بهترین شغل های خانگی پردرآمد در استرالیا + مزایای خود اشتغالی در استرالیا

کسب‌وکارهای خانگی، موقعیت و شرایط مطلوبی را برای رشد افراد فراهم کرده‌اند. در کشور استرالیا نیز کسب‌وکار خانگی از محیط کوچک خانه شروع می‌شود و به‌مرور زمان می‌توان آن را گسترش داد. فراموش نکنید که در راه رسیدن به بهترین‌ها، اولین قدم تسلیم‌ نشدن است. رشته‌های پولساز در استرالیا متعدد و گسترده هستند؛ به همین دلیل، در این مطلب سلکت ویزا چند مورد از مشاغل خانگی پردرآمد استرالیا را به‌همراه شرایط آن‌ها معرفی می‌کنیم.

شغل خانگی پردرآمد در استرالیا

مزایای کسب‌وکار خانگی در استرالیا

کسب‌وکارهای خانگی به‌دلیل انعطاف‌پذیری بالایشان، افراد زیادی را ترغیب به راه‌اندازی یک شغل با تخصص شخصی خود می‌کنند. برخی از مزایای کسب‌وکار خانگی در استرالیا شامل موارد زیر است:

کاهش هزینه‌ها

هزینه در کسب‌وکارهای خانگی به‌علت عدم نیاز به اجاره فضای کار، هزینه حقوق، مالیات کلان و مواردی از این دست، بسیار به‌صرفه و اقتصادی است.

استفاده بهینه از زمان

کار در منزل باعث ذخیره زمان بسیاری می‌شود که می‌توان آن را برای مدیریت زندگی شخصی استفاده کرد. مشاغلی که نیاز دارند بیرون از منزل مشغول به کار شوید، اکثرا نصف روز را در مسیر رفت‌وآمد می‌گیرند و در آخر نیز خستگی زیادی به شما وارد می‌کنند.

زمانی کافی برای توسعه فردی و شغلی

یکی دیگر از مزایای کسب‌وکارهای خانگی این است که زمان کافی برای پیشرفت در زمینه فردی و حرفه‌ای را خواهید داشت؛ به همین دلیل مسیر موفقیت برای شما هموارتر خواهد شد.

توسعه فردی و شغلی در استرالیا

شغل شیرینی‌پزی و آشپزی در استرالیا

یکی از مشاغل پرطرفدار در استرالیا، آشپزی یا پخت‌وپز است؛ به‌خصوص اگر پخت شیرینی یا نان باشد. تنوع نان و شیرینی در این کشور بسیار گسترده است و مردم علاقه زیادی به این نوع دسر یا خوراکی دارند؛ پس اگر به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی در استرالیا هستید، حتما حرفه آشپزی را جزو گزینه‌های خود در نظر بگیرید.

در ادامه برخی شرایط انتخاب شغل آشپزی در استرالیا را ذکر می‌کنیم:

شرایط بهداشتی و ایمنی

قبل از شروع کار آشپزی یا پخت هر نوع خوراکی، باید از شرایط وزارت بهداشت استرالیا در این‌باره اطلاعاتی کسب کنید؛ پس از مراجعه به این مراکز، مطمئن شوید که تمام نکات مهم را در نظر می‌گیرید.

مطالعه بازار

حتما در خصوص نیازهای بازار استرالیا تحقیق کنید تا به‌سراغ پخت خوراکی‌هایی بروید که بین مردم پرطرفدار هستند. در ادامه چند مورد از پرطرفدارترین نان‌ها و شیرینی‌ها در استرالیا را نام می‌بریم:

  • کروسان
  • لیمنتون
  • تریفل
  • پای 
  • پاولوا
  • کلوچه

فراموش نکنید که مدیریت زمان در این شغل بسیار مهم است. شما در این کسب‌وکار باید زمان‌شناس باشید تا بین مشتریان مقبولیت پیدا کنید.

شغل شیرینی‌پزی و آشپزی در استرالیا

تدریس خصوصی در استرالیا

یکی دیگر از انواع کسب‌وکار خانگی در استرالیا، تدریس خصوصی است. تدریس در استرالیا، از نظر اجتماعی جایگاه بالایی دارد؛ به همین دلیل اگر فکر می‌کنید مهارت کافی در تدریس را دارید، حتما به‌سراغ این شغل بروید.

برای تدریس‌ کردن در استرالیا می‌توانید از اتاقی در خانه خود یا محیط دیگری مناسب تدریس استفاده کنید؛ البته کلاس‌های آموزشی را می‌توان به‌صورت آنلاین نیز برگزار کرد.

قبل از انتخاب شغل تدریس بهتر است مهارت‌ها و توانایی‌های خود را بسنجید. تدریس برخی علوم نیاز به داشتن مجوز و مدارکی ویژه خود دارند.

برای جذب دانش‌آموز می‌توانید از روش‌های مختلف تبلیغاتی مانند نصب پوستر، تبلیغات آنلاین و ارتباط با مدارس استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای تعیین هزینه تدریس، باید کلاس‌های تدریس مشابه را بررسی کنید تا به یک رقم منصفانه و به‌صرفه برسید.

تدریس خصوصی در استرالیا

عکاسی در استرالیا

مقوله عکاسی در کشور استرالیا به علت طبیعت بی‌نظیر این کشور، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. اگر شرایط شغل عکاسی را دارید و می‌توانید در استرالیا به این کار مشغول شوید، فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

شما می‌توانید در زمینه‌های ارائه‌شده در ادامه مطلب، در عکاسی به درآمد برسید:

  • عکاسی از مراسم عروسی 
  • دایر کردن یک سایت و فروش عکس‌ها
  • راه‌اندازی گالری و فروش عکس‌ها
  • چاپ عکس در مقالات و نشریه‌ها
  • فروش عکس‌ها به گالری‌دارها

همچنین می‌توانید با آموزش عکاسی به علاقه‌مندان این هنر کسب درآمد کنید. این کسب‌وکار خانگی در استرالیا می‌تواند پلی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ‌تر باشد.

عکاسی در استرالیا

مربی ورزش در استرالیا

 ورزش مهارتی است که سن و سال نمی‌شناسد و همیشه طرفداران خود را دارد. اگر به‌دنبال یک کسب و کار خانگی هستید که درآمد بالایی داشته باشد، حتما به مربیگری هم فکر کنید. حداقل مدرک برای کار کردن در این شغل، لیسانس است؛ زیرا استرالیا بر این باور است که قبل از تدریس باید علم انجام این کار را داشته باشید.

قدم به قدم تا تبدیل‌ شدن به یک مربی ورزش حرفه‌ای در استرالیا

برای اینکه یک مربی حرفه‌ای شوید باید پستی و بلندی‌‎های بسیاری را پشت سر بگذارید. در ادامه این مراحل را معرفی می‌کنیم.

انتخاب حوزه ورزشی

قبل از هر چیز باید بدانید که می‌خواهید در چه رشته‌ای فعالیت خود را آغاز کنید. بهتر است تمام تمرکز خود را روی یک رشته بگذارید، تا مهارتی بی‌نظیر به دست آورید.

داشتن مهارت بالا

برای تبدیل‌ شدن به یک مربی حرفه‌ای باید در حوزه انتخابی خود مهارت کافی داشته باشید؛ به همین دلیل، باید به‌دنبال اخذ مدارک و گواهینامه‌های رسمی بروید.

تجهیزات و فضای مناسب برای شروع کار

تجهیزات و فضای کار خود را آماده کنید. پس از آماده‌سازی‌های اولیه، می‌توانید برای جذب هنرجو، به‌سراغ روش‌های تبلیغاتی متفاوت بروید تا افراد زیادی را وارد کلاس‌های ورزشی خود کنید. راه‌های متفاوتی برای جذب بیشتر علاقه‌مندان وجود دارد؛ مانند دادن برخی خدمات ویژه به مشتریان، تدریس خصوصی، مشاوره ۲۴ ساعته یا مشاوره تغذیه.

مربی ورزش در استرالیا

منشی مجازی در استرالیا

منشی یا دستیار مجازی، به شغلی فردی گفته می‌شود که به موتورهای جستجوگر دسترسی دارد و در برخی زمینه‌ها مانند برنامه‌نویسی، نگارش محتوا، ایده‌پردازی یا ساخت پادکست مهارت دارد.
شغل‌های مجازی این روزها، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و افراد زیادی را به خود جذب کرده‌اند. در ادامه برخی از حوزه‌های مرتبط با شغل دستیار مجازی را معرفی می‌کنیم:

تولید محتوا

با داشتن تخصص تولید محتوا می‌توانید در خانه، به درآمد بسیار زیادی دست یابید. شما می‌توانید در وب‌سایت‌ها، بلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی شروع به کاری کنید.

تنوع کاری در بخش تولید محتوا بسیار زیاد است و شما می‌توانید به‌سراغ زیردسته‌های مختلف این شغل بروید؛ مانند:

  • خدمات نوشتاری
  • ویرایش تصویر
  • ویدئوسازی
  • پادکست
  • انیمیشن
  • تولید محتوای دیجیتال

منشی مجازی در استرالیا

 طراحی وبسایت

بازارهای فروش سال‌ها است که از فضای سنتی فاصله گرفته‌اند و وارد فضای مدرن و پیشرفته‌تری شده‌اند. در زمان حاضر دیگر نیاز نیست برای خرید یک کالا، ساعت‌ها در خیابان‌ جستجو کنید؛ بلکه تنها با چند کلیک مختصر می‌توانید به کالای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

همین موضوع باعث شده تا شغل طراحی سایت پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد و روزبه‌روز جایگاه ویژه‌ای در میان افراد پیدا کند. طراحان وبسایت هر روز با مشتریان زیادی مواجه می‌شوند؛ به همین دلیل داشتن چنین شغلی در کشور استرالیا می‌تواند در ساخت ارتباطات و تعاملات قوی‌تر به شما کمک قابل‌توجهی کند.

مشاوره و آموزش آنلاین

مشاورین آنلاین می‌توانند به کسب‌وکارها کمک بسیار زیادی کنند؛ به همین دلیل کسب‌وکارهای نوپا و حتی قدیمی برای دریافت و آموزش بهترین روش‌های کسب‌وکار به‌سراغ مشاورین می‌روند.

مشاوره و آموزش آنلاین در استرالیا

فروش آنلاین کالا 

یکی از پرطرفدارترین کسب‌وکارهای خانگی در استرالیا، فروش آنلاین اقلام است. نکته مهم این است که بهترین کیفیت را به دست مشتریان خود برسانید.

زمانی که کسب‌وکار خانگی و آنلاین خود را در استرالیا راه‌اندازی کردید، مسیر موفقیت و پیشرفت به روی شما باز می‌شود؛ چرا که می‌توانید کسب‌وکار خود را حتی در سطح بین‌المللی گسترش دهید. برای شروع کار قدم‌به‌قدم حرکت کنید و مراحلی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را پشت‌سر بگذارید:


حوزه مورد نظر خود را انتخاب کنید

ابتدا بازارهای فروش استرالیا را بررسی کنید و پرطرفدارترین و کم‌رقیب‌ترین حوزه را انتخاب کنید. این حوزه‌ها ممکن است شامل مد و لباس، کتاب و مطالب دیجیتال، محصولات بهداشتی و زیبایی یا ورزش و فعالیت‌های بدنی باشند.

فروش آنلاین کالا در استرالیا

تامین‌کننده حوزه انتخابی را پیدا کنید

پس از انتخاب حوزه مورد نظر خود، به‌سراغ تامین‌کننده مطمئن با قیمت‌های منصفانه بروید. دقت کنید که در جستجوی خود برای پیدا کردن تامین‌کننده مناسب با شرایط خود، زود ناامید نشوید و وقت زیادی را به این کار اختصاص دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتخاب بازار فروش

قطعا بهترین بازار برای کسانی که قصد دارند کسب‌وکار خانگی راه‌اندازی کنند، بازار فروش آنلاین است. یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید و در این پلتفرم، فروش را آغاز کنید.

در این مسیر فراموش نکنید که تبلیغات بر فروش بیشتر بسیار تأثیرگذار است؛ پس تبلیغات از روش‌های درست را حتما در نظر داشته باشید.

دادن مزایا به مشتری‌ها نیز می‌تواند مسیر پیشرفت را برای شما هموار کند؛ چرا که تفاوت زیادی با کسب‌وکارهای مشابه شما ایجاد می‌کند.

انتخاب بازار فروش در استرالیا

مراقبت از کودکان و سالمندان

یکی دیگر از شغل‌های پرطرفدار کشور استرالیا، مراقبت از سالمندان و کودکان است. این شغل خانگی علاوه بر درآمد بالا، مزایای بسیار زیادی نیز دارد.

دقت داشته باشید که شغل مراقبت از کودکان و سالمندان مناسب همه نیست؛ کسانی باید به‌سراغ این شغل بروند که روحیه‎ای سازگار چنین محیطی داشته باشند.

مراقبت از کودکان و سالمندان در استرالیا

مراقبت از حیوانات خانگی در استرالیا

حیوانات در کشور استرالیا بسیار ارزشمند هستند؛ به همین دلیل خدمات مراقبتی برای حیوانات، همیشه در صدر لیست مشاغل پرطرفدار استرالیا است. اگر به‌دنبال یک شغل در خصوص مراقبت از حیوانات خانگی هستید، می‌توانید تمام زمینه‌های شغلی در این حوزه را در ادامه مشاهده کنید:

پرستار و مراقب روزانه از حیوانات خانگی

می‌توانید در خانه خود یا مشتریان از حیوانات خانگی آن‌ها مراقبت کنید. این فعالیت مراقبتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • پیاده‌روی در فضای باز
  • تغذیه حیوانات
  • فعالیت بدنی 
  • بازی‌کردن
  • پرستاری

تربیت و آموزش حیوانات خانگی

با تربیت حیوانات خانگی نیز می‌توانید درآمد مناسبی در استرالیا داشته باشید. به این منظور باید ابتدا یک دوره آموزشی را پشت‌سر بگذارید.

مراقبت از حیوانات خانگی در استرالیا

برنامه‌نویسی در استرالیا

یکی از حوزه‌های پرطرفدار در کسب‌وکارهای خانگی استرالیا، شغل برنامه‌نویسی است. برخی از حوزه‌های برنامه‌نویسی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • توسعه نرم‌افزار: توسعه نرم‌افزار مالی + توسعه سیستم و مدیریت
  • مشاوره و آموزش: برگزاری دوره آموزشی + آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی  
  • توسعه بازی‌های ویدیویی: طراحی بازی + طراحی دستگاه‌های هوشمند
  • توسعه اپلیکیشن موبایل: ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل + آپدیت اپلیکیشن موبایل

برنامه‌نویسی در استرالیا

جمع‌بندی

در این مقاله از سلکت ویزا به معرفی چند شغل خانگی پردرآمد خانگی در استرالیا پرداخته‌ایم. داشتن کسب‌وکار خانگی یکی از روش‌هایی است که باعث ساختن آینده‌ای روشن در استرالیا می‌شود. این نوع مشاغل، هم زمان شما را ذخیره می‌کنند و هم باعث توسعه فردی و حرفه‌ای می‌شوند تا با اطمینان بیشتری به‌سمت پله‌های ترقی حرکت کنید. در این نوع کسب‌وکار، هزینه‌ها بسیار کاهش می‌یابد که باعث جمع‌آوری پس‌انداز بیشتر می‌شود.

سوالات پرتکرار

نکته مهم، رعایت قوانین و مقررات این کشور است. مرحله بعدی انتخاب هدف و برنامه‌ریزی‌کردن است. همچنین باید میزان دقیق بودجه خود را بدانید. مدیریت زمان و نحوه ارتباط‌گیری با مشتریان نیز عاملی بسیار مهم است.

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین