مهاجرت تکنسین برق به استرالیا

مهاجرت تکنسین برق به استرالیا در سال های اخیر به دلیل شرایط مناسبی که استرالیا برای این رشته گذاشته است بسیار خوب شده است و هر ساله بسیاری از مهاجران از طریق این کد شغلی تکنسین برق به استرالیا مهاجرت می کنند. به طور کلی رشته برق گرایش ها و شاخه های بسیاری دارد که یک از مناسب ترین آنها برای مهاجرت همین تکنسین برق با کد شغلی ANZSCO 312312 می باشد اگر شما هم تکنسین برق هستید و قصد مهاجرت به استرالیا را دارید پیشنهاد می کنم این مقاله که در زمینه که در زمینه مهاجرت تکنسین برق به استرالیا است را مطالعه کنید تا بروزترین و کامل ترین اطلاعات را بدست آورید. برای بررسی لیست مشاغل بلند مدت استرالیا به لینک مورد مراجعه فرمایید.

 

شرح وظایف تکنسین برق برای استرالیا

  • تهیه نقشه ها و نمودارهای تاسیسات الکتریکی و مدارها
  • تکنسین برق در استرالیا اقدام به نصب، تعمیر و نگهداری از تجهیزات برقی می نماید.
  • شما باید به مهندسین برق در طراحی تاسیسات برقی مانند پست های برق، تابلوها، سیستم های کابل کشی و غیره کمک کنید.
  • شما باید دانش کافی در زمینه قوانین فدرال و ایالتی هنگام نصب تجهیزات برقی داشته باشید و از مسائل ایمنی اطلاعات کافی داشته باشید.
  • یک تکنسین برق در استرالیا باید توانایی برآورد هزینه و میزان مواد مصرفی را بداند.
  • تکنسین های برق در استرالیا معمولان باید دارای مدارک فنی و حرفه ای یا مدرک دبیرستان یا GED به همراه برخی مجوزها برق باشند.
  • جمع آوری داده ها، انجام آزمایشات و محاسبات پیچیده ، نتایج نمودار سازی و تهیه نمودارها و جدول بندی ها
  • بازرسی از طرح ها و محصولات نهایی برای انطباق با مشخصات و مقررات
  • مونتاژ، نصب، آزمایش ، کالیبراسیون ، اصلاح و تعمیر تجهیزات و تاسیسات الکتریکی متناسب با مقررات و الزامات ایمنی
  • انجام کارگاه های برق کارگاهی مانند نصب مجموعه برای رله های حفاظتی ، دستگاه های اندازه گیری و نشانگر
  • کمک به برنامه های تحقیق و آزمایش
  • بسیاری از تکنسینهای برق در یک کارخانه یا جو تولیداتی کار کرده، اگرچه همیشه اینطور نیست.
  • یک تکنسین برق در استرالیا ممکن است تجهیزات برقی را کالیبره، عیب یابی، بازرسی، تمیز، اصلاح، به روز رسانی یا حتی حدف نماید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

سطح مهارت تکنسین برق در استرالیا

اگر شما هم یک تکنسین برق هستید و قصد مهاجرت به استرالیا را دارید باید سطح مهارت Skill Level 2 را داشته باشید این به این معنا می باشد که شما باید مدرکی معادل کاردانی را داشته باشید، مدرک کاردانی AQF ، دیپلم یا دیپلم پیشرفته (مهارت سطح ANZSCO 2). برای مهاجرت تکنسین برق به استرالیا ، داشتن سابقه کار مرتبط نیز نیاز است که ما پیشنهاد میکنیم حداقل 3 سال را داشته باشید. در ابتدا یک تکنسین برق در استرالیا نیاز دارد به گذراندن یک دوره کارآموزی و همچنین عضویت در انجمن برق استرالیا می تواند به شما کمک کند.

مهاجرت تکنسین برق به استرالیا

 

بازار کار تکنسین برق در استرالیا

در سال های اخیر تعداد افرادی که که در این حوزه مشغول به کار شده اند زیاد شده است که نشان دهنده این موضوع است که این کد شغلی در استرالیا شرایط مناسبی دارد و براساس آمارهای منتشر شده در سال 2018 تعداد 156500 نفرد در این حوزه مشغول به کار بوده اند که پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2023 به تعداد 163500 نفر افزایش پیدا کند. براساس همین آمارها مشاهد می کنیم Electrical Engineering Technician و یا همان تکنسین های برق در سال های اخیر شما مناسبی برای مهاجرت داشته اند و می توانند با امتیاز کمتری نسبت به دیگر رشته ها مانند مهندسی برق به استرالیا مهاجرت کنند.

 

حقوق تکنسین برق در استرالیا

موضوع حقوق و میزان دستمزدهای در استرالیا می تواند هر مهاجری را وسوسه کن که استرالیا را به عنوان گزینه اول خود انتخاب کند و تکنسین های برق در استرالیا نیز از این موضوع مستثنی نمی باشند. میزان حقوق شما می تواند به عوامل بسیار بستگی داشته باشد که در ادامه برخی از آنها را برای شما عنوان می کنیم. به طور متوسط می توان حقوق سالانه 70 هزار دلار استرالیا را برای شما در نظر گرفت هرچند که در بیشتر مواقع افرادی که سابقه کار مناسبی داشته باشند مبالغ بالاتری را دریافت می کنند. همانطور که اعلام کردیم این میزان حقوق می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد مانند سابقه کار شما، میزان مهارت های شما، شهر محل سکونت شما، جنسیت شما و موارد دیگر می تواند در حقوق و دستمزد یک تکنسین برق در استرالیا تاثیر گذار باشد.

 

مهاجرت تکنسین برق به استرالیا

 

نحوه مهاجرت تکنسین برق به استرالیا

از آنجایی که کد شغلی ANZSCO 312312 تکنسین برق در لیست مشاغل بلند مدت استرالیا MLTSSL قرار دارد شما مسیرهای زیادی را برای ورود به استرالیا را دارید. اما همانطور که اعلام کردیم شما باید از سطح مهارت مناسبی برای این کد شغلی برخوردار باشید. شما باید حداقل 65 امتیاز را کسب کنیدمتقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق تکنسین برق که قصد دریافت ویزای کار استرالیا را دارند باید شرایط مناسبی را در زمینه کسب امتیاز بدست آورند.

حداقل سابقه کاری که شما باید داشته باشید سه سال است که ما پیشنهاد می کنیم آن را به 5 سال برسانید تا بتوانید در زمینه امتیاز بیشتری را کسب کنید. باز سنی 30 تا 40 زمتن مناسبی برای این کد شغلی می باشد چرا که شما در این بازه سنی می توانید امتاز خوبی را از سن دریافت کنید و هم می توانید سابقه کار خوبی را ادعا کنید. برای ویزای کاری استرالیا شما باید سنی کمتر از 45 سال را داشته باشید ولی معمولا افرادی 40 سالگی را رد می کنند بدلیل از دست دادن امتیاز زیاد شرایط سختی را خواهند داشت و باید در آیتم های دیگر امتیاز بیشتری دریافت کنند.

 

سطح زبان انگلیسی برای تکنسین برق در استرالیا

شما برای اقدام از طریق کد شغلی تکنسین برق در استرالیا باید بدانید که از مسیر ویزای کار استرالیا باید اقدام کنید و برای این مسیر شما باید حداقل آیلتس 6 را داشته باشید. دوستان عزیز سطح آیلتس 6 و یا معادل آن در دیگر آزمون های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا یک شرط حداقلی است و شما باید آن را داشته باشید و دقت کنید این سطح از زبان امتیازی ندارد و برای دریافت امتیاز از این آیتم باید آیلتس 7 که 10 امتیاز دارد و آیلتس 8 هم 20 امتیاز دارد. هر چند که این کد شغلی نسبت به رشته های دیگر امتیاز کمتری نیاز دارد در موارد بسیاری متقاضیان با حداقل زبان توانسته اند ویزای استرالیا را دریافت کنند.

 

سازمان ارزیاب مدارک تکنسین برق

مهاجرت تکنسین برق به استرالیا از مسیری است که برای متقاضیان کم تجربه بسیار سخت است به این صورت که شما با سازمان ارزیاب مدارک استرالیا به نام TRA رو به رو هستید و برای آن نیاز دارید تا ارزیابی شوید و سوابق کاری و مدارک شما معادل سازی شود از این رو ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به همراه یک تیم تخصصی تا انتهای مسیر در کنار شما هستیم. این سازمان مسولیت ارزیابی مشاغل فنی را برعهده دارد.

 

مهاجرت تکنسین برق به استرالیا

 

ویزای مورد نظر برای مهاجرت تکنسین برق

 همان طور که در بالا عنوان کردیم این کد شغلی دذر لیست مشاغل بلند مدت و میان مدت موجود است و ویزاهای زیادی را می توانند انتخاب کنند ولی اصلی ترین آن ها ویزای 189 و 190 و 491 می باشد که بسیار برای آن تلاش می کنند. توجه کنید که هریک ازاین ویزاها شرایط خاص و مزایای خاص خود را دارد و پیشنهاد می کنم هریک را در صفحه تخصصی خود مطالعه کنید ولی در مجموع هر سه ویزا مناسب هستند و پیشنهاد می کنیم درصورت شانس برای دریافت هریک اقدام کنید. اما مزایای مهاجرت به استرالیا با کد شغلی تکنسین برق چیست ؟

  • اخذ اقامت قانونی استرالیا به صورت دائم و یا موقت که در ادامه به دائم تبدیل می شود
  • اجازه کار تمام وقت در استرالیا
  • اجازه تحصیل در استرالیا
  • امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان مدیکر در استرالیا
  • امکان دریافت شهروندی استرالیا

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین