خانه / دسته‌بندی نشده / شرایط پاسپورت استرالیا در جهان

شرایط پاسپورت استرالیا در جهان

مهاجرت اقدامی به حساب می‌رود که می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد. بعضی از افراد برای آن که به طور دائم در کشور مد نظرشان حضور داشته باشند و این امکان را برای فرزندانشان نیز فراهم نمایند، به دنبال آن هستند تا اقامت موقت یا دائم خود را به شهروندی استرالیا تبدیل کنند. استرالیا یکی از مقاصدی است که هر ساله اشخاص متعددی سعی دارند تا با استفاده از ویزاهای موجود وارد آن شده و زندگی جدیدی را آغاز نمایند.

آیا شما هم در این گروه قرار می‌گیرید؟ پس می‌توان گفت فرقی نمی‌کند کجای راه هستید، در هر صورت باید با پاسپورت استرالیا، روش‌ها، شرایط، مزایای اخذ آن و مواردی از این قبیل اطلاعاتی به دست آورید. در ادامه و برای کمک به شما عزیزان در راستای رسیدن به اطلاعاتی به روز، بخش‌های مختلفی را پیرامون موضوعات بیان شده آماده کرده‌ایم؛ پس با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا تا انتها همراه باشید.

پاسپورت استرالیا و مزایای اخذ آن

زمانی که سخن از گرفتن پاسپورت استرالیا به میان میاید، برخی از افراد که در مسیر مهاجرت به کشور بیان شده هستند به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق پیرامون آن، دچار سردرگمی می‌شوند. در این میان برخی سودجویان هم ممکن است از عدم آگاهی موجود سوء استفاده کرده و در صدد کلاهبرداری از آنها بربیایند؛ به همین سبب هم لازم دیدیم بخشی را به معرفی کلی آن ارائه دهیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

زمانی که فردی خارجی قصد داشته باشد پاسپورت استرالیا را بگیرد، مسیرهای مختلفی پیش روی او قرار دارد که معمولاً به عنوان روش‌های مهاجرتی شناخته می‌شوند. بسته به گزینه‌ای که از آن برای ورود به منطقه مورد بحث استفاده می‌کنید، گام‌هایی که باید برای رسیدن به شهروندی بردارید متفاوت خواهند بود. آیا به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع هستید؟ پس بخش بعدی را از دست ندهید.

 

چطور پاسپورت استرالیایی بگیریم؟

 

چطور پاسپورت استرالیایی بگیریم؟

همان‌طور که در قسمت قبل بیان کردیم، برای رسیدن به پاسپورت استرالیا روش‌های مختلفی پیش روی علاقه‌مندان قرار دارند که همان مسیرهای مهاجرت به این کشور هستند. اولین گامی که برای شروع کار باید انجام دهید، آشنایی با ویزاهای مختلف و تطبیق شرایط آنها با وضعیت خود است. با انجام این اقدام شما می‌توانید گزینه مناسبی را انتخاب کرده و به آماده سازی پیش نیازهای موفقیت در آن بپردازید.

برای آن که پاسپورت استرالیا را بگیرید، باید پس از داشتن اقامت دائم و فراهم کردن شرایط تعیین شده وارد عمل شوید تا احتمال رد شدن درخواستتان را کاهش دهید. ازدواج، تولید فرزند، تحصیل، کار و سرمایه گذاری گزینه‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از آنها به هدف مورد بحث دست یابید.

 

گرفتن پاسپورت استرالیا از طریق ازدواج

برای آن که بتوانید از طریق این مسیر پاسپورت استرالیا را بگیرید، باید ابتدا با یکی از شهروندان این کشور ازدواج کنید. رسیدن به تابعیت از این روش یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های افرادی است که اطلاعات دقیقی در مورد آن ندارند. اولین مسئله‌ای که اداره مهاجرت و دولت مورد بررسی قرار خواهند داد، رسمی بودن اقدام بیان شده از طریق دریافت اسناد مربوطه است.

شاید با شنیدن این مسئله بیندیشید که این اقدام نسبت به سایرین دردسر کمتری دارد؛ این تفکر درست است اما برای افرادی که رابطه‌ای حقیقی دارند. شاید بپرسید چرا؟ در پاسخ باید بگوییم سازمان‌های ناظر بر این مسیر، بررسی‌های مختلف و دقیقی را روی متقاضیان گرفتن پاسپورت استرالیا از طریق ازدواج انجام می‌دهند؛ حتی پس از ورودشان به خاک این کشور.

 

گرفتن پاسپورت استرالیا از طریق تولد فرزند

امروزه برخی از والدین برای آن که فرزندشان شهروندی کشورهای برتر جهان مانند استرالیا را به دست آورد و زندگی آسان و بی‌دردسرتری داشته باشند، به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کنند که کودک در خاک مقصد مد نظرشان به دنیا بیاید. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم چنین اقدامی هیچ کمکی به گرفتن شهروندی توسط پدر و مادر نخواهد کرد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم مربوط به قانون خاک و خون است که به عنوان چارچوبی برای اعطای پاسپورت به نوزادان تازه متولد شده استفاده می‌شود. از آنجایی که قانون خون در استرالیا مطرح می‌باشد، تنها کودکانی که حداقل یکی از والدینش تابعیت این کشور را دارند پاسپورت استرالیا را دریافت خواهند کرد.

 

اخذ پاسپورت استرالیا از طریق ویزا تحصیلی

همان‌طور که همه شما عزیزان می‌دانید ویزای تحصیلی مجوز اقامتی موقت است. هر شخص که بتواند پیش نیازهای تعیین شده را فراهم کند و در یکی از دوره‌های ارائه شده توسط مراکز آموزشی این کشور پذیرش بگیرد، شانس موفقیت بالایی برای استفاده از این روند خواهد داشت. با توجه به نکاتی که بیان کردیم، بدون شک برایتان این پرسش ایجاد شده که چطور می‌توان ویزای موقت بیان شده را به شهروندی تبدیل کرد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم بهترین انتخاب، تغییر مجوز اقامتی به کاری است؛ اما چطور؟ هر فرد مجاز می‌باشد که در هنگام سپری کردن دوره خود به طور نیمه وقت مشغول به کار شود و یا در موقعیت‌های مرتبط به پشت سر گذاشتن کارآموزی بپردازد. با انجام اموری این چنینی، می‌توان بستر مناسبی را برای رسیدن به ویزاهای کاری دائم و سپس تبدیل آنها به شهروندی و گرفتن پاسپورت استرالیا را فراهم کرد.

 

پاسپورت استرالیا و ویزاهای کاری

ویزاهای کاری این کشور را می‌توان از نظر نوع مجوز، به دو دسته موقت و دائم تقسیم بندی کرد. زمانی که قصد انتخاب مسیر مناسبی را برای خود دارید، باید به مدت زمان مجاز به حضور در خاک این منطقه توجه داشته باشید. ویزاهای 189 و 190 به شما امکان آن را می‌دهند تا بدون محدودیت در موقعیت‌های شغلی متعددی که پیش رویتان در بازار کاری پویا قرار دارند مشغول به فعالیت شوید.

اگر بتوانید در مسیر رسیدن به آنها موفق باشید، اقامت دائم به دست خواهید آورد و از این طریق شانس آن را خواهید داشت تا پس از مدتی حضور، برای تبدیل آن به شهروندی و گرفتن پاسپورت استرالیا اقدام کنید. آیا نمی‌توانید پیش نیازهای ویزاهای دائمی را فراهم نمایید؟

در این صورت باید به سراغ ساب کلاس‌های موقت بروید که یکی از بهترین آنها 491 به حساب می‌رود. در صورتی که این مسیر را طی کنید باید یک گام اضافه‌تر نسبت به روند قبلی، یعنی تغییر ساب کلاس به 191 را پشت سر بگذارید و اقامت دائم به دست آورید.

 

اخذ پاسپورت استرالیا از طریق ویزاهای سرمایه گذاری

مسیر مهاجرت به به کشور مورد بحث از طریق سرمایه گذاری یکی از روتین‌ترین روش‌هایی است که امکان گرفتن پاسپورت استرالیا را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. آن چه که هم‌وطنان ما معمولاً در ابتدای کار به سراغ آن می‌روند چیزی نیست جز ویزای 188. با داشتن این مجوز مجاز می‌شوید برای 5 سال به طور آزادانه در این مقصد حضور داشته باشید تا بیزینس شخصی خود را راه اندازی کنید.

هر فرد می‌تواند در 3 سال اول شرایط تبدیل این ساب کلاس به ویزای 888 را فراهم نماید و با ایجاد بستری مناسب درخواست خود را به اداره مهاجرت ارائه دهد. به مانند آنچه که در بخش قبلی بیان کردیم، افراد موفق در این مرحله می‌توانند برای رسیدن به پاسپورت استرالیا وارد عمل شوند؛ اما چگونه؟

برای یافتن پاسخ این پرسش دو مسیر پیش رویتان قرار دارند؛ مراجعه به سایر مطالب موجود در سایت سازمان مهاجرتی سلکت ویزا و یا کمک گرفتن از مشاوران این مجموعه.

 

شاخص پاسپورت هنلی چیست؟

هنلی شاخصی است که از طریق آن میزان اعتبار و قدرت پاسپورت کشورهای مختلف سنجیده می‌شود؛ اما چگونه؟ این معیار بر اساس تعداد کشورهایی که دارندگان پاسپورتی می‌توانند به آنها و بدون اخذ ویزا مسافرت کنند، گذرنامه‌های موجود را مورد بررسی و رتبه بندی قرار می‌دهد.

داده‌هایی که در روند بیان شده مورد استفاده قرار می‌گیرند از طریق انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی تامین می‌شوند که بزرگ‌ترین و دقیق‌ترین پایگاه اطلاعات سفر است. اطلاعات بیان شده پس از دریافت توسط کارشناسان و تیم تحقیقاتی موسسه پردازش می‌شوند.

بنا بر موارد بیان شده می‌توان گفت شاخص پاسپورت هنلی مولفه‌ای قابل اعتماد برای انجام رتبه بندی است؛ لازم به ذکر است اگر دارنده پاسپورتی بتواند به هنگام ورود از طریق ETA و بدون دردسر ویزای بازدید کننده را دریافت کند نیز امتیازی مثبت برای Passport در نظر گرفته خواهد شد.

 

رتبه پاسپورت استرالیا در سال 2020

در وب سایت passportindex.org که به بررسی معتبر ترین و قوی ترین پاسپورت ها می پردازد پاسپورت استرالیا را در سال 2020 در رتبه 6 در کنار کشور هایی مانند لیتوانی، اسکاتلند، استونی، اسلونی قرار داده است. این وب سایت هر ساله، لیستی از قدرتمندترین پاسپورت های سال را در وب سایت Passport Index منتشر می کند. این لیست بر اساس داده های دریافتی از انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی است و به بررسی قدرت پاسپورت ۱۹۹ کشور می پردازد. این رتبه بندی در واقع بر اساس تعداد کشورهایی است که صاحبان یک پاسپورت، می توانند بدون ویزا به آنها سفر کنند.

 

مزایای داشتن پاسپورت استرالیا

پاسپورت استرالیا یکی از قدرتمندترین گذرنامه‌های جهان به شمار می‌رود و با اخذ آن قادر خواهید بود تا از مزایای بسیاری بهره‌مند شوید. برخی از مزیت‌های اخذ شهروندی استرالیا را می‌توان شامل زندگی در کشوری با سطح فرهنگ و رفاه بالا، تحصیل خود و یا همراهان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر و سر شناس، ورود به بازار کاری رقابتی و تقریباً پردرآمد و استفاده از سیستم خدمات درمانی و بهداشتی بسیار مناسب دانست.

در کنار تمامی موارد بیان شده باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که با داشتن این گذرنامه می‌توانید به برخی از کشورهای جهان بدون داشتن ویزا وارد شده و در آنها اقامت داشته باشید. مورد آخری که بیان کردیم گزینه‌ای است که برای بسیاری از افراد جذاب به نظر می‌رسد به همین سبب نیز در بخش‌های بعدی مطلب آن را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

 

رتبه پاسپورت استرالیا در سال 2023

رتبه پاسپورت استرالیا در سال 2023 یکی از موضوعاتی است که هر فرد قبل از شروع روند رسیدن به آن باید پیرامونش اطلاعاتی به دست آورد و با آگاهی کامل وارد عمل شود. بر اساس داده‌های ارائه شده در سایت passportindex می‌توان گفت Passport این کشور همراه با جمهوری چک، یونان، لیتوانی، مجارستان، ژاپن، کانادا و ایالات متحده آمریکا در رتبه 4 ام جهان قرار گرفته است.

با توجه به جایگاه بسیار مناسبی که پاسپورت استرالیا در یکی از برترین رتبه بندهای جهانی دارد می‌توان گفت، با استفاده از آن قادر هستید بدون مشکلی خاص به بیشتر کشورهای جهان بدون ویزا رفت و آمد داشته باشید و از آنهایی هم که نیاز به روادید دارند به راحتی هر چه بیشتر اجازه ورود بگیرید.

 

پاسپورت کدام کشورها از استرالیا برتر است؟

 

پاسپورت کدام کشورها از استرالیا برتر است؟

همان‌طور که کمی قبل‌تر بیان کردیم، پاسپورت استرالیا از نظر رتبه  و رنکینگ جهانی passportindex در جایگاه 4 ام قرار دارد. با شنیدن این مسئله بدون شک حس کنجکاوی‌تان برانگیخته شده و به دنبال آن خواهید بود تا با مناطقی آشنایی پیدا کنید که passport آنها اعتبار بیشتری دارد.

در ارتباط با این موضوع باید بگوییم امارات متحده عربی، سوئد، آلمان، فنلاند، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، هلند، لوکزامبورگ، اتریش، سوئیس، کره جنوبی، دانمارک، بلژیک، کشور پرتغال، نروژ، لهستان، ایرلند، انگلستان و نیوزلند کشورهایی به حساب می‌روند که پاسپورت استرالیا اعتبار کمتری نسبت به آنها دارد.

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت استرالیا

کشورهایی که با داشتن پاسپورت استرالیا می‌توانید به راحتی به آنها سفر کنید، در چندین گروه تقسیم بندی می‌شوند. دسته اول آنهایی هستند که نیازی به هیچ مجوز ورودی نداشته و به مدت 90 یا 180 روز می‌توانید تنها با passport در آنها اقامت داشته باشید. سایر مواردی که باید به آنها اشاره داشته باشیم نیازمند ویزاهای قبل از ورود، الکترونیکی و درخواست قبل از اقدام هستند.

بسته به مقصدی که در نظر دارید، شرایط و مدت زمان اقامت در هر یک از آنها متفاوت می‌باشد. برای آن که داده‌هایی به روز و قابل اتکا را پیرامون موضوع مورد بحث در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، در ادامه همین قسمت جدولی را آماده کرده‌ایم که با مطالعه آن تقریباً تمامی پرسش‌هایتان با محوریت پاسپورت استرالیا پاسخ داده خواهند شد.

 

Afghanistanvisa required
Albaniavisa-free / 90 days
Algeriavisa required
Andorravisa-free / 90 days
Angolavisa on arrival / 30 days
Antigua and Barbudavisa-free / 180 days
Argentinavisa-free / 90 days
Armeniavisa-free / 180 days
Australia
Austriavisa-free / 90 days
AzerbaijaneVisa
Bahamasvisa-free / 90 days
Bahrainvisa on arrival / eVisa / 30 days
Bangladeshvisa on arrival / 30 days
Barbadosvisa-free / 180 days
Belarusvisa-free / 30 days
Belgiumvisa-free / 90 days
Belizevisa-free
BenineVisa
Bhutanvisa required
Boliviavisa-free / 90 days
Bosnia and Herzegovinavisa-free / 90 days
Botswanavisa-free / 90 days
Brazilvisa-free / 90 days
Bruneivisa on arrival / 30 days
Bulgariavisa-free / 90 days
Burkina Fasovisa on arrival / 30 days
Burundivisa required
Cambodiavisa on arrival / eVisa / 30 days
Cameroonvisa required
CanadaeTA / 180 days
Cape Verdevisa on arrival (EASE)
Central African Republicvisa required
Chadvisa required
Chilevisa-free / 90 days
Chinavisa required
Colombiavisa-free / 90 days
Comorosvisa on arrival / 45 days
Congovisa required
Congo (Dem. Rep.)visa required
Costa Ricavisa-free / 90 days
Cote d’Ivoire (Ivory Coast)pre-enrollment
Croatiavisa-free / 90 days
Cubatourist card / 30 days
Cyprusvisa-free / 90 days
Czech Republicvisa-free / 90 days
Denmarkvisa-free / 90 days
DjiboutieVisa
Dominicavisa-free / 180 days
Dominican Republicvisa-free
Ecuadorvisa-free / 90 days
Egyptvisa on arrival / eVisa / 30 days
El Salvadorvisa-free / 90 days
Equatorial Guineavisa required
Eritreavisa required
Estoniavisa-free / 90 days
Eswatinivisa-free / 30 days
Ethiopiavisa on arrival / eVisa
Fijivisa-free / 120 days
Finlandvisa-free / 90 days
Francevisa-free / 90 days
Gabonvisa on arrival / eVisa / 90 days
Gambiavisa-free / 90 days
Georgiavisa-free / 360 days
Germanyvisa-free / 90 days
Ghanavisa required
Greecevisa-free / 90 days
Grenadavisa-free / 90 days
Guatemalavisa-free / 90 days
GuineaeVisa / 90 days
Guinea-Bissauvisa on arrival / eVisa / 90 days
Guyanavisa-free / 90 days
Haitivisa-free / 90 days
Hondurasvisa-free / 90 days
Hong Kongvisa-free / 90 days
Hungaryvisa-free / 90 days
Icelandvisa-free / 90 days
IndiaeVisa
Indonesiavisa-free / 30 days
Iranvisa on arrival / eVisa / 30 days
Iraqvisa required
Irelandvisa-free
Israelvisa-free / 90 days
Italyvisa-free / 90 days
Jamaicavisa-free
Japanvisa-free / 90 days
Jordanvisa on arrival
Kazakhstanvisa-free / 30 days
Kenyavisa on arrival / eVisa / 90 days
Kiribativisa-free / 120 days
Kosovovisa-free / 90 days
Kuwaitvisa on arrival / eVisa / 90 days
Kyrgyzstanvisa-free / 60 days
Laosvisa on arrival / eVisa / 30 days
Latviavisa-free / 90 days
Lebanonvisa on arrival / 30 days
Lesothovisa-free
Liberiavisa required
Libyavisa required
Liechtensteinvisa-free / 90 days
Lithuaniavisa-free / 90 days
Luxembourgvisa-free / 90 days
Macaovisa-free / 30 days
Madagascarvisa on arrival / eVisa / 90 days
Malawivisa on arrival / eVisa / 30 days
Malaysiavisa-free / 90 days
Maldivesvisa on arrival / 30 days
Malivisa required
Maltavisa-free / 90 days
Marshall Islandsvisa on arrival / 90 days
Mauritaniavisa on arrival
Mauritiusvisa-free / 90 days
Mexicovisa-free / 180 days
Micronesiavisa-free / 30 days
Moldovavisa-free / 90 days
Monacovisa-free / 90 days
Mongoliavisa required
Montenegrovisa-free / 90 days
Moroccovisa-free / 90 days
Mozambiquevisa on arrival / 30 days
Myanmar [Burma]visa on arrival / eVisa / 30 days
Namibiavisa-free / 90 days
Nauruvisa required
Nepalvisa on arrival / 90 days
Netherlandsvisa-free / 90 days
New Zealandvisa-free
Nicaraguavisa-free / 90 days
Nigervisa required
Nigeriapre-visa on arrival
North Koreavisa required
North Macedoniavisa-free / 90 days
Norwayvisa-free / 90 days
Omanvisa on arrival / eVisa / 30 days
PakistaneVisa
Palauvisa on arrival / 30 days
Palestinian Territoriesvisa-free
Panamavisa-free / 180 days
Papua New Guineavisa on arrival / eVisa / 30 days
Paraguayvisa on arrival / 90 days
Peruvisa-free / 180 days
Philippinesvisa-free / 30 days
Polandvisa-free / 90 days
Portugalvisa-free / 90 days
Qatarvisa-free / 30 days
Romaniavisa-free / 90 days
Russian Federationvisa required
Rwandavisa on arrival / 30 days
Saint Kitts and Nevisvisa-free / 90 days
Saint Luciavisa-free / 42 days
Samoavisa on arrival / 60 days
San Marinovisa-free / 90 days
Sao Tome and PrincipeeVisa
Saudi Arabiavisa on arrival / eVisa / 90 days
Senegalvisa on arrival / 30 days
Serbiavisa-free / 90 days
Seychellestourist registration / 90 days
Sierra Leonevisa on arrival / 30 days
Singaporevisa-free / 90 days
Slovakiavisa-free / 90 days
Sloveniavisa-free / 90 days
Solomon Islandsvisa on arrival / 90 days
Somaliavisa on arrival / 30 days
South Africavisa-free / 90 days
South Koreavisa-free / 90 days
South Sudanvisa required
Spainvisa-free / 90 days
Sri LankaeTA / 30 days
St. Vincent and the Grenadinesvisa-free / 30 days
Sudanvisa required
SurinameeVisa
Swedenvisa-free / 90 days
Switzerlandvisa-free / 90 days
Syriavisa required
Taiwanvisa-free / 90 days
Tajikistanvisa on arrival / eVisa / 45 days
Tanzaniavisa on arrival / eVisa
Thailandvisa-free / 30 days
Timor-Lestevisa on arrival / 30 days
Togovisa on arrival / 7 days
Tongavisa on arrival / 31 days
Trinidad and Tobagovisa on arrival
Tunisiavisa-free / 90 days
TurkeyeVisa / 90 days
Turkmenistanvisa required
Tuvaluvisa on arrival / 30 days
Ugandavisa on arrival / eVisa
UkraineeVisa
United Arab Emiratesfree visa on arrival / 30 days
United Kingdomvisa-free / 180 days
United States of AmericaeTA / 90 days
Uruguayvisa-free / 90 days
Uzbekistanvisa-free / 30 days
Vanuatuvisa-free / 30 days
Vatican Cityvisa-free / 90 days
Venezuelavisa-free / 90 days
Viet NameVisa / 30 days
Yemenvisa required
Zambiavisa on arrival / eVisa / 90 days
Zimbabwevisa on arrival / 90 days

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. ( وکیل مهاجرت به استرالیا )

 

هزینه‌های گرفتن پاسپورت استرالیا

 

هزینه‌های گرفتن پاسپورت استرالیا

آیا به دنبال گرفتن پاسپورت استرالیا هستید و می‌خواهید از هزینه‌های مورد نیاز برای این اقدام مطلع شوید؟ در این صورت باید بگوییم مبالغی که باید صرف رسیدن به هدف خود کنید، بسته به وضعیتتان متفاوت خواهند بود. اولین فاکتوری که بر این مقدار تاثیر گذار است چیزی نیست جز وضعیت اقامتی‌تان.

همان‌طور که می‌دانید گرفتن ویزاهای موقت و دائم، هر یک مخارجی را به همراه خواهند داشت که به نوع مجوز مد نظر بستگی دارند. شما عزیزان می‌توانید برای مطلع شدن از شرایط و ارقام مورد نیاز به مطالب اختصاصی‌ای که پیرامون مسیرهای مهاجرت به استرالیا نگارش و در همین سایت قرار داده شده‌اند مراجعه کنید.

برای گرفتن پاسپورت استرالیا و تمدید آن هر شخص باید هزینه‌های دولتی مختلفی را پرداخت نماید. در ادامه جداولی را مشاهده خواهید کرد که در سایت دولتی این کشور برای مخارج ارائه شده‌اند و اطلاعاتی به روز در آنها قرار دارد.

 

هزینه‌های پاسپورت استرالیامبلغ
گذرنامه با اعتبار 10 ساله (برای افراد بالای 16 سال)$325
گذرنامه با اعتبار 5 ساله (برای کودکان زیر 16 سال)$164
گذرنامه با اعتبار 5 ساله (اختیاری برای افراد 75 سال و بالاتر)$164
گذرنامه جایگزین$204
گذرنامه اضطراری در خارج از کشور$204

 

 

هزینه‌های اضافی پاسپورت استرالیامبلغ
اولویت بخشیدن به پردازش (در صورت واجد شرایط بودن)$237
هزینه اضافی خارج از کشور – متقاضی بزرگسال$146
هزینه اضافی خارج از کشور – متقاضی کودک$71
مشاهده پس از صدور گذرنامه$16

 

 

نکات مهم برای گرفتن پاسپورت استرالیا

گرفتن شهروندی و پاسپورت استرالیا را می‌توان به عنوان اقدامی معرفی کرد که باید برای رسیدن به آن باید نکات مختلفی را رعایت کنید. اگر بخواهیم از اضافه گویی بپرهیزیم، شرایط اولیه‌ای که باید داشته باشید را مورد بررسی قرار نخواهیم داد؛ زیرا آنها را در مطالب مربوط به هر روش مهاجرت به استرالیا تشریح کرده‌ایم.

زمانی که به مرحله گرفتن تابعیت می‌رسید، باید تسلط بالایی به زبان انگلیسی داشته باشید و بدون مشکل بتوانید امور روزمره‌تان را انجام دهید. حضور داشتن به مدت 3 سال و بدون هر گونه غیبتی و اقامت دائم را می‌توان به عنوان سایر پیش نیازهای موجود معرفی کرد. نکته آخری که پیرامون نکات مهم برای گرفتن پاسپورت استرالیا باید به آن اشاره داشته باشیم، چیزی نیست جز شناخت و آگاهی از حقوق و امور شهروندی.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین