شغل‌های فنی پردرآمد در استرالیا

اگر در حیطه فنی مشغول به فعالیت هستید و قصد دارید که از طریق مهاجرت به زندگی با سطح رفاهی هر چه بهتر دست یابید، استرالیا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. بالا بودن میزان حقوق در استرالیا، امنیت شغلی، نرخ بیکاری پایین و اقتصادی قدرتمند را می‌توان به عنوان برخی از دلایلی به حساب آورد که این کشور را به شما پیشنهاد داده‌ایم. در این روند یافتن موقعیت شغلی مناسب یکی از مهم‌ترین فاکتورها و شاخصه‌های مطرح است.

به هنگام انجام این کار، یکی از مواردی که بسیاری از افراد به آن توجه می‌کنند میزان درآمد است. بنا بر موارد بیان شده آشنایی با شغل‌های فنی پردرآمد در استرالیا به علاقه‌مندان اشتغال در این کشور کمک خواهد کرد تا به صورت حدودی از وضعیت زمینه کاری‌شان آگاه شوند. در صورتی که به کسب اطلاعات در این زمینه علاقه‌مند هستید، تنها کافی است تا انتهای این مطلب با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا همراه باشید.

چگونه موقعیت شغلی مناسبی در استرالیا بیابیم؟

برای یافتن موقعیت شغلی مناسب در استرالیا روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که یکی از آنها، استفاده از سایت‌های کاریابی معتبر است. فرقی نمی‌کند در چه زمینه‌ای به دنبال کار می‌گردید، در هر صورت قادر خواهید بود در این سایت‌ها گزینه‌هایی مختلف را مشاهده و با شرایط هر یک آشنا شوید.

در ادامه فهرستی از معتبرترین این موارد را ذکر کرده‌ایم و برای مشاهده هر یک تنها کافی است بر روی نام گزینه مد نظر کلیک کنید. آیا به دنبال یافتن شغل‌های پردرآمد در استرالیا هستید؟ در این صورت می‌توانید با مطالعه ادامه این مطلب با برخی از آنها آشنا شده و در سایت‌های زیر با میزان حقوق آنها در سال آشنا شوید و برای تصدی بهترین گزینه‌ها دست به اقدام بزنید.

 

[irp posts=”10962″ ]

 

شغل‌های فنی پردرآمد در استرالیا کدامند؟

کشور استرالیا هر ساله به پذیرش متخصصان در زمینه‌های مختلفی با استفاده از ویزاهای کاری برای تامین نیروی کار خود می‌پردازد. قبل از شروع روند مهاجرت به استرالیا از این روش بهتر است ابتدا لیست مشاغل منتشر شده را مطالعه کنید تا از وجود حوزه فعالیتی‌تان در آن اطمینان خاطر حاصل کنید.

معمولاً مشاغل فنی‌ای که با تکنولوژی در ارتباط هستند نسبت به سایر موارد موجود درآمد بیشتری دارند. در ادامه و برای آشنایی شما عزیزان با شغل‌های فنی پردرآمد برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد.

 

شغل‌های فنی پردرآمد در استرالیا کدامند؟

 

مدیر برنامه برای استرالیا

مدیر برنامه یکی از موقعیت‌هایی به حساب می‌رود که با داشتن میزان دریافتی میانگینی بالغ بر 150000 تا 210000 دلار در سال یکی از شغل‌های فنی پردرآمد در استرالیا است. افرادی که در این موقعیت مشغول به فعالیت می‌شوند وظیفه خواهند داشت تا بر تمامی پروژه‌های شرکت و یا سازمانی که در آن کار می‌کنند نظارت داشته باشند.

در این روند فرد باید با در نظر گرفتن چشم‌انداز کلی مشخص شده به دنبال آن باشد تا تمامی فرایندهای موجود به درستی انجام شوند. انجام هماهنگی‌های مختلف بخش‌ها بدون دخالت در آنها یکی از وظایف دیگر این پست به حساب می‌رود.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

معمار سازمانی در استرالیا

همان‌طور که بیان شد مدیر برنامه وظیفه نظارت بر انجام صحیح فرایندها را به عهده داشت. معمار سازمانی شخصی است که باید کلیه خدمات و فرایندها را کنترل کرده و در صورت احساس نیاز به بهبود و ارتقا این تغییرات را به وجود آورد. اگر مهارت ارتباطی قوی، و تحلیل و تفکر انتقادی دارید می‌توانید در این موقعیت شغلی با موفقیت دست به فعالیت بزنید.

اگر بخواهیم به صورت کلی تر امور مربوط به یک معمار سازمانی را بیان کنیم باید بگوییم این افراد مسئولیت نگهداری کل زیر ساخت فناوری کسب و کارها هستند. شاید با مطالعه موارد بیان شده به این فکر افتاد باشید که مسئولیت‌های سنگینی بر عهده ایفا کننده این نقش قرار دارند. درست است؛ اما میزان حقوق دریافتی برای بر عهده گرفتن این مسئولیت‌ها نیز 150000 تا 225000 دلار است که فشارهای کاری را پوشش می‌دهد.

 

معمار فضای ابری

 

معمار فضای ابری

یکی از زمینه‌های فنی مرتبط با فناوری که به تازگی نسبت به سایر رشته‌های تخصصی در حال گسترش است، معماری فضای ابری است. از آنجایی که امروزه تقریباً همه امور به اینترنت وابسته هستند، ذخیره سازی و مدیریت داده‌ها در سرورها یکی از زمینه‌هایی است که در حال حاضر از وضعیت کاری بسیار مناسبی برخوردار است.

طراحی چارچوبی کلی برای پشتیبانی و مدیریت مقدار زیادی از اطلاعات را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین وظیفه متصدیان این موقعیت شغلی دانست. لازمه‌های انجام این کار را می‌توان داشتن مهارتی بالا در توسعه نرم‌افزار، محاسبات ابری و معماری برای حل چالش‌ها و مشکلات مختلف دانست.  میانگین درآمد افراد شاغل در این حوزه بین 150000 تا 225000 دلار است که بر همین اساس یکی از شغل‌های فنی پردرآمد به حساب می‌رود.

مدیر ارشد محصول برای استرالیا

برای آن که محصولی پس از تولید بتواند جایگاه مناسبی را در بازار به دست آورد و با شکست مواجه نشود، نیاز است تا چشم انداز و هدفی خاص برایش قبل از تولید مشخص شود. مدیر محصول وظیفه طراحی چشم انداز محصول، نوآوری، توسعه، طراحی، بازیابی و مدیریت نظارت دارد. در کنار موارد بیان شده، رهبری تیم تولید نیز بر عهده این دسته از افراد قرار دارد.

در نتیجه حضور چنین اشخاصی برای تولید محصولی با کیفیت که بتواند جایگاه مناسبی را در بازار فروش به دست آورد بسیار حائز اهمیت است. بسته به حجم کاری و اهمیت نقشی که مدیر ارشد محصول ایفا می‌کند، دریافت حقوقی در بازه 180000 تا 250000 دلار چیزی خارج از انتظار نیست.

 

مدیر ارشد مشتری

 

مدیر ارشد مشتری در استرالیا

شاید با شنیدن نام مدیر ارشد مشتری به این فکر بیفتید که این موقعیت در زمینه کارهای فنی قرار نمی‌گیرد؛ اما این تفکر، تفکری اشتباه است. در نظر گرفتن نیازهای مشتریان از دیدگاه‌های مختلف نظیر بازاریابی و یا تجربه کاربری یکی از وظایف این دسته از افراد است.

هدف از ایجاد چنین پستی در سازمان‌ها مختلف ایجاد روابط مستحکم با مشتریان و حفظ آنها به منظور افزایش تعاملشان با محصول از جمله اموری هستند که مدیر مشتری باید برای انجام آنها تلاشی توفق ناپذیر داشته باشد.

انجام امور مذکور در کنار تجزیه و تحلیل داده‌های جمع آوری شده از بازخوردهای مشتریان و طراحی استراتژی‌هایی برای بهبود تجربه آنها باعث شده است تا این موقعیت شغلی به موقعیت بسیار حساس و مهم تبدیل شود. به دلیل اهمیت بالا و نقش کلیدی افراد در این پست 180000 تا 250000 دلار مبلغ زیادی برای حقوق سالانه نیست؛ اما در میان مشاغل فنی حقوقی بالا به حساب می‌رود.

رئیس بخش علوم داده

برای آن که تضمینی بر انجام صحیح کلیه امور وجود داشته باشد و ارتباطی سازنده بین بخش‌های علوم داده و مدیریت وجود داشته باشد، نقشی مبنی بر مدیریت علوم داده به وجود آمده است. نظارت بر ایجاد و مدیریت داده‌ها و تلاش در راستای بهبود کیفیت آنها را می‌توان به عنوان برخی از حیطه‌های کلی وظایف این افراد به حساب آورد.

برای تصدی این موقعیت باید در زمینه‌های مختلفی نظیر برنامه نویسی، استراتژی و تجسم داده‌ها و مهارت‌های ارتباطی تخصص داشت. به دلیل نیازمند بودن به تخصص بر موارد متنوع و سنگینی مسئولیت منطقی است که این کار یکی از شغل‌های پردرآمد در استرالیا و سایر نقاط جهان به شمار رود. میزان حقوق سالیانه این افراد در کشور بیان شده چیزی در حدود 200000 تا 250000 دلار است.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین