خانه / ویزای استرالیا / ویزای اسپانسر کارفرما

خانه / ویزای استرالیا / ویزای اسپانسر کارفرما

جاب آفر (ویزای اسپانسر کارفرما)

Employer Sponsored Visa

جاب آفر (ویزای اسپانسر کارفرما)

Employer Sponsored Visa

اشتراک‌گذاری:

آخرین به‌روزرسانی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به‌روزرسانی: 03/03/29

جاب آفر استرالیا یا ویزای اسپانسر کارفرما یک فرصت طلایی برای متخصصانی است که قصد دارند با حمایت کارفرمایان استرالیایی، برای کار کردن به این کشور مهاجرت کنند. طرح ویزای اسپانسر کارفرما، علاوه بر اینکه کمبود نیروی کار استرالیا را تامین می‌کند؛ یک شانس بی‌نظیر در اختیار متخصصان ماهر قرار می‌دهد تا پیشرفت و ترقی را در یک سرزمین توسعه‌یافته تجربه کنند. بنابراین اگر شما هم مهارت و تخصصی دارید که در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا قرار دارد، می‌توانید با دریافت جاب آفر از یک کارفرمای استرالیایی، به این کشور مهاجرت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره و انجام اقدامات لازم جهت دریافت ویزای استرالیا هم می‌توانید از مشاوره رایگان مؤسسه مهاجرتی سلکت ویزا بهره‌مند شوید‌.

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

ویزای اسپانسر کارفرمای استرالیا (جاب آفر)

ویزای اسپانسر کارفرما یکی از مسیرهای مهاجرت به استرالیا است که به‌واسطه آن، متخصصان ماهر و نیمه‌ماهر خارجی می‌توانند در این کشور مشغول به کار شوند. برای مهاجرت از این طریق متخصصان باید ابتدا یک جاب آفر از سمت کارفرمای استرالیایی دریافت کنند و با اخذ ویزا (در ساب‌کلاس‌های مختلف مانند ۴۹۴، ۴۸۲ یا ۱۸۶) برای مهاجرت به این کشور تایید صلاحیت شوند.

پس اولین گام برای دریافت ویزای اسپانسرشیپ، یافتن یک کارفرمای استرالیایی است که نیازمند نیروی کار متناسب با حرفه فرد متخصص باشد و با هدف استخدام، یک جاب آفر برای او بفرستد تا بتوان برای دریافت مجوزهای لازم برای مهاجرت اقدام کرد. در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با روش‌های پیدا کردن جاب آفر، انواع ویزای اسپانسر را نیز بشناسید.

بهترین روش پیدا کردن جاب آفر استرالیا

شاید مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین مرحله از فرایند مهاجرت کاری به استرالیا، یافتن جاب آفر باشد؛ به‌خصوص اگر فرد متقاضی در کشور دیگری حضور داشته باشد و از راه دور با کارفرماهای استرالیایی ارتباط بگیرد. از این‌رو ممکن است کمی سردرگم شوید و نسبت به انجام این کار، مردد باشید! به همین دلیل در ادامه به‌طور کامل توضیح خواهیم داد که از چه طریقی می‌توان کارفرماهای استرالیایی را پیدا کرد و از آن‌ها جاب آفر دریافت کرد.
  • روش مستقیم: شما می‌توانید با شبکه‌سازی در حوزه کاری خود و ارائه پیشنهاد به شرکت‌های استرالیایی که نیاز به جذب نیرو دارند، جاب آفر دریافت کنید.
  • روش غیرمستقیم: آژانس‌های استخدامی مختلفی وجود دارند که شما را در مسیر کاریابی و اخذ ویزا کمک خواهند کرد و می‌توانید از مشاوره و خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.
  • مراجعه به سایت‌های استخدامی: سومین روش، جستجو در وبسایت‌های استخدامی استرالیا (مانند SEEK و Adzuna, Indeed, Rulla) است. در این وبسایت‌ها شما می‌توانید آگهی‌هایی را که متناسب با حرفه‌تان است، بیابید و رزومه خود را برای کارفرمای آن‌ها بفرستید.

انواع ویزای اسپانسر کارفرمای استرالیا

برای مهاجرت کاری به استرالیا از طریق حمایت کارفرما سه نوع ویزای مختلف وجود دارد که هر کدام شرایط و ضوابط خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام از این ویزاها را به‌طور مفصل بررسی خواهیم کرد تا با در نظر گرفتن شرایط خود، یک مورد را برای ارائه درخواست اخذ مجوز مربوطه انتخاب کنید.

حال که با شرایط ویزای اسپانسر کارفرما (جاب آفر) آشنا شدید، وقت آن است که بدانید مزیت‌های این نوع ویزا چیست؟!

مزایای جاب آفر استرالیا

برخی از مهم‌ترین مزایای این مجوز به شرح زیر است:

  • داشتن فرصت توسعه کسب‌وکار
  • شبکه‌سازی و ارتباط با بازارهای بین‌المللی
  • بهره‌مندی از نرخ مالی و مالیاتی مناسب
  • برخورداری از سطح زندگی و معیشت مطلوب
  • ثبات شغلی و فرصت‌های حرفه‌ای مناسب‌تر
  • امکان زندگی به‌همراه خانواده در کشور مقصد

هزینه ویزای جاب آفر استرالیا

شما برای دریافت ویزای اسپانسر استرالیا علاوه‌بر هزینه اصلی اخذ ویزا، باید مبلغی را بابت تست بیومتریک (انگشت‌نگاری)، ترجمه مدارک و آزمایشات پرداخت کنید. در ادامه هزینه ساب‌کلاس‌های مختلف ذکر کرده‌ایم:

هزینه برای فرد همراههزینه برای متقاضی ویزانوع ویزا
۳۶۵ تا ۷۶۰ دلار۱۴۵۵ تا ۳۰۳۵ دلارویزای ۴۸۲
۱۱۶۰ دلار۴۶۴۰ دلارویزای ۴۹۴
۱۱۶۰ دلار۲۳۲۰ تا ۶۴۴۰ دلارویزای ۱۸۶

سایر هزینه‌های لازم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هزینه بیمه درمانی حین اقامت در استرالیا (برای ویزای ۴۸۲)
  • هزینه سازمان ارزیاب مهارت‌ها برای ویزای (۴۹۴ و ۱۸۶)
  • هزینه گواهی عدم سوءپیشینه
  • هزینه آزمایش‌های پزشکی
  • هزینه تست بیومتریک
  • هزینه ترجمه مدارک

مدارک لازم برای ویزای اسپانسر کارفرما

از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت جاب آفر و ویزای اسپانسر کارفرما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاسپورت و دو قطعه عکس مناسب
  • اسناد هویتی
  • جاب آفر تاییدشده و معتبر
  • رزومه کاری
  • مدارک تحصیلی
  • مدرک زبان

مدت زمان انتظار برای گرفتن ویزای کارفرمای استرالیا

مدت‌زمان پردازش پرونده شما بر اساس نوع ویزای انتخابی متغیر خواهد بود؛ اما به‌طور کلی این پروسه ممکن است حدود ۶ ماه تا یک سال زمان‌ بخواهد.

مشاوره رایگان سلکت ویزا برای جاب آفر استرالیا

شما می‌توانید برای تسهیل فرایند اقدام و دریافت جاب آفر استرالیا از مشاوره تخصصی مؤسسه مهاجرتی سلکت ویزا بهره‌مند شوید. شما همچنین می‌توانید صفر تا صد پروسه اخذ ویزا و پیگیری پرونده مهاجرتی خود را به تیم وکلای باتجربه این مجموعه بسپارید و با خیالی آسوده از مسیر رشد و توسعه مهارت‌های خود در یک کشور توسعه‌يافته، نهایت لذت را ببرید.

انتخاب مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به شرایط شما

سوالات متداول

بله؛ شما می‌توانید هنگام ارائه درخواست ویزای ۴۹۴، برای همسر و فرزندانتان هم درخواست دهید و همراه با آن‌ها به استرالیا مهاجرت کنید.

بله؛ اما ابتدا باید یک کارفرمای جدید یافته و مجددا برای اخذ ویزای اسپانسر کارفرما درخواست دهید. سپس می‌توانید با دریافت ویزای جدید (تحت حمایت کارفرمای جدید) کار خود را آغاز کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که طی این فرایند بیشتر از ۲۸ روز نمی‌توانید در استرالیا بیکار بمانید.

 

مدت‌زمان لازم برای رسیدگی به پرونده متقاضیان طرح ویزای اسپانسر کارفرما معمولا حدود ۶ تا ۱۲ است.

 

همین حالا برای مشاوره رایگان اقدام کنید...

پرسش و پاسخ

4 دیدگاه دربارهٔ «ویزای اسپانسر کارفرما»

  1. سلام
    ایا بعد اینکه ویزای موقت ۴۸۲ رو به ویزای دائم ۱۸۶ تبدیل کردیم باز هم صرفا باید در همون شغلی که کارفرما اسپانسرمون کرده فعالیت کنیم با میتونیم شغلمونو تغییر بدیم؟

    1. وحید دبیری

      سلام برای بررسی شرایط خودتون در رابطه با ویزاهای اسپانسر کارفرمای استرالیا بهتره با شرکت تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید
      شماره شرکت 47706

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین