مهاجرت به استرالیا از طریق شغل نجاری

اگر شما هم یک نجار توانمند و با سابقه کاری هستید و قصد مهاجرت به استرالیا را دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید چرا که در این مقاله موارد بسیار مهمی را در ارتباط با مهاجرت به استرالیا از طریق شغل نجاری را به شما ارائه خواهیم داد و از آنجایی که ما به صورت تخصصی در زمینه استرالیا فعالیت داریم، در نتیجه تمامی اطلاعات در این مقاله بصورت تخصصی در زمینه مهاجرت به استرالیا از طریق شغل نجاری خواهد بود و مسیر را برای شما توضیح خواهیم داد و اگر شرایط گفته شده در این مقاله را داشته باشید می توانید شانس بسیار بالایی را برای مهاجرت به استرالیا را داشته باشید چرا که شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق شغل نجاری در سال های اخیر مناسب بوده است و می توان با امتیاز کمتری نسبت به بسیاری از رشته ها برای آن اقدام کرد.سازمان خمهاجرتی سلکت ویزا زیر نظر وکیل مهاجرت استرالیا فعالیت های خود را انجام می دهد.

 

مراحل مهاجرت از طریق شغل نجاری به استرالیا

در ابتدا خلاصه از مسیر مهاجرت برای شما عنوان خواهیم کرد. در این بخش ما در مورد ویزای کاری استرالیا صحبت خواهیم کرد و باید بگوییم که این مسیر براساس توانایی شما در کسب امتیاز است به این شکل که افراد باید براساس امتیاز هایی که در پارامترهای مختلف مانند سن ، میزان سابقه کار مرتبط و سطح زبان و موارد دیگر بدست می آورند می توانند شانس خود را برای دریافت ویزا بیشتر کنند. بعد از دریافت مشاوره رایگان و مشخص شدن مسیر شما باید تمامی مدارک خواسته شده از شما را ابتدا ترجمه و به سازمان مربوطه در استرالیا ارسال کنید تا مدارک و سوابق کاری شما ارزیابی شود (سازمان ارزیاب شغل نجاری در استرالیا TRA می باشد) در نهایت بعد از دریافت ارزیابی مثبت مدارک را به اداره مهاجرت استرالیا ارسال می کنید تا ویزای شما صادر شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

شرح وظایف یک نجار در استرالیا

بخشی از اصلی ترین شرح وظایف یک فرد نجار در استرالیا موارد زیر می باشد که شما می توانید با استفاده از آنها مدارک ارسالی خود را به سازمان TRA قوی تر کنید.

  • مطالعه نقشه ها و مشخصات برای تعیین مواد مورد نیاز ، ابعاد و روش های نصب
  • سفارش و انتخاب الوارها و مواد و تهیه طرح بندی ها
  • برش ، و مونتاژ قطعات برش داده شده
  • نصب چارچوب و قاب سقف ، کفپوش زیرین و تخته کف و تأیید اصالت سازه ها
  • مونتاژ چوب آماده شده برای تشکیل ساختارها و اتصالات آماده نصب
  • اتصالات چوب برش
  • ممکن است قالب بتنی بسازید.
  • ممکن است اتصالات موجود را تعمیر کنید.
  • ممکن است با ورقه های پلاستیکی ، perspex و فلزات کار کند.
  • میخ زدن صفحات فاشیا ، سقف های غلاف و اتصالات دیوار خارجی و قاب در و پنجره

 

سازمان ارزیاب مدارک کد شغلی نجاری در استرالیا

همان طور که در بالا اعلام کردیم شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق شغل نجاری Migrate to Australia as a Carpenter با کد انذکو 331212 نیاز دارید مدارک و سوابق کاری خود را در ابتدا به سازمان ارزیاب TRA استرالیا ارسال کنید تا مدارک شما ارزیابی و به نوعی معادل سازی شود توجه کنید که این سازمان بسیار سخت گیر می باشد و شما باید برای آن موفقیت در آن نکات بسیاری را رعایت کنید ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا از یک تیم تخصصی در دپارتمان TRA استفاده می کنیم تا به این صورت شرایط بسیار مناسبی را برای مساغل فنی محیا کنیم. براساس تجربه و آمارو ارقام گرفتن اسسمن مثبت و یا همان ارزیابی مثبت از این سازمان سخت می باشد ولی در عوض گرفتن ویزا برای مشاغل موجود در این سازمان به نسبت دیگر رشته ها ساده تر می باشد چرا که کف امتیاز در آن ها پایین تر است.

 

ویزای کاری استرالیا برای نجارها

 

سطح مهارت برای کد شغلی نجاری 331212 Carpenter

مدارک تحصیلی و یا همان سطح مهارت برای مهاجرت به استرالیا از طریق شغل نجاری براساس اعلام اداره مهاجرت استرالیا Skill Level3 اسکیل لول 3 می باشد یعنی شما باید مدرکی معادل کاردانی را داشته باشید هرچند که در بیشتر موارد داشتن سابقه کار مرتبط و رسمی بالای 3 سال و قابل اثبات می تواند شما را از مدرک بی نیاز کند. داشتن مدارک فنی و حرفه ای می تواند به شما در این مسیر کمک کند.

 

ویزاهای قابل دسترس برای کد شغلی نجاری در استرالیا 331212 Carpenter

اگر شما قصد مهاجرت از طریق شغل نجاری را دارید باد بگوییم خوشبختانه این کد شغلی در لیست مشاغل بلند مدت MLTSSL وجود دارد این به این معنی می باشد شما می توانید برای ویزاهای اصلی اقدام کنید بخصوص سه ویزای اصلی کاری با سابکلاس های 189 – 190 – 491 را در اختیار دارید و می توانید برای آنها اقدام کنید در جدول زیر همه چیز را برای شما نشان داده ایم.

 

میزان حقوق یک نجار در استرالیا

 

میزان حقوق شغل نجاری در استرالیا

معمولا مشاغل فنی در استرالیا شرایط کاری مناسبی دارند و از این رو می توان برای آن حقوق و دستمزد خوبی را متصور شد اما مبلغ مشخصی ندارد و عوامل مختلفی در آن تاثیر گذار است برای مثال ایالت شما و یا توانایی های شما تاثیر مستقیمی در میزان حقوق شما دارد میزان سابقه و تجربه شما در حقوق دریافتی شما تاثیر گذار است و عوامل بسیاری دیگر اما می توان گفتی به صورت میانگین ساعتی 30 دلار استرالیا و یا سالانه 72 هزار دلار استرالیا یک نجار در استرالیا دریافت می کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین