مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا در سال‌های اخیر بسیار تقاضا پیدا کرده است. اصلی‌ترین دلیل آن هم پایین بودن سطح امتیازات این مسیر می‌باشد چرا که افرادی که از طریق مسیر فنی حرفه ای اقدام می‌کنند شرایط بسیار راحت‌تری برای اخذ ویزا دارند هرچند که اخذ اسسمنت مثبت (ارزیابی مثبت مدارک) برای رشته‌های فنی حرفه ای توسط سازمان TRA استرالیا انجام می‌شود و این سازمان پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما سلکت ویزا به وسیله تیم تخصصی خود برای این سازمان، کار را برای دریافت اسسمنت و در نتیجه ویزا بسیار راحت کرده است.

ما در این مقاله به صورت تخصصی به بررسی شرایط مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه ای می‌پردازیم و به سوالات شما دوستانه عزیز می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنم افرادی که به دنبال اخذ ویزای کار استرالیا هستند و مدرک فنی دارند این مقاله را تا انتها مطالعه کنند.

روش‌های مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا

اگر می‌خواهید مسیر مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا را طی کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای این اقدام می‌توانید از دو روش کلی استفاده نمایید. برخی از افراد به منظور ادامه تحصیل در مراکز آموزشی مقصد مورد بحث وارد عمل می‌شوند که باید به سراغ یافتن گزینه‌ای مناسب بروند؛ سپس زمان آن می‌رسد تا با فراهم کردن پیش نیازهای مد نظر آنها درخواست پذیرش گرفتن در دوره‌ای مورد تایید را داده و در نهایت وارد مسیر گرفتن ویزای تحصیلی شوند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

گام‌هایی که به طور خلاصه بیان کردیم، تنها به شما شانس سپری کردن دوره‌ای آموزشی را می‌دهند. از طرفی می‌توانید از مسیر کاری برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا استفاده کنید. اولین موضوعی که برای این اقدام مطرح می‌شود، انتخاب ساب کلاسی قابل قبول است.

برای این کار شما باید وضعیت فعلی خود را مشخص کنید و سپس آن را با شرایط استفاده از ویزاهای موجود تطبیق دهید و به سراغ متناسب‌ترین گزینه بروید. معمولاً در حال حاضر ساب کلاس‌های 189، 190 و 491 پرطرف‌دارترین روش‌ها به حساب می‌روند. برای آن که توضیحاتی قابل قبول را پیرامون هر یک در اختیارتان قرار دهیم، آنها را به طور خلاصه در بخش‌هایی اختصاصی تشریح خواهیم کرد.

ویزای 189 برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا

یکی از بهترین روش‌های موجود برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا، استفاده از ویزای 189 به حساب می‌رود. آیا به دنبال آن هستید تا با روشی به طور مستقیم اقامت دائم مقصد مد نظر خود را به دست آورید؟ در این صورت به سراغ گزینه مناسبی آمده‌اید. فاکتورهایی مانند سن، سابقه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان انگلیسی برای این ویزا اهمیت بالایی دارند. بر اساس چارچوب‌های تعیین شده هر فرد ملزم است حداقل 65 امتیاز خالص را به دست آورد تا واجد حداقل شرایط به حساب برود.

 

وضعیت مشاغل فنی در استرالیا

 

ویزای 190 برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا

یکی از روش‌های دیگری که با استفاده از آن اقامت دائم به دست خواهید آورد و برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا گزینه مناسبی به حساب می‌رود، ویزای 190 می‌باشد. افرادی که نمی‌توانند 65 امتیاز خالص را تامین نمایند، معمولاً به جای ساب کلاس 189 به سراغ این مورد میایند. برای استفاده از این مسیر افراد باید حمایت ایالتی را به دست آورند. با موفقیت در این کار اسپانسر به آنها 15 امتیاز کمک خواهد کرد و در عوض تعهدی اخلاقی مبنی بر اقامت 2 ساله در استان مورد بحث بر عهده فرد قرار می‌گیرد.

ویزای 491 برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا

ویزای 491 روشی متفاوت برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا می‌باشد. اگر بتوانید حمایت استانی یا فمیلی را به دست آورید، شانس آن را خواهید داشت تا از 15 امتیاز کمکی به منظور تامین کف مورد نیاز استفاده نمایید.

دارندگان این ساب کلاس مجاز هستند به مدت 5 سال در استرالیا حضور داشته باشند و بدون محدودیت به فعالیت شغلی بپردازند. آیا پس از مدتی علاقه پیدا کردید که مجوز اقامتی‌تان را از موقت به دائم تبدیل نمایید؟ در این صورت باید بدانید اگر پیش نیازهای تعیین شده برای این کار را تامین کنید مانعی بر سر راهتان قرار ندارد.

وضعیت مشاغل فنی در استرالیا

اگر بخواهیم در ارتباط با وضعیت مشاغل فنی صحبت کنیم، باید بگوییم که طبق آخرین اطلاعات موجود نرخ بیکاری این کشور به طور چشمگیری پایین می‌باشد. این نشان‌دهنده آن است که افراد می‌توانند در صورت موفقیت در مسیر مهاجرتی، شانس بالایی برای اشتغال در موقعیتی قابل قبول با حقوق تقریباً بالا و مناسب داشته باشند.

همان‌طور که می‌دانید، اولین شرط تعیین شده برای آن که بتوانید از ویزاهای مورد بحث استفاده نمایید قرار گرفتن حیطه کاری‌تان در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا می‌باشد؛ به همین سبب توصیه می‌کنیم قبل از هر گونه اقدامی ابتدا کد ANZSCO حرفه‌تان را یافته و سپس در فهرست بیان شده به جست و جوی آن بپردازید.

اگر در نهایت توانستید آن را بیابید، می‌توانید این مسئله را مبنی بر آن بدانید که به تخصص شما در کشور مد نظر نیاز بوده و شرایط موجود برایتان پس از ورود مناسب خواهد بود. حقوقی که برای موقعیت‌های شغلی در نظر گرفته می‌شود، تناسب بالایی با مخارج داشته و برای گذران زندگی خود و خانواده‌تان به هیچ وجه تحت فشار قرار نخواهید گرفت.

 

سازمان TRA استرالیا برای مشاغل فنی

 

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا چه مزایایی دارد؟

به طور کلی اگر بخواهیم پیرامون مزایای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا صحبت کنیم، باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که بخشی از آنها به ویزای مورد استفاده قرار گرفته بستگی دارند. تقریباً می‌توان گفت تمامی افراد این قابلیت را دارند که برای اعضای خانواده‌شان به طور هم‌زمان درخواست مجوز اقامتی بدهند.

نکته دیگری که باید بیان کنیم آن است که خود فرد و همراهانش از سیستم خدمات درمانی و بهداشتی کشور بهره خواهند برد. تحصیل و اشتغال آزادانه اعضای خانواده متقاضی اصلی، حقوق قابل قبول و منطقی به ازای فعالیت شغلی و شرایط ساده‌تر برای مهاجرت را می‌توان به عنوان برخی از مزایای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا معرفی کرد.

چرا مهاجرت به استرالیا برای مشاغل فنی راحت تر است؟

بسیاری از دوستان بخصوص در سال‌های اخیر به این نتیجه رسیده اند که برای اخذ ویزای کار استرالیا نیاز به کسب امتیازات بالا دارند یعنی دیگر نمی‌شود امید بالا داشت وقتی که نمره زبان آیلتس 6 کسب می‌کنند و یا مدرک لیسانس از دانشگاه سکسن 2 داشته باشند.

به طور کلی برای اخذ ویزای کار استرالیا امتیاز 70 هم بسیار پایین می‌باشد و در مجموع کار برای مهندسان بسیار سخت شده است اما شرایط همچنان برای مشاغل فنی راحت است بای مثال یک جوشکار، نجار، برق کار یا مکانیک خودرو و … می‌توانند به راحتی با 65 امیتاز اقامت استرالیا را دریافت کنند اما متاسفانه این افراد اطلاعات کاملی در این زمینه ندارند و اینگونه برداشت می‌کنند که برای اخذ ویزای استرالیا نیاز دارند تا مدرک داشگاهی داشته باشند.

سازمان TRA استرالیا برای مشاغل فنی

متقاضیان رشته‌های فنی به صورت مستقیم با این سازمان در ارتباط هستند و این افراد برای دریافت اسسمنت نیاز دارند تا مدارک خود را برای این سازمان ارسال کنند که در مقاله ای با عنوان سازمان TRA استرالیا به صورت مفصل در مورد این سازمان برای شما صحبت کرده ایم.

سازمان تی آر ای، یک سازمان دولتی می‌باشد و بسیار سختگیر و با ریجکتی بالا و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از متقاضیان به سمت آن نروند ولی باید بدانید که سلکت ویزا با تیم تخصصی خود در زمینه این سازمان ریجکتی بسیاری پایین دارد و در این زمینه در میان دفاتر ایرانی پیشتاز می‌باشد. اما نکته مثبت این است که اگر شما اسسمنت مثبت از این سازمان دریافت کنید در ادامه مسیر بسیار راحت‌تری دارید در صورتی که دیگر سازمان‌ها به این صورت نمی‌باشند.

نکته: عمده مشاغلی که در این سازمان ارزیابی می‌شوند فنی می‌باشند مدیریت مهدکودک و یا تکنسین دندانپزشکی نیز وجود دارد ولی در مجموع بسیار از رشته‌های ارائه شد در لیست آن فنی می‌باشد.

مشاغل سازمان TRA استرالیا برای مهاجرت

همان طور که اعلام کردیم شغل‌های فنی بسیاری در این سازمان وجود دارد که حتی متقاضیان هم نمی‌دانند چه بسا شاید یک نانوا نداند که شرایط مناسبی برای مهاجرت دارد و یا یک مکانیک خودرو شاید این دیدگاه را داشته باشد که برای مهاجرت به استرالیا نیاز به مدرک دانشگاهی به همراه نمره زبان بالا داشته باشد باید بگوییم که شرایط این افراد بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند. افرادی که در مشاغل زیر هستند باید خوشحال باشند:

تکنسین هواپیما، برق اتومبیل، نقاش اتومبیل و صافکار اتومبیل، لوله کش، آجرچین، تخلیه چاه، مکانیک خودرو، مجموعه مشاغل برق، تکنسین‌های برق، مشاغل ابزار دقیق، اپراتوری دوربین مثل عکاسی، مجموعه مشاغل رستوران‌ها مثل آشپزها، خیاط‌ها، چاه کن‌ها، کار تخصصی مربوط به آسانسور، تعمیر کار قایق، مشاغل مربوط به کشاورزی، مجموعه مشاغل مکانیک، مجموعه مشاغل مربوط به آرایشگری، مجموعه مشاغل ICT مربوط به رشته‌های کامپیوتر، مکانیک موتورهای سبک مثل ماشین چمن زنی، نقاشی ساختمان، مشاغل مربوط به صنایع چوب مثل کابینت ساز، مشاغل مربوط به الکترونیک،… و بسیاری دیگر

مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی 

این سوالی است که بسیاری از متقاضیان از ما می‌کنند و یا بسیاری از دفاتر عنوان می‌کنند مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی، باید به این سوال این گونه پاسخ دهیم که بله این امکان وجود دارد مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه ای برای سازمان TRA این امکان وجود دارد بسیاری از مشاغل فنی حتی بدون مدرک تحصیلی می‌توانند به استرالیا مهاجرت کنند و فقط نیاز به سابقه کار دارند تا اسسمنت مثبت از این ساز مان را دریافت کنند. در مجموع این سازمان برای ارزیابی چهار مسیر را دارد MSA ، Offshore، Licensed Occupations، MPA

از این بین دو مسیر برای مهاجرت است پروسه MSA ، Offshore برای مهاجرت و اخذ اسسمنت است. توجه کنید تمامی شغل‌ها MSA هستند مگر اینکه Offshore باشند. برخی از این مشاغل فقط Offshore می‌شود اقدام کرد. در این جا شما برخی از اصلی‌ترین مشاغل Offshore را مشاهده می‌کنید. مشاغل ذکر شده در لیست زیر این امکان را به شما می‌دهد که بدون مدرک تحصیلی هم اقدام کنید.

 

​OSAP Nominated Occupations
​Airconditioning and Refrigeration Mechanic [342111]
​Automotive Electrician [321111]
​Baker [351111]
​Bricklayer [331111]
Cabinetmaker [394111]
​Carpenter [331212]
​Carpenter and Joiner [331211]
​Chef [351311]
​Cook [351411]
​Diesel Motor Mechanic [321212]
​Electrician (General) [341111]
​Electrician (Special Class) [341112]
​Electronic Equipment
Tradesworker [342313]
​Fitter (General) [323211]
​Fitter and Turner [323212]
​Fitter – Welder [323213]
​Hairdresser [391111]
​Joiner [331213]
​Metal Fabricator [322311]
​​Metal Machinist (First Class)[323214]
​Metal Fitters and Machinists (not elsewhere classified) [323299]
​Motor Mechanic (General) [321211]
​Panelbeater [324111]
​Pastrycook [351112]
​Plumber (General) [334111]
​Pressure Welder [322312]
​Sheetmetal Trades Worker [322211]
​Toolmaker [323412]
Vehicle Painter [324311]
​Welder (First Class) [322313]

 

نکته توجه کنید برخی از مشاغل Offshore را فقط باید از طریق Offshore انجام دهید ولی تعداد از مشاغل را میتوانید از دو روش MSA ، Offshore انجام دهید.

 

بازار کار برای مشاغل فنی در استرالیا

 

بازار کار برای مشاغل فنی در استرالیا

در ابتدا باید بگوییم که همه چیز به تلاش خود فرد بستگی دارد. اما باید بگوییم مشاغل فنی در استرالیا شرایط بسیار خوبی دارند. درآمد و دستمزدهای ماهیانه آنها بسیار بالا می‌باشد بخصوص آن دسته از متقاضیانی که برای خود کار می‌کنند برای مثال افرادی که در کار نصب دوربین‌های مداربسته هستند می‌توانند تا ماهی 30هزار دلار را به راحتی کسب کنند.

اگر توانایی بالایی دارید می‌توانید شرایط خوبی را برای خود رقم بزنید ولی توجه کنید که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه سریع‌تر به شرایط ایده آل برسید روی زبان انگلیسی خود کار کنید.

توجه کنید که جامعه استرالیا همیشه نیاز به نیروی کار ماهر و فنی دارد و از این رو شما شرایط خوبی در این کشور دارید و از طرفی شما با کمی تحقیق می‌توانید متوجه بشوید که میزان تقاضای مهندسان بسیار بیشتر از مشاغل فنی است در نتیجه شما رغیب کمتری دارید.

به عنوان مثال در سال برای استرالیا چه تعداد نجار درخواست می‌دهند و چه تعداد مهندس مکانیک به راحتی می‌شود متوجه شد به دلیل درخواست کمتر نجارها که در کد شغلی نجار کف امتیاز بسیار پایین‌تر از مهندس مکانیک خواهد بود. با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که بازار کار موجود بسیار مناسب بوده و مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا اقدامی منطقی به حساب می‌رود.

سخن آخر

راه‌های مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا را می‌توان به عنوان یکی از جدیدترین و متمایزترین موضوعاتی معرفی کرد که منابعی کمی پیرامون آن وجود دارند و به صحبت پرداخته‌اند. این مسیر روزنه امیدی به حساب می‌رود که افراد مختلف می‌توانند از طریق آن برای رسیدن به زندگی با شرایط بهتری وارد عمل شوند. پیچیدگی‌های موجود بر سر راه علاقه‌مندان باعث شده تا بسیاری از آنها شانس زیادی برای خود قائل نشوند. آیا شما هم در دسته بیان شده قرار می‌گیرید؟

در این صورت توصیه می‌کنیم برای راحت‌تر کردن کار خود به سراغ استفاده از خدمات سازمان‌های مهاجرتی معتبر مانند سلکت ویزا بروید. مجموعه بیان شده با داشتن وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا و کادری مجرب و حرفه‌ای، پرونده‌های موفق بسیاری را به ثمر نشانده است و می‌توانید با خیال راحت سرنوشت خود را به آن بسپارید

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

نظرات 88

نظر دهید

88 دیدگاه دربارهٔ «مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به استرالیا»

  1. Hello. I have a degree in mechanics from a professional technician that I got in 1977 and now I am the basic driver of a trailer, I am also a transit driver and I know the mechanics of the car well. I am 46 years old from Iran, please help us, thank you

    1. وحید دبیری

      شما برای اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا باید کمتر از 45 سال سن را داشته باشید

      1. سلام وقت بخیر من در زمینه برق خودرو مدرک درجه ۱ فنی حرفه رو دارم و سه سال هم سابقه کار در این زمینه رو دارم و ۲۳ ساله هستم خواستم بدونم واسه گرفتن ویزا از مسیر offshore به چه مدارک دیگه ای نیاز دارم
        ممنون

      2. وحید دبیری

        رشته خوبی دارین ولی به دلیل سن پایین نمیتونید سابقه کار بالا اعلام کنید و این موضوع باعث از دست دادن امتیاز میشه

      3. سلام 35ساله متاهل دارای مدارک فنی و حرفه ای نصب و تعمیر پکیج.تاسیسات.لوازم گاز سوز و تجربه کاری ده ساله مرتبط ونیز نصب و تعمیر کولر گازی و سابقه کاری در نیروگاه برق آبی هستم .امکان مهاجرین به استرالیا را دارم؟ برای من کدام کشور بهترین گزینه است برای اقدام به مهاجرت؟

      4. با سلام استرالیا شرایط مناسبی برای مهاجرت مشاغل فنی ایجاد کرده
        بهتره با شرکت تماس بگیرید

    2. سلام من برنامه نویس و اپراتور دستگاه cnc هستم و ۱۲تا ۱۳ سال سابقه کار دادم چقدر ممکنه برای مهاجرت کاری موفق بشم؟

      1. سلام باید شرایط شما بررسی بشه باید مشخص بشه سطح زبان شما چطوره و اینکه چند ساله هستید و موارد دیگه

  2. من سال 12 رشته حسابداری فنی حرفه ای هستم.
    ممنون میشم کامل توضیح بدید که باید چکار کنم؟
    چه چیز هایی لازمه؟

    1. وحید دبیری

      سلام امیر جان
      در حال حاضر شرایط بچه های حسابداری بسیار سخت شده برای مهاجرت و شما نیاز به کسب امتیاز بالای 90 هستید

      1. سلام خدمت شما،،،بنده دارای مدرک تعمیر برق خودرو درجه یک از سازمان فنی حرفه ای می‌باشم،،،به نظر شما احتمال اینکه بتوانم با داشتن این مدرک به استرالیا مهاجرت کنم چقدر هست؟آیا امیدی هست؟؟؟
        باتشکر فراوان از شما

      2. سلام در کل مدارک فنی حرفه ای شرایط بسیار خوبی را برای مهاجرت دارند ولی موارد دیگری مانند سن زیر 45 سال و داشتن مدرک زبان هم مهم می باشد البته برای شروع نیازی به مدرک زبان نیست و افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند از همین حالا باید شروع به مطالعه زبان کنند.

    2. کریم ایمانی

      سلام من۳۸سال دارم ۱۷سال هست که تو کار تراشکاریcncهستم الان ۱۲سال میشه واسه خودم کار میکنم کارگاه دارم من میتونم به استرالیا مهاجرت کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

      1. وحید دبیری

        سلام بله کد شغلی شما برای استرالیا باز هستش
        باید شرایط شما برای این کد شغلی به صورت دقیق بررسی بشه لطفا با شرکت تماس بگیرید
        47706

  3. با سلام ممنون از سایت خوبتون
    من 35 سالمه و مهندس صنایع هستم و 2 سال سابقه کار در این زمینه دارم و دارای مدرک لوله کشی ساختمان از فنی و حرفه ای و 2 سال هم در این زمینه فعالیت داشتم کار های فنی هم زیاد انجام دادم ولی دارای مدرک در اون زمینه ها نیستم بیشتر هم علاقه به کارهای فنی دارم برای مثال نصب دوربین های مداربسته و تعمیر پکیج و برد های الکترونیکی هم تا حدودی انجام دادم بسته به نیاز کاریم . درحال حاضر هم درحال خواندن زبان برای مهاجرت هستم قبلش برای کانادا میخواستم اقدام کنم که با سایت شما آشنا شدم میخواستم بدونم برای مهاجرت به استرالیا شانسی دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. وحید دبیری

      با سلام
      شما برای استرالیا شرایط دارید چرا که مدارک فنی حرفه ای مورد تایید ارداره مهاجرت استرالیا هستش و افرادی اکه از این مسیر اقدام میکنند شانس بالایی دارند چرا که رقیب کمتری دارند برخی از رشته ها حتی نیازی به داشتن مدرک هم ندارند پیشنهاد می کنم با دفتر تماس بگیرید 47706

  4. سلام..من ۲۵ سالمه..ایلتس ۷ دارم..برق خودرو بلدم اما مدرکشو ندارم..بنظرتون چه مدرک فنیی بگیرم بهتره؟..و اینکه شرایطم چطوره؟؟؟

    1. وحید دبیری

      خوشبختانه شما دو فاکتور اصلی برای کسب امتیاز بالا را دارید اولی نمره زبان دومی سن شما
      پیشنهاد می کنم فرم ارزیابی مارا تکمیل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند
      https://event.selectvisa.app/

  5. سلام خسته نباشید. بالای ۲۰۰۰ ساعت مدرک فنی دارم و ۵ سال سابقه کار،در تعمیرات لوازم خانگی و برق و جوشکاری دارم.۳۵ سال سنمه میخواستم بدونم شرایط کار تو استرالیا رو دارم؟

    1. وحید دبیری

      سلام شما شرایط اخذ ویزاهای کاری استرالیا را دارید پیشنهاد می کنم فرم ارزیابی ویزاهای تخصصی مارو تکمیل کنید تا در اولین فرصت به شما یک مشاوره رایگان در این زمینه داده شود

      1. سلام ببخشید من ۳۹ سالمه و ۱۵ سال آجوزشگاه فنی و حرفه ای کامپیوتر وحسابدلری دارم و زبانم معمولیه چطور میتونم اقدام کنم .

      2. باید برای بررسی دقیق تر شرایط خودتون برای اخذ ویزای کار استرالسا از طریق مدارک فنی و حرفه ای با دفتر تماس بگیرید 47706

  6. سلام
    من مدرک فنی حرفه ای جوشکاری دارم و دیپلم علوم انسانی
    35 ساله هستم و 5 سال سابقه جوشکاری دارم
    زبانم ایلتس 6 هست
    ایا این حقیقت داره که داشتن مدرک فنی و حرفه ای 10 امتیاز برای مهاجرت داره؟
    تشکر

    1. وحید دبیری

      سلام شما شرایط مناسبی دارین پیشنهاد می کنم فرم ارزیابی مارو تکمیل کنید و یا با دفتر تماس بگیرین

  7. سيما خليل پور

    سلام براي مهاجرت به استراليا از طريق مدرك فني آشپزي و شيريني پزي حداقل امتياز چند هست مدرك زبان نمره چند نياز هست آيلتس و پي تي اي؟ و چند سال سابقه ي كار نياز هست ؟

    1. در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا از طریق آشپزی باید حداقل آیلتس 6 بیارید و حداقل 5 سال سابقه تا امیتاز زیاد از دست ندید
      با شماره 47706 تماس بگیرید

  8. سلام من دارای 6 مدرک فنی مرتبط با طلا و جواهر سازیم و لیسانس جوشکاری و فوق باستان شناسیم برای مهاجرت ب استرالیا چه باید بکنم

    1. سلام شما می تونید از طریق مدرک جوشکاری برای مهاجرت اقدام کنید شرایط خوبی داره البته سن شما باید کمتر از 40 باشه تا امتیاز از دست ندید
      پیشنهاد می کنم با دفتر تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی تکمیل کنید.

      1. سلام می خواستم بدونم آیا داشتن مدرک فنی حرفه ای برای رشته ی جواهرتراشی
        ..سنگ تراشی می تونم اقامت بگیرم یا خیر؟ لیسانس تجهیزات پزشکی دارم و آیلتس 7

      2. سلام وقت بخیر،بند ۴۵ سالمه از سال ۸۲ کارم نمای کامپوزیت است و رزومه بالایی دارم،جوشکار هستم و نمای چوب ترموود هم کار میکنم.میخواستم ببینم امکان کار در استرالیا را دارم.البته مدرک فنی و حرفه ای بنای سفت کتر و نقشه کشی و نقشه برداری هم دارم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

      3. سلام متاسفانه به محض اینکه وارد 45 سالگی بشید امکان اقدام برای ویزاهای کاری وجود نداره

    2. سلام
      من 44 سالمه سواد ندارم،، و طراحی وساخت تمامی قطعات فلزی ماشین آلات راهسازی هستم آیا امکان این هست که امتیازی داشته باشم برای کار

      1. سلام وقت بخیر
        دو موضوع وجود دارد اول اینکه امتیاز پایینی را کسب خواهید کرد
        دوم سن شماست که نزدیک 45 سال هستش و ریسک بالایی داره پیشنهاد می کنم اقدام نکنید

  9. سلام وقت بخیر
    بنده 32 ساله و متاهل هستم و لیسانس برق سکشن 2 (کاردانی به کارشناسی ) دارم با 5 سال سابقه کار مرتبط و مدرک زبان 7 آیلتس دارم. آیا برای ویزای 190 برای کد رشته 312312 شانسی دارم؟

    1. سلام همینه که برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی حرفه ای سطح زبان بالا دارید نشون دهند شانس بالای شماست بهتره با مشاوران ما تماس بگیرید 47706

      1. سلام من ۴۵ سالم مدرک جوشکاری آرگون ومدارک تراشکاری از فنی حرفی دارام۱۰سال تراشکاری کار کردم واز سال ۸۶ تا حالا در نیروگاه مشغول به کار هستم ولی زبان انگلیسی نمیتوانم صحبت کنم من می‌توانم به استرالیا مهاجرت کنم و فوق دیپلم ماشین ابزار دارم

  10. مهران نجف نژاد

    من فوق دیپلم مکانیک خودرو .دارم و تجربی هم بلدم (متوسط) خودرو های خارجی مخصوصا آلمانی .کره ای .ژاپنی.ولی زبانم خوب نیست .خواستم بپرسم میتونم با مدرک فنی ترجمه شده اونجا فعالیت کنم؟

  11. سلام
    من ۳۰ سال دارم و همسرم کابینت ساز هستش ۳۶ سال داره ، ولی مدرک فنی و حرفه ای نداره ، برای اقدام به مهاجرت حداکثر نمره ایتلس چقدر باشه و من هم باید مدرک ایتلس بگیرم ؟ و اینکه با این سن شانس برای پیدا کردن کار خوبه ؟

    1. وحید دبیری

      سن شما مناسبه نیازی به داشتن مدرک تحصیلی نیست تو کد شغلی کابینت سازی
      در مورد زبان شما باید آیلتس 6 داشته باشید و همسرتون باید بررسی بشه
      فرم ارزیابی را تکمیل کنید
      https://event.selectvisa.app/

  12. سلام خسته نباشید به تیم شما
    من امسال دیپلم طراحی دوخت از هنرستان گرفتم رشته ای که هم طراحی لباس داره هم دوخت. 18 سالمه
    حالا سوالم اینه اگر بخوام مهاجرت کنم بهتره رشتمو از طریق مؤسسه های فنی حرفه‌ای ادامه بدم یعنی مدرک های تخصصی تک تک بگیرم
    یا از طریق دانشگاه رشتمو ادامه بدم
    کدوم بهتره برای مهاجرت؟

    1. وحید دبیری

      سلام شما برای مهاجرت نیاز به مدرک(دانشگاهی و یا فنی ) دارید تو بعضی از رشته ها حتی نیاز به مدرک هم نیست ولی باید روی سابقه کاری و مدرک زبان خودتون کار کنید
      سن پایینی دارید و زمان برای این کار هم دارید

  13. سلام
    من لیسانس صنایع هستم و همینطور مدرک فنی و حرفه ای دارم جوشکاری
    میخواستم بدونم حقوق شغلی مرتبط با مهندسی صنایع بیشتره در استرالیا یا حقوق یه شغل مرتبط با فنی و حرفه ای مثل جوشکار؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. وحید دبیری

      سلام این سوال خیلی کلی هستش و به عوامل بسیاری بستگی داره و نمیشه پاسخ دقیقی داد ولی در مجموع در صورت داشتن تخصص هر دو مسیر مناسبه و شما در ابتدا باید تلاش برای ورود داشته باشید

  14. سلام خسته نباشید.
    محمد هستم متولد۱۳۵۵ ۱۰ سال تراشکاری کار کردم.مدرک فنی وحرفی جوشکاری آرگون دارم ومدارک تراشکاری از سال ۸۶ وتا حالا هم در نیروگاه برق مشغول به کار هستم مدرک فوق دیپلم ماشین ابزار دارم ۲۲سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم.در حالا حاضر جوشکار وتراشکار رسمی نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان هستم.میخواستم بدونم مدارک بالا برای مهاجرت خوبه؟

    1. وحید دبیری

      شرایط مدرک و تخصص شما مناسب است اما شرایط سنی شما این موضوع را سخت کرده است برای ویزای کار باید سن شما زیر 45 سال باشد

  15. مهرزاد محمدیان

    سلام
    من مهرزاد ، ۲۶ سالمه
    مهندسی برق دارم و امسال دیپلم فنی و حرفه ای برقکار ساختمان گرفتم .
    از سال ۹۳ هم شرکت داشتم و لایسنس یه شرکت اروپایی رو به عنوان تکنسین دارم .
    درضمن میتونم آیلتس هفت یا پی تی ای هفتاد و نه پلاس بگیرم تا شش ماه آینده .
    خواستم بدونم که از طریق مشاغل فنی شانس بالایی دارم ؟ آیا تی آر ای مصاحبه آنلاین داره ؟ و اینکه مدت زمان حدودی ، از ساخت پروفایل تا ویزا چه مدت هست ؟

    1. وحید دبیری

      سلام مهرزاد عزیز بدون شک مشاغل فنی شرایط راحتی از نظر امتیازی نسبت به رشته های مهندسی دارن
      اگه زبان می تونی بیاری با شرکت تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان دریافت کنید

      1. سلام وقتتون بخیر،
        من نقاش ماشین هستم ۳۳ سالمه مدرک فنی حرفه ای هم دارم نزدیک ۱۵ سال سابقه کار هم دارم میتونم برای ویزای کار اقدام کنم؟

      2. وحید دبیری

        باید سطح زبان شما بررسی شود برای مهاجرت کاری به استرالیا

  16. سلام
    خسته نباشید
    من ۳۵ سالمه و دیپلم برق قدرت دارم
    و فوق دیپلم الکتروتکنیک دارم
    در زمینه سیم کشی برق ساختمون هم سابقه کار دارم زیاد ولی بیمه ندارم.
    زبانم در حد متوسط هستش،آیا راهی هست برای مهاجرت به استرالیا؟

    1. وحید دبیری

      سلام بله برای شما این امکان وجود داره و شما نیاز دارید تا از سازمان TRA استرالیا ارزیابی مثبت دریافت کنید برای این منظور با شرکت تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      این مدرکی که ارائه میدیم و سابقه کار.باید استرالیا هم همون کار رو ادامه بدیم؟

      1. وحید دبیری

        ویزاهای کاری و اقامتی استرالیا به این صورت هستش که شما براساس توانایی های خودتون اونو دریافت میکنید بعد از ورود به استرالیا می تونید در هر کاری که توانایی اونو دارید مشغول بشید و محدودیتی در کار وجود نداره

  17. سلام من 26 سالمه و کارم تراشکاری و فرز کاری CNCهست و مدارکش فنی اش هم دارم و ۱۱ مدرک از فنی حرفه ای دارم و مقام سوم المپیاد کشوری در رشته cnc دارم
    طراحی هم با نرم افزار سالید ورکس انجام میدم
    میخوام بدونم میشه رفت یا نه ؟

    1. باید موارد مختلفی بررسی بشه معمولا رشته های شما اسپانسری خوبی برای ایالت ها داره ولی باید زبان خودتون هم قوی کنید

  18. رضا امین پور

    سلام وقتتون بخیر ، من ۳۵ سالمه و شغلم کابینت سازی هستش و حدود ۱۳ سال فعالیت دارم تو این زمینه زبانمم در حد ایلتس ۴ هستش و اینکه سابقه ی کاری چطور میتونم تهیه کنم ؟ پیشاپیش ممنون بابت راهنماییتون

  19. سلام 31سال سن دارم دارای مدرک جوشکاری و تراشکاری فنی حرفه ای هستم در ضمن مدرک کارشنایی ارشد مکانیک ساخت و تولید و یک سال سابقه بیمه در کارخانجات فولاد ولی مدرک زبان ندارم ب نظر شما شانسی دارم?

  20. سلام
    من 29 سالمه، فوق لیسانس مکانیک دارم، 6 مدرک فنی حرفه ای در ضمینه بازرسی جوش دارم و یک مدرک لوله کشی.
    هم زمان توی هر دو ضمینه فعالیت داشتم برای 3 سال
    مدرک زبان آیلتس اورآل 6 ( Speaking: 6.5 / Listening: 6/ Writing: 6 / Reading: 5.5)
    خواستم بدونم که از طریق مشاغل فنی شانسی دارم؟

  21. سيد نعمت موسوي

    سلام و خسته نباشيد
    بنده برق كار خودرو هستم و مدرك ديپلم فني حرفه اي رو هم گرفتم ترجمه كردم به زبان انگيلسي و اهل افغانستان هستم در ايران زندگي ميكنم بنده متوانم ويزا استراليا را بگيرم آيا؟

  22. درود خسته نباشید. من بیست و یک سالم هست و برای تعمیرات برد الکترونیکی اقدام کردم و می‌خوام یاد بگیرم. می‌خواستم بپرسم مدرک هایی پول نصب و تعمییر پکیج و شوفاژ اصلا کاربرد و مصرف عمومی مثل ایران داره که بره یاد بگیرم یا اینکه نه، به برق خودرو و برق ساختمان برم بهتره.؟

    1. وحید دبیری

      با سلام
      در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی حرفه ای شرایط خوب هست بخصوص مواردی که دکر کردین ولی شاید در آینده شرایط تغییر کنه پیشنهاد میکنم روز زبان انگلیسی خودتون هم کار کنید

      1. وحید دبیری

        در حال حاضر تعمیر برد الکترونیکی برای مهاجرت به استرالیا شرایط خوبی داره شاید سال بعد اینجور نباشه

  23. سلام هزینه این ویزا چقدر هست ؟من 10 سال سابقه کار برق ساختمان دارم ولی مدرک رو تازه میخوام بگیرم آیا اثبات کردن سابقه کار کار سختی هست؟

    1. وحید دبیری

      هزینه مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک فنی حرفه کاملا بستگی به شرایط شما داره باید با دفتر تماس بگیرید

  24. محبوبه جوادیان

    با سلام
    ۳۸ ساله هستم. مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری از سال ۸۶ دارم(۱۵ سال). و تا دو ماه آینده مدرک مدیریت نانوایی میگیرم. بیمه ندارم برای مدتی که آرایشگاه کار کردم.
    در حال حاضر آیلتس آکادمیک ۶.۵ دارم.
    شانس ویزا شدن دارم؟

    1. وحید دبیری

      در حال حاضر آرایشگری اسپانسری خوبی نداره باید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شرایط ایالت های برای این رشته خوب شد به شما اطلاع بدن

  25. سلام ، وقت بخیر
    من از یه مشاور سوال کردم گفت استرالیا مدارک فنی و حرفه ای را قبول نداره و فقط مدارک دانشگاهی را مورد سنجش قرار میده .چقدر این حرف صحت داره .
    و مهاجرت خانوادگی و فرزندان آیا امتیاز حساب میشه یا خیر ؟
    و آیا اقوام مانند خواهر و برادر می تونند امتیاز حساب بشند و اگر بله در چه شرایطی؟

    1. وحید دبیری

      بدون شک شما با مدرک فنی میتونید مهاجرت کنید و در واقع یکی از اصلی ترین مسیرهای مهاجرت نیز محسوب میشه و برای این منظور استرالیا سازمانی به نام TRA را فقط برای ارزیابی این مشاغل در نظر گرفته است و مدرک سازمان فنی حرفه ای ایران نیز مورد قبول است

      1. سلام خسته نباشید من. 34 سالمه و مدرک جوشکاری فنی و حرفه ای دارم و در این زمینه 7 سال کار کردم ولی برای من بیمه رد نشده,آیا میتونم از جایی که کار میکردم نامه اشتغال به کار بگیرم یا سازمان TRA قبول نمیکنه؟خواهش میکنم راهنماییم کنید

      2. تخصص جوشکاری شرایط مناسبی برای مهاجرت به استرالیا
        با شرکت در تماس باشید

  26. سلام من ۲۵ سالمه دیپلم کامپیوتر دارم و عکاسی میکنم ۵ سال سابقه دارم ولی قرارداد و بیمه و فیش حقوقی ندارم حقوقمو دستی میگرفتم ایا با یک نامه از صاحبکار میشه اثبات کرد؟ و اینک مدرک عکاسی هم ندارم اما میخوام مدرک فنی عکاسی بگیرم و زبان رو میخوام دوره هاشو بگذرونم، شانسی دارم؟ و ایا دیپلم کافیه یا باید تحصیلات دانشگاهی باشه؟ لطفا کامل جواب بدین ممنون میشم

  27. سلام آیا برای اثبات سابقه کاری نیاز به بیمه هستش یا یک نامه از کارفرما کافیه ؟

    1. وحید دبیری

      به موارد زیادی بستگی داره بهتره با مشاور در این رابطه صحبت کنید

  28. سلام من مدرک مکانیک صنعتی درجه یک دارم از فنی حرفه ای ۲۱سالمه میخواسم ببین شانسی برای مهاجرت دارم

    1. وحید دبیری

      درحاضر رشته مناسبی دارین ولی پایین بودن سن کمی براتون مشکل ایجاد میکنه بهتره تا 24 سالگی روی زبان تمرکز کنی بعد اقدام کنی

  29. سلام من 34سالمه ده سال نقاشی ساختمان کار کردم ولی سابقه بیمه ای ندارم.مدرک زبان آیلتس 7دارم میخواستم ببینم بدون مدرک فنی حرفه ای شانس مهاجرت دارم یا خیر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین