دلایل سرمایه گذاری در استرالیا

ما در این بخش قصد بررسی 5 دلیل اصلی برای سرمایه گذاری در استرالیا مسلما هر فردی در ابتدا این سوال را از خود می پرسد که چرا باید استرالیا را به عنوان مقصد سرمایه گذاری خود انتخاب کنیم که ما در این بخش تعدادی از دلایل اصلی را برای شما بازگو کرده ایم. برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با ویزای سرمایه گذاری استرالیا به لینک مشخص شده مراجعه فرمایید.

  1. اولین دلیل برای سرمایه گذاری در استرالیا رشد اقتصادی این کشور می باشد شاید برای شما جالب باشد که بدانید استرالیا رکورد رشد اقتصادی مثبت را که بیش از 25 سال در اختیار کشور هلند بود را کسب کرد و هم اکنون با 27 سال رشد اقتصادی مثبت در رتبه اول از این حیث قرار دارد. اقتصاد قوی، متنوع و درحال رشد استرالیا فرصت های بیشتری را به وجود می آورد.
  2. نوآوری در سطح جهانی : مؤسسات پژوهشی کیفیت استرالیا و تعهد به نوآوری آن را به  مکانی شناخته شده برای تحقق ایده های نو در جهت زندگی تبدیل کرده است.
  3. سریعترین منطقه از نظر رشد اقتصادی : استرالیا با داشتن پیوندهای تجاری قوی، موقعیت راهبردی، آموزش عالی و نیروی کار تحصیل ­کرده به عنوان مکانی منحصر به فرد،برای انجام کسب و کار در بین اقیانوس­ آرام و هند قرار گرفته است از این رو سرمایه گذاری در استرالیا چندین سال است که مورد توجه کارآفرینان و سرمایه گذاران سراسر جهان قرار گرفته است.
  4. راحتی در انجام کسب و کار : کشور استرالیا به دلیل برخوردار بودن از یک محیط تجاری شفاف و نظارتی مناسب، تأسیس و اداره یک تجارت در استرالیا را آسان کرده است.
  5. نیروی کار بسیار ماهر : نیروی کار چندزبانه استرالیا جزء تحصیل­ کرده ­ترین، نیروهای کاری جهان هستند. استرالیا به دلیل قرار دادن شرایط سخت جهت مهاجرت کاری به کشور خود باعث شده است که در این کشور مهاجران متخصص فراوانی وجود داشته باشد که این امر باعث می شود تا شما در موضوع انتخاب نیروی کار با مشکلی برخورد نکنید.

[supsystic-form id=21]

اگر شما در ایران کسب و کار و یا جواز کسبی دارید که از گردش مالی سالیانه مناسبی برخوردار باشد و میزان دارایی های شما در ایران (شامل اموال منقول و غیر منقول) باید حداقل 2/5 میلیارد تومان باشد، می توانید برای این ویزا که سابکلاس 188 می باشد اقدام کنید.

بررسی اقتصاد استرالیا برای سرمایه گذاری در استرالیا

استرالیا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، مواد معدنی و انرژی در جهان شناخته می ­شود. استرالیا با داشتن نیروی کار بسیار تحصیل کرده و یک بخش خدماتی گسترده یکی از بازترین و متنوع ­ترین اقتصادهای جهان محسوب می شود.

بنیان اقتصاد قوی استرالیا؛ محیط سرمایه گذاری و تجارت شفاف و باز، رویکرد نظارتی تجاری دوستانه و پیوندهای تجاری و اقتصادی این کشور با اقتصادهای نوظهور بالاخص آسیا است.

اقتصاد استرالیا یکی از قوی ترین،  پایدارترین و متنوع ترین اقتصادهای دنیا به شمار می آید. در سال 2015، استرالیا وارد بیست و هفت سال رشد مداوم سالانه اقتصادی خود با میانگین 3/3 درصد شد.

آیا می­ دانید استرالیا قدرت برتر سبک زندگی است؟ 

«BBC» استرالیا را به ­عنوان «قدرت برتر سبک زندگی» برروی کره زمین معرفی کرده است.

بخش خدمات، بزرگ­ترین قسمت اقتصاد استرالیا است که حدود 60% از تولید ناخالص داخلی و چهار شغل از هر پنج شغل را شامل می شود. استرالیا یک مرکز رو به­ رشد و مهم مالی است و دارای یک بخش خدمات مالی  پیشرفته و مقررات قوی است. ادامه روند اصلاحات در جهت گشایش بیشتر اقتصادی و تقویت رقابت، عناصر کلیدی موفقیت اقتصادی استرالیا بوده است.

استرالیا یک پیشوای جهانی در پنج بخش عمده و متنوع : کشاورزی، آموزش، گردشگری، معدن و مدیریت سرمایه است.

صنایع عمده جهانی استرالیا

صادرات کالا: محصولات کشاورزی

  • میزان صادرات 38/6 میلیار دلار آمریکا در سال 2014
  • جایگاه چهاردهم صادرکننده برتر جهانی
  • طبقه بندی محصولات کشاورزی

دانشجویان خارجی سطح سوم (تحصیلات تکمیلی)

  • 4/6 % از کل دانشجویان جهان
  • جایگاه سوم کشور در جهان

صادرات کالا: سوخت و معدن

  • میزان 153 میلیارد دلار در سال 2014
  • پنجمین صادرکننده برتر جهان

درآمدهای گردشگری بین ­المللی

  • 32 میلیارد دلار آمریکا در سال 2014
  • جایگاه یازدهم در جهان

دارایی های صندوق سرمایه گذاری استرالیا

  • 1/6 تریلیون دلار آمریکا در ژوئن 2015
  • جایگاه سوم در جهان

منبع: استرید،چگونگی گزارش معیار سال 2016 استرالیا

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین