زمینه‌های مدیر اجرایی یا مدیر عامل، مدیر کل، مدیر فروش و بازاریابی، مدیر تبلیغات، مدیر روابط عمومی، مدیر منابع انسانی، مدیر مهندسی، مدیر عرضه و توزیع و مدیر تدارکات فعالیت می‌کنند، برای دریافت اسسمنت باید به سراغ این مجموعه بیایند.

سازمان ارزیابی ناتی NAATI

آیا در زمینه مترجمی زبان انگلیسی دارای سابقه فعالیت هستید و به دنبال گزینه مناسب از میان سازمان‌های ارزیابی مدارک استرالیا می‌گردید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با آزمون NAATI آشنایی پیدا کنید. این مجموعه مهارت‌های افرادی را که به ترجمه زبان انگلیسی و ترجمه هم‌زمان از انگلیسی به سایر زبان‌ها می‌پردازند مورد بررسی قرار می‌دهد.

اگر شما هم در حیطه‌های بیان شده دارای مدرک آکادمیک و سابقه کاری هستید، بهتر است از این موضوع مطلع باشید که مهاجرت از طریق این رشته‌ها می‌تواند با رسیدن به موقعیت‌های شغلی پردرآمد و مناسب همراه باشد. سازمان‌های ارزیابی مدارک استرالیا همگی اسنادی مشخص را برای هر رشته از متقاضیان دریافت می‌کنند و در نهایت پس از انجام بررسی‌های مورد نیاز پاسخ نهایی را به همراه گواهی ارائه خواهند کرد.

سازمان‌های ارزیابی حسابداران CPA/ICAA/IPA

یکی از رشته‌هایی که افراد بسیاری به دنبال مهاجرت از طریق آن هستند را می‌توان حسابداری عنوان کرد. آیا شما هم جزو فعالان این گروه هستید؟ پس توصیه می‌کنیم که با سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا که در حیطه بیان شده مشغول به فعالیت هستند آشنایی پیدا کنید. CPA،ICAA و IPA نهادهایی هستند که توسط دولت به عنوان واجدین شرایط بررسی وضعیت و سوابق کاری مدعیان انتخاب شده‌اند.

آیا شما هم قصد دارید تحت کدهای شغلی مربوط به حسابداری دست به مهاجرت بزنید؟ در این صورت اسسمنت مثبت این سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا را نیاز خواهید داشت. معمولاً صف زمینه کاری مورد بحث نسبت به برخی از رشته‌های دیگر خلوت‌تر بوده و در مدت زمانی کمتر پاسخ درخواست ویزا و ارزیابی مهارت به متقاضیان ارائه خواهد شد.

سازمان ارزیابی مدارک متخصصین کار درمانی

یکی از زمینه‌های پردرآمد که افراد بسیاری هم قصد دارند با استفاده از آن ویزای کاری مقصد مورد بحث را به دست آورند، رشته‌های مرتبط با کاردرمانی به حساب می‌روند. این تخصص‌ها به مانند پزشکی و زیر شاخه‌های اصلی آن شهرت زیادی ندارند و فعالان آنها می‌توانند با به دست آوردن اسسمنتی مثبت از سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا، برای رسیدن به ویزای کاری وارد عمل شده و پس از ورود به کشور به دنبال یافتن موقعیت شغلی ایده آل خود بگردند.

در صورتی که روند مورد بحث با موفقیت طی شود، آنها شانس ساختن زندگی‌ای مرفه با کمترین دغدغه ممکن را برای خود و همراهانشان خواهند داشت. این زیر مجموعه سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا که با نام اختصاری OTC نیز شناخته می‌شود، از سال 2010 مشغول به فعالیت و نظارت بر علاقه‌مندان مهاجرت از این طریق است. Occupational Therapist را می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشاغل زیر مجموعه این نهاد معرفی کرد.

 

سازمان ارزیاب استرالیا

 

سایر سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا

تا به اینجای مطلب ما سعی داشتیم تا شما عزیزان را با مهم‌ترین سازمان‌های ارزیاب مدارک استرالیا آشنا نماییم. در انتهای این مقاله باید بیان کنیم که علاوه بر مواردی که تا اینجا به آنها اشاره داشتیم، سازمان‌های دیگری هم مشغول به فعالیت در کشور مورد بحث هستند.

بسته به سوابقی که دارید، می‌توانید با دریافت اسسمنت از آنها و قرار گرفتن کد شغلی‌تان در لیست مشاغل مورد نیاز با استفاده از ویزاهای شغلی اقامت مقصد مورد بحث را به دست آورید. برای آن که کمی بیشتر با این موارد و نامهای اختصاصی‌شان آشنا شوید، جدولی که در ادامه همین بخش قرار داده‌ایم را مطالعه نمایید.

 

AACAArchitects Accreditation Council of Australia Inc
AASWAustralian Association of Social Workers
ACOPRA/APCAustralian Council of Physiotherapy Regulating Authorities Ltd/Australian Physiotherapy Council
ACPSEMAustralasian College of Physical Scientist and Engineers in Medicine
ACSAustralian Computer Society
ACWAAustralian Community Workers Association
ADCAustralian Dental Council
AIMAustralian Institute of Management
AIMSAustralian Institute of Medical Scientists
AIQSAustralian Institute of Quantity Surveyors
AIRAustralian Institute of Radiography
AITSLAustralian Institute for Teaching and School Leadership
AMSAAustralian Maritime Safety Authority
ANMACAustralian Nursing and Midwifery Accreditation Council
ANZOCAustralian and New Zealand Osteopathic Council (name changed to Australasian Osteopathic Accreditation Council)
ANZSNMAustralian and New Zealand Society of Nuclear Medicine
APharmCAustralian Pharmacy Council
APodC/ANZPACAustralasian Podiatry Council/Australian and New Zealand Podiatry Accreditation Council Inc.
APSAustralian Psychological Society
AVBCAustralasian Veterinary Boards Council Inc.
CASACivil Aviation Safety Authority
CCEACouncil on Chiropractic Education Australasia Inc.
CPAACertified Practicing Accountants Australia
DAADieticians Association of Australia
Engineers AustraliaInstitution of Engineers, Australia
ICAAInstitute of Chartered Accountants of Australia (name changed to Chartered Accountants Australia and New Zealand)
IPAInstitute of Public Accountants
NAATINational Accreditation Authority for Translators and Interpreters
OCANZOptometry Council of Australia and New Zealand
OTCOccupational Therapy Council
SLAAState Legal Admission Authority
SPASpeech Pathology Association of Australia
SSSISurveying and Spatial Sciences Institute
TRATrades Recognition Australia
VETASSESSVocational Education and Training Assessment Services

 

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین