بهترین رستوران‌های استرالیا

شهرهای استرالیا به دلیل موقعیت ساحلی که دارند معمولاً در آنها رستوران‌هایی با منظره رودخانه و دریا زیاد می‌بینید. همان‌طور که می‌دانید، مقصد مورد بحث یکی از مهاجرپذیرترین مناطق جهان به حساب می‌رود و هر ساله توریست‌هایی از کشورهای مختلف به آن سفر می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا گردشگری به یکی از مهم‌ترین صنایع آن تبدیل شود. از طرفی هم افراد مختلف برای آن که بیزینسی سود آور داشته باشند و فرهنگشان را نیز گسترش دهند، دست به راه اندازی رستوران می‌زند.

آیا قصد دارید به طور دائمی در کشور مورد بحث زندگی کنید و یا برای تفریح قصد سفر به آن را دارید؟ در هر صورت به شما عزیزان توصیه می‌کنیم با بهترین رستوران‌های استرالیا آشنایی پیدا کنید؛ زیرا آنها بخشی جدایی ناپذیر از هر دو اقدام بیان شده هستند. در ادامه بخش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که هر یک از جنبه‌ای خاص و منحصر به فرد به بررسی موضوع بیان شده می‌پردازند؛ پس با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

[irp posts=”15895″ ]

 

80 رستوران برتر استرالیا در سال 2022 از نگاه gourmettraveller

معمولاً زمانی که سخن از رتبه‌بندی و یافتن برخی از بهترین موارد به میان میاید، بسیاری از افراد به دنبال بهره بردن از داده‌های منتشر شده در سایت‌های معتبر هستند. اگر شما هم به دنبال آشنایی با بهترین رستوران‌های استرالیا هستید، باید بدانید که سایت gourmettraveller اخیراً و طی مقاله‌ای به بررسی و معرفی بهترین رستوران‌های استرالیا پرداخته است.

اگر شما عزیزان هم می‌خواهید اطلاعاتی پیرامون آنها به دست آورید، تنها کافی است فهرست ارائه شده در ادامه همین بخش را مطالعه کنید. در قسمت‌های بعدی هم بر اساس ایالت، به معرفی برخی از موارد بیان شده در لیست زیر خواهیم پرداخت.

شاید بر اساس دسته بندی و فاکتورهای مهم برای شما عزیزان، بعضی از بهترین رستوران‌های استرالیا که مناسب شرایطتان هستند در این مقاله مورد بررسی قرار نگیرند؛ اما این بدان معنا نیست که آنها از کیفیت پایینی برخوردارند.

 

رستوران در استرالیا

 

بهترین رستوران‌های استرالیا کانبرا

همان‌طور که در انتهای بخش قبلی بیان کردیم، قصد داریم تا در قسمت‌هایی جداگانه به بررسی بهترین رستوران‌های استرالیا در هر ایالت بپردازیم. کانبرا که پایتخت کشور هم به حساب می‌رود، وسعت و جمعیت بسیاری ندارد و نمی‌توان از جنبه‌های بیان شده آن را با ملبورن و سیدنی مقایسه کرد؛ اما با این وجود تعدادی از بهترین رستوران‌های استرالیا را در دل خود جای داده است.

PILOT، AUBERGINE، CORELLA RESTAURANT & BAR، RAKU و XO را می‌توان به عنوان بعضی از بهترین رستوران‌های استرالیا معرفی کرد. هر یک از مواردی که به آنها اشاره کردیم، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. در ادامه و برای آن که اطلاعاتی کاربردی در ارتباط با آنها را به شما ارائه دهیم، قصد داریم تا بعضی از آنها را به طور مختصر مورد بررسی قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

رستوران PILOT

یکی از بهترین رستوران‌های استرالیا که در کانبرا قرار دارد، با نام پایلوت شناخته می‌شود. این مجموعه در دوران کرونا که بیشتر کسب و کارها با مشکل مواجه شدند، به سمت اهداف جدید حرکت کرد و اوج گرفت؛ به همین سبب هم در دسته بیان شده جای گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که روند پیش روی مجموعه به سمت منوی کور و 10 غذای تنها بوده که همین باعث شده تا تمرکز تیم بیش از پیش شود.

هماهنگی و دقت بالا در میان کارکنان، منوی خلاقانه و تنوع بالا در گزینه‌های پیش رو به همراه کیفیت مثال زدنی باعث شده تا پایلوت به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های استرالیا شناخته شود.

رستوران AUBERGINE

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های استرالیا می‌گردید که فضای داخلی متفاوت و جذابی داشته باشد، به سراغ گزینه مناسبی آمده‌اید. AUBERGINE محیطی کم نور و جذاب دارد که بلافاصله و پس از ورود به آن متحیر خواهید شد. شاید برایتان جالب باشد که سرآشپز این مجموعه بالغ بر 13 سال است که توانسته آن را تصاحب کند و به ارائه خدماتی با کیفیت بپردازد.

منویی که به مشتریان ارائه خواهد شد، به صورت روزانه تغییر می‌کند. آیا به دنبال سفارش دادن غذاهای پروتئینی سنگین هستید؟ در این صورت باید بدانید که قبل از سرو آنها، چند میان وعده سبک و کم زرق و برق به شما ارائه می‌شود. آیا کیفیت و تنوع غذاها و نوشیدنی‌ها برای شما اهمیت زیادی دارد؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم سری به این مورد از فهرست بهترین رستوران‌های استرالیا بزنید.

رستوران CORELLA RESTAURANT & BAR

اگر کمی در مورد کرولا اطلاعات به دست آورید، بدون شک دلیل قرار گرفتن آن را در میان بهترین رستوران‌های استرالیا را درک خواهید کرد. قبل از آن که این مجموعه بازگشایی شود، صاحب و سرآشپز آن برای آماده سازی منو و به کاربردن مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در آن انرژی بسیاری صرف کرده است.

فهرستی که با مراجعه به این مجموعه پیش رویتان قرار می‌گیرد، بیش از بار شراب بوده و در آن ترکیبی از غذاها و مزه‌های نوستالژیک را با گزینه‌هایی مدرن و جدید مشاهده خواهید کرد. با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کردیم، با ورود به کرولا از محیط و منویی جذاب و حیرت برانگیز لذت خواهید برد، پس جای تعجبی نیست که از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های استرالیا یاد کرده‌ایم.

 

غذاهای استرالیا

 

بهترین رستوران‌های NSW استرالیا

اسیالت نیو ساوت ولز یکی از نام آشناترین استان‌های کشور به حساب می‌رود که بسیاری از افراد برای بازدید از مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری سیدنی به آن مراجعه می‌کنند. با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم، دور از انتظار نیست توریست‌ها بیشتر به دنبال آشنایی با بهترین رستوران‌های استرالیا باشند که در سیدنی قرار دارند.

در کنار گروه خاصی که به آن اشاره کردیم، جمعیت ساکن در این منطقه نیز بالا بوده و بدون شک رستوران‌ها بازار کاری بسیار مناسبی را دارند. هر یک از فعالان این زمینه برای آن که بتوانند جایگاه قابل قبولی را به دست آورند و سود بالایی داشته باشند، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

اگر بخواهیم شما را با بعضی از بهترین رستوران‌های استرالیا که در سیدنی قرار دارند آشنا کنیم، باید به SAINT PETER، A’MARE، CAFE PACI، CHACO BAR، FIREDOOR، FLEET، GRAZING، HO JIAK TOWN HALL، LANKAN FILLING STATION، LUMI، MR WONG، NOMAD، PORCINE، QUAY، RAES، RESTAURANT HUBERT، SÁNG BY MABASA، SIXPENNY، THE GIDLEY و UNA MÁS اشاره داشته باشیم.

رستوران SAINT PETER

آیا به دنبال صرف وعده‌ای غذایی در فضایی متفاوت هستید؟ در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به سنت پیتر بزنید. این عضو فهرست بهترین رستوران‌های استرالیا، فضایی تقریباً محدودتر نسبت به سایر مواردی دارد که تا به اینجا مورد بررسی قرار دادیم؛ اما به دلیل خلاقیت بالایی که در آن به کاربرده شده، مشتریان خاص خود را جذب کرده است.

آیا به دنبال سپری کردن زمان خود در محیطی جذاب و سرگرم کننده هستید که غذایی با طعم متفاوت و کیفیتی بالا را در اختیارتان قرار دهد؟ در این صورت به سراغ گزینه مناسبی آمده‌اید. اگر می‌خواهید شبی به یاد ماندنی را سیدنی سپری کنید، می‌توانید بخشی از آن را به صرف وعده غذایی در یکی از بهترین رستوران‌های استرالیا اختصاص دهید که در این بخش به معرفی‌اش پرداختیم.  

رستوران A’MARE

یکی از جذاب‌ترین غذاخوری‌هایی که در سیدنی می‌توانید بیابید، چیزی نیست جز A’MARE. این مجموعه که ماهیت و مالکیتی ایتالیایی دارد، همواره در میان بهترین رستوران‌های استرالیا قرار داشته و نظر بسیاری از توریست‌ها و ساکنین شهر را به خود جذب کرده است. غذاخوری بیان شده در دل یک هتل کازینو بسیار بزرگ و پر زرق و برق قرار دارد که می‌تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. آیا از ویو خلیج بارانگورو لذت می‌برید؟

در این صورت می‌توانید آن را هنگام صرف وعده غذایی خود با کیفیت و طعمی تازه در A’MARE ترکیب کنید. اگر کمی به مسائلی که تا به اینجا در مورد مجموعه مورد بحث بیان کردیم توجه کرده باشید، بدون شک متوجه شده‌اید که چرا آن را در دسته بهترین رستوران‌های استرالیا قرار داده‌ایم.

رستوران CAFE PACI

اگر به دنبال محیطی هستید که بتوانید برای تمامی امور از آن استفاده کنید و محدود به ارائه سرویس‌های غذایی نباشد، پاکی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

منوی آلاکارته که از پیش غذای سبک گرفته تا غذاهای سنگین را در خود جای می‌دهد، از ریشه‌های فنلاندی سرآشپز و مالک مجموعه الهام گرفته شده‌اند؛ اما ریشه‌هایی ایتالیایی و فرانسوی نیز دارند. بدون شک کاربردی بودن و تنوع منو در کنار یکدیگر باعث شده‌اند تا CAFE PACI به یکی از بهترین رستوران‌های استرالیا تبدیل شود.

بهترین رستوران‌های ایالت کوئینزلند استرالیا

ایالت کوئینزلند که پایتخت آن بریزبین می‌باشد در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته و یک از سه شهر برتر کشور لقب گرفته است. با این وجود دور از انتظار نیست که در این استان مجموعه‌های تفریحی و خدماتی بسیاری وجود داشته باشند؛ البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بیشتر آنها در مرکز ایالت متمرکز هستند.

در مناطق بیان شده غذاخوری‌های خاورمیانه‌ای و تایلندی بسیاری وجود دارد و همچنین می‌توانید در شهر گلدکست که بسیار توریستی است تنوع بیشتری را هم مشاهده کنید. آیا به دنبال آشنایی با بهترین رستوران‌های استرالیا در منطقه بیان شده هستید؟

در این صورت توصیه می‌کنیم فهرستی که در ادامه همین قسمت قرار داده‌ایم را مطالعه کنید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری پیرامون هر یک از گزینه‌های بیان شده هستید، تنها کافی است بر روی نام مجموعه مد نظر کلیک کنید.

رستوران‌های برتر ایالت SA یا استرالیا جنوبی

اگر بخواهیم به بررسی بهترین رستوران‌های استرالیا در ایالت SA بپردازیم، بهتر است تمرکز خود را بر روی مواردی بگذاریم که در شهر آدلاید قرار دارند. مجموعه‌های بیان شده توانایی رقابت بالاتری را با سایر رقبای موجود در سطح کشور و جهان دارند؛ همین فاکتور را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین دلیل انتخاب آنها معرفی کرد.

RESTAURANT BOTANIC ،AFRICOLA ،AURORA ،FINO SEPPELTSFIELD ،GATHER AT CORIOLE ،MAGILL ESTATE RESTAURANT، HENTLEY FARM، OSTERIA OGGI و PEEL STREET را می‌توان به عنوان برخی از برترین گزینه‌های موجود معرفی کرد که در لیست بهترین رستوران‌های استرالیا هم جای دارند. برای آن که شما عزیزان را با بعضی از آنها بیشتر آشنا کنیم، در ادامه دو موردشان را به طور کلی معرفی خواهیم کرد؛ پس مطالعه بخش‌های مربوطه را از دست ندهید.

رستوران Restaurant Botanic

آیا به دنبال محیطی هستید که نه تنها غذایی با کیفیت و قابل قبول در آن صرف کنید، بلکه خلاقیت به کاربرده شده در محیط، آماده سازی سفارشات و منویی که در اختیارتان قرار می‌گیرد شما را شگفت زده کند؟

در این صورت توصیه می‌کنیم که نگاه ویژه‌ای به Restaurant Botanic داشته باشید. مجموعه بیان شده با داشتن محیط و نمایی چشم نواز، آرامش وصف نشدنی‌ای را برای شما به وجود میاورد. ویژگی‌هایی که تا به اینجا بیان کردیم، در کنار یکدیگر این گزینه را به یکی از بهترین رستوران‌های استرالیا تبدیل می‌نماید.

رستوران Africola

تا به اینجا بیشتر گزینه‌هایی که مورد بررسی قرار دادیم و معرفی کردیم سرآشپزانی خارجی داشتند. Africola بر خلاف بسیاری از آنها سرآشپزی بومی دارد که خلاقیت خود را در فضا سازی و آماده کردن منو به رخ می‌کشد. فضای بیرونی این غذا خوری بسیار سرسبز بوده و اشتهای هر کسی را باز می‌کند.

آیا به دنبال محیطی آرام هستید که افرادی با فرهنگ‌ها و علایق متفاوت را به خود جذب کند؟ در این صورت به سراغ گزینه مناسبی آمده‌اید. همین ویژگی‌ها هم هستند که در کنار یکدیگر باعث شده‌اند تا Africola در میان بهترین رستوران‌های استرالیا قرار بگیرد. اگر با مطالعه شاخصه‌های فوق به این فکر افتاده‌اید که هزینه‌های اخذ شده ممکن است به طور غیر معقولی بالا باشند، باید بگوییم که این گونه نبوده و نیازی هم به نگرانی نیست.

برترین رستوران‌های ایالت تاسمانیا

تاسمانیا یکی از ایالت‌های کوچک استرالیا به حساب می‌رود که عده بسیاری برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی‌اش به آن می‌روند. اگر شما هم قصد دارید اقامتی آرامش بخش را در میان چالش‌های ماجراجویی در دل طبیعت تجربه کنید، بهتر است نگاه ویژه‌ای به شهر هوبارت داشته باشید. این منطقه خیل عظیمی از اقامتگاه‌های با کیفیت و غذاخوری‌ها و سالن‌های شیک را در دل خود جای داده است.

اگر سری به فهرست بهترین رستوران‌های استرالیا هم زده باشید، بدون شک در میان آن اسامی موارد متنوعی را مشاهده کرده‌اید که در این ایالت و منطقه قرار دارند. به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توانیم آنها را در این قسمت بررسی کنیم؛ اما برای راحت‌تر شدن کار شما عزیزان لیست اسامی‌شان را قرار داده‌ایم.

بهترین رستوران‌های ایالت ویکتوریا استرالیا

یکی از ایالت‌های بزرگ دیگر کشور که هر ساله افراد بسیاری از سراسر جهان با اهداف مختلف به آن وارد می‌شوند، ویکتوریا است. مرکز این استان ملبورن بوده و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استرالیا نیز به حساب می‌رود. غذاخوری‌های مختلف برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار این منطقه، همواره در تلاش بوده‌اند تا از طریق روش‌های منحصر به فرد خود را از سایرین متمایز نمایند.

آشنایی با بهترین رستوران‌های استرالیا که در این محدوده قرار دارند، موضوعی بسیار جذاب برای اشخاصی می‌باشد که قصد دارند در آن زندگی کنند و یا برای کار و تفریحی به ویکتوریا مراجعه کنند. آیا شما هم در دسته بیان شده قرار می‌گیرید؟

در این صورت فهرست زیر را مطالعه کنید تا با بهترین رستوران‌های استرالیا در ویکتوریا آشنا شوید و با کمی جست و جو از میان آنها، متناسب‌ترین مورد را با علایقتان انتخاب کنید.

ارزان‌ترین رستوران‌های استرالیا

همان طور که عنوان کردیم بخش عمده‌ای از مهاجران ایرانی یا به صورت کاری و یا بصورت تحصیلی وارد استرالیا شده‌اند از این رو نمی‌توان انتظار داشت در روزها و ماه‌های اول مهاجرت به رستوران‌های برتر و گران بروند اما در این بخش چند رستوران ارزان در استرالیا ولی با کیفیت را به شما معرفی خواهیم کرد.

یافتن رستوران‌های ارزان و در عین حال عجیب و غریب و ارزان در استرالیا می‌تواند به شما کمک کند بخشی از پول خود را، به ویژه برای دانشجویان، پس انداز کنید. یک دانش آموز متوسط ​​در استرالیا با رژیم غذایی حاوی سیب زمینی، پیتزا، غذاهای سرخ شده و لوبیا روی نان تست زندگی می کند.

توجه کنید که استرالیا جزء کشورهای گران جهان است بخصوص سیدنی و ملبورن از این رو بسیار باید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ماماک، ملبورن و سیدنی

نام این مکان از یک غرفه کنار جاده‌ای در کوالالامپور گرفته شده است که غذاهای خیابانی مالایی هندی سرو می‌کند. ماماک به خاطر طعم‌های سنتی خود شناخته شده است و شعبه‌هایی در سیدنی و ملبورن دارد.

شما باید مدتی در صف منتظر بمانید تا فرصتی برای صرف غذا داشته باشید، اما کیفیت غذای ارائه شده ارزش انتظار را دارد. روتی که با دو دیپ کاری و سس سامبال تند سرو می‌شود، یکی از بهترین غذاهای موجود است، اما با همه غذاهای دیگر که به همان اندازه خوب هستند، انتخاب کردن به یک کار دشوار تبدیل می‌شود.

رستوران Big Bite ، سیدنی

اگر بعد از انجام یک کار طاقت فرسا هوس ساندویچ می‌کنید، مطمئن شوید که وارد Big Bite شده‌اید. در اینجا می‌توانید غذاهای ویژه روزانه و ساندویچ‌های بزرگ پر شده با شنیسل مرغ یا فیله برشته گوشت گاو و سبزیجات بخورید. ساندویچ‌ها فوق العاده خوشمزه هستند و برای هر بار کمتر از 10 دلار استرالیا هزینه خواهند داشت.

رستوران لائو سیتی تایلندی، سیدنی

Lao City Thai، در انتهای غربی محله چینی‌ها، شبیه هر رستوران دیگری است. اما بوی خوب غذا در آشپزخانه هر رهگذری را به خود جذب می‌کند.

سروهای محبوب غذاهای آسیایی مانند سالاد گوشت گاو (Yum Nua) با نعناع تازه و ریحان مرغ چیلی متوسط ​​(pad Kha prao gai) است که بسیار خوب پخته شده و طعمی جذاب با سس فلفلی ملایم دارد. منوی Lao City Thai همچنین دارای طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی است که ممکن است کمی گران شوند. قیمت اکثر غذاها بین 10 تا 12 دلار استرالیا است.

رستوران هانوی هانا اکسپرس لین، ملبورن

این غذاخوری پرجنب‌وجوش از سال 2012 غذاهای ویتنامی خوشمزه، شیک و تازه سرو می‌کند. از رول‌های کاغذی قدیمی فو، بانه می و رایس گرفته تا سالاد ورمیشل با مرغ کبابی، همه غذاها برای خوش طعم شدن آماده می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید چیزهای متفاوتی را نیز در نظر بگیرید. شما می‌توانید گران‌ترین غذای آن را با 20 AUD دریافت کنید.

رستوران‌های ایرانی استرالیا

در قسمت‌های قبلی بهترین رستوران‌های استرالیا را مورد بررسی قرار دادیم. اگر کمی به اطلاعاتی که در بخش‌های اختصاصی هر یک از آنها بیان کردیم توجه کرده باشید، بدون شک متوجه شده‌اید که مهاجرانی از سراسر جهان برای راه اندازی بیزینسی پر سود و گسترش دادن فرهنگ خود در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دست به تاسیس رستوران زده‌اند.

بدون شک در میان هم‌وطنان ما که اقامت موقت یا دائم این کشور را دارند، افرادی هستند که دست به راه اندازی غذاخوری و چنین مجموعه‌های خدماتی زده‌اند. در شهرهای بزرگی مانند سیدنی، ملبورن، پرت و بریزبین مراکز متعددی را مشاهده خواهید کرد که با کیفیتی بالا، غذاهای ایرانی را تهیه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. شاید اسامی آنها در میان بهترین رستوران‌های استرالیا قرار نگیرد؛ اما همچنان کیفیت بالایی داشته و محیطی جذاب و آرامش بخش را در اختیارتان قرار می‌دهند.

کلام آخر

صادقانه باید گفت استرالیا کشوری نیست که که شما به عنوان یک مهاجر تازه وارد بتوانید در آن به دنبال بهترین رستوران های استرالیا باشید چرا که هزینه های بالای زندگی در ابتدای مهاجرت این امکان را به شما نمیدهد که در روزها و ماه های ابتدایی از رستوران های گران این کشور استفاده کنید اما اگر هدف زندگی در استرالیا را دارید بدانید که بعد از گذشت مدت کوتاهی و پیدا کردن یک کار مناسب این امکان برای شما ایجاد خواهد شد که به رستوران های گران و لوکس بروید

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین