خانه / دسته‌بندی نشده / خرید لوازم خانه در استرالیا

خرید لوازم خانه در استرالیا

به هنگام مهاجرت به کشوری خارجی چالش‌های مختلفی پیش روی افراد قرار خواهند گرفت که از جمله آنها می‌توان به روش‌های و شرایط مهاجرت، هزینه‌های زندگی، وضعیت اجتماعی و فرهنگی و مواردی از این قبیل اشاره کرد. در صورتی که با تمامی موارد بیان شده آشنایی پیدا کرده باشید و تمامی امور مربوط را به انجام برسانید، نوبت به آن می‌رسد تا به سراغ تامین نیازهای اولیه زندگی بروید.

معمولاً به دلیل متفاوت بودن سبک زندگی در کشورهای خارجی مانند استرالیا نسبت به ایران، مهاجران ممکن است برای تامین این نیازهای اولیه خود با مشکل روبرو باشند. یکی از اساسی‌ترین مسائلی که در زمینه مورد بحث مطرح می‌شود را می‌توان خرید لوازم خانه در استرالیا دانست. در صورتی که به آشنایی با این اقدام علاقه‌مند هستید تنها کافی است تا انتهای این مطلب با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همراه باشید.

جا به جایی لوازم خانه به استرالیا

خرید لوازم خانه در استرالیا یکی از اموری است که به هنگام ورود به این کشور باید آن را برای فراهم کردن شرایط اولیه زندگی در استرالیا انجام دهید؛ اما تا کنون پیش آمده است که از خود بپرسید چرا باید این وسایل را خریداری کرد و یا چرا آنها را از ایران به هنگام مهاجرت منتقل نکنیم؟

در ارتباط با این مسئله باید بگوییم که فاصله ایران با کشور مورد بحث زیاد است؛ به همین سبب باید با در نظر گرفتن قوانین وضع شده برای به همراه بردن وسایل و مخارج جا به جایی آنها تصمیمی نهایی برای این موضوع اخذ کنید. برای تشریح بیشتر این موضوع بهتر است بگوییم جا به جایی مواردی نظیر یخچال و یا سایر لوازم حجیم معمولاً کاری معقول نبوده و بیشتر افراد پس از ورود به کشور دست به خرید آنها می‌زنند؛ اما وسایلی نظیر تلفن همراه و رایانه گزینه‌هایی هستند که انتقالشان زحمت چندانی ندارد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

بنا بر موارد بیان شده می‌توان به این نتیجه رسید که برخی لوازم که نمی‌توان به راحتی آنها را منتقل کرد و این کار مخارج زیادی را برای شما خواهد داشت، بهتر است در مقصد خریداری شوند. در ادامه و برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با محدودیت‌های موجود بر سر راه افرادی که قصد وارد کردن وسایل خود به کشور مورد بحث را دارند به این موضوع خواهیم پرداخت.

قوانین انتقال لوازم به هنگام مهاجرت به استرالیا

دولت استرالیا برای افرادی که قصد ورود و یا مهاجرت به این کشور را دارند قوانینی وضع کرده است که بر طبق آنها اشخاص مجاز نخواهند بود تا هر وسیله‌ای را به همراه خود بیاورند. برطبق این چارچوب‌ها مواردی نظیر مواد غذایی، دارو، گل و گیاه، عتیقه جات، حیوانات خانگی و برخی متعلقات شامل شرایطی خاص خواهند بود.

به عنوان مثال زمانی که قصد به همراه بردن دارو را دارید باید این اقلام برای مصرف شخصی یا همراهان خود بوده و نسخه آن را نیز داشته باشید. برخی موارد نظیر بذرها و گیاهان نیز دارای شرایطی سختگیرانه هستند. در صورتی که بخواهید اجناس قیمتی مانند عتیقه جات را به همراه خود ببرید، بهتر است بدانید که تقریباً این کار ممنوع اعلام شده و برای انجام آن باید مجوزهایی خاص را اخذ کنید.

 

قوانین انتقال لوازم به هنگام مهاجرت به استرالیا

 

حیوانات خانگی یکی از سایر متعلقاتی به حساب می‌روند که برای به همراه بردنشان ملزم خواهید تا از سازمان‌های ناظر و مسئول مجوزهای مورد نیاز را اخذ کنید. به صورت کلی می‌توانید لیستی از مواردی که برای انتقال آنها محدودیت‌هایی توسط نیروی مرزی استرالیا در نظر گرفته شده‌اند را مشاهده کنید. همچنین قادر خواهید بود تا برخی اقلام را بدون اظهار و اعلام قبلی به همراه داشته باشید.

برای مشاهده لیست این اجناس تنها کافی است بر روی اینجا کلیک کنید. قبل از مشاهده فهرست بیان شده بهتر است به این مسئله اشاره داشته باشیم که بسته به اطلاعات قرار داده شده در سایت نیروی مرزی استرالیا محدودیت‌هایی برای لوازم خانه در نظر گرفته نشده است.

قیمت لوازم خانگی نو و دسته دو در استرالیا

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجای بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که هنگام ورود به کشور مورد بحث بهترین اقدامی که می‌توانید انجام دهید خرید لوازم خانگی در استرالیا است؛ زیرا به همراه بردن آنها زحمت و هزینه‌های زیادی خواهد داشت. اگر شما هم قصد دارید اقدام بیان شده را انجام دهید، باید ابتدا روشی برای آشنایی با قیمت لوازم نو و دسته دو پیدا کنید.

برای دستیابی به اطلاعات بیان شده می‌توانید به صورت حضوری از چند فروشگاه محلی بازدید نمایید که نیازمند صرف زمان و انرژی  قابل توجهی است. پیشنهادی که ما برای آشنایی با قیمت و خرید لوازم خانه در استرالیا به شما می‌دهیم چیزی نیست جز استفاده از سایت‌های فعال در این زمینه.

معروف‌ترین گزینه‌هایی که در این حیطه به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد amazon و ebay به حساب می‌روند. آیا به دنبال آشنایی با سایر گزینه‌هایی هستید که در این دسته قرار می‌گیرند؟ در این صورت مطالعه بخش‌های بعدی را از دست ندهید.

بررسی خرید لوازم خانه در استرالیا

پس از بررسی قوانین ورود کالا و جا به جایی آنها به کشور و نحوه آشنایی با قیمت لوازم مورد بحث حال نوبت آن رسیده تا به سراغ خرید لوازم خانه در استرالیا برویم. برای این کار تقریباً 2 روش پیش روی شما قرار دارد؛ روش اول تهیه محصولات نو و روش دوم خرید لوازم دسته دو.

برای استفاده از هر یک از گزینه‌های بیان شده روش‌های مختلفی در مقابل شما قرار خواهند داشت؛ به همین سبب نیز در ادامه به بررسی آنها به صورت جداگانه می‌پردازیم تا تقریباً به طور کاملی شما عزیزان را با خرید لوازم خانه در استرالیا آشنا کرده باشیم.

خرید لوازم خانه نو در استرالیا

اولین روشی که در ارتباط با خرید لوازم خانه در استرالیا مورد بررسی قرار خواهیم داد برای آن دسته از افرادی مناسب است که می‌خواهند اثاثیه نو و استفاده نشده را تهیه نمایند. در صورتی که به دنبال استفاده از تولیدات برندهایی خاص هستید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های آنها از قیمت، جدیدترین اجناس ارائه شده و مواردی از این قبیل مطلع شوید و در صورت علاقه‌مندی اقدام به تهیه گزینه‌های مد نظر نمایید.

روش دیگری که امروزه افراد بسیاری از طریق آن وارد عمل می‌شوند، استفاده از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین است. اگر بخواهیم بعضی از معروف‌ترین آنها را معرفی نماییم، باید به Woolworths، Kitchenstyle، Bedbathntable، Harvey Norman، The Good Guys، JB Hi-Fi، Myer، David Jones و AMAZON اشاره داشته باشیم. در ادامه بخش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در آنها توضیحاتی پیرامون برخی از این موارد قرار داده شده‌اند.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت Woolworths

اگر شما هم به دنبال خرید لوازم خانگی در استرالیا آن هم به طور آنلاین از سایت‌های معتبر و شناخته شده هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاه ویژه‌ای به Woolworths داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که سابقه فعالیت مجموعه بیان شده تقریباً به بیش از 103 سال می‌رسد. در همان ابتدا فعالیت و خدمات ارائه شده توسط آن محدود به اقلام سوپر مارکتی می‌شد.

با گذشت زمان و گسترش زمینه‌های کاری، امروزه با مراجعه به وب‌سایت مورد بحث مشاهده خواهید کرد که محصولاتی در تقریباً تمامی دسته بندی‌ها را با قیمتی مناسب می‌توانید از آن تهیه نمایید. با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که یکی از معتبرترین مراکز برای خرید لوازم خانگی در استرالیا Woolworths به حساب می‌رود.

 

جا به جایی لوازم خانه به استرالیا

 

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت  Kitchenstyle

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند مرجعی تخصصی برای لوازم آشپزخانه بیابند، Kitchenstyle گزینه مناسبی به حساب می‌رود. با ورود به این سایت منو بسیار متنوعی را مشاهده خواهید کرد که در دسته بندی‌هایی مانند ظروف آشپزی، کارد و چنگال، ظروف غذاخوری و ظروف شیشه‌ای گزینه‌های متنوع و با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد.

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم اگر قصد تهیه اقلام مربوطه را دارید، یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان برای خرید لوازم خانه در استرالیا Kitchenstyle به حساب می‌رود. با این که مرکز اصلی این مجموعه در ملبورن است؛ اما فرقی نمی‌کند در کجای کشور چه حجمی از سفارش را به ثبت برسانید، در هر صورت اقلام خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهند شد.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت  Bedbathntable

با مراجعه به وب سایت Bedbathntable، گزینه‌های متنوع و بسیاری را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر کیفیت بالا، قیمتی مقرون و  به صرفه نیز دارند؛ علاوه بر مواردی که به آنها اشاره داشتیم، می‌توانید از تخفیفات متعددی که توسط مجموعه مورد بحث نیز ارائه می‌شوند هم بهره ببرید.

سرویس‌های رخت خواب و تخت، لوازم مربوط به حمام و سرویس‌های بهداشتی، میز و انواع و اقسام دکوریجات دسته بندی‌های کلی‌ای به حساب می‌روند که می‌توانید هنگام خرید لوازم خانگی در استرالیا آنها را به راحتی و با بهترین کیفیت ممکن از مجموعه مورد بحث تهیه نمایید.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت Harvey Norman

مواردی که تا به اینجا برای خرید لوازم خانه در استرالیا معرفی نمودیم، گزینه‌هایی بودند که با استفاده از آنها می‌توانستید در دسته بندی‌های محدودی اقلام مد نظر خود را تهیه نمایید. آیا به دنبال آن هستید تا از تنوع محصولات بیشتری بهره ببرید و هر آنچه که برای تکمیل اثاثیه خود نیاز دارید را در آن بیابید؟ پس باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که Harvey Norman می‌تواند یکی از بهترین سایت‌های موجود و در دسترستان باشد.

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که با ورود به وب سایت بیان شده گزینه‌های بسیار متنوعی در اختیارتان قرار خواهند گرفت. فرقی نمی‌کند به دنبال لپ‌تاپ هستید یا یخچال و اثاثیه آشپزخانه؛ در هر صورت گزینه‌های بسیاری را در مجموعه مورد بحث خواهید یافت.

آیا نگران اصالت کالا و مواردی از این قبیل هستید؟ در این صورت باید بگوییم اعتبار Harvey Norman به قدری است که جایی برای هیچ‌گونه دلواپسی هنگام خرید لوازم خانه در استرالیا باقی نمی‌گذارد.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت  The Good Guys

آیا به دنبال خرید لوازم خانه در استرالیا به صورت آنلاین از مجموعه‌ای هستید که با برندهای مختلف و متنوعی همکاری داشته و با اطمینان از اصالت کالا امکان خریداری گزینه‌های مد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهد؟ پس The Good Guys می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

فرقی نمی‌کند در کدام یک از دسته‌های اجاق گاز، ماشین ظرف‌شویی، خشک کن، باربیکیو، تهویه هوا، بخاری، تلویزیون، محصولات صوتی، آنتن، یخچال، پنکه‌های سقفی و مواردی از این قبیل به دنبال خرید لوازم خانه در استرالیا باشید، در هر صورت می‌توانید گزینه‌هایی مناسب و متنوع را مشاهده کرده و از میانشان بهترین و متناسب موارد را با نیازها و کاربردهایتان خریداری کنید.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت  JB Hi-Fi

بعضی از افراد به دنبال آن هستند تا با مراجعه به سایت‌های تخصصی برخی دسته‌بندی‌های خاص، از مزایایی مانند تنوع بالا اجناس هنگام خرید لوازم خانگی در استرالیا بهره ببرند.

با توجه به این موضوع، لازم دیدیم یکی از مراکزی که به طور اختصاصی در زمینه فروش قطعات و محصولات الکترونیکی و مرتبط با فناوری مشغول به فعالیت است را معرفی نماییم. اگر به دنبال تهیه ابزارهای بیان شده هستید، JB Hi-Fi یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان به حساب می‌رود. آن دسته از افرادی که قصد دارند با اطمینان از کیفیت و قیمت قطعات دست به خرید لوازم خانگی در استرالیا بزنند، باید نگاهی هم به وب سایت مورد بحث بیندازند.

خرید لوازم خانه دست دوم در استرالیا

شاید قصد نداشته باشید تا بلافاصله و پس از ورودتان به کشور هزینه زیادی برای خرید لوازم خانه انجام دهید و به دنبال روشی با مخارج کمتر برای رفع این نیاز هستید؛ در این صورت پیشنهاد ما به شما تهیه لوازم خانگی دست دوم در استرالیا است. اگر به این کار علاقه‌مند شده‌اید، باید بگوییم برای انجام آن تنها کافی است به بازارها و مراکز فروش محلی مراجعه کنید.

روش دیگری که پیش روی شما قرار می‌گیرد را می‌توان مراجعه به سایت‌های مختلفی دانست که به فعالیت در این زمینه می‌پردازند. اگر به دنبال آشنایی با برخی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین گزینه‌های موجود در این زمینه هستید، می‌توانید سری به سایت‌های Gumtree، Grays، Brisbanehomeappliances ،Sydneywidediscounts ،Appliancesonline ،Renewedappliances و Ebay بزنید.در ادامه همین قسمت هم بخش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در آنها به تشریح برخی از پورتال‌های بیان شده خواهیم پرداخت.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت Grays

یکی از جالب‌ترین سایت‌هایی که می‌توانید برای خرید لوازم خانه در استرالیا از آن استفاده نمایید، Grays به حساب می‌رود. این مجموعه خدمات بسیار متنوعی را در اختیار مشتریان قرا می‌دهد که به یکی از آنها اشاره داشتیم.

اگر به دنبال آن هستید تا علاوه بر آن از قطعات و خدماتی در دسته‌های اتومبیل و موتور سیکلت، عمران، معدن و کشاورزی، تولید صنعتی، کامیون و حمل و نقل و خانه و سبک زندگی بهره ببرید، وب‌سایت بیان شده می‌تواند تمامی نیازهای شما را به خوبی رفع نماید. آن دسته از افرادی که قصد دارند هنگام خرید لوازم خانه در استرالیا گزینه‌های دست دوم و سالمی را مشاهده و با قیمت پایین آنها را تهیه نمایند، بهتر است سری به بخش مربوطه در Grays بزنند.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت Brisbanehomeappliances

Brisbanehomeappliances وب سایتی است که تقریباً می‌توان گفت خدماتی متفاوت نسبت به سایر مجموعه‌هایی که تا به حال مورد بررسی قرار دادیم را ارائه می‌دهد. آن دسته از افرادی که می‌خواهند کالای دست دوم یا نو خریداری شده خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند، می‌توانند به سراغ این سایت بیایند.

اگر از قبل در بریزبن اقامت دارید، مایحتاج اولیه زندگی‌تان را فراهم کرده‌اید و به دنبال آن هستید تا اثاثیه خود را تعویض کنید، Brisbanehomeappliances گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. با بیان این موضوع بدون شک در جست و جوی دلیل این پیشنهاد هستید.

در ارتباط با این موضوع باید بیان کنیم مجموعه مورد بحث، تعهد می‌دهد که ظرف 1 تا 3 روز کالای خریداری شده شما را تحویلتان دهد و حتی در صورت علاقه‌مندی اثاثیه قدیمی را خریداری کند. با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که چرا Brisbanehomeappliances را به عنوان یکی از بهترین انتخابات برای خرید لوازم خانه در استرالیا پیشنهاد کردیم.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت Sydneywidediscounts

آیا به دنبال تهیه اثاثیه دست دوم در دسته بندی‌هایی مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و خشک کن، کاناپه و مبل راحتی، تشک و  تخت، تلویزیون و بخاری هستید؟

در این صورت توصیه می‌کنیم نگاه ویژه‌ای به Sydneywidediscounts داشته باشید. آنهایی که می‌خواهند هنگام خرید لوازم خانه در استرالیا متضرر نشوند، لوازمی را با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن برای خود بیابند و از تنوع اجناس هم بهره ببرند می‌توانند نگاه ویژه‌ای به مجموعه بیان شده داشته باشند. آیا برایتان اهمیت دارد که اقلام تهیه شده دارای گارانتی باشند؟ در این صورت توصیه می‌کنیم بخش مربوطه را در سایت مورد بحث مطالعه نمایید تا از این خدمات به خوبی بهره ببرید.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت Appliancesonline

افرادی که به دنبال خرید لوازم خانگی در استرالیا آن هم با پایین‌ترین قیمت هستند، می‌توانند سری به Appliancesonline بزنند. این فروشگاه آنلاین به علاقه‌مندان این اقدام دو روش را پیشنهاد می‌دهد. در مسیر اول جدا از خرید قطعات دست دوم، کاربران شانس آن را خواهند داشت تا با استفاده از تخفیفات قابل توجه و باور نکردنی اثاثیه مد نظرشان را خریداری کنند.

روش دومی که پیش پایتان قرار داده شده است، چیزی نیست جز دریافت خدمات از سایت زیر مجموعه آن که Home Clearance نام دارد. مجموعه مورد بحث قطعاتی که آن باکس شده‌اند و اشکالات ظاهری جزئی دارند را با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رساند. با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که سایت‌های بیان شده می‌توانند هنگام خرید لوازم خانه در استرالیا کمک شایانی به شما کنند.

خرید لوازم خانه در استرالیا از سایت Renewedappliances

در انتهای بخش معرفی سایت‌های خرید لوازم خانه در استرالیا که کالاهایی دست دوم ارائه می‌دهند، به سراغ گزینه‌ای متفاوت آمده‌ایم. شاید برایتان جالب باشد که مجموعه مورد بحث از سال 1990 و در شکل بیزینسی خانوادگی استارت فعالیتش را زد. حیطه فعالیتی و خدمات رسانی Renewedappliances در سال‌های اول تنها خدمات رسانی به سطح کانبرا بود؛ اما با گذر زمان این کسب و کار هم گسترش یافت.

در حال حاضر مجموعه بیان شده با به خدمت گرفتن کادر و کارشناسانی مجرب در کنار فروش لوازم خانگی دست دوم، سرویس‌های تعمیراتی را هم در اختیار افراد قرار می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌هایی که برای اشخاص هنگام خرید لوازم خانگی در استرالیا وجود دارد، اطمینان حاصل کردن از سلامتی آنها است. آیا شما هم جزو این گروه هستید؟

پس بهتر است بدانید این سایت گارانتی‌ای ۳ماهه بر روی محصولاتش به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تنوع اقلام موجود، خدمات پس از فروش، کیفیت بالا، طول عمر قابل قبول و تخفیف‌های قابل توجه را می‌توان به عنوان برخی از مزایای استفاده از خدمات Renewedappliances معرفی کرد.

خرید لوازم خانه در استرالیا یا همراه بردن آن‌ها، کدام یک مناسب‌تر است؟

ما در این مقاله سعی خود را کردیم تا شما عزیزان را به طور تقریباً کاملی با خرید لوازم خانه در استرالیا آشنا نماییم. با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا ارائه دادیم، بدون شک متوجه شده‌اید از اثاثیه نو گرفته تا دست دوم، هر آنچه که نیاز داشته باشید از برترین برندهای جهان می‌توانید در کشور مقصد با قیمتی منصفانه و حتی پایین بیابید و تمامی نیازهای خود را برطرف نمایید؛ پس با توجه به وجود چنین وضعیتی، پیشنهاد می‌کنیم تنها مواردی که از نظر دولت به همراه بردنشان مانعی ندارد و نمی‌توانید همانندشان را در استرالیا تهیه کنید، به همراه ببرید.

در کل می‌توان گفت خرید لوازم خانه در استرالیا نسبت به همراه بردنشان کاری معقول و به صرفه تر خواهد بود.

سخن آخر

خرید لوازم خانه در استرالیا یکی از مسائل چالش بر انگیز حول مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شود. در صورتی که شما عزیزان نیز قصد انجام این کار را دارید بدون شک مطالعه این مطلب دیدی مناسب را نسبت به انجام این کار در اختیارتان قرار داده است. همان‌طور که به آن اشاره داشتیم، اگر قصد به همراه بردن برخی موارد را داشته باشید بدون شک ملزم خواهید بود تا به محدودیت‌ها و قوانین موجود در این زمینه توجه داشته باشید.

برخی وسایل نسبت به سایرین دارای اهمیت بیشتری هستند؛ اگر به دنبال آشنایی با این موارد هستید می‌توانید به مطلب مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا در سایت سازمان مهاجرتی سلکت ویزا مراجعه کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین