بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022

بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 کدام است؟ شاید این سوال بسیاری از متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری باشد که قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را داشته باشند و می خواهند مسیر سرمایه گذاری در یک کشور دیگر را انجام دهند. تقریبا تمامی کشورها ویزای سرمایه گذاری را ارائه می کنند در این میان هر کدام از این کشورها مزایای و معایبی را دارند ولی براساس تجربه تقریبا اکثر متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری انتخاب کشور خود را براساس دو فاکتور معرفی توسط دوستان و آشنایان و همچنین فاکتور وجود اقوام درجه یک در آن کشورها انتخاب می کنند به همین دلیل در این زمینه تحقیق نمی کنند و شناخت بالایی نسبت به دیگر کشورها و دیگر ویزاهای سرمایه گذاری ندارند.

می‌خواهیم شما را با ویزای سرمایه گذاری استرالیا آشنا کنیم تا دلیل خود را برای انتخاب بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 عنوان کنیم که چرا ویزای کارآفرینی استرالیا می تواند بهترین انتخاب باشد.

 

چرا سرمایه گذاری در خارج از کشور؟

جواب واحد و یکسانی برای این سوال وجود ندارد چرا که هر فردی براساس دلایل و شرایط خود یک و یا چند دلیل برای این سوال را دارد. اما براساس تجربه شخصی خود، باید بگوییم اصلی ترین دلیل برای اخذ ویزای سرمایه گذاری یک کشور می تواند دریافت اقامت آن کشور باشد، ساده بگوییم اکثر متقاضیان ویزای سرمایه گذاری استرالیا، کانادا، آلمان ، ترکیه و… برای دریافت اقامت دائم و یا موقت آن کشور اقدام به استفاده از مسیر سرمایه گذاری می کنند و این موضوع هم معمولا به دلیل سخت بودن مسیرهای دیگر است چرا که باید پذیرفت فردی که شرایط سرمایه گذاری را دارد خیلی راحت تر می تواند ویزا و اقامت را دریافت کند تا از مسیر ویزاهای کاری و همچنین دلایل دیگری مانند شرایط مناسب اقتصادی آن کشور و یا تامین یک آینده روش برای خود و اعضای خانواده و در مواردی برخی از متقاضیان که تعداد کمی هم ندارند به دنبال گسترش بیزینس و کسب وکار خود هستند و از این رو به بازارهای بین المللی توجه ویژه ای دارند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

شاید شما هم برای این سوال دلایل خاص خود را داشته باشید و بدون شک هر متقاضی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور دلایل خاص خود را دارد.

 

موارد تاثیر گذار در انتخاب بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در سال 2022

 

موارد تاثیر گذار در انتخاب بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در سال 2022

شما برای انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری و یا بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 گزینه های زیادی را دارید ولی در این بخش چند پارامتر مهم را مشاهده خواهید کرد که به شما در انتخاب کشور هدف کمک بالایی می کند. در ابتدا عنوان کردیم که هر فرد برای انتخاب کشور خود می تواند چندین دلیل داشته باشد. معیارهای مهم از لحاظ سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی دریافت اقامت آن کشور ، سودهی، ارزآوری و اخذ تابعیت و موارد فراوان دیگری می باشد.

معیارهای انتخاب بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری در اکثر کشورها مشابه است و می‌تواند به طور کلی شامل موارد زیر باشد:

  • دریافت اقامت آن کشور
  • دریافت تابعیت آن کشور
  • ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیاسی
  • دارا بودن نظام حقوقی سالم و به دور از فساد
  • سطح بالای زندگی
  • تامین آینده خود و اعضای خانواده
  • برابری میان شهروندان و مهاجران
  • حمایت های دولت از سرمایه گذاریان خارجی
  • نظام حقوقی سالم

 

اگر شما در ایران کسب و کار و یا جواز کسبی دارید که از گردش مالی سالیانه مناسبی برخوردار باشد و میزان دارایی های شما در ایران (شامل اموال منقول و غیر منقول) باید حداقل 2/5 میلیارد تومان باشد، می توانید برای این ویزا که سابکلاس 188 می باشد اقدام کنید.

 

استرالیا بهترین کشور برای سرمایه گذاری در سال 2022

پیشنهاد ما به شما متقاضیان عزیز برای رسیدن به یک آینده روش اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا می باشد و برای این منظور دلایل بسیاری را داریم. اما ابتدا یک سوال از شما می‌پرسیم و آن هم این است که شما برای سرمایه گذاری در یک کشور خارجی چه انتظاراتی را دارید و یا از دید شما بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 باید چه ویژگی ها و آپشن هایی باید داشته باشد؟ حالا باید چند دلیل مهم برای این ادعا خود عنوان کنیم.

شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا

باید بگوییم ما در مورد ویزای 188 استرالیا سخن می گوییم که ویزای کارآفرینی می باشد و به اشتباه سرمایه گذاری نامیده می شود ولی در مجموع باید بگوییم شرایط ویزای سرامایه گذاری استرالیا سابکلاس 188 بسیار راحت و قابل دسترس می باشد به این صورت که اگر شما در ایران یک کسب و کار فعال با گردش مالی سالیانه مناسب در اختیار داشته باشید و همچنین میزان دارایی های شما و همسرتان (شامل اموال منقول و غیر منقول) بالای 2/5 میلیارد تومان باشد می توان گفت شما شرایط ویزای 188 را دارید. حالا با کمی بررسی می توان به این نتیجه رسید که بسیاری از متقاضیان این شرایط را دارند.

 

حجم و میزان سرمایه گذاری در استرالیا

یکی از پارامترهای اصلی در اخذ ویزای سرمایه گذاری و یا انصراف از آن همین گزینه می باشد جایی که شما در کشور ترکیه نیاز به سرمایه گذاری حداقلی 250 هزار دلار امریکا دارید و یا در کانادا حداقل 350 هزار دلار و دیگر کشور ها به همین صورت، انتظار می رود مبلغ بالایی را در استرالیا به عنوان یک کشور مدرن با سطح زندگی بالا داشته باشید، ولی باید بگوییم به این صورت نمی باشد شما برای دریافت ویزای 188 استرالیا نیاز به سرمایه گذاری 200 هزار دلاری دارید و همچنین برای انتقال آن تا سه سال زمان دارید و در همان ابتدا نیازی به انتقال این مبلغ در استرالیا ندارید که همین آپشن را هیچ کشوری ندارد و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و در استرالیا به کسب تجربه و بررسی محیط بپردازید تا بیزینس مورد نظر خود را به شکل بهتری در آینده راه اندازی کنید.

 

چرا استرالیا برای سرمایه گذاری

 

شرایط دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

در صورتی که شما شرایط اخذ ویزای 188 را داشته باشید می توانید به راحتی برای این ویزا اقدام کنید و اقامت قانونی استرالیا را دریافت کنید فقط باید به این نکته توجه کنید که این قامت 4 سال و 3 ماهه می باشد که قابل تمدید به 6 سال است که در نهایت می توانید بعد از راه اندازی یک کسب و کار موفق در استرالیا آن را به دائم تبدیل کنید. اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری را مطالعه کنید تا جوابی برای تمامی سوالات خود داشته باشید.

 

کشور استرالیا صنعتی تر از همیشه

شاید کمتر کسی کشور استرالیا با 25 میلیون نفر جمعیت را با عنوان یک کشور صنعتی بشناسد اما باید بگوییم استرالیا دارای بزگترین معادن، ده ها کارخانه بزرگ در سطح جهانی، پیشرو در صنعت کشاورزی و دامداری، جزء کشورهای مهم در صتعت توریسم و موارد بسیار دیگر

 

سرمایه گذاری در کشور با موقعیت استراتژیک

اگر به دنبال بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 هستید کشورهایی را در لیست قرار دهید که موقعیت استراتژیک خوبی داشته باشند. این بیشتر مناسب متقاضیانی است که به دنبال تجارت با دیگر کشورها هستند از این رو باید عنوان کنیم که استرالیا به دلیل موقعیت استراتژیک مناسب و نزدیکی با جنوب شرق آسیا به یک بازار بزرگ 3 میلیارد نفری دسترسی دارد و این یک شانس خوب برای صادر کنندگان این کشور می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

اقتصاد امن استرالیا شناخته شده در جهان

استرالیا برای متقاضیان سرمایه گذاری یک محیط مناسب می باشد چرا شما در این کشور با پایداری سیاسی، سیستم قانونمند حمل‌ونقل و چهارچوب‌های حاکمیتی خوب در استرالیا، پایه‌ای برای انعطاف‌پذیری اقتصادی آن می‌باشد. براساس آمارهای رسمی استرالیا رتبه 5 در شاخص آزادی اقتصادی را دارد و سیستم حاکم براین کشور تفاوتی میان شهروندان و سرمایه گذاران خارجی قائل نمی شود و از این رو از سرمایه گذاران خارجی حمایت های بسیاری را انجام می دهد.

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

نظرات 5

نظر دهید

5 دیدگاه دربارهٔ «بهترین ویزای سرمایه گذاری در سال 2022»

  1. بنظر شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا باید چه میزان سرمایه گذاری در این کشور انجام داد؟

    1. بستگی به ایالت شما داره ولی در کل از 200 هزار دلار استرالیا شروع میشه و قراره ایالت ها این میزانو افزایش هم بدن

    1. بله بدون شک اگه یک کسب و کار مناسب و حساب شده ایجاد کنید می تونید ویزای 188 استرالیا رو به ویزای 888 که دائم تبدیل کنید کاری که بسیار از متقاضیا تونستن انجام بدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین