روش های مهاجرت به استرالیا
خانه / دسته‌بندی نشده / روش های مهاجرت به استرالیا

روش های مهاجرت به استرالیا

در بین راه های متنوعی که در ذیل آمده شرایط مهاجرت به استرالیا برای افرادی که دارای مهارت هستند و یا شرایط تحصیل دارند و یا امکان سرمایه گذاری و کارآفرینی راه های متفاوتی تعریف گردیده ، حال اگر شما با هر مدرکی به دنبال روش های مهاجرت به استرالیا هستید می توانید در بخش بندی های مختلف ویزای مورد نظر خود را بسته به شرایط خود انتخاب نمائید. از مهم ترین دلایل مهاجرت می توان ادامه تحصیل، کار و سرمایه گذاری اشاره کرد. در این مقاله می خواهیم استرالیا را بررسی کنیم و بدانیم چه روش هایی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد.

 

نکات مهم و ضروری برای مهاجرت به استرالیا

در همین ابتدا باید بگوییم که ما در اینجا به راه هایی اشاره خواهیم داشت که کاملا قانونی هستند و این روش ها شامل پناهندگی و از این دست اقامت ها نمی شود. مشخص کردن هزینه ای برای مهاجرت به استرالیا امکان پذیر نیست، این قبیل موضوعات بسته به نوع مهاجرت و مشاوران و وکلایی که به کار می گیرید، بسیار مختلف هستند.

 

نکته ی مهم درباره ی مهاجرت به کشورهای گوناگون از جمله استرالیا این است که با تغییر وضعیت اقتصادی و سیاسی کشورها، شرایط اخذ اقامت و مهاجرت به سرزمین های گوناگون هم تغییر می کند. برای نمونه می توان به شرایط کنونی اشاره کرده که وجود ویروس کرونا تمام معادلات را تغییر داده است.

ما در اینجا سعی داریم راه های عمومی مهاجرت به استرالیا را بدون جانب داری از هیچ کشوری بیان کنیم. هر یک از انواع شرایط و راه کارهایی که برای مهاجرت به استرالیا در این مطلب بیان شده جزئیات زیادی دارد و تنها قصد ما آشنایی شما با مباحث کلی مهاجرت به استرالیا می باشد.

بحث در رابطه با مهاجرت به استرالیا بسیار گسترده می باشد و هر نکته و روشی برای مهاجرت به این کشور می تواند به تنهایی مطلبی طولانی شود؛ بحث هایی از قبیل قوانین ورود و خروج، زندگی، تحصیل، قوانین واردات و صادرات و تجارت، کار، کسب تابعیت، انواع ویزا، قوانین استخدام و حمایت از کارگران و هزاران مورد دیگر.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

آشنایی با سبک زندگی در استرالیا

اگر به هر دلیلی از جمله کار و سرمایه گذاری و یا ادامه تحصیل و … تصمیم به مهاجرت دارید، باید عجله را کنار بگذارید و حتما پیش از اقدام، خوب درباره‌ی مقصدتان فکر کنید.

 

زندگی در استرالیا

درباره ی زندگی در استرالیا باید بدانید که معمولی زندگی کردن در این کشور امکان ندارد. باید در همه ی جوانب سعی کنید که پیشرفت داشته و در یک سطح باقی نمانید. البته تلاش های شما کاملا نتیجه بخش خواهد بود، زیرا زندگی در استرالیا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. دولت استرالیا شهروندانش را تشویق به فراگیری میراث فرهنگی، زبان، آداب و رسوم و ارزش هایش می کند. پس اگر به این کشور بروید باید با آداب مردمان این سرزمین آشنا شوید.

همچنین دولت این کشور افرادی را که اقامت موقت استرالیا را کسب کرده اند ترغیب می کند تا شرایط اقامت دائم را به دست آورند، پس باید روحیه ی پیشرفت کردن و ارتقای توانایی هایتان را داشته باشید تا شهروندی موفق در استرالیا به حساب آیید.

همچنین اگر قصد راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری در استرالیا را دارید باید با قوانین و شرایط کاری این کشور آشنا شوید تا در آینده به مشکل برنخورید. باید توجه کرد که برای اقامت، کار و یا هر فعالیت دیگری در کشوری خارجی باید زبان انگلیسی را خوب بدانید و این نکته در استرالیا بسیار پررنگ تر است.

اما با پشت سر گذاشتن مشکلات مهاجرت پس از کسب اقامت موقت و یا دائم شما کاملا به عنوان یک شهروند استرالیایی شناخته می شوید و از مزایایی همچون بیمه، حمایت دولت در مشکلات زندگی از جمله ناامنی، دزدی و … برخوردار خواهید شد. نکته آخر این که زیبایی ها، آب و هوای خوب و اقتصاد پویا دلایل اصلی محبوبیت این کشور نزد جهانیان است.

 

مشاور و وکیل مهاجرت استرالیا

در حال حاضر اقتصاد استرالیا مستحکم و قوی است و از افرادی که ماهر و توانمند هستند استقبال می کنند، اگر برای اولین بار به مهاجرت به استرالیا می اندیشید خوب است که با یک مشاور توانمند صحبت کنید. اما حتما در نظر داشته باشید که افراد سودجوی زیادی در زمینه ی مهاجرت فعالیت می کنند و از آشنا نبودن متقاضیان به امر مهاجرت استفاده کرده و از آن ها درخواست مبالغ هنگفتی می کنند. برای جلوگیری از کلاه برداری خوب است که با چند مشاور هم زمان دیدار کنید تا کمی با مهاجرت به کشور مد نظرتان آشنا شوید و یا با افرادی که به کشور مقصدتان مهاجرت کرده اند صحبت کرده و از تجربیات آنان استفاده نمایید.

 

ارزیابی مهارت ها برای استرالیا

یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به استرالیا مهاجرت از طریق کار و تخصص می باشد. افرادی که مهارت خوبی در زمینه ی تخصص خودشان داشته باشند، می توانند به استرالیا مهاجرت کنند. اگر شما در زمینه ی تخصص خود خبره و کارآمد باشید، می توانید درخواست کسب ویزای اسکیل ورکر نمایید.

پس از آن که درخواستتان را به استرالیا اعلام کردید، وضعیت شما بررسی می شود و اگر بتوانید امتیاز کافی برای ورود به آن کشور را کسب کنید و یا به عبارتی دیگر واقعا در رشته ی تخصص خود کارآمد و ماهر باشید، می توانید مهاجرت و در نهایت اقامت استرالیا را کسب نمایید.

 

اثبات مهارت های خود برای اداره مهاجرت استرالیا

می خواهیم به نکته ای اشاره کنیم که شاید شما را برای مهاجرت به استرالیا دلسرد کند چرا که اکثر افرادی که به این روش تصمیم به مهاجرت می گیرند، پذیرفته نمی شوند. باید بدانید که در استرالیا تا پیش از سال ۲۰۰۴ میلادی نرخ بیکاری بسیار پایین بود و سن بیکاران ۱۰ سال برآورد شده بود و به صورت هفتگی موقعیت های کاری جدید برای شهروندان استرالیا ایجاد می شد، به عبارتی دیگر مهاجرت کاری به این کشور کاملا غیر قابل باور بود، اما رفته رفته اوضاع تغییر کرد و امروزه افراد واجد شرایط و ماهر می توانند به استرالیا مهاجرت کنند.

اگر شما قصد دارید به صورت کاری به استرالیا مهاجرت کنید باید بتوانید توانایی های خود را در کارتان به مسئولین مهاجرت این کشور ثابت کنید، پس خوب فکر کنید و تعارف را با خودتان کنار بگذارید؛ همین بخش اثبات مهارت است که کار را کمی سخت می کند. اگر بتوانید مهارتتان را ثابت کنید، خواهید توانست که اقامت موقت یا دائم استرالیا را به دست بیاورید. فقط اداره ی مهاجرت استرالیا باید شما را بپذیرد.

 

ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا

یکی از روش های دیگر برای مهاجرت به استرالیا ویزاهای سرمایه گذاری می باشد. اگر شما فرد ماهری هستید و در سطح ارشد در کسب و کار خود می باشید و یا قصد دارید که کسب و کاری که در آن مهارت دارید را در استرالیا به راه اندازید، ممکن است که بتوانید ویزای کسب و کار و تجارت استرالیا را به دست آورید. یکی هز اصلی ترین ویزاهای این گروه ویزای 188 می باشد که به طور کامل در صفحه مربوطه در مورد آن بررسی کرده ایم. این ویزا موقت و چهار ساله می باشد که می توانید از طریق آن به راحتی وارد استرالیا شوید هرچند که اصلی ترین شرایط آن اثبات میزان دارایی و گردش حساب شما در ایران می باشد.

 

مهاجرت از طریق خانواده

یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده می باشد. دولت استرالیا برای حفظ کانون خانواده و بزرگ‌شدن فرزندان در کنار والدین‌شان اهمیت زیادی قائل است. به همین منظور اخذ ویزای استرالیا را برای خانواده ها فراهم کرده است از این رو شما می توانید از یکی از روش های زیر اقدام کنید.

  • حالت اول برای افرادی است که اقامت دائم استرالیا را دارند و فرزندان آنها می توانند از طریق والدین خود وارد استرالیا شوند.
  • حالت دوم مناسب افرادی می باشد که فرزندان آنها اقامت دائم استرالیا را دارند می توانند از طریق ویزای والدین وارد استرالیا شوند.
  • حالت سوم مناسب افرادی می باشد که همسر و یا نامزد آنها به استرالیا مهاجرت کرده اند و می توانند درخواست ویزای استرالیا بکنند.

توجه داشته باشید که در این نوع مهاجرت فردی که در استرالیا ساکن است به نوعی ضامن شما محسوب می شود و باید سنش از ۱۸ سال بیشتر باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین