20 حوزه سخت پسند در استرالیا در سال 2019
خانه / زندگی در استرالیا / 20 حوزه سخت پسند در استرالیا در سال 2019

20 حوزه سخت پسند در استرالیا در سال 2019

در این مقاله قصد داریم براساس داده های منتشر شده توسط موسسه کاریابی بین المللی SEEk در مورد شرایط کاری 20 حوزه کاری در استرالیا که میان مردم استرالیا از استقبال کمتری برخوردار اند برای شما صحبت کنیم، زیرا این موضوع نشان دهنده این نکته می باشد که در این حوزه ها کمبود نیروی کار نیز حس می شود. داده ­های SEEK نشان می­ دهد که در فهرست حوزه های سخت پسند در استرالیا، دو صنعت غالب­اند. این چالش از کجا ناشی می­ شود و شرکت ها برای اداره آن چه کاری می توانند انجام دهند؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کار استرالیا به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

جذب بهترین استعدادها نیازمند یک استراتژی استخدامی روان است، اما علیرغم بهترین اقدامات، برخی از شغل ها و کارها به سختی طرفدار دارند. SEEK برای شناسایی شغل هایی که پر کردن آنها برای مدیران و استخدام کنندگان چالش برانگیز است، داده های جدیدی را در ارتباط با مشاغلی منتشر کرده است که کمترین تعداد درخواست ها را دارند.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

سخت پسندترین شغل ها در استرالیا

آخرین داده ها نشان می­ دهند که دو حوزه، بهداشت و درمان و حقوق در صدر این لیست قرار دارند. چه اتفاقی در این حوضه می ­افتد و کدام شغل ها، بیشترین چالش ­ها را نشان می ­دهند؟

نمودار زیر شغل هایی را در سال 2018 نشان می­ دهد که بر اساس تعداد درخواست ها، در مقایسه با زمان مشابه سال قبل، کمترین درخواست را داشتند. روند آسان، نشانگر بازاری با طرفداران بیشتر است، در حالی که روند سخت نشانگر بازاری است که تعداد طرفداران کمتری دارد. روند پایدار نشانگر بازاری است که حجم طرفداران در دسترس آن بدون تغییر است.

 

شغل در استرالیا

 

عرضه در برابر تقاضا برای مشاغل در استرالیا

شغل های سخت پسند معمولاً نتیجه فراتر رفتن تقاضا نسبت به عرضه است. برای مثال، حوزه بهداشت و درمان، بزرگترین کارفرمای استرالیا محسوب می شود و تقاضای آن برای شغل های این حوزه در حال افزایش است. آمارهای گزارش بین نسلی دولت فدرال نشان می­ دهد که سرانه مخارج درمانی طی 40 سال آینده بیش از دو برابر خواهد شد. همچنین پیش بینی می ­شود که در این مدت، تعداد استرالیایی ­های 65 ساله و بالاتر نیز بیش از دو برابر شود.

پرستاری – مامایی، نوزادی، SCN و NICU در صدر فهرست نقش­های سخت پسند قرار دارند، اما خبر خوب این است که روند در درخواست های هر نقش تبلیغ شده ای با افزایش 53.2 درصدی در حال تسهیل است.

سایر شغل های بهداشتی سخت پسند، شامل گفتاردرمانی، پرستاری – مدیریت و پزشکان عمومی است. روند درخواست برای فیزیوتراپی­، OT و توانبخشی نیز با کاهش 17 درصدی در درخواست ­های هر نقش تبلیغ شده در حال سخت ­تر شدن بوده اند.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین