خانه / دسته‌بندی نشده / بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت

بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت

استرالیا یکی از کشورهای بسیار پهناور جهان به حساب می‌آید که اقلیم‌های مختلفی را در دل خود جای داده و بسیار مهاجرپذیر نیز است. در این کشور شما می‌توانید جاذبه‌های گردشگری بسیاری را پیدا کرده و از آنها دیدن فرمایید. اگر قصد اقامت موقت در این کشور را برای بازدید از این مناطق، تفریح، استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی بسیار پیشرفته یا شرکت در سمینارها و مراسمات مختلف را دارید، بسته به مدت زمان اقامت باید برای اخذ ویزایی مناسب دست به کار شوید. معمولاً روشی که برای دریافت اقامت استرالیا پیش روی شما قرار دارد اخذ ویزای توریستی استرالیا است.

به هنگام اقدام برای دستیابی به این مهم باید برخی پیش زمینه‌ها برای تامین کردن شرایط مد نظر اداره مهاجرت استرالیا فراهم شوند که یکی از آنها را می‌توان مشخص کردن محلی خاص برای مستقر شدن به هنگام حضور در کشور است از این رو سعی کردیم در مقاله ای با عنوان بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت به شما در شناخت هتل های استرالیا کمک کنیم.

پس از بیان موارد فوق شاید به این فکر افتاده باشید که بهترین گزینه پیش روی شما برای به وجود آوردن شرایطی مناسب در ارتباط با زمینه بیان شده چیست؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم، در صورتی که کسی از اقوام یا اعضای خانواده شما در این کشور زندگی نمی‌کنند، رزرو هتل می‌تواند گزینه مناسبی به شمار بیاید. آیا به آشنایی با بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت علاقه‌مند شدید؟ در این صورت تا انتهای این مطلب با سلکت ویزا همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم تا برخی از این موسسات را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت

معرفی بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت یکی از مواردی است که می‌تواند به افراد علاقه‌مند به سپری کردن مدت اقامتشان در این کشور آن هم به بهترین نحو کمک شایانی کند.

در ادامه و برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این موارد فهرستی تهیه کرده‌ایم که در آن می‌توانید اسامی برخی از بهترین مراکز بیان شده را مشاهده و اطلاعاتی را در ارتباط با آنها کسب کنید. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هر یک از هتل‌های بیان شده تنها کافی است بر روی نام آنها کلیک کنید تا به سایت اصلی‌شان منتقل شوید.

 

هتل Emirates One&Only Wolgan Valley در استرالیا

 

هتل Emirates One&Only Wolgan Valley در استرالیا

آیا قصد دارید تا پس از ورود به این کشور از مناطق دیدنی آن بازدید کرده و زمانی بسیار آرامش بخش را برای خود سپری کنید؟ در این صورت EMIRATES ONE & ONLY WOLGAN VALLEY می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

هتل بیان شده تفرجگاهی است بسیار لوکس که در نزدیکی منطقه میراث جهانی کوه‌های آبی واقع شده و به دنبال آن بوده تا بتواند با حمایت و حفاظت از محیط زیست، محیطی بسیار آرام و دل نشین را در کنار امکانات مختلف رفاهی برای افرادی فراهم کند که قصد لذت بردن از چنین فضایی را در تعطیلاتشان دارند. برای رسیدن به این هتل، افراد باید تقریباً 3 ساعت از سیدنی در مسیری بسیار زیبا و جذاب رانندگی کنند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

در این مسیر شما قادر خواهید بود صخره‌های شیب داری را مشاهده کنید که در تضاد با منحنی ملایم کف دره قرار دارند. جاده منتهی به این مرکز در امتداد رودخانه و این صخره‌ها قرار گرفته است. آیا به دنبال تجربه‌ای تکرار نشدنی هستید؟ پس می‌توانید از مسیر هوایی با هلیکوپتر برای ورود به هتل استفاده کنید.

آیا به دنبال ماجراجویی هستید؟ در این صورت محیطی بسیار مناسب را برای این کار پیش رو خواهید داشت. این مرکز برای افرادی که به کسب این تجربه علاقه‌مند هستند امکان شرکت در تورهای گردشگری مختلفی را داده است. با استفاده از این تورها می‌توانید با خودرو و حتی اسب در محیط پیرامون به گشت و گذار بپردازید.

 

هتل Southern Ocean Lodge در استرالیا

 

هتل Southern Ocean Lodge در استرالیا

همان‌طور که مستحضر هستید، مناطق بسیار دیدنی مختلف در سراسر استرالیا قرار دارند. اگر شما به طلاقی دریا و بیابان ساحلی علاقه‌مند هستید و قصد دارید تا تعطیلات یا بخشی از زمان خود را به اقامت در محیطی این چنینی بپردازید، اقامتگاه اقیانوس جنوبی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

موسسان این هتل با به کارگیری طراحی بسیار خلاقانه سعی بر آن داشته‌اند تا ردپای اقامتگاه اصلی را از نمای بسیار دلنشین موجود حذف کنند. هر یک از سوئیت‌های موجود در این مرکز دارای نمایی خاص هستند و با اقامت در آنها می‌توانید از تماشای طلوع خورشید، مه و امواج دریا و سایر جاذبه‌های طبیعی استفاده کنید. اقامتگاه اصلی در Southern Ocean Lodge معمولاً با شومینه‌ای که در اتاقی بزرگ معلق است شناخته می‌شود.

امکاناتی که می‌توانید با اقامت در این هتل از آن بهره‌مند شوید را می‌توان شامل غذا خوری خصوصی، استخر بدون لبه در امتداد تراسی آفتاب‌گیر، سالن بدنسازی، سونا و استخرهای سرد و گرم دانست. تمامی موارد بیان شده در کنار هم باعث شده است تا اقامتگاه اقیانوس جنوبی به یکی از هتل‌های برتر و پرطرف‌دار استرالیا تبدیل شود.

 

هتل Darwin Waterfront Luxury Suites در استرالیا

 

هتل Darwin Waterfront Luxury Suites در استرالیا

داروین یکی از شهرهای استرالیا محسوب می‌شود که هر ساله پذیرای تعداد بالایی توریست است. شاید به هنگام انتخاب این شهر نگرانی‌هایی در ارتباط با یافتن محلی مناسب برای اقامت داشته باشید به خصوص اگر در زمان تعطیلات قصد ورود به این شهر را دارید.

سوئیت‌های لوکس داروین واترفرانت را نمی‌توان دقیقاً به عنوان هتل معرفی کرد اما افرادی که قصد مسافرت به داروین را دارند، می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات این موسسه اقامتی به فضایی مناسب با قیمتی منصفانه و امکانات مختلف و متنوع رفاهی دسترسی داشته باشند. با استفاده از سایت  Darwin Waterfront Luxury Suites شما قادر خواهید بود تا سوئیت‌هایی با 1 تا 3 اتاق خواب را به بهترین قیمت ممکن اجاره کنید.

به دلیل وجود بیماری کرونا، حداقل زمان اقامت 4 روز است. یکی از خدمات قابل توجه این مجموعه را می‌توان ارائه امکان بهره‌مندی از ماشین‌های رایگان برای تردد دانست. در صورتی که به کرایه سوئیتی مناسب در این شهر و از طریق موسسه مورد بحث علاقه‌مند هستید، بهتر است قبل از ورود اقدام به رزرو کردن مکانی مناسب برای خود کنید. برای این کار تنها کافی است با کلیک کردن بر روی نام مجموعه به سایت اصلی آن مراجعه کنید.

 

[irp posts=”15895″ ]

 

هتل بیابانی Longitude 131 در استرالیا

آیا به دنبال سپری کردن تعطیلات خود در کمپی بیابانی هستید؟ در این صورت Longitude 131 می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد زیرا از آن به عنوان یکی از مجلل‌ترین کمپ‌های استرالیا یاد می‌شود. صحرای مرکزی این کشور یکی از نقاطی است که بسیاری از گردشگران به بازدید از آن علاقه بسیاری نشان می‌دهند.

در میان تپه‌های قرمز رنگ این صحرا شما قادر خواهید بود اقامتگاه‌هایی چادری را ببینید. با ورود به این چادرها نمای بسیار مناسبی از سراسر منطقه را مشاهده خواهید کرد. به هنگام اقامت در این مرکز شما قادر خواهید بود تا آثار هنری متنوع بومیان را مشاهده و با آنها آشنا شوید؛ علاوه بر این رستوران مجموعه غذاهای استرالیایی را با بهترین کیفیت آماده سزای و سرو می‌کند.

تورهای مختلفی برای علاقه‌مندان به گشت و گذار در طبیعت و آشنایی با محیط و ماجراجویی در نظر گرفته شده‌اند که  هر یک توسط راهنمایی بومی رهبری می‌شوند. آیا به دنبال آن هستید که در تعطیلات خود تجربه‌ای آرامش بخش را به همراه خدمات درمانی داشته باشید؟ در این صورت بهتر است از تکنیک‌های ماساژ بومی و مواد شفابخش طبیعی Longitude 131 استفاده کنید.

 

Como Melbourne Hotel

ملبورن یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای استرالیا به حساب می‌رود. بدون شک افراد زیادی هر ساله برای پرداختن به امور مد نظر خود به این شهر مراجعه می‌کنند به همین سبب نیز هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری را در این منطقه خواهید یافت؛ اما در ارتباط با این موضع باید بگویم که آیا تمامی آنها جزو بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت به حساب می‌روند؟

بدون شک پاسخ این پرسش منفی است. Como Melbourne Hotel یکی از مراکزی در این شهر است که دارای حسن شهرت خاصی است. دلیل این حسن شهرت را نیز می‌توان وجود محیطی بسیار مناسب دانست که در آن خدمات مختلف به صورت بسیار دقیق ارائه می‌شوند. محبوبیت این اقامتگاه به قدری بالا است که سلبریتی‌های بسیاری آن را برای سپری کردن مدت زمان حضور خود انتخاب کرده‌اند. 111 اتاق در این مجموعه وجود دارند که می‌توانند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهند.

 

هتل جذاب the Boulevard Hotel Sydney

هتل بلوار سیدنی یکی از اقامتگاه‌های بسیار معروف و شناخته شده این شهر است. فرقی نمی‌کند قصد رزرو چه اتاقی را داشته باشید، در هر صورت طراحی این مرکز به گونه‌ای هست که بتواند نیازهای شما را بر طرف کند. در the Boulevard Hotel Sydney شما قادر خواهید بود تا از میان گزینه‌های متنوع موجود اتاقی مناسب را برای اقامت یا برگزاری جلسات تجاری و کاری خود انتخاب کنید.

نمای بسیار زیبای بندر سیدنی می‌تواند در انتخاب شدن این هتل توسط برخی از مسافران تاثیر بسیاری داشته باشد. پس از بیان کلیات، حال نوبت به آن می‌رسد تا به بررسی امکانات رفاهی این مرکز بپردازیم. وجود مواردی نظیر باشگاه ورزشی، انبار چمدان، وای فای رایگان، سونا و رستوران انتخاب Boulevard Hotel را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده است.

 

هتل Hilton Hotel Sydney در استرالیا

 

هتل Hilton Hotel Sydney در استرالیا

یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین هتل‌های شهر سیدنی را می‌توان Hilton Hotel Sydney به حساب آورد. در صورتی که مشتاق به آشنایی با آن هستید باید بگوییم، این مرکز اقامتگاهی 5 ستاره است که از 43 طبقه و 579 اتاق تشکیل شده و با اقامت در آن به حمل و نقل عمومی دسترسی بسیار مناسبی خواهید داشت.

با مراجعه به این هتل شما قادر خواهید بود ساختمانی با طراحی بسیار لوکس و زیبا بر اساس معماری معاصر را مشاهده کنید. این ساختمان در مرکز تجاری شهر واقع شده و دارای اتاق‌های بزرگ و سوئیت‌هایی خیره کننده است که در آنها از طراحی مدرن استفاده شده تا فضایی بسیار مناسب برای استراحت مراجعه کنندگان فراهم شود.

رستوران‌ها و بارهای مختلفی برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت به توریست‌ها تعبیه شده‌اند که می‌توانید با استفاده از خدمات آنها یکی از با کیفیت‌ترین غذاهای شهر را صرف کنید. در انتهای معرفی  Hilton Hotel Sydney باید بگوییم که امکانات دیگری نظیر مرکز زیبایی است که به سالن مو، مرکز تناسب اندام و spa مجهز است. در این قسمت‌ها شما قادر خواهید بود تا از ماساژ با سنگ داغ و مراقبت‌های پوستی نیز بهره ببرید.

هتل حیات رجنسی سیدنی

آیا به دنبال آن هستید تا برای مدت زمان حضورتان در سیدنی یا اطراف آن اقامتگاهی مناسب با امکاناتی متنوع فراهم نمایید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با حیات رجنسی که یکی از بهترین هتل‌های استرالیا است آشنا شوید. در منطقه بزرگ تجاری نزدیک به بندر دارلینگ مجموعه‌ای 15 طبقه وجود دارد که امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را برای مراجعین خود فراهم کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که این اقامتگاه با داشتن 892 اتاق می‌تواند تعداد زیادی مسافر را در دل خود جای دهد؛ اما نکته جالب‌تر آن است که هر یک از آنها می‌توانند نمایی دیدنی و جالب از شهر یا بندرگاه را داشته باشند. دسترسی مناسب به بخش‌های مختلف شهر و سیستم حمل و نقل در کنار سایر ویژگی‌هایی که تا به اینجا بیان کردیم باعث شده‌اند تا نام Hyatt Regency Sydney Hotel  در میان بهترین هتل‌های استرالیا قرار بگیرد.

هتل لانگهام

اگر به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل‌های استرالیا هستید، بهتر است سری به هتل لانگهام بزنید. مجموعه بیان شده در منطقه راکس سیدنی قرار دارد. آیا به دنبال محیطی آرام برای سپری کردن مدت زمان حضورتان در شهر بیان شده هستید؟ در این صورت باید بگوییم که اتاق‌ها و سوئیت‌های لانگهام گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود.

اگر قصد دارید در مناسبت‌های خاص به مقصد بیان شده بروید، توصیه می‌کنیم از قبل برای رزرو اتاق وارد عمل شوید؛ زیرا افراد بسیاری که به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل‌های استرالیا هستند، به سراغ این مجموعه میایند. سالن ماساژ، استخر، نزدیکی به قسمت‌های اصلی شهر و مواردی از این قبیل را می‌توان به عنوان بخش کوچکی از امکانات هتل لانگهام معرفی کرد. فرقی نمی‌کند در کدام بخش ساختمان موفق به رزرو اتاق شوید، در هر صورت می‌توانید از نمای بسیار زیبای تراس آن بهره ببرید.

هتل امورا جمیسون

زمانی که سخن از بهترین هتل‌های استرالیا به میان میاید، ذهن بسیاری از افراد به طور ناخودآگاه به سمت هتل امورا جیمسون می‌رود. این مجموعه با ویژگی‌های منحصر به فردی و خاصی که دارد محیطی بسیار آرام و پر امکانات را در اختیار مراجعین خود قرار می‌دهد. آیا قصد مسافرت به سیدنی و یا مناطق اطراف آن را دارید و به دنبال آشنایی با بهترین گزینه‌های اقامتی در دسترس خود هستید؟

در این صورت به شما عزیزان توصیه می‌کنیم از Amora Jamison Hotel غافل نشوید. به کاربردن مدرن‌ترین امکانات در این محیط باعث شده تا بدون شک از آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استرالیا یاد شود. آیا به دنبال اقامت در اتاق‌های سلطنتی و لوکس هستید؟

در این صورت توصیه می‌کنیم سری به طبقات چهارم تا 8 ام مجموعه مورد بحث بزنید. طبقات 30 تا 34 با داشتن سوئیت‌هایی بزرگ که نمایی بسیار چشمگیر از دارلینگ هاربور دارند، یکی از دیگر ویژگی‌هایی به حساب می‌رود که باعث شده تا Amora Jamison Hotel به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استرالیا شناخته شود.

هتل چهار فصل سیدنی

بدون شک زمانی که سخن از بهترین هتل‌های استرالیا به میان میاید، نام هتل چهار فصل به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد. این مجموعه که در مرکز شهر قرار دارد، محیطی بسیار ایده آل برای به دست آوردن تجربه‌ای باور نکردنی و یونیک به حساب می‌رود. بسته به محلی که اتاق شما قرار خواهد گرفت، نمایی بسیار زیبا از یکی از نمادهای اصلی شهر را مشاهده می‌کنید.

رستوران، پارکینگ، خشک‌شویی، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، بار و موارد بسیار دیگری در کنار هم ویژگی‌های این مجموعه 5 ستاره را تشکیل می‌دهند و باعث شده‌اند تا نام آن در میان بهترین هتل‌های استرالیا قرار بگیرد. آیا به دنبال آن هستید تا اوقات خوشی را با خانواده خود در محیطی آرام سپری کنید؟

جشن گرفتن مناسبت‌های مختلف با بهترین شرایط ممکن و به گونه‌ای به یادماندنی چه میزان برایتان اهمیت دارد؟ در هر صورت هر آنچه که برای سپری کردن یک تعطیلات غیر قابل باور به آن نیاز پیدا می‌کنید، در Four Seasons خواهید یافت؛ به همین سبب هم از آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استرالیا یاد کرده‌ایم.

هتل رویال میل (Royal Mail Hotel)

آیا از این موضوع خسته شده‌اید که بیشترین پیشنهاداتی که به شما تحت عنوان بهترین هتل‌های استرالیا می‌شود در یکی از شهرهای بزرگ مانند سیدنی و ملبورن هستند و می‌خواهید به سراغ سایر مناطق این کشور بروید؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات بیشتری در مورد هتل رویال میل به دست آورید. این مجموعه در شهری با نام دانکلد قرار دارد.

اگر بخواهید از طریق رانندگی به آن برسید، باید 3 ساعت و نیم را پشت فرمان سپری کنید. آیا به محیط زیست و حیات وحش بکر و دست نخورده کشور مورد بحث علاقه‌مند هستید؟ در این صورت باید بگوییم که یکی از بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت شما Royal Mail Hotel به حساب می‌رود. این مجموعه که در دل کوه استورگئون جای دارد، نزدیک بخش جنوبی پارک ملی گرمپاینز نیز هست.

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کرده‌ایم، دور از انتظار نیست که رویال میل از بخش‌هایی جالب و حیرت انگیز تشکیل شده باشد. اتاق‌های ساده و خانگی در کنار کلبه‌های فوق العاده که به شما امکان به همراه بردن حیوانات خانگی را نیز می‌دهند، بخشی از ویژگی‌های یکی از بهترین هتل‌های استرالیا به حساب می‌رود.

 هتل اولسن 

آیا به دنبال آن هستید تا به سراغ گزینه متفاوت دیگری از بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت بروید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای این بخش همراه باشید؛ زیرا قصد داریم هتل اولسن را برای شما معرفی نماییم. نام این مجموعه از نقاش معروف استرالیایی گرفته شده است. اگر قصد دارید در شهر ملبورن اقامت داشته باشید و علاقه قابل توجهی هم به هنر و نقاشی رنگ روغن دارید، باید The Olsen را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود در نظر بگیرید.

وجود 224 اتاق در کنار یکدیگر که به خوبی توسط دیزاینرهای حرفه‌ای طراحی شده‌اند تا فضایی هنری را حفظ نمایند، یکی از ویژگی‌های اصلی مجموعه به حساب می‌رود. آیا دوست دارید فضای اطرافتان نورگیر باشد و بتوانید ترکیبی از هنر، مدرنیته و طبیعت و نمایی زیبا را تجربه کنید؟ در این صورت The Olsen یکی از بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامتتان به حساب خواهد رفت.

هتل شانگری لا

در انتهای مطلب معرفی بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت، زمان آن می‌رسد تا به سراغ گزینه‌ای کمتر شناخته شده نسبت به سایرین برویم. در مجموع باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که قرار گرفتن Shangri-La Sydney در انتهای این فهرست نشان از پایین بودن کیفیت و خدمات ارائه شده توسط آن نیست. این مجموعه که از جمله مکان‌های اقامتی 5 ستاره به حساب می‌رود، 564 اتاق دارد و نمایی از رو به روی بندر سیدنی را با ورود به آنها مشاهده می‌کنید.

هر آنچه که به ذهن شما برسد در این محیط وجود دارد و می‌توانید بدون نگرانی تمامی نیازهای خود را برطرف نمایید. خدمات عروسی، سالن همایش بزرگ، سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ، سالن ورزشی و امکانات متنوع بسیار دیگری با ورود به شانگری لا در اختیارتان قرار می‌گیرند. با وجود چنین وضعیتی به دور از انتظار نیست که از آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استرالیا یاد کنیم.

هتل‌های ارزان استرالیا

مواردی که در قسمت قبل آنها را مورد بررسی قرار دادیم، در راستای بهترین هتل‌های استرالیا برای اقامت بود. بدون شک بهره‌مندی از امکانات رفاهی مختلف و فضایی لوکس هزینه‌هایی تقریباً بالا را برای افراد به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال آن هستید تا با صرف هزینه کمتری مدت زمان اقامت خود را در این کشور سپری کنید، بهتر است با هتل‌های ارزان استرالیا آشنایی پیدا کنید. برای این کار تنها کافی است لیست زیر را مطالعه کنید.

  • هتل سوفیا
  • هتل کلرمونت
  • هتل اقتصادی آیبیس
  • هتل ریچموند هیل
  • هتل میامی
  • ارو آن سوانستون

شاید با مطرح شدن واژه ارزان در کنار اسامی این مراکز به این فکر افتاده باشید که قیمت بیان شده به دلیل عدم دسترسی مناسب و یا نداشتن امکانات رفاهی است که این شک، شکی منطقی است. در ارتباط با این موضوع باید بیان کنیم که برخی از امکانات رفاهی این هتل‌ها نسبت به مراکز لوکس کمتر است اما به گونه‌ای است که می‌توان آنها را قابل قبول قلمداد کرد.

معمولاً تمامی مراکز ذکر شده در فوق دارای دسترسی مناسب به وسایل حمل و نقل عمومی بوده و محیطی آرام و دل نشین دارند. فرقی نمی‌کند که قصد اقامت در کدام شهر را داشته باشید، در هر صورت بدون شک می‌توانید گزینه مناسبی را برای خود بیابید. در ادامه و برای اشنایی بیشتر شما عزیزان با مراکز بیان شده به صورت مختصر برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

 

هتل اقتصادی آیبیس استرالیا

همان‌طور که از نام این هتل مشخص است، آیبیس مرکزی اقتصادی است که به هنگام اقامت در آن نیازی به پرداخت هزینه نسبی زیادی نخواهید بود. این مرکز در ملبورن واقع شده و توانسته 3 ستاره را از سازمان‌های ارزیاب اخذ کند. این مرکز اقامتی اقتصادی از 146 اتاق تشکیل شده است. امکانات رفاهی ارائه شده نسبت به هتل‌های برتر این شهر قابل مقایسه نیستند اما نسبت به مخارجی که برای اقامت می‌پردازید بسیار مناسب هستند.

 

هتل میامی استرالیا

این مرکز یکی از هتل‌های ارزان دیگری است که می‌توانید در ملبورن آن را برای اقامت انتخاب کنید. وجود تنوع بالا در انواع اتاق‌های در دسترس و فاصله کم آن تا مرکز شهر را می‌توان به عنوان برخی از مزایای این هتل به حساب آورد. اگر به دنبال صرف هزینه‌ای کم با دسترسی به امکانات رفاهی متوسط هستید، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما هتل میامی است.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین