مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا
خانه / مهاجرت به استرالیا / مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

ما در مطالب مختلفی مهاجرت به استرالیا را از جنبه‌های متفاوت مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم که مطالعه آنها در یافتن، استفاده و موفقیت شما عزیزان در مسیری مناسب مفید بوده باشد. در صورتی که روند بیان شده را پشت سر گذاشته‌اید و توانسته‌اید اقامت این کشور را اخذ کنید بهتر است با مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا نیز آشنایی پیدا کنید. پس از بیان این مسئله شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد وسایلی که به هنگام ورود به همراه خواهیم داشت چه اهمیتی دارند؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم، دولت کشور مورد بحث در ارتباط با برخی وسایل محدودیت‌هایی وضع و برخی را نیز ممنوع اعلام کرده که به همراه داشتن آنها می‌تواند برای شما دردسر ساز شود. در صورتی که با موارد ممنوعه آشنا باشید، می‌توانید به جای آنها اجناسی را که می‌توانند برایتان مفید باشند با خود ببرید. در صورت علاقه‌مندی به آشنایی هر چه بیشتر با موضوع مورد بحث تنها کافی است تا انتهای این مطلب با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همراه باشید.

مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

بررسی مهم‌ترین موارد مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا یکی از مواردی است که می‌تواند به شما در به همراه داشتن برخی موارد ضروری کمک شایانی کند. بسیاری از افراد اقلام مختلفی را برای کاهش هزینه‌های خود به همراه بار و در چمدان‌هایشان قرار داده و قصد وارد کردنشان به کشور مورد بحث را می‌کنند. در ارتباط با این مسئله باید عنوان کنیم که برخی اجناس مجاز و برخی دیگر نیز غیر مجاز به حساب می‌روند.

در صورتی که اقلام غیر مجاز را همراه داشته باشید بدون شک با شما برخورد، اجناس ضبط شده و ملزم به پرداخت جریمه خواهید بود. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا را مشاهده کنید. در صورت علاقه‌مندی به آشنایی با شرایط هر یک از گزینه‌های بیان شده در فهرست زیر تنها کافی است به بخش اختصاصی آن در ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • مواد غذایی
  • دارو
  • لوازم آرایشی بهداشتی
  • کفش و لباس
  • گل و گیاه و بذر

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مواد غذایی و خوراکی‌های مجاز برای ورود به استرالیا

مواد غذایی و خوراکی از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به هنگام ورود به کشوری خارجی قصد به همراه بردن آنها را دارند تا حتی برای مدت کوتاهی هم که شده از غذاهای ایرانی لذت ببرند و از این طریق برخی هزینه‌های خود را کاهش دهند. در این زمینه بهتر است بگوییم که در مراکز فروش  این کشور شما قادر خواهید بود تا تمامی اقلام مد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن بیابید.

معمولاً وجود غذاهای کنسرو شده در بار و چمدان‌ها از نظر قانونی مشکلی نداشته و افراد می‌توانند بدون محدودیت از آن لذت ببرند. این شرایط تنها زمانی صادق است که موارد بیان شده دارای بسته بندی تجاری باشند؛ زیرا در غیر این صورت ورود آنها غیر مجاز بوده و شما ملزم خواهید شد که جریمه نقدی متناسبی را در فرودگاه بپردازید.

اگر قصد به همراه بردن چنین اقلامی با خود را دارید باید قبل از اقدام در فرم‌هایی خاص به این کار خود اشاره داشته باشید. حجم مواد غذایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به هنگام بازرسی باید به گونه‌ای به نظر بیاید که موارد همراه برای مصرف شخصی‌تان است. بررسی بیشتر

 

مجازبیسکویت، نان، کیک، شیرینی، کیک کریسمس و پودینگ کریسمس (به استثنای چیزکیک)غذا و نوشیدنیآن را بیاورید
Declare itپنیر، کره و سایر محصولات لبنیغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازشکلات و شیرینیغذا و نوشیدنیآن را بیاورید
Declare itقهوه (برشته شده، Kopi Luwak/Civet و قهوه سبز)غذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازگیاهان خشک (از جمله جینسینگ و زعفران) و دمنوش های گیاهیغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازماهی (به استثنای سالمون یا قزل آلا) برای مصرف انسانغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازماهی ( گونه های ماهی قزل آلا از جمله سالمون و قزل آلا ) برای مصرف انسانغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجاز نیستغذا از هواپیما یا کشتیغذا و نوشیدنینیاورید
Declare itمحصولات عسلغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازشیر مادر انسانغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازکیسه های نوشیدنی جداگانه (3 در 1)غذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازشیر خشک نوزادغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازآبمیوه و نوشابهغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازشربت افراغذا و نوشیدنیآن را بیاورید
Declare itاقلام گوشتیغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itرشته فرنگی یا پاستاغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itآجیل و محصولات حاوی آجیلغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازروغنغذا و نوشیدنیآن را بیاورید
Declare itفلفل (ساییده یا کامل)غذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجاز نیستغذا و غذای حیوانات خانگیغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itمیگو برای مصرف انسانغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itمیوه و سبزیجات کنسرو شده (شامل مربا، چاتنی و ترشیجات)غذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itخرمای قرمز (زیزیفوس، خرمای چینی یا هندی، عناب)غذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجاز نیستبرنجغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازسس هاغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itغذاهای دریایی، صدف و حلزونغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itادویه هاغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازچایغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجازویتامین ها، مکمل ها و داروهای درمانیغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
Declare itگندمغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید
مجاز نیستتخم مرغ کاملغذا و نوشیدنیآن را اعلام کنید

 

دارو برای ورود به استرالیا

قبل از مهاجرت به کشوری خارجی ممکن است برخی موارد نظیر قیمت بالای دارو و روند دشوار خرید آن به گوش شما خورده باشد؛ به همین سبب نیز قصد به همراه بردن این مواد را داشته باشید. باید بگوییم که این تفکر، تفکری صحیح است. در کشور مورد بحث تنها قادر خواهید بود دارو را با داشتن نسخه پزشک خریداری کنید به همین سبب نیز این قلم به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا به حساب می‌آید.

اگر قصد خریداری و بردن این اجناس را دارید باید نسخه پزشک را نیز برای تمامی موارد مد نظرتان اخذ کنید. شاید به این فکر کرده باشید که در ایران برای تهیه قرص‌های مختلف نیازی به نسخه نیست پس چرا باید برای آنها نسخه بگیرید؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم زمانی که بار شما در فرودگاه بررسی می‌شود برای  آن که اجازه ورود دارو به کشور صادر شود باید تمامی موارد همراه توسط پزشک برای مصرف شخصی تجویز شده باشند. پس از بررسی موارد فوق اکنون نوبت به آن رسیده است تا به سراغ حجم این مواد بپردازیم. میزان مجاز این نوع از اقلام باید به گونه‌ای باشد که شخص حداکثر تا 3 ماه پس از ورود آنها را مصرف کند. بررسی بیشتر

 

لوازم آرایشی و بهداشتی برای ورود به استرالیا

لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله اقلام مصرفی به حساب می‌آیند و به همراه داشتن آنها کاری منطقی است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که این دسته از موارد مصرفی در کشور مورد بحث قیمت نسبتاً بالایی را برای مهاجران دارند؛ به همین سبب نیز خریداری آنها در ایران و به همراه بردنشان کاری منطقی خواهد بود.

 

بردن کفش و لباس به استرالیا

کفش و لباس جزو مواردی هستند که نوع استفاده‌شان روزمره به حساب می‌آید؛ به همین سبب نیز محدودیت خاصی برای به همراه داشتن آنها نخواهید داشت. بهتر است به هنگام بستن چمدانتان به اموری که قصد دارید در استرالیا به آنها بپردازید توجه کنید؛ زیرا ممکن است برای انجام برخی از آنها نیازمند به همراه داشتن  البسه‌ای خاص باشید.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه مواردی ضروری خواهند بود؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که برای استفاده‌های عمومی چند دست لباس و کفش متناسب داشتن ضروری است؛ اما قصد شرکت در جلسات و مصاحبه‌های رسمی را دارید؟ در این صورت داشتن لباسی رسمی برای شما بسیار کار آمد خواهد بود.

 

انتقال گل و گیاه و بذر به استرالیا

شاید به این مسئله فکر کرده باشید که گیاه محبوبتان را با خود به این کشور ببرید؛ در این صورت باید از این مسئله آگاه باشید که چنین اجازه‌ای به شما داده نخواهد شد. برای وارد کردن هر گونه گیاه زنده‌ای افراد ملزم هستند تا از اداره کشاورزی و  منابع آبی استرالیا مجوزی خاص را دریافت کنند. پس از این مسئله نوبت به آن می‌رسد تا به سراغ بررسی شرایط موجود برای همراه داشتن بذر برویم.

در صورتی که قصد دارید بذر گل یا گیاهی را همراه خود ببرید، باید در اظهار نامه‌ای این قصد خود را اعلام کنید. لیستی تحت عنوان فهرست گونه‌های مجاز اعلام می‌شود و تنها اقلام موجود در این لیست را می‌توانید با خود به استرالیا ببرید. بررسی بیشتر

 

 

سخن آخر

بررسی مهم‌ترین وسایل مورد  نیاز برای مهاجرت به استرالیا  یکی از مواردی بود که می‌توانست به شما عزیزان در آماده سازی خود قبل از مهاجرت کمک شایانی به حساب بیاید. برای این کار ما به بررسی برخی از چالش بر انگیزترین اقلامی که مهاجران با خود به همراه می‌بردند پرداختیم.

در صورتی که قصد آشنایی بیشتر با موارد بیان شده در فوق را دارید تنها کافی است بر روی دسته بندی مد نظر خود کلیک کنید تا به صورت مستقیم به صفحه اختصاصی آن در سایت نیروی مرزی منتقل شوید. در کنار دسته‌های ذکر شده می‌توانید موارد مختلف دیگری را در سایت نیروی مرزی استرالیا بیابید. برای مشاهده بخش مربوط به دسته بندی‌های کالاهای مورد نیاز و تایید تنها کافی است بر روی نام این اداره کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین