خانه / اخبار و مقالات / تحصیل در استرالیا و الزامات آن

تحصیل در استرالیا و الزامات آن

اگر هنگامی که در استرالیا تحصیل می‌کنید قصد دارید فرزندان در سن تحصیل خود را همراه با خود بیاورید، لازم است تا برای حضور آنها در مدرسه هماهنگی لازم را به عمل آورید. الزامات ثبت نام دانش آموزان و نیز شهریه مدارس در بین ایالت ها و مناطق استرالیا و مدارس آن تفاوت می کند. در ادامه خلاصه ای از مراتب شهریه مدارس عمومی در هر کدام از ایالت ها و مناطق استرالیا به همراه لینک ارتباط با وب سایتهای مربوطه برای کسب اطلاعات بیشتر دیده می شود. توجه کنید که برای تحصیل در استرالیا و الزامات آن را رعایت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

 

ACT

دارندگان برخی از ویزاهای موقت می توانند برای افراد در سن مدرسه ی وابسته به آنها درخواست معافیت از شهریه کنند. برای اطلاع از جزئیات به ACT Government Education and Training Directorate مراجعه کنید.

NSW

بیشتر افراد وابسته به فرد مقیم موقت در نیو سوت ویلز، مشمول پرداخت شهریه هستند. برخی استثنائات هم وجود دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت DEC International مراجعه کنید.

NT

افراد وابسته در مقاطع تحصیلی بالا و دانش آموزان فنی و حرفه ای به عنوان دانشجویان بین المللی شناخته می شوند و باید شهریه کامل را پرداخت کنند. تنها موارد استثنا دانش آموزان وابسته به فرد برخوردار از کمک استرالیا و برخی از دانشجویان مقطع دکترا با موافقت دانشگاه چارلز داروین است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت NT Department of Education مراجعه کنید.

QLD

دپارتمان آموزش، پرورش و استخدام معافیت هایی از شهریه برای دانش آموزان واجد شرایط وابسته به فرد دارنده ویزای اقامت موقت که اولیای آنها مشغول تحصیل در موسسات مقطع سوم کویینزلند هستند در نظر گرفته است. این سیاست در وب سایت Education Queensland International در دسترس است و الزامات ارزیابی شایستگی معافیت از شهریه برای دانش آموزان واجد شرایط وابسته به فرد دارنده ویزای اقامت موقت را بیان می دارد.

SA

اطلاعات مربوط به شهریه مدارس برای دانش آموزان بین المللی را می توانید در وب سایت SA Government International Students پیدا کنید. دولت استرالیای جنوبی برای افراد وابسته در مقاطع بالا و محقق که در دانشگاههای استرالیای جنوبی مشغول به تحصیل هستند و معیارهای لازم را برآورده می سازند، معافیت از شهریه در نظر گرفته است. می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه در وب سایت Children of SA Government Endorsed Scholarship Holders دانش آموزان بین المللی دولت SA بیابید.

VIC

شهریه تحصیل در همه ی مدارس دولت ویکتوریا یکسان است. برای دانش آموزانی که پدر یا مادرشان در مقطع سوم در یک موسسه در ویکتوریا مشغول به تحصیل باشد، تخفیف در نظر گرفته می شود. اطلاعات بیشتر را در وب سایت StudyVIC بیابید.

TAS

بیشتر دانش آموزان وابسته، برای حضور در مدرسه دولتی تاسمانی باید شهریه پرداخت کنند. برای دریافت اطلاعات کامل لطفاً وب سایت Tasmania Department of Education را ملاحظه فرمایید.

WA

در استرالیای غربی، فرزندان دانشجویان بین المللی سطوح عالی می توانند به آموزش دارای کمک هزینه در مدارس دولتی دسترسی داشته باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیلات دولتی برای فرزندان دانشجویان بین المللی سطوح عالی وب سایت WA Education and Training International را ملاحظه فرمایید.

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین