مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان

مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان یکی از اصلی‌ترین سوالاتی است که متقاضیان از ما و دیگر دفاتر مهاجرتی می‌کنند و حتی این موضوع باعث شده است تا تبدیل به ابزاری برای سوءاستفاده توسط دفاتر مهاجرتی شده است. شما با مطالعه این مقاله کوتاه می‌توانید کامل‌ترین اطلاعات را در مورد مدرک زبان انگلیسی در پروسه مهاجرت بدست بیاورید. اما به راستی آیا اقامت و مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟ در میان انبوهی از ویزاهای استرالیا آیا ویزایی وجود ندارد که بشود مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان را با آن بدست آورد؟

قبل از شروع بحث مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان باید این موضوع را به شما بگوییم که این موضوع رابطه مستقیمی با نوع ویزای شما دارد و این به معنا می باشد که برخی از ویزاها این امکان را دارند که شما بدون مدرک زبان بتوانید اقامت استرالیا را دریافت کنید. به همین خاطر در ادامه انواع اقامت استرالیا را را برای شما بازگو می کنیم.

بررسی مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان

اگر به طور کلی با پروسه مهاجرت به کشورهای خارجی مانند استرالیا آشنایی داشته باشید، بدون شک به گوش شما خورده است که برای موفقیت در استفاده از بسیاری از مسیرها باید تسلط قابل قبولی به زبان رسمی مقصد مد نظر داشت؛ بر همین اساس مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان بسیار شک برانگیز خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

ما همواره توصیه کرده‌ایم که برای گرفتن اقامت کشور مورد بحث، افراد ابتدا وضعیت و خواسته‌های خود را به طور کامل مشخص نمایند. در گام بعدی زمان آن می‌رسد تا با انواع ویزای موجود و شرایط به دست آوردنشان آشنایی پیدا کنند تا بتوانند سراغ بهترین گزینه موجود بروند.

در نهایت هم از طریق فراهم کردن پیش زمینه‌های مورد نیاز زمان آن می‌رسد تا وارد عمل شد و پروسه مهاجرت به استرالیا را استارت زد. از آنجایی که مسیرهای مختلفی پیش روی افراد با وضعیت متفاوت وجود دارد، در ادامه به طور جداگانه سراغ بررسی آنها خواهیم رفت تا اطلاعاتی کامل و جامع در مورد مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس با ما تا انتها همراه باشید.

 

بررسی مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان

 

ویزای سرمایه گذاری استرالیا بدون مدرک زبان

یکی از اصلی‌ترین روش‌های ورود به استرالیا و در نتیجه مهاجرت به استرالیا همین نوع سرماه گذاری و کارآفرینی می‌باشد. این ویزا چند مسیر دارد که شما براساس شرایط و بخصوص میزان توانایی مالی خود در زمینه سرمایه گذاری در استرالیا یکی از انواع آن را انتخاب می‌کنید.

در ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا نمره و مدرک زبان انگلیسی الزامی نمی‌باشد این به این معنی است که متقاضیانی هم هستند که بدون ارائه نمره زبان بتوانند این ویزا را دریافت کنند. نمره حداقلی این نوع ویزاها آیلتس 4/5 درنظر گرفته شده است این بدان معنا است که شما اجباری به ارائه نمره زبان نیستید و در صورتی که نتوانید این نمره را ارائه کنید باید مبلغی معادل 10 هزار دلار استرالیا به دولت استرالیا پرداخت کنید تا در کلاس‌های زبان این کشور شرکت کنید.

پیشنهاد ما در سلکت ویزا این است که می‌توانید با زمان و هزینه بسیار کمتر در ایران نمره زبان خود را افزایش دهید و از طرفی شما در حال وارد شدن به یک کشور انگلیسی زبان هستید و باید برای بهبود شرایط زندگی خود از سطح زبان قابل قبولی برخوردار باشید.

مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان برای مسیر سرمایه گذاری وجود دارد که ما آن را پیشنهاد نمی‌کنیم. اگر شما از سطح قابل قبولی در زبان انگلیسی برخوردار هستید می‌توانید با کمی تلاش و صرف وقت نمراتی را دریافت کنید که به شما در امتیازات ویزا کمک کند و گزینه‌های بهتری را انتخاب کنید. برای این منظور شما با ارائه نمرات زیر

نمره‌ی آیلتس 5 به بالا در هر مهارت و یا معادل آن در PTE و تافل ibT‌ به شما 5 امتیاز می‌دهد

نمره‌ی آیلتس 7 به بالا در هر مهارت و یا معادل آن در PTE و تافل ibT‌ به شما 10 امتیاز می‌دهد

می‌توانید این امتیازات را کسب کنید. نکته قابل توجه این است که شما با ارائه آیلتس 4/5 هیچ امتیازی را دریافت نمی‌کنید و فقط می‌توانید اقدام کنید.

 

ویزای کار استرالیا بدون مدرک زبان

 

ویزای کار استرالیا بدون مدرک زبان

بیشترین سوالات در مورد مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان به همین مسیر باز می‌گردد که برخی از دفاتر از آن برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند و در جهت عقد قرارداد با متقاضیان از این نوع اصطلاحات استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان مورد تایید شرکت سلکت ویزا نیست و به شما دوستان عزیزان توصیه نمی‌کنیم.

از شرط‌های اصلی ویزاهای اسکیل ورکر و یا همان ویزای کار استرالیا زبان انگلیسی می‌باشد که شما باید برای آن یک نمره حداقل آیلتس 6 و یا معادل آن در دیگر آزمون‌های مورد تایید استرالیا را ارائه کنید. دوستان عزیز نمره زبان انگلیسی برای ویزای کار یک شرط می‌باشد و متقاضیان این ویزا راهی جز ارائه نمره زبان ندارند. نمرات زبان برای ویزای کار و امتیاز آن برای سیستم مهاجرت به شرح زییر می‌باشد :

نمره‌ی آیلتس 6 به بالا در هر مهارت و یا معادل آن در PTE و ibT برابر 0 امتیاز

نمره‌ی آیلتس 7 به بالا در هر مهارت و یا معادل آن در PTE و ibT برابر 10 امتیاز

نمره‌ی آیلتس 8 به بالا در هر مهارت و یا معادل آن در PTE و ibT برابر 20 امتیاز

 

توجه کنید که آیلتس 6 کف و حداقل نمره زبانی است که شما باید داشته باشید هرچند که امتیازی ندارد ولی یک شرط می‌باشد. اما سوالاتی که برای متقاضیان ایجاد می‌‍شود به شرح زیر می‌باشد.

 

مگر غیر از این است که باید برای این ویزا 65 امتیاز کسب کنیم؟ بسیاری از متقاضیان بر این باور هستند که با کسب امتیاز بیشتر در موارد دیگر مانند سابقه کار، سن،مدرک … امتیاز لازم را کسب می‌کنیم آیا نیاز به نمره زبان است؟ که باید بگوییم 65 امیتاز، کف امتیاز یک متقاضی است و در کنار آن نیز آیلتس 6 نیز یک شرط است.

من در برخی تبلیغات دیده‌ام که عنوان شده است که ویزای کار بدون نمره زبان؟ باید بگوییم که همچین آپشنی در این ویزا وجود ندارد اما برخی از سازمان‌های ارزیاب برای ارزیابی مدارک شما نیاز به نمره زبان ندارند ولی شما بعد از ارزیابی باید مدارک زبان خود را به اداره مهاجرت ارائه کنید.

 

توصیه سلکت ویزا : به هیچ عنوان به دنبال کوتاهی در ارائه نمره زبان نباشید چرا که می‌تواند پلی در راستای رسیدن شما به اهداف مهاجرتی باشد و شرایط پرونده شما را تغییر دهد آیلتس 8 ( PTE79) با آیلتس 6 (PTE65) اختلاف امتیاز 20 دارد که بسیار با ارزش است.

 

ویزای تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان

 

ویزای تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان

ویزای تحصیلی استرالیا به افراد این امکان را می‌دهد تا برای سپری کردن دوره تحصیلی خود به مقصد بیان شده وارد شوند. برای آن که بتوانید این مجوز اقامتی را به دست آورید، باید ابتدا از مرکزی آموزشی‌ای معتبر برای شرکت کردن در برنامه‌ای قابل قبول پذیرش بگیرید. معمولاً دانشگاه‌ها برای آن که وضعیت دانشجویان را بسنجند، از آنها می‌خواهند مدرک زبانی معتبر را اخذ و به همراه سایر اسنادشان ارائه دهند؛ البته با این وجود همچنان موسساتی هستند که این شرط را پیش پای متقاضیان قرار نمی‌دهند و هنگام ثبت نام مدرک بیان شده را می‌گیرند.

در صورتی که بتوانید این مرحله را پشت سر بگذارید، باید تسلط خود را به زبان انگلیسی نشان دهید تا اداره مهاجرت را قانع نمایید شایستگی گرفتن ویزای تحصیلی را دارید. با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم قاعدتاً متوجه شده‌اید مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان از طریق ساب کلاس 500 امری نشدنی می‌باشد و در نهایت باید سند مورد بحث را اخذ و ارائه دهید.

ویزای ازدواج بدون مدرک زبان

مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان یکی از موضوعات جذابی به حساب می‌رود که بسیاری از افراد را به خود جذب می‌کند. آیا شما هم به طی کردن این روند علاقه‌مند هستید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم این بخش را به طور کامل مطالعه کنید؛ زیرا در آن قصد داریم به بررسی مسیر ازدواج بپردازیم.

افرادی که می‌خواهند با شهروندان یا اشخاصی که اقامت دائم کشور مورد بحث را دارند ازدواج نمایند، می‌توانند مجوزی اقامتی مانند همسرشان به دست آورند؛ اما باید روندی چند مرحله‌ای را طی کنند. در این مسیر افراد ابتدا باید به اداره مهاجرت نشان دهند شرایط مورد نیاز برای مجوز اقامتی مورد بحث را دارند و رابطه‌ای واقعی بین آنها برقرار می‌باشد.

در صورتی که اداره مهاجرت قانع شود که هدف تنها به دست آوردن اقامت نیست و ازدواج صورت پذیرفته حقیقی است، به متقاضی اجازه می‌دهد تا برای یک سال و به طور موقت به مقصد وارد شود. اگر در انتهای بازه بیان شده دولت اطمینان خاطر حاصل کند که رابطه میان زوجین واقعی می‌باشد، به متقاضی اقامت دائم اعطا خواهد کرد. بر اساس آنچه که در صفحه اختصاصی این ساب کلاس اعلام شده می‌توان گفت، ویزای ازدواج یکی از مسیرهای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان است.

ویزاهای فامیلی بدون مدرک زبان

یکی از روش‌هایی که برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان به ذهن بسیاری از افراد خطور می‌کند، ویزاهای خانوادگی استرالیا هستند. این گروه خاص از مجوزهای اقامتی نسبت به آنچه که تا به اینجا مورد بررسی قرار دادیم متفاوت بوده و ماهیتی جداگانه دارد.

ساب کلاس‌های 102، 103، 802،101،117، 143، 173، 300، 309 و 100 تنها برخی از مواردی هستند که در این دسته کلی قرار می‌گیرند. آیا به دنبال مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هستید؟ در این صورت باید بگوییم بر اساس ماهیت کلی این موارد اگر واجد شرایط استفاده از آنها باشید می‌توانید از طریقشان به هدف خود برسید.

پناهندگی و مدرک زبان

یکی از گزینه‌هایی که می‌توان برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان از آن استفاده کرد، پناهندگی می‌باشد. ما همواره توصیه کرده‌ایم که این روند گزینه مناسبی برای به دست آوردن اقامت نبوده و برای گرفتن مجوز اقامتی موقت یا دائم بهتر است به سراغ سایر ساب کلاس‌ها بروید. تنها در صورتی که در شرایطی خاص قرار داشته باشید و هیچ راه دیگری پیش رویتان نباشد تا بتوانید از آن استفاده نمایید، باید به سراغ ساب کلاس 866 بروید.

بر اساس آنچه که در پیش نیازهای اولیه این مسیر بیان شده می‌توان گفت، مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان از طریقش امکان پذیر بوده و دور از انتظار نیست.

مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند بدون مدرک زبان

مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند یکی از مسیرهایی است که عده زیادی به دنبال استفاده از آن هستند؛ اما باید بگوییم این کار امکان پذیر نبوده و باید آن را از فهرست موارد موجود برای مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند خارج نمایید. تا سال 1986 کشور مورد بحث از قانون خاک در این زمینه پیروی می‌کرد. تا آن تاریخ هر نوزادی که در خاک یا مرزهای هوایی و دریایی‌اش به دنیا می‌آمد می‌توانست شهروندی دریافت نماید.

در پی این اتفاق والدین او هم این شانس را داشتند تا در کنار او و برای نگهداری از فرزند مجوز اقامتی به دست آورند. پس از تاریخ بیان شده شرایط موجود در مسیر مورد بحث به طور کلی عوض شد و قانون خاک جایش را به خون داد. با این وجود مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان از طریق تولد فرزند به امری دست نیافتنی تبدیل شد.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان آشنا نماییم؛ به همین سبب هم مسیرهای مختلفی که برای گرفتن مجوز اقامتی مقصد مورد بحث وجود داشتند را به طور کلی بررسی کردیم. توضیحات ارائه شده بر اساس پیش نیازهایی هستند که اداره مهاجرت در سایت خود برای هر مسیر قرار داده است.

اگر با مراجعه به موسسات یا سایت‌های مختلف با ادعایی غیر از اطلاعات بیان شده مواجه شدید، بدانید که تنها برای سوء استفاده از عدم آگاهی افراد هستند. ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همواره سعی داریم تا خدماتی با کیفیت را در زمینه مهاجرت به استرالیا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر در انتهای این مقاله به کسب اطلاعات بیشتری پیرامون هر یک از مسیرهای مورد بررسی قرار گرفته علاقه‌مند شدید، تنها کافی است به سایر مطالب موجود در این سایت مراجعه نمایید و یا با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین