سخنی با کلاینتهای عزیز سلکت ویزا
خانه / دسته‌بندی نشده / سخنی با کلاینتهای عزیز سلکت ویزا

سخنی با کلاینتهای عزیز سلکت ویزا

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی

متاسفانه در چند روز گذشته همه ما در شرایط خاصی قرار داریم که نیاز به صحبت اضافه ندارد. قبل از هر سخنی امیدوارم مهمترین اصل رفاه اجتماعی که آرامش و امنیت است به وطن عزیزمان برگردد و در کنار آن هم خواسته های اقشار مختلف مردم مخصوصا طبقه متوسط و فرودست ( از نظر مالی ) هم دیده شده و اقدامات لازم انجام شود.

متاسفانه بر اساس شرایط به وجود آمده، دسترسی به شبکه جهانی اینترنت در سراسر ایران با اختلالات اساسی مواجه شده که توسط مسئولین امر هم تایید شده است و البته متاسفانه هیچ بازه زمانی نیز برای رفع این مشکل اعلام نشده است.

سوالات و نگرانیهای زیادی در مورد نحوه رسیدگی و انجام امور جاری پرونده ها برای کلاینت های عزیز ما پیش آمده که باعث نگرانی های غیر قابل وصفی شده که کاملا قابل درک بوده. در چند روز گذشته با استفاده از امکان وبینار های سلکت ویزا مستقیما با صد ها نفر از دوستان عزیز در ارتباط بودیم و دغدغه های آنها را پاسخگو اما از این طریق هم سعی می کنیم جزییات لازم در زمینه نحوه انجام امور پرونده ها از ایران و آخرین شرایط را به اطلاع عزیزان همراه برسانیم.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

ثبت ای او آی ها (EOI) با توجه به شروع بازه ۱۶ نوامبر و شروع دریافت پرونده های ویزای ۴۹۱ استرالیا :

در ابتدا توصیه می کنم حتما این دو مقاله را مطالعه بفرمایید :

همه چیز در مورد ویزای ۴۹۱ استرالیا

آخرین شرایط اسپانسری ویزای ۴۹۱ استرالیا

مخصوصا در مقاله دوم،‌ در لحظه در مورد شرایط اسپانسری ایالتهای مختلف برای ویزای ۴۹۱ استرالیا اطلاع پیدا خواهید کرد.

بعد از مطالعه مقاله دوم،‌ متوجه خواهید شد که فعلا تنها شرایط اقدام برای اسپانسری ویزای ۴۹۱ ، ایالتهای تازمانیا و ویکتوریا برقرار است. ایالت ویکتوریا متاسفانه برای ویزای ۴۹۱ شرط جاب آفر را همانند ویزای ۴۸۹ برقرار کرده است که امکان ثبت پرونده موفق را از ما می گیرد اما تازمانیا لیستی اعلام کرده که در آن مخصوصا برای رشته های مهندسی ابهاماتی بر قرار است که در حال رفع این ابهامات با ایالت و انجمن مهندسین هستیم. مشخصا برای اکثریت متقاضیان در سراسر جهان برای اسپانسری این ایالت شرایط یکسان است و به زودی امکان ثبت اسپانسری این ایالت برای کسی برقرار نیست. با تمهیدات دیده شده،‌ در حال رفع ابهامات هستیم و حداکثر تا اوایل هفته آینده در این مورد به همه متقاضیان اطلاع رسانی کامل از این طریق و یا تماس تلفنی انجام خواهد شد.

بعد از مطالعه مقاله متوجه خواهید شد که خوشبختانه تا حدود ده روز آینده هیچ تغییر مهم اعلام شده ای در بحث اسپانسری ایالت ها وجود نخواهد داشت و امیدواریم مشکل قطعی اینترنت تا آن زمان برطرف شود اما حتی اگر برطرف نشود، تمهیداتی دیده شده که تیم کارشناسان ما با سفر به ترکیه و از طریق دفتر جدیدالتاسیس سلکت ویزا در استانبول،‌ کلیه امور لازم را بدون وقفه انجام دهیم.

همچنین به همه شما عزیزان اطمینان می دهیم که تمامی ایمیل های اصلی بنده که در جهت ارتباط با سازمانهای ارزیاب و اداره مهاجرت استرالیا استفاده می شده،‌ از طریق دفتر سیدنی و استانبول در حال چک و بررسی است. کلیه پرونده های فورس ما که نیاز به آپلود مدارک یا ارسال ایمیل و سابمیت داشته به روز انجام شده است و در ادامه هم انجام خواهد شد.

کلیه پرونده های ویزای ۴۹۱ فامیلی هم انجام شده و در صف دریافت دعوتنامه قرار خواهند داشت. اگر اقوامی مانند خواهر و برادر، عمو و عمه و… یا پسر عمو و دختر خاله و … در شهرهایی غیر از سیدنی و ملبورن و بریزبین دارید ( شما یا همسر)،‌ و اسسمنت و نمره زبان آماده هم دارید،‌ لطفا حتما با آقای قدیری در دفتر در تماس باشید که در همان روز و یا روز بعد برای شما این ای او آی ها ثبت گردد. سابمیت های غیر فورس نیز به هفته آینده موکول شده اند.

جهت انتقال فایل ها هم تمهیداتی دیده شده که از طریق ایمیل بتوانیم اینکار را انجام دهیم. لطفا در این مورد با امور مشتریان و یا همکاران تیم پشتیبانی در تماس باشید تا راهکارهای دیده شده را به اطلاع شما برسانند.

خوشبختانه بعد از شوک اولیه روز ابتدایی قطعی اینترنت و با تلاش های همکارانم به شرایطی رسیدیم که مطمئنیم به دلیل این قطعی موقتی اینترنت هیچگونه فرصتی از کلاینت های عزیز سلکت ویزا در پروسه مهاجرت به استرالیا از دست نخواهد رفت.

فردا (1398/8/29) ساعت ۱۰ صبح و همچنین یک بعد از ظهر نیز دو وبینار فوق العاده خواهیم داشت که لطفا لینک شرکت در این وبینار های فوق العاده را از طریق امور مشتریان و یا همکاران واحد پشتیبانی جویا باشید. می توانید به شماره های مستقیم موبایل همکاران پشتیبانی که در ذیل اعلام می شود پیام کوتاه ارسال کنید و درخواست لینک وبینارها را داشته باشید.

پیشنهاد می کنم قسمت اخبار و مقالات سایت سلکت ویزا را هر روزه و یا چندین بار در روز چک بکنید ، سعی می کنیم با توجه به باز بودن این سایت ،‌کلیه اطلاعیه های خود را از این طریق به سمع و نظر شما عزیزان همراه برسانیم .

به عهد خود با شما پایبندیم .

دامون آرین

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد لینک رو به رو شوید.( مهاجرت به استرالیا )

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

نظرات 1

نظر دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «سخنی با کلاینتهای عزیز سلکت ویزا»

  1. سلام.ممنون بسیار جامع و مفید بود فقط ای کاش تاریخ تحریر این مطلب هم کنار عنوان مقاله تایپ میشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین