بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا

استرالیا یکی از کشورهایی به حساب می‌رود که هر ساله عده بسیاری برای اشتغال در آن از طریق مسیرهای موجود وارد عمل می‌شوند. آیا شما هم قصد دارید با هدف بیان شده مسیر مهاجرت به مقصد مورد بحث را آغاز نمایید؟ در این صورت باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید و با موضوعات متنوعی آشنایی پیدا کنید.

در این مطلب سعی خود را بر آن گذاشته‌ایم تا داده‌هایی به روز و کاربردی در مورد بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهاجرت به کشوری خارجی را می‌توان به عنوان یکی از اموری به حساب آورد که چالش‌ها و دغدغه‌های مختلفی را با خود به همراه دارد. یکی از این چالش‌ها را می‌توان اشتغال پس از ورود به کشور مقصد دانست. در استرالیا به دلیل وجود وضعیت اقتصادی مناسبی، معمولاً مشکل اشتغال وجود ندارد.

با این حساب یافتن موقعیتی مناسب و پردرآمد می‌تواند ذهن بسیاری از افرادی را که قصد ادامه زندگی در آن را دارند به خود مشغول کند. ما در این مطلب برای حل این چالش بانوان به معرفی بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا پرداخته‌ایم؛ پس اگر شما نیز به دنبال اشتغال در موقعیتی مناسب هستید، بهتر است تا انتها با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همراه باشید.

بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا کدام ها هستند؟

بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا یکی از موضوعاتی به حساب می‌رود که از جنبه‌های مختلفی می‌توان به آن نگاه کرد. عده‌ای از بانوان به دنبال آن هستند تا با فعالیت در محیط خانه و محل زندگی خود، درآمد بالایی کسب نمایند و از این طریق بتوانند هزینه‌های خود را پوشش دهند. در کنار این گروه، عده دیگری هم هستند که قصد دارند تا با آگاهی از بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا، مهارت‌هایی قابل قبول را در آنها کسب نمایند و پس از ورودشان به این کشور، در شرایطی ایده آل مشغول به فعالیت شوند.

با توجه به توضیحاتی که تا کنون بیان کردیم، بدون شک تا حدودی دچار سردرگمی برای انتخاب گروهی مناسب از میان دسته‌های مورد بحث شده‌اید. ما در ادامه این مقاله، بخش‌هایی را به برخی از حرفه‌ها اختصاص می‌دهیم که به عنوان بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا شناخته می‌شوند.

قبل از آن که به سراغ قسمت‌های بعدی بروید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر در زمینه‌های دیگری دارای تخصص هستید، همچنان می‌توانید با فعالیت در حیطه خود درآمدی بالا به دست آورید و در رفاه کاری و اجتماعی قابل قبولی به سر ببرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

بر اساس آخرین داده‌های موجود می‌توان گفت تقریباً 47 درصد از افراد شاغل در استرالیا را زنان تشکیل می‌دهند که 26 و 21 درصد از آنها به صورت تمام و نیمه وقت مشغول به فعالیت هستند. در این کشور بانوان نسبت به مردان دستمزد کمتری را برای انجام امور مشابه دریافت می‌کنند. برخی از افراد بر این باورند که بهترین مشاغل برای آنها مشاغل خانگی هستند؛ این نوع از اشتغال به دلیل نداشتن محدودیت محل انجام فعالیت و ساعت کاری می‌تواند این امکان را برای این قشر از جامعه فراهم کند تا با حضور در منزل به راحتی کسب درآمد داشته باشند.

در صورت علاقه‌مندی به آشنایی با بهترین بیزینس‌های خانگی به مطلبی با همین نام که در سایت سلکت ویزا قرار داده شده است مراجعه کنید. به دلیل وجود برابری حقوق زن و مرد تقریباً می‌توان گفت محدودیت‌های جنسیتی برای اشتغال در موقعیت‌های مختلف وجود ندارد؛ اما همچنان برخی فعالیت‌ها بسته به شرایط کاری و میزان دریافتی می‌توانند وضعیت بهتری را برای زنان داشته باشند.

به هنگام انتخاب این موارد ممکن است فاکتورهای مختلفی مد نظر افراد قرار بگیرند که از جمله آنها می‌توان به میزان درآمد و موقعیت رشد اشاره کرد که در فهرست‌هایی جداگانه برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا بر اساس میزان درآمد

در مطلب مشاغل پر درآمد در استرالیا به بررسی برخی از پردرآمدترین مشاغل در این کشور پرداخته‌ایم. در این بخش قصد داریم تا به برخی از موقعیت‌های شغلی دیگر که برای زنان وضعیت بهتری را فراهم می‌کنند بپردازیم. در ادامه می‌توانید اسامی آنها را به همراه و توضیحاتی در ارتباط با هر یک را مشاهده کنید.

متخصص بیهوشی در استرالیا

متخصص بیهوشی یکی از تخصص‌هایی به حساب می‌رود که می‌توان آن را به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا معرفی کرد. محیطی که افراد در آن مشغول به فعالیت می‌شوند، از حساسیت بالایی برخوردار است؛ اما جایگاه اجتماعی قابل قبولی را برایتان به وجود میاورد. درست است که این حرفه مانند سایر کارها دارای استرس خاص خود می‌باشد؛ اما ویژگی‌های مثبت بسیاری را هم دارد.

اولین نکته‌ای که در این باره باید به آن اشاره داشته باشیم، چیزی نیست جز میزان درآمد بالا. فعالان این زمینه نسبت به سایر رشته‌ها در کشور از حقوق قابل توجهی برخوردار هستند. آن دسته از افرادی که امور مالی را در انتخاب بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا اصل قرار می‌دهند، بدون شک توجه زیادی به متخصص بیهوشی خواهند داشت.

همان‌طور که از نام این زمینه مشخص است، افراد در این موقعیت وظیفه بیهوشی و مراقبت از بیماران را در طول عمل جراحی بر عهده خواهند داشت. برای فعالیت به عنوان متخصص بیهوشی افراد ملزم هستند تا دوره‌های مختلف علمی را پشت سر بگذارند و به درجه خاصی از تبحر و تخصص دست یابند؛ به همین سبب نیز میزان درآمد آنها بالا و متناسب با مسیر طی شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس میزان حقوق این افراد به طور میانگین سالانه چیزی در حدود 175000 دلار استرالیا است. هرچند که این پوزیشن شغلی نه تنها در استرالیا بلکه در اکثر کشورهای جهان از حقوق و مزایای بالایی برخوردار هستند. باید به این نکته توجه که تمامی مشاغل گروه پزشکی و سلامت در استرالیا شرایط مناسبی دارند چرا که دولت استرالیا به سلامتی جامعه و مردم خود توجه بسیار میکند.

جراح عمومی در استرالیا

جراحی یکی از مشاغل پردرآمد در بسیاری از کشورها به حساب می‌رود. برای دستیابی به این موقعیت فرد باید سال‌های زیادی را صرف تحصیل و کسب تجارب عملی کند. نقش تعیین کننده و مهم متخصص در سلامت افراد و روند مورد نیاز برای دستیابی به مهارت‌های ضروری باعث شده تا دستمزد سالانه آنها رقمی بالا باشد. این اشخاص به صورت میانگین در هر سال 163000 دلار حقوق دریافت می‌کنند.

 

برنامه نویس در استرالیا

 

برنامه نویس در استرالیا

برنامه‌نویسان یکی از پردرآمدترین افراد در سراسر جهان به شمار می‌روند. این حیطه دارای گستره متنوعی بوده و تخصص‌های مختلفی را پوشش می‌دهد. در استرالیا فعالان این زمینه چیزی در حدود 89000 دلار درآمد دارند. یکی از مزیت‌های اصلی برنامه نویسی را می‌توان محیط کاری آن دانست.

در صورتی که علاقه‌ای به کار تمام وقت یا حضوری ندارید، انتخاب فریلنسری می‌تواند شرایطی ایده آل را برایتان محیا کند تا با حضور در خانه یا هر محیط دیگری با ساعات کاری شناور کسب درآمد داشته باشید. مشاغل موجود در این حوزه یک ویژگی بسیار مثبت دارند و آن هم کار به صورت فریلنسری است و این یک نکته مثبت برای بانوانی است که قست دارند در کنار کار خانه به یک شغل پردرآمد نیز مشغول شوند.

مهندسی نرم افزار در استرالیا

اگر سری به لیست پردرآمدترین حرفه‌ها در کشور مورد بحث بزنید، بدون شک نام مهندسی نرم افزار و مشاغل مرتبط با آن به چشمتان خواهد خورد. با این وجود اگر جزو کسانی هستید که حقوق بالا برایتان اهمیت زیادی دارد، بدون شک این رشته را باید در لیست بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا قرار دهید.

آیا به دنبال آن هستید تا تایم کاری شناوری داشته باشید و یا بتوانید به صورت فریلنس فعالیت نمایید؟

در این صورت  همچنان مهندسی نرم افزار و زیر شاخه‌هایش گزینه‌های مناسبی برایتان به حساب می‌روند. از آنجایی که بانوان معمولاً علاقه دارند در حیطه‌ای فعالیت داشته باشند که ویژگی‌های بیان شده در آن به چشم بخورند، می‌توان مهندسی نرم افزار را هم در لیست بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا گنجاند. بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس افراد فعال در این حیطه به طور میانگین چیزی در حدود 105000 دلار دستمزد می‌گیرند.

روانپزشک در استرالیا

هنگام انتخاب بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا چه فاکتورهایی مد نظرتان قرار دارد؟ امکان اشتغال در خانه، درآمد بالاتر از میانگین حقوق و فشار فیزیکی کم؟

در این صورت باید بگوییم تمامی آنها در رشته روانپزشکی وجود دارند. آن دسته از افرادی که تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه‌های معتبر و شناخته شده جهان سپری کرده‌اند و سابقه کاری قابل قبولی را هم دارند، می‌توانند شانس تقریباً بالایی به منظور ورود به بازار کار این زمینه برای خود قائل باشند.

آیا دوست دارید در بخشی از خانه خود به فعالیت بپردازید؟ پس باید بدانید مانعی برای این کار در کشور مورد بحث وجود ندارد و می‌توانید قسمتی از محل زندگی‌تان را به شغل خود اختصاص دهید. با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم و میانگین درآمد  155000 دلاری در سال، بدون شک خود شما هم موافق هستید که روانپزشکی را به عنوان یکی از بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا معرفی نماییم.

مهندس امنیت سایبری در استرالیا

یکی از زمینه‌های مهندسی کامپیوتر که در بین پردرآمدترین مشاغل قرار می‌گیرد مهندسی امنیت است. برای اشتغال در این پوزیشن نیاز خاصی به حضور در محیط‌های اداری و خسته کننده نیست و می‌توانید از منزل مشغول به فعالیت باشید. موارد بیان شده در کنار درآمد 104000 دلاری باعث شده است تا مهندسی امنیت سایبری یکی از بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا باشد.

بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا بر اساس میزان پیشرفت شغلی

یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد به هنگام انتخاب شغل حائز اهمیت است را می‌توان میزان پیشرفت دانست. وجود چنین ویژگی‌ای می‌تواند کشش و جذابیت خاصی را برای شاغلین به منظور تلاش هر چه بیشتر برای افزایش مهارت‌ها، تخصص و در نهایت پیشرفت را به وجود آورد.

در صورتی که شما عزیزان نیز در این دسته قرار می‌گیرید و قصد فعالیت در استرالیا را دارید، بهتر است این بخش را از دست ندهید زیرا قصد داریم بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا را بر اساس میزان پیشرفت معرفی کنیم.

[irp posts=”18552″ ]

کارشناس بهداشت روان در استرالیا

از آنجایی که زنان می‌توانند به راحتی نقش‌های حمایتی را ایفا کنند، فعالیت به عنوان کارشناس بهداشت و وران می‌تواند از نظر شرایط کاری و درآمد برای آنها گزینه مناسبی باشد. این متخصصان باید برای رسیدگی و رفع مشکلات روانی افراد نظیر افسردگی و اضطراب به آنها کمک کنند. فضای کاری مناسب نظیر مدارس، بیمارستان‌ها و ادارات با فشار تقریباً پایین باعث شده تا بسیاری از بانوان با انتخاب این رشته و کسب تخصص به آن وارد شوند.

اگر از قبل در این زمینه فعالیت دارید، می‌توانید با استفاده از ویزاهای کاری به کشور استرالیا مهاجرت کنید. شاید برای شما سوال شده باشد با فعالیت در این موقعیت سالانه چقدر می‌توان درآمد کسب کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم میانگین این مبلغ چیزی در حدود 90000 دلار است.

 

پرستار در استرالیا

 

پرستار در استرالیا

همان‌طور که می‌دانید، استرالیا یکی از کشورهایی به حساب می‌رود که به سیستم بهداشت و درمان خود اهمیت بسیار بالایی می‌دهد. یکی از روش‌هایی که دولت برای بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده از آن استفاده می‌کند، چیزی نیست جز به‌کارگیری کادری مجرب و حرفه‌ای. از آنجایی که دانشگاه‌های داخلی پاسخگوی نیازهای موجود در حرفه‌های مرتبط با این حیطه نیستند، اداره مهاجرت از طریق ویزاهای مختلفی دست به جذب افراد متخصص با مهارت بالا می‌زند.

پس از نظر تنوع فرصت‌های کاری می‌توان گفت، پرستاری یکی از بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا است. برای آن که بتوان چنین اشخاصی را به مهاجرت کاری به استرالیا ترغیب کرد، باید مزایای متنوعی را برای آنها تدارک دید. میانگین حقوق سالیانه 80000 دلاری، ساعات کاری شناور، امکان فعالیت در بیرون از بیمارستان‌ها و مواردی از این قبیل برخی از مزایایی هستند که در کنار هم باعث شده‌اند پرستاری به عنوان یکی از بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا به حساب برود.

مددکار اجتماعی در استرالیا

مددکاری تشابه بالایی با کارشناسی بهداشت روان و روان پزشکی دارد. بر اساس آنچه که در بخش‌های هر یک از مشاغل بیان شده گفتیم، شرایط کار در تمامی این موقعیت‌ها ایده آل بوده و با انتخاب هر یک می‌توانید با فشارهای کم دوران حرفه‌ای خود را سپری کرده و با استفاده از فرصت‌های موجود در آن به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابید. شاید حقوق 69000 دلاری شما را بیشتر برای فعالیت در این حوزه آن هم در استرالیا ترغیب کند.

نماینده املاک

یکی از پول سازترین شغل‌ها در استرالیا را می‌توان نماینده املاک دانست. این حیطه نیاز به تحصیلات آکادمیک خاصی نداشته و فرصت رشد بالایی دارد. شما می‌توانید فعالیت خود را در دفتر املاکی آغاز کنید و با تلاش و کوشش ادامه دوران حرفه‌ای خود را در دفتر املاک خود سپری کنید. شروع از کارمندی و رسیدن به کسب و کار شخصی را می‌توان به عنوان پیشرفتی بسیار مناسب در نظر داشت.

در کنار موارد بیان شده، میزان درآمد متناسب با فعالیتی که انجام می‌دهید و محیطی آرام و تقریباً بدون فشار باعث شده تا نمایندگی املاک به عنوان یکی از بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا از جنبه‌های مختلف به حساب برود. نمایندگان املاک به صورت متوسط 69000 دلار در آمد دارند که این مبلغ جای افزایش بسیاری دارد.

متخصص تجارت و بازاریابی الکترونیک

حوزه دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است و با این شرایط موقعیت‌های شغلی این زمینه افزایش چشمگیری را داشته‌اند. معمولاً فعالیت در این حیطه به افراد از نظر زمان و محیط کاری آزادی بالایی می‌دهد.

درآمد مناسب و امکان پیشرفت پله به پله در کنار سایر ویژگی‌های بیان شده را می‌توان دلایلی به حساب آورد که این حوزه را به عنوان یکی از مناسب‌ترین زمینه‌های کاری مطرح می‌کند. بسته به شرایط بیان شده سالانه 78000 دلار را می‌توان حقوقی عادلانه برای این متخصصان در نظر گرفت.

تحلیلگر مالی در استرالیا

تحلیلگران مالی می‌توانند با افزایش تجربه، سطح علمی و آگاهی خود در حیطه کاری‌شان زمینه پیشرفت خود را فراهم کنند. وجود فرصت‌های شغلی متنوع و بازار کار پر رونق برخی از ویژگی‌های دیگر حیطه مورد بحث به شمار می‌روند. به دلیل نبود فشار کاری بالا بانوان می‌توانند بدون دردسر و با کمی توجه و داشتن دانشی به روز به عنوان تحلیلگرانی موفق دوران حرفه‌ای خود را سپری کنند.

شاید برای شما جالب باشد که دستمزد 100000 دلاری این افراد با پیشرفت شغلی به گونه‌ای افزایش خواهد داشت که برای ساختن زندگی‌ای ایده آل از هر نظر کافی خواهد بود.

 

حسابداری در استرالیا برای زنان

 

حسابداری در استرالیا

رسیدگی به حساب‌ها و امور مالی مجموعه‌ها و اشخاص یکی از حرفه‌هایی به حساب می‌رود که می‌توان آن را در دسته بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا گنجاند. افرادی که در این زمینه شاغل هستند، می‌توانند بدون نیاز به حضور در دفتر به راحتی امور محوله را انجام دهند؛ از طرفی هم بخش قابل توجهی از متخصصان امور مالی به طور تمام وقت مشغول به فعالیت در یک محیط نیستند.

تنوع موجود در کنار فشار جسمانی پایین را می‌توان به عنوان برخی از دلایلی معرفی کرد معمولاً حسابداری به‌خاطر آنها در میان بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا قرار می‌گیرد.

در کنار ویژگی‌هایی که بیان کردیم، باید اشاره‌ای هم به میزان درآمد سالانه داشته باشیم؛ زیرا فاکتوری بسیار مهم برای انتخاب شغل می‌باشد. حسابداران به طور میانگین در سال 75000 دلار درآمد دارند. اگر سابقه کار، مدرک تحصیلی معتبر و تخصص بالایی در زمینه مورد بحث داشته باشید، میزان حقوقتان هم به همان نسبت بیشتر خواهد بود.

طراح UI/UX در استرالیا

یکی از زمینه‌های مرتبط با مهندسی کامپیوتر که در دسته بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا قرار می‌گیرد، طراحی UI/UX است. این حرفه علاوه بر مهارت نیازمند داشتن ذوق و سلیقه بالایی است به همین سبب نیز برای بانوان گزینه مناسبی به حساب می‌رود.

وجود امکان دورکاری به مانند سایر مشاغل این دسته، درآمد مکفی و به نسبت بالا و فرصت پیشرفت از کارمند و یا طراح فریلنس به کارفرما برخی از ویژگی‌های این شغل هستند. میانگین درآمد این طراحان در سال 2022 چیزی در حدود 100000 دلار است.

پزشکی در استرالیا

یکی از مواردی که بدون شک در لیست بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا نام آن را مشاهده خواهید کرد، پزشکی است. محیط کاری مناسب بانوان، نوع فعالیت بدون فشار فیزیکی سنگین و درآمد بالا را می‌توان به عنوان برخی از دلایلی به حساب آورد که این حرفه در فهرست مورد بحث جای داده می‌شود.

با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که اگر به دنبال رفاه شغلی و اجتماعی هستید، باید نگاه ویژه‌ای به این عضو لیست بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا داشته باشید.

درست است که مهاجرت با این کد شغلی دارای پیچ و خم‌های مختلفی می‌باشد و اداره مهاجرت و دولت حساسیتی خاص بر روی آن دارند؛ اما باید توجه داشته باشید که با موفقیت در این روند، مزایای بسیاری در انتظارتان خواهند بود که از جمله آنها می‌توان به موقعیت‌های متنوع کاری، درآمد بالا و امکان ادامه تحصیل خود فرد و همراهان اشاره کرد.

دندان پزشکی در استرالیا

یکی از حرفه‌های مرتبط با پزشکی که نه تنها در مقصد مورد بحث بلکه در سراسر جهان طرف‌داران بسیاری دارد، دندان پزشکی به حساب می‌رود. بدون شک خود شما عزیزان هم از قبل می‌دانستید که هنگام آشنایی با بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا، نام آن به چشمتان می‌خورد.

آن دسته از بانوانی که در این زمینه مهارت‌های قابل قبولی دارند، می‌توانند در صورت ویزا گرفتن تقریباً بدون مشکلی خاص در موقعیتی متناسب با انتظارها و توقعاتشان مشغول به فعالیت شوند. میانگین درآمد این افراد در سال به میانگین 160000 دلار می‌رسد. فشار فیزیکی کم، شرایط شغلی مناسب و حقوق بالا را می‌توان به عنوان برخی از دلایل قرار دادن دندان پزشکی در رده بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا معرفی کرد.

معلمی در استرالیا

معلمی یکی از بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا و بیشتر کشورها به حساب می‌رود. فشار روحی و روانی این حرفه نسبت به بسیاری از حیطه‌های دیگر پایین بوده و فعالیت‌های فیزیکی کمی هم بر عهده معلمان قرار دارد. آموزش دادن به کودکان در سنین مختلف می‌تواند به شغلی مرفه هم تبدیل شود.

دست فعالان این زمینه برای انتخاب متدها باز بوده و می‌توانند از طریق خلاقیت به خرج دادن، محیط کاری‌شان را برای خود و دانش آموزان به فضایی با نشاط و جذاب تبدیل نمایند. در کنار ویژگی‌هایی که بیان کردیم باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که معلمان به طور میانگین چیزی در حدود 92000 دلار در سال درآمد دارند؛ البته بسته به شهر محل زندگی و مقطعی که در آن تدریس می‌کنند رقم نهایی متفاوت خواهد بود و می‌تواند به طور چشمگیری بیشتر باشد.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با برخی حرفه‌هایی که از آنها تحت عنوان بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا یاد می‌شود آشنا نماییم. نکته‌ای که نباید از آن غافل شد، این است که با فعالیت در هر یک از حیطه‌های بیان شده فرصت ساخت زندگی مناسب با سطح رفاهی بالا در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

در کنار مواردی که به توضیح آنها پرداختیم، باید بگوییم که حرفه‌های دیگری هم هستند که برای اشتغال بانوان بسیار مناسب‌اند؛ اما بنا بر دلایلی به بررسی آنها در این مطلب نپرداختیم. آیا به دنبال آنید که بهترین کد شغلی موجود را برای مهاجرت از طریق ویزاهای کاری برگزینید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با مشاوران سازمان مهاجرتی درنامایگریشن از طریق مسیرهای موجود ارتباط برقرار کنید تا به شما در انتخابی صحیح کمک کنند.

منابع مقاله بهترین مشاغل برای زنان در استرالیا

au.talent.com/salary

payscale.com

salaryexplorer.com

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین