ریجکت ویزای استرالیا

ریجکت ویزای استرالیا یک استرس بزرگ تا لحظه آمدن ویزا!!! موضوع ریجکت ویزا یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین استرس‌ها برای متقاضیان مهاجرت می‌باشد که هر متقاضی را درگیر خود می‌کند و می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد. از این رو تصمیم بر این گرفتیم تا در این زمینه برای شما دوستان عزیز چند خطی را در مورد ریجکت ویزای استرالیا بنویسیم. استرالیا به دلیل شرایط مناسبی که دارد سال‌هاست که تبدیل به مقصد مهاجرتی بسیاری از متقاضیان شده است.

شاید اگر هدف بر بیان زیبایی‌ها و یا نکات مثبت این کشور را داشته باشیم باید چندین مقاله را به آن اختصاص دهیم اما چیزی که مشخص است بسیاری در سراسر دنیا این کشور را انتخاب می‌کنند و این موضوع می‌تواند مزایای بالای این کشور باشد. از این می‌توان انتظار داشت هر ساله افراد بسیاری در ویزاهای مختلفت استرالیا ریجکت شوند و نتوانند وارد این کشور شوند. ریجکت ویزای استرالیا و یا همان رد شدن ویزای استرالیا موضوعی است که قصد بررسی آن را داریم.

پروسه اخذ ویزای استرالیا کاری پرریسک می‌باشد و نیاز به داشتن اطلاعات دقیقی است در حالی‌که اگر با شرایط أخذ آن آشنایی کافی داشته باشید، طی کردن روند آن، آنقدرها هم سخت و پیچیده نیست.

برخی از افراد تمام تلاش خود را برای دریافت ویزای استرالیا به کار می‌گیرند، اما در نهایت شکست می‌خورند و ناامیدانه رویای مهاجرت به استرالیا را فراموش می‌کنند. ما در سلکت ویزا با مدیریت آقای دامون آرین وکیل رسمی مهاجرت استرالیا و همچنین یک تیم قدرتمند تخصصی در زمینه ویزاهای استرالیا می‌توانید میزان ریسک پرونده مهاجرتی شما را به شدت کاهش دهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

ویزاهای استرالیا

قبل از آن که به سراغ بررسی ریجکت ویزای استرالیا برویم، لازم دیدیم که ابتدا توضیحاتی را پیرامون انواع مجوز اقامتی موجود ارائه دهیم. تحصیل، سرمایه گذاری، کار، ازدواج و والدین تقریباً تمامی دسته بندی‌های ویزای استرالیا به حساب می‌روند. بسته به هدفی که از مهاجرت به کشور مورد بحث دارید، باید به سراغ گزینه‌ای مناسب بروید تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. هر یک از مواردی که به آنها اشاره داشتیم، دارای ساب کلاس‌هایی هستند.

اداره مهاجرت برای آن که افرادی مفید که می‌توانند تاثیراتی مثبت را از خود پس از ورودشان به کشور بر جای بگذارند جذب نماید، پیش نیازهایی را برای آنها تعیین کرده است. اگر به دنبال آن هستید تا احتمال ریجکت ویزای استرالیا را کاهش دهید، باید اطلاعاتی پیرامون آنها به دست آورید. برای این کار می‌توانید از مطالبی که در همین سایت قرار داده شده‌اند استفاده نمایید و یا با کادر مجرب سازمان مهاجرتی درنامایگریشن برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط باشید.

 

ریجکت ویزای استرالیا

 

ریجکت ویزای استرالیا

ریجکت ویزای استرالیا یکی از اتفاقاتی به حساب می‌رود که هیچ‌کس علاقه‌ای ندارد با آن مواجه شود. همان‌طور که بیان کردیم، برای آن که بتوانید از هر یک از مجوزهای اقامتی بهره ببرید باید پیش نیازهای تعیین شده را فراهم کنید. در گام بعدی پس از ارائه درخواست به اداره مهاجرت، ملزم خواهید بود منتظر تصمیم گیری نهایی سازمان بیان شده باشید.

بعضاً پیش آمده پرونده‌هایی که تمامی شرایط تعیین شده را دارند هم با مشکل مخالفت با درخواست و رد شدن تقاضا مواجه شوند. این اتفاقاً بسته به دلیلی که برای آن تعیین می‌شود، ممکن است عواقب مختلفی هم برایتان داشته باشد.

با توجه به توضیحاتی که تا کنون بیان کردیم، بدون شک متوجه شده‌اید که باید به نکات مختلفی هنگام اقدام برای گرفتن ویزا توجه داشته باشید. آیا با ریزه کاری‌های مسیرهای موجود آشنایی ندارید؟ در این صورت بهترین روش پیش رویتان به منظور کاهش ریسک، استفاده از خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا است.

انواع ریجکت ویزای استرالیا یا انواع رد شدن ویزای استرالیا

همان طور که می دانید استرالیا انواع مختلف ویزا را ارائه می کند که هر کدام از این انواع می تواند شاخه های مختلفی را داشته باشد. ریجکت شدن در هر کدام از این ویزاها امکان پذیر می باشد و باید به این نکته توجه کنید که این امکان وجود دارد که شما حتی در فرودگاه استرالیا هم ریجکت شوید. انواع ریجکت ویزای استرالیا را ما در سه شاخه اصلی تقسیم می کنیم.

 

دلایل ریجکت ویزای استرالیا

 

دلایل ریجکت ویزای استرالیا

همان‌طور که در قسمت قبلی بیان کردیم، ریجکت ویزای استرالیا می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آنها به مسیر انتخابی افراد بستگی دارند. افرادی که می‌خواهند احتمال مواجهه با این مشکل را کاهش دهند، باید توجه داشته باشند که اطلاعاتی کامل پیرامون مجوز مد نظر و پیش نیازهای تعیین شده برای آن به دست آورند.

از آنجایی که در بیشتر مسیرهای موجود، فرد ملزم خواهد بود مدارکی را به شخصه آماده سازی نماید که در آنها توضیحاتی پیرامون هدفش از ورود به خاک کشور مد نظر بیان می‌شوند، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشد.

به عنوان مثال اگر به دنبال ویزای تحصیلی هستید و تمامی پیش نیازهای موجود را فراهم نموده‌اید، باید به اداره مهاجرت نشان دهید که در حال حاضر قصد دارید پس از اتمام برنامه مد نظرتان به وطن خود را بازگردید؛ در غیر این صورت احتمال مواجه شدنتان با ریجکت ویزای استرالیا وجود دارد. آیا به دنبال آن هستید تا از رویارویی با این چالش جلوگیری نمایید؟ پس توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی با وکیل مهاجرت به استرالیا مشورت نمایید.

اصلی ترین دلیل ریجکت شدن ویزا ارسال اطلاعات متناقض برای اداره مهاجرت استرالیا

اولین و اصلی‌ترین دلیل که برای شما عنوان می‌کنیم همین موضوع ساده و در عین حال خطرناک می‌باشد. ارسال اطلاعات متناقض برای اداره مهاجرت استرالیا را ست کم و شوخی نگیرید چرا که تمام اطلاعات ارسالی توسط شما از ابتدا تا انتها در یک دیتابیس ذخیره می‌شود. به طور خلاصه شما برای هر ویزایی که اقدام می‌کنید باید تمام مدارک و اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید کاملا با فرم‌هایی که تکمیل می‌کنید یکی باشد.

برای مثال اگر شما 6 سال سابقه کار را عنوان می‌کنید باید اسناد و مدارک محکمی برای این ادعا در اختیار اداره مهاجرت قرار دهید و یا اگر متاهل هستید باید مدارک قابل استنادی دال بر اینکه شما واقعا باهم زوج هستید را ارائه کنید، تاریخ فارغ التحصیلی دانشگاه باید با موارد موجود در رزومه تان مطابقت داشته باشد.

در مجموع شما باید بسیار دقت کنید که اطلاعات متناقض ندهید. هر چند که در مواقعی که اطلاعات متناقض شما بیش از اندازه نباشد برای رعایت عدالت به افراد یک بار فرصت می‌دهد تا توضیحات قانع‌ کننده‌ای ارائه کند و اگر فرد نتواند توجیه مناسبی داشته باشد، درخواست او پذیرفته نمی‌شود.

 

EOI استرالیا را جدی بگیرید

بخش اول کار شما ثبت EOI استرالیا می‌باشد و باید به دقت تکمیل شود هرچند که این فرم قابل ویرایش و تغییر می‌باشد اما نباید به این موضوع اتکا کنید چرا که این احتمال وجود دارد که در آینده روند پرونده شما را تغییر دهد. توصیه می‌کنیم در پر کرد فرم EOI بسیار دقت کنید اگر تجربه کافی و یا اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید بهتر است از مشاوران و یا وکلای خبره در این زمینه استفاده کنید.

ارسال مدارک اشتباه

ارسال اشتباه مدارک با ارسال مدارک ناقص کمی فرق دارد در حالت ناقص بودن مدارک آفیسر پرونده شما معمولا با ارسال فیدبک و درخواست مدارک اضافی از شما درخواست می‌کند تا مدارک مورد نظر را ارسال کنید اما با ارسال اطلاعات اشتباه به آفیسر این موضوع را القا می‌کنید که قصد فریب ؛آن را دارید و احتمال ریجکت ویزای استرلیا شما به شدت افزایش پیدا می‌کند.

قرار است شما با ارسال مدارک اظهارات خود را اثبات کنید و این مدارک براساس نوع ویزای شما می‌تواند متفاوت باشد در نتیجه باید کامل و دقیق باشد و تمام موارد درخواستی ارسال شود.

بیان اطلاعات نادرست و یا پنهان کردن حقیقت مساوی با رد شدن ویزای استرالیا

بیان اطلاعات نادرست و یا پنهان کردن حقیقت مساوی با رد شدن ویزای استرالیا شاید اگر واقع بین باشیم در برخی از موارد درصدی از متقاضیان سعی می‌کنند تا تمام حقیقت را نگویند اما دیده شده است که تعدادی از متقاضیان با استفاده از جعل اسناد شغلی، تحصیلی و یا پنهان کردن هرگونه محکومیت کیفری گذشته سعی به اخذ ویزای استرالیا می‌کنند که در بسیاری از موارد به ریجکت و رد شدن ویزای آنها می‌انجامد از این رو این مورد که تعداد کمی هم ندارد می‌تواند یکی از اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا باشد.

شما باید در مورد هر گونه مشکلات قانونی یا محکومیت کیفری صادق باشید. مقامات مهاجرت به هر پایگاه اطلاعاتی که بتواند اطلاعات شما را تصدیق کند، دسترسی دارند. هر گونه اطلاعات متناقض می تواند به رد ویزا منجر شود.

عدم اثبات سوابق مدیریتی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری

شما در زمینه ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری نیاز بر این دارید که اثبات کنید حداقل دو سال مالی کامل کارفرما یا خویش‌فرما بوده‌‌اید. یکی از موارد سخت و پیچیده، توانایی اثبات این موارد می‌باشد که ما توصیه می‌کنیم با یک وکیل رسمی مهاجرت استرالیا که دارای سابقه بالا در این زمینه است مشورت کنید تا باعث از دست رفتن زمان و هزینه نشود.

عدم افشای سابقه سوءپیشینه برای درخواست ویزا

یکی از شرایط مهمی که اداره مهاجرت استرالیا برای صدور ویزا اعلام کرده، نداشتن سابقه‌ی سوءپیشینه است. این در حالیست که برخی از متقاضیان مهاجرت به استرالیا، در زمان تکمیل و ارسال درخواست، از بیان واقعیت خودداری می‌کنند. اگر شما قبلاً به هر دلیلی سابقه‌ی کیفری داشته‌اید که مربوط به سال‌ها قبل است، نباید آن را کتمان کنید.

حتی اگر مربوط به ده‌‌ها سال قبل است و دوستان یا اعضاء خانواده و یا حتی همسرتان چیزی در مورد آن نمی‌دانند، باید آن را در درخواست ویزای استرالیا ذکر کنید. اداره مهاجرت استرالیا به شدت بر روی ذکر سوابق و صداقت تأکید دارد. پس باید از دروغ گفتن و یا پنهان‌کاری در مورد پرونده‌‌های جنایی یا کیفری خودداری کنید و هر چه در چنته دارید، در درخواست ارائه دهید. فراموش نکنید که افشای سابقه کیفری همیشه به نفع شماست.

استفاده از مشاوره های افراد غیر متخصص

مسیر مهاجرت را دست کم نگیرید چرا که بسیاری به دلایل خاصی تصمیم به انجام پروسه به صورت شخصی می‌کنند و یا در حالت بد استفاده از متخصصان غیر متخصص می‌کنند. روند درخواست ویزا پیچیده و گاهی گیج‌کننده است و حتی ممکن است زمان آن به درازا بکشد. به همین دلیل دریافت مشاوره تخصصی در این مواقع ضرورت پیدا می‌کند. چرا که هر اشتباهی که کنید، ممکن است شانس تأیید درخواست ویزای خود را از دست بدهید.

سوالی که ایجاد می‌شود این است که در حال حاضر افراد و دفاتر زیادی هستند که ادعای تخصص در امر مهاجرت به استرالیا را دارند در این صورت ما چگونه یک فرد متخصص و با تجربه را پیدا کنیم؟

باید بگوییم شما می توانید وارد وب سایت سازمان مارا استرالیا شده و افرادی که مورد تایید این سازمان هستند را انتخاب کنید. آقای “مهندس دامون آرین” فارغ‌التحصیل حقوق مهاجرت از دانشگاه ملی استرالیا و ایجنت رسمی ثبت شده در سازمان MARA با شماره ثبت 1384623 و سازمان MIA با شماره 7293، به عنوان موسس و گرداننده‌ی شرکت سلکت ویزا سال هاست که در زمینه مهاجرت استرالیا فعالیت دارد.

 

ریجکت ویزای توریستی استرالیا

 

ریجکت ویزای توریستی استرالیا

ریجکت ویزای استرالیا بیشتر در ویزاهای توریستی اتفاق می‌افتد و دلایل بسیاری را دارد. این نوع ویزاها معمولا در بازه زمانی ۱۷ تا ۳۱ روز کاری پس از پرداخت هزینه بررسی مدارک، یک نامه از طریق ایمیل دریافت می‌کنید. در این نامه که معمولا هم دارای ۴ صفحه است، در صفحات اولیه آن اطلاعات شخصی و اطلاعات ویزای درخواستی را مشاهده می‌کنید.

در صفحه آخر این نامه، دلایل ریجکت ویزای توریستی شما به طور کامل توضیح داده شده است. در ادامه سعی می‌کنیم بخشی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌تواند باعث ریجکت شدن ویزای توریستی شود را برای شما عنوان کنیم.

شما دارای ملیت یک کشور پرخطر هستید و به اشتباه برای ویزای استرالیا درخواست داده اید

اولین دلیل ریجکت یا رد ویزای توریستی استرالیا مربوط به کشور متقاضی می‌شود. از آنجا که انواع مختلفی از ویزاهای بازدید کننده در دسترس است. هر ویزا دارای زیر مجموعه‌های مخصوص به خود است. این طبقه بندی‌ها مخصوص افرادی از کشورهای کم خطر جهت سفر به استرالیا و درخواست ویزای استرالیا می‌باشد.

در صورت درخواست زیر مجموعه اشتباه ویزای استرالیا، احتمال ریجکت ویزای شما افزایش می‌یابد. برای اطلاع از اینکه کشور شما به عنوان یک کشور با ریسک بالا محسوب می‌شود یا خیر، به وبسایت سفارت استرالیا در کشور خود رجوع کنید.

 

درخواست اشتباه ویزای توریستی

همان طور که می‌دانید استرالیا یک کشور توریستی محسوب می‌شود و هرساله افراد بسیاری به دلایل مختلفی به استرالیا سفر می‌کنند از این رو بارها دیده شده است که افراد بسیاری در زمان ارسال درخواست دلیل سفر خود را اشتباه درج می‌کنند به طور مثال شما با هدف بازدید از خانواده قصد سفر به استرالیا را دارید اما، به طور اشتباه درخواست ویزای والدین استرالیا را ارسال می‌کنید.

تناقض در تکمیل فرم های ویزای توریستی استرالیا

توجه کنید بسیاری از متقاضیان ویزای توریستی به دلیل تکمیل اشتباه فرم‌ها و یا تناقض در اطلاعات ارسالی ریجکت می‌شوند. در تکمیل و ارسال اطلاعات خود دقت کنید چرا که با کوچکترین تناقض شما ریجکت خواهید شد.

کسب نتیجه منفی در تست مدیکال

این کشور از لحاظ استاندارهای سلامتی در سطح بالایی قرار دارد و مسلما باید این حق را داد که نگران سلامتی شهروندان خود باشد. نگرانی‌های اصلی استرالیا از بیماری‌های مسری مانند سل، هپاتیت و ایدز می‌باشد. در صورتی که متقاضی ویزای توریستی استرالیا به یکی از این بیماری‌ها مبتلا باشد، درخواست ویزای ایشان رد خواهد شد.

متقاضی ویزای توریستی استرالیا، نباید سوء پیشینه کیفری داشته باشد

سوء پیشینه کیفری برای سفارت استرالیا و افسران ویزا بسیار مهم می‌باشد و در صورتی که حس کنن فرد متقاضای ویزای می‌تواند امنیت کشور استرالیا را تهدید کند بلافاصله فرد را ریجکت می‌کنند. سوء پیشینه کیفری، سابقه حضور در گروه‌های تروریستی و سابقه فعالیت در موارد ضد حقوق بشر از جمله مواردی است که منجر به ریجکت ویزای توریستی استرالیا خواهد شد.

عدم ارائه تمام مدارک درخواستی برای ویزای توریستی

شما برای درخواست ویزای توریستی نیاز به ارائه مدارک خاص آن هستید در زمانی که از شما مدارکی را درخواست می‌کند شما نیاز بر این دارید تا تمام مدارک درخواستی را ارائه کنید در صورت عدم ارائه این مدارک آمادگی ریجکت شدن ویزای خود را داشته باشید.

در صورت ریجکت ویزا استرالیا چیکار باید کنیم؟

ریجکت ویزا می‌تواند مسیر زندگی یک فرد را تغییر دهد چرا که پروسه مهاجرت به اندازه کافی استرس‌زا است و متقاضیان تا زمان دریافت ویزا به اندازه کافی استرس را تحمل می‌کنند و در این بین هم درصدی از متقاضیان به دلیل عدم رعایت موارد ذکر شده ریجکت می‌شوند و این موضوع برای فرد کاملا ویران کننده است.

با این شرایط در برخی از موارد این امکان وجود دارد که تصمیم وزارت امور داخله استرالیا را به دادگاه تجدید نظر اداری (AAT) ارائه بدهید، زیرا این دادگاه مستقل از وزارت امور داخله عمل می‌کند و هر موضوع را به شایستگی خود ارزیابی می‌کند، نکته مهم این است که شما فقط 21 روز از تاریخ رد شدن ویزا فرصت دارید که درخواست تجدید نظر خود را ارائه کنید این را هم باید بدانید که دادگاه تجدید نظر اداری (AAT) این توانایی را دارد كه تصمیم وزارت امور داخله را برای امتناع از ویزا دادن به شما تأیید كند. توجه کنید برای این کار حتما از یک وکیل مهاجرت مورد تایید سازمان مارا استفاده کنید.

تفاوت ریجکت ویزای استرالیا و ریفیوزال چیست ؟

در واقع ما در سیستم مهاجرتی استرالیا ریجکت نداریم و بحث ریفیوزال را داریم از نظر مفهومی شاید یکی باشند اما در سیستم استرالیا ریجکت نداریم و شما وقتی پرونده‌ای را ارسال می‌کنید اداره مهاجرت آن را دریافت و بررسی می‌کند و در صوت عدم شرایط شما را ریفیوز می‌کند.

 

 

هنگام ریجکت ویزای استرالیا چه اقدامی انجام دهیم؟

در بخش‌های قبلی بارها و بارها به این موضوع اشاره داشتیم که برای جلوگیری از ریجکت ویزای استرالیا، بهتر است با افراد متخصص در این زمینه قبل از اقدام نهایی مشورت نمایید. در هر صورت اگر با وجود تمهیدات مختلفی که به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلی اندیشیده‌اید بازهم با مشکل بیان شده مواجه شدید، شرایط تقریباً دشواری را پیش رو خواهید داشت.

معمولاً سازمان ناظر بر روند موجود دلیل تصمیم‌گیری‌اش را از طریق ایمیل به متقاضیان اعلام می‌کند. اگر به پاسخ نهایی‌ای که دریافت می‌کنید توجه داشته باشید، بدون شک شانس آن در اختیارتان قرار می‌گیرد که با رفع مشکلات موجود و دلایل رد تقاضایتان، دوباره وارد عمل شوید. آیا می‌خواهید پس از ریجکت ویزای استرالیا درخواست تجدید نظر کنید و به تصمیم اخذ شده اعتراض نمایید؟ در این صورت بهتر است روند مورد بحث را از طریق وکیل رسمی مهاجرت طی کرده باشید تا چنین امکانی در اختیارتان قرار بگیرد.

چطور احتمال ریجکت ویزای استرالیا را کاهش دهیم؟

برای آن که بتوانید احتمال ریجکت ویزای استرالیا را کاهش دهید، چندین مسیر پیش رویتان قرار دارند. در مرحله اول توصیه می‌کنیم خود شما عزیزان اطلاعات کاملی پیرامون ویزایی که به گرفتن آن علاقه‌مند هستید به دست آورید. با این وجود از بخش عمده روند پیش رویتان مطلع بوده و می‌توانید با خیالی راحت‌تر آن را طی نمایید.

در حال حاضر، موسسات مختلفی وجود دارند که خدمات متنوعی پیرامون مهاجرت به استرالیا ارائه می‌دهند. سازمان درنامایگریشن با سابقه درخشان و پرونده‌های موفق بسیاری که در کارنامه خود دارد، یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید با دریافت خدمات از آن احتمال ریجکت ویزای استرالیا را برای خود کاهش دهید.

سخن پایانی

ریجکت ویزای استرالیا یکی از موضوعاتی به حساب می‌رود که ذهن بسیاری از علاقه‌مندان مهاجرت به کشور مورد بحث را به خود درگیری کرده است. آن دسته از افرادی که می‌خواهند مجوز اقامتی مقصد بیان شده را به دست آورند، باید به این موضوع و روش‌های جلوگیری از آن توجه بسیاری داشته باشند. در انتهای این مقاله به شما توصیه می‌کنیم برای آن که بتوانید شانس موفقیت خود را در رسیدن به ویزای مد نظر افزایش دهید، بهتر است از همان ابتدا با مجموعه‌ای که وکیل رسمی مهاجرتی دارد مشورت نمایید و انجام امور مورد بحث را به آن بسپارید.

سازمان درنامایگریشن یکی از مراکزی است که با تکیه بر دانش کادر مجرب خود، از ابتدا تا انتهای مسیر همراه شما خواهد بود و تمامی فاکتورهایی که ممکن است منجر به ریجکت ویزای استرالیا شوند را در نظر می‌گیرد. پس توصیه می‌کنیم در صورتی که به دنبال مواجه نشدن با چالش مورد بحث هستید، با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین