جاب آفر استرالیا JOB OFFER

عده بسیاری در پی آن هستند تا از طریق مهاجرت کاری، به منطقه‌ای وارد شوند که هر آنچه برای رشد و پیشرفت نیاز دارند در دسترسشان قرار بگیرد. برای آن که بتوانید به  هدف بیان شده دستیابید، بهتر است استرالیا را  در میان گزینه‌های اصلی خود قرار دهید. ویزاهای متعددی پیش روی علاقه‌مندان این اقدام قرار دارند که یکی از آنها جاب آفر استرالیا Job Offer است.

اگر کمی در مورد این مسئله آگاهی داشته باشید، بدون شک می‌دانید برای موفقیت در آن باید پیشنهاد کاری قابل قبولی از کارفرمایی بومی دریافت کنید. ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا، برای آن که به شما عزیزان در کسب اطلاعاتی مفید پیرامون این موضوع کمکی کرده باشیم دست به نگارش این مقاله زده‌ایم و در آن به بررسی نکات مطرح از جنبه‌های مختلف پرداخته‌ایم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

جاب آفر استرالیا چیست؟

جاب آفر استرالیا یا همان پیشنهاد کاری، روشی برای آن دسته از افرادی است که در برخی حیطه‌ها تخصص بالایی دارند. اگر شرایط تعیین شده برای ویزاهای مختلف را دارا بوده و کارفرمایی در مقصد مورد بحث به فردی با توانایی‌هایتان احتیاج داشته باشد، شانس زیادی برای استفاده از Job Offer خواهید داشت. ساب کلاس‌های متعددی وجود دارند که در صورت یافتن پیشنهاد مناسب می‌توانید به سراغ آنها بروید.

در ادامه و برای آن که بتوانیم شما را با گزینه‌های موجود آشنا کنیم، به صورت جداگانه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت. اگر بتوانید مسیری متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید و آن را با موفقیت طی کنید، مزایای بسیاری مانند به همراه بردن اعضای خانواده، گرفتن اقامت دائم و حتی شهروندی و استفاده از سیستم بهداشت و درمانی بهره ببرید.

 

[irp posts=”11413″ ]

 

روش اخذ جاب آفر استرالیا

این روش مناسب افرادی است که در حیطه خاصی تخصص داشته باشند و این ویژگی‌شان به گونه‌ای باشد که در هر جایی مانندش یافت نشود. برای شروع آن کارفرمای استرالیایی که قرار است برای شما جاب آفر ارسال کند، باید اثبات کند که نتوانسته در تمام کشور فردی را با قابلیت‌هایتان پیدا کند.

همین موضوع خود یک پروسه جداگانه دارد به این صورت که با تعداد آگهی‌های رسمی کاریابی قابل اثبات می‌باشد؛ لذا چنانچه کارفرما با اقدام  بیان شده نتواند شخص مورد نیازش را بیابد، ممکن است بتواند یک فرد خارجی را جذب نماید. اثبات صلاحیت نیروی مورد تایید و برتری‌اش نسبت به افراد حاضر در استرالیا موضوع بعدی‌ای به حساب می‌رود که اهمیت بالایی دارد.

اگر تمامی گام‌هایی که به آنها اشاره کردیم با موفقیت پشت سر گذاشته شوند، کارفرما TRN Number یا ID Number خود به اداره مهاجرت برای Job Offer اعلام خواهد کرد. آیا برایتان سوال شده که دقیقاً برای استفاده از جاب آفر استرالیا باید از چه ساب کلاس‌هایی استفاده کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید به ویزاهای 482، 186، 187 و 457 اشاره داشته باشیم.

 

روش اخذ جاب آفر استرالیا

 

معرفی ویزاهای JOB OFFER استرالیا

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره کردیم افرادی که قصد دارند با JOB OFFER استرالیا وارد این کشور شوند باید از طریق ویزاهای مشخص شده این مسیر اقدام کنند. موارد بیان شده را می‌توان شامل 482،186، 187 و 457 دانست.

در یکی از بخش‌های این مقاله بیان کردیم که برای انتخاب واجدین شرایط از میان متقاضیان در هر یک از آنها چارچوب‌هایی در نظر گرفته شده است. برای آن که بتوانید شانس خود را به منظور رسیدن به موفقیت در استفاده از جاب آفر استرالیا افزایش دهید، می‌توانید قسمت‌های اختصاصی آنها را که برای معرفی ماهیت و شرایطشان تعبیه شده‌اند مطالعه کنید.

ویزای 482 استرالیا

اگر کمی به فهرست ویزاهایی که بیان کردیم توجه کرده باشید و آن را با بخش‌های اختصاصی معرفی‌شان مقایسه نمایید، متوجه خواهید شد که توضیحاتی پیرامون ساب کلاس 457 ارائه نشده است. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که ویزای 482 استرالیا توسط اداره مهاجرت جایگزین آن شده و برای استفاده از جاب آفر باید به سراغ آن بروید.

اگر هنگام جست و جو در سایت‌های دولتی پیرامون جاب آفر استرالیا با اسم TSS مواجه شدید، تعجب نکنید؛ زیرا نام دیگر این مسیر می‌باشد. پس از موفقیت در گرفتن مجوز اقامتی مورد بحث، متقاضی شانس آن را خواهد داشت تا برای 4 سال در کشور بیان شده به فعالیت بپردازد و در انتهای دوره سراغ اقامت دائم برود.

گرفتن اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه، سن زیر 45 سال، تسلط قابل قبول بر زبان انگلیسی و نداشتن سوء پیشینه را می‌توان به عنوان برخی از اصلی‌ترین پیش نیازهای مطرح در مسیر ویزای 482 استرالیا معرفی کرد.

ویزای 187 استرالیا

اگر شما عزیزان جاب آفر استرالیا را داشته باشید و بتوانید اثبات نمایید که کارفرمایی در این کشور حمایت از شما را برعهده خواهد گرفت، می‌توانید شانس خود را برای استفاده از ویزای 187 استرالیا امتحان کنید. یکی از اصلی‌ترین مزایایی که مسیر بیان شده نسبت به ساب کلاس قبلی دارد، اعطای اقامت دائم از همان ابتدا به حساب می‌رود.

افرادی که کمتر از 45 سال سن دارند و میزان تسلطشان به زبان انگلیسی در سطح آیلتس 6 می‌باشد، بیشتر پیش نیازهای تعیین شده را خواهند داشت. اگر از طریق ساب کلاس 482 و جاب آفر استرالیا اقامت موقت گرفته‌اید و به دنبال تبدیلش به دائم هستید، باز هم ویزای 187 استرالیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویزای 186 استرالیا

آیا جاب آفر استرالیا را دارید و می‌توانید با حمایت کارفرمای خود از این مسیر برای رسیدن به اقامت وارد عمل شوید؟ در این صورت باید شانستان را در استفاده از ویزای 186 استرالیا امتحان کنید. روشی که به آن اشاره داشتیم، شباهت بسیاری به ساب کلاس 187 دارد و برای استفاده از آن باید زیر 45 سال سن داشته باشید. داشتن سطح زبانی معادل آیلتس 6 و ارزیابی مثبت از سازمان مربوطه را می‌توان به عنوان سایر شروط اولیه معرفی کرد.

آیا با مطالعه توضیحات اندک بیان شده به گام برداشتن در این روند علاقه‌مند شدید؟ در این صورت قبل از هر کاری لیست مشاغل را بررسی کنید تا از وجود کد شغلی‌تان در آن اطمینان حاصل کنید؛ زیرا در غیر این صورت واجد شرایط استفاده از جاب آفر استرالیا نخواهید بود.

 

روش اخذ جاب آفر استرالیا

این روش مناسب افرادی است که در حیطه خاصی تخصص داشته باشند و این تخصص به گونه ای باشد که در هرکجایی وجود نداشته باشد. برای شروع آن کارفرمای استرالیایی که قرار است برای شما جاب آفر ارسال کند، باید بتواند اثبات کند که نتوانسته است که در تمام استرالیا فردی را با توانایی های شما پیدا نکرده است که همین موضوع خود یک پروسه جداگانه دارد به این صورت که با تعداد آگهی های رسمی کاریابی قابل اثبات است، لذا چنانچه کارفرما در نتیجه آگهی های استخدام در جراید شناخته شده و وب سایت های مربوطه نتواند فرد مورد نظر خود را بیابد، ممکن است بتواند یک فرد خارجی را جذب نماید.

موضوع دیگر این است که کارفرما این موضوع را اثبات کند که بر چه اساسی شما دارای صلاحیت هستید که دیگر متقاضیان استرالیایی نیستند. اگر کارفرما تمامی این موارد را رعایت نموده و همچنان نیازمند جذب نیروی خارجی مورد نظر باشد، می تواند با اعلام TRN Number یا ID Number خود به اداره مهاجرت اقدام به جذب متقاضی نمایید. متقاضیان برای این مسیر ویزاهای مانند ویزای 482 استرالیا، ویزای 186 استرالیا، ویزای 187 استرالیا، ویزای 457 استرالیا را قرار دهیم.

آیا جاب آفر استرالیا وجود دارد؟

با توجه به توضیحاتی که در قسمت‌های قبلی ارائه کردیم، بدون شک متوجه شده که پایه و اساس استفاده از جاب آفر استرالیا یافتن کارفرمایی واجد شرایط در این کشور است که به فردی با تخصص شما احتیاج داشته باشد. با توجه به این موضوع، برای بسیاری از افراد این سوال پیش میاید که آیا استفاده از این روند امری شدنی است یا خیر. در پاسخ به این پرسش باید بگوییم مسیر به روی شما باز می‌باشد.

سازمان مهاجرتی سلکت ویزا در حال حاضر از طریق همکاری‌هایی که با صاحبان کسب و کار در استرالیا برقرار کرده بستری مناسب را برای جاب آفر آرایشگری، جاب آفر کابینت سازی و جاب آفر نقاش ساختمان فراهم کرده است. در کنار این موارد شما می‌توانید با کمی جست و جو موقعیت‌های متنوعی را برای تخصص‌های دیگر هم بیابید؛ اما به دلیل شرایط کنونی تنها به بررسی مواردی که به آنها اشاره کردیم خواهیم پرداخت.

جاب آفر کابینت ساز در استرالیا

در حال حاضر کابینت سازی یکی از تخصص‌هایی به حساب می‌رود که برخی از کارفرمایان به دنبال یافتن نیروی متخصص در آن هستند. بر اساس اطلاعات موجود، با داشتن Job Offer در این زمینه می‌توانید به طور مستقیم وارد منطقه‌ای از پیش تعیین شده در کشور مورد بحث شده و تقریباً بدون هیچ دغدغه‌ای در موقعیتی قابل قبول با دستمزدی مناسب مشغول به کار شوید.

اگر سری به مطلب مهاجرت کابینت ساز به استرالیا در همین سایت بزنید، بدون شک اطلاعاتی جامع در مورد بازار کار و مسائل مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم با یافتن پیشنهاد کاری همه چیز تمام شده نیست. هر شخص برای آن که اثبات کند توانایی‌های حرفه‌ای مورد نیاز را دارد ملزم است اسسمنت مثبتی از سازمان ارزیاب مهارت دریافت کند. بازار کار رو به رشد، فرصت‌های متنوع و مزایای بسیار دیگری پیش رویتان قرار می‌گیرند.

جاب آفر آرایشگر در استرالیا

آرایشگری یکی از رشته‌هایی به حساب می‌رود که عده کمی فکر می‌کنند بتوانند با استفاده از آن بتوان به کشورهای خارجی مهاجرت کاری کنند؛ اما با توجه به آنچه که گفتیم، جاب آفر آرایشگری استرالیا مسیری بسیار مناسب برای ورود به این کشور و اشتغال در بازار کارش می‌باشد. آیا ورود به جامعه‌ای که موقعیت‌های شغلی‌اش با رشد 9.6 درصدی مواجه خواهد بود و تقریباً به ازای هر ساعت 59 دلار دریافت می‌کنید فرصت جذابی برایتان به حساب می‌رود؟

در این صورت به سراغ گزینه مناسبی آمده‌اید. آیا بر اموری مانند ارائه مشاوره در مورد مراقبت از مو، محصولات زیبایی و مدل، شامپو کردن و حالت دادن پوست سر، رنگ کردن، صاف کردن و تکان دادن دائمی مو با محلول‌های شیمیایی، کوتاه کردن با قیچی، قیچی و تیغ، حالت دادن به شکل dreadlock و بافته و افزودن اکستنشن، تراشیدن و کوتاه کردن ریش و سبیل تسلط دارید؟

پس در باید بگوییم بیشتر مهارت‌های مورد نیاز فعالیت با این عنوان را که در لیست مشاغل استرالیا با کد 391111 شناخته می‌شود را دارید. برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با مشاوران مجرب ما ارتباط برقرار کنید و یا به مطلب جاب آفر استرالیا برای مهاجرت آرایشگران در همین سایت مراجعه کنید.

 

جاب آفر نقاش ساختمان در استرالیا

 

جاب آفر نقاش ساختمان در استرالیا

یکی از رشته‌های فنی دیگری که کمتر کسی با تخصص داشتن در آن به فکر مهاجرت و وجود راهی برای گرفتن ویزای کاری استرالیا  میفتد، نقاش ساختمان است. شاید برایتان جالب باشد ANZSCO 3322 به این زمینه در لیست مشاغل مورد نیاز کشور مورد بحث اختصاص داده شده. هر فرد می‌تواند با یافتن موقعیتی مناسب، به طور میانگین در هفته تقریباً 1200 دلار درآمد داشته باشد. 71 درصد از شاغلان این حیطه با میانگین سنی 42 سال به طور تمام وقت مشغول به فعالیت هستند.

نصب داربست و نردبان و قرار دادن صفحات قطره‌ای برای محافظت از مناطق مجاور در برابر پاشیدن رنگ، آماده سازی سطوح با از بین بردن رنگ و کاغذ دیواری قدیمی، رفع آثار چوبی، پر کردن سوراخ‌ها و ترک‌ها، صاف کردن و آب بندی سطوح، انتخاب و آماده‌سازی رنگ‌ها به رنگ‌های مورد نیاز با مخلوط کردن بخش‌هایی از رنگ‌دانه، روغن و افزودنی‌های نازک‌کننده و خشک‌کننده، استفاده از رنگ، لاک و لکه بر روی سطوح با استفاده از برس، غلتک و اسپری و تمیز کردن تجهیزات و محل کار را می‌توان به عنوان وظایف افرادی معرفی کرد که از جاب آفر نقاش ساختمان در استرالیا برای ورود به آن استفاده می‌کنند.

 

آیا امکان دریافت پیشنهاد کار در استرالیا وجود دارد؟

 

آیا امکان دریافت پیشنهاد کار در استرالیا وجود دارد؟

استرالیا یک کشور مدرن و توسعه یافته می‌باشد که به شدت نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص است. همین موضوع باعث شده تا نرخ بیکاری آن نسبت به کشورهای هم تراز خود شدیداً پایین باشد. اینکه یک منطقه همیشه به دنبال نیروی کار از دیگر مناطق باشد دلیلی ندارد جز اینکه نمی‌تواند نیاز خود را در تمامی شاخه‌ها تامین کند.

برخی از شرکت‌ها و صنایع نیز برای تامین احتیاجاتشان، به صورت مجزا به دنبال افرادی هستند که بتوانند کمبودهای خود را جبران کنند. این کارفرماها وسواس بسیاری در انتخاب نیرو دارند و از این رو زمانی افراد خارجی را به کار می‌گیرند که از توانایی‌هایشان اطمینان خاطر حاصل کنند. با توجه به همه توضیحاتی که ارائه کردیم، باید بگوییم همچنان افراد متخصص شانس دریافت جاب آفر استرالیا را دارند.

یکی از بهترین روش‌ها برای موفقیت در این روند آشنایی با کارفرماهای بومی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم است. برای آن که شما عزیزان را کمی بیشتر با مسیرهای مستقیم آشنا کنیم، در ادامه فهرستی را قرار داده‌ایم که اسامی معروف‌ترین سایت‌های کاریابی را در دل خود جای داده است.

  • Adzuna
  • Job Active
  • Careerone
  • GradAustralia
  • GradConnection
  • Seek
  • Conservation Volunteers Australia
  • GoVolunteer Australia
  • Seek Volunteer
  • Linkedin

کلام پایانی

امیدوارم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در رابطه با جاب آفر استرالیا JOB OFFER برای شما ارائه کرده باشیم. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که بر اساس تجربه افراد بسیار از طریق ویزای کار وارد استرالیا می‌شوند که از این میان درصد بسیار پایینی از آن‌ها جاب آفر دریافت کرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که مهاجرت به استرالیا از این طریق بسیار سخت است چرا که بیشترین کار را باید کارفرما انجام دهد و به نوعی پیگیر این موضوع باشد که برای شما اجازه ورود را بگیرد در نتیجه کمتر کارفرمایی این سختی را به جان می‌خرد برای یک فرد دیگر مگر اینکه به شما بسیار نیازمند باشد.

لطفاً فریب دفاتر دیگر را نخورد دفاتری که ادعا دریافت جاب آفر را برای شما می‌کنند و بابت این موضوع مبالغی هرچند کم را از شما دریافت می‌کنند به این امید که برای شما پیشنهاد کاری می‌دهند. ما در این سال‌ها اگر جاب آفری دیده باشیم تماماً تلاش خود فرد بوده است که بر اساس توانایی‌های خود و مکاتباتی که با کارفرما داشته است توانسته است این JOB OFFER را کسب کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین