کارگاههای آموزشی PTE

برای چندین سال در سیستم اسکیل سلکت استرالیا  تنها امتحان بین المللی مورد قبول ، آزمونهای زبان انگلیسی موسوم به IELTS بوده است . در تغییراتی که کمتر از دو سال پیش در سیستم مهاجرتی استرالیا به وقوع پیوسته است ، چند آزمون دیگر نیز مورد قبول اداره مهاجرت استرالیا اعلام شده اند .

از زمره این ازمونها ،‌آزمون PTE Academic است که توسط موسسه PEARSON برگزار می گردد .این آزمون  توسط کامپیوتر و الگوریتمهای خاص و تعریف شده اجرا و تصحیح میگردد .

به دلیل تغییراتی که در شیوه های جدید ارزیابی و نمره دهی در آزمون IELTS مخصوصا در مهارت رایتینگ مشاهده شده است ، پیشنهاد می شود که جهت اخذ نمرات زبان مورد نیاز اداره مهاجرت ، متقاضیان نیم نگاهی نیز به این آزمون داشته باشند .

به صورت خلاصه ،‌اخذ نمره ۵۰ ( از ۹۰) در همه مهارتهای این ازمون معادل اخذ ایلتس ۶ ، اخذ نمره ۶۵ در همه مهارتهای این آزمون معادل اخذ ایلتس ۷ و  اخذ نمره ۷۹  در همه مهارتهای این آزمون معادل اخذ ایلتس ۸ در سیستم مهاجرت تخصصی استرالیاست .

بعد از بررسی های انجام گرفته در مورد این امتحان دو مانع اصلی در جهت تشویق متقاضیان به سرمایه گذاری روی این امتحان را پیش رو دیدیم :

  • عدم امکان انجام این تست در داخل خاک ایران
  • عدم وجود منابع مطالعاتی مناسب و همچنین اساتید مجرب در ایران

در مورد مشکل اول تمهیداتی اندیشیده ایم که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد اما در مورد مشکل دوم ،‌برنامه ریزی دقیقی انجام گرفته است که در مرحله اول جهت مشتریان گرانقدر دفتر سلکت ویزا و در مرحله بعد جهت عموم متقاضیان دسترسی به آخرین تکنیکهای انجام امتحان و همچنین منابع دست اول و نمونه سوالات امتحانی محیا گردد.

مفتخریم که به اطلاع برسانیم در انتهای هفته سوم خردادماه ،‌سری کارگاههای آموزشی PTE با حضور اساتید به نام و مجرب این امتحان در جهت آشنایی متقضایان با نحوه انجام امتحان و همچنین  ارایه آخرین تکنیکهای به روز موفقیت در این امتحان برگزار خواهد شد .

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در این کارگاهها در چند روز آینده گوش به زنگ کانالهای ارتباطی ما باشید .

کانال تلگرام ،‌وبسایت سلکت ویزا و همچنین خبرنامه هفتگی ما .

 

 

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین