5 مرحله کلیدی برای متقاضیان و دارندگان ویزاهای تجاری و سرمایه گذاری

گام های موثر برای مهاجران چه در حال حاضر و چه آینده، پیش از شروع سرمایه گذاری کسب و کار در استرالیا چه چیزهایی می باشد؟ موارد زیر پیشنهادات آقای Lin Han مدیر بخش مهاجرت بیزنسی ایالت کویینزلند برای متقاضیان ویزاهای تجاری و سرمایه گذاری است که بر اساس تجربه برخورد با صدها مورد ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای سرمایه گذاری استرالیا به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

انجام تحقیق در بازار هدف استرالیا

اگر کسب و کار موفقی در کشور خودتان داشته اید، همیشه این امکان وجود دارد که نتوانید آن را به طور مستقیم به بازار استرالیا انتقال دهید. به عنوان مثال، شما یک کارخانه را در کشور خودتان اداره می کردید و 200 نفر را در استخدام داشته اید؛ این امکان وجود دارد که این مورد در چنین سطحی در استرالیا کارآیی لازم را نداشته باشد، زیرا ممکن است مبلغی معین برای سرمایه گذاری داشته باشید و هزینه های استخدام و حداقل نرخ حقوق و دستمزد، در اینجا یکسان نباشد و یا ممکن است یک محصول در کشور شما محبوب و مفید باشد اما، در استرالیا مورد تقاضا نباشد. علاوه بر این، استرالیا دارای قوانین و مقررات زیست محیطی دقیقی است، بنابراین، شما باید مطمئن شوید که کسب و کار شما مجوز های مربوط به محیط زیست دولتی را دریافت می کند. به طور خلاصه، تحقیق و بررسی بسیار دقیق از شرایط بازار و دریافت مشاوره از متخصصان این امر در داخل استرالیا ، پیش از سرمایه گذاری برای موفقیت شما حیاتی است.

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

بررسی ساختارهای تجاری مختلف استرالیا

ممکن است ضرورتی نداشته باشد که صرفا، به این دلیل که شما نوع خاصی از ساختار کسب و کار را در کشور خودتان تنظیم کرده اید (برای مثال یک شراکت و یا یک شرکت)، همان کار را در استرالیا انجام دهید. این امکان وجود دارد که ساختار یک شرکت بسته به آنچه که هستید، برای شرایط کسب و کار شما در اینجا مناسب باشد. بهترین کاری که باید انجام دهید، این است که یک حسابدار متخصص استرالیایی را انتخاب کرده، تا بتوانید از گزینه های امکان پذیر خود مطلع شوید. به این ترتیب یک ساختار تجاری بالقوه متفاوت از آنچه که در حال حاضر دارید را ایجاد نمایید.

به مجوز های مورد نیازها خود در استرالیا دقت کنید

حتما قبل از شروع و سرمایه گذاری در یک بیزنس جدید در استرالیا از لیست مجوزهای مورد نیاز خود مطلع باشید. به طور مثال اگر علاقه مند به کسب کار ساخت و ساز در استرالیا هستید،حتما قبل از شروع به وبسایت انجمن صنفی ساخت و ساز ایالت مورد نظر خود مراجعه کنید. جنبه های زیادی جهت صدور مجوز در نظر گرفته شده است و انجمن های صنفی آن ها را برای توضیح الزامات منتشر کرده اند.

توصیه های اساسی از حسابدار، وکیل تجاری و وکیل مهاجرت استرالیا

داشتن این سه کارشناس کلیدی، برای موفقیت شما در استرالیا، کاملا ضروری است. باز هم، اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را در مورد افرادی که به آنها نیاز دارید انجام داده اید. قبل از اینکه با یک وکیل مهاجرت استرالیا وارد مشاوره شوید، یقین حاصل کنید که در سایت سازمان مارا ثبت شده است و تخلفی نداشته است. حتما، توصیه های دوستان، خانواده و سایر مهاجرین موفق استرالیا را دنبال کنید و مطمئن شوید که توصیه های این متخصصان را با تحقیقات بیشتر خود در موارد فوق ترکیب و نتیجه گیری کرده اید.

اطمینان پیدا کنید که توانسته‌اید، شرایط و الزامات مورد نیاز ویزا را، برای بررسی های تکمیلی به صورت کامل به دست آورید

آیا درخواست اقامت موقت و ویزا 188 استرالیا و تبدیل آن به اقامت دائم 888 در تقریبا 4 سال را دارید؟ حتی یک ویزای دائم 132 شامل مرحله نظارت است که باید از آن اطلاع داشته باشید. پس بررسی کنید که کاملا از نیازهای لازم برای اقامت دائم مطلع باشید. مثلا، از فرصت زمانی که به آن، برای شروع کسب و کارتان نیاز دارید، یا مدتی که لازم است سرمایه گذاری خود را حفظ نمایید و از دیگر شرایط لازم برای اقامت، مطلع باشید. هنگامی که شما ویزای خود را دریافت کرده و در استرالیا ساکن هستید، ایده عالی این است که با نمایندگان واحد ویزاهای بیزنسی در ایالت خود ملاقات کرده تا درباره انتخاب کسب و کار خود، شرایط اقامت و دریافت پاسخ هایتان برای هر گونه سوال و تردیدی در مورد اقامت و موفقیت در استرالیا ، مطلع شوید.

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین