قوانین مهاجرتی استرالیا
خانه / دسته‌بندی نشده / قوانین مهاجرتی استرالیا

قوانین مهاجرتی استرالیا

شما برای مهاجرت به هر کشوی نیاز دارید تا قوانین آن کشور را رعایت کنید از این رو استرالیا هم از این موضوع مستثنی نمی‌باشد و برای هر ویزای خود قوانین خاص خود را دارد، از این رو دانستن قوانین بسیا مهم می‌باشد. شما می‌توانید از طریق ویزای کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی و یا ازدواج وارد استرالیا شوید که هریک از این ویزاها قوانین خود را دارد و آگاه بودن از قوانین مهاجرت استرالیا نیاز به دانش و تجربه خاص خود دارد و عدم رعایت این قوانین می‌تواند به راحتی شما را از مسیر مهاجرت دور کند.

توصیه می‌کنیم هیچ یک از قوانین مهاجرتی استرالیا را دست کم نگیرید. در حال حاضر سلکت ویزا با بهره گیری از یک تیم قدرت مند می‌تواند شما را در این مسیر یاری و راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به استرالیا می‌توانید به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

قوانین مهاجرتی استرالیا برای ویزای کار

اکثر متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کاری اقدام می‌کنند و از این رو افراد زیادی برای این ویزا اقدام می‌کنند و شما در این مسیر رقبای زیادی را دارید و دانستن قوانین مهاجرتی می‌تواند به شما در ادامه مسیر کمک بسیاری کند. متاسفانه در این میان افراد بسیاری نیز بدلیل عدم آگاهی از شرایط و قوانین استرالیا سعی بر انجام مراحل ویزای خود و یا ویزای دیگران را دارند که در اکثر موارد باعث از دست رفتن هزینه و زمان خود و یا دیگران می‌شود.

شما برای ورود به استرالیا از طریق کار باید ویزای کار استرالیا را داشته باشید و یا از این کشور پیشنهاد کاری یا همان جاب آفر داشته باشید.( توصیه می‌کنیم فریب افراد سودجو در مورد اخذ جاب آفر از استرالیا را نخورید)

قوانین مهاجرتی استرالیا در زمینه ویزاهای کاری شامل مواردی همچون سن (کمتر از 44 سال)، مدارک تحصیلی معتبر سطح زبان انگلیسی (حداقل آیلتس 6)، سابقه کار مرتبط ( حداقل 3 سال) و موارد دیگر که باید به این نکته توجه کنید که برای ویزای کار استرالیا شما باید در سیستم امتیاز بندی این کشور امتیازات لازم را کسب کنید و شما باید براساس موارد خواسته شده به صورت کاملا قانونی امتیازات لازم را کسب کنید.

 

قوانین مهاجرتی استرالیا برای ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی

به جرات می‌توانم بگویم دشوارترین و پیچیده ترین نوع ویزای استرالیا ویزاهای سرمایه گذاری و کارآفرینی این کشور می‌باشد که به دلیل حجم بالای مدارک و قوانین خاص این ویزا به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم این پروسه را به تنهایی انجام دهید چرا که می‌تواند برای شما ضررهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. این ویزا نیز دارای قوانین خاصی برای خود می‌باشد. برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور شما باید حداقل سرمایه گذاری 200هزار دلاری را انجام دهید که می‌توانید این سرمایه را در سال اول و یا سوم وارد این کشور کنید.

یک وکیل باتجربه می‌تواند براساس شرایط و قوانین هر ایالت به شما کمک کند تا با کمترین هزینه و سرمایه در استرالیا سرمایه گذاری کرده و اقامت این کشور را بدست آورید.

 

نکته براساس مقاله منتشر شده در این وب سایت شما برای اخذ ویزای استرالیا ملزم به استفاده از وکیل مهاجرت نمی‌باشید. اما استفاده از وکیل می‌تواند ریسک پرونده شما را کاهش و شانس شما را برای اخذ اقامت افزایش دهد.

 

قوانین مهاجرتی استرالیا

 

قوانین ویزای تحصیلی استرالیا

این موضوع قابل پذیرش است که یکی از راه‌های مهاجرت آسان به استرالیا ویزاهای تحصیلی می‌باشد ولی این نکته را هم نباید فراموش کرد که شما از این طریق نمی‌توانید اقامت دائم استرالیا را کسب کنید. شما باید یک گواهی و یا به نوعی پذیرش از یکی از دانشگاه‌های استرالیا دریافت کنید. جهت اقدام برای ویزاهای دانش آموزی (مقطع دبستان تا انتهای دبیرستان)، ویزاهای تحصیلی دوره های کوتاه مدت، مقطع لیسانس، مقطع فوق لیسانس و دکترا باید برای ویزای ساب کلاس ۵۰۰ اقدام کرد.

نکات مهم در روال اخذ این ویزا 

  • شما باید حداقل مدرک زبان آیلتس 5.5 و یا معادل آن در دیگر آزمون‌های مورد استرالیا
  • شما باید مدارکی را ارائه کنید که توانایی مالی کافی را دارید تا از عهده هزینه‌های زندگی و تحصیل در استرالیا بر می‌آیید.
  • مدارکی باید ارائه کنید که در استرالیا فقط قصد تحصیل دارید و بعد از اتمام تحصیل به کور خود باز میگردید.
  • بیمه درمانی خصوصی برای کل دوره تحصیل خریداری شده باشد

 

قوانین ویزای ازدواج استرالیا

اولین و اصلی‌ترین قانون برای ویزای ازدواج این است که همسر شما باید شهروند مقیم استرالیا و یا دارای اقامت دائم استرالیا باشد. توجه کنید که شما باید این قوانین مهاجرتی استرالیا را عایت کنید از این رو ویزای ازدواج نیز دارای قوانین خاص خود می‌باشد مانند این موضوع که شما باید به اداره مهاجرت استرالیا اثبات کنید که به صورت کاملا قانونی با فرد مقیم استرالیا ازدواج کرده‌اید و مدارک قانونی ازدواج ارائه کنند یا بتوانند به اداره‌ی مهاجرت ثابت کنند که در 12 ماه پیش از تشکیل پرونده، زندگی مشترک داشته‌اند. معمولاً در این حالت، متقاضی باید مدارک متعددی دال بر زندگی مشترک دو نفر ارائه کند تا بتواند شرایط دریافت ویزای ازدواج استرالیا را داشته باشد.

 

نکته : ویزای نامزدی استرالیا مخصوص افرادی است که نامزد آن‌ها شهروند مقیم استرالیا و دارای اقامت دائم استرالیا است. ویزای نامزدی استرالیا به مدت 9 ماه اعتبار خواهد داشت و می‌بایست در طول این 9 ماه،‌ ازدواج رسمی صورت گیرد در غیر این صورت ویزای فرد باطل گردیده و می‌بایست به کشور خود بازگردد.

 

قوانین ویزای والدین استرالیا

اگر شما فرزندانی در استرالیا دارید می‌توانید وارد این کشور شوید اما باید شرایط لازم را داشته باشید و صرفا با بودن فرزند شما در استرالیا نمی‌توان گفت که شما واجداشرایط ویزای والدین هستید یا نه، به همین منظور باید قوانین این ویزا را رعایت کنید مانند موارد همچون این موضوع که فرزندان شما باید شهروند، مقیم و یا دارای اقامت دائم باشد.

اما این اولین شرط می‌باشد چرا که شما باید از سیستم بالانس فامیلی نیز نتیجه مثبت کسب کنید یعنی باید بیش از نیمی از فرزندان شما ساکن استرالیا باشند یا تعداد فرزندانی که در خاک استرالیا زندگی می‌کنند، بیشتر از سایر کشورها باشد.

اینکه شما قصد دارید چه ویزایی را دریافت کنید بسیار مهم می‌باشد چرا که هر یک از ویزاها قوانین و شرایط خاص خود را دارد و شما باید متعهد به انجام و رعایت آنها باشید برای مثال ویزای 491 استرالیا یک ویزای موقت می‌باشد و شما باید در مناطق رجینال به مدت 5 سال زندگی کنید و این یک قانون می‌باشد هرچند که بسیاری از افراد با کسب شرایط لازم بعد از سه سال برای یک ویزای دائمی اقدام کرده و از این قانون مستثنی می‌شوند.

و یا برخی از کد شغلی‌ها شرایط خاصی را دارند به این شکل که متقاضی تمامی شرایط را دارد اما ایالت مورد نظر برای آن کد شغلی قانونی را در نظر می‌گیرد که فرد متقاضی باید 3 سال در استرالیا با آن کد شغلی سابقه کاری داشته باشد. اینها فقط بخش کوچکی از قوانین می‌باشد که باید قبل از اقدام برای ویزاهای استرالیا از آنها مطلع باشید. آیا شما از تمامی این اطلاعات آگاهی دارید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید
رزرو مشاوره آنلاین