وکیل مهاجرت استرالیا در تهران
خانه / مهاجرت به استرالیا / وکیل مهاجرت استرالیا در تهران

وکیل مهاجرت استرالیا در تهران

در میان انبوهی از دفاتر مهاجرتی سوالی برای تمامی متقاضیان ایجاد می شود و آن هم انتخاب یک وکیل مهاجرت مناسب می باشد. در همین ابتدا باید به تمامی متقاضیان مهاجرت بگوییم که اجبار و الزامی به استفاده از وکیل مهاجرت نیست و هر متقاضی این اجازه را دارد تا به تنهایی برای مهاجرت اقدام کند ولی اگر به این صورت است چرا باید به این میزان دفاتر مهاجرتی در سطح تهران وجود داشته باشد؟ وکیل مهاجرت کیست و چه ویژگی هایی را دارد که تقریبا تمامی متقاضیان روند پرونده مهاجرتی خود را به آن ها می سپارند؟ بدون شک هر کشوری قوانین و شرایط مهاجرتی خاص خود را دارد و از این رو نمی توان انتظار داشت که یک متقاضی اطلاعات و دانش کافی از این قوانین را داشته باشد اما پیشنهاد ما برای این موضوع چیست؟ در گام اول باید یک وکیل مهاجرت با دانش و با تجربه بالا را انتخاب کرد و در گام بعدی باید این وکیل مورد تایید اداره مهاجرت کشور مورد نظر شما باشد به این معنی که اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید دفتر مهاجرتی انتخاب شده توسط شما زیر نظر وکیل مهاجرت استرالیا باشد که در ادامه به آن توضیح خواهیم داد. به همین منظور اگر شما هم به دنبال یک وکیل مهاجرت استرالیا در تهران هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

 

چرا وکیل مهاجرت استرالیا ؟

در ابتدا عنوان کردیم که برای مهاجرت به هر کشوری بهتر است وکیل مورد تایید اداره مهاجرت آن کشور را انتخاب کنید که در این بخش ما در مورد کشور استرالیا سخن می گوییم و از این رو تمامی مطالب ارائه شده در این مقاله در راستای آشنایی هرچه بیشتر شما در زمینه وکیل مهاجرت استرالیا می باشد. اما برای پاسخ به سوال چرا وکیل مهاجرت استرالیا؟ باید بگوییم همان طور که می دانید قوانین مهاجرتی تمامی کشورها بخصوص استرالیا هرساله دچار تغییراتی می شود در اکثر موارد عدم آگاهی از کوچکترین تغییرات می تواند روند پرونده مهاجرتی شما را به بن بست بکشاند به همین منظور پیشنهاد ما این است که از یک فرد با تجربه و آگاه استفاده کنید. مسلما یک وکیل مهاجرت استرالیا به نسبت یک فرد عادی و یا یک وکیل کشور دیگر برای مشاوره دادن و انجام پروسه مهاجرتی شما بسیار مناسب تر است و می تواند به شما اطلاعات و مشاوره های بسیار دقیق تری را بدهد تا به این شکل ریسک پرونده شما بشدت کاهش یابد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

راه تشخیص وکیل مهاجرت استرالیا

اگر به دنبال وکیل مهاجرت استرالیا در تهران و یا هر شهر دیگر می باشید باید بگویم این کار بسیار ساده ای می باشد. هرکشوری برای تعیین صلاحیت وکلای مهاجرت خود سازمان هایی را در نظر گرفته است که در استرالیا این مسولیت بر عهده سازمان مارا می باشد. یکی از وظایف این سازمان بررسی دوره ای عملکرد وکلای ثبت شده در این سازمان می باشد. وکلای ثبت شده در سازمان مارا موظف هستند سالانه در دوره های مشخص شده در این سازمان شرکت کنند تا دانش و اطلاعات خود را به روز کنند. از این رو این یک مزیت کلیدی برای وکیلی محسوب می شود که عضو سازمان MARA باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان مارا به نشانی ( www.mara.gov.au ) و سرچ نام وکیل مورد نظر خود به اطلاعات آن دست یابید. متاسفانه دیده شده است که بسیاری از افراد از عدم آگاهی متقاضیان استفاده کرده و به دروغ خود را وکیل مهاجرت استرالیا معرفی می کنند.

 

 

وکیل مهاجرت استرالیا تنها مرجع مورد تایید دولت استرالیا می باشد و فقط کسانی می توانند شما را در پروسه مهاجرتی کمک کنند و یا پرونده شما را ثبت کنند که جزء وکلای مهاجرت استرالیا و رسمی و مورد تایید دولت استرالیا در امور مهاجرت باشند.

 

 

آیا نیاز به حضور وکیل مهاجرت در استرالیا است ؟

در برخی موارد دیده شده است که برخی از وکلای فعال در استرالیا برای تبلیغات از جملاتی استفاده می کنند تا به متقاضیان این موضوع را القا کنند که وجود آنها در استرالیا می تواند در روند پرونده آنها تاثیر مثیتی داشته باشد اما باید بگوییم که به هیچ عنوان به این شکل نمی باشد، یعنی حضور وکیل شما در استرالیا به هیچ عنوان در موفقیت پرونده شما تاثیر ندارد چرا که تمامی مراحل کاری شما بصورت آنلاین و از طریق وب سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا و سیستم اسکیل سلکت می باشد.

آدرس وکیل مهاجرت استرالیا در تهران

سازمان مهاجرتی سلکت ویزا بزرگترین و قدرتمندترین سازمان مهاجرتی فعال در زمینه مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای استرالیا فعالیت داشته است. این سازمان زیر نظر مستقیم جناب دامون آرین وکیل رسمی مهاجرت استرالیا در تهران می باشد که دارای دفاتری فعال در تهران – سیدنی – تبریز و استانبول می باشد که آدرس دفتر تهران به شرح زیر می باشد خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی،نبش بن بست گل، مجتمع اداری گل، طبقه اول واحد 106(موسسه بین اللملی کاریابی انتخاب) برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی به لینک تماس با ما مراجعه کنید.

دامون آرین وکیل مهاجرت استرالیا در تهران

آقای “مهندس دامون آرین” فارغ‌التحصیل حقوق مهاجرت از دانشگاه ملی استرالیا و ایجنت رسمی ثبت شده در سازمان MARA با شماره ثبت 1384623 و سازمان MIA با شماره 7293، به عنوان موسس و گرداننده‌ی این شرکت، اصرار دارند که خود شخصاً بر تمامی امور مشتریان از ابتدای ارائه مشاوره‌های ابتدای تا انتهای پروسه‌ی مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزا،‌ نظارت کامل داشته باشند. در Select Visa کیفیت ارائه‌ی خدمات هیچ‌گاه فدای کسب درآمد بیشتر نخواهند شد. در هر ماه تعداد مشخصی مشتری جدید قبول می‌شوند زیرا اولویت بر ارائه‌ی سرویس مناسب به مشتریان جاری است .شرکت Select Visa با شماره‌ی تجاری 18820364984 در سازمان نظارت بر تجارت استرالیا ASIC ثبت شده است و کلیه فعالیت‌های ما مشمول قانون تجارت استرالیا و نیز مرامنامه‌ی سازمان دولتی MARA به عنوان تنها مرجع رسمی ارائه مجوز فعالیت و نظارت به امور کارگزاران رسمی مهاجرت در استرالیا است.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

نظرات 7

نظر دهید

7 دیدگاه دربارهٔ «وکیل مهاجرت استرالیا در تهران»

  1. بدون شک آقا دامون آرین یکی از بهترین وکلای مهاجرت استرالیا هستن که تعریفشونو همهجا شنیدم

    1. هدف ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا فقط دادن مشاوره های دقیق و بروز به صورت رایگان می باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین