مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از خود بپرسید که دلیلش چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم بسیاری از فعالان این حیطه حتی به فکر مهاجرت هم نمی‌افتند؛ چه برسد به آن که بخواهند شرایط مورد نیاز آن را فراهم و وارد عمل شوند.

با وجود چنین وضعیتی تقریباً با رسیدن به 65 امتیاز هم شانس آن را خواهید داشت تا اقامت دائم هم کسب کنید. شغل کابینت سازی در استرالیا یکی از حرفه‌های پرسود است چرا که این کشور با کمبود نیروی کار در این زمینه مواجه می‌باشد. با ما در ارتباط باشید تا در این حیطه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید لیست مشاغل بلند مدت استرالیا را در لینک مشخص شده مطالعه فرمایید.

اگر در حرفه مورد بحث دارای تخصص هستید و می‌خواهید به درآمد و زندگی با رفاه هر چه بیشتر برسید، باید با شرایط مهاجرت کابینت ساز به استرالیا و سایر نکات مهم پیرامون آن آشنایی پیدا کنید. با این اقدام آگاهی تقریباً کاملی نسبت به مسیر پیش روی خود به دست خواهید آورد و با فراهم کردن پیش نیازهای ضروری، شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت خواهید داشت.

برای آن که بتوانید اقامت مقصد بیان شده را از طریق ویزای کاری استرالیا به عنوان کابینت ساز به دست آورید، باید گام‌های مختلفی را طی کنید که هر یک از آنها اهمیت خاص خود را دارند. دریافت اسسمنت مثبت و آماده سازی و ارسال کامل مدارک را می‌توان به عنوان برخی از مهم‌ترینشان معرفی کرد. آیا قصد دارید اطلاعاتی موثق پیرامون مسیری که به آن اشاره کردیم به دست آورید؟ پس تا انتهای این مقاله از سازمان مهاجرتی سلکت ویزا با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

معرفی شغل کابینت سازی در استرالیا 

یک کابینت ساز برای مهاجرت به استرالیا باید به این موضوع توجه کند که قرار است مواردی مانند ورقه چوبی و ورقه‌های فولاد را بشناسد و در مورد کار با آنها اطلاعات کافی را داشته باشد. شما در هر دو بخش مسکونی و تجاری برای ساخت و نصب بخش‌های مربوطه کار خواهید کرد و باید دستی در طراحی و ساخت داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن امور محوله را به انجام برسانید.

تسلط بسیار بالا در کار با ابزار مختلف مانند اره، چکش و دریل دستی و برقی اهمیت بالایی دارد. هر آنچه که جزء وظایف فرد به حساب بیایند، توسط سازمان TRA استرالیا مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در نهایت پس از تایید شانس گرفتن اقامت را خواهید داشت.

 

معرفی شغل کابینت سازی در استرالیا 

 

وظایف کابینت ساز در استرالیا

یکی از مهم‌ترین گام‌هایی که هر فرد برای موفقیت در روند مهاجرت کابینت ساز به استرالیا باید بردارد، دریافت اسسمنت مثبت از سازمان TRA به حساب می‌رود. این مجموعه تمامی توانایی‌های فرد را در انجام وظایفش به خوبی ارزیابی کرده و با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف، پاسخ نهایی را به وی اعلام می‌نماید.

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که آشنایی با وظایف شغلی تعیین شده از اهمیت بالایی برخوردار است. آیا نمی‌دانید چه مواردی در این حیطه قرار می‌گیرند؟ در این صورت باید به سراغ فهرستی بروید که در انتهای همین بخش قرار داده شده است؛ زیرا جدیدترین داده‌های در دسترس را برای نگارش آن استفاده کرده‌ایم.

  • ساخت کمد، پیشخوان، قفسه، کابینت، درب، تابلوهای اعلانات، پنجره، پانل‌های دیواری و سایر اقلام نجاری.
  • تفکیک یا تخریب یا از بین بردن اقلام مشخص شده پیش از شروع تعمیرات.
  • انتخاب چوب، مواد و تدارکات.
  • کار از روی بلو پرینت (نقشه فنی)، طرح اولیه و نقاشی علاوه بر توصیف‌های کلامی و کتبی برای انجام کار.
  • توانایی برقراری ارتباط مناسب با مشتریان
  • هزینه‌های شغلی را تخمین بزنید.
  • کابینت‌ها را برای نصب آماده کرده و مونتاژ کنید.
  • سخت افزارها را برای اثاثیه، مانند دستگیره و لولا، انتخاب کنید و نصب کنید.
  • تعمیرات داخلی و تنظیم کابینت‌ها را انجام دهید.
  • برای اطمینان از یک محیط کار ایمن، مناطق کار، از جمله ماشین آلات و ابزارها را تمیز و حفظ کنید.
  • چوب و الوار را برای تولید مبلمان بشناسید و انتخاب کنید.

 

شغل کابینت سازی در لیست مشاغل استرالیا

زمانی که قصد دارید با استفاده از مسیرهای کاری به مقصد مورد بحث مهاجرت کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که ایا این کشور نیازی به متخصصان حرفه شما دارد یا خیر. اداره مهاجرت استرالیا برای آن که روند پیش روی افراد را در این اقدام راحت‌تر کند، لیست مشاغل مورد نیاز خود را هر ساله پس از بررسی کمبودهای موجود منتشر می‌کند.

کابینت سازی در فهرست مهارت‌های استراتژیک میان و بلند مدت قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید در سایت‌های دولتی به دنبال لیست بیان شده بگردید، باید بدانید که آن با نام MLTSSL شناخته می‌شود. در صورتی که بتوانید سطح امتیاز مناسب و قابل قبولی را به دست آورید، شانس بالایی برای گرفتن ویزاهای 189 و 190 خواهید داشت.

ANZSCO حرفه‌ای که پیرامون آن صحبت کردیم 394111 است. به دلیل آن که MLTSSL هر ساله به روز رسانی می‌شود، بهتر است هنگام اقدام آن را چک نمایید و از وجود کد بیان شده اطمینان حاصل کنید. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری بپردازیم باید بگوییم که حداکثر سن افراد در مهاجرت کابینت ساز به استرالیا 45 سال تعیین شده است.

 

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

 

شرایط مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

برای آن که بتوانید در مسیر مهاجرت کابینت ساز به استرالیا موفق باشید، باید سطح مهارت 3 را در یکی از تخصص‌های تولید کننده و مرمت کننده مبلمان، صندلی و مبل ساز و تابوت ساز داشته باشید. بسته به ویزایی که انتخاب می‌کنید، شرایط تعیین شده به منظور موافقت با درخواستتان هم متفاوت هستند.

فاکتورهایی مانند سن، سابقه کاری، داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای، اسپانسر کارفرما و تسلط بر زبان انگلیسی مواردی به شمار که در این روندها تاثیر بالای دارند. همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم بیان کردیم، مهم‌ترین مسئله دریافت اسسمنت مثبت از سازمان TRA به حساب می‌رود. برای آن که بتوانید نظر مجموعه بیان شده را جلب نمایید، ملزم هستید توانایی‌های عملی خود را به اثبات برسانید.

آیا به دنبال اطلاعات بیشتری پیرامون شرایط مهاجرت کابینت ساز به استرالیا بوده و یا در جست و جوی جاب آفر کابینت سازی در استرالیا هستید؟ پس باید با مشاورین مجموعه ما در ارتباط باشید و یا به صفحه اختصاصی ویزاهای کاری در همین سایت مراجعه کنید.

حقوق کابینت ساز در استرالیا

یکی از اصلی‌ترین مواردی که هنگام ورود به کشوری جدید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، میزان درآمدشان است. اگر شما نیز قصد دارید مسیر مهاجرت کابینت ساز به استرالیا را طی نمایید، بدون شک دنبال رسیدن به داده‌هایی قابل اعتماد در این حیطه هستید. شاید برایتان جالب باشد که فعالان این زمینه و سایر تخصص‌های فنی نسبت به آنچه که انتظار می‌رود بیشتر بوده و می‌توانید با آن زندگی مناسب و قاب قبولی را برای خود و همراهانتان بسازید.

طبق میانگین دستمزد اعلامی کابینت سازان در استرالیا، هر فرد تقریباً به ازای هر ساعت کار چیزی در حدود 35 دلار دریافت می‌کند؛ البته باید بگوییم این رقم بسته به منطقه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، ممکن است تغییراتی جزئی داشته باشد. آیا به دنبال شهرهایی هستید که با اشتغال در آنها رقمی بیش از میانگین بیان شده دریافت کنید؟ در این صورت باید به شما پرت، ملبورن، دندنونگ، سیدنی و بریزبین را پیشنهاد دهیم.

 

حقوق کابینت سازی در استرالیا 

 

مزایای مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

بدون شک هدف هر فرد از تغییر محل زندگی‌اش دستیابی به مزایا متنوع و زندگی بهتر است؛ به همین سبب هم مزیت‌های مهاجرت کابینت ساز به استرالیا یکی از موضوعاتی به حساب می‌رود که بسیاری از فعالان این حیطه پیرامونش به جست و جو می‌پردازند.

اولین مسئله‌ای که در این باره باید به آن اشاره کنیم چیزی نیست جز میزان درآمد ماهانه. بسته به شرایطی که باید برای موفقیت در گرفتن ویزا با این تخصص فراهم کنید، ارقامی که برای حقوقتان در نظر گرفته می‌شود بدون شک قابل قبول بوده و می‌توانید با استفاده از آنها تمامی نیازهای خود و همراهانتان را تامین کنید. به همراه بردن اعضای خانواده، امکان تحصیل و اشتغالشان و استفاده از سیستم خدمات بهداشتی و درمانی سایر مزیت‌های اصلی‌ای هستند که می‌توان آنها را برای مهاجرت کابینت ساز به استرالیا مطرح کرد.

آیا کابینت سازان می‌توانند از طریق ویزای اسپانسر کارفرما به استرالیا مهاجرت کنند؟

بله. این دسته از افراد زمانی که مهارت‌های قابل قبولی را در حرفه خود داشته باشند و بتوانند اسسمنت مثبت TRA را دریافت کنند، شانس آن را خواهند داشت تا با استفاده از ویزای اسپانسر کارفرما اقامت کشور مورد بحث را به دست آورند. آیا با کارفرمایی آشنایی دارید که می‌تواند پیشنهاد کاری مناسبی را در این حرفه به شما ارائه دهد؟ در این صورت جاب آفر برای مهاجرت کابینت ساز به استرالیا هم می‌تواند گزینه‌ای بسیار جذاب برایتان باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

نظرات 48

نظر دهید

48 دیدگاه دربارهٔ «مهاجرت کابینت ساز به استرالیا»

  1. سلام بنده کابینت ساز ونجا ر هستم
    با مدرک فنی حرفه ای و دارای 17سال سابقه با بیمه مرتبط به همین شغل اگه بنده میتونم اقامت بگیرم راهنمایی بفرمائید با تشکر

    0
    1. وحید دبیری

      سلام
      از لحاظ مدرک و عنوان شغلی مشکلی ندارید اما برای مهاجرت به استرالیا باید زیر 45 سال سن داشته باشید
      برای بررسی بیشتر شرایط شما لطفا فرم ارزیابی در قسمت منو تکمیل بشه

      0
      1. با سلام بنده یاسین درویش بیکی هستم ۱۵سال سابقه کاری ثبت شده ودارای مدرک فنی حرفه ای هستم برای اقامت استرالیا مشاوره میخوام لطفا راهنمایی کنید ممنون

        0
      2. وحید دبیری

        سلام لطفا فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا با شما تماس گرفته شود

        0
      3. سلام و درود
        میخام بدونم همسرم با سه سال سابقه کار می‌تونه مهاجرت کنه و اینکه مدرک زبان نداره ولی می‌تونه مدرک فنی حرفه ای بگیره

        0
      4. وحید دبیری

        باید زبان بخوبه مدرک زبان نیاز داره حداقل آیلتس 6 وی ا معادل اون در آزمون های دیگه

        0
    2. سلام وقت بخیر من ۳۲ سال سابقه کاری دارم در زمینه کابینت و کمد و دکوراسیون داخلی مسکونی و تجاری با ۴۶ سال دارن من میتونم اقدام کنم برای کار؟

      0
      1. برای ویزای کاری استرالیا باید سن زیر 45 سال باشه متاسفانه برای شما امکان اقدام وجود نداره

        0
      2. وحید دبیری

        سلام اگه جاب آفر بخواین 5 اورال کافیه ولی اسکیل بخواین باید حداقل 6 ایچ اسکیل بیارید

        0
  2. سلام،وقت بخیر
    بنده کابینت ساز هستم با ۱۲ سال سابقه ی کاری ولی متاسفانه مدرک‌ فنی کابینت سازی رو ندارم.۳۲ ساله هستم..
    شرایط مهاجرت ب استرالیا رو دارم؟ممنون‌میشم اگه راهنماییم کنید..

    0
    1. وحید دبیری

      برای کد شغلی کابینت ساز می شه بدون مدرک هم اقدام کرد باید سابقه کار بالای 5 سال داشته باشید که تو این مورد هم مشکلی ندارید با دفتر تماس بگیرید 47706 و یا فرم ویزاهای تخصصی را تکمیل کنید تا با شما تماس گرفته شود.

      0
      1. وحید عطاپور

        سلام وقت بخیر من ۳۲ سال سن دارم دیپلم برق دارم ولی ۸ سال سابقه کار کابینت سازی ام دی اف دارم بصورت تجربی یاد گرفتم و الان ۶ سال هست ک مغازه دارم آیا میتونم با این شرایط مهاجرت کنم و چه کار باید انجام بدم درآمد متوسط ام دی اف کاری چند هست و اونجا باید ب عنوان کارگر تو شرکت های ساخت کابینت کار کنیم ؟

        0
      2. وحید دبیری

        سلام بله رشته کابینت ساز شرایط خوبی برای مهاجرت به استرالیا داره با شماره 47706 تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی مارو تکمیل کنید از قسمت منو
        تا به شما یک مشاوره رایگان داده بشه

        0
      3. سلام
        30 سال تو کار چوب و مصنوعات چوبی هستم هر نوع کاری باشه بدون چون و چرا طراحی کرده وانجام میدم
        اکثر کارها را ویا مشکلات داخل کارا به صورت ابتکاری رفع میکنم عاشق کار با مصنوعات چوبیم ولی مدرک ندارم از طراحی برشکاری. مونتاژو نصب کارهارا خودم انجام میدم 46 سال دارم ایا امیدی هست

        0
      4. وحید دبیری

        سلام فرم ارزیابی تکمیل کنید تا بررسی بشه شرایط شما

        0
    2. رضا شیخ زاهدی

      سلام بنده رضا شیخ زاهدی هستم ۱۵ سال سابقه کار دارم میخواستم واسه ویزا اقامت اقدام کنم هر کار کردم نتونستم فرم ارزیابی رو کامل کنم ایمیل رو قبول نمی کنه میشه راهنمایی بفرمایید

      0
      1. سلام وقت بخیر من ۳۲ سال سابقه کاری دارم در زمینه کابینت و کمد و دکوراسیون داخلی مسکونی و تجاری با ۴۶ سال دارن من میتونم اقدام کنم برای کار؟

        0
  3. سلام بنده ۸ ساله کابینت سازم و بصورت حرفه ای کار میکنم و خودم دفتر دارم، همچنین پروژه رو طراحی با اتوکد و تردی مکس هم میکنم، منتها مدرک نصاب گری از فنی حرفه ای دارم و اینکه بیمه برای ارائه سابقه ندارم، امیدی برای بنده هست؟ زبان هم دستو پاشکسته مکالمات روزمره رو انجام‌میدم، لیسانس حسابداری دارم ک ۲۹ سال سن

    0
    1. مشکلی نداره میتونید برای مهاجرت به استرالیا از طریق کابینت سازی اقدام کنید ولی باید در ابتدا شرایط شما بررسی بشه با شماره 47706 تماس بگیرید

      0
  4. سلام وقتتون بخیر. من خانمی هستم که رشته تحصیلیم مهندس عمران و ارشد ام بی ای هست. در ضمن اسستم هم آمده. فقط بایستی نمره زبان ۷۹ پلاس بگیرم که کمی زمانبره … میتونم به این عنوان شغلی اقدام کنم جهت ورود .

    0
  5. فرهاد شاهرود

    با سلام حدود ۱۰ ساله تو عرصه کابینت فعالیت میکنم و ۳۲ سالمه و خیلی دوست دارم ب کارم ارتقاع بدم و ..و ب استرالیا سفر کنم و کار رو ادامه بدم میشه کمکم کنین

    0
    1. با سلام بنده دانشجوی دکترای فیزیک هستم. همسرم شغلشون ام دی اف کاری هست البته رشته تحصیلیشون تاسیسات حرارتی. بنا به دلایلی از رسته تحصیلیش انصراف داده یه مدت در همین زمینه کار کرده بعد رفته سراغ ام دی اف کاری ۶سال سابقه داره در این زمینه. بنده ۳۰ سال و همسرم ۳۴ سال سن دارن. امکانی برای مهاجرت ما هستش یا نه؟

      0
      1. وحید دبیری

        سلام باید شرایط شما و همسر محترم به صورت دقیق تر بررسی بشه لطفا با دفتر در تماس باشید 47706

        0
  6. میرداودپذیرش

    سلام
    داودهستم ۳۸ساله متاهل وبیشترازبیست ساله درشغل کابینت ام دی اف فعالیت دارم ومدرک فنی وحرفه ای گرفتم بابت پروانه کسب وتواین مدت چندبار تجربه افتتاح کارگاه خدماتی ودفتر فروش داشتم ولی به دلایل اقتصادی متحمل ظررهای بسیاری شدم که جمع آوری کردم والان میخوام اگه شرایط وهزینه مناسبی جوربشه مهاجرت کنم .ممنون میشم راهنماییم کنین.

    0
    1. تخصص کابینت سازی برای مهاجرت به استرالیا شرایط خوبی داره و پیشنهاد می کنم با دفتر تمس بگیرید 47706 تا شرایط شما به صورت رایگان ثبت و بررسی بشه

      0
      1. سلام
        31 سالمه از 12سالگی تو کار کابینت هستم هم فلز و هم ام دی اف کار کردم از سال 92 کارگاه داری میکنم نصاب هم هستم کار آشپزخانه، پارتیشن بندی بیمارستان ، آزمایشگاهی، اداری، سیسمونی،جهیزیه و… همه رو انجام میدم
        چیکار باید بکنم

        0
      2. وحید دبیری

        سلام شرایط شما باید بررسی شود پیشنهاد می کنم فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا مشاوران با شما تمای بگیرند

        0
    2. بنده ۳۷ سالمه . ۱۷ سال کار کابینت انجام دادم ، از ساخت تا نصب . بیمه نبودم . میتونم اقدام کنم برای استرالیا

      0
  7. مجتبی باقرنژاد

    با سلام بنده ۱۸سال سابقه کار در کابینت سازی و نجاری را دارم.سن ۳۸سال،با مدرک فنی و حرفه ای لطفا راهنمایی بفرمایید.

    0
  8. با سلام و خسته نباشید بنده مدرک فنی وحرفه ای کابینت سازی با چوب و فلز دارم و سابقه بیمه بالای پنج سال مرتبط با مدرکمو هم دارم دیپلم فنی در زمینه کارمم هم دارم،متاهل ودارای یه فرزند میباشم،میتونم برای کار در استرالیا اقدام کنم،و اگر فعلا فقط خودم بدون خانواده بخوام برم چقدر باید پول داشته باشم و باید ب کجا برای رفتن مراجعه کنم ممنون میشم کامل راهنماییم کنیین

    0
    1. وحید دبیری

      شما باید به سوالاتی مانند سن و سطح زبان پاسخ بدین
      لطفا فرم ارزیابی را تکمیل کنید

      0
  9. Mohamad karimi

    سلام من ۲۹ سالمه ۱۳ سال تو کار کابینتم متاهلم ی پسر ۸ ساله دارم الان ۵ سال خودم کارگاه زدم ۶ نفر هم کارگر دارم خودمم کابینت کار حرفه ای هر مدلی بخان میزنم یا ازمون بگیرن

    0
    1. وحید دبیری

      سلام مهاجرت از طریق کابینت سازی شرایط مناسبی داره
      ولی باید شرایط شما بصورت دقیق بررسی بشه شاید بتونید از مسیر دیگه مثل کارآفرینی هم اقدام کنید که نمره زبان نمیخواد

      0
  10. سلام وقتتون بخیر باشه ،ببخشید سوالی داشتم همسرم ۲۶ سالشونه ،۷ سال سابقه کار دارند ،لیسانس آمار و اشناییتی هم با طراحی کابینت دارند آیت امکان مهاجرت هست ؟

    0
  11. jalarooiman@gmail.com

    سلام من کابینت ساز هستم و۱۸ساله از بچگی تواینن کار هستم ایا میتونم مهاجرت کنم سنم ۳۷ساله

    0
  12. سلام
    خسته نباشید
    من ۳۲ سالمه
    ۱۲ سال کار کابینت و کمد و دکور انجام دادم.
    کارگاه داری و برشکاری و مونتاژ و نصب و طراحی هم کامل بلدم.
    پتاهلم و یه پسر یکساله دارم.
    برای مهاجرت از کجا باید شروع کنم؟
    یکی از همکارام الان استرالیاس و راضبه از کار کابینت.

    0
  13. کاوه بیانی

    سلام.
    بنده دیپلم صنایع چوب دارم.وحدود 20سال سابقه کار در زمینه کابینت ودکوراسیون داخلی وصندلی سازی دارم. امامتاسفانه سابقه بیمه ندارم.40 ساله ومتاهل هستم.آیا میتونم برای کار در استرالیا اقدام کنم؟

    0
    1. وحید دبیری

      سلام لطفا با شرکت ارتباط بگیرد تا راهنمای کنند شمارو
      47706 شماره تماس ویژه شرکت

      0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین