شرایط راه اندازی مهدکودک در استرالیا
خانه / دسته‌بندی نشده / شرایط راه اندازی مهدکودک در استرالیا

شرایط راه اندازی مهدکودک در استرالیا

یکی از بهترین بیزینس ها و کسب و کارهایی که می شود در استرالیا ایجاد کرد راه اندازی مهدکودک در استرالیا می باشد. اما چرا باید در میان بیشمار بیزینس و کسب و کار در استرالیا ما ایجاد مهدکودک در استرالیا را به شما معرفی کنیم و بررسی کنیم که آیا این کسب و کار می تواند شما را در رسیدن به ویزای 888 استرالیا که یک ویزای دائمی است کمک کند و یا نه. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

بدون شک اکثر دوستانی که در حال مطالعه این مقاله هستند تصمیم به اخذ ویزای 188 استرالیا را دارند و می خواهند با بررسی و تحقیق بیزینس مورد نظر خود را در استرالیا ایجاد کنند تا به این شکل بتوانند در انتها شرایط راحتی را برای اخذ ویزای 888 استرالیا برای خود فراهم کنند. همان طور که می دانیم استرالیا یک کشور مدرن با سطح زندگی بالا می باشد که یکی از ویژگی های آن شاغل بودن هم زمان والدین می باشد به همین منظور یکی از دغدغه های اصلی والدین پیدا کرد یک مهدکودک و یا مدرسه مناسب برای کودکان خود است. از رو می توان به این نتیجه رسید که یک مهدکودک مناسب با موقعیت مناسب در مناطق مختلف استرالیا چه در شهرهای اصلی و چه در مناطق ریجینال استرالیا می تواند شرایط گردش مالی و استخدام دو نفر را برای کسب ویزای 888 استرالیا را برای شما فراهم کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

قوانین تاسیس مهدکودک در استرالیا

قبل از ایجاد مهدکودک در استرالیا باید از قوانین آن آگاه شوید استرالیا مانند هر کشور دیگری دارای قوانین و پروتکل های خاص خود می باشد در نتیجه باید اطلاعات کافی از آنها داشته باشید.

شما باید به موارد زیر توجه کنید این موارد براساس قوانین ملی استرالیا در زمینه خدمات مربوط به آموزش و پرورش می باشد.

  • کنترل و بررسی قوانین مربوط به دولت های محلی و ایالتی
  • داشتن اطلاعات کافی از نحوه نگه داری از کودکان
  • قوانین مربوط به بهداشت
  • الزامات ایمنی مواد غذایی

درک چگونگی اعمال این قوانین در ایالت یا قلمرو می تواند به شما در ایجاد یک کسب و کار مناسب کمک کند و این موضوع در هزینه های شما بسیار مهم می باشد. دولت استرالیا توجه بسیاری به آموزش کودکان می کند و در این زمینه تلاش های بسیاری کرده است یکی از این کارها اختصاص دادن یارانه هایی برای خانواده های است که توانایی تامین هزینه مهدکودک فرزند خود را ندارند تا به این طریق بتوانند کمکی را از این طریق بکنند.

 

نحوه راه اندازی مهدکودک در استرالیا

شما برای ایجاد چنین کسب وکاری نیاز دارید در زمینه های مختلفی تجربه و مدارک لازم را داشته باشید و یا از افرادی که این شرایط را دارند استفاده کنید و در عوض شما مدیریت ان را برعهده بگیرید. در مجموع مسئول یک مهدکودک باید به همراه مدرک تحصیلی موارد زیر را هم داشته باشد :

  • گواهی های عدم سوئپیشینه
  • گواهی و مدارک دانش کمک های اولیه
  • گواهی ها و مدارک لازم برای کار کردن با کودکان

از دیگر مدارکی که از متقاضیان راه اندازی مهدکودک در استرالیا درخواست می‌شود مجوز کار با کودکان و یک سری دانش کلی پزشکی از جمله کمک‌های اولیه و غیره است که باید حتما داشته باشید. دولت استرالیا دقت بالایی در آموزش به کودکان دارد از این رو باید اثبات کنید که شرایط لازم را دارید.

 

مهدکودک در استرالیا

 

انواع خدمات مهدکودک در استرالیا

هنگام راه اندازی مشاغل نگهداری از کودکان ، انواع مختلفی از خدمات مراقبت از کودکان را می توانید در جامعه ارائه دهید. قبل از تصمیم گیری درباره اینکه می خواهید کدام سرویس را شروع کنید بهتر است در محلی که قصد دارید سرویس خود را اجرا کنید تحقیق کنید. به نیازهای جامعه پی ببرید و ببینید چه نوع خدماتی متناسب با نیازهای جامعه است. به عنوان مثال: در منطقه اگر 3 مرکز مراقبت شبانه روزی طولانی وجود داشته باشد که از کودکان 0 تا 5 ساله مراقبت می کنند، ممکن است راه اندازی یک سرویس پیش دبستانی که بیشتر روی آمادگی مدرسه تمرکز دارد مفید باشد.

خدمات مراقبت از کودکان شامل برخی از موارد زیر است:

  • مراقبت روزانه طولانی (LDC) این خدمات مناسب والدینی است که هر دو پدر و مادر مشغول به کار می باشند.
  • مراقبت روزانه در خانه (FDC) فعالیت های رشد و انعطاف پذیری را در خانه های خود برای فرزندان دیگران انجام می دهند.
  • پیش دبستانی همچنین در برخی از ایالت ها پیش دبستانی ها به عنوان مهد کودک شناخته می شوند. آنها اساساً در سال قبل از تحصیل در دبستان به کودکان خدمات ارائه می دهند و شامل برنامه های فصلی ساختاریافته ، به مدت دو یا سه روز در هفته است.
  • مراقبت های گاه به گاه (OCC) اگر در برخی از مواقع نیاز به این دارید تا فرزندان خود را به مراکز مورد اطمینان بسپارید این مراکز می توانند به شما در این امر کمککنند.
  • OSHC – خدمات مراقبت از ساعات خارج از مدرسه (OSHC) مراقبت قبل و یا بعد از مدرسه و یا مراقبت در زمان تعطیلات مدرسه را ارائه می دهند.

اگر می خواهید سرویسی را راه اندازی کنید که بخشی از رقابت در این منطقه باشد ، ایده خوبی پیدا کنید که بتوانید مرکز خود را تبلیغ و خدمات خود را ارائه کنید تا محبوبیت و ثبت نام کسب کنید. به ایده ای فکر کنید که مراکز دیگر ارائه نمی دهند. برخی از ایده ها عبارتند از: یک مرکز با مواد غذایی ارگانیک ، ارائه مراقبت های ساعتی ، فقط یک گروه سنی خاص را هدف قرار دهید (به عنوان مثال فقط مراقبت از کودک) ، گروه های بازی با والدین و غیره ارائه دهید.

 

تأیید ارائه دهنده و تأیید خدمات شما برای مهدکودک

تأیید ارائه دهنده خدمات : قبل از اجرای سرویس اولیه ، باید “تأیید ارائه دهنده” را دریافت کنید. این یک فرآیند درخواست است که توسط سازمان تنظیم مقررات انجام می شود. این فرایند بررسی خواهد کرد که آیا شما فردی مناسب برای مشارکت در ارائه خدمات اولیه برای کودکان هستید. به عنوان یک فرد مناسب و صحیح ارزیابی می شود که در مورد سابقه انطباق شما با قانون خدمات آموزش و مراقبت فعلی، بررسی سوابق کیفری و اینکه آیا شما مشکلی مالی دارید یا نه ارزیابی می شود. پس از ارسال 60 روز نتیجه خواهید گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأییدیه های ارائه دهنده: http://www.acecqa.gov.au/provider-approvals

تأییدیه های سرویس : اگر برنامه شما به عنوان ارائه دهنده تأیید شده موفق است ، می توانید برای تأیید خدمات از سازمان تنظیم مقررات درخواست كنید. اگر شما مجری سرویس باشید و مسئولیت مدیریت سرویس را به عهده داشته باشید ، تأیید سرویس مورد نیاز است. این برنامه ها به جزئیات مربوط به نوع خدماتی که مدیریت خواهید کرد ، بیمه ، مجوزها ، بیمه نامه ها و رویه ها و غیره نیاز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تایید خدمات : http://www.acecqa.gov.au/service-approvals

 

شرایط ساختمان مهد کودک در استرالیا

اکنون شما چه نوع خدماتی را می خواهید به جامعه ارائه دهید و برای ارائه خدمات، قدم بعدی این است که به این فکر کنید که آیا از ابتدا یک مرکز احداث خواهید کرد، یا یک مرکز آماده را از مالکان خریداری کنید یا یک نمایندگی را خریداری کنید؟ تعیین اینکه کدام یک مناسب تر است واقعاً دشوار است زیرا این امر واقعاً به محل و میزان پولی که مایلید در طی این فرآیند هزینه کنید بستگی دارد.

  • ساختن یک مرکز: هنگام ساختن یک مرکز از ابتدا ، هزینه آن بیش از خرید یک مرکز از قبل موجود است. شما باید مجوزهای شورا ، پروانه های ساختمانی ، طراحان منظر و داخلی را برای داخل و خارج و موارد دیگر کسب کنید! بزرگترین مزیت ساخت مرکز از ابتدا این است که شما می توانید اساساً مرکز را بسازید که مدنظرتان است.
  • مرکز از پیش آماده : بسیاری از دوستان این مسیر را انتخاب می کنند چرا که شما ملکی را خریداری خواهید کرد که همه چیز آن آماده است و نیازی به اخذ بسیاری از مجوزها دیگر نیست.
  • خرید حق امتیاز : این مسیر یک حسن بزرگ دارد و آن هم این است که شما یک برند شناخته شده را دریافت می کنید که مشتریان خود را دارد. در ابتدا شما باید هزینه هایی را صرف کنید اما در عوض تمام آنچه را که نیاز دارید از طریق خدمات پشتیبانی مستقر در مرکز اصلی دریافت خواهید کرد. تمام اسناد، سیاست ها، رویه ها و غیره همان مرکز اصلی است.

مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب کنید، باید کمی هزینه کنید و بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. احتمالاً بهترین کار این است که با بودجه ای که می خواهید برای مرکز هزینه کنید، شروع کنید. دامنه آن می تواند در حدود 200000 دلار و بیشتر باشد. موقعیت مهدکودک بسیار تاثیر گذار است شهرهای اصلی قابل مقایسه با شهرهای حومه نیستند. عامل دیگری که باید در نظر گرفت ، اندازه مرکز است. ساخت یا نگهداری یک مرکز برای تعداد کمتری از کودکان (کمتر از 60) نسبت به یک مرکز بزرگتر (بیش از 60) هزینه کمتری خواهد داشت. با این حال شما باید قبل از تعیین اینکه مرکز بزرگ باشد ، نیازهای جامعه را در نظر بگیرید.

 

بیمه کردن مهد کودک ها در استرالیا

هنگام راه اندازی مشاغل نگهداری از کودکان و اداره مرکز ، مهم است که این مرکز بیمه باشد. بیمه از حوادث ، صدمات شخصی ، اقدامات قانونی و خسارت های مالی  و دیگر موارد توجه کنید که انواع بیمه به میزان نیاز و نوع خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد.

بسته به نوع خدمات مراقبت از کودکان که ارائه می دهید ، می توانید انواع زیر را نیز خریداری کنید:

  • مسئولیت مدیران و افسران (برای خدمات متعلق به جامعه)
  • بیمه حوادث شخصی برای داوطلبان
  • صدمه به اموال
  • آتش سوزی و سرقت
  • شیشه
  • بیمه پول
  • بیمه اتومبیل (برای خسارت ناشی از فعالیتهای مربوط به کار)
  • ضمانت وفاداری
  • تجهیزات الکترونیکی

 

دریافت وام بانکی برای مهد کودک در استرالیا

اگر شما در حال اخذ ویزای 188 استرالیا هستید باید بگوییم کار سختی را و تا وقتی که اقامت استرالیا را دریافت نکرده باشید عملا کار سختی است که بتوانید برای تاسیس مهدکودک در استرالیا وام بانکی دریافت کنید ولی افرادی که اقامت این کشور را دریافت کرده باشندمی توانند تا 60 درصد مبلغ را وام گرفته و فعالیت خود را آغاز کنند. هرچند که دارندگان ویزای 188 استرالیا باید به این نکته توجه کنند که می توانند کسب و کار خود را از سال سوم آغاز کنند و در این مدت به بررسی شرایط و کسب تجربه بپردازند.

 

NQF استرالیا چیست؟

NQF استرالیا مخفف National Quality Framework می باشد که یک چارچوب ملی برای بررسی و بهبود کیفیت آموزش و مراقبت از کودکان در سراسر استرالیا می باشد. خدماتی که تحت پوشش NQF نیستند ممکن است تحت قوانین محلی تنظیم شوند.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین