اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا
خانه / دسته‌بندی نشده / اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا

اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا

استرالیا یکی از اصلی ترین کشورهای مهاجرپذیر دنیا می باشد که هرساله افراد بسیاری در دنیا آن را برای مهاجرت انتخاب می کنند. این موضوع می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که مهاجران این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. در حال حاضر ویزاهای کار و مهارت استرالیا از اصلی ترین راه های ورود به استرالیا می باشد که نسبت به دیگر کشورهای مدرن و پیشرفته از شرایط بهتری برخوردار می باشد اما این موضوع به این صورت نمی باشد که هر فردی بتواند به راحتی وارد استرالیا شود علاوه بر سختگیری های منطقی که در این زمینه وجود دارد، افرادی هم هستند که به دلیل اشتباهاتی ناخواسته باعث از دست دادن ویزای کار و مهارت استرالیا می شوند. دلایل بسیاری در این زمینه وجود دارد که اصلی ترین آنها را برای شما عنوان می کنیم. در این مقاله سعی بر این داریم که به بررسی اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا بپردازیم موضوع مهمی که بسیاری از متقاضیان به آنها توجه نمی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع ویزای استرالیا به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

 

ارسال اطلاعات متناقض برای اداره مهاجرت استرالیا

اولین و اصلی ترین اشتباه در اخذ ویزای استرالیا که موجب ریجکت شدن پرونده مهاجرتی شما برای استرالیا می شود ارسال اطلاعات متناقض برای اداره مهاجرت استرالیا می باشد. به طور خلاصه شما برای هر ویزایی که اقدام می کنید باید تمام مدارک و اطلاعاتی که ارائه کرده اید کاملا با فرم هایی که تکمیل می کنید. برای مثال اگر شما ادعا 5 سال سابقه کار می کنید باید اسناد و مدارک محکمی برای این ادعا در اختیار اداره مهاجرت قرار دهید و یا اگر متاهل هستید باید مدارک قابل استنادی دال بر اینکه شما واقعا باهم زوج هستید را ارائه کنید، تاریخ فارغ التحصیلی دانشگاه باید با موارد موجود در رزومه تان مطابقت داشته باشد. به طور کلی هر گونه تناقض، پرونده مهاجرتی شما را به خطر می‌اندازد و اداره مهاجرت استرالیا، در این خصوص بسیار سخت‌گیر است و آن را معمولا خدعه و نیرنگ ارزیابی می‌کند. به هر حال اداره مهاجرت برای رعایت عدالت به افراد یک بار فرصت می دهد تا توضیحات قانع‌ کننده‌ای ارائه کند و اگر فرد نتواند توجیه مناسبی داشته باشد، درخواست او پذیرفته نمی‌شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

اشتباه در ثبت EOI استرالیا

مرحله اول کار شما EOI می باشد این فرم هرچند قابل ویزایش می باشد ولی باید دقت کنید که اشتباه در پرکردن فرم EOI استرالیا برای مهاجرت می تواند در آینده روند پرونده شما را تغییر دهد. توصیه می کنید در پر کرد فرم EOI بسیار دقت کنید اگر تجربه کافی و یا اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید بهتر است از مشاوران و یا وکلای خبره در این زمینه استفاده کنید.

 

اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا

ارسال اشتباه مدارک برای اداره مهاجرت استرالیا

شما قصد دارید با ارسال مدارک اظهارات خود را اثبات کنید این مدارک می تواند شامل مدارک تحصیلی شما باشد و یا مدارک مربوط به شغل شما توجه کنید که باید مدارک شما کامل باشد.  برای اثبات سابقه اشتغال خود، باید گواهی اشتغال، صورت حساب های بانکی، قبض های مالیاتی و … را ارائه دهید.

 

انتخاب کدشغلی در ویزاهای کار و مهارت استرالیا

انتخاب کد شغلی یکی از اصلی ترین موارد محسوب می شود. این موضوع کمی تخصصی می باشد و به شما توصیه می کنم در این مورد از وکلا و افراد باتجربه و با دانش بروز استفاده کنید چرا که بسیاری از افراد به دلیل نوع مدرک تحصیلی و یا کد شغلی خود این شانس را دارند که در چند کد شغلی مختلف اقدام کنند این بدان معنا می باشد که برخی از کد شغلی ها شانس بیشتر را دارند برای رسیدن به ویزای استرالیا در اینجا شما باید بهترین کد شغلی را انتخاب کنید.

 

بیان اطلاعات نادرست و یا پنهان کردن حقیقت در اخذ ویزای استرالیا

شاید اگر واقع بین باشیم در برخی از موارد درصدی از متقاضیان سعی می کنند تا تمام حقیقت را نگویند اما دیده شده است که تعدادی از متقاضیان با استفاده از جعل اسناد شغلی، تحصیلی و یا پنهان کردن هرگونه محکومیت کیفری گذشته سعی به اخذ ویزای استرالیا می کنند که در بسیاری از موارد به ریجکت و رد شدن ویزای آنها می انجامد از این رو این مورد که تعداد کمی هم ندارد می تواند یکی از اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا باشد. شما باید در مورد هر گونه مشکلات قانونی یا محکومیت کیفری صادق باشید. مقامات مهاجرت به هر پایگاه اطلاعاتی که بتواند اطلاعات شما را تصدیق کند، دسترسی دارند. هر گونه اطلاعات متناقض می تواند به رد ویزا منجر شود.

 

اثبات سوابق مدیریتی برای اخذ ویزای استرالیا سرمایه گذاری 

همانطور که می دانید یکی از شرایط ویزای سرمایه گذاری این است که شما اثبات کنید که حداقل دو سال مالی کامل کارفرما یا خویش‌فرما بوده‌ اید. اثبات کارفرمایی یکی از مهم‌ترین چالش‌های این ویزا است. یکی از اشتباهات رایج برای اخذ ویزای استرالیا این است که برخی اوقات فرد متقاضی به دلیل عدم توانایی در اثبات کارفرمایی‌اش نمی‌تواند اقامت استرالیا را دریافت کند. درحالی‌که در بسیاری موارد با ارائه مدارکی نظیر جواز کسب، پروانه ساختمان‌سازی، مشارکت مدنی، فرانشیز و …این کار امکان‌پذیر است. این گروه از ویزاها بسیار پیچیده می باشند و اشتباهات کوچک می تواند باعث از دست رفتن هزینه های شما شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین